Chaufför/Serviceman med B-körkort till ELIS - Slagsta

Om tjänsten Arbetsuppgifter Elis söker dedikerade medarbetare som kommer att spela en central roll i distributions- och serviceteamet i Slagsta. I denna befattning som serviceman och chaufför kommer du att vara en viktig länk i vårt dagliga arbete med att tillhandahålla hyr- och tvättlösningar för mattor till Elis kommun- och företagskunder. Du blir det vänliga ansiktet utåt för Elis och är ansvarig för hämtning och leverans av mattor hos våra kunder. Ansvarsområden inkluderar: Hämtning och leverans av primärt mattor hos kunder. Skapa och upprätthålla goda kundrelationer Arbete inom vårt service- och distributionslag för att säkerställa leveranssäkerhet Självständig planering och genomförande av arbetsuppgifter Anställningsform: Tjänsten är på heltid ochinleds med visstidsanställning på 3 månader, med möjlighet till en tillsvidareanställning för rätt person.Arbetstider:Måndag - fredag inom huvudsakligen kl. 06:00 - 18:00. Arbete efter 18:00 kan förekomma. Start för tjänsten: Start enligt överenskommelse innan sommaren. Adress till arbetsplats: Fågelviksvägen,145 53 Norsborg Om ElisElis är ledande inom textilservice både i Sverige och Europa. De skapar mervärden för kunden genom att ta hand om hanteringen av arbetskläder, bädd- och badlinnen, hygienutrustning och golvvård. För att frigöra tid och pengar för kunden erbjuds deras produkter och tjänster i totalekonomiskt fördelaktiga hyrkoncept. Elis är ett börsnoterat franskt bolag. I Sverige är de 1600 medarbetare och omsätter 2,1 miljarder kronor. Huvudkontoret ligger i Malmö och de har 25 anläggningar spridda över landet. Som ledande företag inom cirkulära tjänster på jobbet erbjuder de textil som tjänst. Med Elis säkerställer du som kund optimal hygien, säkerhet och omsorg - och blir samtidigt del i den cirkulära omställningen. Deras textil- och hygienlösningar hjälper deras kunder ägna sig åt det som är viktigast, deras kärnverksamhet. Och samtidigt minska deras klimatpåverkan. Vägen framåt går i cirklar. Elis driver branschens mest ambitiösa hållbarhetsåtaganden genom deras högt satta mål för textil, människor och klimat. Krav och egenskaperKrav Minst 18 år och har minstB-körkort Flytande svenska i tal och skrift Meriterande Tidigare erfarenhet som chaufför Tidigare erfarenhet av att köra inom arbete Tidigare erfarenhet av servicearbete Egenskaper Elis söker medarbetaresom framför allt är inriktad på att ge en utmärkt service och som alltid sätter kundens behov i första hand. I din roll som en värdefull medlem i Elis service- och distributionslag är det av yttersta vikt att du strävar efter att uppnå de gemensamma målen och ta ansvar för att säkerställa leveransens pålitlighet till kunderna. Ditt arbete kommer att vara mycket självständigt och kräva förmågan att ta stort ansvar samt att effektivt planera din arbetsdag. Eftersom ingen arbetsdag är den andra lik i dendynamiska miljö Elis verkar i, behöver du vara flexibel, anpassningsbar och stresståligför att möta de utmaningar som kan uppstå längs vägen.Arbetet med att distribuera mattor är fysiskt krävande, så viktigt att man är i bra form och trivs med att arbeta fysiskt. Vikt läggs även vid övriga personliga egenskaper. LönLön: Enligt kollektiv avtal, Elis är kopplade till IF Metall RekryteringsprocessenMarketpeople har en rättvis, enkel & högst digital rekryteringsprocess som skapar samma förutsättningar för alla sökande. Direkt i anslutning till ansökan bjuds samtliga sökande in att genomföra en intervju med vår kollega Hubert, som är en AI-bot. Intervjuerna är framtagna specifikt för respektive tjänst och det är viktigt att intervjun genomförs för att kunna komma vidare i processen. Intervjun tar vanligtvis cirka 10-15 minuter.För de kandidater som går vidare efter vår AI-drivna intervju är nästa steg att genomföra en juridisk bakgrundskontroll. Den juridiska bakgrundskontrollen genomför du som kandidat själv digitalt via vår partner Fortcheck. Ett email skickas till dig med instruktioner från Fortcheck och du väljer sedan själv om du vill dela din data och resultat med oss. Om det finns några aktuella domar har du möjlighet att kommentera dessa, det tycker vi är schysst. Din bakgrundskontroll behöver genomföras och ditt resultat behöver delas med rekryteraren hos oss på Marketpeople för att kunna komma vidare i rekryteringsprocessen. De kandidater som tar sig vidare till nästa steg får genomföra referenstagningen. Referenstagning sker digitalt med hjälp av vår partner Refensa. Ett email skickas till dig med instruktioner från Refensa. När du får detta email ber vi dig så fort som möjligt tillhandahålla de efterfrågade referenserna för att komma fram till sista steget i rekryteringsprocessen: ett sista urval för att sedan bli presenterad för vår kund som tar vid och genomför sista delen av rekryteringsprocessen. Ansök nu, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Om Marketpeople Marketpeople är ett rekryteringsbolag med gedigen erfarenhet, branschledande AI, stark digital närvaro & high tech. Vi levererar marknadens mest moderna och fördomsfria rekryteringsalternativ. Hos Marketpeople får alla sökande chansen att presentera sig och genomföra en intervju med vår AI vilket ger alla sökande samma förutsättningar. Enkelt uttryckt: Beyond recruitment. Hemsida: www.marketpeople.se

26 april 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Lagerarbetare till Swevet - Sjöbo

Om tjänsten Vi letar efter dig som trivs med att arbeta på lager, men som kanske inte riktigt hittat rätt arbetsgivare... Du ser mervärdet i möjligheten för dig att växa i takt med Swevets tillväxttakt och möjligheten att göra karriär och ta nästa steg internt känns lockande. Låter detta som du? Då ska du fortsätta läsa denna jobbannons: Som Lagerarbetare hos Swevetblir du en del av ett sammansvetsat team där samarbete är ledordet. Med rätt inställningfinns mycket goda möjligheter att utvecklas och ta nästa steg i din karriär.Som Lagerarbetare är du enviktig del avSwevets verksamhet och det är avgörande att du representerar företaget på ett positivt sätt och fortsätter bidra till deras fortsatta framgång. Arbetsuppgifter I rollen som Lagerarbetare hos Swevet är dina huvudsakliga arbetsuppgifterna: Plocka enligt kundorder/plockorder - Detta sker med hjälp av vagn Packa orders-Packning görs enligt instruktioner och regelverk från Läkemedelsverket Det finns en tydlig rotation i arbetslaget och efterhand kommer du även ansvara för ytterligare arbetsuppgifter. Det kan varainleveransav läkemedel och förbrukningsmaterial med hjälp av truck,inventering och sortimentspåfyllnad av Swevets fysiska butik och/eller deltagande i olika projekt för att utveckla verksamheten. Hålla ordning och reda på lagret är såklart också en viktig arbetsuppgift som gäller för alla medarbetare på lagret. Arbetstider:Måndag till Fredag kl. 07:00 - 16:00. Andra arbetstider kan bli aktuella på sikt. Anställningsform: Tillsvidareanställning på heltid, med sedvanlig provanställning om sex månader. Start för tjänsten: Omgående ellerenligt överenskommelse. Adress till arbetsplats:Forskaregatan 1D, 275 37 Sjöbo Om Swevet Swevet är Sveriges enda fullsortimentsgrossist inom djurhälsa och gör allt för att underlätta och stödja dig som arbetar med och lever nära djuren. Swevet erbjuder ett gediget kunnande, ett lättillgängligt stöd, en hög servicenivå och ett brett och prisvärt sortiment inom läkemedel, förbrukning och sjukvårdsutrustning. Swevet delar er passion för djurens välmående – allt för friskare djur! I slutet av 2022 fick Swevet nya ägare i MWI Animal Health (en del av AmerisourceBergen-familjen) som är en ledande global distributionsverksamhet för djurhälsa, med etablerade nätverk över Storbritannien och USA. Stora möjligheter för rätt person Hos Swevet finns goda möjligheter till både personlig utveckling och att ta steg i karriären! Oavsett om du vill växa in i en annan roll eller specialisera dig mot ett mer specifikt område. Möjligheterna är många och storaför den som är driven och engagerad.Som medarbetare hos Swevet blir du en del av ett företag med stark tillväxt och får jobba i ett sammansvetsat team med höga ambitioner. Krav och egenskaper Krav God svenska i tal och skrift God engelska i tal och skrift Truckkort A Slutförd gymnasieutbildning Meriterande Arbetslivserfarenhet från Lager, Logistik eller liknande Egenskaper För att lyckas irollen som Lagerarbetare och för att trivas i teamet är det viktigt att du är driven, engagerad och en problemlösande.Du är ansvarstagande ochdin fysiska kondition är bra eftersom arbetet är aktivt. Då du på Swevet hanterar läkemedel är det viktigt attdu noggrann och arbetar med kvalité. Dessa egenskaper samt att du har en mycket god samarbetsförmåga och trivs att arbete med andragör att du på bästa sätt bidrar till teamets och Swevets fortsatta framgång. Stor vikt läggs även vid övriga personliga egenskaper. Lön och förmåner Lön: Enligt kollektivavtal. Lager och e-handelsavtalet följs. Förmåner: Friskvårdsbidrag Lunchförmåner Frukost Rekryteringsprocessen Marketpeople har en rättvis, enkel & högst digital rekryteringsprocess som skapar samma förutsättningar för alla sökande. Efter ansökan bjuds manin för att genomföra en intervju med vår kollega Hubert, som är en AI-bot. Intervjuerna är framtagna specifikt för respektive tjänst och det är viktigt att intervjun genomförs för att kunna komma vidare i processen. Intervjun tar vanligtvis cirka 10-15 minuter.För de kandidater som går vidare efter vår AI-drivna intervju är nästa steg att genomföra en juridisk bakgrundskontroll. Den juridiska bakgrundskontrollen genomför du som kandidat själv digitalt via vår partner Fortcheck. Ett email skickas till dig med instruktioner från Fortcheck och du väljer sedan själv om du vill dela din data och resultat med oss. Om det finns några aktuella domar har du möjlighet att kommentera dessa, det tycker vi är schysst. Din bakgrundskontroll behöver genomföras och ditt resultat behöver delas med rekryteraren hos oss på Marketpeople för att kunna komma vidare i rekryteringsprocessen. De kandidater som tar sig vidare till nästa steg får genomföra referenstagningen. Referenstagning sker digitalt med hjälp av vår partner Refensa. Ett email skickas till dig med instruktioner från Refensa. När du får detta email ber vi dig så fort som möjligt tillhandahålla de efterfrågade referenserna för att komma fram till sista steget i rekryteringsprocessen: ett sista urval för att sedan bli presenterad för vår kund som tar vid och genomför sista delen av rekryteringsprocessen. Om Marketpeople Marketpeople är ett rekryteringsbolag med gedigen erfarenhet, branschledande AI, stark digital närvaro & high tech. Vi levererar marknadens mest moderna och fördomsfria rekryteringsalternativ. Hos Marketpeople får alla sökande chansen att presentera sig och genomföra en intervju med vår AI vilket ger alla sökande samma förutsättningar. Hemsida: www.marketpeople.se

26 april 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Driftoperatör med teknikintresse på KICKS nya lager - Rosersberg

Om tjänsten Arbetsuppgifter Som Driftoperatör hos KICKSingår det att övervaka, underhålla och utföra olika uppgifter inom driftavdelningen för att säkerställa en säker och effektiv drift. Rolleninnebär att övervaka produktionsflödet och vidta åtgärder för att lösa eventuella driftsstörningar. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter som Driftoperatör kommer att vara: Driftsövervakning, du övervakar kontinuerligt driftsprocesser och utrustning för att säkerställa att de fungerar korrekt. Störningshantering,du identifierar och åtgärdar driftsstörningar och tekniska problem snabbt och effektivt för att minimera påverkan på verksamheten. Underhåll,du utför regelbundet underhåll på utrustning. Kvalitetskontroll,du arbetar för att säkerställa att lagret och processeruppfyller de nödvändiga kvalitetsstandarderna. Rapportering,du dokumentera driftsaktiviteter, felrapporter,förbättringsförslag och åtgärder i enlighet med rutiner. Arbetstider: Måndag - Fredag, 07:00 - 15:50alternativt15:30 - 23:20. Det kan även under vissa perioder vara att man börjar vid 06. Utifrån verksamhetens behov kan man även komma att bli schemalagd söndagar. Anställningsform: Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid. Provanställning på 6 månader tillämpas. Start för tjänsten: Omgående eller enligt överenskommelse Adress till arbetsplats: Kromgatan 11, 195 72 Rosersberg Om KICKSGenom sina varumärken; KICKS och Skincity, möter KICKS Group de nordiska skönhetskonsumenterna varje dag. Målet är att, med ständig förnyelse och förändringskraft, driva utvecklingen inom branschen och alltid ligga i framkant för att möta kundernas behov med starka och inspirerande kunderbjudanden med hög grad av personlig service, starka produktvarumärken och unika köpupplevelser. Under hösten 2023 kommer KICKS Group färdigställa sitt nya, moderna och högt automatiserade omnikanallager i Rosersberg. Investeringen i det nya lagret är den största i KICKS historia och syftar till att skapa en ledande leveransupplevelse till kunder och butiker. På de 28 000 kvadratmeterna kommer det att lagras över 35 000 produkter som distribueras med ca 50 000 orderrader varje dag. Leveranserna går till butiker och e-handelskunder under KICKS Groups två varumärken; KICKS och Skincity. Centralt i lagret kommer vara en modern skyttellösning. Krav och egenskaperKrav God svenska & engelska i tal och skrift Praktisk förmåga att återgälda problem med maskiner och komponenter Meriterande Tidigare erfarenhet av lagerarbete Tidigare erfarenhet som Driftoperatör, maskinoperatör eller likande roll Egenskaper I rollen som Driftoperatör förväntar vi oss att du har ett starkt intresse för teknik och en utmärkt förmåga att prioritera för att effektivt hantera och minimera driftsstörningar. Din fysiska kondition är viktig eftersom arbetet är fysiskt krävande och kan ibland kräva arbete på höga höjder. Du trivs med att skapa och underhålla relationer, både med dina kollegor och externa kontaktytor, och du är skicklig på att kommunicera information på ett effektivt och pedagogiskt sätt. Ditt intresse för de maskiner och utrustning som ingår i rollen är en fördel, och du har en stark förmåga att lösa problem och föreslå förbättringar. Vikt läggs även vid övriga personliga egenskaper. Lön och förmånerLön: Enligt kollektiv avtal + ansvarstillägg Förmåner: Personalrabatt Friskvårdsbidrag Kollektivavtal Tjänstepension RekryteringsprocessenMarketpeople har en rättvis, enkel & högst digital rekryteringsprocess som skapar samma förutsättningar för alla sökande. Direkt i anslutning till ansökan bjuds samtliga sökande in att genomföra en intervju med vår kollega Hubert, som är en AI-bot. Intervjuerna är framtagna specifikt för respektive tjänst och det är viktigt att intervjun genomförs för att kunna komma vidare i processen. Intervjun tar vanligtvis cirka 10-15 minuter.För de kandidater som går vidare efter vår AI-drivna intervju är nästa steg att genomföra en juridisk bakgrundskontroll. Den juridiska bakgrundskontrollen genomför du som kandidat själv digitalt via vår partner Fortcheck. Ett email skickas till dig med instruktioner från Fortcheck och du väljer sedan själv om du vill dela din data och resultat med oss. Om det finns några aktuella domar har du möjlighet att kommentera dessa, det tycker vi är schysst. Din bakgrundskontroll behöver genomföras och ditt resultat behöver delas med rekryteraren hos oss på Marketpeople för att kunna komma vidare i rekryteringsprocessen. De kandidater som tar sig vidare till nästa steg får genomföra referenstagningen. Referenstagning sker digitalt med hjälp av vår partner Refensa. Ett email skickas till dig med instruktioner från Refensa. När du får detta email ber vi dig så fort som möjligt tillhandahålla de efterfrågade referenserna för att komma fram till sista steget i rekryteringsprocessen: ett sista urval för att sedan bli presenterad för KICKS som tar vid och genomför sista delen av rekryteringsprocessen. Ansök nu, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Om Marketpeople Marketpeople är ett rekryteringsbolag med gedigen erfarenhet, branschledande AI, stark digital närvaro & high tech. Vi levererar marknadens mest moderna och fördomsfria rekryteringsalternativ. Hos Marketpeople får alla sökande chansen att presentera sig och genomföra en intervju med vår AI vilket ger alla sökande samma förutsättningar. Enkelt uttryckt: Beyond recruitment. Hemsida: www.marketpeople.se

26 april 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Serviceman med B-körkort till ELIS - Arlöv

Om tjänsten Arbetsuppgifter Elis söker en dedikerad medarbetare som kommer att spela en central roll i distributions- och serviceteamet i Arlöv. I denna befattning som serviceman och chaufför kommer du att vara en viktig länk i vårt dagliga arbete med att tillhandahålla hyr- och tvättlösningar för mattor till Elis kommun- och företagskunder. Du blir det vänliga ansiktet utåt för Elis och är ansvarig för hämtning och leverans av mattor hos våra kunder. Ansvarsområden inkluderar: Hämtning och leverans av primärt mattor hos kunder. Skapa och upprätthålla goda kundrelationer Arbete inom vårt service- och distributionslag för att säkerställa leveranssäkerhet Självständig planering och genomförande av arbetsuppgifter Arbetstider:07:00-15:48 Anställningsform: Tjänsten är på heltid och inleds med visstidsanställning på 3 månader, med möjlighet till en tillsvidareanställning för rätt person. Start för tjänsten: Omgående Adress till arbetsplats:Hammarvägen 8,232 37 Arlöv Om ElisElis är ledande inom textilservice både i Sverige och Europa. De skapar mervärden för kunden genom att ta hand om hanteringen av arbetskläder, bädd- och badlinnen, hygienutrustning och golvvård. För att frigöra tid och pengar för kunden erbjuds deras produkter och tjänster i totalekonomiskt fördelaktiga hyrkoncept. Elis är ett börsnoterat franskt bolag. I Sverige är de 1600 medarbetare och omsätter 2,1 miljarder kronor. Huvudkontoret ligger i Malmö och de har 25 anläggningar spridda över landet. Som ledande företag inom cirkulära tjänster på jobbet erbjuder de textil som tjänst. Med Elissäkerställer du som kund optimal hygien, säkerhet och omsorg - och blir samtidigt del i dencirkulära omställningen. Deras textil- och hygienlösningar hjälper dig ägna dig åt det som är viktigast, din kärnverksamhet. Och samtidigt minska din klimatpåverkan. Vägen framåt går i cirklar. Elis driver branschens mest ambitiösa hållbarhetsåtaganden genom deras högt satta mål för textil, människor och klimat. Krav och egenskaperKrav Minst 18 år och har minstB-körkort Godsvenska i tal och skrift Meriterande Tidigare erfarenhet som chaufför Tidigare erfarenhet av att köra inom arbetet Tidigare erfarenhet av fysiskt krävande arbete utomhus Egenskaper Elis söker medarbetaresom framför allt är inriktad på att ge en utmärkt service och som alltid sätter kundens behov i första hand. I din roll som en värdefull medlem i Elis service- och distributionslag är det av yttersta vikt att du strävar efter att uppnå de gemensamma målen och ta ansvar för att säkerställa leveransens pålitlighet till kunderna. Ditt arbete kommer att vara mycket självständigt och kräva förmågan att ta stort ansvar samt att effektivt planera din arbetsdag. Eftersom ingen arbetsdag är den andra lik i dendynamiska miljö Elis verkar i, behöver du vara flexibel, problemlösande och stresståligför att möta de utmaningar som kan uppstå längs vägen.Arbetet med att distribuera mattor i alla olika väderär fysiskt krävande, så viktigt att du är i bra form och trivs med att arbeta fysiskt Vikt läggs även vid övriga personliga egenskaper. LönLön: Enligt kollektiv avtal, Elis är kopplade till IF Metall RekryteringsprocessenDirekt i anslutning till ansökan bjuds samtliga sökande in att genomföra en intervju med vår kollega Hubert, som är en AI-bot. Intervjuerna är framtagna specifikt för respektive tjänst och det är viktigt att intervjun genomförs för att kunna komma vidare i processen.För de kandidater som går vidare efter vår AI-drivna intervju är nästa steg att genomföra en juridisk bakgrundskontroll. Denna genomför du som kandidat själv digitalt via vår partner Fortcheck. Ett email skickas till dig med instruktioner från Fortcheck och du väljer sedan själv om du vill dela din data och resultat med oss. Om det finns några aktuella domar har du möjlighet att kommentera dessa, det tycker vi är schysst. Bakgrundskontrollen behöver genomföras och ditt resultat behöver delas med rekryteraren hos oss på Marketpeople för att komma vidare i rekryteringsprocessen. De kandidater som tar sig vidare till nästa steg får genomföra referenstagningen. Referenstagning sker digitalt med hjälp av vår partner Refensa. Ett email skickas till dig med instruktioner från Refensa. Tillhandahåll referenserna såfort som möjligt för att komma fram till sista steget i rekryteringsprocessen: ett sista urval för att sedan bli presenterad för ELIS som tar vid och genomför sista delen av rekryteringsprocessen.I Elis del av processen genomförts registerkontroll då detta är ett krav för att komma in på t.ex. förskolor. Flertalet medarbetare kommer även gå igenom en säkerhetsprövning då detta krävs för att arbeta med vissa av Elis kunder. Ansök nu, tjänsten kan komma att tillsättas med kort varsel. Mer omMarketpeople Hemsida: www.marketpeople.se

25 april 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Säljare/Inköpsrådgivare hos Systemköp - Västerås/Örebro

Om tjänstenArbetsuppgifter Systemköp söker en självgående Säljare/Inköpsrådgivare som är redo att förstärka deras starka team. I denna roll kommer du att fokusera på att bearbeta både Systemköps befintliga och nya medlemmar. Rollen är en nyckelpositionför samarbetet mellanmedlemmar och partners då du planerar, genomför, följer upp aktivitetersamt agerar rådgivande till Systemköps medlemmar. Då Systemköp är ett dotterbolag till Svensk Cater så kommer du även att samarbetamed deras utesäljare och leverantörer för att skapa bästabästa möjliga utfall för alla parter. I rollen utgår du hemifrån med tillgång till kontor i bl.a.Örebro och Västerås där du är varmt välkommen att arbeta så mycket du önskar, tjänstebil ingår i rollen. Då du kommer ansvara för Systemköps medlemmar från Stockholm i Öst till Karlstad i Väst är det viktigt att trivs med att varapå resande fot,tjänsten innebär cirka 60 resdagar med övernattning per år. Arbetstider:PrimärtMåndag - Fredag, 08:00 - 17:00. Anställningsform: Tillsvidareanställning på heltid. Provanställning på 6 månader tillämpas. Start för tjänsten: Underaugusti alternativt tidigt i september. Adress till arbetsplats:Utgår hemifrån med tillgång till flera kontor. Om SystemköpNytänkande Systemköp som är i stark tillväxt är ett lojalitetsprogram inom HORECA segmentet (Hotell, Restauranger, Caféer och Cateringföretag). De tillhandahåller en digital tjänst och genom sin unika affärsmodell skapar de ökad lönsamhet för både sina samarbetspartners och medlemmar.Läs mer på systemkop.seSystemköp är dotterbolag till och har ett nära samarbete med Svensk Cater som är ett av Sveriges ledande grossistföretag med kunder inom restaurang- och offentlig måltidsservice. De är rikstäckande, från Luleå i norr till Malmö i syd. Ett starkt, lokalt engagemang är Svensk Caters signum och ambition är att vara en flexibel partner som förutom god service ger deras kunder mervärden, lönsamhet och omtanke. Ägare är Euro Cater A/S och i samma koncern ingår även Dansk Cater.Läs mer på svenskcater.se Krav och egenskaperKrav Mycket god svenska i tal och skrift B-körkort Erfarenhet från liknande roll (Inköpsrådgivare, Säljare eller liknande) Meriterande Erfarenhet från verksamhet inom foodservice God datavana och kunskaper inom Office-paketet och PowerBi Egenskaper För att lyckas i rollen behöver du varasjälvgående, proaktiv och affärsdriven. Du harockså en starksocial förmåga och är riktigt bra på att bygga stabila och långsiktiga relationer. Du besitter en tävlingsinstinkt och målmedveten som gör att du trivs att arbeta resultatorienterat för att uppnå dina och verksamhetens mål. Vidare så är du en strukturerad person med ordning och reda men som också kan vara nytänkande och tänka utanför boxen när du identifierat en affärsmöjlighet. Att du är en lagspelare och duktig på att samarbeta är även det viktigt för att lyckas i rollen. Du ska vara en godrepresentant för Systemköp och det viktigaste är inte vad du gjort tidigare utan vad du kan bidra med framåt. Då stabilitet är viktigt för Systemköp så bör du kunna se dig trivas och utvecklas inom rollen innan du vill vidare till nästa roll.Stor vikt läggs även vid övriga personliga egenskaper. Lön och förmånerLön: Lönenligt överenskommelse och tjänstebil ingår. RekryteringsprocessenI anslutning till ansökan bjuds samtliga sökande in att genomföra en intervju med vår kollega Hubert, som är en AI-bot. Det är viktigt att intervjun genomförs för att kunna komma vidare i processen. Intervjun tar cirka 10-15 minuter.För de kandidater som går vidare efter vår AI-drivna intervju är nästa steg att genomföra en juridisk bakgrundskontroll. Denna genomför du som kandidat själv digitalt via vår partner Fortcheck. Ett email skickas till dig med instruktioner från Fortcheck och du väljer sedan själv om du vill dela din data och resultat med oss. Din bakgrundskontroll behöver genomföras och ditt resultat behöver delas med rekryteraren hos oss på Marketpeople för att kunna komma vidare i rekryteringsprocessen. De kandidater som tar sig vidare till nästa steg får genomföra referenstagningen som sker digitalt med hjälp av vår partner Refensa. Ett email skickas till dig med instruktioner från Refensa. Efter referenstagning görsett sista urval för att sedan bli presenterad för vår kund som tar vid och genomför sista delen av rekryteringsprocessen. Om Marketpeople Marketpeople är ett rekryteringsbolag med gedigen erfarenhet, branschledande AI, stark digital närvaro & high tech. Vi levererar marknadens mest moderna och fördomsfria rekryteringsalternativ. Hos Marketpeople får alla sökande chansen att presentera sig och genomföra en intervju med vår AI vilket ger alla sökande samma förutsättningar. Hemsida: www.marketpeople.se

23 april 2024
Sista ansökan:
30 juni 2024
Administratör hos Systemköp - Malmö

Om tjänstenArbetsuppgifter Systemköp söker nu en Administratör för att vara med och utveckla deras relationertill nästa nivå. Rollen är en kontorstjänst där du hjälper Systemköps leverantörssäljare och medlemmar genom att bland annatadministrerar mail,svara på frågor, instruerar samt utbildar i Systemköpssystem. Rollen primära fokus är: Reaktiv och proaktiv support: Svara på frågor och hjälpa leverantörer och medlemmar samt arbete proaktiv med att förebygga problem genom att förutse deras behov och utmaningar Relationsskapande: Genom att förstå leverantörssäljarna och medlemmars behov, utmaningar och mål ge support på bästa sätt som bygger starka och långsiktiga relationer. Utbildning:Genom support utbilda och skapa bästa förutsättningarna för både Systemköp, deras leverantörer och medlemmar. Produktförbättring och feedback:Genom det supporterande arbetet samla in feedback och bidra till att utveckling av Systemköps system. Arbetstider:PrimärtMåndag - Fredag, 08:00 - 17:00. Anställningsform:Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid. Provanställning på 6 månader tillämpas. Start för tjänsten:Start för tjänsten är i augusti alternativt i september. Adress till arbetsplats:Stortorget 8, 211 34 Malmö.Goda möjligheter finns även till att jobba hemifrån i viss utsträckning. Om SystemköpNytänkande Systemköp som är i stark tillväxt är ett lojalitetsprogram inom HORECAsegmentet (Hotell, Restauranger, Caféer och Cateringföretag). De tillhandahåller en digital tjänst ochgenom sin unikaaffärsmodell skapar de ökad lönsamhet för bådesina samarbetspartners och medlemmar. Läs mer på systemkop.seSystemköp är dotterbolag till och har ett nära samarbete medSvensk Cater som är ett av Sveriges ledande grossistföretag med kunder inom restaurang- och offentlig måltidsservice. De är rikstäckande, från Luleå i norr till Malmö i syd. Ett starkt, lokalt engagemang är Svensk Caters signum och ambition är att vara en flexibel partner som förutom god service ger deras kunder mervärden, lönsamhet och omtanke. Ägare är Euro Cater A/S och i samma koncern ingår även Dansk Cater.Läs mer på svenskcater.se Krav och egenskaperKrav Mycket god svenska i tal och skrift Erfarenhet från liknande roll (Administratör,Mäklarassistent, Kundsupporteller liknande) God datavana Meriterande Erfarenhet från verksamhet inom foodservice Kunskaper inom Office-paketet och PowerBi Egenskaper För att lyckas och trivas i denna roll är det viktigt att du ärstrukturerad och serviceminded. Du är en duktig kommunikatör, både i skrift och tal, detta för att kunna bemöta leverantörer och medlemmar på bästa sätt. Vidare såär du enproblemlösaresomhar lätt att förstå och sätta dig in i andras utmaningar och kan se utmaningarna ur derasperspektiv. Du är också bra på attanalysera och arbeta proaktivt för att i ett tidigt skedekunna hjälpa ochutbilda leverantörer och medlemmar.Sist men inte minst så är duenutprägladTeamplayer somtrivs med att ha många bollar i luften och är flexibel. Du ska vara en godrepresentant för Systemköp och det viktigaste är inte vad du gjort tidigare utan vad du kan bidra med framåt. Då stabilitet är viktigt för Systemköp så bör du kunna se dig trivas och utvecklas i rollen innan du vill vidare till nästa roll.Stor vikt läggs även vid övriga personliga egenskaper. Lön och FörmånerLön och förmåner: Enligt överenskommelse RekryteringsprocessenMarketpeople har en rättvis, enkel & högst digital rekryteringsprocess som skapar samma förutsättningar för alla sökande. Direkt i anslutning till ansökan bjuds samtliga sökande in att genomföra en intervju med vår kollega Hubert, som är en AI-bot. Intervjuerna är framtagna specifikt för respektive tjänst och det är viktigt att intervjun genomförs för att kunna komma vidare i processen. Intervjun tar vanligtvis cirka 10-15 minuter.För de kandidater som går vidare efter vår AI-drivna intervju är nästa steg att genomföra en juridisk bakgrundskontroll. Den juridiska bakgrundskontrollen genomför du som kandidat själv digitalt via vår partner Fortcheck. Ett email skickas till dig med instruktioner från Fortcheck och du väljer sedan själv om du vill dela din data och resultat med oss. Om det finns några aktuella domar har du möjlighet att kommentera dessa, det tycker vi är schysst. Din bakgrundskontroll behöver genomföras och ditt resultat behöver delas med rekryteraren hos oss på Marketpeople för att kunna komma vidare i rekryteringsprocessen. De kandidater som tar sig vidare till nästa steg får genomföra referenstagningen. Referenstagning sker digitalt med hjälp av vår partner Refensa. Ett email skickas till dig med instruktioner från Refensa. När du får detta email ber vi dig så fort som möjligt tillhandahålla de efterfrågade referenserna för att komma fram till sista steget i rekryteringsprocessen: ett sista urval för att sedan bli presenterad för vår kund som tar vid och genomför sista delen av rekryteringsprocessen. Ansök nu, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Om Marketpeople Marketpeople är ett rekryteringsbolag med gedigen erfarenhet, branschledande AI, stark digital närvaro & high tech. Vi levererar marknadens mest moderna och fördomsfria rekryteringsalternativ. Hos Marketpeople får alla sökande chansen att presentera sig och genomföra en intervju med vår AI vilket ger alla sökande samma förutsättningar. Enkelt uttryckt: Beyond recruitment. Hemsida: www.marketpeople.se

19 april 2024
Sista ansökan:
30 juni 2024
Administratör hos Systemköp - Malmö

Om tjänstenArbetsuppgifter Systemköp söker nu en Administratör för att vara med och utveckla deras relationertill nästa nivå. Rollen är en kontorstjänst där du hjälper Systemköps leverantörssäljare och medlemmar genom att bland annatadministrerar mail,svara på frågor, instruerar samt utbildar i Systemköpssystem. Rollen primära fokus är: Reaktiv och proaktiv support: Svara på frågor och hjälpa leverantörer och medlemmar samt arbete proaktiv med att förebygga problem genom att förutse deras behov och utmaningar Relationsskapande: Genom att förstå leverantörssäljarna och medlemmars behov, utmaningar och mål ge support på bästa sätt som bygger starka och långsiktiga relationer. Utbildning:Genom support utbilda och skapa bästa förutsättningarna för både Systemköp, deras leverantörer och medlemmar. Produktförbättring och feedback:Genom det supporterande arbetet samla in feedback och bidra till att utveckling av Systemköps system. Arbetstider:PrimärtMåndag - Fredag, 08:00 - 17:00. Anställningsform:Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid. Provanställning på 6 månader tillämpas. Start för tjänsten:Start för tjänsten är i augusti alternativt i september. Adress till arbetsplats:Stortorget 8, 211 34 Malmö.Goda möjligheter finns även till att jobba hemifrån i viss utsträckning. Om SystemköpNytänkande Systemköp som är i stark tillväxt är ett lojalitetsprogram inom HORECAsegmentet (Hotell, Restauranger, Caféer och Cateringföretag). De tillhandahåller en digital tjänst ochgenom sin unikaaffärsmodell skapar de ökad lönsamhet för bådesina samarbetspartners och medlemmar. Läs mer på systemkop.seSystemköp är dotterbolag till och har ett nära samarbete medSvensk Cater som är ett av Sveriges ledande grossistföretag med kunder inom restaurang- och offentlig måltidsservice. De är rikstäckande, från Luleå i norr till Malmö i syd. Ett starkt, lokalt engagemang är Svensk Caters signum och ambition är att vara en flexibel partner som förutom god service ger deras kunder mervärden, lönsamhet och omtanke. Ägare är Euro Cater A/S och i samma koncern ingår även Dansk Cater.Läs mer på svenskcater.se Krav och egenskaperKrav Mycket god svenska i tal och skrift Erfarenhet från liknande roll (Administratör,Mäklarassistent, Kundsupporteller liknande) God datavana Meriterande Erfarenhet från verksamhet inom foodservice Kunskaper inom Office-paketet och PowerBi Egenskaper För att lyckas och trivas i denna roll är det viktigt att du ärstrukturerad och serviceminded. Du är en duktig kommunikatör, både i skrift och tal, detta för att kunna bemöta leverantörer och medlemmar på bästa sätt. Vidare såär du enproblemlösaresomhar lätt att förstå och sätta dig in i andras utmaningar och kan se utmaningarna ur derasperspektiv. Du är också bra på attanalysera och arbeta proaktivt för att i ett tidigt skedekunna hjälpa ochutbilda leverantörer och medlemmar.Sist men inte minst så är duenutprägladTeamplayer somtrivs med att ha många bollar i luften och är flexibel. Du ska vara en godrepresentant för Systemköp och det viktigaste är inte vad du gjort tidigare utan vad du kan bidra med framåt. Då stabilitet är viktigt för Systemköp så bör du kunna se dig trivas och utvecklas i rollen innan du vill vidare till nästa roll.Stor vikt läggs även vid övriga personliga egenskaper. Lön och FörmånerLön och förmåner: Enligt överenskommelse RekryteringsprocessenMarketpeople har en rättvis, enkel & högst digital rekryteringsprocess som skapar samma förutsättningar för alla sökande. Direkt i anslutning till ansökan bjuds samtliga sökande in att genomföra en intervju med vår kollega Hubert, som är en AI-bot. Intervjuerna är framtagna specifikt för respektive tjänst och det är viktigt att intervjun genomförs för att kunna komma vidare i processen. Intervjun tar vanligtvis cirka 10-15 minuter.För de kandidater som går vidare efter vår AI-drivna intervju är nästa steg att genomföra en juridisk bakgrundskontroll. Den juridiska bakgrundskontrollen genomför du som kandidat själv digitalt via vår partner Fortcheck. Ett email skickas till dig med instruktioner från Fortcheck och du väljer sedan själv om du vill dela din data och resultat med oss. Om det finns några aktuella domar har du möjlighet att kommentera dessa, det tycker vi är schysst. Din bakgrundskontroll behöver genomföras och ditt resultat behöver delas med rekryteraren hos oss på Marketpeople för att kunna komma vidare i rekryteringsprocessen. De kandidater som tar sig vidare till nästa steg får genomföra referenstagningen. Referenstagning sker digitalt med hjälp av vår partner Refensa. Ett email skickas till dig med instruktioner från Refensa. När du får detta email ber vi dig så fort som möjligt tillhandahålla de efterfrågade referenserna för att komma fram till sista steget i rekryteringsprocessen: ett sista urval för att sedan bli presenterad för vår kund som tar vid och genomför sista delen av rekryteringsprocessen. Ansök nu, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Om Marketpeople Marketpeople är ett rekryteringsbolag med gedigen erfarenhet, branschledande AI, stark digital närvaro & high tech. Vi levererar marknadens mest moderna och fördomsfria rekryteringsalternativ. Hos Marketpeople får alla sökande chansen att presentera sig och genomföra en intervju med vår AI vilket ger alla sökande samma förutsättningar. Enkelt uttryckt: Beyond recruitment. Hemsida: www.marketpeople.se

17 april 2024
Sista ansökan:
30 juni 2024
Inköpsrådgivare hos Systemköp - Västerås/Örebro

Om tjänstenArbetsuppgifter Systemköp söker en självgående Inköpsrådgivare som är redo att förstärka deras starka team. I denna roll kommer du att fokusera på att bearbeta både Systemköps befintliga och nya medlemmar. Rollen är en nyckelpositionför samarbetet mellanmedlemmar och partners då du planerar, genomför, följer upp aktivitetersamt agerar rådgivande till Systemköps medlemmar. Då Systemköp är ett dotterbolag till Svensk Cater så kommer du även att samarbetamed deras utesäljare och leverantörer för att skapa bästabästa möjliga utfall för alla parter. I rollen utgår du hemifrån med tillgång till kontor i bl.a.Örebro och Västerås där du är varmt välkommen att arbeta så mycket du önskar, tjänstebil ingår i rollen. Då du kommer ansvara för Systemköps medlemmar från Stockholm i Öst till Karlstad i Väst är det viktigt att trivs med att varapå resande fot,tjänsten innebär cirka 60 resdagar med övernattning per år. Arbetstider:PrimärtMåndag - Fredag, 08:00 - 17:00. Anställningsform: Tillsvidareanställning på heltid. Provanställning på 6 månader tillämpas. Start för tjänsten: Underaugusti alternativt tidigt i september. Adress till arbetsplats:Utgår hemifrån med tillgång till flera kontor. Om SystemköpNytänkande Systemköp som är i stark tillväxt är ett lojalitetsprogram inom HORECA segmentet (Hotell, Restauranger, Caféer och Cateringföretag). De tillhandahåller en digital tjänst och genom sin unika affärsmodell skapar de ökad lönsamhet för både sina samarbetspartners och medlemmar.Läs mer på systemkop.seSystemköp är dotterbolag till och har ett nära samarbete med Svensk Cater som är ett av Sveriges ledande grossistföretag med kunder inom restaurang- och offentlig måltidsservice. De är rikstäckande, från Luleå i norr till Malmö i syd. Ett starkt, lokalt engagemang är Svensk Caters signum och ambition är att vara en flexibel partner som förutom god service ger deras kunder mervärden, lönsamhet och omtanke. Ägare är Euro Cater A/S och i samma koncern ingår även Dansk Cater.Läs mer på svenskcater.se Krav och egenskaperKrav Mycket god svenska i tal och skrift B-körkort Erfarenhet från liknande roll (Inköpsrådgivare, Säljare eller liknande) Meriterande Erfarenhet från verksamhet inom foodservice God datavana och kunskaper inom Office-paketet och PowerBi Egenskaper För att lyckas i rollen behöver du varasjälvgående, proaktiv och affärsdriven. Du harockså en starksocial förmåga och är riktigt bra på att bygga stabila och långsiktiga relationer. Du besitter en tävlingsinstinkt och målmedveten som gör att du trivs att arbeta resultatorienterat för att uppnå dina och verksamhetens mål. Vidare så är du en strukturerad person med ordning och reda men som också kan vara nytänkande och tänka utanför boxen när du identifierat en affärsmöjlighet. Att du är en lagspelare och duktig på att samarbeta är även det viktigt för att lyckas i rollen. Du ska vara en godrepresentant för Systemköp och det viktigaste är inte vad du gjort tidigare utan vad du kan bidra med framåt. Då stabilitet är viktigt för Systemköp så bör du kunna se dig trivas och utvecklas inom rollen innan du vill vidare till nästa roll.Stor vikt läggs även vid övriga personliga egenskaper. Lön och förmånerLön: Lönenligt överenskommelse och tjänstebil ingår. RekryteringsprocessenI anslutning till ansökan bjuds samtliga sökande in att genomföra en intervju med vår kollega Hubert, som är en AI-bot. Det är viktigt att intervjun genomförs för att kunna komma vidare i processen. Intervjun tar cirka 10-15 minuter.För de kandidater som går vidare efter vår AI-drivna intervju är nästa steg att genomföra en juridisk bakgrundskontroll. Denna genomför du som kandidat själv digitalt via vår partner Fortcheck. Ett email skickas till dig med instruktioner från Fortcheck och du väljer sedan själv om du vill dela din data och resultat med oss. Din bakgrundskontroll behöver genomföras och ditt resultat behöver delas med rekryteraren hos oss på Marketpeople för att kunna komma vidare i rekryteringsprocessen. De kandidater som tar sig vidare till nästa steg får genomföra referenstagningen som sker digitalt med hjälp av vår partner Refensa. Ett email skickas till dig med instruktioner från Refensa. Efter referenstagning görsett sista urval för att sedan bli presenterad för vår kund som tar vid och genomför sista delen av rekryteringsprocessen. Om Marketpeople Marketpeople är ett rekryteringsbolag med gedigen erfarenhet, branschledande AI, stark digital närvaro & high tech. Vi levererar marknadens mest moderna och fördomsfria rekryteringsalternativ. Hos Marketpeople får alla sökande chansen att presentera sig och genomföra en intervju med vår AI vilket ger alla sökande samma förutsättningar. Hemsida: www.marketpeople.se

17 april 2024
Sista ansökan:
30 juni 2024
Arbeta som Produktionsmedarbetare hos ELIS - Länna 👕

Om tjänsten Arbetsuppgifter Som Produktionsmedarbetare hos Elis jobbar du i ett arbetslag som tillsammans utför kundernas behov och efterfrågan. I produktionen hanteras i huvudsak arbetskläder och mattor.Arbetsuppgifterna inkluderar hela kedjan från insortering, tvättning, vikning och packning för leverans ut till kund. Inom ramen för tjänsten får du all utbildning som krävs samt löpande coaching. Arbetstider: Måndag - Fredag 07:00-16:00 Anställningsform: Tjänsten är på heltid och inleds med visstidsanställning med möjlighet till en tillsvidareanställning för rätt person. Start för tjänsten: Omgående eller enligt överenskommelse Adress till arbetsplats: Fräsarvägen 17, 142 50 Skogås Om företagetElis är ledande inom textilservice både i Sverige och Europa. De skapar mervärden för kunden genom att ta hand om hanteringen av arbetskläder, bädd- och badlinnen, hygienutrustning och golvvård. För att frigöra tid och pengar för kunden erbjuds deras produkter och tjänster i totalekonomiskt fördelaktiga hyrkoncept. Elis är ett börsnoterat franskt bolag. I Sverige är de 1600 medarbetare och omsätter 2,1 miljarder kronor. Huvudkontoret ligger i Malmö och de har 25 anläggningar spridda över landet. Som ledande företag inom cirkulära tjänster på jobbet erbjuder de textil som tjänst. Med Elis säkerställer du som kund optimal hygien, säkerhet och omsorg - och blir samtidigt del i den cirkulära omställningen. Deras textil- och hygienlösningar hjälper deras kunder ägna sig åt det som är viktigast, deras kärnverksamhet. Och samtidigt minska deras klimatpåverkan. Vägen framåt går i cirklar. Krav och egenskaperKrav God svensk i tal, skrift och läsförståelse Fysiskt god form 18 år gammal Meriterande Tidigare erfarenhet som produktionsmedarbetare eller likande Egenskaper Som produktionsmedarbetare hos Elis är det viktigt att du är en social och samarbetsinriktad person eftersom en stor del av arbetsuppgifterna innebär samarbete med dina kollegor. För att trivas och lyckas i denna roll betonar vi betydelsen av ansvarstagande och en vilja att gå den extra milen för att säkerställa att produktionen fungerar smidigt och effektivt. Eftersom kunder också besöker anläggningen, är det nödvändigt att du är bekväm med att interagera med dem och att du har en stark känsla för service. Vikt läggs även vid övriga personliga egenskaper. LönLön: Enligt kollektiv avtal, Elis är kopplade till IF Metall RekryteringsprocessenMarketpeople har en rättvis och enkel rekryteringsprocess där du ansöker om ett jobb på vår hemsida. Efter att du skickat in din ansökan så kommer du få ett mail från [email protected]. Hubert är vår AI chattbot som kommer att genomföra en intervju med dig. Det kommer att ta ca 10-15 minuter, genomför gärna denna så fort som möjligt för att komma vidare i processen.De kandidater som tar sig vidare från AI-intervjun med Hubert kommer få genomföra referenstagningen. Referenstagning sker digitalt med hjälp av Refensa (refensa.se). Du kommer få ett mail från [email protected] där du ombeds lägga till dina referenser. När/om du får detta mail ber vi dig även en så fort som möjligt ange dina referenser. Slutkandidaterna efter referenstagning kommer det att genomföras en juridisk bakgrundskontroll på via Bakgrundskollen (bakgrundskollen.se). Efter att ha klarat detta steg presenteras du för Elis som själva fortsätter arbetet med rekryteringsprocessen. Ansök nu, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Om Marketpeople Marketpeople är ett rekryteringsbolag med gedigen erfarenhet, branschledande AI, stark digital närvaro & high tech. Vi levererar marknadens mest moderna och fördomsfria rekryteringsalternativ. Hos Marketpeople får alla sökande chansen att presentera sig och genomföra en intervju med vår AI vilket ger alla sökande samma förutsättningar. Enkelt uttryckt: Beyond recruitment. Hemsida: www.marketpeople.se

17 april 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Produktkvalitets- & Arbetsmiljösamordnare, VEIDEC

Om tjänstenArbetsuppgifter Vi söker en engagerad individ med ett starkt intresse för hållbar utveckling som vill bidra till att skapa gynnsamma förutsättningar för kollegor att lyckas. I rollen somProduktkvalitets- & arbetsmiljösamordnare kommer du arbeta medarbetsmiljö, kvalitet och ledningssystem.Behovet av utveckling, stöd och struktur inom dessa områden ökar kontinuerligt och i takt med bolagets tillväxt behöver VEIDEC förstärka sitt team med ytterligare en ny kollega. I ditt dagliga arbete kommer du driva hanteringen och kvalitetssäkringen av VEIDECs produktinformation framåt. Detta innebär både att hålla dig uppdaterad kring legala krav samt utbilda både interna och externa parter. Du kommer även att systematiskt arbeta för att uppfylla externa godkännanden, klassificeringar och certifieringar för produktsortimentet.Ansvarsområden inkluderar: Ledningssystem: Koordinera och utveckla miljö– och kvalitetsledningssystemen (ISO 9001/14001). Genomföra/koordinera interna- och externa revisioner. Följa upp målsättningar och säkerställa en kontinuerlig utvecklingsplan. Skapa förutsättningar för ett effektivt ledningssystemsarbete samt processhantering genom exempelvis systemstöd, utbildningar och support. · Strukturerat arbetsmiljöarbete: (SAM) Internt leda, koordinera samt dokumentera arbetsmiljöarbetet. · Produktutbildning: VEIDEC Academy: Ansvar att administrera och utveckla samt agera intern ambassadör för deras digitala kunskapsportal. Administrera och utveckla externa kundutbildningar så som Härdplastutbildningen. · Produktkvalitet: Administrera produktrelaterade ansökningar och godkännanden. Administrera processen för produktetikettshantering. Uppdateringar och kvalitetskontroll av produkters säkerhetsdatablad, tekniska, datablad, produktpresentationer och informationsblad. Rapporteringar, såsom Produktregistret, myndighetsrapportering, producentansvar. Uppdatera vår Kemikalieväxlingsdatabas. · Administrativ produktsupport: Ge kunder och interna intressenter support gällande SDB (Säkerhetsdatablad). Stötta arbetet med lagefterlevnad och interna projekt utifrån behov och plan. Du ingår iVEIDECs funktion för produktutveckling och kommer rapportera till Produktutvecklingschefen. Arbetstider:Måndag - Fredag, 08:00 - 17:00. Anställningsform:Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid. Provanställning på 6 månader tillämpas. Start för tjänsten:Omgående eller enligt överenskommelse. Adress till arbetsplats: Hissvägen 6, 247 64 Veberöd. Om VEIDECVEIDECs fokus är kvalitet, miljö, hälsa och de strävar ständigt efter att förbättra erbjudandet och uppnå deras vision: DRÖMMEN OM DEN GRÖNA VERKSTADEN, vilken handlar om att skapa attraktiva arbetsplatser – bra för miljön, säker för medarbetarna och där jobbet blir gjort med utmärkt resultat. VEIDECstår för enkelhet, ärlighet och engagemang. Med enkelhet i sinnet, ärlighet i själen, glada ögon och en vinnares hjärta, utvecklar och levererar vi högkvalitativa produkter för reparation, underhåll och konstruktion. De älskar att ständigt förbättra och förenkla för deras kunder, partners och varandra. Med ett starkt engagemang för kvalitet, miljö och hälsa driver de hållbar utveckling inom branschen och ser till att gällande lagar följs. Krav och egenskaperKrav Arbetslivserfarenhet inom produktutveckling, produktkvalitet,processarbete eller arbetsmiljöarbete God system- och processvana Erfarenhet av utvecklingsarbete och driva processer Meriterande B-körkort & tillgång till bil Erfarenhet av att arbeta med ISO-certifieringar eller andra certifikat/klassifieringar Utbildning inom relevant område som biologi, kemiteknik, arbetsmiljö eller liknande Vem är du? Som individ präglas du av din strukturerade och metodiska inställning. Att skapa ordning och reda är en naturlig del av ditt arbetssätt. Du drivs av att effektivisera processer och identifiera möjligheter till förbättringar, med fokus på att underlätta för både kollegor och kunder. Ditt intresse ligger inte bara i att administrera befintliga system, utan du är också motiverad av att vara med och forma framtida arbetssätt och bidra till företagets utveckling. Flexibilitet och variationsrika arbetsuppgifter är något du välkomnar, och du tar på dig utmaningar som gynnar företagets tillväxt. Din förmåga att kommunicera tydligt och effektivt är en viktig del av din roll. Du trivs både med att arbeta självständigt och att samarbeta för att nå gemensamma mål. Ditt engagemang för hållbar utveckling driver dig att kontinuerligt lyfta arbetsprocesser och företaget till nya nivåer. Stor viktläggs på personliga egenskaper. Lön och förmånerLön: Enligt överenskommelse Förmåner: Tjänstepension & 30 dagar semester Möjlighet att arbeta hemifrån två dagar i veckan Rekryteringsprocessen Marketpeople har en rättvis och enkel rekryteringsprocess där du ansöker om ett jobb på vår hemsida. Efter att du skickat in din ansökan så kommer du få ett mail om att genomföra AI-intervju med Hubert. Nästa steg ärreferenstagning sker digitalt med hjälp av Refensa. På slutkandidater kommer en juridisk bakgrundskontroll genomföras som du godkänner genom ansökan. Efter detta tar VEIDEC själva över processen.

12 april 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024