GÖTEBORGS KOMMUN jobb

Lediga jobb hos GÖTEBORGS KOMMUN

Speciallärare till Olshammarskolan

I grundskoleförvaltningen har vi en trygg och tillitsfull kultur. Vi bryr oss om våra elever och varandra. Vi finns till för eleverna, vi samarbetar med vårdnadshavarna och varandra, och vi är öppna för nya tankar och idéer. Här skapar vi bra förutsättningar för den pedagogiska utvecklingen. Bli en av oss! Nu söker vi dig som har ett stort engagemang för att utveckla en modern verksamhet där vi har fokus på att: • öka kvaliteten i undervisningen för att öka elevers lärande. • skapa tydligare ansvar, styrning och ledning för att öka elevers kunskapsresultat. • öka likvärdighet mellan skolor för att alla elever ska få tillgång till undervisning av hög kvalitet samt kompensera för deras olika förutsättningar. Göteborgs grundskoleförvaltning är en av de största skolförvaltningarna i Sverige. Vi ansvarar för stadens kommunala skolor från förskoleklass till årskurs nio, anpassad grundskola, kulturskolan och fritidshemmen. I förvaltningen finns 138 kommunala grundskolor där nästan 47 000 elever varje dag går i skolan. Hela förvaltningen har cirka 9 700 medarbetare som gemensamt arbetar med att utveckla och ta hand om verksamheten - tillsammans banar vi väg för framtidens skola. Följ gärna vår resa på Linkedin: https://www.linkedin.com/company/goteborgs-grundskoleforvaltning ARBETSUPPGIFTER Vill du vara med att göra skillnad för våra elever på Olshammarskolan? Sök då ett roligt och utmanande jobb hos oss. Olshammarskolan är en grundsärskola med 20 elever, fördelade över 5 klasser och personaltätheten är hög. Vår verksamhet bygger på behov utifrån autism och intellektuell funktionsnedsättning. Eleverna läser enligt ämnesområden; motorik, verklighetsuppfattning, kommunikation, estetisk verksamhet och vardagsaktiviteter. Fritidsverksamhet erbjuds som fritidshem för elever under 12 år och korttidstillsyn enligt LSS-lagen för äldre elever. Vi ser allt som ett lärande under hela dagen och vår målsättning är att eleven ska må bra, såväl psykiskt som fysiskt och utvecklas utifrån individuella behov och förutsättningar. Olshammarskolan är belägen i Backa i ett lugnt och tryggt område med mycket grönska. Vi har en stor avskild gård som erbjuder möjligheter till lek och fysiska aktiviteter. I närmiljön finns bibliotek, kulturhus, affärer, fina promenadstråk och cykelbanor som vi använder flitigt. Skolans lokaler har goda möjligheter till både gruppsamvaro och enskildhet. På skolan arbetar speciallärare, lärare i fritidshem, övergripande specialpedagog och elevassistenter i nära samarbete. Vi ser ett nära samarbete mellan de olika professionerna på skolan som en viktig del för lärande och utveckling. Skolans övergripande specialpedagog har regelbunden handledning för personalen. Som speciallärare hos oss är du ansvarig för den pedagogiska planeringen och undervisningen för ett antal elever. Du ansvarar för utvecklingssamtal, att en individuell utvecklingsplan upprättas i dialog med vårdnadshavare samt för skriftliga omdömen utifrån kunskapskraven. Detta sker i samverkan med kollegorna i arbetslaget. Uppdraget innebär att du stöttar eleverna i din klass både i omvårdnad och i deras lärande. Genom nyfikenhet och lyhördhet för elevernas behov planerar, genomför och utvärderar du undervisningen och det pedagogiska arbetet, utifrån skolans styrdokument. Det görs både enskilt och tillsammans med ditt arbetslag, ur ett hela dagen-perspektiv. På Olshammarskolan arbetar vi aktivt med digitalisering och varje elev har en egen Ipad och skolan har ett antal Clevertouch som används i undervisningen. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som: • är legitimerad lärare samt utbildad speciallärare, alternativt specialpedagog, med inriktning utvecklingsstörning/intellektuell funktionsnedsättning • behörighet att undervisa i grundsärskolan inriktning ämnesområden eller ämnen. • har god kunskap och erfarenhet av att arbeta med elever inom autismspektrumtillstånd • har erfarenhet av tydliggörande pedagogik, (T)AKK och lågaffektivt bemötande. • har goda kunskaper i det svenska språket både i tal och skrift samt god datorvana. Detta krävs då en stor del av dina arbetsuppgifter handlar om att kommunicera med olika parter och att arbeta med dokumentation. Som person är du flexibel och lösningsinriktad. Tjänsten som speciallärare är fysiskt och psykiskt utmanande och det är därför viktigt att du är trygg i dig själv och kan behålla lugnet i svåra situationer. I rollen som speciallärare möter du regelbundet vårdnadshavare och det ingår samarbete med aktörer utanför skolan exempelvis habilitering, DART och SPSM. Det är därför viktigt att du har ett professionellt och respektfullt bemötande samt god förmåga att skapa, utveckla och bibehålla tillit och goda relationer. Du har även en öppen och positiv attityd då du har elevens behov som utgångspunkt för ditt agerande. Ett nära samarbete i arbetslaget är även utgångspunkten för det elevnära arbetet, vi ser därför att du har en god samarbetsförmåga. Att leda andra vuxna i det dagliga pedagogiska arbetet med elever är en stor och viktig del av arbetet. Hos oss sker kontinuerlig utveckling av verksamheten, därför vill vi gärna att du bidrar med nya idéer och perspektiv i arbetsrelaterade frågor och utmanar metoder, arbetssätt och tankesätt. Låter detta som något för dig? Vänta då inte med att söka! Urval och intervjuer kommer ske löpande under ansökningsperioden. ÖVRIGT Som anställd i vår förvaltning erbjuds du bland annat friskvårdsbidrag, cykelförmån och medarbetarstöd. Enligt Skollagen ska utdrag ur polisens belastningsregister uppvisas av personer innan de anställs inom förskoleverksamhet, skola och skolbarnomsorg. Detta beställer du på Polisens hemsida. Inför denna rekrytering har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och därför undanber vi oss ytterligare erbjudanden om kompetensförmedling, annonserings- och rekryteringshjälp. Vi tar endast emot ansökningar via vårt rekryteringssystem i enlighet med GDPR.

25 april 2024
Sista ansökan:
10 maj 2024
Sommar- och timvikarier till BMSS sydväst

Vi är alla olika. Vi är alla också lika och har samma rätt till ett tryggt hem, en meningsfull sysselsättning och att känna oss värdefulla. Då utvecklas vi och kan delta i samhället. Förvaltningen för funktionsstöd bedömer behov och ger stöd till de som har rätt till det. Personer med funktionsnedsättning ska kunna leva ett gott och självständigt liv. Ett liv som alla andra. Med 6 000 medarbetare är vi Sveriges största funktionsstödsförvaltning. Vi fattar beslut om och arbetar inom boende med särskild service, daglig verksamhet, sysselsättning, boendestöd, personlig assistans, olika former av avlastning, stöd och ledsagning. Vi arbetar aktivt med att utveckla och sprida kunskap inom Göteborgs Stad och till andra. På så sätt blir vi alla bättre på att förstå behov och ge rätt stöd. Tillsammans ser vi till att fler kan leva ett gott och självständigt liv som alla andra. Välkommen att bli en av oss! Du är Göteborg. ARBETSUPPGIFTER Sommar- och timvikarier sökes till våra boenden med särskild service (BmSS) i förvaltningen för funktionsstöd, stadområde Sydväst (Frölunda, Högsbo, Askim, Styrsö och västra Göteborg), som under året och sommaren täcker upp för ordinarie personals korttidsfrånvaro och semester. Verksamheterna har olika inriktningar inom funktionsstöd. På våra BmSS-boenden har hyresgästerna olika fysiska, psykiska och intellektuella funktionsnedsättningar. Även missbruksproblematik och psykisk ohälsa förekommer. Arbetet innebär varierande uppgifter så som pedagogiskt stöd i vardagen, personlig omvårdnad, samt i hemmet vanligt förekommande arbete såsom tvätt, städ och matlagning. Utmanande beteende kan förekomma. En del av arbetet är även att dokumentera hyresgästernas utveckling och behov. I arbetsuppgifterna kan även läkemedelshantering enligt delegation ingå. Genom att finnas där som stöd för våra hyresgäster bidrar du till en meningsfull vardag. Vi eftersöker: -Sommarvikarier som vill arbeta heltid eller deltid på schema under sommarperioden. För att bli aktuell för sommarvikariat behöver du vara tillgänglig helt eller delvis för arbete under vecka 25-33. Du behöver även vara tillgänglig för arbete under dag, kväll och helg. Det finns även verksamheter där man ibland arbetar sovande jour, vilket innebär att man arbetar eftermiddag/kväll, sover över i verksamheten, arbetar förmiddag och sedan går av sitt pass. Det finns även möjlighet att arbeta endast vaken natt. Du kommer i din ansökan att få fylla i vilka tider du kan arbeta. -Timvikarier som vid behov täcker upp för ordinarie personals frånvaro i verksamheterna. Som timvikarie erbjuds du en flexibel arbetstid förlagd dagtid, kvällstid eller natt på vardagar och helger utefter det som passar dig. Du kan själv styra din arbetstid genom att själv lägga in din tillgänglighet och få förfrågningar om arbete därefter. KVALIFIKATIONER Du som söker tjänst hos oss behöver ha fyllt 18 år, i enlighet med föreskrifterna om minderårigas arbetsmiljö (AFS 2012:3). För att kunna kommunicera med hyresgäster, kollegor och föra dokumentation behöver du behärska det svenska språket vilket innebär godkända betyg i Svenska A, Svenska som andraspråk grund eller motsvarande. Det är meriterande om du har stödassistent-, alternativt undersköterskeutbildning eller motsvarande som arbetsgivaren bedömer likvärdig. Det är även meriterande om du har arbetslivserfarenhet från vård och omsorg. Du visar respekt och hänsyn för dem du möter i din yrkesroll. Du utgår ifrån allas lika värde och skapar en god atmosfär i mötet. Du har en öppen och positiv attityd då du har brukarens/kundens behov som utgångspunkt för ditt agerande. Du har förmåga att arbeta tillsammans med andra för att utföra uppgifter och nå mål. Genom att vara intresserad och skapa förståelse för andra verkar du för ett respektfullt arbetsklimat. Du förstår det gemensamma uppdraget, agerar utifrån det och bidrar till helheten. Du arbetar effektivt under stress, kan balansera olika krav och behåller lugnet i svåra situationer. Du skiljer på sak och person och kan ta välgrundade beslut under tidspress. Vid anställning kommer vi be att få se ett utdrag ur polisens belastningsregister. För beställning av detta, se information under rubriken "övrigt". ÖVRIGT Om du har en avklarad eller pågående utbildning inom vård och omsorg, vänligen bifoga studieintyg eller examensbevis på detta. Urval och intervjuer påbörjas under ansökningstiden. I den här rekryteringen kommer du få svara på ett antal frågor där du får beskriva din kunskap inom området i stället för att skicka ett personligt brev. Göteborgs Stad arbetar aktivt för att främja lika rättigheter och möjligheter samt att motverka diskriminering. Som medarbetare i förvaltningen för funktionsstöd erbjuder vi dig: - Trygg anställning med goda anställningsvillkor - Heltid med möjlighet till deltid - Introduktion vid nyanställning - Kompetensutveckling - Friskvårdsbidrag, cykelbidrag samt andra rabatter och erbjudanden Vid arbete i den enskildes hem: Före erbjudande om anställning ber vi dig uppvisa utdrag ur polisens belastningsregister. Beställt utdrag ska vara oöppnat. Du ska själv begära ett utdrag från polisens belastningsregister. Detta görs på polisens hemsida https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/ antingen via e-tjänst (Kontroll av egna uppgifter i belastningsregistret) eller med hjälp av Blankett för att kontrollera egna uppgifter (Blankettför begäran om registerutdragför enskild person, utdrag nr 442.3) Vi tar endast emot ansökningar via vårt rekryteringssystem i enlighet med GDPR. Har du skyddade personuppgifter ska du INTE söka via systemet utan kontakta ansvarig rekryterande chef för hantering av din ansökan. Tillsättning sker under förutsättning att tjänsten inte behöver tas i anspråk i förvaltningen eller stadens omställningsarbete. Till dig som företräder bemannings- och rekryteringsföretag: Inför denna rekrytering har vi valt rekryteringskanaler och önskar inte erbjudanden om kompetensförmedling, annonserings- eller rekryteringshjälp.

25 april 2024
Sista ansökan:
26 maj 2024
Timavlönad sjuksköterska till Kortedala

Vi är en ledande aktör inom hälsa vård och omsorg med höga ambitioner som erbjuder många möjligheter till utveckling. Vi söker dig som tillsammans med 10 000 kollegor vill vara med och göra det möjligt – i både handling och bemötande.   Vi är i en framtidsbransch och därför är det viktigt att visa vad vi står för och vad du kan få uppleva om du blir en del av oss. Det kommer bli en spännande resa mot världens bästa stad för ett långt och värdigt liv. Vi är Göteborg. Välkommen ombord!  ARBETSUPPGIFTER Är du legitimerad sjuksköterska och vill ha ett flexibelt arbete inom kommunal hälso- och sjukvård? Nu söker vi dig som vill arbeta som timvikarie tillsammans med oss i stadsområde Nordost. Som timavlönad vikarie blir du inbokad på arbete utifrån verksamhetens behov och hur du själv har möjlighet att arbeta. Vi söker dig som vill arbeta med patienter i deras hemmiljö, där du bidrar till patienternas självständighet. Vi ansvarar för patienter inom ordinärt boende, funktionsstöd och på vård- och omsorgsboende. Vi utgår från gemensamma lokaler för hälso- och sjukvården på Första Majgatan 2 i Kortedala. I arbetsuppgifterna ingår att bedöma, planera och strukturera arbetet mot patienten utifrån ett personcentrerat arbetssätt. Du bedömer och utför självständigt medicinska behandlings- och omvårdnadsinsatser men har alltid kollegor att rådfråga. Du följer upp och dokumenterar enligt gällande lagstiftning och enligt våra kvalitetsregister. Arbetet är förlagt dag, kväll och/eller helg. Vi erbjuder dig ett fritt arbete där du har möjlighet att planera och påverka din arbetsdag. Vi arbetar personcentrerat, där patienternas behov står i centrum. Tillsammans skapar vi världens bästa stad för ett långt och värdigt liv. Du får en god introduktion med bredvidgång och löpande rådgivning samt utbyte av kompetens med kollegor inom olika yrkesprofessioner. Välkommen att bli del av ett engagerat team. Tillsammans skapar vi världens bästa stad för ett långt och värdigt liv. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som är legitimerad sjuksköterska. Har du tidigare erfarenhet av sjuksköterskeyrket är det självklart ett plus men vi välkomnar även dig som är nyexaminerad sjuksköterska. Eftersom vi arbetar inom ett stort geografiskt område är B-körkort ett krav. Då arbetet som sjuksköterska är ett självständigt arbete behöver du vara trygg i din profession och kunna ta egna beslut i arbetet. Du har också förmåga att arbeta tillsammans med andra för att utföra uppgifter och nå mål. Du förstår det gemensamma uppdraget, agerar utifrån det och bidrar till helheten. Du tar ansvar för dina och de gemensamma arbetsuppgifterna med patienternas bästa i fokus. Du ger ett gott bemötande och visar respekt och hänsyn för dem du möter i din yrkesroll. Urval och intervjuer sker löpande, varmt välkommen att söka redan idag! ÖVRIGT Vi är Sveriges största kommunala vård- och omsorgsaktör. Hos oss får du: • En arbetsgivare som främjar lika rättigheter och möjligheter oavsett bakgrund eller yrkeskompetens • Trygg anställning • Meningsfulla arbetsuppgifter • Karriärmöjligheter och kompetensutveckling • Heltidsanställning med möjlighet till deltid • Goda semestervillkor • Friskvårdsbidrag, cykelbidrag samt andra rabatter och erbjudanden Läs mer om våra förmåner här: https://goteborg.se/wps/portal/start/jobba-i-goteborgs-stad/sa-ar-det-att-jobba-hos-oss/formaner-och-lon Du ansöker via vårt rekryteringssystem i enlighet med GDPR. Har du skyddade personuppgifter? Ring rekryterande chef för att få reda på fler ansökningsalternativ istället för att skicka in en ansökan. I denna rekrytering ansöker du utan personligt brev. När du söker kommer du få svara på frågor relevanta för tjänsten. Dina svar blir en viktig del av vårt urvalsarbete. Vi undanber oss erbjudanden om kompetensförmedling, annonsering och rekryteringshjälp. I denna rekryteringsprocess är valet av rekryteringskanaler redan bestämt.

25 april 2024
Sista ansökan:
19 maj 2024
Lärare i fritidshem till Slottsbergsskolan

I grundskoleförvaltningen har vi en trygg och tillitsfull kultur. Vi bryr oss om våra elever och varandra. Vi finns till för eleverna, vi samarbetar med vårdnadshavarna och varandra, och vi är öppna för nya tankar och idéer. Här skapar vi bra förutsättningar för den pedagogiska utvecklingen. Bli en av oss! Nu söker vi dig som har ett stort engagemang för att utveckla en modern verksamhet där vi har fokus på att: • öka kvaliteten i undervisningen för att öka elevers lärande. • skapa tydligare ansvar, styrning och ledning för att öka elevers kunskapsresultat. • öka likvärdighet mellan skolor för att alla elever ska få tillgång till undervisning av hög kvalitet samt kompensera för deras olika förutsättningar. Göteborgs grundskoleförvaltning är en av de största skolförvaltningarna i Sverige. Vi ansvarar för stadens kommunala skolor från förskoleklass till årskurs nio, anpassad grundskola, kulturskolan och fritidshemmen. I förvaltningen finns 138 kommunala grundskolor där nästan 47 000 elever varje dag går i skolan. Hela förvaltningen har cirka 9 700 medarbetare som gemensamt arbetar med att utveckla och ta hand om verksamheten - tillsammans banar vi väg för framtidens skola. Följ gärna vår resa på Linkedin: https://www.linkedin.com/company/goteborgs-grundskoleforvaltning ARBETSUPPGIFTER Slottsbergsskolan är en ny skola som invigdes hösten 2020. Till hösten 2024 är vi en F-4-skola som växer successivt underifrån. Det finns en nybyggaranda som genomsyrar vår verksamhet där vi lär och utvecklas tillsammans. Vi arbetar utifrån årskurser som sedan delas upp i mindre grupper utefter elevernas behov och de lokaler årskursen utnyttjar i sitt nav. Vi har många olika rum och grupprum att förfoga över i varje nav. Slottsbergsskolan har även tillgång till idrottssal, skolbibliotek, slöjdsalar och ett rum för kreativt arbete. I skolrestaurangen lagas vår mat på plats och skolan ligger nära Ruddalens friluftsområde. Hos oss på Slottsbergsskolan är eleven i fokus och all personal på skolan bygger tillsammans upp en gemensam värdegrund och skolkultur utifrån ett salutogent perspektiv. Vi söker en lärare i fritidshem, gärna med behörighet i annat ämne. Som fritidslärare på Slottsbergsskolan driver du, tillsammans med dina kollegor på fritidshemmet, dess uppdrag. Detta med ledning av Slottsbergsskolans och område Sydvästs fritidshemsutvecklare. I dagsläget finns det en fritidshemsgrupp på Slottsbergsskolan. Detta ger oss stora möjligheter att tillsammans arbeta fram en fritidshemskultur som vi kan växa med i takt med att skolan växer. Vi arbetar utifrån styrdokumenten där elevernas behov och intresse är i centrum. Allt för att erbjuda en meningsfull fritid. Vidare arbetar vi aktivt med systematiskt kvalitetsarbete, ett arbete som all personal på fritidshemmet förväntas del ta i. För att lyckas med uppdraget behöver du kunna bedriva undervisning både i grupp och självständigt på fritidshemmet. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som är legitimerad lärare i fritidshem gärna med behörighet i annat ämne och som är säker i ditt uppdrag utifrån styrdokumenten. Tidigare erfarenhet är självklart meriterande men vi är också intresserade av dig som är nyexaminerad. För att du som är nyexaminerad skall få bästa tänkbara start i yrket kommer du att ingå i Grundskoleförvaltningens Lärarakademis introduktion för nyexaminerade lärare. Introduktionen ger dig som nyexaminerad ett nätverk med andra nyexaminerade och riktade aktiviteter under ditt första år som lärare. Vidare söker vi dig som har förmåga att arbeta tillsammans med andra för att utföra uppgifter och nå mål. Genom att vara intresserad och skapa förståelse för andra verkar du för ett respektfullt arbetsklimat. Du har lätt för att anpassa dig och ditt arbetssätt utifrån ändrade förutsättningar och ny information. Du visar respekt och hänsyn för dem du möter i din yrkesroll och du utgår ifrån allas lika värde och skapar en god atmosfär i mötet. Välkommen med din ansökan! Tjänsten tillsätts under förbehåll att den inte tas i anspråk av redan interna skäl. ÖVRIGT Som anställd i vår förvaltning erbjuds du bland annat friskvårdsbidrag, cykelförmån och medarbetarstöd. Enligt Skollagen ska utdrag ur polisens belastningsregister uppvisas av personer innan de anställs inom förskoleverksamhet, skola och skolbarnomsorg. Detta beställer du på Polisens hemsida. Inför denna rekrytering har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och därför undanber vi oss ytterligare erbjudanden om kompetensförmedling, annonserings- och rekryteringshjälp. Vi tar endast emot ansökningar via vårt rekryteringssystem i enlighet med GDPR.

25 april 2024
Sista ansökan:
9 maj 2024
SCOM specialist

Intraservice levererar tjänster och digital infrastruktur, som hjälper medarbetare och chefer i Göteborgs Stad att arbeta smart och effektivt. På så vis gör vi det enklare att arbeta i Göteborgs Stad och bidrar till att staden kan ge god service till göteborgarna. Intraservice har en central roll när det gäller att bidra till digitalisering och automatisering av Göteborgs Stads förvaltningar och bolag. Vår strävan är att vara den självklara samarbetspartnern för våra kunder. Vi är drygt 700 medarbetare, som arbetar i centrala Göteborg. Hos oss finns en hög ambition att tillsammans leverera och utveckla ändamålsenliga tjänster till våra kunder. Hoppas du vill bli en del av oss! För ytterligare information: http://www.goteborg.se/intraservice ARBETSUPPGIFTER Vi är Göteborg! Nu behöver vi dig som vill vara med och utveckla Göteborgs stads IT-drift! Inom avdelningen Digital infrastruktur arbetar ca 260 medarbetare med drift, förvaltning och utveckling av Göteborg stads centrala IT miljö. Vi har en viktig roll när det gäller att bidra till digitaliseringen i stadens verksamheter. Verksamhetsområdet Hård infrastruktur ansvarar för förvaltning och utveckling av ett av Sveriges största och modernaste datacenter som rymmer stadens gemensamma IT-resurser. Vi ansvarar också för IT-säkerhet, övervakning och datakommunikation där vi bland annat tillhandahåller som Internet, stadsnätsanslutningar, LAN, trådlöst nät och VPN. Vi söker nu en SCOM specialist till enheten Operations center som vill arbeta med drift och utveckling av tjänsteleveransen. Vi satsar på en proaktiv IT-drift och för att få en god övervakning av helheten används verktyg som SCOM, Solarwinds, Savsion Live Maps och ITSA. Ditt huvudsakliga ansvar som SCOM specialist är att se till att plattformen levererar på ett optimalt sätt. Du är med och utvecklar övervakningen i dialog med kollegor inom respektive område. I ditt dagliga arbete är du också ett stöd och bollplank för IT-operations som driftar SCOM miljön. Du kommer att ha befattningen systemutvecklare. Huvudsakliga arbetsuppgifter: - Drift, utveckling och optimering av SCOM-plattformen - Utveckling av nya och befintliga Management Packs i SCOM - Ge support och kompetensöverföra - Vara rådgivande vid övervakning av nya tekniker - Driva arbetet från beställning till färdigutvecklad övervakning - Löpande ha dialog med övriga specialister om övervakningens möjligheter KVALIFIKATIONER Vi söker dig med en högskoleutbildning inom IT eller motsvarande kompetens förvärvad på annat sätt som arbetsgivaren bedömer likvärdig. Du har erfarenhet av olika övervakningsverktyg i en mångfacetterad IT-miljö och har erfarenhet av Windows/Linux operativsystem. Du har goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift. Det är meriterande om du dessutom har: - Erfarenhet av IT-övervakning i större miljöer - Kunskaper inom applikations- och tjänsteövervakning - Erfarenhet av övervakningsverktyget System Center Operations Manager (SCOM) - Automatisering via script t.ex via PowerShell - Erfarenhet av Visual Studio - ServiceNow - SNMP - REST API Utöver den tekniska kompetensen lägger vi stor vikt vid dina färdigheter och personliga egenskaper och söker dig som är drivande och initiativkraftig, ser vad som behöver göras och är duktig på att leda dig själv i ditt arbete. Du är även van att hålla möten och på så vis driva andra framåt. Du är en serviceinriktad person som delar med dig av din kompetens och som är skicklig på att hitta kärnan i ett problem och komma med förslag på lösningar. Du har förmågan att snabbt lära dig och anpassa dig till nya system och teknologier. ÖVRIGT Som medarbetare på Intraservice delar du självklart Göteborgs Stads förhållningssätt: vi vet vårt uppdrag och vem vi är till för, vi bryr oss, vi arbetar tillsammans och vi tänker nytt. Det betyder att vi vet vad som är ett bra resultat för verksamheten och bidrar till det resultatet med ett professionellt bemötande gentemot de vi är till för. Vi är engagerade, initiativtagande och tar ansvar för egna och gemensamma arbetsuppgifter. Vi tar hänsyn till andras synpunkter, delar med oss av våra kunskaper samt bidrar till verksamhetens utveckling och effektivisering. På Intraservice arbetar du i en kunskapsorganisation som ständigt utvecklas. Hos oss finns en hög grad av komplexitet och bredd samt många spännande uppdrag och roller. Mycket av det vi gör handlar om stora volymer och får därmed en betydande av påverkan på stadens verksamheter. Hos oss arbetar vi både verksamhetsbaserat och tillitsbaserat. Vi erbjuder flexibel arbetstid och eftersträvar balans mellan arbete och privatliv. Detta innebär en viss frihet, men ställer också krav på ansvarstagande hos varje medarbetare. Vi jobbar aktivt med hållbarhet och har ett systematiskt miljöarbete sedan flera år tillbaka. Vi erbjuder flera friskvårdsförmåner, men även exempelvis semesterväxling och andra förmåner. Vår strävan är att både idag och i framtiden vara en attraktiv arbetsgivare! Vissa tjänster på Intraservice kan komma att innefattas av krigsplacering med allmän tjänsteplikt vid höjd beredskap eller krig. Då vi inför denna rekrytering redan tagit ställning till de rekryteringskanaler vi önskar använda undanber vi oss vänligen men bestämt att bli kontaktade för ytterligare erbjudanden om kompetensförmedling, annonserings- och rekryteringshjälp.

25 april 2024
Sista ansökan:
12 maj 2024
Studerandeadministratör inom Studium

Vår vision är att Göteborg ska vara en internationellt ledande utbildnings- och kunskapsstad. Utbildningsförvaltningen i Göteborg bedriver verksamhet inom kommunal gymnasieskola, vuxenutbildning, yrkeshögskola, anpassad gymnasieskola, komvux som anpassad utbildning, studie- och yrkesvägledning, modersmål samt skolutveckling. I vårt arbete har vi ett tydligt elevfokus som sätter kunskap och färdigheter i ett sammanhang där inre motivation, medskapande och lust att lära är viktiga ingredienser. Vi arbetar utifrån alla människors lika värde och rättigheter. Tillsammans skapar vi en arbetsmiljö där både elever och medarbetare är delaktiga och verkar för varandras framgång. ARBETSUPPGIFTER Utbildningsförvaltningen i Göteborg bedriver verksamhet inom kommunal gymnasieskola, kommunal vuxenutbildning, yrkeshögskola, anpassad gymnasieskola, studie- och yrkesvägledning, modersmål samt skolutveckling. I vårt arbete har vi ett tydligt elevfokus som sätter kunskap och färdigheter i ett sammanhang där inre motivation, medskapande och lust att lära är viktiga ingredienser. Vi arbetar utifrån alla människors lika värde och rättigheter. Tillsammans skapar vi en arbetsmiljö där både elever och medarbetare är delaktiga och verkar för varandras framgång. Studium bedriver kommunal vuxenutbildning i egen regi samt uppdragsutbildning och har cirka 3 500 heltidsstuderande. Från hösten växer Studium då politiken fattat beslut om att mer kommunal vuxenutbildning ska ske i egen regi och verksamheten behöver ytterligare studerandeadministratörer. När vi frågar vår personal vad som utmärker Studium framhävs den speciella Studium-stämningen. Här råder glödande mångfald, kollegial värme och ett stort engagemang för eleven och uppdraget. Vi brinner för undervisning och bedriver den på fyra attraktiva adresser runt om i staden. Besök gärna vår hemsida för mer information www.studiumgbg.se Du kommer att ingå i en grupp av studerandeadministratörer på Studium. Som studerandeadministratör kommer du att delta i arbetet med att administrera utbildningar. Du kommer också att bemanna vår expedition och att vara ansiktet utåt. I expeditionen ger du information och service till våra elever genom personlig kontakt, e-post och per telefon. Arbetet innefattar även kontakt, stöd och samarbete med lärare, utbildningsledare och rektorer. Du samarbetar med de andra administratörerna inom gruppen för att utveckla verksamheten. Du sammanställer också statistik som är viktig för verksamheten. Även andra administrativa arbetsuppgifter kan ingå i tjänsten. Vi har verksamhet på flera olika adresser och placeringen kan vara på mer än en adress. KVALIFIKATIONER Du har utbildning på lägst gymnasienivå, gärna eftergymnasial utbildning inom administration. Du har erfarenhet av administrativt och serviceinriktat arbete. Erfarenhet av administration inom komvux liksom erfarenhet av IT-systemet Alvis eller Edlevo är meriterande. Du är mycket van användare av datorer och goda kunskaper i Officepaketet är ett krav. Du har goda språkkunskaper i engelska, fler språk är meriterande då det finns en stor andel studerande med annat modersmål än svenska. Ditt arbetssätt utmärks av hög servicekänsla, struktur och noggrannhet. Du har förmåga att skapa förtroende och goda relationer och har lätt för att uttrycka dig i tal och skrift. Du är en självständig och lösningsfokuserad person som har viljan att utveckla dig själv och ditt arbete. Du trivs med ett högt arbetstempo och kan hantera mycket information. Vi erbjuder en trivsam miljö, där du får ta eget ansvar och vara delaktig i verksamheten. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet, samarbetsförmåga, kreativitet och flexibilitet. Det är viktigt att du är serviceinriktad och alltid vill ge ett gott bemötande. Arbetet i expeditionen genomförs parallellt med de administrativa uppgifterna så rollen kräver god förmåga att snabbt kunna växla mellan de olika arbetsuppgifterna. Intervjuer genomförs den 15/5. ÖVRIGT Till din intervju behöver du ha med dig pass/nationellt id och eventuellt bevis på uppehållstillstånd om du har ett medborgarskap utanför EU/EES. Detta för att vi som arbetsgivare behöver säkerställa din identitet samt säkra att du har rätt att arbeta i Sverige. Med hänvisning till lagarna som reglerar registerkontroll så måste den som erbjuds denna tjänst uppvisa utdrag ur belastningsregistret innan anställningsavtal kan upprättas. Till de tjänster där det finns krav på utbildning kommer du som går vidare i rekryteringsprocessen att få lämna in underlag som styrker din utbildning, t.ex. legitimation eller examensbevis. Du kan även bifoga dem direkt i din ansökan.

25 april 2024
Sista ansökan:
9 maj 2024
1:e socialsekreterare Försörjningsstöd Centrum Mottagningsenhet

Vi i socialförvaltningen Centrum arbetar varje dag för att invånarna i centrala Göteborg ska få en bättre vardag. Våra uppdrag inom det sociala området är många och spänner från myndighetsutövning till främjande och förebyggande insatser. Vi arbetar lokalt men har också verksamheter som riktar sig till hela staden för att möta våra invånares behov. Vi vill skapa en likvärdig och effektiv socialtjänst med fokus på tidiga insatser för en mer jämlik stad. Om du söker mål och mening på din färd och vill verka i centrala Göteborg - jobba hos oss! ARBETSUPPGIFTER En av våra förste socialsekreterare ska vara föräldraledig och vi söker därför en vikarierande förste socialsekreterare till Försörjningsstöd Mottagningsenhet. Försörjningsstöd Centrum Mottagningsenheten har sitt kontor på Skånegatan 9A. På vår enhet arbetar 16 socialsekreterare, tre 1:e socialsekreterare och en enhetschef. En av de främsta styrkorna är det kvalitativa sociala arbetet som medarbetarna utför och den goda kollegiala sammanhållningen, där medarbetare oavsett befattning ställer upp för och stöttar varandra. Ditt huvudsakliga uppdrag som 1:e socialsekreterare är att vägleda och handleda Mottagets socialsekreterare i det dagliga arbetet med ärendehandläggning, samt att vara sakkunnig inom verksamhetsområdet. Du hjälper till att prioritera vid hög arbetsbelastning och kan medverka som stöd i svåra möten. I din roll säkerställer du även att socialsekreterarna arbetar i enlighet med det politiska uppdraget och det regelverk som gäller, att bemötande av brukare är gott, att dokumentation håller god kvalité. Som 1:e socialsekreterare medverkar du även i arbetet med att upprätta rutiner för det dagliga arbetet i enheten och säkerställer, genom samverkan med andra 1:e socialsekreterare, att dessa ligger i linje med övriga verksamheter inom förvaltningen. I uppdraget ligger även att hålla sig uppdaterad om aktuell rättspraxis så väl som aktuell forskning avseende metoder och omvärldsförhållanden. Du deltar i socialutskottets sammanträden och du företräder Socialnämnden i Förvaltningsrätten. Som 1:e socialsekreterare har du en nyckelroll i att samarbeta med andra aktörer, både internt och externt. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har socionomexamen och som har flera års erfarenhet av att arbeta med försörjningsstöd. God kunskap om aktuell lagstiftning inom området är ett krav. För att du ska kunna metodstödja socialsekreterarna är det av största vikt att du är insatt i lagstiftningen, rättspraxis samt aktuella processer inom försörjningsstödet och förvaltningsrättsliga processer. Det är meriterande om du har jobbat/jobbar på Mottagningsenhet försörjningsstöd och om du tidigare arbetat i en arbetsledande funktion. Som 1:e socialsekreterare hos oss tar du ansvar för dina och de gemensamma arbetsuppgifterna med verksamhetens bästa i fokus. I rollen är det viktigt att kunna vara flexibel och anpassa arbetssätt och kommunikation utifrån ändrade förutsättningar men också efter mottagare. Du är mån om att slutföra dina arbetsuppgifter samt att de blir utförda på rätt sätt. Vidare har du förmåga att anpassa din kommunikation efter mottagare, målgrupp och situation. Du kan genom övertygande argument tillföra entusiasm och energi som uppmuntrar goda prestationer, teamkänsla och ökad motivation. Som arbetsledare är du lyhörd och söker aktivt efter andras synpunkter och perspektiv samt är mottaglig för dem genom att visa respekt, hänsyn och omtanke. Du lägger stor vikt vid att arbeta för sammanhållning i arbetsgruppen och skapar utrymme för dialog. Utifrån rollen som 1:e socialsekreterare använder du tiden effektivt och arbetar systematiskt, organiserat och metodiskt. Du ser även till att arbetet slutförs och följer upp resultat. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Urval och intervjuer kan komma att påbörjas innan sista ansökningsdag. Så tveka inte att söka redan idag! Varmt välkommen med din ansökan! ÖVRIGT Göteborgs Stad är en av Sveriges största arbetsgivare. Vårt uppdrag är att skapa en bra vardag för Göteborgs invånare, besökare och företagare. Som medarbetare i staden har du en trygg anställning med många karriärvägar där du får möjlighet till intressanta och meningsfulla arbetsuppgifter. Göteborgs Stad arbetar aktivt för att främja lika rättigheter och möjligheter samt att motverka diskriminering. Då vi inför denna rekrytering redan tagit ställning till de rekryteringskanaler vi önskar använda undanbeder vi oss vänligen men bestämt att bli kontaktade för ytterligare erbjudanden om kompetensförmedling, annonserings- och rekryteringshjälp.

25 april 2024
Sista ansökan:
9 maj 2024
Kurator till Näsetskolan (F-6) och Åkeredsskolan (F-6)

I grundskoleförvaltningen har vi en trygg och tillitsfull kultur. Vi bryr oss om våra elever och varandra. Vi finns till för eleverna, vi samarbetar med vårdnadshavarna och varandra, och vi är öppna för nya tankar och idéer. Här skapar vi bra förutsättningar för den pedagogiska utvecklingen. Bli en av oss! Nu söker vi dig som har ett stort engagemang för att utveckla en modern verksamhet där vi har fokus på att: • öka kvaliteten i undervisningen för att öka elevers lärande. • skapa tydligare ansvar, styrning och ledning för att öka elevers kunskapsresultat. • öka likvärdighet mellan skolor för att alla elever ska få tillgång till undervisning av hög kvalitet samt kompensera för deras olika förutsättningar. Göteborgs grundskoleförvaltning är en av de största skolförvaltningarna i Sverige. Vi ansvarar för stadens kommunala skolor från förskoleklass till årskurs nio, anpassad grundskola, kulturskolan och fritidshemmen. I förvaltningen finns 138 kommunala grundskolor där nästan 47 000 elever varje dag går i skolan. Hela förvaltningen har cirka 9 700 medarbetare som gemensamt arbetar med att utveckla och ta hand om verksamheten - tillsammans banar vi väg för framtidens skola. Följ gärna vår resa på Linkedin: https://www.linkedin.com/company/goteborgs-grundskoleforvaltning ARBETSUPPGIFTER I ett naturskönt område med närhet till både hav och skog hittar du Näsetskolan och Åkeredsskolan. Skolorna ingår i samma skolområde och har drygt 300 elever vardera. Som skolkurator samarbetar du tillsammans med övriga professioner inom skolan för att alla elever ska ges förutsättningar att nå kunskapsmålen och utvecklas socialt. Förutom samarbete inom skolan sker också samarbete med andra myndigheter och aktörer utanför skolan. I arbetsuppgifter ingår bland annat elevsamtal, både enskilda och i grupp, samtal och möten med vårdnadshavare, rådgivning till personal, leda trygghetsteamen där arbete kring trygghet och att främja skolnärvaro är viktiga delar. Kuratorer i sydvästra Göteborg träffas regelbundet i möten för att dela med sig och utvecklas i rollen. KVALIFIKATIONER Formella kompetenser: Vi söker dig som har socionomutbildning eller motsvarande utbildning. Erfarenhet av att ha arbetat med psykosocial problematik samt god insikt i skolans styrdokument, socialtjänstlagen och andra relevanta lagar är krav. Har du dessutom erfarenhet av att ha arbetat som skolkurator är det meriterande. Personliga kompetenser: Det är viktigt att du har en mycket god kommunikativ förmåga och att du har förmåga att inspirera andra. Du behöver ha en mycket god förmåga att skapa relationer med barn och unga. Förmåga att samarbeta är centralt, men du behöver också kunna arbeta självständigt. Du ska kunna leda grupper och klasser i till exempel värdegrundsarbete och konflikthantering. Vi söker någon som vill utveckla våra skolor tillsammans med oss - är det du? Varmt välkommen med din ansökan! I denna rekrytering kommer vi inte att efterfråga ett personligt brev som ansökningshandling. Istället kommer du som söker att svara på ett antal frågor där vi ber dig beskriva din kompetens inom efterfrågat område. Tjänsten tillsätts under förbehåll att den inte tas i anspråk av interna skäl. ÖVRIGT Som anställd i vår förvaltning erbjuds du bland annat friskvårdsbidrag, cykelförmån och medarbetarstöd. Enligt Skollagen ska utdrag ur polisens belastningsregister uppvisas av personer innan de anställs inom förskoleverksamhet, skola och skolbarnomsorg. Detta beställer du på Polisens hemsida. Inför denna rekrytering har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och därför undanber vi oss ytterligare erbjudanden om kompetensförmedling, annonserings- och rekryteringshjälp. Vi tar endast emot ansökningar via vårt rekryteringssystem i enlighet med GDPR.

25 april 2024
Sista ansökan:
9 maj 2024
Lärare åk 4–6 sökes till Vättleskolan

I grundskoleförvaltningen har vi en trygg och tillitsfull kultur. Vi bryr oss om våra elever och varandra. Vi finns till för eleverna, vi samarbetar med vårdnadshavarna och varandra, och vi är öppna för nya tankar och idéer. Här skapar vi bra förutsättningar för den pedagogiska utvecklingen. Bli en av oss! Nu söker vi dig som har ett stort engagemang för att utveckla en modern verksamhet där vi har fokus på att: • öka kvaliteten i undervisningen för att öka elevers lärande. • skapa tydligare ansvar, styrning och ledning för att öka elevers kunskapsresultat. • öka likvärdighet mellan skolor för att alla elever ska få tillgång till undervisning av hög kvalitet samt kompensera för deras olika förutsättningar. Göteborgs grundskoleförvaltning är en av de största skolförvaltningarna i Sverige. Vi ansvarar för stadens kommunala skolor från förskoleklass till årskurs nio, anpassad grundskola, kulturskolan och fritidshemmen. I förvaltningen finns 138 kommunala grundskolor där nästan 47 000 elever varje dag går i skolan. Hela förvaltningen har cirka 9 700 medarbetare som gemensamt arbetar med att utveckla och ta hand om verksamheten - tillsammans banar vi väg för framtidens skola. Följ gärna vår resa på Linkedin: https://www.linkedin.com/company/goteborgs-grundskoleforvaltning ARBETSUPPGIFTER Till Vättleskolan söker vi nu grundskollärare till årskurs 4 till 6. När du arbetar som lärare hos oss ingår du i ett arbetslag tillsammans med flera lärare med olika ämneskompetenser. Genom ett lagarbete där alla elever är allas elever får vi möjlighet att verkligen möta varje individ utifrån deras förutsättningar. Vi tror på att bygga goda relationer med såväl elever som vårdnadshavare för att skapa bästa möjliga förutsättningar för lärande. Du kommer få vara med och utveckla skolans pedagogiska verksamhet, både inom arbetslaget och tillsammans med övriga lärare på skolan. Vi har mentorsteam och du kommer ingå i ett mentorsteam för årkurs 4. Samarbete kommer att ske med övriga 3 personer som jobbar i samma team. Arbetet består av att tillsammans med arbetslaget planera, genomföra, utvärdera och utveckla undervisningen utifrån verksamhetens mål. Du ska tydligt arbeta med kunskapsmål och kunskapskrav för att eleverna ska motiveras och nå goda resultat i deras utveckling, både socialt och kunskapsmässigt. Du använder varierade arbetssätt och utgår från varje elevs tänkande och kunnande. Du har också god kännedom om digitala verktyg och läromedel. KVALIFIKATIONER Vi söker nu en legitimerad lärare med behörighet för undervisning för årskurs 4-6, önskvärt är behörighet i NO, svenska, SvA och engelska. Du är en tydlig ledare i klassrummet och kan förhålla dig till både enskild elev och grupp. Du ser individen och har förmåga att utveckla en lärmiljö som gynnar elevens lärande. Stor vikt läggs vid din förmåga att möta elever med olika pedagogiska behov. Vi ser att du är trygg i din lärarroll samtidigt som du har god känsla för kollegialt arbetssätt. Du har en väl utvecklad kommunikativ förmåga, vilket innebär att du skapar bra möten med både individer och grupper. På vår skola är det svenska språket en viktig grundsten. Vi arbetar i alla ämnen för att bredda och fördjupa elevernas förståelse av både det lästa och det talade ordet. Varmt välkommen att ansöka till oss om du vill göra skillnad! Urval och intervjuer sker löpande. Tjänsten tillsätts under förbehåll att den inte tas i anspråk av interna skäl. ÖVRIGT Som anställd i vår förvaltning erbjuds du bland annat friskvårdsbidrag, cykelförmån och medarbetarstöd. Enligt Skollagen ska utdrag ur polisens belastningsregister uppvisas av personer innan de anställs inom förskoleverksamhet, skola och skolbarnomsorg. Detta beställer du på Polisens hemsida. Inför denna rekrytering har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och därför undanber vi oss ytterligare erbjudanden om kompetensförmedling, annonserings- och rekryteringshjälp. Vi tar endast emot ansökningar via vårt rekryteringssystem i enlighet med GDPR.

25 april 2024
Sista ansökan:
8 maj 2024
Handledare till lovjobbare

Stadsmiljöförvaltningen har ett helhetsansvar för stadens offentliga rum och samlade framkomlighet. Vi arbetar för att skapa tillgängliga, attraktiva och levande stadsmiljöer och naturområden. Förvaltningen äger och förvaltar spårvagnsnätet i Göteborg. På förvaltningen arbetar cirka 900 personer. Stadsmiljöförvaltningen är en del av de stadsutvecklingsförvaltningar som finns i Göteborgs Stad. Gemensamt arbetar vi med att skapa förutsättningar för en fungerande infrastruktur, bostäder och lokaler med kvalitet, en inbjudande offentlig miljö och verkar för att staden blir hållbar ur alla perspektiv. ARBETSUPPGIFTER Brinner du för att möta ungdomar och bidra till deras utveckling? Då är det dig vi söker! Tjänsten innebär handledning av ungdomar (16-18 år) under ca.10 veckor över sommaren i olika typer av praktiskt arbete såsom städning, renhållning, deltagande i diverse aktiviteter i stadens parker, ogräsrensning och enklare arbetsuppgifter utomhus. Din roll som handledare går ut på att handleda ungdomarna i praktiska uppdrag, lära ut enklare arbetsmetoder samt tillhandahålla nödvändigt arbetsmaterial såsom redskap och verktyg. I uppdraget ingår också planering och utförande av de praktiska uppgifterna tillsammans med ungdomarna, samordning samt samverkan med ordinariepersonal och organisation som vill ha arbetsuppgifter utförda. Du kommer även att hantera enklare administrativa uppgifter så som närvarorapportering och skriva intyg till ungdomarna. Vi ser fram emot en fantastisk sommar och du kommer vara en viktig pusselbit i vårt arbete med att ta emot 450 ungdomar. Som handledare ansvarar du för en grupp ungdomar åt gången, utspritt i 3 perioder. Som handledare arbetar du tillsammans med ca 20 kollegor och tar emot ungdomar från hela staden. Vår arbetsplats är stadens parker, grönområden och badplatser. Du ansvarar själv för ditt arbetslag men kommer att arbeta nära dina kollegor. Sommaren inleds med en gedigen introduktion för att förbereda dig i rollen som handledare. Därefter har vi avstämningar varje vecka för att följa upp vår verksamhet. Vårt mål är att varje ungdom ska få möjlighet att utvecklas och förberedas inför framtida yrkesval. Uppdraget pågår under perioden 12 juni - 14 augusti. KVALIFIKATIONER Vi ser att du är en person med god förmåga att leda grupper och som trivs med att organisera och samordna arbetsuppgifter. Du har ett stort intresse för arbete med unga personer och förstår att varje individ behöver mötas på sin nivå. Du är ordningsam, pedagogiskt lagd och bra på att bemöta andra människor. Det är meriterande men inget krav att du har erfarenhet av arbete med funktionsvariationer. Du ska ha förmågan att kunna ta till dig nya uppgifter och väldigt flexibel i ditt arbete. Vidare ser vi att du är prestigelös, gillar att arbeta självständigt och har lätt för att samarbeta. Du uttrycker dig obehindrat på både svenska och engelska. B-körkort är ett krav och det är meriterande att kunna simma 200m. I den här rekryteringen kommer vi att begära belastningsregister från polisen. vi kommer att ha intervjuer löpande under annonstiden! Välkommen med din ansökan ÖVRIGT Vi erbjuder en arbetsplats i en förvaltning där utveckling står i fokus, både internt hos oss och även i flertalet av de uppdrag vi bedriver i staden. Våra medarbetare har breda och varierande kompetenser. Vi erbjuder medarbetarförmåner såsom flexibel arbetstid (undantag på vissa avdelningar), friskvårdsbidrag och cykelförmåner. Ett hållbart arbetsliv är viktigt för oss där du ska kunna kombinera ett spännande och givande arbetsliv med ditt privatliv. Vi vill att våra arbetsplatser ska präglas av öppenhet och respekt för olikheter och vi tror att mångfald bidrar till att utveckla vår verksamhet. Ansökningarna hanterar vi löpande och kan komma att bjuda in till intervjuer innan sista ansökningsdag. Vill du veta mer om oss? Följ vår företagssida på LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/stadsmiljo-goteborgs-stad/

25 april 2024
Sista ansökan:
9 maj 2024