Lediga jobb i Örebro

1009 Lediga jobb i Örebro. Välkommen till vår jobbsida! Här hittar du de senaste och mest relevanta jobbmöjligheterna i Örebro med fokus på din karriärsuccé. Sök, hitta och ansök enkelt till spännande jobb nu.

Feriepraktik Regionservice till Måltidsservice, Örebro
REGION ÖREBRO LÄN
Restaurang- och köksbiträden m.fl.

Vill du ha en meningsfull sysselsättning i sommar? På Regionservice erbjuder vi Feriepraktik inom måltidsservice (kök). Regionservice arbetar med service till Region Örebro läns verksamheter. Hos oss finns många olika arbetsuppgifter och expertis inom bland annat IT, fastighet, kost, städ, transport, logistik, medicinsk teknik, support, upphandling, arkivering och administration. Tillsammans skapar vi ett bättre liv. Feriepraktik Regionservice till Måltidsservice, Örebro Arbetsuppgifter Vill du känna att du är med och bidrar till att vi kan servera god mat till både patienter och anställda? Måltidsservice på Universitetssjukhuset Örebro har som mål att servera landets godaste mat - tillagad till största delen med ekologiskt producerade råvaror. Vi är övertygade om att maten spelar en viktig roll i vårdkedjan. Arbetsuppgifter: I dina arbetsuppgifter ingår enklare matlagning, disk, städ, packning av varor (livsmedel) samt att hjälpa till i serveringen. Övrig information Välkommen med din ansökan! Kvalifikationer Du som till sommaren slutar grundskolans årskurs 9 eller gymnasiets årskurs 1 eller 2. Vi söker dig som är ansvarsfull och noggrann och som vill göra ditt bästa vad gäller de arbetsuppgifter som kommer att ingå i din feriepraktik. Tillträde: Feriepraktiken är indelad i två perioder, period 1 vecka 25-28 eller period 2 vecka 29-32. Arbetstiden är 6 timmar/dag. För att söka tjänsten måste du logga in/skapa användare. Bifoga personligt brev till din ansökan där du berättar lite om dig själv, dina intressen, framtidsplaner samt tidigare jobb/praktikplatser. Bifoga gärna betyg/omdömen. I din ansökan anger du under vilken period du är intresserad av att göra din feriepraktik. Ansökan Vi tar endast emot feriepraktikanter som kan arbeta hela perioden. Urval sker löpande, så vänta inte med att skicka in din ansökan. Läs mer här Vill du veta mer om vad vi erbjuder dig eller hur det är att leva och bo i vårt län https://www.regionorebrolan.se/vierbjuderdig Hanna Gyrulf, 019-602 70 43 Maria Avraam, 019-602 70 87

Idag
Sista ansökan:
9 mars 2025
Regional Personalplanerare till Kriminalvården Örebro
Kriminalvården
Löne- och personaladministratörer

Kriminalvården växer – vi bygger nytt, bygger om och bygger till och söker nu fler medarbetare. Vårt viktigaste mål är att minska återfall i brott – att bryta den onda cirkeln. Lyckas vi med det blir samhället tryggare och säkrare för alla. Vi är den myndighet som ansvarar för anstalter, frivård, häkten och klienttransporter. ARBETSUPPGIFTER Som personalplanerare inom samordnad bemanning i region mitt kommer du vara en del av ett team. I rollen som personalplanerare arbetar du med kort- och långsiktig bemanningsplanering för kärnverksamheten inom hela Region mitt. Du kommer, genom daglig kontakt med kärnverksamheten, planera bemanningen vid våra enheter på ett kvalitetssäkert och effektivt sätt. Planeringen kommer utgå från lagar, rutiner och kollektivavtal. Du kommer att lösa kort och långsiktiga vakanser samt proaktivt arbeta för att nå uppsatta mål. I rollen ingår även semesterplanering och utbildningsplanering samt samverkan med våra chefer runt om i regionen för att på bästa sätt bemanna verksamheten. Vi söker nu en personalplanerare för en spännande och viktig roll. Befattningen är placerad i Örebro. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har god samarbetsförmåga och intresse, vilja och förmåga att hjälpa dina kollegor för att leverera lösningar. Du arbetar bra med komplexa frågor och kan analysera svåra problem. I ditt arbete planerar, organiserar och prioriterar du dina uppgifter på ett effektivt sätt. Du kan se helheter och ta hänsyn till det större perspektivet. Viktigt att du har en god administrativ förmåga. Grundkrav är: • Gymnasieexamen • Mycket god datorvana. • Förmåga att uttrycka sig väl i tal och skrift på svenska. Meriterande är: • Aktuell erfarenhet av personal- och bemanningssystem. • Erfarenhet av arbete inom kriminalvården • Erfarenhet av bemanningsplanering/rangering. • Kunskap om lagar och avtal (arbetsrätt, arbetstidsregler, policys etc). • Ytterligare utbildning inom arbetsrätt eller personalvetenskap. • Erfarenhet av att arbeta inom offentlig sektor. • Erfarenhet av statliga kollektivavtal. • Erfarenhet av lönehandläggning. • Erfarenhet av Heroma. ÖVRIGT Vi ställer höga krav på våra medarbetares säkerhets- och sekretessmedvetande. För att arbeta hos oss behöver du genomgå en säkerhetsprövning i enlighet med säkerhetsskyddslagen. Befattningen är placerad i säkerhetsklass och en säkerhetsprövning innefattande en säkerhetsprövningsintervju med registerkontroll kommer att genomföras innan beslut om anställning fattas. Vid säkerhetsprövningen utreds du som person, din bakgrund och dina relationer ur ett säkerhetsperspektiv. I samband med din anställningsintervju får du mer information om säkerhetsprövning och eventuella blanketter att skriva under. Läs mer om säkerhetsprövningen på: https://www.kriminalvarden.se/jobba-hos-oss/rekryteringsprocessen/sakerhetsprovning-vid-rekrytering/ Befattningen kan innebära krigsplacering vid Kriminalvården. Läs mer om krigsplacering på: https://www.kriminalvarden.se/jobba-hos-oss/rekryteringsprocessen/krigsplacering/ Provanställning kan komma att tillämpas. Kriminalvården strävar efter en jämn könsfördelning och ökad mångfald. För att skicka in din ansökan, klicka på ansökningslänken i annonsen. Frågor om hur du ansöker och lägger in ditt CV ställer du direkt till Visma Recruit. Frågor om specifika jobb besvaras av den kontaktperson som anges i annonsen. Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av rekryteringsannonser. Kriminalvården har upphandlade avtal.

Idag
Sista ansökan:
4 mars 2025
Undersköterskor till Kvismaren hemvård
Örebro kommun
Undersköterskor, hemtjänst, hemsjukvård, äldreboende och habilitering

Är du en trygg och engagerad undersköterska som vill vara ett viktigt stöd i vardagen för våra kunder inom hemvården? Vill du dessutom jobba i den lugna landsbygden i de östra delarna av Örebro kommun? Välkommen med din ansökan till oss på Kvismaren hemvård! Om tjänsten Som undersköterska hos oss på Kvismaren hemvård har du ett samordnat ansvar kring stöd-, service- och omvårdnadsinsatser för våra kunder. I ditt dagliga arbete planerar, genomför och följer du upp insatserna. Vi utgår från Askenäs vård- och omsorgsboende i Odensbacken och åker ut med bil till våra kunder. Hos oss arbetar vi i team med kollegor med olika kompetenser, där vi alltid har den enskildes individuella behov och intressen i centrum.  Oavsett vad våra kunder behöver hjälp med, från avancerad omvårdnad till hjälp med vardagliga sysslor, finns vi där och stöttar dem i vardagen. Vi tror därför att du som söker trivs med att göra det lilla extra, och har en insikt om att du är en av de viktigaste personerna i våra kunders vardag.  Hos oss har du möjligheten att arbeta på den lugna landsbygden, samtidigt som du får utföra varierande arbetsuppgifter. Här blir du en del av en arbetsgrupp som präglas av gemenskap och samarbete, där vi lyssnar in varandra och trivs med att jobba ihop. Tillsammans med oss har du möjligheten att bidra till en god vård och omsorg inom hemvården! Exempel på arbetsuppgifter: • utföra omvårdnadsuppgifter och utifrån delegation viss medicinhantering • utföra serviceuppgifter såsom matlagning, städning, tvätt och inköp • planera och utveckla arbetet självständigt och tillsammans med arbetsgruppen • upprätta och följa målplaner, rutinbeskrivningar, och handlingsplaner tillsammans med kunden • samverka med anhöriga och andra i kundens nätverk, till exempel sjuksköterskor och arbetsterapeuter  • dokumentera regelbundet i verksamhetens dokumentationssystem och ta del av befintlig dokumentation • ha kunskap om och följa verksamhetens gällande lagar, policys och rutiner Om arbetsplatsen Kvismaren hemvård utgår från Askenäs vård-och omsorgsboende i Odensbacken, cirka tre mil öster om Örebro. Vi är cirka 22 medarbetare som bistår kunder i Stora Mellösa, Asker, Brevens Bruk och Kilsmo.  Kvismaren hemvård ingår i ett tvillingområde och samarbetar med Hjälmaren hemvård kring bemanning. Det innebär att du som medarbetare kommer vara anställd på Kvismaren hemvård, men kan tillfälligt lånas ut till Hjälmaren hemvård vid behov. Självklart får du introduktion även på Hjälmaren hemvård.  Område vård och omsorg är en del av Socialförvaltningen. Verksamheten omfattar vård och omsorg, förebyggande verksamhet, myndighetsutövning inom området samt boendeplacering och bostadsanpassning. Inom område Vård och omsorg arbetar vi med att stödja och hjälpa människor som behöver vård, stöd eller omsorg i sin vardag. Läs mer om hur det är att jobba inom Örebro kommun och vård och omsorg på orebro.se/jobb/socialtarbete! Kvalifikationer Som undersköterska hos oss är du trygg och stabil som person. Du har förmåga att möta kunder på ett professionellt sätt genom att vara lugn, uppmärksam och tillmötesgående i ditt bemötande. Att vara ansvarstagande gentemot dina arbetsuppgifter ser du som en självklarhet. Du samarbetar bra med andra människor och relaterar dig till dem på ett lyhört och smidigt sätt. Vidare har du en positiv människosyn med stor respekt för varje människas individuella behov. Dessutom har du lätt att anpassa dig efter ändrade omständigheter och ser möjligheter i förändringar. Du behärskar det svenska språket på så sätt att du kan kommunicera med kunden och övrig personal, samt skriftligt dokumentera det som verksamheten kräver. Då arbetet innefattar digital dokumentation i verksamhetssystem krävs god datorvana. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Krav: • bevis om skyddad yrkestitel, alternativt omfattas av övergångsreglerna (tillsvidareanställd undersköterska den 1 juli 2023) • B-körkort Meriterande: • erfarenhet av att arbeta inom vård och omsorg • erfarenhet av att arbeta inom hemvård • erfarenhet av att arbeta i dokumentations- och verksamhetssystem Omfattning och tillträde Anställningsform: tillsvidareanställning Sysselsättningsgrad: 100% Tillträde: enligt överenskommelse Antal tjänster: 5 Arbetstid: schemalagd dag, kväll och varannan helg Övrig information Från och med den 1 juli 2023 är undersköterska en skyddad yrkestitel. Det innebär att du kommer att behöva ett bevis från Socialstyrelsen för att få anställning som undersköterska. I väntan på ditt bevis är det möjligt att få anställning som vårdbiträde. Hade du en tillsvidareanställning som undersköterska den 1 juli 2023 får du dock fortsätta använda titeln. Första intervju sker digitalt. På orebro.se/jobb/digitalaintervjuer kan du läsa mer om våra digitala intervjuer och hur du kan förbereda dig. Innan du erbjuds en anställning inom vård- och omsorgsarbete behöver du visa upp registerutdrag ur belastningsregistret. Ansökan Förlängd annonsering. Sista ansökningsdag är 24 februari. Välkommen med din ansökan! Skyddade personuppgifter? Läs mer om hur du ansöker på orebro.se/jobb/skyddadepersonuppgifter

Idag
Sista ansökan:
24 februari 2025
Telefonist, Shared Service center

Har du ett stort intresse för service och bemötande? Då kan detta jobb vara helt rätt för dig. Telefonväxeln är en avdelning inom Shared Service Center i förvaltningen Regionservice. Avdelningen bemannar alla telefonväxlar inom Region Örebro län, dygnet runt, årets alla dagar. Avdelningen består av 30 medarbetare som geografiskt finns placerade på Universitetssjukhuset Örebro där vi nu söker medarbetare för sommarvikariat upp till 5 månader, från och med april och över sommaren/hösten 2025 för att täcka planerade tjänstledigheter samt sommarsemestrar. Gemensamt för oss är vår mycket höga serviceanda. Ett gott bemötande och en bred kunskap om Region Örebro län som helhet kännetecknar vårt glada gäng. Mer information om Telefonväxeln finns på Region Örebro läns webbplats. Regionservice arbetar med service till Region Örebro läns verksamheter. Hos oss finns många olika arbetsuppgifter och yrken inom områden som administration, fastigheter, IT, medicinsk teknik, kundtjänst, kost, städ, transport och logistik. Regionservice präglas av stort engagemang för service, samverkan och utveckling av arbetsmetoder. Våra 850 medarbetare är vår främsta tillgång för att göra ett gott arbete med kunden i fokus. Region Örebro län är en av länets största arbetsgivare och en viktig tillväxtmotor i regionen. Vi arbetar för människors hälsa, trygghet och välbefinnande och för länets utveckling. Hos oss finns spännande och viktiga jobb inom bland annat hälso- och sjukvård, tandvård, kollektivtrafik, kultur och näringslivsutveckling. Telefonist, Shared Service center Arbetsuppgifter Som medarbetare i gruppen arbetar du i ett team och tillsammans med dina kollegor ser du till att telefonistfunktionen fungerar på ett optimalt sätt. Medarbetarna på Telefonväxeln har ett högt ansvarstagande. I ditt arbete ingår bl. a. Ta emot och förmedla samtal till rätt enhet/anknytningsnummer Akutlarmshantering - Ta emot, förmedla samt dokumentera akuta larm Starta, bevaka och dokumentera beredskapslägen och extraordinära händelser inom Region Örebro län Utföra personsökning Ge allmän information till medborgare och verksamheter Utföra informationsstöd vid extraordinära händelser Förmedla språktolkar under jourtid Tjänsten påbörjas med en introduktionsutbildning under ca 8 veckor. Arbetstiderna varierar så som dag, kväll samt helgpass, ca 1 helg på tre veckor. Övrig information Välkommen med din ansökan! Vi har gjort vårt medieval för denna rekrytering och undanber oss därför erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annonsering. Kvalifikationer Du har minst gymnasial utbildning och stort intresse för service och bemötande. Vi ser gärna att du har erfarenhet från ett kundserviceyrke helst från växel eller telefonsupport. Du är lyhörd, har god empatisk förmåga, inger förtroende och skapar bra relationer. Du tar ett stort ansvar och har en hög simultankapacitet. Du har ett stort intresse för att utvecklas i ditt jobb och kan hantera tempoväxlingar. Vi fäster stor vikt vid din sociala kompetens och dina personliga egenskaper, din samarbetsförmåga och din förmåga att även arbeta självständigt. Du ska kunna uttrycka dig väl i tal och skrift på svenska. Ansökan Ansökan ska innehålla CV och personligt brev. Intyg, betyg, examensbevis med mera ska lämnas vid en eventuell intervju. Om du är eller tidigare varit anställd i Region Örebro län kommer vi ta interna referenser från din nuvarande eller tidigare chef, om du blir aktuell för anställning. Kontroll av registerutdrag från Polismyndigheten kan komma att ske enligt aktuell lagstiftning. Vi krigsplacerar våra tillsvidareanställda och i vissa fall även visstidsanställda. Läs mer om vad det innebär. Läs mer här Vill du veta mer om vad vi erbjuder dig eller hur det är att leva och bo i vårt län https://www.regionorebrolan.se/vierbjuderdig Camilla Hallbäck, Avdelningschef 019-602 60 70 Katarina Persson, Samordnare 019-602 60 60 Fackliga företrädare: Isabell Karlsson, Vision 070-602 15 35

Idag
Sista ansökan:
23 februari 2025
Arbeta som personlig tränare i snabbväxande bolag.
Nordic Training Club AB
Idrottstränare och instruktörer m.fl.

Vill du arbeta som Online Coach med erfarenhet inom träning och hälsa? Vill du vara en del av ett snabbväxande bolag där du kan utvecklas, arbeta långsiktigt och hjälpa människor att nå sina mål? Då har vi en unik möjlighet för dig! Du kommer endast coacha våra befintliga medlemmar online. Detta är en roll med fast månadslön. PT Licens är inte ett krav, men utbildning/erfarenhet är meriterande. Om oss Nordic Training Club är ett Gasell-bolag, vilket betyder att vi var ett av Sveriges snabbast växande företag mellan 2021 och 2024. Vi omsätter idag ca 10 miljoner kronor per år och har sju anställda. Vi har byggt ett starkt team där våra coacher trivs och stannar länge. Det här är första gången på länge som vi rekryterar en ny coach, eftersom en av våra kollegor nu går vidare till en professionell karriär som fotbollstränare. Det visar på de möjligheter som finns att utvecklas vidare i sin karriär hos oss. Om rollen Som online coach hos oss arbetar du från vårt kontor i centrala Örebro tillsammans med resten av teamet. Dina arbetsuppgifter kommer att inkludera: ✅ Coaching – Du hjälper våra klienter att nå sina tränings- och hälsomål genom individuell vägledning och uppföljning. ✅ Kundkontakt – Du har regelbunden kontakt med klienter via telefon och digitala plattformar för att ge stöd, motivation och expertis. En vanlig dag: Vi arbetar vanliga kontorstider och du jobbar framförallt med datorn som verktyg, bygger träningsprogram och svarar på frågor som kunderna har via appens chatt. Arbetet är inte individuellt, du jobbat tillsammas med ett team av 7 personer som alla hjälper samma kundstock av kunder. Det här är en heltidsanställning med fast lön och fem veckors betald semester. 🗓 Startdatum: Senast 1 maj 2025 📌 Upplärning: Det är viktigt att du kan delta i upplärningen veckorna innan start. 💼 Arbetsplats: På vårt kontor i Örebro – detta är inte en distansroll. Vem vi söker Vi söker en erfaren och engagerad coach som tar den här rollen på stort allvar. För att vara aktuell för tjänsten behöver du ha: ✔️ En relevant utbildning inom träning och hälsa (t.ex. tränarprogrammet eller PT-licens). ✔️ Tidigare erfarenhet inom träning och hälsa – vi söker någon som redan har arbetat inom området en längre tid eller studerat. ✔️ Ett stort driv – vi letar efter någon som vill utvecklas och vara en viktig del av vårt team. ✔️ Möjlighet att arbeta på plats i Örebro – detta är inte en distansroll. Om du är redo för en spännande karriär i ett växande företag där du får möjlighet att påverka människors liv på riktigt – ansök nu! 📅 Sista ansökningsdag: 31 mars 📍 Plats: Örebro 📧 Ansökan gör du via länken: https://bit.ly/pt-jobb-2025 Vi ser fram emot att välkomna vår nästa coach till Nordic Training Club!

Idag
Sista ansökan:
11 mars 2025
Örebro: Erfaren Laravelutvecklare med fokus på backend
Jobbakuten Väst AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Välkommen till Motus Logistikutveckling AB , där framtiden av logistik inte bara är en vision utan en verklig resa vi genomför tillsammans. Vi är det nya kraftcentret i logistikbranschen, skapat genom samarbetet mellan Närkefrakt i Örebro, Märsta Förenade i Stockholm och Alwex Logistik i Växjö. Tillsammans har dessa ledande aktörer kombinerat sin expertis och resurser i Motus Logistikutveckling AB – ett samägt bolag som drivs av innovation och ett mål att omdefiniera vad digital logistikteknologi kan åstadkomma.   Hos Motus står du inte bara inför möjligheten att påverka framtiden, utan också att skapa den. Vårt hjärta slår för utvecklingen av ett helt nytt Transport Management System (TMS) som kommer att vara skräddarsytt för att möta inte bara dagens utan även morgondagens utmaningar. Vi ser framför oss en era av teknologisk transformation, där hållbara energikällor och avancerad digital teknik formar grunden för våra lösningar. Varför Motus Logistikutveckling? Det finns flera anledningar att bli en del av vårt team. Först och främst kommer du att arbeta i en miljö där din passion för teknik och innovation inte bara uppskattas utan är avgörande. Varje kodrad du skriver och varje problem du löser bidrar direkt till förbättringar för en verksamhet du bokstavligen interagerar med dagligen. Vi erbjuder också en arbetsplats där den tekniska utmaningen är lika stor som den personliga belöningen. Med projekt som spänner över allt från AI-driven dataanalys till utveckling av användarvänliga, effektiva gränssnitt, får våra anställda chansen att växa professionellt och utforska nya teknologiområden. Gemenskap och Innovation På Motus tror vi på kraften i gemenskap. Du blir en del av ett engagerat team där varje medlem är viktig och där dina idéer och förslag hjälper till att forma vår gemensamma framtid. Tillsammans kommer vi att utforska outforskade områden av digital innovation, ständigt frågande, "Vad om?" och "Varför inte?" Framtiden är oskriven, och hos Motus Logistikutveckling har vi pennan. Är du redo att lämna ditt avtryck på den? Våra dörrar står öppna för skarpa utvecklare som inte bara vill se förändring utan vara drivkraften bakom den. Om du har djupgående kunskaper inom Laravel, PHP, Vue.js, JavaScript och närliggande teknologier, samt ett intresse för databashantering och AI, då kan du vara precis den vi söker. Vi är inte bara en arbetsplats; vi är en lanseringsplatta för nästa generations logistiklösningar. Anslut dig till oss och var med när vi tar lösningarna till höjder som idag bara kan drömmas om. Framtiden börjar här, med oss, på Motus Logistikutveckling.  Kom och bygg morgondagen med Motus Logistikutveckling. Framtiden väntar på dig!  Om rollen Som Laravelutvecklare på Motus Logistikutveckling AB kommer du att vara en nyckelspelare i utvecklingen av ett helt nytt TMS (Transport Management System) som är skräddarsytt för framtidens logistikbehov. Ditt arbete kommer att vara centralt för att bygga robusta och skalbara backend-lösningar som driver vår verksamhet framåt. Teknikstack Laravel Python Docker Linux PostgreSQL Git RabbitMQ Redis Ansvar Utveckling och underhåll av avancerade webbapplikationer med Laravel Samarbeta tätt med front-end utvecklare och produktledning för att skapa bästa möjliga användarupplevelser Implementera säkerhets- och dataskyddsprinciper Design och implementering av REST-APIer Skapa och underhålla databasmodeller Kontinuerligt lära sig och integrera nya teknologier, inklusive AI-baserade funktioner för att förbättra applikationsintelligensen Bidra till kontinuerlig förbättring och automatiska tester
 Kvalifikationer Flerårig erfarenhet av PHP och Laravel Gedigen erfarenhet av systemutveckling, gärna inom projektform Relevant utbildning inom datavetenskap/datateknik Förståelse för MVC-designmönster och ORM-tekniker Erfarenhet av Vue.js är meriterande Kunskap inom AI och dess tillämpningar inom databehandling och automatisering är starkt meriterande Ansökan Du är varmt välkommen att söka tjänsten via länken "Skicka ansökan".

Igår
Sista ansökan:
7 mars 2025
Vi söker en bartender/servitris

Älskar du att blanda drinkar, ge gäster en fantastisk upplevelse och vara en del av en rolig atmosfär? Vi söker en bartender/servitris som kan förbereda drinkar, ta emot kunder och även hjälpa till under våra quizkvällar! Vi erbjuder: ✔️ En fartfylld och social arbetsmiljö ✔️ Möjlighet att utveckla dina bartenderkunskaper ✔️ En arbetsplats med härliga kollegor och mycket skratt Vi söker dig som: ✅ Har erfarenhet av att blanda drinkar eller är snabb på att lära ✅ Är serviceinriktad och älskar att möta människor ✅ Kan arbeta kvällar och helger ✅ Gillar att engagera gäster och kan hjälpa till vid våra quizkvällar Låter det som något för dig? Skicka din ansökan till [e-postadress/kontaktinfo] så snart som möjligt! Vi ser fram emot att höra från dig! 🍹🎉 Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

Igår
Sista ansökan:
10 mars 2025
Pizzabagare - omgående - Örebro
Atrafi Restaurang AB
Pizzabagare m.fl.

Vi söker en passionerad och erfaren pizzabagare till vår nyöppnade restaurang. Här har du möjlighet att inte bara skapa fantastiska pizzor, utan även spela en avgörande roll i utvecklingen av vår restaurang och våra koncept. Om du har ett brinnande intresse för mat och trivs i en snabb och dynamisk arbetsmiljö, då är detta jobbet för dig! Vi erbjuder dig: En kreativ arbetsplats: Här får du möjligheten att utvecklas och experimentera med smaker och ingredienser i en inspirerande miljö. Ett starkt team: Hos oss är samarbete och flexibilitet nyckeln till framgång. Vi arbetar tätt tillsammans och stöttar varandra i alla lägen. Personlig utveckling: Håll dig i framkant med branschens senaste trender och tekniker. Din noggrannhet och ditt engagemang är värdefulla för oss. Vi söker dig som: Har gedigna kunskaper inom pizzabakning och är bekant med planering, egenkontroll och hantering av varor. Är kvalitetsmedveten och håller hög standard på det du levererar. Är positiv, noggrann och engagerad. Kan arbeta varierande tider, inklusive luncher, kvällar och helger. Vi erbjuder: Lön enligt överenskommelse: Konkurrenskraftiga villkor i linje med branschstandarder. En tillsvidaretjänst på heltid: Säkerhet och kontinuitet i din yrkeskarriär. Är du redo att anta utmaningen och bli en del av vårt team? Välkommen att skicka in din ansökan och vara med och forma Pranzos framtid! Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

Igår
Sista ansökan:
31 mars 2025
kund ansvarig personlig assistans
Manilla Assistans AB
Förvaltnings- och planeringschefer

DET VI SÖKER Vi söker en medarbetare med hjärtat på rätt ställe, som älskar att få arbeta med människor. Vårt arbete handlar om att ge alla människor en möjlighet att leva ett normalt liv och med oss får du möjligheten att få vara med att tillgodose våra kunder den möjligheten. Tjänsten är en heltidsanställning och du kommer att utgå från kontoret i Örebro men resor i tjänsten kan förekomma Tjänsten som kundansvarig kräver självständighet, ansvarstagande, samarbetsförmåga och flexibilitet. Kvalitet är en viktig del i arbetet och vi förutsätter att våra medarbetare arbetar med ambitionen att leverera det bästa möjliga resultatet och sätter kunden i fokus. Vi söker dig som gillar att vara ute och träffa nya människor och arbeta för att få in nya till företaget. Det gäller att vara kreativ för att hitta dem och du behöver vara orädd för att ta nya kontakter och initiativ. Du behöver uppskatta att få arbeta självständigt och våga ta egna beslut inom givna ramar. ARBETSBESKRIVNING Som kundansvarig förvaltar du företagets relationer med handläggare, kunder och är delaktigt i uppstarten av nya kund ärenden. Som kundansvarig inom personlig assistans ansvarar du i samråd med verksamhetschefen för planering, genomförande och uppföljning av verksamheten samt leder och fördelar det dagliga arbetet. Tjänsten innefattar personalledning vilket innebär att koordinera medarbetarna och skapa deras arbetsschema. Arbetsuppgifterna omfattar bl.a. att leda personalmöten och upprätta goda relationer med sin personalgrupp. Administration ingår i arbetsuppgifterna vilket gör att kundansvarige bl.a. hanterar personalens tids rapportering till Försäkringskassan och följer upp att dokumentation genomförs. Du är närmaste chef till de personliga assistenterna i din enhet. Ett krav för tjänsten är B-körkort. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet! MERITERANDE: Tidigare erfarenhet av uppdrag som kundansvarig eller motsvarande. Erfarenhet av personalledning. Eftergymnasial utbildning HUR SKER REKRYTERINGEN Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista datum, inkom med din ansökan så fort som möjligt! Manilla Assistans värnar om både kunder och personalens trygghet och har därför som rutin att alltid begära ett utdrag ur belastningsregistret på samtliga personer som anställs i företaget. Detta innebär att vi vid en anställning kommer begära ett registerutdrag från dig innan du får börja arbeta. Polisens handläggningstid kan vara upp till två veckor - beställ ditt registerutdrag så snart som möjligt. DU beställer själv registerutdraget enligt enskild person från polisen.

2 dagar sedan
Sista ansökan:
10 mars 2025
informatör inom personlig assistans
Manilla Assistans AB
Företagssäljare

I rollen som informatör hos oss på Manilla Assistans kommer din huvudsakliga uppgift vara att få möjligheten för fler kunder att få lära känna oss på Manilla Assistans , våra erbjudanden och se om vi kan vara deras nya assistans bolag!Upptagningsområdet för tjänsten är Mellan sverige och södra vilket gör att du kommer att verka på ett stort geografiskt område där resors och övernattningar förekommer. De kunder som du träffar i olika sammanhang kommer att vara både personer som är på gång att ansöka om beslut av personlig assistans och de som redan idag har ett beslut. Du kommer att ansvara för planeringen och genomförandet av egna aktiviteter inom marknadssegmentet samt självständigt genomföra egna kundbesök. Arbetsuppgifterna kommer bl.a. bestå av att: Arbeta med proaktiva / uppsökande kund träffar och kundaktiviteter Delta på företags gemensamma evenemang ex. mässor Nätverk och utveckla samarbeten med externa parter ex. föreningar Aktivt skapa relationer till nya kunder Utveckla relationerna till befintliga kunder Om dig I rollen kommer du att ansvara för din totala aktivitet i området och det är viktigt att du är självgående, driven, kreativ samt vågar ta egna initiativ. Att du är modig, ansvarstagande och prestations orienterad anser vi är självklart, då du kommer arbeta utifrån tydliga mål. Som person är du omtänksam, lyhörd, serviceinriktad, gillar att nätverka och skapar goda relationer. Vi värderar dina personliga kompetenser i denna roll och viljan att utvecklas i din yrkesroll tillsammans med oss, men vi värdesätter följande erfarenheter lite extra: Krav Erfarenhet av liknande roll och uppdrag av relations skapande försäljning med individuella behov Erfarenhet av arbete mot uppsatta mål Gedigen erfarenhet inom vård och omsorgs branschen, meriterande inom just personlig assistans Goda kunskaper i det svenska språket, i såväl tal som skrift B-körkort Meriterande Engagerad i föreningsliv, nätverk m.m. inom just personlig assistans Ytterligare språkkunskaper Mer om tjänsten och rekryteringen Tjänsten är heltid och arbetstiden är främst dagtid, måndag till fredag. Det förekommer även en del arbete på kvällstid eller helg i form av kund möten och aktiviteter. Resor ingår i tjänsten där övernattning kan förekomma. Tillträde: enligt överenskommelse. Vi tillämpar provanställning och tester i denna rekrytering. Bakgrunds kontroller kan förekomma. Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig saeid sassan [email protected] Sista ansökningsdag är den 3 Mars. Vi gör urval löpande och tjänsten tillsätts så snart vi hittat rätt person, så vänta inte med din ansökan! Om oss på Manilla Assistans AB Vi har funnits sedan 2013 Vi erbjuder assistans i hela Sverige utgående från våra lokalkontor kontor i Stockholm och Örebro . Vi verkar tillsammans med våra personliga assistenter för ett värdefullt och intressant liv utifrån varje enskild persons specifika förutsättningar. All personlig assistans bygger på ett individuellt upplägg tillsammans med våra kunder. Dessutom får kunderna en personlig uppdrags chef som sköter alla detaljer kring assistansen

2 dagar sedan
Sista ansökan:
3 mars 2025