Lediga jobb hos Fastighets AB Balder
Drivs du av att optimera fastigheters tekniska installationer inom VVS, styr- och övervakningssystem? Har du dessutom ett skarpt öga för att följa upp resultat och säkerställa att åtgärderna ger verklig effekt? Då kan du vara den vi söker! Som Projektledare inom installation på Balder så kommer du in i en framtidsorienterad organisation. Våra fastigheter omfattar många olika typer av verksamheter och kunder och våra tekniska installationer är av lika varierande karaktär. Just nu söker vi en driven installationsprojektledare med inriktning mot Ventilation till vårt kontor i Stockholm. Ditt huvudsakliga uppdrag blir att driva projekt inom installation, drift och energi med målet att effektivisera våra anläggningar, minska energiförbrukningen och skapa ett bättre inomhusklimat. Som projektledare har du breda kontaktytor och ansvarar för projekten genom hela processen – från förstudie och upphandling till produktionsfas, slutbesiktning och överlämning till driftansvariga, både internt och externt. Du leder installationsprojekten i nära samarbete med drift-, förvaltnings- och projektorganisationen. Tjänsten innefattar även att ge stöd i frågor rörande entreprenadjuridik, entreprenadformer samt andra tekniska projektfrågor. Du plockar både lågt hängande frukter och sår gräs där det behövs. Vid din sida har du kollegor som går från ord till handling. Vi behöver någon som visar vart vi ska gå i frågan och som tar hand om installationerna som kräver tid och energi. I rollen som installationsprojektledare kommer du också ansvara för: Framtagande av förstudie samt upprättande av förfrågningsunderlag inklusive leda projekt i produktion till slutbesiktning Upphandling av entreprenörer Projektjuridik med entreprenadavtal med entreprenörer samt myndighetskontakter. Totalansvar gällande teknisk lösning, tids- samt ekonomi i projekt. Vi vill bli mer träffsäkra. Som Installationsprojektledare kommer du utgå från data. Denna data tas fram i samarbete med övriga kollegor inom avdelningen. Vi följer upp denna samt utfall, för att ta bättre beslut framåt! Din profil Vi söker sig som har en relevant utbildning inom bygg och installationer samt minst 5 års arbetslivserfarenhet som projektledare inom Ventilation. Det är meriterande om du har en bakgrund som entreprenör eller kommer från konsult-/fastighetssektorn. För att lyckas i rollen har du en god förståelse kring projektprocessen och installationsteknik inom ROT-projekt. Som person är du engagerad, affärsmässig och har ett prestigelöst förhållningssätt. Låter detta som en tjänst för dig? Kul! Vi arbetar med löpande urval så skicka in din ansökan redan idag. Tjänsten är en tillsvidareanställning med inledande provanställning. Placering vårt huvudkontor i Stockholm, arbete på plats fem dagar i veckan. I denna process ber vi dig inte skicka med personligt brev, utan vill i stället att du besvarar våra urvalsfrågor. Vi använder oss av rekryteringstester för att hjälpa oss göra ett så bra och objektivt urval som möjligt. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryterare Matina Khosravian på [email protected]. Hjärtligt välkommen till en bransch full av möjligheter! #LI-MK1
Vi är Balder. Vi vill ju påstå att vi inte är som alla andra fastighetsbolag. Att vi vågar utmana branschens gamla sanningar. Att man visst kan ha en bredd av bostäder, kommersiellt och hotell och såväl bygga nytt som att utveckla det vi redan har. Vi är en koncern som har kommit dit vi är idag med driv, engagemang, affärsmässighet och kunniga kollegor. Hos oss behöver man våga tänka nytt och prova sig fram. Det är avgörande i denna roll som förvaltare hos oss. Ekvationen? Ekonomiskt sinne och social smidighet. Vår nuvarande förvaltare har gått vidare inom bolaget – nu söker vi en engagerad ersättare som vill vara med och utveckla vårt fastighetsbestånd. Vad handlar då fastighetsförvaltning om egentligen? Jo, på det stora hela två saker. Människor och hus. I den ordningen. Därför letar vi efter en person som är genuint intresserad av fastighetsbranschen och som gillar att bygga relationer samt ta hand om och utveckla våra hyresrätter och kommersiella fastigheter i Skövde och Mariestad. Varje affär räknas. Som kollega hos oss förväntas du gilla att göra affärer. För oss handlar det om att känna ett ansvar för hur det går för Balder, våra hyresgäster och våra projekt. Du agerar inte egennyttigt, utan för verksamhetens bästa. En viktig grund i detta är att förstå sig på affären och ekonomin, vara kreativ och se affärsmöjligheter, och även att ha ett professionellt bemötande. Om dig. Vi söker dig, en nyfiken och erfaren fastighetsförvaltare. Som gillar att fundera över hur vi kan öka vårt driftnetto men samtidigt ha så nöjda kunder som möjligt. Att älska siffror och kalkyler är i den här tjänsten ett måste. Men lika mycket behövs ett intresse för de människor du möter, då en stor del av jobbet handlar om kommunikation och service. Du bör ha några års erfarenhet av fastighetsförvaltning varav det är meriterande om du har erfarenhet av både bostads- och kommersiell förvaltning. Låter det som en tjänst för dig? Kul! Vi arbetar med löpande urval så skicka in din ansökan redan idag. Tjänsten är en tillsvidareanställning med inledande provanställning. Tjänsten är placerad på vårt kontor på Skövde, med arbete på plats fem dagar i veckan. I denna process ber vi dig inte skicka med personligt brev, utan vill i stället att du besvarar våra urvalsfrågor. Vi använder oss av rekryteringstester för att hjälpa oss göra ett så bra och objektivt urval som möjligt. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryterare Matina Khosravian på [email protected]. Hjärtligt välkommen till ett bolag fullt av möjligheter! #LI-MK1
Vi är inte som andra fastighetsbolag. Vi är Balder. Vår enorma tillväxt är ett resultat av investeringar i kombination med engagerade och kunniga medarbetare. Vi vill fortsätta satsa på en stark intern kompetens och söker nu en projektledare till Malmö! Vad erbjuder vi dig? Som projektledare hos oss kommer du att driva hyresgästanpassningar samt ombyggnads- och underhållsprojekt från början till slut i enlighet med överenskommen kvalitet, ekonomi och tid. Det kommer huvudsakligen att röra sig om projekt inom vårt kommersiella bestånd, men även bostadsprojekt kan förekomma inom ditt ansvarsområde. Ditt arbete kommer bestå av att vara med under hela projektens resa: från idéskede/utformning till förverkligande av affär samt av att driva projekten hela vägen till mållinjen. Vad erbjuder du oss? Vi ser att du som söker har minst 5 – 10 års arbetslivserfarenhet av projektledning inom bygg- och/eller fastighetsbranschen. Denna tjänst kräver hög kompetens inom byggteknik, kalkylering, projektering, ekonomistyrning och entreprenadjuridik. Du som person behöver vara prestigelös, förtroendeingivande samt besitta en hög affärsmässighet på sådant sätt att du har förmågan att se till hyresgästers behov, ha ett sunt affärssinne och en förståelse för vad respektive kunds intressen är. Låter det spännande? Skicka då in din ansökan redan idag eftersom vi arbetar med löpande urval. Tjänsten är en tillsvidareanställning och vi tillämpar sex månaders provanställning med placering vårt kontor i Malmö. Om du vill veta mer om rollen eller rekryteringsprocessen kan du kontakta rekryterare Matina Khosravian via [email protected]. När du har skickat in din ansökan kommer du få ett mejl med en länk till våra rekryteringstester som på ett objektivt sätt hjälper oss att matcha rätt person till tjänsten. Vi önskar inget personligt brev, däremot att du svarar på våra urvalsfrågor. Välkommen till ett bolag fullt av möjligheter! #LI-MK1
Balder växer – och vi vill att du växer med oss Balder är ett dynamiskt och växande fastighetsbolag där våra engagerade och kunniga medarbetare är nyckeln till vår framgång. Hos oss är utveckling inte bara ett mål – det är en självklar del av vardagen. Många av våra kollegor har gjort sin egen unika resa inom bolaget, och vi tror starkt på att växa tillsammans. Uthyrning är ett naturligt första steg på den resan – en roll som många gånger kan leda vidare till en tjänst inom vår bostadsförvaltning. Vad krävs för att lyckas som uthyrare? Först och främst behöver du ha en känsla för service och ett intresse för människor. Rollen innebär mycket kontakt med både kollegor och potentiella hyresgäster – därför är det viktigt att du trivs i sociala sammanhang och har en stark kommunikativ förmåga. Här får du en unik möjlighet att arbeta med relationsbyggande varje dag. Detta är en perfekt roll för dig som vill ta klivet in i fastighetsbranschen. Du får en bred introduktion, stöd från erfarna kollegor och chansen att lära dig branschens grundläggande processer. Uthyrningen är hjärtat i vår verksamhet – och här får du vara med från start till mål. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter I rollen som uthyrare ansvarar du för att hyra ut Balders nyproducerade bostäder, vilket innefattar arbete med hela processen – från att publicera annonser och hantera ansökningar till att skriva avtal. Du kommer också att: Leverera information till vårt fastighets- och avtalssystem Förbereda och arbeta i vårt CRM-system Dynamics Hyra ut parkeringar och garage Stötta lokala förvaltningskontor med uthyrning Bidra till att skapa struktur och ordning vid inflyttning Arbetet är varierande och kräver att du både har öga för detaljer och gillar att ha många bollar i luften. Det administrativa är en viktig del av rollen – ordning och reda är en förutsättning för att lyckas. Förberedelser och introduktion Under din första tid hos oss kommer du få gå Balder Roots – en introduktion som ger dig grundläggande förståelse för hur vi arbetar med förvaltning på Balder. Du får lära känna kulturen, våra arbetssätt och knyta viktiga kontakter inom organisationen. Vi tror att en stabil grund gör dig tryggare i din roll – och ger dig bättre förutsättningar att lyckas. Kvalifikationer Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet från service, försäljning och/eller kundtjänst – men det viktigaste är din personlighet. Du är nyfiken, engagerad och har ett genuint intresse för människor. Dessutom behöver du: Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift B-körkort Låter detta som en tjänst för dig? Kul! Vi arbetar med löpande urval så skicka in din ansökan redan idag. Tjänsten är en tillsvidareanställning med inledande provanställning. Placering vårt kontor i Göteborg, arbete på plats fem dagar i veckan. I denna process ber vi dig inte skicka med personligt brev, utan vill i stället att du besvarar våra urvalsfrågor. Vi använder oss av rekryteringstester för att hjälpa oss göra ett så bra och objektivt urval som möjligt. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryterare Matina Khosravian på[email protected]. Hjärtligt välkommen att bli en del av oss och till en bransch som är full av möjligheter.
Vi är inte som andra fastighetsbolag. Vi är Balder. Vår snabba utveckling är ett resultat av investeringar såväl som kunniga och engagerade medarbetare. Framförallt, hade vi inte varit Nordens största börsnoterade fastighetsbolag om det inte vore för våra kunder och hyresgäster. Vill du vara med på vår resa? Just nu söker vi en driven förvaltningsassistent med uthyrningsansvar av vårt bostadsbestånd i Norrköping. Vad handlar då fastighetsförvaltning om egentligen?Jo, på det stora hela två saker. Människor och hus. I den ordningen. Därför letar vi efter kollegor som är genuint intresserade av fastighetsbranschen och som gillar att bygga relationer samt ta hand om och utveckla våra hus. Generellt handlar arbetsdagen om att aktivt arbeta tillsammans med förvaltare och fastighetsskötare i deras arbete. Detta innebär exempelvis besiktning och uthyrning av lägenheter, hantering av fakturor, inkasso samt övrig administration. Vidare kommer du att ha dialog med våra hyresgäster både via telefon, mejl och ute i våra fastigheter. Vi söker därför en person som besitter struktur, brinner för service och är redo att kavla upp ärmarna när det behövs! Varje affär räknas Som kollega hos oss förväntas du gilla att göra affärer. Dina arbetsuppgifter varierar, men huvudfokus är uthyrning av våra hyresrätter. Du kommer äga hela uthyrningsprocessen – från marknadsföring av ledig lägenhet till signerat avtal med hyresgäst. Det rör sig bland annat om mottagande av intresseanmälan, kontakt med kund, visningar, kontraktsskrivningar och andra administrativa förvaltningsuppgifter. Vi ser gärna att du har erfarenhet av försäljning då du kommer arbeta aktivt med marknadsföring av våra lägenheter, och vi ser det som en självklarhet att du vill vara med och påverka vår affär framåt. Det är bara din fantasi som sätter gränserna! Låter detta som en tjänst för dig? Kul! Vi arbetar med löpande urval så skicka in din ansökan redan idag. Tjänsten är en tillsvidareanställning med inledande provanställning. Placering vårt kontor i Norrköping, arbete på plats fem dagar i veckan. I denna process ber vi dig inte skicka med personligt brev, utan vill i stället att du besvarar våra urvalsfrågor. Vi använder oss av rekryteringstester för att hjälpa oss göra ett så bra och objektivt urval som möjligt. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryterare Matina Khosravian på[email protected]. Hjärtligt välkommen att bli en del av oss och en bransch som är full av möjligheter!
Vi är Balder. Vi vill ju påstå att vi inte är som alla andra fastighetsbolag. Att vi vågar utmana branschens gamla sanningar. Att man visst kan ha en bredd av bostäder, kommersiellt och hotell och såväl bygga nytt som att utveckla det vi redan har. Eftersom vi äger fastigheterna slipper du jaga timmar och tänka på fakturering, i stället kan du fokusera på driften och att fastigheterna är i toppskick. Du kommer utföra förebyggande och felavhjälpande underhåll på de tekniska installationerna och optimera driften av värme, kyla, ventilation etc. Det innebär bl a åtgärder efter OVK, felsökning, byte av ställdon, styrventiler, hjullager och mycket annat. Vi har en stabil grund i vår driftorganisation men är i ständig utveckling, detta tycker vi gör tjänsten kul och varierande. Ett par av fastigheterna har några år på nacken men vi har samtidigt en god kontroll över dessa genom att merparten har uppkopplade styrsystem. Andra fastigheter är nya, moderna och kräver inte så mycket i form av felavhjälpande underhåll. I rollen som drifttekniker får du arbeta med olika sorters anläggningar där det i grunden finns en strategi för att underlätta drift och skötsel. Vi tror att du har god förståelseoch kunskap inom teknisk fastighetsdrift och eftersom vi i innerstan främst har kommersiella lokaler men även lite bostäder är det en fördel om du har kunskap om båda. Du behöver också ha förmåga att prioritera ärenden och kommunicera på ett bra sätt med både hyresgäster, entreprenörer och kollegor. Att du kan styr- och reglerteknik är starkt meriterande men även andra specialistkunskaper inom VVS, el och kyla är positivt.B-körkort är ett krav och språkkunskaper utöver svenska är också meriterande. Vi erbjuder ett flexibelt arbete där du kan styra över din egen arbetsdag och har varierande arbetsuppgifter. Du kommer få möjlighet att utvecklas inom yrkesrollen och ta stort ansvar för dina fastigheter. Vi är ett bra team idag och ser fram emot att välkomna ytterligare en uppskattad medarbetare. Låter detta som en tjänst för dig? Kul! Vi arbetar med löpande urval så skicka in din ansökan redan idag. Tjänsten är en tillsvidareanställning med inledande provanställning. Placering vårt huvudkontor i Stockholm, arbete på plats fem dagar i veckan. I denna process ber vi dig inte skicka med personligt brev, utan vill i stället att du besvarar våra urvalsfrågor. Vi använder oss av rekryteringstester för att hjälpa oss göra ett så bra och objektivt urval som möjligt. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryterare Matina Khosravian på[email protected]. Hjärtligt välkommen till en bransch full av möjligheter! #LI-MK1
Vill du vara med och skapa platser där affärer och drömmar möts? Just nu söker vi på Balder en affärsdriven uthyrare som vill göra skillnad – på riktigt. Du som inte bara ser en tom lokal, utan en framtida restaurang, ett kontor i full aktivitet, eller ett gym fullt av energi. Du som förstår att rätt yta i rätt läge kan vara helt avgörande för ett företags framgång. Vi letar efter dig som drivs av att göra affärer – men inte vilka affärer som helst. Hos oss handlar det om att hitta den perfekta matchningen mellan lokal och hyresgäst. Det är kommersiell uthyrning med hjärta och skärpa: att skapa värde både för kunden och för Balder. Din roll Som uthyrare är du en nyckelspelare i vår affär. Du identifierar möjligheter, bygger relationer och driver uthyrningsprocessen från första kontakt till signerat avtal. Det kräver lyhördhet, engagemang och en tydlig förståelse för både kundens behov och Balders erbjudande. Du rör dig obehindrat i våra fastigheter, i samtal med entreprenörer och beslutsfattare, och ser hela tiden möjligheterna framför dig. Du förstår marknaden, vet hur du hittar rätt hyresgäster – och hur de hittar oss. Vi söker dig som: Har ett affärssinne som kombinerar lyhördhet med tydlig resultatfokus Trivs med att bygga långsiktiga relationer och nätverk Ser potential där andra ser yta Har ett intresse för fastigheter och en vilja att utvecklas inom branschen Är självgående, men trivs med att arbeta i team mot gemensamma mål På Balder tror vi inte på att allt måste göras på ett sätt – men vi tror på att göra det helhjärtat. Så, hur skulle du ta dig an rollen som uthyrare hos oss? Låt oss prata mer – vi är nyfikna på dig! Låter detta som en tjänst för dig? Kul! Vi arbetar med löpande urval så skicka in din ansökan redan idag. Tjänsten är en tillsvidareanställning med inledande provanställning. Tjänsten är placerad på vårt kontor i Malmö, med arbete på plats fem dagar i veckan. I denna process ber vi dig inte skicka med personligt brev, utan vill i stället att du besvarar våra urvalsfrågor. Vi använder oss av rekryteringstester för att hjälpa oss göra ett så bra och objektivt urval som möjligt. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryterare Matina Khosravian på [email protected]. Hjärtligt välkommen till oss och en bransch som är full av möjligheter! #LI-Mk1
Se hit – din karriär börjar här! Vi på Balder har byggt vår framgång med affärsdriv, engagemang och kompetens. Vår resa, som började 2005 i Göteborg, har lett oss till att bli en betydande aktör inom bostäder, kommersiella lokaler och hotellfastigheter. Med över 120 kommersiella fastigheter i Stockholm fortsätter vi att växa och skapa långsiktiga relationer med våra kunder. Vill du vara med på vår fortsatta resa? Att arbeta med att hitta nya affärer är en av grundstenarna på Balder och det naturliga steget in. Vi söker nu försäljare till vårt kontor i Stockholm! Varje affär räknas Som försäljare ansvarar du för att skapa affärsmöjligheter och genom det bidra till vårt mål om nollvakans inom vårt kommersiella fastighetsbestånd. Du välkomnas in i ett mindre team där arbetsuppgifter innefattar bland annat att ta kontakt med potentiella kunder via telefon och mail samt arbeta med registervård. Vidare är det även inom ditt ansvarsområde att kontinuerligt utvärdera och finna nya arbetssätt för att utveckla rollen allt eftersom. Tjänsten är i nära samarbete med våra uthyrare inom bolagets kommersiella förvaltning och du kommer i viss mån få följa med dem på visningar som du själv genererar. För att spetsa din kompetens inom sälj kommer vi erbjuda dig utbildningar inom området. På sikt finns möjligheter att vidareutvecklas inom bolaget. Är det dig vi söker? Vi letar efter dig som är affärsdriven, engagerad och prestigelös. Om du studerar och drömmer om en karriär inom fastigheter eller om du har erfarenhet inom service och/eller försäljning och vill utvecklas inom fastighetsbranschen, då är detta en chans för dig. Dina erfarenheter och kunskaper är viktiga, men det är din vilja att skapa och underhålla goda relationer som kommer att göra dig framgångsrik hos oss. Tjänsten är timanställning på ca 50% där du själv har möjlighet att fördela dina arbetstimmar i viss mån. Läs gärna mer om vår avdelning inom försäljning HÄR och om vår avdelning inom kommersiell förvaltning HÄR. Låter det som en tjänst för dig? Vi arbetar med löpande urval så skicka in din ansökan redan idag. Om du vill veta mer om rollen eller rekryteringsprocessen är du välkommen att höra av dig till Filip Falfors via [email protected]. När du har skickat in din ansökan kommer du få ett mejl med en länk till våra rekryteringstester som på ett objektivt sätt hjälper oss att matcha rätt person till tjänsten. Hjärtligt välkommen att bli en del av oss på Balder – där vi förvaltar möjligheter och där resan är målet!
Se hit – din karriär börjar här! Vi på Balder har byggt vår framgång med affärsdriv, engagemang och kompetens. Vår resa, som började 2005 i Göteborg, har lett oss till att bli en betydande aktör inom bostäder, kommersiella lokaler och hotellfastigheter. Med över 850 kommersiella fastigheter i Sverige fortsätter vi att växa och skapa långsiktiga relationer med våra kunder. Vill du vara med på vår fortsatta resa? Att arbeta med att hitta nya affärer är en av grundstenarna på Balder och det naturliga steget in. Vi söker nu efter säljare och framtidens kollegor till vårt kontor i Göteborg! Varje affär räknas Som säljare ansvarar du för att skapa och underhålla relationen till potentiella hyresgäster och genom det bidra till vårt mål om nollvakans inom vårt kommersiella fastighetsbestånd. Du välkomnas in i ett öppet team där arbetsuppgifter innefattar bland annat att ta kontakt med potentiella kunder via telefon och mail samt arbeta med registervård. Vidare är det även inom ditt ansvarsområde att kontinuerligt utvärdera och finna nya arbetssätt för att utveckla rollen allt eftersom. Tjänsten är i nära samarbete med våra uthyrare inom bolagets kommersiella förvaltning och du kommer i viss mån få följa med dem på visningar och hela vägen fram till avtal med de kunder som du själv genererar. För att spetsa din kompetens inom sälj erbjuder vi dig kontinuerliga utbildningar inom försäljning, presentationsteknik och effektiv tidshantering. Alla våra investeringar görs med förhoppning av långsiktighet, därmed även investeringen i nya kollegor. Denna tjänst är ett bra steg in i fastighetsbranschen för att lära sig grunden med möjlighet att vidareutvecklas inom bolaget i framtiden. I dagsläget finns flera kollegor runt om i organisationen som började sin resa hos oss. Är det dig vi söker? Vi letar efter dig som är affärsdriven, engagerad och prestigelös. Om du studerar och drömmer om en karriär inom fastigheter eller om du har erfarenhet inom service och/eller försäljning och vill utvecklas inom fastighetsbranschen, då är detta en chans för dig. Dina erfarenheter och kunskaper är viktiga, men det är din vilja att skapa och underhålla goda relationer som kommer att göra dig framgångsrik hos oss. Tjänsten är timanställning på ca 50% där du själv har möjlighet att fördela dina arbetstimmar i viss mån. Läs gärna mer om vår avdelning inom försäljning HÄR och om vår avdelning inom kommersiell förvaltning HÄR. Låter det som en tjänst för dig? Vi arbetar med löpande urval så skicka in din ansökan redan idag. Om du vill veta mer om rollen är du varmt välkommen att höra av dig till Filip Falfors via [email protected]. När du har skickat in din ansökan kommer du få ett mejl med en länk till våra rekryteringstester som på ett objektivt sätt hjälper oss att matcha rätt person till tjänsten. Hjärtligt välkommen att bli en del av oss på Balder – där vi förvaltar möjligheter och där resan är målet!
Drivs du av att optimera fastigheters tekniska installationer inom VVS, styr- och övervakningssystem? Har du dessutom ett skarpt öga för att följa upp resultat och säkerställa att åtgärderna ger verklig effekt? Då kan du vara den vi söker! Som Projektledare inom installation på Balder så kommer du in i en framtidsorienterad organisation. Våra fastigheter omfattar många olika typer av verksamheter och kunder och våra tekniska installationer är av lika varierande karaktär. Vi växer och söker nu två drivna installationsprojektledare med inriktning mot VVS samt/eller mot Styr & Övervakning till vårt kontor i Stockholm. Ditt huvudsakliga uppdrag blir att driva projekt inom installation, drift och energi med målet att effektivisera våra anläggningar, minska energiförbrukningen och skapa ett bättre inomhusklimat. Som projektledare har du breda kontaktytor och ansvarar för projekten genom hela processen – från förstudie och upphandling till produktionsfas, slutbesiktning och överlämning till driftansvariga, både internt och externt. Du leder installationsprojekten i nära samarbete med drift-, förvaltnings- och projektorganisationen. Tjänsten innefattar även att ge stöd i frågor rörande entreprenadjuridik, entreprenadformer samt andra tekniska projektfrågor. Du plockar både lågt hängande frukter och sår gräs där det behövs. Vid din sida har du kollegor som går från ord till handling. Vi behöver någon som visar vart vi ska gå i frågan och som tar hand om installationerna som kräver tid och energi. I rollen som installationsprojektledare kommer du också ansvara för: Framtagande av förstudie samt upprättande av förfrågningsunderlag inklusive leda projekt i produktion till slutbesiktning Upphandling av entreprenörer Projektjuridik med entreprenadavtal med entreprenörer samt myndighetskontakter. Totalansvar gällande teknisk lösning, tids- samt ekonomi i projekt. Vi vill bli mer träffsäkra. Som Installationsprojektledare kommer du utgå från data. Denna data tas fram i samarbete med övriga kollegor inom avdelningen. Vi följer upp denna samt utfall, för att ta bättre beslut framåt! Din profil Vi söker sig som har en relevant utbildning inom bygg och installationer samt minst 5 års arbetslivserfarenhet installationsområdet och då gärna mot VVS och Styr & Övervakning. Det är meriterande om du har en bakgrund som entreprenör eller kommer från konsult-/fastighetssektorn. För att lyckas i rollen har du en god förståelse kring projektprocessen och installationsteknik inom ROT-projekt. Som person är du engagerad, affärsmässig och har ett prestigelöst förhållningssätt. Låter detta som en tjänst för dig? Kul! Vi arbetar med löpande urval så skicka in din ansökan redan idag. Tjänsten är en tillsvidareanställning med inledande provanställning. Placering vårt huvudkontor i Stockholm, arbete på plats fem dagar i veckan. I denna process ber vi dig inte skicka med personligt brev, utan vill i stället att du besvarar våra urvalsfrågor. Vi använder oss av rekryteringstester för att hjälpa oss göra ett så bra och objektivt urval som möjligt. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryterare Matina Khosravian på [email protected]. Hjärtligt välkommen till en bransch full av möjligheter! #LI-MK1
Välj ett jobb för att visa detaljer
Visar 1 till 10 av 51 jobb