Lediga jobb i Skövde

Sök totalt 346 lediga jobb i Skövde

Musikalpedagog till Kulturskolan

Med detta jobb spelar du en viktig roll tillsammans med oss inom Sektor medborgare och samhällsutveckling. Vi arbetar för ett levande Skövde rikt på kultur, idrotts- och näringsliv. I det ingår också att arbeta för tillväxt, fler jobb och att stärka Skövdes attraktivitet. Kulturskolan i Skövde är en del av kulturavdelningen och är tillsammans med Stadsmuseet en del av Skövde Kulturfabrik. I angränsande lokaler finns också Estetiska programmets musikinriktning. Skolan har en stor orkester- och ensembleverksamhet och medverkar vid olika framträdanden varje år runt om i kommunen. Vi håller flera elevkonserter varje termin där eleverna får framträda inför publik. Kulturskolan ska ge så många som möjligt av Skövdes barn och ungdomar möjlighet att uppleva glädjen i eget skapande. På vår webbplats kulturiskovde.se/skovdekulturfabrik kan du läsa mer om Skövde Kulturfabrik. Med ett jobb inom Skövde kommun får du möjlighet att påverka, må bra på jobbet och göra karriär. Här är du med och gör det omöjliga möjligt. Tillsammans tar vi Skövde framåt! ARBETSUPPGIFTER I tjänsten ingår att undervisa grupper i musikal. Undervisningen ska bedrivas på ett sådant sätt att den, förutom att ge eleven möjlighet att utveckla färdighet på sitt instrument, stärker deras självkänsla och deras förmåga att umgås med både jämnåriga och vuxna på ett lust- och respektfullt sätt. Kulturskolans personal ska sträva efter att vara både musikaliska och personliga föredömen för eleverna, men ska ta stor hänsyn till varje elevs egen upplevelse och varierande önskemål. Utifrån målet att eleverna ska ha glädje av sitt kulturutövande hela livet ska Kulturskolan sträva efter ett brett utbud vad gäller olika genrer, olika kulturella uttryck samt olika undervisningsformer. I tjänsten ingår undervisning i musikal och funkismusikal. Du arbetar dels med egna grupper dels med grupper tillsammans med en annan pedagog på kulturskolan. Eleverna är från 6 år och upp gymnasiet. Huvuddelen av undervisningen sker eftermiddag och kväll på Kulturskolan. Viss del av undervisningen kan komma att förläggas under dagtid. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har: - En pedagogisk utbildning i något av ämnena sång, dans eller drama - Erfarenhet av undervisning i grupp i olika åldrar - Erfarenhet av musikaluppsättningar på olika nivåer - God digital kompetens - Insikt om barns olika behov och stor pedagogisk kompetens ÖVRIGT Jämställda och jämlika verksamheter är väldigt viktigt för oss. Olika bakgrunder och tillhörigheter ser vi som en tillgång. Våra arbetsplatser ska också vara fria från diskriminerande strukturer. Som medarbetare i Skövde kommun är du en viktig spelare i ett lag som varje dag, året om levererar tjänster och service till våra kunder. Det är i mötet med våra kunder som värdet av vårt arbete uppstår. Vi tror på innovation, delaktighet och ett engagerat ledarskap. Vi tror också på att varje medarbetare har drivkraften och förmågan att förbättra verksamheten och en vilja att utvecklas i sitt yrke. Vi satsar på dig som medarbetare och erbjuder därför förmånliga pensionsvillkor, friskvårdsbidrag samt flera friskvårdsaktiviteter och erbjudanden. Och det bästa av allt. Vi har plats för fler. Skövde kommuns organisation är stor och innehåller allt från omsorg, stöd och utbildning för våra medborgare till infrastruktur, underhåll, kulturliv och tillväxt. Arbetet kan se lite olika ut beroende på vilken verksamhet vi arbetar i men alla representerar samma arbetsgivare, Skövde kommun. Vi är öppna och lyhörda Vi tar ansvar för helheten Vi gör varandra bättre Vi vågar Skövde är en öppen och växande stad, med många mötesplatser. Var du än är har du nära till natur och friluftsliv, kultur och aktiviteter för alla åldrar. I Skövde är vi vana vid en hög nivå på alla plan. Här finns bland annat Högskolan i Skövde, Försvarsmakten och Skaraborgs sjukhus. Vi har många framgångsrika företag och startups samt internationella innovationsarenor för industri och dataspelsutveckling. Skövde är staden som inte nöjer sig med något annat än att ligga i framkant. Välkommen att vara med och spela med oss du också! Har du skyddade personuppgifter ska du kontakta den kontaktperson som finns angiven i annonsen. Vi tar gärna emot samtal från dig som är intresserad av jobbet, men vi tackar nej till dig som säljer annonser och rekryteringstjänster. Läs mer: Läs mer om Kulturskolan här

13 juni 2024
Sista ansökan:
12 juli 2024
Marknadsföring och kommunikationskoordinator

MARKNADSFÖRING OCH KOMMUNIKATIONSKOORDINATOR CEJN Har du erfarenhet av att arbeta med marknadsföring och kommunikation? Här är då en möjlighet för dig att börja på en global framgångsfabrik med stora ambitioner och spännande utmaningar. Med placering på huvudkontoret i Skövde kommer du få 660 nya kollegor från 17 länder. Om tjänsten Du kommer vara en del i vårt globala marknadsteam vars primära uppgift är att vägleda våra kunder i valet av snabbkopplingslösning samt att stärka varumärket CEJN. Dina uppgifter kommer bestå av att koordinera, leda och vara med att producera i våra olika marknadsförings- och kommunikationsprojekt. Webb är vår primära kanal och där ser vi att du har god känsla och förmåga att skapa attraktivt innehåll. Du är med och utvecklar hur vi ska kommunicera intern och blir delaktig i vårt globala intranätprojekt, både genom att skapa och utveckla innehåll samt genom att utbilda och uppmuntra redaktörer. Tillsammans med gruppen arbetar du även med vår närvaro i sociala medier samt employer branding. Du kommer också arbeta med produktinformation, produktlanseringar, mässmaterial, profilprodukter, events, utbildningar och konferenser. Din profil Vi söker dig som har ett kundorienterat synsätt och är duktig på att få saker gjorda och leverera med hög kvalitet. Du är strukturerad och har god kommunikativ förmåga. Du är självgående, ambitiös, har stort intresse och vilja att utvecklas inom modern marknadsföring och kan koppla det till försäljning och affärsutveckling. Gärna att du även har en bakgrund med att ha utvecklat internkommunikationen i en organisation samt jobbat med hållbarhetskommunikation. Vi ser också att du: - har högskole- eller universitetsutbildning med inriktning mot kommunikation och marknadsföring eller motsvarande yrkeserfarenheter - har erfarenhet av att hålla ihop både stora och små produktioner i alla aspekter från idé till produktion och administration - har mycket goda kunskaper i engelska eftersom vårt material oftast produceras med engelska som grundspråk - är erfaren användare av Adobes programpaket och andra för arbetsområdet relevanta program - tidigare har jobbat med webbpubliceringsverktyg och/eller med intranätplattformar - har erfarenhet av att hantera och administrera produktinformation Övrigt Du rapporterar till Chef marknadsföring & kommunikation. Placeringsort: Skövde. Körkort och möjlighet att resa är en förutsättning. Ytterligare information Ansök till tjänsten senast den 7 juli 2024. Ansökan ska innehålla CV och personligt brev med motivering till varför du söker tjänsten. Urval och rekrytering sker till största delen efter sommarsemestern. För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Jonas Åslund, Chef marknadsföring & kommunikation via e-post [email protected].

13 juni 2024
Sista ansökan:
7 juli 2024
Software developer

Aurobay has over hundred years of heritage in creating premium quality engines. With homes in Sweden and China, we have a strong reputation for pioneering practices in the automotive industry. We pride ourselves in our attention to detail and commitment to excellence. As a Software developer you will develop and manage our digital platforms to enhance our business efficiency and optimize our manufacturing processes to deliver high quality products in a timely manner. What we offer In addition to a competitive salary, a great location on Lindholmen or Skövde, and a genuine work-life balance, we provide the following benefits: A yearly wellness contribution of SEK 5 000 for your physical and mental wellbeing. A personal and professional development scheme to support your growth. Additional pension funding. Competitive additional and full coverage insurance. Skills and Experience Experience in advanced PLC programming (communication, data types and pointers, IoT, SCADA) General knowledge of application architectural analysis and design Your role at Aurobay As a Software developer you will: Coordinate Global way of working within Aurobay regarding communication to manual and automatic stations. Responsibility over time for develop, document, support implementation and support usage of Global Shop Floor Control products as Communication with host systems Manual Station control Other capabilities (example “Equipment Performance Data Collection”) Perform local implementation and adaption of global PLC solutions Equal opportunities employer We are an equal opportunities employer. We encourage candidates from underrepresented groups to apply, especially women, people from ethnic minority backgrounds, and people with disabilities. Research has shown that women and people from ethnic minority backgrounds are less likely to apply if they don't match 100% of the criteria. As a company, we value diversity and are committed to creating an inclusive environment. If you believe you have the skills and passion to excel in this role, we would love to hear from you. Let's explore the possibilities together. How to apply Deadline to submit your application is 27 June but the selection process will be running continuously. Please note that due to GDPR, we do not accept applications via email. We can’t wait to see what you can bring to our team! Questions If you have any additional questions regarding the position, you are welcome to contact recruiting manager Cecilia Bjurström, [email protected] For questions regarding the recruitment process please contact Recruiter Clara Pryde, [email protected] Questions concerning trade union: Unionen: Ordf Joakim Dahlin, [email protected], +46 734 630 172 Ledarna: Ordf Håkan Modigh, [email protected],+46 733 333 801 Akademikerna:Ordf. Fredrik Fantenberg, [email protected], +46 728 889 790 IF Metall: Ordf Marko Borg Peltonen, [email protected], +46733333764

13 juni 2024
Sista ansökan:
27 juni 2024
Svetsare/lastbilsmekaniker

Vi söker nu en svetsare alt. en lastbilsmekaniker. Vi söker dig som har någon form av praktiskt utbildning, med fördel inom svetsning eller plåtbearbetning. Du får gärna vara positiv till sinnet, gillar att ha olika arbetsuppgifter och ha ordning kring dig!

13 juni 2024
Sista ansökan:
13 juli 2024
El&Mekingenjör

Underhållsingenjörer till Projekt Vår kund söker efter underhållsingenjörer till projekt. Som underhållsingenjör till projekt kommer du att ingå i ett team av ambitiösa och innovativa människor som strävar efter att hitta den optimala lösningen för framtiden. Ansvarsområden: Genomföra underhållstekniska aktiviteter i projekt för att säkerställa driftsäkerheten för nyanskaffad produktionsutrustning. Skapa och uppdatera driftsäkerhetsupplägg inklusive dokumentgranskning, förebyggande underhåll, reservdelsberedning och servicetips. Utföra besiktningar, funktionstester och tekniska diskussioner med maskinleverantörer. Samarbeta med andra ingenjörsavdelningar, produktion och externa leverantörer. Krav: Teknisk utbildning på gymnasienivå eller högre. Flerårig erfarenhet från underhållsarbete i produktionsutrustningar. God förmåga att kommunicera på svenska och engelska. Ansvarskännande, ordningsam och noggrann. Meriterande: Kunskap om underhållstekniska processer. Erfarenhet från projektarbete, särskilt inom maskinanskaffning. Tidigare arbete med underhållssystemet Maximo. Personliga egenskaper: Vi söker dig som är kommunikativ, samarbetsvillig och prioriterar teamets framgångar. Du är strukturerad, självgående och har en positiv attityd som speglar vår kunds kultur och affärsmål.

13 juni 2024
Sista ansökan:
30 november 2024
myNanny barnvakt Skara nanny / barnpassning 1-3 gånger/vecka

Få ett flexibelt och barnsligt roligt extrajobb På myNanny kan du göra skillnad för familjer samtidigt som du får ett barnsligt roligt och flexibelt extrajobb. Vi är ett av Sveriges ledande barnpassningsföretag, vilket innebär att du kan förvänta dig mycket av oss – allt från bra lönevillkor till professionellt bemötande, utbildning, försäkring och personlig support. Ansök till jobbet som barnvakt på myNanny här: https://my-nanny.se/extrajobb-barnvakt/ Så funkar jobbet som barnvakt Att jobba som nanny är både roligt och flexibelt, du väljer själv vilka uppdrag du vill ha och när du ska jobba. Som barnvakt hjälper du en eller flera familjer i ditt område med att passa deras barn. Det kan innebära allt från hämtning på förskola/skola och en rolig stund i lekparken till att äta mellanmål eller nattning. Det viktigaste är att det är roligt och tryggt för både barnen, föräldrarna och dig! Mer om familjen Under din intervju kommer du får mer information om just denna familj, men här är några bra saker att veta: Antal barn: 1 Ålder: 6 år Dagar i veckan de önskar hjälp: 1-3 gånger i veckan Tider: Oftast hämtning från förskola och ibland även på kvällar samt helger (varje pass är alltid minst 3 timmar) Extrajobbet passar perfekt för dig som: Är ansvarsfull och lekfull med ett genuint engagemang för barn Har erfarenhet av att ha passat ett eller flera barn (0 - 6 år) självständigt Kan arbeta flexibelt både vardagar och helger som nanny Detta erbjuder vi dig som barnvakt på myNanny: Konkurrenskraftig lön med tydlig lönetrappa Du är alltid försäkrad under barnpassningen Flexibelt extrajobb med en familj som passar just dig och din vardag Följa och vara delaktig i ett barns utveckling Utbildning i hjärt- och lungräddning samt första hjälpen Introduktionsutbildning av oss på myNanny Kontinuerligt stöd från din personliga kontaktperson på myNanny Viktiga och relevanta meriter till ditt CV Ansök till jobbet på 3-4 min Du ansöker till jobbet som barnvakt snabbt och enkelt här: https://my-nanny.se/extrajobb-barnvakt/ Ansökan tar endast några minuter och du blir sedan kallad till intervju för jobbet som nanny på myNanny. Läs mer om hur det är att jobba som barnvakt på myNanny på vår hemsida: https://my-nanny.se/barnvakt En arbetsgivare – många möjligheter Du som söker jobb hos oss har även möjlighet att arbeta som: Nanny hos https://nannypoppins.se Barnvakt hos https://barnvakt.se Au pair i USA hos https://my-nanny.se/au-pair Personlig studiecoach hos https://www.allakando.se Privatlärare i matematik hos https://smartstudies.se Personlig läxhjälpare: https://läxhjälp.nu Studiecoach online inför högskoleprovet https://www.allakando.se/hogskoleprovet Tips! Just nu har vi många lediga tjänster på följande orter: Barnvakt i Stockholm https://my-nanny.se/stader/barnvakt-stockholm Personlig studiecoach i Stockholm https://www.allakando.se/laxhjalp-stockholm Personlig studiecoach i Göteborg: https://www.allakando.se/laxhjalp-goteborg

13 juni 2024
Sista ansökan:
27 juni 2024
Anläggare samt grävmaskinist

Med detta jobb spelar du en viktig roll tillsammans med oss inom Sektor service. Vårt fokus ligger på att sköta underhåll av olika slag och att leverera de tjänster som beställaren efterfrågar. Vi spelar en stor roll i olika grundläggande funktioner i samhället och människors vardag. Som medarbetare i Skövde kommun är du en viktig spelare i ett lag som varje dag, året om levererar tjänster och service till våra kunder. Det är i mötet med våra kunder som värdet av vårt arbete uppstår. Vi tror på innovation, delaktighet och ett engagerat ledarskap. Vi tror också på att varje medarbetare har drivkraften och förmågan att förbättra verksamheten och en vilja att utvecklas i sitt yrke. Vi satsar på dig som medarbetare och erbjuder därför förmånliga pensionsvillkor, friskvårdsbidrag samt flera friskvårdsaktiviteter och erbjudanden. Skövde kommuns organisation är stor och innehåller allt från omsorg, stöd och utbildning för våra medborgare till infrastruktur, underhåll, kulturliv och tillväxt. Arbetet kan se lite olika ut beroende på vilken verksamhet vi arbetar i men alla representerar samma arbetsgivare, Skövde kommun. Vi är öppna och lyhörda Vi tar ansvar för helheten Vi gör varandra bättre Välkommen - tillsammans förverkligar vi drömmar och får Skövde att växa! ARBETSUPPGIFTER Skövde växer snabbt! Massor pågår och ännu mer är på gång. Bland annat har vi startat arbetet med att omvandla ett helt industriområde till en ny stadsdel, som blandar bostäder, kontor och service med utbildning, forskning och teknikpark. Vår uppgift är att bygga infrastrukturen. Teamet bygger rondeller, vägar, torg, nya bostads- och handelsområden, murar, smarta vattenmagasin etc etc, men uppdraget inkluderar även bland annat att utöka kapaciteten i VA-systemet likväl som vi förnyar och reparerar befintliga VA-ledningar både inne i Skövde som på landsbygden. Vi lägger även HSP-ledningar, fiber samt omhändertar Kommunens gatljus. Teamet består av en bra mix mellan unga och mycket rutinerade medarbetare. Vi har en glad och öppensinnad atmosfär där alla bidrar i det dagliga arbetet. Vi följer de senaste rönen inom yrkesområdet och strävar alltid efter att ligga i framkant när det gäller teknisk utveckling, samt i säkerhetsmässiga aspekter. Vi prioriterar och planerar i en effektiv samarbetsanda. Vi arbetar parallellt med nya projekt samtidigt som vi underhåller, reparerar samt ersätter den befintliga infrastrukturen. Under hela processen får man stöd via våra verksamhetssystem och medarbetarna. KVALIFIKATIONER Vi ser fram emot att arbeta med en engagerad person som visar omtanke genom att lyssna, stödja och uppmuntra sina kollegor och som är nyfiken på nya utmaningar. Du är bekväm med att samarbeta med många medarbetare och kunder. Du har fallenhet för struktur, ordning och har en tydlig kommunikation både i tal och skrift. Du är pålitlig och har förmågan att driva mot resultat. Om du beredd att satsa stort och långsiktigt, så är vi beredda att satsa helhjärtat på dig! ANLÄGGARE Vi tror att du som söker har en bred erfarenhet från allehanda anläggning- och rörläggningsarbeten, dvs erfarenhet från att spika kantsten till att svetsa stora PE-rör och laga vattenläckor. Men vi behöver även medarbetare som inriktade mot att lägga plattor etc. Eftersom vårt behov är brett, vill vi att du i din ansökan tydligt beskriver från vilka arbetsmoments som du har erfarenhet. MASKINIST Vi söker en kompetent, driven och självgående grävmaskinist till vår gräv- och schaktverk-samhet. Vi utför alla typer av gräv- och schaktarbeten och våra uppdrag är varierande. I rollen behöver du självständigt kunna planera och prioritera det egna arbetet. Som per-son är du initiativrik och lösningsorienterad, strukturerad, teknikintresserad, ordningsam, bra på att jobba i grupp och serviceinriktad. Du har ett stort säkerhetstänk. Du är även noggrann och strävar alltid efter att uppnå ett gott resultat. B-körkort och goda kunskaper i svenska är ett krav. Kursen "Arbete på väg" och "Gräva nära kabel" krävs för tjänsten, men kan eventuellt genomföras internt efter anställning. ------- Välkommen med din ansökan, så håller vi tummarna för att det är just dig som vi kommer bjuda in till ett trevligt samtal över en kopp kaffe ! ÖVRIGT Jämställda och jämlika verksamheter är väldigt viktigt för oss. Olika bakgrunder och tillhörigheter ser vi som en tillgång. Våra arbetsplatser ska också vara fria från diskriminerande strukturer. Skövde är en öppen och växande stad, med många mötesplatser. Var du än är, har du nära till natur och friluftsliv, kultur och aktiviteter för alla åldrar. I Skövde är vi vana vid en hög nivå på alla plan. Här finns bland annat Högskolan i Skövde, Försvarsmakten och Skaraborgs sjukhus. Vi har många framgångsrika företag och startups samt internationella innovationsarenor för industri och dataspelsutveckling. Skövde är staden som inte nöjer sig med något annat än att ligga i framkant. Har du skyddade personuppgifter ska du kontakta den kontaktperson som finns angiven i annonsen. Vi tar gärna emot samtal från dig som är intresserad av jobbet, men vi tackar nej till dig som säljer annonser och rekryteringstjänster.

13 juni 2024
Sista ansökan:
4 augusti 2024
Säljande Receptionist i Skövde

Vi på STC tror på gemenskap och har därför sedan starten 1998 skapat miljöer där människor i alla åldrar kan träffas och träna för ett friskare liv. Vi arbetar varje dag ute på våra klubbar runt om i Sverige för att fler skall komma igång och träna regelbundet.Vi vill erbjuda våra kunder den bästa servicen och ge dem en så bra träningsupplevelse som möjligt. För oss är personalen den viktigaste ingrediensen för det vi vill åstadkomma och nu söker vi förstärkning till vår reception. Vi söker en receptionist på 8-10 timmar/veckan till våra anläggningar i Skövde, vid behov under sommaren samt med fasta skift på schema från v.34. Som receptionist kommer du vara STC:s ansikte utåt och vi söker dig som är positiv, social, har en hög servicenivå och vill arbeta för att kunden skall älska att komma och träna. Det är med dig som kunden kommer att ha mest kontakt och du kommer med det ha många olika arbetsuppgifter under dina arbetspass. Arbetsuppgifterna för dig som receptionistinnebär framföralltförsäljningav medlemskapsamt övrigt produktutbudsamt kundservice. Uppgifterna innefattarallt från att svara på frågori telefon, hålla klubben ren och fintill att blanda och servera proteindrinkar. Arbetstempot kan skifta snabbt och det gäller att du är anpassningsbar och kan ta eget initiativ när det är lugnare på klubben. Våra klubbar är bemannade olika tider, därav behöver du vara flexibel och kunna arbeta oregelbundna tider.Vi söker sig som: Har fyllt 18 år Har en hög servicenivå Vill ta ansvar Hög känsla för försäljning och kvalité Är flexibelochkan arbeta dag, kväll och helg Vill ge det lilla extra, både till kunder och dina kollegorVi letar löpande efter vår nya stjärna. Sista ansökningsdag är 30/6. Vårt mål är att erbjuda marknaders bästa träningsupplevelse. För att vi på STC älskar träning! För dig som vill arbeta som receptionist hos oss så kommer våra ledord; glädje, passion, personlighet, proffsighet och gemenskap vara de du arbetar efter! Vi ser fram emot din ansökan!

13 juni 2024
Sista ansökan:
30 november 2024
Förbandsekonom till Västra Militärregionen

Förbandsekonom till Västra Militärregionen Förbandsekonom Västra Militärregionen söker förbandsekonom till ekonomiavdelningen med placering vid i MR V stab i Skövde. Avdelningen ansvarar för att samordna förbandets ekonomistyrning, budgetering, återrapportering, intern styrning och kontroll, samt ekonomiadministration. Huvudsakliga arbetsuppgifter Under ledning av ekonomichefen ingår du i stabens ekonomisektion där du arbetar brett inom det ekonomiska området. Utöver att stödja verksamheten med löpande återrapportering, budgetarbete och framtagning av ekonomiska beslutsunderlag arbetar du även med fakturahantering, hantering av investeringar, intern kontroll samt att utbilda i Försvarsmaktens ekonomisystem. Huvuddelen av arbetet har fokus på budget och prognos, interna kontroller och fakturahantering. Övriga ekonomiska och administrativa arbetsuppgifter tillkommer. Kvalifikationer • Universitets- eller högskoleutbildning inom ekonomi eller annan eftergymnasial utbildning/erfarenhet som arbetsgivaren finner likvärdig • Aktuell och relevant erfarenhet av ovan beskrivna arbetsuppgifter • God förmåga att uttrycka dig på svenska, både i tal och skrift • B-körkort Personliga egenskaper För att både trivas och passa i tjänsten behöver du vara kommunikativ, flexibel, initiativtagande och dedikerad att möta de behov som uppstår i vår verksamhet. Du är också analytisk, noggrann och ansvarsfull, samt självgående och har en god samarbetsförmåga. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Arbetet kräver närvaro inför och vid fastställda rapporteringstidpunkter, som ibland infaller vid övrig personals ledighetsperioder. En förutsättning för att klara av arbetsuppgifterna på ett bra sätt är att du levererar resultat med god precision även under tidspressade förhållanden, är strukturerad och lyhörd, samt har hög integritet MERITERANDE • Goda kunskaper avseende MS Office • Erfarenhet av Försvarsmaktens ledningssystem PRIO/SAP BO • God kännedom kring Försvarsmakten och dess organisation • Arbetslivserfarenhet från statlig myndighet eller offentlig sektor inom ekonomi Övrigt Anställningsform: Tillsvidare, provanställning om sex månader tillämpas. Sysselsättningsgrad: Heltid. Arbetsort: Skövde, tjänsteresor kan förekomma. Tillträde: Enligt överenskommelse.  Personal i Försvarsmakten har enligt avtal möjlighet till fysisk träning på arbetstid upp till tre timmar/vecka. För upplysningar om tjänsten Kontakt vid frågor gällande tjänsten Josefine Thorstensson, ekonomichef, 072-1690750 Kontakt vid frågor om rekryteringsprocessen HR chef Daniel Davidsson, 070-8867873 Fackliga representanter OFR/O Göran Hjert OFR/S Minde Passby SACO Camilla Rosensköld SEKO Lola Ahlgren Samtliga nås via vxl 0500-465000 Sista ansökningsdag Välkommen med din ansökan senast  2024-07-12   Ansökningar till denna befattning kommer endast tas emot via Försvarsmaktens webbplats. Försvarsmakten ger dig möjlighet att utvecklas som människa och växa i din professionella roll. Vi är en ansvarstagande arbetsgivare och har en öppen organisation där vi ställer upp för varandra. I Försvarsmakten finns en stark värdegrund som bygger på öppenhet, resultat och ansvar. Professionell utveckling och personlig hälsa värdesätts och uppmuntras. Det finns goda förutsättningar för intern karriärrörlighet, friskvård och bra balans mellan arbete och privatliv. Försvarsmakten tillvaratar de kvaliteter som mångfald och jämn könsfördelning tillför verksamheten. Vi välkomnar därför sökanden med olika bakgrund och erfarenheter i våra rekryteringar. En anställning hos oss innebär placering i säkerhetsklass. Vanligtvis krävs svenskt medborgarskap. Säkerhetsprövning med registerkontroll kommer att genomföras före anställning enligt 3 kap i säkerhetsskyddslagen. Med anställning följer en skyldighet att krigsplaceras. I anställningen ingår även en skyldighet att tjänstgöra utomlands. Innebörden av detta varierar beroende på typ av befattning. Till ansökan om anställning ska CV och personligt brev bifogas. Om du går vidare i anställningsprocessen ska alltid vidimerade kopior av betyg och intyg uppvisas. Samtal från externa rekryteringsföretag och säljare undanbedes.

13 juni 2024
Sista ansökan:
12 juli 2024
STRATEGISK MARKNADSANSVARIG TILL CEDOC

Cedoc söker en driven och strategisk marknadsansvarig för att leda deras marknadsföring och stärka deras närvaro på marknaden. De erbjuder en stimulerande arbetsmiljö där du får möjlighet att påverka, utvecklas och göra verklig skillnad. Vi på Cedoc brinner för att skapa säkra arbetsplatser! Din vardag Som strategisk marknadsansvarig hos Cedoc kommer du att vara motorn bakom deras marknadsföringsstrategi. Du kommer att leda utvecklingen och implementeringen av innovativa marknadsstrategier för att säkerställa att de når sina mål och positionerar sig framgångsrikt på marknaden. Din dagliga uppgift kommer att vara att skapa och driva engagerande marknadsaktiviteter över olika kanaler, inklusive sociala medier, nyhetsbrev och webbplats. Genom att samarbeta med externa partners och deras interna team kommer du att säkerställa att deras marknadsinsatser är av högsta kvalitet och uppnår önskat resultat. Din kreativitet och innovativa tankegång kommer att vara nyckeln när du arbetar med att utveckla marknadsmaterial och utbildande innehåll som engagerar och attraherar målgruppen. Genom att vara spindeln i nätet för deras digitala kommunikation kommer du att säkerställa att deras digitala närvaro är stark och att de håller sig i framkant när det gäller digital marknadsföring. Vem är du? För att lyckas i rollen ser vi att du har erfarenhet inom marknadsföring, helst inom SaaS och B2B. Du är kreativ, initiativrik och skicklig på att skapa engagerande innehåll. Stark kommunikativ förmåga är viktig och kunskaper inom webbredigering och videoredigering är meriterande. Vi värdesätter även erfarenhet av digitala verktyg som WordPress, Office, CMS och Adobe Creative Cloud. Vi sergärna att du har: Erfarenhet av att skapa och implementera marknadsplaner och go-to-market strategier. Förmåga att driva och utveckla vår digitala närvaro och marknadskommunikation. Kompetens i att producera marknadsmaterial och utbildande innehåll. Erfarenhet av att projektleda och kravställa mot externa leverantörer. Stark kompetens inom varumärkesbyggande och employer branding. Erfarenhet av datadriven leadsgenerering och optimering av marknadsinsatser. Vill du veta mer? Känner du att ovanstående låter intressant och passar väl in med dina erfarenheter och ambitioner? Då är du varmt välkommen att höra av dig. I den här rekryteringen samarbetar Cedoc med Nexer Recruit. Välkommen att kontakta rekryteringskonsult Fredrik Karlström på telefonnummer: +46 703020273 eller via e-post: [email protected] för mer information. Då urval och intervjuer sker löpande ber vi dig skicka din ansökan så snart som möjligt. Dock senast 2024-06-23. Vi ser fram emot att höra från dig! Om Cedoc Cedoc bistår industrier runtom i Sverige och världen med en programvara för riskbedömning, dokumentation och CE-märkning av maskiner. Det gör vi för att öka maskinsäkerheten, minska risker och olyckor och i förlängningen rädda liv, så att fler människor kan komma hem efter jobbet. Cedoc har drygt 700 kunder och vår målgrupp är främst tillverkande industri. Våra 8 anställda jobbar tätt, är prestigelösa och jordnära. För oss är det viktigt att ha roligt på jobbet. Cedoc är en del av den familjeägda industrikoncernen Proton Group.

13 juni 2024
Sista ansökan:
30 november 2024