Vi är inte som andra fastighetsbolag. Vi är Balder.Vår enorma tillväxt är ett resultat av investeringar i kombination med engagerade och kunniga medarbetare. Vi vill fortsätta satsa på en stark intern kompetens och söker nu en projektledare till Malmö/Helsingborg/Åstorp! Vad erbjuder vi dig? Som projektledare hos oss kommer du att driva ombyggnadsprojekt från början till slut i enlighet med överenskommen kvalitet, ekonomi och tid. Det kommer huvudsakligen röra sig om renoveringar av våra lägenheter men även hyresgästanpassningar och underhållsprojekt inom vårt kommersiella bestånd kan förekomma inom ditt ansvarsområde. Ditt arbete kommer bestå av stöttning till förvaltning, kalkylering och ekonomistyrning, hantering av byggtekniska frågor samt entreprenadjuridik. Vad erbjuder du oss?Vi ser att du som söker har minst 1 – 2 års arbetslivserfarenhet av projektledning inom bygg- och/eller fastighetsbranschen. Du som person behöver vara prestigelös, förtroendeingivande samt besitta en god kommunikativ- och samarbetsförmåga då tjänsten innebär många kontaktytor internt och externt. Låter det spännande? Skicka då in din ansökan redan idag eftersom vi arbetar med löpande urval. Tjänsten är en tillsvidareanställning och vi tillämpar sex månaders provanställning med placering antingen Helsingborg/Åstorp eller Malmö. Om du vill veta mer om rollen eller rekryteringsprocessen kan du kontakta rekryterare Felicia Forsberg via [email protected]. När du har skickat in din ansökan kommer du få ett mejl med en länk till våra rekryteringstester som på ett objektivt sätt hjälper oss att matcha rätt person till tjänsten. Vi önskar inget personligt brev, däremot att du svarar på våra urvalsfrågor. Välkommen till ett bolag fullt av möjligheter!
Vi är inte som andra fastighetsbolag. Vi är Balder.Vår enorma tillväxt är ett resultat av investeringar i kombination med engagerade och kunniga medarbetare. Vi vill fortsätta satsa på en stark intern kompetens och söker nu en projektledare till Malmö! Vad erbjuder vi dig? Som projektledare hos oss kommer du att driva hyresgästanpassningar samt ombyggnads- och underhållsprojekt från början till slut i enlighet med överenskommen kvalitet, ekonomi och tid. Det kommer huvudsakligen att röra sig om projekt inom vårt kommersiella bestånd, men även bostadsprojekt kan förekomma inom ditt ansvarsområde. Ditt arbete kommer bestå av att vara med under hela projektens resa: från idéskede/utformning till förverkligande av affär samt av att driva projekten hela vägen till mållinjen. Vad erbjuder du oss?Vi ser att du som söker har minst 5 – 10 års arbetslivserfarenhet av projektledning inom bygg- och/eller fastighetsbranschen. Denna tjänst kräver hög kompetens inom byggteknik, kalkylering, projektering, ekonomistyrning och entreprenadjuridik. Du som person behöver vara prestigelös, förtroendeingivande samt besitta en hög affärsmässighet på sådant sätt att du har förmågan att se till hyresgästers behov, ha ett sunt affärssinne och en förståelse för vad respektive kunds intressen är. Låter det spännande? Skicka då in din ansökan redan idag eftersom vi arbetar med löpande urval. Tjänsten är en tillsvidareanställning och vi tillämpar sex månaders provanställning med placering vårt kontor i Malmö. Om du vill veta mer om rollen eller rekryteringsprocessen kan du kontakta rekryterare Felicia Forsberg via [email protected]. När du har skickat in din ansökan kommer du få ett mejl med en länk till våra rekryteringstester som på ett objektivt sätt hjälper oss att matcha rätt person till tjänsten. Vi önskar inget personligt brev, däremot att du svarar på våra urvalsfrågor. Välkommen till ett bolag fullt av möjligheter! #LI-MK1
Vi är inte som andra fastighetsbolag. Vi är Balder.Vår enorma tillväxt är ett resultat av investeringar i kombination med engagerade och kunniga medarbetare. Vi vill fortsätta satsa på en stark intern kompetens och söker nu en projektledare till Stockholm som kommer att arbeta med vårt kommersiella fastighetsbestånd! Vad erbjuder vi dig? Som projektledare hos oss kommer du att driva kommersiella hyresgästanpassningar, ombyggnads- och underhållsprojekt från början till slut i enlighet med överenskommen kvalitet, ekonomi och tid. Det kommer huvudsakligen att röra sig om de större projekten i det kommersiella beståndet i regionen, men även mindre projekt förekommer inom ditt ansvarsområde. Ditt arbete kommer bestå av att vara med under hela projektens resa: från idéskede/utformning till förverkligande av affär samt av att driva projekten hela vägen till mållinjen. Vad erbjuder du oss?Vi ser att du som söker har minst fem års arbetslivserfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Denna tjänst kräver hög kompetens inom byggteknik, kalkylering, projektering, ekonomistyrning, juridik kopplat till ABT06 och PBL samt bra koll på samtliga projektskeden sett ur en beställares synvinkel. Dessa inkluderar bland annat: Idé & kravställning Projektering & handlingsframtagande Bygglovsprocesser Upphandling Genomförande Eftermarknad & garanti Du som person behöver vara prestigelös, förtroendeingivande samt besitta en hög affärsmässighet på sådant sätt att du har förmågan att se till hyresgästers behov, har ett sunt affärssinne och en förståelse för vad respektive kunds intressen är. Vi skapar långsiktiga affärer som gynnar båda parter! Låter det spännande? Skicka då in din ansökan redan idag eftersom vi arbetar med löpande urval. Tjänsten är en tillsvidareanställning och vi tillämpar sex månaders provanställning. Om du vill veta mer om rollen eller rekryteringsprocessen kan du kontakta rekryterare Felicia Forsberg via [email protected]. När du har skickat in din ansökan kommer du få ett mejl med en länk till våra rekryteringstester som på ett objektivt sätt hjälper oss att matcha rätt person till tjänsten. Vi önskar inget personligt brev, däremot att du svarar på våra urvalsfrågor. Välkommen till ett bolag fullt av möjligheter! #LI-MK1
Vi är Balder.Vi förvärvar, bygger och förvaltar fastigheter för människor att bo, arbeta och umgås i. För oss handlar det om att skapa en positiv och långsiktig utveckling för individer, städer och samhället i stort. Affärsmål och ekonomi går hand i hand varav Balders ekonomiavdelning består av kunniga medarbetare som tillsammans skapar ekonomiadministration med hög kvalitet och effektivt resursutnyttjande. Vill du arbeta i en spännande bransch på ett bolag fullt av möjligheter? Vi söker nu dig som controller till vårt huvudkontor i Göteborg! Om rollen. Som controller hos oss verkar du brett och i samarbete med samtliga avdelningar inom bolaget. Arbetsuppgifter innefattar uppföljning av en tilldelad region, ekonomiska analyser, kostnadsuppföljning samt uppgifter i bokslutsarbetet och rapportering. Vidare deltar du i arbetet för effektivisering av verksamheten och med att underhålla och hantera ekonomisystemet, Unit4 ERP. Om dig.Vi ser att du har en utbildning inom ekonomi från högskola eller annan motsvarande eftergymnasial utbildning samt minst två års arbetslivserfarenhet inom ekonomi, gärna som controller som medfört goda kunskaper inom redovisning och controlling. Det är meriterande med god systemvana. För att trivas hos oss och i rollen ser vi att du är prestigelös, förtroendeingivande och relationsbyggande då tjänsten innebär ett nära och brett samarbete med dina kollegor runt om i bolaget. Ett gott företagsklimat värdesätter du högt. Vidare besitter du en hög affärsmässighet med en förmåga att anpassa dig utifrån din omgivning. Hos oss får du verka i en snabbfotad och dynamisk miljö! Låter detta som en tjänst för dig?Kul! Vi arbetar med löpande urval så skicka in din ansökan redan idag. Tjänsten är en tillsvidareanställning med inledande provanställning. Placering vårt huvudkontor i Göteborg, arbete på plats fem dagar i veckan. I denna process ber vi dig inte skicka med personligt brev, utan vill i stället att du besvarar våra urvalsfrågor. Vi använder oss av rekryteringstester för att hjälpa oss göra ett så bra och objektivt urval som möjligt. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryterare Matina Khosravian på[email protected]. Hjärtligt välkommen till en bransch full av möjligheter! #LI-MK1
Vi är Balder.Vi vill ju påstå att vi inte är som alla andra fastighetsbolag. Att vi vågar utmana branschens gamla sanningar. Att man visst kan ha en bredd av bostäder, kommersiellt och hotell och såväl bygga nytt som att utveckla det vi redan har. Vi fortsätter att bygga och förvärva och söker nu en drifttekniker till Helsingborg/Åstorp! Vad erbjuder vi dig?Eftersom vi äger fastigheterna slipper du jaga timmar och tänka på fakturering, i stället kan du fokusera på driften och att fastigheterna är i toppskick. Vi har högt satta mål om energibesparing och kommer fokusera mycket på det framöver, så du kommer tillsammans med dina kollegor ta fram och räkna på åtgärder som hjälper oss att nå vår målbild. Du kommer också utföra förebyggande och felavhjälpande underhåll på de tekniska installationerna och optimera driften av värme, kyla, ventilation etc. Vi har en stabil grund i vår driftorganisation men är i ständig utveckling, detta tycker vi gör tjänsten kul och varierande. En del av våra fastigheter har några år på nacken men vi har samtidigt en god kontroll över dessa genom att merparten har uppkopplade styrsystem och att det inom Balder finns en stor vilja i att utveckla fastigheterna. I rollen som drifttekniker får du arbeta med olika sorters anläggningar där det i grunden finns en strategi för att underlätta drift och skötsel. Vi erbjuder ett flexibelt arbete där du kan styra över din egen arbetsdag, har flextid och varierande arbetsuppgifter. Du kommer få möjlighet att utvecklas inom yrkesrollen och ta stort ansvar för dina fastigheter. Vi är ett bra team idag och ser fram emot att välkomna ytterligare fler uppskattade medarbetare. Vad erbjuder du oss?Vi ser att du har god förståelse och kunskap inom teknisk fastighetsdrift och eftersom vi både har kommersiella lokaler och bostäder i området är det av fördel med kännedom av både och. Det är meriterande med specialistkunskaper inom VVS, el och kyla samt styr- och reglerteknik. Viktigast är dock ditt intresse och vilja att lära dig! Vidare behärskar du det svenska språket väl samt innehar B-körkort. Du behöver också ha förmåga att prioritera ärenden och kommunicera på ett bra sätt med både hyresgäster, entreprenörer och kollegor. Låter detta som nästa steg i din karriär?Skicka då in din ansökan redan idag eftersom vi arbetar med löpande urval. Tjänsten är en tillsvidareanställning med inledande sex månaders provanställning, placeringsort antingen Helsingborg eller Åstorp. Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen som inte besvaras av annonsen får du gärna höra av dig till rekryterare Felicia Forsberg via [email protected]. När du har skickat in din ansökan kommer du få ett mejl med en länk till våra rekryteringstester som på ett objektivt sätt hjälper oss att matcha rätt person till tjänsten. Vi önskar inget personligt brev, däremot att du svarar på våra urvalsfrågor. Varmt välkommen till ett bolag fullt av möjligheter! #LI-MK1
Vi är inte som andra fastighetsbolag. Vi är Balder. Genom vårt egenutvecklade CRM-system har vi lagt grunden för Balders hjärta, där ärenden flödar, säljande annonser skapas, affärer följs upp och där vi tar tempen på hur våra fastigheter mår. Vi är idag ett team om 3 personer och vill bli fler, hjärtat pumpar idag men det ska bli större och innefatta fler processer och länder framöver. Därför söker vi ytterligare en stjärna till vårt team. Hjärtat pumpar idag men det ska bli större och innefatta fler processer och länder framöver. Därför söker vi ytterligare en stjärna till vårt team.Vad har du för kvalifikationer? Uppdraget som systemägare för Balders lösning i Dynamics innebär ett ansvara för förvaltning och vidareutveckling av systemet. Arbetet innebär också att man är länken mellan tekniken, processen och verksamheten genom att designa, konfigurera och administrera vår Dynamics-plattform. Du medverkar i nyutveckling och vidareutveckling samt de anpassningar som sker i de befintliga processerna i systemet. Arbetet sker tillsammans med systemspecialist, systemadministratör, processägare, projektledare och användare. I rollen ingår också att bevaka systemet för att kunna arbeta med strategiska åtgärder. Detta innebär att du behöver vara nyfiken och leta efter utmaningar som kan elimineras alternativt vändas till en fördel i systemet. Du behöver kunna plattformen, känna dig säker på funktionalitet i systemet samt kunna föreslå lösningar som i största utsträckning håller sig inom standardfunktionalitet och förverkliga dem i systemet.Vem är du som person?För att lyckas i rollen behöver du ha mycket goda kunskaper i Microsoft Dynamics inom applikationerna Sales och Customer Services. Det är meriterande om du har erfarenhet av ClickDimensions, DocumentCorePack eller PowerApps, vilket är applikationer vi också nyttjar. Troligtvis arbetar du idag i en kundinriktad roll som exempelvis applikationskonsult inom MS Dynamics men vill lämna konsultlivet bakom dig och kunna fokusera på en spännande och kontinuerlig utveckling på Balder i vår digitala resa. Du kommer att arbeta tight med gruppen för Dynamics och med kollegor från andra delar av bolaget som på ett eller annat sätt berörs eller arbetar i Dynamics. Placeringen av tjänst kan ske från ett av våra kontor som finns runt om i landet. En del tjänsteresor kan förekomma, främst inom Sverige.Din ansökanÄr du rätt person för att kunna hjälpa oss att få hjärtat att bli större och starkare? Vi intervjuar löpande så ansök därför gärna redan idag. I din ansökan ber vi dig inkludera CV. Har du frågor om tjänsten kontakta ansvarig rekryterande chef Helena Axelsson på [email protected] eller på 031-10 95 75. När du har skickat in din ansökan kommer du få ett mejl med en länk till våra rekryteringstester som på ett objektivt sätt hjälper oss att matcha rätt person till tjänsten.Hjärtligt välkommen till en bransch full av möjligheter! #LI-MK1
Vi är inte som andra fastighetsbolag. Vi är Balder.Som fastighetsskötare hos oss på Balder har du stora möjligheter att göra skillnad i våra hyresgästers vardag. Tjänsten innebär att skapa förutsättningar för våra hyresgäster att känna sig trygga och nöjda i sin arbets- och boendemiljö. Det är ett oerhört viktigt och betydelsefullt arbete då våra hyresgäster är det största skälet till Balders framgång. I Åstorp, där denna tjänst utgår ifrån, har vi knappt 700 lägenheter samt även kommersiella lokaler. Vad gör en fastighetsskötare på Balder?Våra fastighetsskötare uppskattar möjligheten att själv få styra sin arbetsdag vilket exempelvis innefattar: - Inre skötsel. Att utföra service och reparationer hemma hos våra hyresgäster samt på våra fastigheter, t.ex. installation och reparation av vitvaror, service på entréer och lås, byte av köksluckor, toalettstolar m.m. Även yttre skötsel kan förekomma. - Att utföra ronderingar och arbeta för att hålla rent och snyggt i bostadsområdena. Vi eftersträvar ordning och reda och ser vi skräp på marken så tar vi hand om det direkt! - Att komma med förslag på förbättrings- och åtgärdsförslag som hjälper oss att bli ännu bättre. Vem är du som person?Du behöver trivas i mötet med människor. Det är viktigt att du gillar att ge bra service och att bygga relationer eftersom du är bolagets ansikte utåt. Hur du har lärt dig ta hand om fastigheter är egentligen inte avgörande. Kanske har du studerat, kanske har du praktisk erfarenhet av inre skötsel eller kanske har du en bakgrund som snickare? Några av våra fastighetsskötare har en bakgrund som slöjdlärare, dansare och bilmekaniker. Gemensamt är deras intresse för våra fastigheter, hyresgäster och kollegor. Du välkomnas in i en arbetsgrupp där engagerad förvaltning och fastighetsskötsel är lika viktigt som pingisturneringar och goa fikastunder tillsammans med kollegor. Vi ser även att du har en god problemlösningsförmåga då det gäller att kunna kombinera kunskap med påhittighet. Du behöver även vara ansvarstagande genom att driva dina ärenden från felsök till avslut, samtidigt som du är prestigelös och redo att kavla upp ärmarna och hjälpa till där det behövs. Vissa delar av ditt arbete sker digitalt så det krävs viss datorvana/användning av iPhone. Du behöver även kunna behärska det svenska språket i tal och skrift, inneha B-körkort samt ha god fysik då tjänsten innebär ett aktivt arbete. Låter det som en tjänst för dig?Vi arbetar med löpande urval så skicka in din ansökan redan idag. Tjänsten är en tillsvidareanställning och vi tillämpar sex månaders provanställning. Om du vill veta mer om rollen eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta rekryterare Felicia Forsberg via [email protected]. När du har skickat in din ansökan kommer du få ett mejl med en länk till våra rekryteringstester som på ett objektivt sätt hjälper oss att matcha rätt person till tjänsten. Vi önskar inget personligt brev, däremot att du svarar på våra urvalsfrågor. Hjärtligt välkommen till ett bolag fullt av möjligheter!
Vi är inte som andra fastighetsbolag. Vi är Balder. Genom vårt egenutvecklade CRM-system har vi lagt grunden för Balders hjärta, där ärenden flödar, säljande annonser skapas, affärer följs upp och där vi tar tempen på hur våra fastigheter mår. Vi är idag ett team om 3 personer och vill bli fler, hjärtat pumpar idag men det ska bli större och innefatta fler processer och länder framöver. Därför söker vi ytterligare en stjärna till vårt team. Hjärtat pumpar idag men det ska bli större och innefatta fler processer och länder framöver. Därför söker vi ytterligare en stjärna till vårt team.Vad har du för kvalifikationer? Uppdraget handlar om att vara länken mellan tekniken, processen och verksamheten genom att avhjälpa fel, säkerställa datakvalitet i systemet, uppmärksamma utvecklingsbehov och stötta eller utbilda användare. Du kommer även medverka i anpassningar som sker i de befintliga processerna i systemet.Arbetet sker tillsammans med systemspecialist, systemadministratör, processägare, projektledare och användare. I rollen ingår också att bevaka systemet för att kunna arbeta med strategiska åtgärder. Detta innebär att du behöver vara nyfiken och leta efter problem som kan elimineras alternativt vändas till en fördel i systemet. Du behöver vara bekant med plattformen och känna dig trygg med standardfunktionerna i systemet. Tjänsten innebär löpande kontakt och utbildning med användare i systemet.Vem är du som person? För att lyckas i rollen är det meriterande att ha kunskaper i Microsoft Dynamics inom applikationerna Sales och Customer Services. Det är också meriterande om du har erfarenhet av att arbeta med ClickDimensions, DocumentCorePack eller PowerApps, men det är inget krav. Troligtvis arbetar du idag med att administrera en lösning i Dynamics, både med support och utbildning men även enklare vidareutveckling eller justering av befintlig lösning. Alternativt arbetar du som junior applikationskonsult och tycker att fastighetsbranschen verkar spännande. Du kommer att arbeta tight med gruppen för Dynamics som till största delen är stationerad i Göteborg, och med kollegor från andra delar av bolaget som på ett eller annat sätt berörs eller arbetar i Dynamics. Placeringen av tjänsten kan ske från ett av våra kontor som finns runt om i landet. En del tjänsteresor kan förekomma, främst inom Sverige.Din ansökan Är du rätt person för att hjälpa oss att få hjärtat att bli större och starkare? Vi intervjuar löpande så ansök därför gärna redan idag. I din ansökan ber vi dig inkludera CV. Har du frågor om tjänsten kontakta ansvarig rekryterande chef Helena Axelsson på [email protected] eller på 031-10 95 75. Hjärtligt välkommen till en bransch full av möjligheter! #LI-MK1
Vi är Balder. Vi är en koncern som har kommit dit vi är idag med driv, engagemang, affärsmässighet och kunniga kollegor. Vi tror starkt på att ha viktig kompetens internt och söker nu projektledare till Göteborg som kommer att arbeta med vårt bostadsbestånd. Vad erbjuder vi dig? Som projektledare hos oss kommer du att spela en central roll i att driva och leda omfattande byggprojekt, inklusive stora bostadsprojekt såsom fasadrenoveringar, balkongarbeten och takrenoveringar, samt ombyggnadsprojekt för hyresgästanpassningar och underhållsprojekt. Från projektstart till slutförande säkerställer du att arbetet når överenskommen kvalitet, hålls inom budget och färdigställs i tid. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att inkludera: Stöttning till förvaltning och uthyrning Kalkylering och ekonomistyrning Hantering av bygg- och installationstekniska frågor Arbeten inom entreprenadjuridik Vad erbjuder du oss? Vi ser att du som söker har relevant utbildning, förslagsvis inom bygg eller teknik samt har 5–7 års arbetslivserfarenhet av projektledning inom bygg- och/eller fastighetsbranschen. Vidare behöver du kunna behärska svenska i tal och skrift samt inneha manuellt B-körkort. Som person ser vi att du är prestigelös och har en god samarbetsförmåga i och med att tjänsten innefattar ett nära samarbete inom arbetsgruppen såväl som med förvaltningen. Tillsammans når vi våra mål! Du behöver även vara förtroendeingivande samt besitta en hög affärsmässighet på sådant sätt att du har förmågan att se till hyresgästers behov, hur en affär ser ut samt har en förståelse för vad våra respektive kunds intressen är. Vi skapar affärer som gynnar båda parter! Låter detta som en tjänst för dig? Kul! Vi arbetar med löpande urval så skicka in din ansökan redan idag. Tjänsten är en tillsvidareanställning med inledande provanställning. Placering vårt huvudkontor i Göteborg, arbete på plats fem dagar i veckan. I denna process ber vi dig inte skicka med personligt brev, utan vill i stället att du besvarar våra urvalsfrågor. Vi använder oss av rekryteringstester för att hjälpa oss göra ett så bra och objektivt urval som möjligt. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryterare Matina Khosravian på[email protected]. Hjärtligt välkommen till en bransch full av möjligheter!
Vi är Balder. Vi vill ju påstå att vi inte är som alla andra fastighetsbolag. Att vi vågar utmana branschens gamla sanningar. Att man visst kan ha en bredd av bostäder, kommersiellt och hotell och såväl bygga nytt som att utveckla det vi redan har. Vill du vara en del av vår fortsatta resa? Vi söker nu en förvaltningsassistent till Helsingborg! Om rollen. Vad handlar då fastighetsförvaltning om egentligen?Jo, på det stora hela två saker. Människor och hus. I den ordningen. Därför letar vi efter en kollega som är genuint intresserade av fastighetsbranschen och som gillar att bygga relationer samt ta hand om och utveckla våra hus. För oss handlar det om att känna ett ansvar för hur det går för Balder, hyresgästerna och projekten. Du agerar inte egennyttigt, utan för verksamhetens bästa. Generellt handlar arbetsdagen om att aktivt arbeta tillsammans med samtliga inom affärsområdet. Arbetsuppgifter innefattar bland annat uthyrning och deltagande på besiktningar samt hantering av fakturor, reskontra och inkasso och annan administration. Vi söker därför en person som är strukturerad då vi värdesätter ordning och reda. Du behöver även ha ett intresse för de människor du möter då en stor del av jobbet handlar om kommunikation och relationsbyggande med hyresgäster, entreprenörer och teamet. Har du dessutom koll på hur en byggnad är uppbyggd och fungerar så prickar du nästan hela checklistan! Ansökan. Låter detta som en tjänst för dig? Skicka då in din ansökan redan idag eftersom vi arbetar med löpande urval. Tjänsten är en tillsvidareanställning och vi tillämpar sex månaders provanställning, placering vårt kontor i Helsingborg. Om du vill veta mer om rollen eller rekryteringsprocessen kan du kontakta rekryterare Felicia Forsberg via [email protected]. När du har skickat in din ansökan kommer du få ett mejl med en länk till våra rekryteringstester som på ett objektivt sätt hjälper oss att matcha rätt person till tjänsten. Vi önskar inget personligt brev, däremot att du svarar på våra urvalsfrågor. Hjärtligt välkommen att bli en del av oss!
Välj ett jobb för att visa detaljer