Hallå där! Just nu söker vi språkkunniga personer till framtida uppdrag inom kundservice hos olika spännande företag runt om i Stockholm. Har du ett gott öga för service och ett öra för finska, norska eller danska? Perfekt - läs vidare! Vad är det för jobb?Det här är en proaktiv jobbannons, vilket betyder att vi inte har en tjänst till ett specifikt företag – än. Däremot vet vi att efterfrågan på nordisktalande kundservicemedarbetare ökar, så vi vill ligga steget före och hitta dig som är redo när rätt uppdrag dyker upp. Typiska arbetsuppgifter inom kundservice kan vara att hjälpa kunder med beställningar och fakturor, svara på inkommande samtal och mail, registrera ordrar och sköta allmän administration. Vem är du?Vi tror att du gillar att göra det där lilla extra för dina kunder och kollegor. Du är nyfiken, noggrann och gillar att samarbeta. Du är också trygg i att kommunicera – både muntligt och skriftligt – och har en professionell ton oavsett vem du pratar med. Du har antagligen jobbat inom kundservice eller något serviceyrke tidigare, men viktigast är att du gillar att hjälpa andra och att du behärskar minst ett av dessa språk flytande: norska, finska eller danska. Du behöver också förstå svenska både i tal och skrift. Bonus om du även......har koll på Officepaketet ...har jobbat i ett affärssystem tidigare ...är självgående och lösningsorienterad Kan vi garantera dig ett jobb?Vi är ärliga: nej, vi kan inte lova dig något jobb. Men vi vet att språkkunniga personer som du är eftertraktade – och vi vill vara snabba på bollen när rätt möjlighet dyker upp som passar dina kompetenser. Skicka in din ansökan idag Låt oss hjälpa dig hitta ett uppdrag där dina språkkunskaper kommer till sin rätt. Ansök idag!
Konsultuppdrag via The Place Vi på The Place söker nu en engagerad och självgående Säljkonsult till vår kund 3M – en global innovatör inom bland annat personligt skydd. Uppdraget är på 12-24 mån med god möjlighet till förlängning. Du kommer att planera dina dagar med 2–4 butiksbesök per dag runtom i Mälardalen. Start: Omgående! Om uppdraget Som Säljkonsult hos 3M blir du en viktig del av teamet inom Personal Safety Division. Ditt uppdrag är att: Besöka återförsäljarbutiker och bygga starka relationer Förstå butikspersonalens behov och ge dem rätt utbildning Säkerställa att 3M:s produkter exponeras på bästa sätt Genomföra produktdemonstrationer och presentera lösningar Driva försäljningen av produkter inom andningsskydd, hörselskydd och svetsskydd Samarbeta med både interna och externa team Vi söker dig som Har erfarenhet av försäljning, gärna inom industri eller personligt skydd Är kommunikativ, relationsskapande och trivs ute hos kund Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska Har B-körkort och tillgång till egen bil Anställning & villkor Konsultanställning via The Place Heltid, 40 h/vecka Timlön (inkl. ersättning för bil och bensin) Du bör kunna använda egen bil i tjänsten Låter det här som något för dig? Tveka inte – hör av dig till oss så berättar vi mer! The Place – Where happy work happens Låter detta intressant och du fortfarande vill söka jobbet? Bra – du som lyckas knipa platsen blir dessutom en del av The Place! Som medarbetare hos The Place erbjuds du kompetensnätverk, mentorskap och trygga villkor. I The Place har du en Worklife Partner som är intresserad av att följa och utveckla ditt arbetsliv över tid.
Do you thrive in a fast-paced procurement environment and love turning data into insight? We’re looking for a Procurement Analyst with hands-on experience in sourcing, supplier collaboration, and cost analysis. You'll play a key role in optimizing our procurement processes, supporting day-to-day operations, and driving data-based decisions. Start: May 2025 - end of the year Dec 2025. Location: Solna Office, hybrid, full time You have: Proven experience in a procurement environment, 2-3 years Solid skills in Excel, Power BI, and preferably SAP Strong analytical mindset and attention to detail A relevant degree in Business, Supply Chain, Finance, or similar What you'll do: Analyze procurement data to uncover trends and opportunities Support strategic decisions with dashboards and reports Collaborate with suppliers and internal stakeholders Keep their procurement systems up-to-date and accurate Ready to take the next step in your procurement career? Let’s talk! The Place - Where happy work happens Does this sound interesting and you still want to apply? Good - if you manage to get the spot, you will also become part of The Place! As an employee at The Place, you are offered a network, mentoring and secure conditions. In The Place, you have a Worklife Partner who is interested in following and developing your working life over time.
Brinner du för försäljning och vill göra skillnad inom en viktig och samhällsnyttig bransch? Här får du chansen att arbeta med försäljning inom kritisk infrastruktur. Nu söker vi en resultatdriven och hungrig säljare till Serwent - ledande aktör inom kritisk VA-infrastruktur. Om du vill vara en del av ett engagerat team och arbeta i en snabbfotad och entreprenörsdriven miljö på ett bolag i positiv tillväxt - läs vidare! Vi söker en resultatorienterad säljare som kommer att bearbeta befintliga och nya kunder, både inom och utanför regionen. Tjänsten erbjuder flexibilitet med placering i Stockholm, men försäljning sker över hela landet. Hos Serwent får du möjlighet att arbeta i en dynamisk och entreprenörsdriven miljö, där du har chans att direkt påverka företagets tillväxt och framgång. Huvudsakliga arbetsuppgifter: Bygga och vårda kundrelationer: Du ansvarar för att skapa och upprätthålla både nya och långsiktiga kundrelationer. Försäljning inom Relining: Du driver försäljningen av Serwents reliningtjänster, både mot befintliga och nya kunder i regionen. Administrativt ansvar: Du hanterar och uppdaterar avtal i CRM-systemet Rekyl samt arbetar med Excel för att säkerställa korrekt uppföljning. Marknadsföring och varumärkeskännedom: Du bidrar till att öka Serwents synlighet genom att delta på mässor, nätverka och skapa engagemang kring vårt varumärke. Kundträffar och evenemang: Du initierar och leder kundmöten och evenemang, samt håller presentationer för att stärka relationerna. Kampanjer och marknadsstrategi: Du genomför försäljningskampanjer och deltar aktivt i framtagandet av marknadsplaner och budgetar. Utveckling av försäljningsorganisationen: Du är en aktiv del i arbetet med att vidareutveckla och optimera försäljningsstruktur och processer. Mer om dig och vad vi söker Vi tror att du har erfarenhet från bygg- eller VA-branschen, eller något liknande område, vilket ger dig en bra förståelse för projekt inom dessa områden. Du har tidigare arbetat med B2B-försäljning där du har visat på goda resultat och är van vid att skapa relationer, bygga förtroende och arbeta strukturerat. Som person är du kommunikativ, driven och gillar att nätverka. Du har ett stort intresse för både människor och affärer, är självgående och har en stark vilja att nå resultat. Du trivs i en snabb och dynamisk miljö där du får ta egna initiativ och tänka långsiktigt för att bygga starka kundrelationer. För oss är det framför allt din potential och personliga egenskaper som avgör om du kommer att trivas och lyckas i rollen. Kvalifikationer Tidigare erfarenhet av B2B-försäljning Tidigare erfarenhet från bygg, VA-branschen eller motsvarande och god förståelse för hur projekt inom branschen går till Flytande svenska i tal och skrift Goda kunskaper i Microsoft Office och CRM-system B-Körkort Vad erbjuder Serwent dig? En stimulerande arbetsmiljö där entreprenörsandan genomsyrar allt de gör En unik chans att vara med och påverka företagets fortsatta tillväxt och framgång Vidareutveckling i form av interna och externa utbildningar En stor variation i kunduppdrag och projekt Kul tillsammans! Frukostar, sommar- och julfester m.m En trygg anställning med kollektivavtalad pension, försäkringar och semester Generöst friskvårdsbidrag och olika hälsoaktiviteter Fast lön med provision Förmånsbil Omfattning och placering Detta är en direktrekrytering till Serwent, med 6 mån provanställning. Tjänsten är på heltid. Du kommer att utgå från kontoret i Rotebro, resor förekommer. Start så snart som möjligt! Alkohol- och drogtester genomförs vid nyanställning. Om Serwent Serwent har lång erfarenhet inom branschen och har varit verksamma sedan 1996. Under dessa år har vi byggt upp ett brett utbud av tjänster, med huvudfokus på vatten- och avloppslösningar. Serwent samlar åtta framstående företag under en enhetlig plattform och befäster därmed sin position som den näst största aktören inom sektorn för underhåll av underjordisk infrastruktur i Skandinavien. Företaget omsätter cirka 350 MSEK och har ett engagerat team på ca 180 medarbetare som är baserade i Stockholm, Uppsala, Göteborg, Västerås och Gävle. Vi befinner oss i en mycket positiv utveckling och har en stor efterfrågan på våra tjänster. Vi har nu ett behov av fler kvalificerade medarbetare som vill vara med i vår tillväxtresa och utveckla oss vidare som bolag. Serwent - ledande inom vatten- och avloppsindustri The Place – Sveriges enda Worklife Partner För dig som söker nytt jobb är The Place din trygga punkt. I just denna rekrytering sköter våra kompetenta rekryteringskonsulter processen, från intervju till anställningserbjudande. Sedan blir du anställd av kundföretaget. Vi är stolta över våra fina samarbeten med en stor mängd intressanta och spännande företag – och det innebär ju många karriärmöjligheter för dig!
Är du i början av karriären och vill ta dig an uppgiften att leverera service i toppklass?Toppen, då har vi en perfekt roll för dig! Nu har du nämligen möjlighet att bli en del av ett härligt kundserviceteam på ett av våra omtyckta kundföretag i Stockholm. Som kundservicemedarbetare hanterar du inkommande samtal och bokningar. Din uppgift blir attge professionell service och vägledning till företagets kunder via bland annat telefon och mail. Arbetsuppgifter Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att innebära att: Ta emot inkommande samtal och ge kunder rätt information och stöd. Boka tider och guida kunder baserat på deras behov. Arbeta lösningsorienterat för att säkerställa en positiv kundupplevelse Vem är du? Vi söker efter dig som är i början av din karriär och vill växa in i rollen som kundservicemedarbetare. I denna roll kommer du att ha flera kontaktytor, både med kunder och kollegor, och det är därför viktigt att du trivs i en social och serviceinriktad roll. Det är även viktigt att du kan bemöta människor på ett professionellt och lyhört sätt. Vidare tror vi att du är kommunikativ, lösningsorienterad och gillar att ge det där lilla extra. Stämmer det in på dig? Eller har du andra kvalitéer som gör dig till en proffsig kundservicemedarbetare? Vi är nyfikna på dig! Kvalifikationer: Goda kunskaper i svenska och engelska, både tal och skrift Är strukturerad, självgående och har god förmåga att lösa problem. Drivs av att arbeta mot mål och skapa goda kundupplevelser. Har en positiv och lösningsorienterad inställning. Placering: Centrala Stockholm. Omfattning:Heltid.Arbetstiderna är schemalagda mellan 07:00–19:00. Anställning:Du blir initialt anställd som konsult av oss på The Place i 4 månader, med goda möjligheter till att sedan bli direktanställd av kundföretaget. The Place – Where happy work happens Låter detta intressant och du fortfarande vill söka jobbet? Bra – ni som lyckas knipa platserna blir en del av The Place! Som medarbetare hos The Place erbjuds du kompetensnätverk, mentorskap och trygga villkor (inklusive kollektivavtal). I The Place har du en Worklife Partner som vill följa och utveckla ditt arbetsliv över tid.
Vi är glada att se en ökad efterfrågan från våra kunder som behöver förstärkning av duktiga redovisningsekonomer. Därför letar vi just nu efter dig som har flera års erfarenhet inom redovisning och som är redo för nya och spännande utmaningar! På The Place hjälper vi våra kunder både med rekryteringar och konsultuppdrag. Skulle du vara intresserad av att bli en del av vårt kompetensnätverk inom Ekonomi? Då är första steget att du svarar på den här annonsen! Vi söker dig som har jobbat som redovisningsekonom i minst 5 år och som är redo att börja arbeta snarats på ett nytt spännande uppdrag hos någon av våra kunder i Stockholmsområdet. Vi ser att du har kunskaper likt dessa: Löpande bokföring. Kund- och leverantörsreskontra. Månads och årsbokslut. Moms och deklarationer. God systemvana och gärna ha arbetat i flera ekonomisystem. Mycket goda kunskaper i Excel. Van vid att arbeta självständigt och i team. Har en positiv attityd och är engagerad i att leverera utmärkt service. Flytande kunskaper i svenska och engelska. Vad är nästa steg? Det första steget är att du skickar in din ansökan, det går snabbt, ladda upp ditt CV och fyll i hur vi får tag på dig. Du blir nu sökbar för mig och mina kollegor som jobbar med rekrytering inom Ekonomi. För dig som omedelbart går vidare i processen kan nästa steg bli en kort telefonintervju för att komplettera med vissa frågor eller ett digitalt eller fysiskt möte hos oss på vårt Place som ligger centralt i Stockholm. Kan ni garantera mig ett jobb? Vi gör vårt allra bästa för att matcha ihop rätt kompetens med rätt företag i vårt nätverk. Vår ambition är att hitta rätt jobb till så många som möjligt men vi kan inte garantera det tyvärr. Detta är en generell och proaktiv jobbannons och vi får in uppdrag löpande, matchar du den profil vi söker för ett pågående uppdrag just nu - så tar vi självklart kontakt direkt! Så vänta inte med att söka så att du inte missar något spännande jobb! The Place – Where happy work happens Låter detta intressant och du fortfarande vill söka jobbet? Bra – du som lyckas knipa platsen blir dessutom en del av The Place! Som medarbetare hos The Place erbjuds du kompetensnätverk, mentorskap och trygga villkor. I The Place har du en Worklife Partner som är intresserad av att följa och utveckla ditt arbetsliv över tid.
NutraQ söker efter en norsktalande Customer Care Assistant till deras kontor i Trollhättan. Här blir du en del av ett härligt team på ett snabbväxande och innovativt företag inom skönhet och hälsa. NutraQ har flera år i rad fått utmärkelsen Great Place to Work, här hjälps man åt och har kul tillsammans. Deras nya fräscha kontor ligger på Innovatum i Trollhättan, hit tar du dig enkelt med tåg eller buss. På kontoret i Trollhättan kommer du att tillhöra det norska Customer Care-teamet och jobba tillsammans med en sammansvetsad grupp på 7 personer. Ni kommer även ha ett tätt samarbete med det svenska och danska teamet, tillika med övriga delar av organisationen. Detta är ett konsultuppdrag med önskat startdatum 1 maj och som sträcker sig till 31 aug, eller enligt överenskommelse. Om rollen som Customer Care Assistant på NutraQ Som Customer Care Assistant på NutraQ kan du förvänta dig en varierad arbetsdag, du kommer vara första kontaktpunkten mot kunder som behöver hjälp och rådgivning kring NutraQs olika produkter. NutraQ har flera olika varumärken som Olso Skin Lab, VitaeLab, Edge of Arctic och Vesterålens. Med god kommunikationsförmåga och en fingertoppskänsla för service kommer du se till att kunderna får bästa möjliga hjälp och rådgivning. Du kommer även få möjlighet att jobba med försäljningsaktiviteter och bidra med att engagera NutraQs norska målgrupp och stärka kundupplevelsen i flera delar av kundresan. Huvuduppdraget blir att ge kundservice i världsklass samt att minska kundbortfall. Dina arbetsuppgifter Ge rådgivning och support till NutraQs norska kunder via telefon och mejl på ett professionellt och vänligt sätt. Aktivt driva merförsäljning genom att identifiera och tillhandahålla relevanta produkter och tjänster. Ringa upp kunder för uppföljningssamtal och välkomstsamtal för att säkerställa en överlägsen kundupplevelse. Hantera administrativa uppgifter relaterade till kundserviceprocessen. Kvalifikationer & erfarenheter Mycket goda kunskaper i norska, både tal och skrift Goda kunskaper i engelska och svenska, både tal och skrift Erfarenhet inom service och sälj är meriterande NutraQ erbjuder För oss är det självklart att du ska må bra och trivas på jobbet och nedan är exempel på förmåner du får hos NutraQ: 37,5 timmars vecka. Arbetstiderna som gäller är 08.30-16.30 mån-fre. En arbetsplats med en fin arbetsmiljö och en ergonomisk arbetsplats med sitt/ståbord, ställbara stolar, balansbrädor m.m. Hybridlösning – två dagar hemma och tre på kontoret Massage en gång/vecka under arbetstid Personlig förbrukning av NutraQs produkter Fri tillgång till kaffe, te, kolsyrat vatten och frukt Gemensam frukost en dag/vecka Goda förbindelser med kollektivtrafiken. Vem vi tror att du är För att trivas och göra succé i rollen som Customer Care Assistant på NutraQ tror vi att du är en person som trivs med att arbeta i team. Du har god kommunikationsförmåga och är bekväm med att hjälpa kunde både i telefon och på mejl. Du tycker det är positivt med förändringar och är inte rädd att våga testa något nytt. Vidare tror vi att du är en serviceinriktad person som gärna lägger lite extra krut på att förhöja och överträffa kundupplevelsen. Om NutraQ The NutraQ group is a leading international company within health and beauty industry. We develop, produce and distribute a wide range of products directly to our customers through a digital subscription-based business model. Our company, which employs around 200 employees, is headquartered in Oslo, Norway, with branches in Sweden, Denmark, Finland, Netherlands, Belgium, the Czech Republic, Poland, Slovakia, France and Italy. We are a diverse team of commercial specialist, Customer care and loyalty specialist as well as Business development, IT Finance and HR people. Our values: Brave, Innovative, Responsible and Respectful are very much present in our culture and working environment. We are therefore proud of the Great place to work certification representing a healthy and engaging organisation and work environment. You can read more about our company and brands on our website www.nutraq.com The Place – Where happy work happens Låter detta intressant och du fortfarande vill söka jobbet? Bra – du som lyckas knipa platsen blir dessutom en del av The Place! Som medarbetare hos The Place erbjuds du kompetensnätverk, mentorskap och trygga villkor. I The Place har du en Worklife Partner som är intresserad av att följa och utveckla ditt arbetsliv över tid.
Vi söker en projektledare med sinne för service och kommunikation. Start omgående! Om rollen I rollen som Projektledare kommer du att ha en dynamisk och omväxlande vardag där du behöver ta mycket eget ansvar för att planera projekten med alla involverade resurser samt strukturera kommunikation mot kund. Du kommer att ha många kontaktytor och internt samarbeta med projektsamordnare, installationstekniker, underentreprenörer och säljare. Du kommer att fokusera på projekt som rör släcksystem till datahallar i hela Sverige, men främst i Storstockholmsområdet. Din roll går ut på att driva, koordinera och parallellt parera flertalet monteringsprojekt i mål i enlighet med tidsplan och Dafos kvalitetsmål. Du tar alltså vid när säljaren budgeterat uppdraget och lämnar över färdigt projekt till serviceenheten. Däremellan är det du som tillsätter resurser, bemannar, bokar underleverantörer samt beställer material. Vidare ansvarar du för löpande leveransuppföljning inklusive bedömning av tidsåtgång. I din roll ingår naturligtvis att hålla goda kontakter med kund samt montörer och underentreprenörer. Kunder finns över hela landet och visst resande, cirka 25 övernattningar per år, ingår i tjänsten. Vi söker dig som Vi tror att du som söker har minst ett par års erfarenhet av att driva projekt, med fördel inom byggbranschen eller flera års erfarenhet som yrkesarbetande montör eller elektriker med viss erfarenhet av att driva projekt. Vi söker dig som tar dig an ditt arbete med stort engagemang, är driven, positiv och har en god samarbetsförmåga. Du trivs i kontakt med kunden och förstår att bra kommunikation är grunden till att lyckas med projekten. Du har ordning och reda i dina projekt, gillar tempo och att arbeta med flera parallella processer samtidigt. Eftersom administration utgör en stor del av rollen, värdesätter vi att du har god administrativ vana och snabbt kan sätta dig in i nya system. Kvalifikationer Erfarenhet av projektledning inom installation, bygg eller teknik Kunskap om relevanta regelverk (SBF, AMA, AB04, ABT06) Vana att hantera budget och tidsplaner Mycket god svenska i tal och skrift B-körkort Svenskt medborgarskap Meriterande med utbildning i projektledning (Eftersom många av objekten som Dafo arbetar med är säkerhetsklassade måste du som söker vara svensk medborgare.) Vad erbjuder Dafo dig? En central och strategisk roll inom ett växande affärsområde En familjär arbetsplats med stor gemenskapskänsla Fina förmåner i form av arbetstidsförkortning, kollektivavtal, friskvård och förmånsbil Om Dafo Brand Dafo Brand AB är ett svenskägt familjeföretag med 100 års branscherfarenhet. Idag är de en av marknadens största leverantörer av brandskydd och räddningsmateriel. Parallellt med försäljning och service av kvalitetsprodukter erbjuder de underhåll, utbildning, riskinventering, dokumentation och SBA. De är den ledande leverantören till brandförsvar i Sverige och även landets största leverantör av fasta släcksystem. Företagets huvudkontor ligger i Tyresö strax söder om Stockholm. De har drygt 80 återförsäljare med montage- och servicekapacitet runt om i Sverige och ett stort internationellt nätverk. Med 190 medarbetare, varav 90 arbetar på huvudkontoret i Stockholm, omsätter de cirka 450 miljoner kr per år. Omfattning och placering Detta är en direktrekrytering till Dafo Brand. Tjänsten är på heltid med arbetstidsförkortning och arbetstider: 8-17 mån-tors och 8-15 på fredagar. Du kommer att utgå från Dafos kontor på Vindkraftsvägen 8 i Tyresö, resor förekommer. Start omgående! The Place – Sveriges enda Worklife Partner För dig som söker nytt jobb är The Place din trygga punkt. I just denna rekrytering sköter våra kompetenta rekryteringskonsulter processen, från intervju till anställningserbjudande. Sedan blir du anställd av kundföretaget. Vi är stolta över våra fina samarbeten med en stor mängd intressanta och spännande företag – och det innebär ju många karriärmöjligheter för dig!
Vi söker nämligen efter en kundservicemedarbetare till vår omtyckta kund ESSVE i Kista. ESSVE behöver förstärkning till sitt team under ett föräldravikariat och letar efter dig som är serviceinriktad och kundorienterad. Här blir du en del av ett härligt gäng som tillsammans ansvarar för att leverera förstklassig service till ESSVES kunder på den svenska marknaden. Du kommer utgå från kontoret i Kista. Om rollen som kundservicemedarbetare I rollen kommer du att arbeta med att ta emot ärenden från företagets kunder samt stötta deras säljare i form av priser och administration. Du, tillsammans med dina två kollegor, kommer att tillhöra det nordiska teamet och utgå från ESSVES fina lokaler i Kista. I Norge sitter kundservicechefen och även tre kollegor som arbetar mot den norska marknaden. Detta är ett konsultuppdrag på 1 år med möjligheter till förlängning. Du blir anställd av oss på The Place och arbetar ute hos kunden. Arbetsuppgifter I rollen som kundservicemedarbetare på ESSVE kommer du bland annat att: Hantera inkommande ärenden via mejl, telefon och CRM system. Svara på produktfrågor, informera om kampanjer och nyheter. Hantera ordrar, beställningar, returer och reklamationer. Felsöka i systemet, hjälpa till med korrigeringar och fakturafrågor. Lägga upp nya kunder, uppdatera information och sköta registervård. Stötta säljare med prisuppgifter och produktinformation. Vidarebefordra frågor till rätt avdelning. Erfarenhet För att trivas i rollen som kundservicemedarbetare på ESSVE ser vi att du har: Minst två års erfarenhet från en likande roll. Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift. Mycket goda kunskaper i Officepaketet och i Excel. Meriterande om du har tidigare erfarenhet ifrån byggbranschen. Vem är du? För denna roll lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vi tror att du är en positiv och serviceinriktad person som tycker om att leverera det där lilla extra för dina kunder. När andra ser problem ser du lösningar! Vidare är du en kommunikativ och prestigelös lagspelare som har en god samarbetsförmåga. Du har inget problem att ta ansvar för dina arbetsuppgifter och hjälper gärna till där det behövs. Självklart bidrar du även till en trevlig stämning i gruppen och på kontoret. Praktisk information Konsultuppdrag på 1 år med goda möjligheter till förlängning. Start: Så snart som möjligt med hänsyn till eventuell uppsägningstid. Arbetstider: 40tim/veckan. 7-16 eller 8-17 Plats: På kontoret med möjlighet till att arbeta hemifrån 1-2 dagar i veckan efter onboarding. Vi är nyfikna på att höra mer om dig och vad du kan bidra med! Skicka in din ansökan redan i dag då urval ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Om ESSVE ESSVE är en marknadsledande leverantör av skruv och infästning som försett den nordiska marknaden med produkter sedan 1970. Kontoret i Sverige ligger i Kista och har ca 50 medarbetare. ESSVE tillhör koncernen Bergman och Beving. Deras mottot är - GET IT DONE - vilket genomsyrar deras arbete. ESSVES framgång bygger på en företagskultur där kommunikationen är rak och stämningen hjärtlig. The Place – Where happy work happens Låter detta intressant och du fortfarande vill söka jobbet? Bra – du som lyckas knipa platsen blir dessutom en del av The Place! Som medarbetare hos The Place erbjuds du kompetensnätverk, mentorskap och trygga villkor. I The Place har du en Worklife Partner som är intresserad av att följa och utveckla ditt arbetsliv över tid.
Nordicinfu Care växer så det knakar, och därför söker vi nu efter en teknisk supportmedarbetare till deras huvudkontor i Alvik, Bromma! Nordicinfu Care är ett nordiskt företag som tillhandahåller medicinteknisk utrustning, läkemedel och tjänster. Deras målsättning är att höja livskvaliteten för patienter som lider av kroniska sjukdomar genom att tillhandahålla innovativ behandling i hemmet. Här blir du en del av ett företag som brinner för vad de gör. Detta är ett konsultuppdrag på 6 månader via The Place med start omgående, med chans till förlängning eller övertagande av kunden. Om rollen som teknisk supportmedarbetare Din primära arbetsuppgift som teknisk supportmedarbetare är att supportera användare, vårdpersonal och samarbetspartner på den svenska marknaden. Du kommer även att stötta säljteamet med tekniska supportfrågor och ansvara för att ta hand om inkommande reklamationer. Du kommer jobba med support av avancerad utrustning och i många olika system, och därför är det mycket viktigt att du har goda tekniska kunskaper och lätt för att sätta dig in i nya system. Dina arbetsuppgifter • Supportera användare och samarbetspartners gällande den medicintekniska utrustningen • Ansvara för reklamationsflödet • Orderhantering kan förekomma Teamet Här välkomnas du in i ett härligt och professionellt team som värderar teamwork och bra sammanhållning. Ditt team består av ca. 20 kollegor. Dina kvalifikationer • Flytande i svenska, både tal och skrift • Goda kunskaper i engelska, både i tal och i skrift • Mycket god systemvana Meriterande: • Erfarenhet av att jobba i kundtjänst • Tidigare arbetat inom vården eller medtech-branschen Vem vi tror att du är För att trivas och göra succé i rollen som teknisk supportmedarbetare tror vi att du är en strukturerad och noggrann person. Du är professionell och driven i ditt arbete, och ser alltid till att göra det lilla extra för att prestera så bra som möjligt! Dina inkommande supportärenden kommer vara väldigt varierande, och det krävs därför att du är en lyhörd och lösningsorienterad person som strävar efter att ge professionell support i alla lägen. Vidare tror vi att du är en pedagogisk och kommunikativ person som är duktig på att läsa av andra människor och situationer, samt trivs i samarbete med kollegor och samarbetspartners. Uppdragets omfattning • Tjänsten är på heltid (100%) och dina arbetstider kommer att variera men är mellan kl. 7-22, mån-fre. • Du kommer utgå från kontoret i Alvik, Bromma, med chans till hybrid ca 2 dagar i veckan i samråd med företaget. • Detta är ett konsultuppdrag på 6 månader via The Place, med chans till förlängning eller övertagande av kunden. Låter denna spännande tjänst som något för dig? Skicka in din ansökan redan idag! Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Om Nordicinfu Care Nordicinfu Care grundades i Stockholm 2004 med målet att erbjuda specialiserad behandling i hemmiljö för patienter som lider av kroniska sjukdomar. Under årens lopp har Nordicinfu Care byggt upp en omfattande kompetens och marknadsnärvaro inom områdena diabetes, kardiologi och pulmonologi, neurologi och immunologi. Inom alla dessa områden tillhandahåller Nordicinfu Care läkemedel och/eller medicinteknisk utrustning och har utvecklat ett strukturerat stöd för patienter och vårdpersonal. Visionen är att bidra till ett ökat oberoende och förbättrad livskvalitet för patienter som lider av kroniska sjukdomar genom att tillhandahålla innovativa lösningar inom medicinteknik och läkemedel, samt att stödja sjukvården och de patienter som vårdas i hemmiljö. The Place – Sveriges enda Worklife Partner Låter detta intressant och du fortfarande vill söka jobbet? Bra – du som lyckas knipa platsen blir dessutom en del av The Place! Som medarbetare hos The Place erbjuds du kompetensnätverk, mentorskap och trygga villkor. I The Place har du en Worklife Partner som är intresserad av att följa och utveckla ditt arbetsliv över tid.
Välj ett jobb för att visa detaljer