Tng Group AB jobb

Lediga jobb hos Tng Group AB

BI-utvecklare med leadambition till SEK
Tng Group AB
Systemanalytiker och IT-arkitekter m.fl.

Bygg datalager och analysverktyg som BI-utvecklare med fokus T-SQL på Svensk Exportkredit! Är du en fena på T-SQL för ETL-flöden som vill bidra, utmana och ta initiativ? Som BI-utvecklare på Svensk Exportkredit i Stockholm arbetar du över hela BI-flödet från ax till limpa, från Data Engineering till Data Analysis. De datalager och analysverktyg vi utvecklar levererar data och insikter som tar oss vidare på vår datadrivna resa! Vi är ett starkt team med både bred och djup kompetens, och letar nu efter dig som vill vara med och lyfta vår förmåga – tänka nytt, tänka om och se till att vi bygger både rätt och bra lösningar.Här möter du humor, kompetens och samarbetsvilja – och devisen att alla frågor är bra frågor! Vi söker nu två personer för att förstärka vårt team som varje dag arbetar med att möjliggöra SEK:s uppdrag. Har du erfarenhet av finansiella risker är vi extra intresse Vi erbjuder dig • En stark och tydlig verksamhetsvision – att hjälpa svenska företag att expandera produktion och försäljning över hela världen, samt att prioritera grön omställning • Att utvecklas som BI-utvecklare och växa in i större ansvar i och för teamet • Ett starkt engagemang och snabba beslutsprocesser, där varje kollega spelar en viktig roll • En roll där ditt engagemang och dina initiativ får gensvar, och din leverans gör skillnad Det här gör du hos oss Vi ansvarar för att förvalta, vidareutveckla och supportera lösningar för Informationshantering, inklusive analys och rapportering, för SEK:s olika verksamhetsområden. Vi arbetar primärt i en Microsoft-miljö och använder T-SQL för ETL och datalagring, orkestrerat av ett flödesverktyg. För beräkningar och viss analys används även Python. Vi strävar efter automation i så hög utsträckning som möjligt i utvecklingsprocessen, och det är endast i undantagsfall vi har manuell hantering av deployer idag. Kvalitet och spårbarhet är viktigt hos oss och vi använder GIT, Jira och Azure DevOps som våra huvudverktyg för att säkerställa det. Nästan all processning av data från affärssystemen sker nattetid och med hjälp av ett schemaläggningsverktyg från Stonebranch. Varje utvecklingsteam ansvarar för vidareutveckling av sina respektive flöden. För dig som BI-utvecklare hos oss innebär det att du: • Tar in och tolkar krav, där du rådger och bidrar med din expertis för att skapa en förståelse för verksamhetens behov, och den tekniska lösning som möter behovet på bästa sätt • Utvecklar våra datalager, analysverktyg, databaslösningar och analys-kuber • Har en ambition att kliva in i en Tech Lead-roll när du blivit varm i kläderna. I Tech Lead-ansvaret ligger bland annat att vara en förebild när det gäller best practices, samarbeta med andra TL i arkitekturfrågor och att fördjupa sig inom ett eller flera verksamhetsområden Ditt team och arbetsplats Team BI är en grupp om ca 15 kollegor, både konsulter och anställda, med kompetens som spänner brett. Inom teamet är vi uppdelade i fyra mindre grupper med varsin Tech Lead, som är inriktade mot var sitt verksamhetsområde. Vi arbetar tätt tillsammans med de andra utvecklingsteamen, med SEK:s säkerhets- och operationsteam samt med våra kollegor i verksamheten. Vårt kontor ligger på Fleminggatan 20 i Stockholm och vi träffas minst tre dagar i veckan på kontoret, men har i övrigt ett flexibelt arbetssätt och distansarbete när det passar uppgiften. Mer om dig Vi söker dig som arbetat med T-SQL i flera år, som BI-utvecklare med fokus ETL, eller som analytiker. Det är meriterande om du arbetat inom bank- eller finansbranschen, och med Python-utveckling, Azure DevOps och/eller kub-utveckling. Det viktigaste för oss är att du är redo att axla en utvecklarroll där ditt fokus ligger både på detaljerna och helheten, och där du får utrymme att komma med idéer och driva små och stora frågor framåt. Kanske har du redan en sådan roll i ditt nuvarande team? Du är bekväm med både svenska och engelska som arbetsspråk. Som person och kollega drivs du av att lösa problem, ta initiativ och ha en överblick över både detaljerna och helheten. Du bidrar aktivt i diskussioner, vill och vågar ta ansvar och bygger förtroende. Samarbete, transparens och kommunikation är viktigt för oss, både som team och organisation, och vi söker dig som delar den inställningen – de bästa idéerna och lösningarna kommer vi fram till tillsammans. Om din ansökan - bra att veta under semestertiderna Annonsen kommer vara publicerad under sommaren och vi kommer att ta emot ansökningar under hela perioden. Vi kommer dock börja de senare stegen av urvalet under slutet av juli och början av augusti. Så här får vi kontakt I den här rekryteringen har vi valt att samarbeta med Ada Digital som strävar efter en transparent, inkluderande och snabbrörlig rekryteringsupplevelse. Vi vill veta mer om dig och din potential! Du söker tjänsten enkelt och behöver inte bifoga några dokument. Det räcker med en motivering till varför du söker tjänsten och om du saknar CV kan du bifoga din LinkedIn-profil. Följ sedan din ansökan live via vår hemsida. Urvalet sker löpande och tjänsten kan bli tillsatt före sista ansökningsdatum. Är du nyfiken och vill veta mer innan du söker? Hör av dig till ansvarig rekryterare. Vi ser fram emot att få kontakt med dig!

Igår
Sista ansökan:
24 juli 2025
IT Sourcing & Vendor Manager till Coor i Stockholm
Tng Group AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Driv leverantörssamarbeten, IT-upphandlingar och bidra till en modern inköpsmiljö som IT Sourcing & Vendor Manager hos Coor! Coor är en ledande leverantör av integrerade fastighetstjänster i Norden med visionen att genom ett helhjärtat engagemang kring miljö och hållbarhet skapa de hälsosammaste och mest framgångsrika arbetsplatserna. Vår verksamhet är personal- och resursintensiv och beroende av smart optimering tillsammans med en oslagbar kundupplevelse. Ny teknik med sensorer, robotar, drönare, digitala tvillingar och smart användning av data skapar nya spännande möjligheter för oss och för våra kunder.Som IT Sourcing & Vendor Manager får du arbeta strategiskt med IT-upphandling, leverantörsstyrning och vara med på en hållbar tillväxtresa! Vi erbjuder dig • En roll där du får påverka affären och arbeta nära både IT och verksamhet • En varm, innovativ och inkluderande arbetsplats med en sund balans mellan arbete och privatliv • En värderingsstyrd organisation med starkt fokus på hållbarhet – både miljömässig och social • Ett kompetent team med kollegor som stöttar och utmanar varandra – varje dag Det här gör du hos oss Som IT Sourcing & Vendor Manager säkerställer du att vi på Coor har leverantörer som motsvarar våra behov, samt att effektiva avtal med IT-leverantörer finns på plats och hanteras på rätt sätt. Dina arbetsdagar består bland annat av att: • Driva IT-upphandlingar, marknadsanalyser och kontraktsförhandlingar • Samordna leverantörsdialoger och ansvara för avtalshantering • Implementera, utvärdera och följa upp leverantörer tillsammans med IT Service Managers • Leda förbättringsinitiativ inom sourcing och leverantörsstyrning • Ta fram och förankra en kategoriplan för IT-området för ett strategiskt och långsiktigt inköpsarbete • Bidra med vägledning, insikter och expertstöd i frågor som rör IT-relaterade upphandlingar och leverantörssamarbeten Ditt team och arbetsplats Du blir en del av Coor IT, en organisation med cirka 60 medarbetare. Rollen tillhör IT Service Management men du arbetar samtidigt tätt tillsammans med våra övriga strategiska inköpare – ett tvärfunktionellt nätverk där du bidrar med specialistkompetens och samordning.?Du samarbetar även nära andra kollegor inom IT och övriga verksamhetsdelar, samt med leverantörer i hela Norden. Vår kärnaffär är att skapa de bästa arbetsplatserna i Norden, och vi vill såklart vara bäst i klassen. I mars 2025 flyttade vi in i sprillans nya, otroligt trevliga (om vi får säga det själva) lokaler i Hagastaden, men vi är mycket flexibla kring kontorsnärvaro. Mer om dig Vi söker dig med flera års erfarenhet av IT-sourcing och leverantörsstyrning. Du har god förståelse för både IT och affär, gärna med erfarenhet av system- eller produktledning. Du har vana av att leda upphandlingar och förhandla kontrakt. Som person är du kommunikativ, strukturerad och trivs i en miljö där samarbete och förändring är en del av vardagen. Du behärskar både svenska och engelska i tal och skrift. Så här får vi kontakt I den här rekryteringen har vi valt att samarbeta med Ada Digital som strävar efter en transparent, inkluderande och snabbrörlig rekryteringsupplevelse. Vi vill veta mer om dig och din potential! Du söker tjänsten enkelt och behöver inte bifoga några dokument. Det räcker med en motivering till varför du söker tjänsten och om du saknar CV kan du bifoga din LinkedIn-profil. Följ sedan din ansökan live via vår hemsida. Urvalet sker löpande och tjänsten kan bli tillsatt före sista ansökningsdatum. Är du nyfiken och vill veta mer innan du söker? Hör av dig till ansvarig rekryterare. Vi ser fram emot att få kontakt med dig!

Igår
Sista ansökan:
24 juli 2025
IT Process Manager till Coor i Stockholm
Tng Group AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Som IT Process Manager hos Coor i Stockholm får du driva förändring, förbättra processer och vara med på en hållbar tillväxtresa! Coor är en ledande leverantör av integrerade fastighetstjänster i Norden med visionen att genom ett helhjärtat engagemang kring miljö och hållbarhet skapa de hälsosammaste och mest framgångsrika arbetsplatserna. Vår verksamhet är personal- och resursintensiv och beroende av smart optimering tillsammans med en oslagbar kundupplevelse. Ny teknik med sensorer, robotar, drönare, digitala tvillingar och smart användning av data skapar nya spännande möjligheter för oss och för våra kunder. Som IT Process Manager driver du våra IT-processer så att vi blir mer effektiva och kan stötta både användare och affär! Vi erbjuder dig • En strategisk och central roll där du får stort handlingsutrymme • En varm, innovativ och inkluderande arbetsplats med en sund balans mellan arbete och privatliv • En värderingsstyrd organisation med starkt fokus på hållbarhet – både miljömässigt och socialt • Ett kompetent och sammansvetsat team som värdesätter engagemang Det här gör du hos oss Som IT Process Manager leder och förbättrar du våra IT-leveranser i nära samarbete med kollegor och leverantörer. Dina arbetsdagar består bland annat av att: • Leda och utveckla IT-processer (event, incident, problem, change, release, request & knowledge management) • Följa upp och kvalitetssäkra leveranser från externa IT-leverantörer • Identifiera förbättringsområden och driva förändringsarbete inom bland annat IT-support och processutveckling • Ansvara för förändringsrådet (CAB) och agera vid kritiska incidenter • Initiera och leda workshops för att främja automatisering och effektivare arbetssätt Ditt team och arbetsplats Du blir en del av Coor IT, en organisation med cirka 60 medarbetare. Rollen tillhör IT Service Management där du samarbetar med bland annat IT Service Managers, Business Partners, utvecklare samt IT-säkerhetsteamet och externa partners. Vår kärnaffär är att skapa de bästa arbetsplatserna i Norden, och vi vill såklart vara bäst i klassen. I mars 2025 flyttade vi in i sprillans nya, otroligt trevliga (om vi får säga det själva) lokaler i Hagastaden, men vi är mycket flexibla kring kontorsnärvaro. Mer om dig Vi söker dig som har erfarenhet av IT-drift och processledning. Du har god förståelse för ITIL och gärna erfarenhet av ServiceNow. Du är van att arbeta både operativt och strategiskt och kommunicerar obehindrat med både tekniska specialister och verksamhetsansvariga. För att lyckas i rollen behöver du vara strukturerad, lösningsorienterad och trygg i att ta egna initiativ. Så här får vi kontakt I den här rekryteringen har vi valt att samarbeta med Ada Digital som strävar efter en transparent, inkluderande och snabbrörlig rekryteringsupplevelse. Vi vill veta mer om dig och din potential! Du söker tjänsten enkelt och behöver inte bifoga några dokument. Det räcker med en motivering till varför du söker tjänsten och om du saknar CV kan du bifoga din LinkedIn-profil. Följ sedan din ansökan live via vår hemsida. Urvalet sker löpande och tjänsten kan bli tillsatt före sista ansökningsdatum. Är du nyfiken och vill veta mer innan du söker? Hör av dig till ansvarig rekryterare. Vi ser fram emot att få kontakt med dig!

Igår
Sista ansökan:
24 juli 2025
Kundrådgivare företag till Swedbank, Stockholm
Tng Group AB
Kundtjänstpersonal

Swedbank söker nu Kundrådgivare till Small Corporate service till kontoret i Sundbyberg Har du ett driv för service och affärer? Nu söker vi dig som vill hjälpa företagskunder via telefon i en utvecklande roll hos Swedbank i Stockholm! Ditt anställningserbjudande Vi söker fyra personer som vill anta denna spännande utmaning som konsult vid Swedbank. Du blir del av ett team på 12 personer som du arbetar nära med ett stort ansvar och tydlig påverkan. Uppdraget är konsultuppdrag med start 25/8 som löper till och med 31/12. För uppdraget blir du anställd av oss på TNG men utgår från Swedbanks kontor i Sundbyberg. Dina arbetsuppgifter Som kundrådgivare hos Small Corporate service möter du företagare i deras vardag, främst genom samtal och skriftlig kontakt. Här får du en central roll i att skapa riktigt nöjda kunder genom att ge snabb, effektiv och personlig service. Genom ditt arbete bidrar du till att bygga långsiktiga relationer och säkra affärer som skapar värde för både kunden och banken. Det här är en roll där du får möjlighet att utveckla både ditt affärsmannaskap och självledarskap. I ett öppet och samarbetsinriktat team delar ni erfarenheter och stöttar varandra i vardagen. Värt att veta Du blir en del av Swedbanks företagsservice med placering i Sundbyberg. Rollen innebär dagtidstjänst och du får en gedigen introduktion när du börjar. Här arbetar du i moderna lokaler tillsammans med engagerade kollegor och en närvarande chef som stöttar din utveckling. Våra förväntningar Vi söker dig som har minst gymnasieutbildning och ett stort engagemang för service och affärer. Du har tidigare jobbat inom service eller kundtjänst och förstår att det stundvis kan vara lite stressigt. Du tar ansvar i ditt arbete, har ett professionellt förhållningssätt och drivs av att göra sunda affärer. Det är också viktigt att du sprider positiv energi till såväl kunder som kollegor. För att lyckas i rollen ser vi att du är nyfiken, kommunikativ och har ett intresse för att utvecklas vidare i banken. Du kommunicerar mycket väl på både svenska och engelska. Intresserad? Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd av oss på TNG och arbeta som konsult på plats hos Swedbank. TNG är specialister på kompetensbaserad och fördomsfri rekrytering, bemanning och interim. Vi ser fram emot att få din ansökan med CV eller LinkedIn-profil, och utan personligt brev, i vårt enkla ansökningsformulär. Notera att vi inte kan ta emot ansökningar via e-post, men att du alltid är välkommen att maila rekryteraren vid frågor. Efter inskickad ansökan kommer vi dels anonymisera dina personuppgifter, dels be dig att göra ett par rekryteringstester, innan vi gör en första bedömning. Givetvis får du mer information om varje steg när det är dags och så snart du skickat in din ansökan kan du följa den i realtid via vår hemsida. Observera att vi gör urval löpande och tjänsten kan därför tillsättas före sista ansökningsdatum. Varmt välkommen!

2 dagar sedan
Sista ansökan:
23 juli 2025
Javautvecklare till PostNord Strålfors i Stockholm
Tng Group AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Vill jobba med betalningslösningar i en modern teknisk miljö? PostNord Strålfors i Stockholm söker en skicklig javautvecklare! Hos PostNord Strålfors får du utveckla betallösningar i världsklass i ett datadrivet team där säkerhet och prestanda står i fokus. Här får du möjligheten att både bygga nytt och optimera befintliga system, tillsammans med engagerade kollegor som ständigt strävar efter att leverera bästa möjliga resultat. Vi söker dig som vill ta ägarskap, lösa komplexa problem och utvecklas tillsammans med oss! Vi erbjuder dig • En modern techstack med Java (Spring Boot), MongoDB och OpenShift. • Möjlighet att testa och utforska nya verktyg inom AI för att ligga i framkant • Flexibla arbetstider och möjlighet till hybridarbete • Ett engagerat team och en kultur som präglas av självledarskap och ständig förbättring. Det här gör du hos oss Hos oss får du chansen att arbeta med avancerade tekniska lösningar där din kompetens verkligen gör skillnad. Du kommer att spela en nyckelroll i utvecklingen av våra betallösningar och få stora möjligheter att påverka både tekniska beslut och vår framtida arkitektur. Du kommer bland annat: • Utvecklar och optimerar betallösningar med fokus på säkerhet och skalbarhet. • Arbetar med mikrotjänster och databaser som MongoDB och PostgreSQL. • Implementerar säkerhetslösningar (OAuth2, JWT) och prestandaförbättringar. • Bygger CI/CD-pipelines och driver DevOps-principer. • Använder data för att driva insiktsbaserad utveckling. Ditt team och arbetsplats Du blir en del av Payment & Identification-teamet som i dagsläget består av tre utvecklare. Teamet arbetar agilt med fokus på att leverera säkra och effektiva betallösningar. Din närmaste chef blir Mona Wennberg Hasselskog och du rapporterar direkt till henne. Arbetsplatsen är belägen i Solna med möjlighet till hybridarbete. Mer om dig Vi söker dig som har en civilingenjörsexamen i datateknik eller liknande och några års erfarenhet av systemutveckling. Du har gedigna kunskaper i Java (Spring Boot), mikrotjänstarkitektur och säkerhetslösningar. Erfarenhet av OpenShift, Docker och databaser som MongoDB är meriterande. Som person är du driven, nyfiken, analytisk och trivs i en miljö där du får möjlighet att lösa komplexa problem samt utforska nya arbetssätt inom AI. Så här får vi kontakt I den här rekryteringen har vi valt att samarbeta med Ada Digital som strävar efter en transparent, inkluderande och snabbrörlig rekryteringsupplevelse. Vi vill veta mer om dig och din potential! Du söker tjänsten enkelt och behöver inte bifoga några dokument. Det räcker med en motivering till varför du söker tjänsten och om du saknar CV kan du bifoga din LinkedIn-profil. Följ sedan din ansökan live via vår hemsida. Urvalet sker löpande och tjänsten kan bli tillsatt före sista ansökningsdatum. Är du nyfiken och vill veta mer innan du söker? Hör av dig till ansvarig rekryterare. Vi ser fram emot att få kontakt med dig!

2 dagar sedan
Sista ansökan:
23 juli 2025
Designkonstruktör till Suzuki R&D i Garphyttan
Tng Group AB
Ingenjörer och tekniker inom maskinteknik

Utveckla framtidens maskinlösningar i en ny R&D-grupp! Vi söker en erfaren maskinkonstruktör till Suzuki Garphyttan. Vill du vara med och bygga framtidens produktionsmaskiner och en helt ny R&D-grupp?Som designkonstruktör får du en nyckelroll i ett nystartat team med fokus på teknisk utveckling och innovation i ett globalt ledande företag? Du arbetar med hela kedjan, från idé till installation, och tar fram specialanpassade maskiner som möter högt ställda krav från våra globala produktionssiter. Rollen kombinerar konstruktion, projektledning och tekniskt ansvar. Här får du stort utrymme att påverka både teknik och arbetssätt, i nära samarbete med en coachande chef och engagerade kollegor. Vill du göra skillnad på riktigt? Då är det här rollen för dig.Välkommen med din ansökan redan idag! Ditt anställningserbjudande Vill du arbeta i teknikens framkant och samtidigt vara med och forma en ny R&D-grupp från grunden? Hos oss får du stort ansvar och möjlighet att påverka, både i konstruktionen av framtidens produktionsmaskiner och i hur teamet arbetar. Du kliver in i en roll där projektledning, tekniskt ansvar och innovation går hand i hand. Du får jobba globalt men ha en stark lokal förankring, i en kultur som präglas av frihet under ansvar, nyfikenhet och samarbete. Dina arbetsuppgifter Maskinkonstruktion & Produktutveckling • Utveckla och konstruera specialanpassade produktionsmaskiner • Arbeta i CAD (Inventor) med modeller, layouter och ritningsunderlag • Ta fram kravspecifikationer, riskanalyser och CE-dokumentation Projektledning • Driva tekniska projekt från idé till färdig installation • Delta i budget- och tidplanering tillsammans med chef och team • Kommunicera med interna kunder och globala produktionssiter Leverantörssamverkan • Kravställa mot externa leverantörer och verkstäder Intern utveckling & Kompetensdelning • Vara tekniskt stöd och handleda juniora kollegor • Bidra till gruppens utveckling av arbetssätt och strukturer Värt att veta Du blir en nyckelperson i ett mindre, växande team inom Machine Design & Installation, en ny avdelning inom företagets globala R&D. Placering är i Garphyttan. Internationella resor förekommer några gånger per år. Vi arbetar nära interna produktionssiter i exempelvis Mexiko, Storbritannien och Sverige. Våra förväntningar Vi söker dig som har erfarenhet av mekanisk konstruktion, gärna av produktionsutrustning eller specialmaskiner. Du har goda CAD-kunskaper, fördelaktigt i Autodesk Inventor, och eventuellt en teknisk utbildning i grunden. Du förstår industriella tillverkningsprocesser och har insikt i vad som krävs för att ta en idé till verklighet – både tekniskt och praktiskt. Du är självgående, strukturerad och prestigelös, med förmåga att prioritera i ett dynamiskt projektlandskap. Svenska och engelska behärskar du väl. Har du dessutom arbetat med CE-märkning, projektledning eller inom tung industri är det ett extra plus. Framför allt söker vi dig som vill vara med och bygga – både teknik och team. Intresserad? Rekryteringen sker i samarbete med TNG Tech – specialister på datadriven och fördomsfri teknik- och ingenjörsrekrytering, samt bemanning och interim. Vi ser fram emot att få din ansökan med CV eller LinkedIn-profil, och utan personligt brev, i vårt enkla ansökningsformulär. Notera att vi inte kan ta emot ansökningar via e-post, men att du alltid är välkommen att maila rekryteraren vid frågor. Efter inskickad ansökan kommer vi dels anonymisera dina personuppgifter, dels be dig att göra ett par rekryteringstester, innan vi gör en första bedömning. Givetvis får du mer information om varje steg när det är dags och så snart du skickat in din ansökan kan du följa den i realtid via vår hemsida. Observera att vi gör urval löpande och tjänsten kan därför tillsättas före sista ansökningsdatum. Varmt välkommen!

2 dagar sedan
Sista ansökan:
14 juli 2025
Salesforce-utvecklare till Dina Försäkringar
Tng Group AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Som Salesforce-utvecklare hos Dina Försäkringar i Stockholm bidrar du till tekniska framsteg och kundupplevelse i världsklass! Vill du ta nästa steg i din Salesforce-karriär och skapa digitala lösningar som gör skillnad? Dina Försäkringar är inne i en stark tillväxtfas och vi storsatsar på vår nya kundplattform i Salesforce. Vi är i ett tidigt skede av detta arbete och söker fler medlemmar till vårt team som vill arbeta med teknisk implementation för att optimera våra affärsprocesser. Är du redo att arbeta med de senaste teknologierna och vara en del av vår utvecklingsresa där innovation och samhällsnytta står i fokus? Då är detta rollen för dig!Vi söker dig med gedigen erfarenhet av Salesforce och av att stödja verksamheten i att designa och implementera lösningar som optimerar affärsprocesser. Du håller dig uppdaterad om nya möjligheter i Salesforce-plattformen och tycker om att testa den senaste tekniken Vi erbjuder dig Du kommer att vara en nyckelspelare i ett prioriterat område på Dina Försäkringar där du ges stort utrymme att ta fram de smartaste lösningarna för våra affärskritiska system. Du får arbeta hos en arbetsgivare med starka värderingar som värnar om en inkluderande och trivsam arbetsmiljö, en arbetsplats med starkt kundfokus och engagerade medarbetare i centrala Stockholm, nära T-centralen. Det här gör du hos oss • Arbeta med lösningsdesign och implementering av vår kundengagemangsplattform i Salesforce, inklusive nya funktioner och optimering av befintliga lösningar. • Implementera och konfigurera Salesforce-applikationer i Financial Services Cloud. • Automatisera processer med verktyg som Salesforce Flow Builder och andra low-code-lösningar. • Ge rådgivning om hur Salesforce kan användas för att skapa affärsnytta. • Delta i utveckling med nya teknologier som Einstein och Agentforce. Ditt team och arbetsplats Som utvecklare hos Dina Försäkringar kommer du att rapportera till Peter Anderberg och vara en del av vårt dedikerade team för Salesforce. Du kommer att arbeta på vårt kontor i Stockholm som ligger centralt på Skeppsbron 2. Hos oss får du en arbetsplats som värnar om en bra balans mellan arbete och fritid. Mer om dig Vi söker dig med: • Minst 3 års erfarenhet av Salesforce, inklusive kravanalys, lösningsdesign och konfiguration. • Kompetens inom Salesforce-konfiguration, särskilt Flow Builder och low-code-automation. • Erfarenhet av nya teknologier, som Generative AI och integrationslösningar. • Kunskap i kravinsamling, projektledning och agila arbetsmetoder. • Förmåga att agera rådgivare, förstå kundbehov och översätta dem till värdeskapande lösningar. Det är meriterande med: • Erfarenhet av Financial Service Cloud och från försäkringsbranschen. • Salesforce-certifieringar som Salesforce Administrator, Salesforce App Builder. • Kunskap om Salesforce AI-funktionalitet, gärna visad genom certifieringen AI Specialist. Som person är du nyfiken och lösningsorienterad. Du trivs i en miljö där du får samarbeta med andra och ta eget ansvar. Du har lätt för att knyta kontakter, samtidigt som du delar med dig av din kunskap till teamet. Du är flytande i svenska och engelska i tal och skrift. Välkommen med din ansökan! Så här får vi kontakt I den här rekryteringen har vi valt att samarbeta med Ada Digital som strävar efter en transparent, inkluderande och snabbrörlig rekryteringsupplevelse. Vi vill veta mer om dig och din potential! Du söker tjänsten enkelt och behöver inte bifoga några dokument. Det räcker med en motivering till varför du söker tjänsten och om du saknar CV kan du bifoga din LinkedIn-profil. Följ sedan din ansökan live via vår hemsida. Urvalet sker löpande och tjänsten kan bli tillsatt före sista ansökningsdatum. Är du nyfiken och vill veta mer innan du söker? Hör av dig till ansvarig rekryterare. Vi ser fram emot att få kontakt med dig!

2 dagar sedan
Sista ansökan:
13 juli 2025
Servertekniker (VM-ware) till Teracom i Stockholm
Tng Group AB
Nätverks- och systemtekniker m.fl.

Vill du jobba med kritisk IT-infrastruktur som verkligen gör skillnad? Då kan rollen som servertekniker inom VM-ware vara för dig! Hos Teracom i Stockholm blir du en del av ett tryggt och stabilt företag med en tydlig samhällsviktig funktion. Här får du arbeta med att både drifta och utveckla en hybrid IT-miljö med fokus på säkerhet och tillgänglighet. Rollen passar dig som vill ta ansvar, påverka tekniska val och samtidigt få möjlighet att bredda din kompetens inom moln, virtualisering och datacenter. Vi erbjuder dig • En spännande och samhällsviktig roll med stora utvecklingsmöjligheter • Arbete med att stärka och framtidssäkra systemlösningar. • Möjlighet att ta ansvar och påverka tekniska val och standarder • En stabil och trygg arbetsgivare med hög säkerhetsmedvetenhet Det här gör du hos oss Som servertekniker har du en nyckelroll i att säkerställa en säker och stabil IT-drift. Arbetet spänner över både operativa och mer strategiska uppgifter, och du hanterar allt från daglig drift till utveckling av servermiljöer. Mer konkret innebär det att du: • Drifta och underhålla miljöer med fokus på VM-ware och Windows Server • Skripta och automatisera återkommande arbetsmoment • Felsöka och hantera komplexa incidenter i IT-miljön • Samverka med andra delar av IT-organisationen som nätverk, säkerhet och utveckling Ditt team och arbetsplats Du kommer att arbeta nära erfarna tekniker och arkitekter inom IT-infrastruktur, där kunskapsdelning och lärande är en naturlig del av vardagen. Kulturen präglas av högt i tak, hjälpsamhet och en gemensam strävan efter att utveckla och förbättra verksamhetens IT-miljö. Tjänsten är placerad på Teracoms huvudkontor i Stockholm, med möjlighet till distansarbete. Vissa arbetsmoment kan dock kräva att du infinner dig på kontoret. Mer om dig För att lyckas i rollen har du flera års erfarenhet av VMware och Windows Server, gärna i större miljöer. Du är van vid att arbeta med kluster, VCenter och använder Power CLI som ett naturligt verktyg i vardagen. Har du dessutom erfarenhet av storage, ACI-nätverk eller IT-säkerhet är det meriterande. Som person är du noggrann, strukturerad och förstår värdet av en stabil driftmiljö. Du är också hjälpsam och prestigelös i samarbeten, har ett analytiskt sinne och gillar att hitta lösningar på tekniska utmaningar. Eftersom rollen är säkerhetsklassad krävs svenskt eller nordiskt medborgarskap. Innan anställning genomförs även drogtest, bakgrundskontroll och säkerhetsprövning med registerkontroll. Välkommen till Teracom och bidra till Sveriges Civilförsvar! Så här får vi kontakt I den här rekryteringen har vi valt att samarbeta med Ada Digital som strävar efter en transparent, inkluderande och snabbrörlig rekryteringsupplevelse. Vi vill veta mer om dig och din potential! Du söker tjänsten enkelt och behöver inte bifoga några dokument. Det räcker med en motivering till varför du söker tjänsten och om du saknar CV kan du bifoga din LinkedIn-profil. Följ sedan din ansökan live via vår hemsida. Urvalet sker löpande och tjänsten kan bli tillsatt före sista ansökningsdatum. Är du nyfiken och vill veta mer innan du söker? Hör av dig till ansvarig rekryterare. Vi ser fram emot att få kontakt med dig!

2 dagar sedan
Sista ansökan:
23 juli 2025
Jr Brand Manager to Burger Söhne in Malmö
Tng Group AB
Marknadsanalytiker och marknadsförare m.fl.

Are you a marketing graduate ready to take the next step in your career and explore new challenges in the field? As Jr Brand Manager at Burger Söhne in Malmö we offer you a unique opportunity to grow and develop within marketing, in a dynamic and ambitious organisation. The Jr Brand Manager role is multifunctional and your aim will be to maximise the brand potential through the development and implementation of brand marketing strategies. You will manage the entire marketing mix for the assigned brands and search for new innovative ways to find new smiling consumers loyal to our brands. Purpose, Offer and Benefits The consumer is the center of our business. Our vision is to bring enjoyment to our consumers through innovation and steady improvement of quality. With us, you will be a part of a company with strong core values such as; honesty, openness and focus. To us, it is important to have fun on the journey while keeping things simple and solid. The Dannemann Group is one of the international leaders in Cigarillo markets. Your Responsibilities The objective as Jr Brand Manager is to lead and execute trade marketing related targets to reach volume, turnover and distribution concerning trade communication for our brands. Your general marketing responsibilities: • Marketing sparring partner to Country Managers/Area Director and International Brand Manager to identify market opportunities and develop market strategies • Design and produce consumer and trade support materials (e.g. POSM / promotion materials, sales folder, etc.) • Responsible for tracking of marketing budgets & KPI´s. • Ensures availability and eventual development of point of sale materials • Supporting Central team on selected Group marketing projects and initiatives • Gathers market intelligence and competitor activities • Initiate and execute innovative & targeted marketing tools and programs • Understand consumers and trade insights by conducting relevant trade and internal studies • Ensure good understanding of data collection and analysation of data collections system within the group The Bigger Picture You will report to the Country Manager, Sweden and you will be based in our office in Hyllie, Malmö. The Jr Brand Manager cooperates with International Brand Managers, Country Managers, Area Directors and local importers. The objective of the position is to lead marketing planning and marketing execution. The role includes occasional travelling, around 20%. Long-term international relocation may be possible in the furure within the Burger Group. Our Expectations You have a bachelor´s degree in marketing or business administration or equivalent and have at least one year of work experience. It is an advantage if you have experience in marketing and worked within FMCG. You are good at using different systems and software. You have good knowledge in Microsoft Office Software and are proficient in English. To be successful in this role we believe you are result-driven, analytical and have an ability to build strong relationships with internal and external stakeholders. You have a positive and constructive way of working across teams with a hands-on pragmatic approach. You act on your own initiative and have an ability to execute and establish direction consistent with the company´s vision and strategy, keeping yourself focused on key priorities by setting milestones to ensure things happen as planned. You have a clear and effective communication style and are constructive and a positive force in a team, sharing knowledge, experience and information with others. Since we are a developing organisation, we also see you contributing by being a promoter of change as well as a producer and promotor of creative ideas and solutions. We look forward receiving your application in English. Interested? The recruitment is administered by TNG, specialists in competence-based and unbiased recruitment, staffing and interim solutions. We

6 dagar sedan
Sista ansökan:
10 augusti 2025
Löneadministratör för sommaruppdrag
Tng Group AB
Löne- och personaladministratörer

Vi söker en självgående löneadministratör för ett sommaruppdrag till ett bolag inom transportsektorn – start omgående! Har du erfarenhet av löneadministration och är tillgänglig under sommaren? Vi söker en självgående person för ett heltidsuppdrag med start omgående. Du kommer att arbeta med löpande lönehantering och enklare administrativa uppgifter kopplade till lön. Erfarenhet av HR+8 är meriterande, det viktigaste är att du känner dig trygg i rollen och kan arbeta självständigt.Det är en fördel om du bor i Kalmar eller Stockholm där företaget har kontor. Även du som bor på annan ort i Sverige är välkommen att söka, då det finns möjlighet till distansarbete.Varmt välkommen med din ansökan! Ditt anställningserbjudande Som konsult hos oss på TNG blir du en betydelsefull medarbetare som gör skillnad. Vi tycker därför att det är viktigt att du har en trygg anställning med kollektivavtal via Unionen, schyssta anställningsvillkor, rätt lön, försäkringar, tjänstepension och semester. Liksom friskvårdsbidrag och företagshälsovård. Hos oss kommer du: • Trivas på jobbet! Våra konsulter gav oss ett nöjdhetsindex (Employee Net Promoter Score) på +30 i samband med den senaste medarbetarundersökningen 2024. En siffra som motsvarar "mycket bra". • Personligen bli stöttad och peppad av din egen konsultchef – allt för att du ska få utvecklande uppdrag på trivsamma arbetsplatser. • Knipa en plats i vårt nätverk med TNG-konsulter inom kundservice. Här får du också möjlighet att utbyta erfarenheter och träffa andra konsulter på sociala aktiviteter som vi återkommande arrangerar. Dina arbetsuppgifter Arbetsuppgifterna kan till exempel innefatta: • Registrering och kontroll av löneunderlag • Hantering av frånvaro, semester och andra ledigheter • Stöd vid lönekörningar • Utfärdande av enklare intyg och dokument • Kontakt med medarbetare vid frågor om lön eller tidrapportering • Övrig administrativ support kopplad till löneprocessen Värt att veta Uppdraget startar omgående och pågår under sommaren, fram till mitten av augusti. Det är en heltidstjänst. Det är en fördel om du bor i Kalmar eller Stockholm där företaget har kontor, men vi välkomnar även sökande från andra delar av Sverige om du har rätt kompetens. Urval och intervjuer sker löpande, och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Våra förväntningar Vi söker dig som har dokumenterad erfarenhet av löneadministration och som snabbt sätter dig in i nya rutiner och system. Det är starkt meriterande om du har arbetat i HR+8. Du är strukturerad, noggrann och lyhörd i ditt arbetssätt och trivs i en roll där det krävs både självständighet och samarbete. Eftergymnasial utbildning inom lön, personal eller ekonomi är meriterande. Intresserad? Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd av oss på TNG och arbeta som konsult på plats hos uppdragsgivaren. TNG är specialister på kompetensbaserad och fördomsfri rekrytering, bemanning och interim. Vi ser fram emot att få din ansökan med CV eller LinkedIn-profil, och utan personligt brev, i vårt enkla ansökningsformulär. Notera att vi inte kan ta emot ansökningar via e-post, men att du alltid är välkommen att maila rekryteraren vid frågor. Efter inskickad ansökan kommer vi dels anonymisera dina personuppgifter, dels be dig att göra ett par rekryteringstester, innan vi gör en första bedömning. Givetvis får du mer information om varje steg när det är dags och så snart du skickat in din ansökan kan du följa den i realtid via vår hemsida. Observera att vi gör urval löpande och tjänsten kan därför tillsättas före sista ansökningsdatum. Varmt välkommen!

6 dagar sedan
Sista ansökan:
19 juli 2025