Lediga jobb i Örebro
988 Lediga jobb i Örebro. Välkommen till vår jobbsida! Här hittar du de senaste och mest relevanta jobbmöjligheterna i Örebro med fokus på din karriärsuccé. Sök, hitta och ansök enkelt till spännande jobb nu.
Sök jobbet som teamleader på ViaLarm för att tjäna 50 000 SEK/M! Pratar du flytande svenska & vill tjäna 50 000 SEK/M? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet kommer du att få boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & tjäna 50 000 SEK/M. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Hög provision ∙ Tjäna mycket pengar utan lönetak ∙ Säljutbildning, betalt boende & resa Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Har säljerfarenhet & körkort ∙ Inget belastningsregister
Sök jobbet som säljare på More Than Love för att jobba som festsäljare! Pratar du flytande svenska & vill jobba som festsäljare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar More Than Love dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba som festsäljare. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Hög provision ∙ Jobba på fester, deltid & flexibelt ∙ Sälj- & produktutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja vuxenprodukter ∙ Driven & resultatorienterad
Företagsbeskrivning Securitas har en viktig roll i samhället och förvaltar ett av Sveriges viktigaste uppdrag - att skydda och hjälpa människor att känna sig trygga. Nu har du chansen att bli en del av Sveriges största säkerhetsföretag. Oavsett om du vill jobba mycket eller lite, dag eller natt så behöver vi bli fler. Som landets största arbetsgivare i vår bransch kan vi erbjuda dig utvecklingsmöjligheter och variation som få andra företag kan. Vi strävar efter ett enhetligt ledarskap med balans mellan förväntningar och förutsättningar. Du tar hand om människors säkerhet – Securitas tar hand om dig. Jobbeskrivning Som operatör på vårt Contact center kommer du agera som spindeln i nätet för våra kunders jourtjänster. Du tar emot inkommande samtal och säkerställer att rätt åtgärd sätts in baserat på i förväg fastställda riktlinjer som tagits fram i överenskommelse med kunden. Exempel på uppdrag som Contact center hanterar; Telefonitjänst Fastighetsjour Trygghetsjour Krisjour Som operatör i vår ledningscentral har du ansvaret för väktarnas säkerhet via övervakning när dom är ute hos våra kunder, både på rutinuppdrag och larmutryckningar. Du tar emot samtal från våra väktare och är behjälplig under hela deras arbetspass från deras uppstart till avslut. Du säkerställer att rätt åtgärd sätts in utan fördröjning. Du fattar snabba beslut baserade på i förväg fastställda riktlinjer som tagits fram. Framför allt fungerar du som ett stort stöd för våra väktare när de utför ärenden ute hos kund som stundtals kan vara riskfyllda. Tjänsten passar dig som trivs i en fartfylld, samordnande roll och vill kombinera detta med ett samhällsviktigt uppdrag. Ibland är det tufft att stå mellan stressade väktare eller hyresgäster och våra kunders intressen men vi har en stark gemenskap i centralen där vi kollegor stöttar varandra. Vi arbetar aktivt för en så bra och trivsam arbetsplats som möjligt. Arbetsplatsen är från 2020-talet och är tillgänglig för rullstol eller rollator. Har du behov av mer individuella anpassningar, har vi kunskap om bidrag till arbetshjälpmedel. Trivs du i en roll där du har ett stort kontaktnät och samtidigt gör en viktig samhällsinsats? Vi på Securitas letar just nu efter dig som vill axla rollen som operatör hos oss. Hos oss blir du otroligt viktig för våra väktare och fastighetsmontörer – Är du nyfiken att höra mer om tjänsten? Läs då mer nedan! Vi är trygghet. Vi är Securitas. Kravspecifikation Har gymnasieutbildning med godkänt resultat i svenska och engelska. Då du kommer att använda datorn som ditt främsta verktyg, ser vi gärna också att du som söker har en god datorvana sedan tidigare. Som person tror vi att du är en serviceinriktad, lugn och organiserad person som kan hantera periodvis högt arbetstempo. Vi ser gärna att du som söker har ett stort intresse för teknik och har lätt att förstå instruktioner. Då du kommer att ha ett stort ansvar i din roll, men samtidigt jobba väldigt nära såväl kunder som kollegor, tror vi att du har lätt att jobba både självständigt men också i team. Att ta ansvar kommer naturligt för dig – du är helt enkelt en ärlig, hjälpsam och vaksam person som får människor omkring dig att känna sig trygga. Övrig information Vi tar endast emot ansökningar via vårt rekryteringsverktyg. Vi jobbar med löpande urval, så om du är intresserad av tjänsten – skicka din ansökan redan idag! Har du frågor kring rollen är du välkommen att höra av dig till kontaktperson: [email protected]. Tjänsten är en heltidsanställning med tillträde enligt överenskommelse. Vi tillämpar 6mån provanställning Vi arbetar med urvalstester Vi kommunicerar i första hand via mail Sista ansökningsdag är 231217 För anställning inom Securitas Sverige AB krävs det att du har godkända betyg från gymnasiet i svenska och engelska samt blir godkänd av Länsstyrelsen för anställning i auktoriserat bevakningsföretag (den ansökan görs av Securitas). Vi har gjort medieval för samtliga rekryteringar så vi undanber oss därför samtal från annonssäljare eller säljare av rekryteringstjänster. Lön och anställningsförhållanden baseras på kollektivavtal mellan arbetsgivarorganisationen Säkerhetsföretagen och Svenska Transportarbetareförbundet. Mer info om Securitas som arbetsgivare och vår rekryteringsprocess hittar du på securitas.se
Vi är en välfungerande mottagning där vårt team består av cirka 15 personer - enhetschef, specialistläkare, sjuksköterskor, psykologer, kuratorer, arbetsterapeut, skötare och medicinska vårdadministratörer. Arbetet på vår mottagning håller ett högt tempo, och nu är vi är i behov av fler kollegor och utökar vårt sjukskötersketeam med ytterligare en tjänst! De tjänster vi erbjuder kräver mycket, men vi som arbetar här vet att jobbet ger så mycket tillbaka! Hos oss har du nära till specialistkunskap, forskning, utbildning och engagerade kollegor. Vi arbetar kontinuerligt med förbättring och utveckling, och strävar efter att vara en hälsofrämjande arbetsplats med gott ledarskap och flexibla arbetssätt. Mottagningen har ett särskilt uppdrag vad gäller specialistpsykiatrisk utredning, diagnostik och behandling av patienter med bipolär sjukdom, svår recidiverande depression och schizoaffektivt syndrom. Vill du arbeta som sjuksköterska på en allmänpsykiatrisk mottagning där vi arbetar utifrån nationella riktlinjer och vårdprogram och bedriver modern psykiatri? Tycker du det låter som en lockande utmaning att få vara en del av en mottagning där det är viktigt med evidensbaserad behandling och riktlinjer som underlättar arbetet, tror vi att du skulle passa som vår nya medarbetare och arbetskamrat! Allmänpsykiatrins öppenvård är en del av verksamhetsområde allmänpsykiatrin. Våra mottagningar finns i Hallsberg, Karlskoga, Lindesberg samt i Örebro. Specialiserade mottagningar för till exempel elbehandling, affektiva tillstånd, dövpsykiatri samt könsdysfori finns i Örebro. Vi arbetar med både individuell- och gruppbehandling samt med såväl planerade som akuta besök samt telefonrådgivning. Rehabilitering ingår som en del i vårt arbete såväl som mobila insatser samt patient- och anhörigutbildningar. Tillsammans arbetar vi med gemensamma processer och mål. Vi arbetar i multiprofessionella team utifrån en helhetssyn på människan och anpassar vårdinsatserna till patientens behov och förutsättningar. Vi jobbar för att främja närståendes delaktighet i vården. Psykiatrin i Region Örebro län är en specialistverksamhet indelad i fyra verksamhetsområden alla med stort fokus på etik, samverkan och utveckling samt med en väl fungerande utbildnings- och forskningsmiljö. Tillsammans är vi ungefär 900 medarbetare. Region Örebro län är en av länets största arbetsgivare och en viktig tillväxtmotor i regionen. Vi arbetar för människors hälsa, trygghet och välbefinnande och för länets utveckling. Hos oss finns spännande och viktiga jobb inom bland annat hälso- och sjukvård, tandvård, kollektivtrafik, kultur och näringslivsutveckling. Tillsammans skapar vi ett bättre liv. Sjuksköterska, Affektivmottagningen Arbetsuppgifter Vi söker nu en sjuksköterska med förmåga att arbeta både självständigt samt i team. Tonvikt i tjänsten kommer främst ligga på medicinuppföljning, provtagning, medicinmottagning samt suicidpreventiva åtgärder. Övrig information Då vi inom Psykiatrin värnar om våra patienter och värderar patientsäkerheten högt, kommer vi i samband med rekryteringen att begära utdrag ur misstanke- och belastningsregister från Rikspolisstyrelsen. Mer att läsa om misstanke- och belastningsregister finns i SFS 1999:1135 och SFS 1999:1134. Välkommen med din ansökan! Vi har gjort vårt medieval för denna rekrytering och undanber oss därför erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annonsering. Kvalifikationer Vi söker dig som är legitimerad sjuksköterska. Vi ser gärna att du har några års erfarenhet i yrket, men även du som är nyexaminerad är välkommen att ansöka. Specialistutbildning inom psykiatri är meriterande. Du är driven, ambitiös, pålitlig, har god samarbetsförmåga, är flexibel samt har förmåga till en helhetssyn både i relation till patienter och övriga inom vår organisation. Du skall gilla att arbeta som sjuksköterska vilket ofta innebär att vara med på "flera hörn". Om du är intresserad av att arbeta i ett team med hög kompetens och om du drivs av att arbeta i en förändringsbenägen organisation är du den vi söker! Självklart kommer vi att ta hänsyn till personlig lämplighet vid tillsättningen. Ansökan Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Ansökan ska innehålla fullständigt CV, personligt brev samt adressuppgifter. Intyg, betyg, examensbevis med mera ska lämnas vid en eventuell intervju. Läs mer här Vårt erbjudande till dig samt information om hur det är att leva och bo i vårt län https://www.regionorebrolan.se/vierbjuderdig
Arbetsbeskrivning Har du erfarenhet av montering, eller är du van industriarbetare? Vi på Randstad söker dig som vill arbeta som montör till vår måleriavdelning. Som montör är du en del av det viktiga produktionsarbetet som behövs för att se till att företagets kunder får beställda produkter. Du monterar och färdigställer artiklar efter ordrer. Uppdraget är en del i vår uthyrningsverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av Randstad och ha ett långsiktigt uppdrag hos en av våra mest attraktiva kunder. Om detta låter som en tjänst för dig är du välkommen med din ansökan redan idag! Uppdragsgivare: Randstad Ort: Hallsberg Omfattning: Visstid sex månader, med stor chans till fast anställning Arbetstider: Heltid, Dagtid eller tvåskift Ansvarsområden Arbetsuppgifterna kan bestå av: Montera och färdigställa produkter efter order Ritningsläsning och instruktionsläsning Kvalifikationer B-körkort och tillgång till bil Godkända gymnasiebetyg Truckkort och traverskort. Tidigare erfarenhet av montering Erfarenhet av att arbeta utifrån arbetsbeskrivning Meriterande med erfarenhet av ritningsläsning Om företaget Randstad På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.
Just nu söker vi efter fler stjärnor som vill jobba med våra fantastiska säljare! Ingen tidigare erfarenhet inom försäljning krävs. Vi utbildar samtliga nyanställda inom en säljstruktur som gynnar säljaren hos oss likväl som i framtiden inom andra yrken eller områden. Har du kanske framtidsplaner på att starta eget? Bli entreprenör? Lär dig allt inom försäljning från grunden hos oss! Om tjänsten Här erbjuds en heltidstjänst där du besöker kunderna i olika städer inom Sveriges gränser. Under besöken säljer du olika typer av tjänster från välkända varumärken från en av våra uppdragsgivare. Vi står för samtliga resor samt boendekostnader till alla våra säljare! Kontraktstyp - Heltid. - Arbetstider mån-fre kl 13:00-21:00 & fre 14:00-20:00. - Provanställning 6 mån, därefter tillsvidare. Vi söker dig som: - Motiveras av personlig utveckling och resultat. - Målmedveten och tävlingsinriktad. - Utåtriktad med en positiv inställning. - Lärovillig och engagerad. Vi erbjuder: - Generös provision (utan tak). - Utvecklingsmöjligheter inom vårt snabbväxande företag. - Teoretisk samt praktisk utbildning inom sälj. - Varierande arbetsuppgifter med givande och starka varumärken. - Löpande coachning och utbildning. - Säljtävlingar, resor och festligheter! Meriterande - B-körkort (inget krav). Är det dig vi söker? Skicka din ansökan idag! https://jobb.valuesales.se/ Om oss Value Sales är ett ungt och snabbväxande företag som arbetar inom fält- och eventförsäljning samt telemarketing. Vi samarbetar med väletablerade affärspartners och hjälper organisationer att utveckla sitt viktigaste element - vi säljer! Vårt huvudkontor ligger beläget i Kista, Stockholm. Hemsida: www.valuesales.se Följ vår resa på sociala medier: Instagram: @valuesalesab / TikTok: @valuesales
Hösten 2024 flyttar JENSEN grundskola Örebro till nyrenoverade lokaler vid Sveaperken. En skola med egen idrottshall och en stor fin skolgård i bästa läge. Vi kommer utöka verksamheten med tre st lärartjänster och erbjuda plats för 300 elever i åk 4-9. Vi har en verksamhet med hög vuxenärvaro där alla känner varandra vilket skapar trygghet. Vi söker nu lärare som precis som vi brinner för kunskap och bildning! Vårt mål är att elevernas bildningsresa startar hos oss. En spännande och glädjefylld resa i att lära sig och mot att bli självständiga, motiverade och kreativa tänkare. Vi har fokus på litteratur, läsande och skrivande som krävs för högre studier. Vi jobbar för att våra elever ska nå en hög kunskapsnivå och utveckla sitt tänkande - att tänka fritt och tänka stort - det är bildning för oss! Vårt utbildningskoncept “Träning för verkligheten” genomsyrar hur vi arbetar på JENSEN. Det innebär att vi arbetar med studierna i fokus, hög grad av ordning och studiero, elevernas uppträdande och verklig bildning. Vi är en skola för elever och föräldrar med höga ambitioner, det betyder också att vi har höga positiva förväntningar på våra elever. Inom ramen för vår hälsoprofil får våra elever utöva mental träning varje dag och ta en pedagogisk promenad på dagens längsta lektion. På JENSEN grundskola har vi stort fokus på kvalitet, vilket bekräftas i de kvalitetsgranskningar vi fått från Skolinspektionen. Vi är stolta över våra mycket höga resultat gällande bl.a. medarbetarnöjdhet, chefsbetyg och rekommendationer. Kvalifikationer Du har behörighet att undervisa i ett eller flera ämnen för elever i åk 4-9. Har du behörighet att undervisa i kombination med ämnena slöjd, hem-och konsumentkunskap är det meriterande. Du är mycket kunnig i dina ämnen och drivs av att få lära ut dem till andra. Som person har du, precis som vi, ett stort engagemang för att utvecklas. Du skapar inspirerande undervisning och trygghet i dina grupper. Du är strukturerad, drivande och en tydlig ledare i klassrummet. I våra rekryteringar läggs stor vikt vid personlig lämplighet för tjänsten. Anställningsform Tjänsterna kommer vara heltid/deltid beroende på ämneskombination med start Augusti 2024. För den här rollen tillämpar vi ferietjänst och sex månaders provanställning. Din ansökan Du ansöker genom att registrera din profil och bifoga ett personligt brev och CV i vårt rekryteringssystem. Vi tar enbart emot ansökningar via webben, ansökningar som kommer in på annat sätt kan tyvärr ej behandlas. Urval sker löpande, därför vill vi gärna ha din ansökan så snart som möjligt. Kontaktuppgifter Vill du veta mer om tjänsten och hur det är att jobba hos oss, vänligen kontakta rektor Caroline Schreiber på [email protected] alt. 073- 773 18 24. Läs mer om oss på jenseneducation.se Du kan också följa oss på LinkedIn för att få de senaste uppdateringarna om JENSEN education. Varmt välkommen med din ansökan! Om JENSEN JENSEN education är ett av Sveriges största privata utbildningsföretag med förtroendet att utbilda drygt 16 000 elever inom fem olika områden – förskola, grundskola, gymnasium, vuxenutbildning samt yrkeshögskola. JENSEN grundades 1996 av Håkan Jensen, företagets vd och ägare, och står för långsiktighet, kvalitet och ansvarstagande. Utbildningskonceptet ”Träning för verkligheten och bildning som mål” genomsyrar all verksamhet.
Ingenjör inom produktutveckling till Mondi Vill du arbeta med produkter som ligger rätt i tiden? Vill du vara med på vår resa där du får möjligheten att bidra till en bättre värld? Vill du få möjligheten att skapa kundnytta genom att driva produkt- & utvecklingsprojekt med ett starkt hållbarhetsfokus? Svarar du ja? Då har du hamnat rätt! Nu förstärker vi vårt utvecklingsteam med ytterligare en ingenjör inom produktutveckling. Hos oss får du möjlighet att samarbeta med erfarna kemiingenjörer och andra kollegor och samtidigt vara del i flera spännande utvecklingsprojekt. Du får en spännande och viktig roll där du genom att hjälpa våra kunder att uppnå olika produktegenskaper eller välja rätt material för just deras användningsområde. ”Roligast är helt klart att utveckla nya lösningar på problem som kunder upplever, skapa ännu större kundnytta med ännu starkare hållbarhetsfokus. Det känns både bra och kul att arbeta med produkter som ligger rätt i tiden.” Läs mer om hur Tobias beskriver sitt arbete på Mondi. https://www.mondijobs.se/vara-medarbetare/ Mondi Örebro är ett företag i tillväxt och ständig utveckling. Vår långa och gedigna historia inom pappersbranschen tillsammans med modernt, innovativt tänkande och god kontroll på marknadens behov gör att vi står oss bra i den starka internationella konkurrensen. Hållbarhet är kärnan i vår affärsstrategi. Vi strävar efter att arbeta som ett ansvarsfullt företag som tillämpar en ansvarsfull styrning i all vår verksamhet och som förlitar oss på tydliga ramar för att kommunicera, mäta, förbättra och leverera mot våra ambitiösa hållbarhetsmål. På Mondi är alla, oavsett position, engagerade i att bidra till en bättre värld. Dina arbetsuppgifter Som ingenjör inom produktutveckling / Applikationsingenjör på Mondi får du vara del i pågående och nya produktutvecklingsprojekt och vara del i ett nära samarbete både med våra kunder och interna kollegor. Du får vara med och driva aktuella utvecklingsprojekt, både av större karaktär och mindre modifikationer, från idé till färdig produkt i produktion. Du kommer även vid behov stötta övriga organisationen vid eventuella reklamationer. Rollen innebär att du, tillsammans med vårt utvecklingsteam, har ett tätt samarbete med vår produktion, säljare, leverantörer och kunder. Besök till leverantörer och kunder, främst inom Europa, är en naturlig del av tjänsten. Du får vara del av ett team med fokus på produktutveckling som är viktiga spelare och en brygga mellan Mondi och våra kunder ute i världen! Resor förekommer i tjänsten. Din profil Vi söker dig som är med ett starkt produkt- och utvecklingsintresse! Du är högskoleingenjör eller civilingenjör, gärna med kemiinriktning men inget krav. Vi ser gärna att du har någon yrkeserfarenhet inom området, men även du som är nyutexaminerad och vill utvecklas med oss är välkommen att söka. Du har materialkunskap och har du kunskap om polymeregenskaper ser vi det som meriterande. Som person är du nyfiken, innovativ och har alltid en lösningsorienterad inställning. Du är ansvarstagande och driver lätt ditt arbete framåt. För att lyckas bra i rollen tror vi att du är strukturerad, analytisk och har lätt att samarbeta på alla plan. Du är öppen som person och då du kommer ha många olika kontaktytor, både internt och externt är det viktigt att du trivs med, och har lätt att kommunicera och bygga förtroende. Du har goda datakunskaper i Word och Excel. Har du dessutom erfarenhet av att jobba i affärssystem, ex. SAP, ser vi det som meriterande. Du har även goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift. B-körkort är ett krav. Vi kommer lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper. Om företaget Vi på Mondi Örebro är stolta över att vara ett ledande extruderingsföretag som skapar hållbara, miljösmarta barriärer mot till exempel fukt, fett och vind. Många möter våra produkter dagligen i hemmet, i skolan eller på arbetsplatsen. Vår långa historia inom pappersbranschen, tillsammans med modernt tänkande och bra koll på marknaden, gör att vi står oss bra i den internationella konkurrensen. Du hittar oss i centrala Örebro i det anrika Pappersbruksområdet. Vi är cirka 120 anställda inom bland annat produktion, utveckling, marknad, lager och logistik. Mondi Örebro är det stora lilla företaget som förenar det bästa av två världar. Här finns alla funktioner och tillgång till den stora koncernens resurser i form av till exempel forskning och utveckling, och internationella karriärmöjligheter. Samtidigt har vi den mindre arbetsplatsens fördelar med korta beslutsvägar, ett flexibelt arbetssätt, en familjär stämning och ett inkluderande förhållningssätt där alla är lika viktiga. Läs mer om vilka vi är och vad vi kan erbjuda dig på mondijobs.se och https://www.mondigroup.com/en/home/ Kontakt Välkommen med din ansökan till Oakconsulting.se! Gärna så snart som möjligt då vi arbetar med löpande urval, dock senast den 13/12. Vid frågor är du välkommen att höra av dig till Maria Roseen, 070-259 05 07 eller Linnea Arvidsson, 070-301 99 80. Observera att vi inte tar emot ansökningar via e-mail.
Sektionschef för lönesektionen hos Statlig myndighet Vill du vara med och driva lönesektionens fortsatta utveckling? Vi söker dig som är en trygg, stabil och erfaren ledare med bred kunskap inom hela lönekedjan. Välkommen till vårt team! Då vår nuvarande chef för lönesektionen går i pension behöver vi dig som kan ta vid stafettpinnen och fortsätta driva, leda och utveckla verksamheten framåt. Vi behöver dig som i ditt ledarskap ser varje individ och stöttar, utvecklar och motiverar medarbetarna för att nå sin fulla potential. Du skapar ett gott arbetsklimat, bjuder in till dialog och verkar för att ständigt utveckla och förbättra både verksamheten och processerna. Tjänsten är hos en statlig myndighet i Örebro och innebär att man blir anställd direkt av myndigheten men Oak handhar rekryteringsprocessen. Dina arbetsuppgifter Som chef för lönesektionen kommer du ansvara för och leda ett team med självständiga medarbetare där gemenskap är av stor vikt. Du driver teamets och avdelningens fortsatta utveckling framåt, ansvar för att utveckla, följa upp och organisera sektionen genom att bland annat planera och fördela arbetsuppgifter i den dagliga verksamheten. Du ansvarar för att effektivisera med en strävan att ständigt utveckla och förenkla arbetssätt, metoder och flöden med ett proaktivt förhållningssätt. Du håller dig ständigt uppdaterad på lagar och avtal och i rollen kommer vara ett starkt stöd och bistå avdelningschefen i bredden av frågor kopplat till ditt sakområde. Du deltar i dennes ledningsgrupp tillsammans med andra sektionschefer. Vid behov deltar du operativt i verksamheten. Din profil Vi söker dig som har en akademisk utbildning och/eller annan utbildning samt erfarenhet som arbetsgivaren kan bedöma likvärdig. Du är en erfaren och modig ledare som stabilt och tryggt leder, coacha och utvecklar ditt team. Du har dokumenterad erfarenhet av, och känner dig trygg, i arbete med löneprocessens alla delar. Har du erfarenhet av arbete inom ekonomi och redovisning ser vi det som meriterande. Du har goda kunskaper och erfarenhet av arbete i olika lönesystem samt MS Office, goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift och har B-körkort. Som person och ledare är du trygg, stabil och modig. Du trivs med, och har lätt att ta beslut och ansvar. Du är resultatinriktad samtidigt som du har tålamod och viljan att utveckla verksamheten och att leda i förändring. Du tar dig an uppgifter utifrån ett helhetsperspektiv och ser problem som möjligheter före hinder. Du är en person som värderar samarbete högt, är rak och tydlig, har lätt att kommunicera, och, engagerar och inspirerar din omgivning på ett naturligt sätt. Vi kommer att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper. Kontakt Vi arbetar med löpande urval under denna process så välkommen att söka direkt! Dock är sista ansökningsdag 13/12. Har du frågor är du välkommen att kontakta HR-konsult Maria Roseen på tel. 070-259 05 07 alternativt Helena Fiedler på tel. 070-591 90 33.
Säljande Lånehandläggare Vill du bli vassare i din försäljning och få möjligheten att utvecklas i ett snabbväxande bolag i en het bransch som denna? Är du en lagspelare och drivs utav höga mål och är beredd att jobba hårt för att lyckas? Efter flera år av hög tillväxt så söker vi nu nya säljande Lånehandläggare till vårt framgångsrika team. Hos oss börjar du som Lånehandläggare och vid goda resultat och rätt inställning kan du snabbt klättra på vår karriärstege. Tidigare erfarenhet av försäljning är meriterande men inte ett krav hos oss. Viktigaste för oss är dina personliga egenskaper som kommer spegla och avgöra dina resultat. Arbetsuppgiften Som Lånehandläggare arbetar du med att kontakta konsumenter och erbjuda en möjlighet att sänka räntan på befintliga lån genom att jämföra olika långivare. Ditt ansvar är att ta in rätt information om kunden och handlägga detta. Tjänsten är kostnadsfri för kunden och därmed väldigt uppskattad. Vår hjälp har aldrig varit så viktig som den är nu! Vi erbjuder - Förmånliga arbetstider på 34 timmar i veckan - Regelbunden coaching och vägledning - Generös lönemodell - En fot in i ett snabbt växande bolag inom finansbranschen - Tävlingar, AW, aktiviteter och gemensamma företagsresor - Utvecklingsmöjligheter och tydlig karriärstege - Trevliga kollegor och bra sammanhållning - Meriterande sälj- och produktutbildningar inom bank och finans som du tar med dig hela livet Om Likvidum Likvidum är en låneförmedlare som hjälper konsumenter att spara kostnader på sina lån genom att jämföra långivare. Företaget är flerfaldigt prisbelönat från Dagens industri för sin höga tillväxt och under 2022 är målsättningarna högt satta. Vi är ett ungt företag som tror på en rolig arbetsmiljö, med aktiviteter och god sammanhållning. Vi satsar helhjärtat på våra medarbetare och erbjuder en tydlig karriärstege inom företaget från dag 1. Är du den vi söker? Sök!
Visar 1 till 10 av 988 jobb