Vill du leda i en samhällsviktig verksamhet och driva utveckling i nära samverkan med andra? Som sektionschef på Arbetsförmedlingen Stockholm City har du en engagerad sektion som varje dag bidrar till att fler människor kommer i arbete eller utbildning. Tillsammans får vi Sverige i arbete. Vill du bli en av oss? Enhetens uppdrag Enheten Stockholm City fokuserar sitt arbete på att stödja och hjälpa arbetssökande till utbildning eller arbete. Enheten består idag av åtta sektioner och är lokaliserad i Liljeholmen, Vällingby och Skärholmen. Enheten samverkar med Stockholm stad, Lidingö kommun samt externa parter/aktörer kopplat till kommuner som enheten stödjer. Sektionschefens uppdrag och ansvar Ditt uppdrag som sektionschef innebär verksamhets- och personalansvar. Du ansvarar för att sektionens resultat motsvarar fastställda mål och förväntningar. Du som sektionschef har ett viktigt uppdrag i att skapa välfungerande arbetsgrupper och tillsammans med dina medarbetare driva och utveckla verksamheten. Du motiverar och möjliggör goda prestationer, hög trivsel och en god arbetsmiljö genom att arbeta i enlighet med Arbetsförmedlingens chefskriterier. Du verkar för en kultur som är präglad av tillit, öppenhet och trygghet. Ditt arbete sker i starkt partnerskap i och utanför din egen sektion och i god samverkan med fackliga parter. Du ingår i enhetschefens ledningsgrupp och kommer gemensamt med denna och de andra sektionscheferna att ansvara för hela enhetens resultat och utveckling. Som sektionschef är du en förebild i att leva Arbetsförmedlingens vision, värdegrund och inriktning för medarbetarskap och chefskap. Vårt erbjudande Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid som kan komma att inledas med sex månaders provanställning. Placeringsorten är Stockholm, Johanneshov. Vi erbjuder dig möjligheten att arbeta på en arbetsplats där vi värdesätter balans mellan arbete och privatliv. Du får tillgång till ett generöst semesteravtal och flexibla arbetstider. Efter ett antal månader, när du lärt dig verksamheten, finns möjlighet att teckna en överenskommelse om distansarbete på upp till 49% förutsatt att verksamheten tillåter det. Hos oss ingår även friskvård under arbetstid och ett förmånligt friskvårdsbidrag. Som anställd på Arbetsförmedlingen har du också tillgång till kompetensutveckling och karriärmöjligheter inom myndigheten. Genom vårt arbete bidrar vi till ett inkluderande och hållbart samhälle, där du får möjlighet att göra en verklig skillnad för individer och för samhället i stort. https://arbetsformedlingen.se/om-oss/jobba-hos-oss Grundläggande krav för tjänsten - Aktuell erfarenhet av en ledande roll (sammanhängande uppdrag, projekt, arbetsgrupp) minst 6 månader inom Arbetsförmedlingens verksamhet. Eller: - Genomfört Arbetsförmedlingens förberedande chefsprogram Eller: - Aktuell erfarenhet av chefskap på motsvarande nivå med verksamhet- och personalansvar från annan organisation minst 1 år Övriga meriter för tjänsten - Goda kunskaper om arbetsmarknadsfrågor och det arbetsmarknadspolitiska uppdraget - Erfarenhet av arbete inom offentlig sektor samt god erfarenhet av myndighetsutövning - Erfarenhet av att leda och driva förändringsledning - Erfarenhet av samarbete och samverkan med kommuner och leverantörer - Erfarenhet av att arbeta framgångsrikt med mål- och resultatuppfyllelse Den statliga värdegrunden guidar oss i vårt dagliga arbete. Som anställd hos oss förväntas du arbeta rättvist, opartiskt och med hög integritet, samt bidra till att upprätthålla och stärka förtroendet för vår myndighet. https://www.jobbastatligt.se/var-vardegrund Utöver dessa kvalifikationer har du personlig förmåga och fallenhet att arbeta i enlighet med Arbetsförmedlingens medarbetarskap. Medarbetare på Arbetsförmedlingen: - Tar ansvar för sina arbetsprestationer och sitt bidrag till helheten - Anpassar sig till förändring och oförutsedda händelser - Tar initiativ till utveckling och bidrar till förbättring Chefer är medarbetare på Arbetsförmedlingen som dessutom: - Pekar ut riktning för sina medarbetare och följer upp prestationer - Undanröjer hinder i vardagen och hanterar problem - Skapar delaktighet i arbetet och främjar utveckling Ansökan Låter det här som en tjänst för dig? Välkommen med din ansökan senast 2025-06-29. Bifoga ditt CV där du specificerar årtal, månad och arbetsuppgifter för varje anställning, samt intyg som styrker kraven om utbildning och/eller arbetslivserfarenhet i din ansökan. Det är viktigt att du besvarar urvalsfrågorna detaljerat och sanningsenligt, för att vi ska få en tydlig bild av din erfarenhet. Om efterfrågad information inte framgår riskerar du bli bortsållad i urvalet. Du behöver inte skicka in ett personligt brev. Under rekryteringsprocessen kan urvalstester förekomma. Vi kommer att hålla dig informerad genom hela rekryteringsprocessen. https://arbetsformedlingen.se/om-oss/jobba-hos-oss/var-rekryteringsprocess Har du skyddade personuppgifter kontaktar du den rekryteringspartner som finns namngiven i annonsen så får du hjälp med att skicka in din ansökan. Vi arbetar aktivt för att vara en myndighet fri från diskriminering. Det är viktigt för oss att all kompetens tas tillvara och vi välkomnar alla sökande. Vi ser positivt på om du har kunskaper i något av våra nationella minoritetsspråk. Välkommen till jobbet som får Sverige i arbete! Här arbetar du på regeringens uppdrag för en arbetsmarknad som hjälper människor framåt. Vi frigör möjligheter så att arbetssökande hittar sysselsättning och arbetsgivare sin nästa medarbetare. För att nå målet behöver vi samarbeta, i myndigheten men också med olika externa aktörer i hela landet. Tillsammans driver vi förändring, utvecklar nya arbetssätt och skapar lösningar som gör att Sverige kan fortsätta framåt. https://arbetsformedlingen.se/om-oss/jobba-hos-oss.
Vill du vara med och bidra till en effektiv och rättssäker arbetsmarknadspolitik? Vi söker en driven Verksamhetssamordnare som vill stötta ledningsgruppen i analys, uppföljning och utvecklingsarbete inom enheten Stockholm Nordväst. Tillsammans får vi Sverige i arbete – vill du bli en del av oss? Enhetens uppdrag Enheten Stockholm City ansvarar för Arbetsförmedlingens lokala verksamhet i Stockholm Stad och Lidingö. På enheten arbetar ca 160 medarbetare fördelat på åtta sektioner. Utifrån regeringens uppdrag står enheten inför flera spännande utvecklingsuppdrag där vår förmåga att använda enhetens resurser effektivt regelbundet ses över för att möta våra högt ställda mål. Beskrivning av tjänsten I nära samarbete med enhetschef och sektionschefer kommer du att bistå ledningsgruppen med underlag och analyser av verksamheten. Detta så att vi tillsammans kan säkerställa att vi arbetar enligt god förvaltning, samt att vi arbetar effektivt och rättssäkert mot aktuell målbild. Din primära uppgift är att vara ett stöd till ledningen i dess arbete med att samordna, strukturera och följa upp verksamheten både ur ett operativt och ett strategiskt perspektiv. Du förväntas ta initiativ till och genomföra aktiviteter som gör att mål kan nås och att driva utvecklingsarbete inom enheten. Rollen kan innebära att du ha ett drivansvar för olika projekt inom enhetens ansvarsområde. I rollen är samarbete i möten och med nätverk, internt såväl som externt, ett viktigt inslag i arbetsuppgifterna. Du ingår i enhetens ledningsgrupp. Vårt erbjudande Tjänsten är en tillsvidareanställning som kan komma att inledas med sex månaders provanställning. Tillträde enligt överenskommelse. Placeringsorten är Johanneshov. Vi erbjuder förmånliga semesteravtal, möjlighet till flextid, friskvård på arbetstid samt friskvårdsbidrag. Vår arbetsplats består av över 11 000 kompetenta och engagerade medarbetare. Genom att samarbeta och vara öppna för nya perspektiv utvecklas vi som individer och verksamhet. Tillsammans frigör vi möjligheter som får Sverige i arbete. Läs mer om vår organisation och vårt uppdrag på vår webbplats https://arbetsformedlingen.se/om-oss Grundläggande kvalifikationer - Högskoleutbildning om 180 hp (120 poäng enligt tidigare system) alternativt motsvarande erfarenhet som arbetsgivaren bedömer som likvärdig - Erfarenhet av att planera och genomföra kvalificerat uppföljnings- och analysarbete - Erfarenhet av verksamhetsplanering eller verksamhetsstyrning i en större organisation - Mycket god förmåga att uttrycka sig på svenska i tal och skrift Övriga meriter för tjänsten - Dokumenterad erfarenhet och god kunskap om den statliga arbetsmarknadspolitiken samt Arbetsförmedlingens verksamhet - Erfarenhet av att arbeta med verksamhetsutveckling - Erfarenhet av att arbeta med förbättringsarbetesarbete, flödesbeskrivningar, processkartor och att ta fram pedagogiska presentationsmaterial - Erfarenhet av att hålla presentationer, leda arbetsmöten, workshops och liknande mötesformer - Tidigare erfarenhet av arbete med att ta fram beslutsunderlag och ISK-analyser - Erfarenhet av att arbeta med budgetplanering Utöver dessa kvalifikationer har du personlig förmåga och fallenhet att arbeta i enlighet med Arbetsförmedlingens medarbetarskap. Medarbetare på Arbetsförmedlingen: - Tar ansvar för sina arbetsprestationer och sitt bidrag till helheten - Anpassar sig till förändring och oförutsedda händelser - Tar initiativ till utveckling och bidrar till förbättring Ansökan Låter det här som en tjänst för dig? Välkommen med din ansökan senast 2025-06-29 Bifoga ditt CV där du specificerar årtal, månad och arbetsuppgifter för varje anställning, samt intyg som styrker kraven om utbildning och/eller arbetslivserfarenhet i din ansökan. Det är viktigt att du besvarar urvalsfrågorna detaljerat och sanningsenligt, för att vi ska få en tydlig bild av din erfarenhet. Om efterfrågad information inte framgår riskerar du bli bortsållad i urvalet. Du behöver inte skicka in ett personligt brev. Under rekryteringsprocessen kan urvalstester förekomma. Vi kommer att hålla dig informerad genom hela rekryteringsprocessen. Mer om vår rekryteringsprocess - https://arbetsformedlingen.se/om-oss/jobba-hos-oss Har du skyddade personuppgifter kontaktar du den Rekryteringspartner som finns namngiven i annonsen så får du hjälp med att skicka in din ansökan. Vi arbetar aktivt för att vara en myndighet fri från diskriminering. Det är viktigt för oss att all kompetens tas tillvara och vi välkomnar alla sökande. Vi ser positivt på om du har kunskaper i något av våra nationella minoritetsspråk. Välkommen till jobbet som får Sverige i arbete! Här arbetar du på regeringens uppdrag för en arbetsmarknad som hjälper människor framåt. Vi frigör möjligheter så att arbetssökande hittar sysselsättning och arbetsgivare sin nästa medarbetare. För att nå målet behöver vi samarbeta, i myndigheten men också med olika externa aktörer i hela landet. Tillsammans driver vi förändring, utvecklar nya arbetssätt och skapar lösningar som gör att Sverige kan fortsätta framåt. https://arbetsformedlingen.se/om-oss/jobba-hos-oss.
Välkommen till jobbet som aktivt förbättrar Sveriges arbetsmarknad! Vårt uppdrag är att skapa samhällsnytta genom att sammanföra arbetssökande och arbetsgivare. Samtidigt värnar vi om att ge rättssäker och likvärdig service till våra medborgare. Tillsammans får vi Sverige i arbete! Vårt uppdrag Vill du vara med och forma framtidens digitala möten – och göra verklig skillnad för människor över hela Sverige? Hos Arbetsförmedlingen Personligt distansmöte kombinerar du teknik, mänsklig kontakt och samhällsnytta i ett meningsfullt uppdrag. Vi söker engagerade medarbetare till vårt kontor i Malmö – personer som vill bidra till en modern, tillgänglig och inkluderande myndighet där digitala möten skapar verkliga möjligheter för både arbetssökande och arbetsgivare. Vår arbetsplats Vi sitter tillsammans där samarbete och stöd är centrala för att skapa en levande atmosfär. Tillsammans arbetar vi mot gemensamma mål och kan alltid räkna med varandras stöd i vårt dagliga arbete. Vi leder med ett nära och coachande förhållningssätt som uppmuntrar till delaktighet, motivation och ansvarstagande. Vi strävar efter att skapa en arbetsmiljö där balans mellan arbete och fritid är av högsta prioritet. Beskrivning av tjänsten Du blir en nyckelperson i att stötta arbetssökande och arbetsgivare med individanpassad vägledning. Med kunden i fokus skapar du konkret nytta varje dag och använder din analytiska förmåga för att förklara komplexa frågor på ett tydligt sätt. För att lyckas i rollen ser vi att du trivs med att: Arbeta med människor främst via telefon Arbeta med schemalagda uppdrag Tolka och tillämpa lagar och regelverk Erbjuda service och på ett bra sätt lösa de uppgifter du ställs inför Navigera och arbeta i flera system samtidigt Arbeta mot uppsatta mål Din anställning inleds med en introduktion där du kommer bli väl rustad med de nödvändiga färdigheterna för att hantera dina kommande arbetsuppgifter som statstjänsteman. Se filmen om hur det är att jobba på Arbetsförmedlingen Personligt distansmöte: Att arbeta på PDM textad - YouTube Om du är redo att göra skillnad i detta viktiga samhällsuppdrag till en utvecklande och stödjande verksamhet, då är Arbetsförmedlingen Personligt Distansmöte platsen för dig. Vårt erbjudande Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid som kan komma att inledas med sex månaders provanställning. Placeringsorten är Malmö Vi erbjuder dig möjligheten att arbeta på en arbetsplats där vi värdesätter balans mellan arbete och privatliv. Du får tillgång till ett generöst semesteravtal, flexibla arbetstider samt möjlighet att arbeta på distans upp till 49 procent på årsbasis. Hos oss ingår även friskvård under arbetstid och ett förmånligt friskvårdsbidrag. Som anställd på Arbetsförmedlingen har du också tillgång till kompetensutveckling och karriärmöjligheter inom myndigheten. Genom vårt arbete bidrar vi till ett inkluderande och hållbart samhälle, där du får möjlighet att göra en verklig skillnad för individer och för samhället i stort. Läs mer om vår organisation och vårt uppdrag på vår webbplats https://arbetsformedlingen.se/om-oss Grundläggande krav för tjänsten Universitets-/ Högskoleutbildning om lägst 180 högskolepoäng (120 poäng enligt tidigare system) Alternativt Har arbetat minst 1 år på Arbetsförmedlingen som arbetsförmedlare, beslutshandläggare eller kundresurs Samt Minst 2 års arbetslivserfarenhet, sammantaget arbete minst på 50 procent under sammanlagt två år Mycket goda kunskaper i svenska, det vill säga god förmåga att kommunicera i tal och skrift, samt hög läsförståelse Övriga meriter för tjänsten Arbetat minst 1 år med stöd och service till kunder via telefon Arbetat minst 1 år inom statlig verksamhet Arbetat minst 1 år med vägledning mot arbete och/eller studier Den statliga värdegrunden guidar oss i vårt dagliga arbete. Som anställd hos oss förväntas du arbeta rättvist, opartiskt och med hög integritet, samt bidra till att upprätthålla och stärka förtroendet för vår myndighet. Mer om den statliga värdegrunden Utöver dessa kvalifikationer har du personlig förmåga och fallenhet att arbeta i enlighet med Arbetsförmedlingens medarbetarskap. Medarbetare på Arbetsförmedlingen: Tar ansvar för sina arbetsprestationer och sitt bidrag till helheten Anpassar sig till förändring och oförutsedda händelser Tar initiativ till utveckling och bidrar till förbättring Ansökan Välkommen med din ansökan senast 2024-06-26 Nyfiken på tjänsten? Delta i ett infomöte med oss – vi berättar mer och svarar på dina frågor. För att du ska få en så rättvis och korrekt bedömning som möjligt är det av stor vikt att du uppger år och månad för varje anställning samt en kort beskrivning av arbetsuppgifterna. Om den informationen inte framgår kan vi inte göra en korrekt bedömning av din kompetens och erfarenhet och du kan därför riskera att bli bortvald i urvalsprocessen. Har du skyddade personuppgifter kontaktar du den Rekryteringspartner som finns namngiven i annonsen så får du hjälp med att skicka in din ansökan. På Arbetsförmedlingen tillämpas en evidensbaserad rekryteringsprocess. Du kan läsa mer och se en film om vår rekryteringsprocess på vår hemsida. Informationsträffar Vill du veta mer om tjänsten? Delta i ett informationstillfälle där vi berättar om arbetsuppgifter, lön, förmåner och svarar på dina frågor. Informationsmöte: Onsdag den18e Juni Kl 17:00-17.30 Klicka här för informationsmötet Intervju Observera att kandidater som går vidare i rekryteringsprocessen kommer att kallas till intervju, vilka genomförs mellan den 9 och 11 juni i Arbetsförmedlingens lokaler i Malmö. Vi arbetar aktivt för att vara en myndighet fri från diskriminering. Det är viktigt för oss att all kompetens tas tillvara och vi välkomnar alla sökande. Vi ser positivt på om du har kunskaper i något av våra nationella minoritetsspråk. Välkommen till jobbet som får Sverige i arbete! Här arbetar du på regeringens uppdrag för en arbetsmarknad som hjälper människor framåt. Vi frigör möjligheter så att arbetssökande hittar sysselsättning och arbetsgivare sin nästa medarbetare. För att nå målet behöver vi samarbeta, i myndigheten men också med olika externa aktörer i hela landet. Tillsammans driver vi förändring, utvecklar nya arbetssätt och skapar lösningar som gör att Sverige kan fortsätta framåt. https://arbetsformedlingen.se/om-oss/jobba-hos-oss.
Vill du vara med och utveckla smarta, digitala lösningar som gör skillnad för hela samhället? Vi söker en erfaren Business Architect med teknisk bredd och god analytisk förmåga till ett uppdrag där du får bidra till en rättssäker och effektiv myndighet. Tillsammans får vi Sverige i arbete. Vill du bli en av oss? Sektionens/enhetens uppdrag Plattform Beslut och Ärende är en del av enheten Digitala beslut och ärenden på Arbetsförmedlingen. Vi utvecklar digitala plattformar som förenklar hantering av beslut och ärenden för både medarbetare och användare. Vårt arbete bidrar till en effektiv och rättssäker myndighet där tekniken stöttar verksamheten smart och hållbart. Beskrivning av tjänsten Arbetsförmedlingen söker 1–2 erfarna Business Architects med bred teknisk kompetens för att vidareutveckla vårt beslut- och ärendehanteringssystem (Bär) samt vår Pega-plattform. Som BA i plattformsteamet tar du fram krav för lösningar som påverkar flera produktteam och samarbetar brett med både tekniska team och verksamheten. Du planerar och följer upp utveckling, samordnar drift och bidrar med gemensam funktionalitet. Vi söker dig som är lösningsorienterad, analytisk, kommunikativ och strukturerad, med god samarbetsförmåga i komplexa miljöer. - Insamla, analysera och dokumentera verksamhetsbehov kopplat till utveckling och förbättring av BÄR och Pega plattformen - Arbeta tillsammans med andra Pega-team såväl som team med andra tekniker för att bygga gemensamma komponenter och API’er. - Koordinera och driva vissa driftaktiviteter gemensamma för alla team - Formulera tydliga och testbara krav, både funktionella och icke-funktionella, som utvecklingsteamet ska implementera. - Säkerställa att systemets funktionalitet stödjer handläggarna i beslut enligt gällande lagar, förordningar och interna riktlinjer. - Samarbeta med andra team inom portföljen i skapandet av en gemensam, generisk grundfunktionalitet inom BÄR - Fungera som länk mellan utvecklingsteam, infrastruktur, plattformar och verksamhetens olika intressenter för att skapa gemensam förståelse och samsyn. - Delta i planering, prioritering och uppföljning av utvecklingsarbete tillsammans med produktägare och andra nyckelpersoner, i och utanför teamet. - Utföra demos för olika intressenter samt hålla i workshops Vårt erbjudande Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid som kan komma att inledas med sex månaders provanställning. Placeringsorten är Solna. Vi erbjuder dig möjligheten att arbeta på en arbetsplats där vi värdesätter balans mellan arbete och privatliv. Du får tillgång till ett generöst semesteravtal, flexibla arbetstider samt möjlighet att arbeta på distans upp till 49 procent på årsbasis. Hos oss ingår även friskvård under arbetstid och ett förmånligt friskvårdsbidrag. https://arbetsformedlingen.se/om-oss/jobba-hos-oss Grundläggande krav för tjänsten - Minst 3 års dokumenterad erfarenhet som Pega Business Architect (BA) i större IT-projekt med komplexa systemmiljöer. - Minst 3 års erfarenhet av att självständigt driva uppdrag/projekt med många intressenter. - PCBA-certifikat och/eller en eller flera påbyggnadscertifieringar utöver PCBA-certifiering. - Erfarenhet av att arbeta med kravinsamling i nära dialog med verksamheten. - Erfarenhet att skriva tydliga kravspecifikationer, dokumentera användningsfall samt visualisera flöden. - God förståelse för hur regelverk påverkar systemlogik och krav. - Mycket god kommunikationsförmåga i tal och skrift på svenska och engelska. Övriga meriter för tjänsten - Erfarenhet från offentlig sektor eller från verksamheter med stark styrning av lagar och regler. - Erfarenhet av att axla roller som it-projektledare, teknisk projektledare eller liknande på ett självständigt och strukturerat sätt - Erfarenhet av processmodellering och modelleringsverktyg - Erfarenhet av Jira och Confluence - Certifierad inom SAFe och/eller har arbetat enligt SAFe i en större organisation - Erfarenhet av verktyg för kravhantering, regelmodellering och visualisering av flöden. - Erfarenhet av Pegas verktyg BIX, datamodellering och uppföljning - Vana av agilt arbete och SAFE – gärna certifierad Den statliga värdegrunden guidar oss i vårt dagliga arbete. Som anställd hos oss förväntas du arbeta rättvist, opartiskt och med hög integritet, samt bidra till att upprätthålla och stärka förtroendet för vår myndighet. https://www.jobbastatligt.se/var-vardegrund Utöver dessa kvalifikationer har du personlig förmåga och fallenhet att arbeta i enlighet med Arbetsförmedlingens medarbetarskap. Medarbetare på Arbetsförmedlingen: - Tar ansvar för sina arbetsprestationer och sitt bidrag till helheten - Anpassar sig till förändring och oförutsedda händelser - Tar initiativ till utveckling och bidrar till förbättring Ansökan Låter det här som en tjänst för dig? Välkommen med din ansökan senast 2025- 06 -30 Bifoga ditt CV där du specificerar årtal, månad och arbetsuppgifter för varje anställning, samt intyg som styrker kraven om utbildning och/eller arbetslivserfarenhet i din ansökan. Det är viktigt att du besvarar urvalsfrågorna detaljerat och sanningsenligt, för att vi ska få en tydlig bild av din erfarenhet. Om efterfrågad information inte framgår riskerar du bli bortsållad i urvalet. Du behöver inte skicka in ett personligt brev. Under rekryteringsprocessen kan urvalstester förekomma. Vi kommer att hålla dig informerad genom hela rekryteringsprocessen. https://arbetsformedlingen.se/om-oss/jobba-hos-oss/var-rekryteringsprocess Har du skyddade personuppgifter kontaktar du rekryteringspartner. Vi arbetar aktivt för att vara en myndighet fri från diskriminering. Det är viktigt för oss att all kompetens tas tillvara och vi välkomnar alla sökande. Vi ser positivt på om du har kunskaper i något av våra nationella minoritetsspråk. Välkommen till jobbet som får Sverige i arbete! Här arbetar du på regeringens uppdrag för en arbetsmarknad som hjälper människor framåt. Vi frigör möjligheter så att arbetssökande hittar sysselsättning och arbetsgivare sin nästa medarbetare. För att nå målet behöver vi samarbeta, i myndigheten men också med olika externa aktörer i hela landet. Tillsammans driver vi förändring, utvecklar nya arbetssätt och skapar lösningar som gör att Sverige kan fortsätta framåt. https://arbetsformedlingen.se/om-oss/jobba-hos-oss.
Välj ett jobb för att visa detaljer
Visar 11 till 14 av 14 jobb