Tng Group AB jobb

Lediga jobb hos Tng Group AB

Azure Integration Developer till Coor i Stockholm
Tng Group AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Forma framtidens integrationslösningar i Azure – med fokus på skalbarhet, API:er och moderna arkitekturmönster. Coor är en ledande leverantör av integrerade fastighetstjänster i Norden med visionen att genom ett helhjärtat engagemang kring miljö och hållbarhet skapa de hälsosammaste och mest framgångsrika arbetsplatserna.Vår verksamhet är personal- och resursintensiv och beroende av smart optimering tillsammans med en oslagbar kundupplevelse. Ny teknik med sensorer, robotar, drönare, digitala tvillingar och smart användning av data skapar nya spännande möjligheter för oss och för våra kunder. Vi erbjuder dig Som Azure Integration Developer på Coor blir du en nyckelperson i ett team där vi bygger, vidareutvecklar och förvaltar integrationslösningar för såväl interna behov som för våra kunders verksamheter. Vi befinner oss i en spännande fas för att framtidssäkra vår verksamhet med harmonisering av våra leveransprocesser och modernisering av vårt IT-landskap. Hos oss är integrationen avgörande för att data ska flöda rätt i hela affären, från kund till interna system. Hos oss på Coor och i denna roll får du: • En varm, innovativ och inkluderande arbetsplats med en sund balans mellan arbete och privatliv • Ett tätt samarbete med (bland annat!) vår integrationsarkitekt och Enterprise Architect i arbetet med arkitektur, strategi och tekniska vägval i linje med vår målarkitektur • En bred variation av integrationstyper och system – både interna, externa och kundspecifika • Att påverka och vidareutveckla vår integrationsplattform Det här gör du hos oss Du är involverad i systemintegrationer för både kund och interna behov, och tar ansvarar för design, utveckling och test samt supporterar incidenter i produktion. Utöver detta samarbetar du nära med teamkollegor och deltar i interna samarbeten inom organisationen. Du: • Designar, bygger, testar och levererar nya integrationer med hjälp av Azure Integration Services – Logic Apps, Functions, Event Grid, Web Apps, Service Bus och API Management • Analyserar och utreder integrationsbehov i nära dialog med interna stakeholders och kunder • Tar ett helhetsansvar för integrationens livscykel – från lösningsförslag till produktion, inklusive incidenthantering • Samarbetar med interna team och arkitekter för att förbättra API-hantering och dokumentation enligt OpenAPI och Swagger Ditt team och arbetsplats Du tillhör vårt centrala integrationsteam som består av både interna utvecklare och partnerkonsulter. Teamet leds av vår Integration Manager och har tätt samarbete med andra utvecklingsteam och Enterprise Architecture. Vi har ett väletablerat arbetssätt med tydliga designmönster och tekniska principer, samtidigt som du får möjlighet att påverka våra ramverk och verktyg framåt. Vi arbetar enligt agila metoder med sprintplanering, dagliga standups och retrospektiv i teamet. Vi sitter i helt nya lokaler i Solna, där vi träffas på plats cirka tre dagar i veckan – i övrigt arbetar vi hybrid utifrån teamets behov. Mer om dig Vi söker dig som har arbetat med systemintegration i en liknande roll, gärna i komplexa miljöer med flera system och datakällor. Du har god teknisk kompetens inom Azure tech stack – som Logic Apps, Functions, API Management och DevOps-verktyg – och trivs med att vara involverad i hela integrationskedjan: från lösningsanalys och utveckling till test, driftsättning och förvaltning. Har du dessutom erfarenhet av testautomatisering, CI/CD eller andra integrationsplattformar är det meriterande. Som person är du självgående, analytisk och tekniskt nyfiken. Du har lätt för att kommunicera och samarbeta, både inom teamet och med andra delar av verksamheten, och du ser det som en självklarhet att dela kunskap och bidra till ett positivt klimat omkring dig. Du är prestigelös, gillar att driva på förbättringar och har ett proaktivt förhållningssätt till både teknik och samarbete. Du inspirerar gärna andra med nya idéer, främjar ett DevOps-tänk och har ett öga för att minska onödig komplexitet. Vi tror också att du är en person som tycker det är kul att ha kul på jobbet – något som märks i din energi och ditt engagemang i teamet. Du är bekväm med både svenska och engelska som arbetsspråk, och vill gärna fortsätta utvecklas både tekniskt och i din roll framåt. Så här får vi kontakt I den här rekryteringen har vi valt att samarbeta med Ada Digital som strävar efter en transparent, inkluderande och snabbrörlig rekryteringsupplevelse. Vi vill veta mer om dig och din potential! Du söker tjänsten enkelt och behöver inte bifoga några dokument. Det räcker med en motivering till varför du söker tjänsten och om du saknar CV kan du bifoga din LinkedIn-profil. Följ sedan din ansökan live via vår hemsida. Urvalet sker löpande och tjänsten kan bli tillsatt före sista ansökningsdatum. Är du nyfiken och vill veta mer innan du söker? Hör av dig till ansvarig rekryterare. Vi ser fram emot att få kontakt med dig!

3 dagar sedan
Sista ansökan:
5 augusti 2025
Cloud Arkitekt inom Azure till Green Cargo
Tng Group AB
Systemanalytiker och IT-arkitekter m.fl.

Brinner du för att jobba innovativt och strategiskt inom molnarkitektur? Sök då Cloud Arkitekt till Green Cargo i Stockholm! Här får du möjlighet att vara en del av ett hållbart och viktigt bolag som bokstavligt talat får svensk industri och handel att rulla på! Som Cloud Arkitekt hos oss på Green Cargo kommer du erhålla en bred och inspirerande roll där du kommer utveckla våra molnplattformar som främst är inom Microsoft Azure men också en del Google Cloud. Här blir du en naturlig värdeskapare och bidrar till vår fortsatta digitaliserings- tillika transformationsresa. Resan har bara börjat och det finns stora möjligheter för dig att påverka hur den kommer rulla på framåt! Vi erbjuder dig • Ett företag som fokuserar på klimatet där C02-minskning är en del av vår dagliga verksamhet. • En strategisk nyckelroll i vår föränderliga och komplexa IT- och affärsmiljö med stort ansvar samt möjlighet att påverka framtiden. • Spännande samarbeten både internt och externt, med kunder, myndigheter, leverantörer och andra järnvägsföretag. • En sund och öppen arbetsmiljö, med goda förutsättningar för personlig och professionell utveckling. Det här gör du hos oss I rollen som Cloud Arkitekt kommer du vara drivande i att planera, utveckla och underhålla vår molnarkitektur. Det innebär bland annat: • Ta fram planer, strategier, arkitektur, målarkitektur och dokumentation för att säkra utveckling, innovation, stabilisering, säkerhet och kontroll inom våra molnplattformar. • Möjliggöra principen Cloud First inom Green Cargo, där målet är att kunna hosta applikationer, system, integrationsplattformar samt säkerställa säker datatrafik till och från våra molnplattformar till legacysystem. • Jobba med att främja automation, återanvändbarhet och skalbarhet. • Samarbeta aktivt med andra arkitekter som är specialister inom sina områden. • Vara med och skapa ett transportsystem för miljövänliga transporter med Kundfokus, Lönsamhet och Säkerhet som tydliga fokusområden. Ditt team och arbetsplats Du kommer att ingå i avdelningen IT Teknik, som består av 18 andra personer. Teamet består av Enterprise-Arkitekter, Seniora Lösningsarkitekter och Utvecklare som är specialiserade på informations-, plattform- och integrationsarkitektur samt projektledning. Du kommer vara lokaliserad antingen i Solna i Stockholm eller i Hallsberg, beroende vad som passar dig bäst där. Vi jobbar hybrid där det finns en flexibilitet mellan kontoret och att jobba hemifrån. Mer om dig Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av att jobba som arkitekt, där stort fokus har varit mot molnarkitektur och då gärna inom Microsoft Azure. Vi ser också att du erhåller en teknisk bakgrund från utveckling eller operation där du brinner för att utmanas i komplexa och större IT-miljöer med både egenutvecklade- och outsourcade system. Förespråkar du ett agilt arbetssätt är det ett stort plus! Som person har du en hög initiativförmåga med en vilja att driva utvecklingen framåt och är inte rädd för förändringar och att tänka nytt. Då arbetet innebär flera interna och externa kontakter ser vi att du besitter en god kommunikativ förmåga och är flytande i både svenska och engelska. Samarbete och prestigelöshet är något som genomsyrar oss på Green Cargo och vi ser gärna att du delar dessa värderingar. Så här får vi kontakt I den här rekryteringen har vi valt att samarbeta med Ada Digital som strävar efter en transparent, inkluderande och snabbrörlig rekryteringsupplevelse. Vi vill veta mer om dig och din potential! Du söker tjänsten enkelt och behöver inte bifoga några dokument. Det räcker med en motivering till varför du söker tjänsten och om du saknar CV kan du bifoga din LinkedIn-profil. Följ sedan din ansökan live via vår hemsida. Urvalet sker löpande och tjänsten kan bli tillsatt före sista ansökningsdatum. Är du nyfiken och vill veta mer innan du söker? Hör av dig till ansvarig rekryterare. Vi ser fram emot att få kontakt med dig!

4 dagar sedan
Sista ansökan:
3 augusti 2025
Nätverksspecialist till Securitas i Malmö
Tng Group AB
Nätverks- och systemtekniker m.fl.

Forma framtidens teknik som Nätverksspecialist hos Securitas i Malmö – en spännande och utvecklande roll! Hos Securitas i Malmö kliver du rakt in i ett högpresterande team där några av branschens vassaste it-specialister samverkar i en global kontext. Här får du arbeta med avancerad teknik, komplexa miljöer och lösningar som används världen över – samtidigt som du bygger en karriär med internationell räckvidd. Rollen ger dig djup teknisk bredd, strategiskt ansvar och möjlighet att påverka en global säkerhetsplattform i ständig utveckling. Ett självklart steg för dig som vill omge dig med de bästa, utvecklas snabbt och göra verklig skillnad med din kompetens. Ditt anställningserbjudande Välkommen till en arbetsplats där teknik möter mening, och där du som Nätverksspecialist får utrymme att växa – både i din roll och som yrkesperson. Securitas har en stark och tydlig vision om att skapa tryggare samhällen med hjälp av tekniska lösningar i absolut framkant. Vi är ett värderingsstyrt företag där integritet, vaksamhet och hjälpsamhet genomsyrar allt vi gör. Hos oss blir du en del av ett team med exceptionellt hög teknisk kompetens, där samarbete och professionalism präglar vardagen. Med ett av marknadens mest moderna säkerhetserbjudanden och långsiktiga relationer med kunder i toppklass, är detta rätt miljö för dig som vill ta nästa steg i en utvecklande, tekniskt bred och affärsnära roll. Dina arbetsuppgifter • Supportera nätverksmiljöer i ca 25 länder – från felsökning till arkitekturstöd • Driva tekniska projekt vid expansioner och större plattformsförändringar • Vidareutveckla en modern nätverksplattform med fokus på cybersäkerhet och automatisering • Arbeta med interna förbättringsinitiativ och säkerställa skalbarhet och redundans • Samarbeta med externa partners och teknikleverantörer i komplexa nätverksfrågor • Vara delaktig i planering, kravställning och implementation i nya marknader Värt att veta Som nätverksspecialist arbetar du i Securitas moderna lokaler vid Jägersro i Malmö, i nära anslutning till företagets tekniska nav – Experience Center. Här finns ett engagerat team med åtta specialister som samarbetar tätt och prestigelöst, med hög arbetsglädje och delat ansvar. Arbetskulturen präglas av öppen kommunikation, snabb återkoppling och fokus på lösningar som fungerar i praktiken. Rollen innebär ett brett samarbete inom organisationen, där du ofta är den tekniska länken mellan olika funktioner och länder. Du får arbeta i en miljö där teknik, kundnytta och affär ligger nära varandra – och där din roll verkligen gör skillnad. Tjänsten omfattar heltid och inkluderar goda förmåner. Våra förväntningar För att lyckas i rollen ser vi att du har djup teknisk förståelse för nätverksinfrastruktur – särskilt inom routing, switching, VPN och brandväggar. Du har erfarenhet av att arbeta med Cisco-utrustning och gärna i större, distribuerade nätverksmiljöer. Det är viktigt att du har vana att dokumentera ditt arbete, följa etablerade processer och agera strukturerat även under tidspress. Meriterande är om du har arbetat med nätverksautomation, cybersäkerhet eller övervakningsverktyg som PRTG. Certifieringar som CCNA eller CCNP ser vi som en styrka. Som person är du ansvarstagande, kommunikativ och lösningsorienterad. Du växlar mellan korta och långsiktiga uppgifter, trivs i samarbete och har en pedagogisk sida som gör tekniska frågor begripliga för andra. Prestigelöshet och nyfikenhet hjälper dig att både bidra och utvecklas i teamet. Intresserad? Rekryteringen sker i samarbete med TNG IT Digital, specialister på kompetensbaserad och fördomsfri rekrytering, bemanning och interim. Vi ser fram emot att få din ansökan med CV eller LinkedIn-profil, och utan personligt brev, i vårt enkla ansökningsformulär. Notera att vi inte kan ta emot ansökningar via e-post, men att du alltid är välkommen att maila rekryteraren vid frågor. Efter inskickad ansökan kommer vi dels anonymisera dina personuppgifter, dels be dig att göra ett par rekryteringstester, innan vi gör en första bedömning. Givetvis får du mer information om varje steg när det är dags och så snart du skickat in din ansökan kan du följa den i realtid via vår hemsida. Observera att vi gör urval löpande och tjänsten kan därför tillsättas före sista ansökningsdatum. Varmt välkommen!

5 dagar sedan
Sista ansökan:
3 augusti 2025
Bli IT Support Specialist hos ABG Sundal Collier!
Tng Group AB
Supporttekniker, IT

ABG Sundal Collier söker en nyfiken och serviceinriktad IT Support Specialist till centrala kontoret i Stockholm! Vill du utvecklas i en IT-miljö där ingen dag är den andra lik? Hos ABG Sundal Collier i Stockholm får du möjlighet att arbeta brett inom IT-support, projekt och infrastruktur. Här får du en central roll där du arbetar i ett tight och kunnigt team med mycket engagemang och frihet under ansvar. Vi erbjuder dig • En varierad vardag och lärorik miljö där du får arbeta nära användare och teknik. • Möjlighet att bidra i både support och projekt, med chans till utveckling inom flera områden. • Stor frihet att arbeta självständigt och ta ansvar, samtidigt som du får kontinuerligt stöd från dina kollegor. • Centralt beläget kontor i Stockholm med gemensamma aktiviteter och moderna verktyg. Det här gör du hos oss Som IT Support Specialist kommer du att: • Hantera dagliga IT-supportärenden inom hårdvara, mjukvara, nätverk, telefoni och konferensrum. • Hantera onboarding för nya medarbetare vad gäller teknisk utrustning som dator, telefon, licenser, passerkort m.m. • Delta i projekt och tekniska uppdateringar. • Sköta beställningar och kontakt med leverantörer. • Samarbeta med kollegor för att proaktivt lösa tekniska utmaningar och förbättra interna processer. Ditt team och arbetsplats I rollen som IT Support Specialist utgår du från Stockholmskontoret och blir en del av det lokala IT-teamet på tre personer. Teamet samarbetar nära IT-avdelningen i Oslo och har daglig kontakt med användare i hela organisationen. Rollen kräver närvaro på kontoret under kontorstid. Mer om dig Vi söker dig med erfarenhet av IT-support som trivs med att arbeta brett med system och vardaglig användarsupport. För att lyckas i rollen behöver du goda kunskaper inom IT-infrastruktur, hårdvara, mjukvara samt molntjänster, t.ex. Microsoft 365, Azure, SharePoint, Teams och Intune. Som person är du serviceinriktad, självgående och har lätt för att anpassa dig till olika situationer. Du har ett strukturerat arbetssätt, god kommunikationsförmåga och tycker om att hjälpa andra, oavsett om det handlar om att lösa akuta problem eller planera tekniska förbättringar. Du talar och skriver obehindrat på både svenska och engelska. Övrigt Observera att urvalsprocessen kan ta längre tid än vanligt på grund av sommarledigheter. Så här får vi kontakt I den här rekryteringen har vi valt att samarbeta med Ada Digital som strävar efter en transparent, inkluderande och snabbrörlig rekryteringsupplevelse. Vi vill veta mer om dig och din potential! Du söker tjänsten enkelt och behöver inte bifoga några dokument. Det räcker med en motivering till varför du söker tjänsten och om du saknar CV kan du bifoga din LinkedIn-profil. Följ sedan din ansökan live via vår hemsida. Urvalet sker löpande och tjänsten kan bli tillsatt före sista ansökningsdatum. Är du nyfiken och vill veta mer innan du söker? Hör av dig till ansvarig rekryterare. Vi ser fram emot att få kontakt med dig!

5 dagar sedan
Sista ansökan:
6 augusti 2025
Kontorsadministratör till kund i Göteborg
Tng Group AB
Finansanalytiker och investeringsrådgivare m.fl.

Vill du arbeta i en bred, administrativ roll i en internationell miljö? Nu söker vi en administratör med placering i Göteborg! Vill du ha ett meningsfullt uppdrag i en internationell organisation? Vår kund i Göteborg söker en strukturerad administratör till ett vikariat med start i höst. Här får du arbeta brett med administration, service och samordning i en forskningsnära miljö med global räckvidd. Uppdraget löper till januari 2027, med möjlighet till anställning. Du blir en viktig del av ett engagerat team där din noggrannhet och ditt driv verkligen gör skillnad. Ditt anställningserbjudande Hos vår kund får du en varierad och meningsfull roll i en liten, sammansvetsad organisation med global räckvidd. Du arbetar i en akademisk, professionell kultur där man hjälps åt och har roligt tillsammans. Vi erbjuder hybridarbete samt tydliga processer, gott om ansvar och en arbetsmiljö som präglas av förtroende och långsiktighet. Här värdesätts erfarenhet, initiativförmåga och förmågan att skapa struktur i det vardagliga. Dina arbetsuppgifter • Koordinera möten, resor och event • Hantera fakturor, kvitton och enklare ekonomiadministration i Fortnox • Underhålla dokumentation och uppföljning i Microsoft Planner • Assistera med HR-administration (personalregister, frånvaro mm) • Ansvara för inköp och kontorsservice • Vara kontaktperson mot medlemmar, partners och leverantörer • Stötta intern kommunikation och förbättra rutiner Värt att veta Du arbetar från kontor i centrala Göteborg i ett litet team om åtta personer med stor internationell bakgrund. Man tillämpar en hybridmodell med två dagar hemifrån och tre på plats. Arbetsmiljön är prestigelös, professionell och präglas av hjälpsamhet. Uppdraget är heltid, men vi är öppna för 80 % om det passar dig bättre. Våra förväntningar Vi söker dig som har några års erfarenhet av liknande administrativt arbete, gärna från akademisk, ideell eller internationell miljö. Du är mycket strukturerad, noggrann och självgående. Du har goda kunskaper i svenska och engelska, samt är trygg i Officepaketet och Microsoft Planner. Erfarenhet av Fortnox är ett stort plus. Du har hög integritet, god samarbetsförmåga och trivs i en bred, varierad roll med många kontaktytor. Intresserad? Detta är ett konsultuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd av oss på TNG och arbeta som konsult på plats hos uppdragsgivaren. TNG hjälper kandidater och konsulter att ta nästa steg i karriären, oavsett om de söker en ny tjänst eller vill kliva in i ett konsultuppdrag. Med en rättvis och datadriven metod, baserad på fakta och vetenskap, matchar vi dig med arbetsgivare som ser bortom ålder, titel och magkänsla och istället fokuserar på potential, rätt erfarenhet och nya perspektiv. Vi ser fram emot att få din ansökan med CV eller LinkedIn-profil och utan personligt brev. Notera att vi inte kan ta emot ansökningar via e-post, men att du alltid är välkommen att maila rekryteraren vid frågor. Efter inskickad ansökan kommer vi anonymisera dina personuppgifter och troligtvis be dig att genomföra vetenskapliga rekryteringstester och / eller en intervju med vår AI-avatar Tengai, innan vi gör en första bedömning. Givetvis får du mer information om varje steg när det är dags och så snart du skickat in din ansökan kan du följa den i realtid via vår hemsida. Observera att vi gör urval löpande och tjänsten kan därför tillsättas före sista ansökningsdatum. Varmt välkommen!

6 dagar sedan
Sista ansökan:
2 augusti 2025
Controller till konsultuppdrag i Stockholm, deltid
Tng Group AB
Controller

Controlleruppdrag på deltid i Stockholm för dig som vill jobba nära verksamheten med budget och prognos. Vill du arbeta verksamhetsnära med budget och prognos i ett uppdrag där struktur, analys och kommunikation står i fokus? Nu söker vi en controller för ett deltidsuppdrag till vår kund i centrala Stockholm! Här får du stötta verksamheten i budgetarbetet, jobba systemnära i verktyg som Planacy, Qlik och Hogia, och ta fram underlag och presentationer för ekonomisk uppföljning. Rollen är varierad med inslag av både analys, samarbete och ad hoc-insatser inom ekonomi – perfekt för dig som vill bidra under en intensiv höstperiod och samtidigt bredda din erfarenhet. Välkommen med din ansökan! Ditt anställningserbjudande Detta är ett konsultuppdrag där du som konsult blir du anställd av TNG och arbetar på plats hos vår kund i centrala Stockholm. Uppdraget är på deltid, cirka tre dagar i veckan, med start i mitten av augusti och förväntas pågå till slutet av oktober eller mitten av november. Du rapporterar till CFO och kliver in i ett mindre företag med ett harmoniskt team och god sammanhållning. Dina arbetsuppgifter I rollen ingår både löpande uppgifter kopplade till budget och prognos samt ad hoc-uppgifter som uppstår under uppdragets gång. Det kan till exempel handla om arbete inom redovisning eller projekt. Som controller innefattar dina arbetsuppgifter bland annat: • Arbeta med prognos- och budgetprocessen i Planacy. • Ha kontakt med kostnadsställeansvariga för att samla in och bearbeta data. • Ta fram beräkningar, underlag och presentationer i PowerPoint. • Utföra ad hoc-uppgifter inom ekonomi, exempelvis inom redovisning eller projekt. Värt att veta Du kommer att utgå från vår kunds kontor på Norrmalm i centrala Stockholm. Arbetstiderna är förlagda tre vardagar i veckan mellan kl. 08.00–16.00, med möjlighet till viss flextid. Uppdraget pågår från mitten av augusti till slutet av oktober eller mitten av november Våra förväntningar För att trivas och vara framgångsrik som konsult och som controller i det här uppdraget har du några års erfarenhet som controller, gärna med fokus på budgetarbete, prognoser och ekonomiska analyser. Du är van att ta fram underlag och presentationer kopplade till ekonomisk uppföljning och har en god systemvana. Det är meriterande om du har arbetat i system som Planacy, Qlik och Hogia, och har erfarenhet av att stötta verksamheten i ekonomiska processer. Som person är du analytisk, kommunikativ och har en god problemlösningsförmåga. Du arbetar självständigt och är trygg i att ta ansvar för dina uppgifter. Som konsult är det också viktigt att du snabbt kan sätta dig in i kundens arbetssätt och behov, och att du har ett flexibelt och lösningsorienterat förhållningssätt. Intresserad? Detta är ett konsultuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd av oss på TNG och arbeta som konsult på plats hos uppdragsgivaren. TNG hjälper kandidater och konsulter att ta nästa steg i karriären, oavsett om de söker en ny tjänst eller vill kliva in i ett konsultuppdrag. Med en rättvis och datadriven metod, baserad på fakta och vetenskap, matchar vi dig med arbetsgivare som ser bortom ålder, titel och magkänsla och istället fokuserar på potential, rätt erfarenhet och nya perspektiv. Vi ser fram emot att få din ansökan med CV eller LinkedIn-profil och utan personligt brev. Notera att vi inte kan ta emot ansökningar via e-post, men att du alltid är välkommen att maila rekryteraren vid frågor. Efter inskickad ansökan kommer vi anonymisera dina personuppgifter och troligtvis be dig att genomföra vetenskapliga rekryteringstester och / eller en intervju med vår AI-avatar Tengai, innan vi gör en första bedömning. Givetvis får du mer information om varje steg när det är dags och så snart du skickat in din ansökan kan du följa den i realtid via vår hemsida. Observera att vi gör urval löpande och tjänsten kan därför tillsättas före sista ansökningsdatum. Varmt välkommen!

6 dagar sedan
Sista ansökan:
15 augusti 2025
HR- och KMA-ansvarig till Adriansson i Hallsberg
Tng Group AB
Övriga administrations- och servicechefer

Vill du kombinera HR och hållbarhet i en bred och viktig roll hos Adriansson Mark & Anläggning i Hallsberg? Adriansson Mark & Anläggning söker nu en HR- och KMA-ansvarig med engagemang för både människor och miljö. I denna nyckelroll får du arbeta nära ledningen och kombinera daglig administration med långsiktig utveckling. Vi erbjuder dig en roll med stor frihet under ansvar, utvecklingsmöjligheter i en expansiv fas och en arbetsmiljö där du gör verklig skillnad. Adriansson Mark & Anläggning har över 40 års erfarenhet inom branschen, stabila finanser och en stark tillväxt. Vi investerar i både vår personal och den senaste tekniken.Låter det intressant? Skicka in din ansökan redan idag! Ditt anställningserbjudande Hos oss får du en vardag fylld av variation, utvecklingsmöjligheter och en central roll i företagets fortsatta tillväxt. Du blir en nyckelperson i ett team där din kompetens och dina idéer värdesätts. Vi tror på att ge våra medarbetare frihet under ansvar, vilket innebär att du har stort inflytande över ditt arbete och möjlighet att påverka både projekt och processer. Vi erbjuder en dynamisk arbetsmiljö där engagemang, kunskap och ärlighet är grunden i allt vi gör. Vår platta organisation och korta beslutsvägar gör att du snabbt ser resultat av ditt arbete och kan vara med och driva förändring på riktigt. Vill du arbeta i en framåtlutad organisation där du får ta ansvar och utvecklas? Då är Adriansson Mark & Anläggning rätt plats för dig! Dina arbetsuppgifter • Hantera personaladministration, avtal, system och register • Säkerställa efterlevnad av arbetsrätt, policys och lagar • Vara stöd i personalfrågor och samordna utbildningsinsatser • Driva arbetsmiljö- och kulturfrågor • Upprätta kvalitets- och miljöplaner, egenkontroller och dokumentation • Genomföra interna revisioner och följa upp avvikelser • Arbeta med riskbedömningar, skyddsronder och säkerhetsrutiner • Bevaka miljö- och arbetsmiljökrav i projektens alla skeden Värt att veta Du utgår från vårt kontor i Hallsberg och arbetar nära företagsledningen. Rollen är bred och varierad med både strategiskt ansvar och operativa insatser. Du blir en central del av verksamheten och samarbetar med hela organisationen, från projektledare till yrkesarbetare. Tjänsten är heltid och tillsvidare med tillträde enligt överenskommelse. Vi är ett företag där vi bland annat deltar i trevliga kundevent och mässor. Bland annat är vi aktiva i Örebro Hockeys nätverk. Varje morgon äter vi frukost tillsammans och i vår mysiga lounge har vi ibland AW. Våra förväntningar Vi söker dig som har erfarenhet av både HR och KMA, gärna från bygg- eller anläggningsbranschen. Du har goda kunskaper inom arbetsmiljölagstiftning, kvalitetssystem och personalfrågor. Rollen kräver att du är strukturerad, självgående och har lätt för att kommunicera. Du trivs i en miljö där du får ta stort ansvar, fatta egna beslut och har ett genuint intresse för människor, miljö och utveckling. Intresserad? Rekryteringen sker i samarbete med TNG Tech – specialister på datadriven och fördomsfri teknik- och ingenjörsrekrytering, samt bemanning och interim. Vi ser fram emot att få din ansökan med CV eller LinkedIn-profil, och utan personligt brev, i vårt enkla ansökningsformulär. Notera att vi inte kan ta emot ansökningar via e-post, men att du alltid är välkommen att maila rekryteraren vid frågor. Efter inskickad ansökan kommer vi dels anonymisera dina personuppgifter, dels be dig att göra ett par rekryteringstester, innan vi gör en första bedömning. Givetvis får du mer information om varje steg när det är dags och så snart du skickat in din ansökan kan du följa den i realtid via vår hemsida. Observera att vi gör urval löpande och tjänsten kan därför tillsättas före sista ansökningsdatum. Varmt välkommen!

6 dagar sedan
Sista ansökan:
2 augusti 2025
Depåingenjör inom teknik och underhåll
Tng Group AB
Ingenjörer och tekniker inom bygg och anläggning

Teknisk nyckelroll i framtidens energidepåer, St1 Teknisk nyckelroll i framtidens energidepåer, St1Vill du leda tekniska investeringar i en samhällsviktig och säkerhetsintensiv verksamhet?St1 söker en depåingenjör som tar ansvar för tekniska investeringsprojekt och förbättringsarbete på bolagets sju depåer. Här kombinerar du tekniskt djup med praktiskt driv i en nyckelroll som påverkar både säkerhet och effektivitet. Just nu pågår flera spännande projekt – du kommer snabbt kastas in i arbetet och få ta stort ansvar från start. Ditt anställningserbjudande St1 erbjuder dig en tekniskt bred och ansvarsfylld roll i en samhällsviktig verksamhet. Du får en viktig position i ett företag med tydligt fokus på hållbarhet, energieffektivisering och teknikutveckling. Här satsar man på att ta hand om sina medarbetare – både genom ett inkluderande klimat och genom att skapa goda möjligheter till utveckling och långsiktig karriär. Du blir en del av en nytänkande och välkomnande organisation där initiativ uppskattas och där det är kort väg från idé till beslut. • Tjänstebil • Flexibel placeringsort • Bonusprogram • Friskvårdsbidrag (4900 kr) • Personalrabatt på drivmedel Dina arbetsuppgifter • Driva CAPEX- och IMP-projekt från idé till genomförande • Föreslå och implementera tekniska lösningar • Samordna standarder och säkerställa teknisk utveckling • Ge tekniskt stöd till linjechefer och depåpersonal • Arbeta med anläggningssystem (SCADA, DCS, pumpar, tankar, automation) • Bidra i riskbedömningar och hantera krav kopplade till ”license to operate” • Följa upp förebyggande och riskbaserat underhåll • Använda system som MoC, PTW och incidentrapporteringsverktyg Värt att veta Du blir en del av ett centralt teknikteam som stöttar sju depåer i hela landet. Placeringsort är flexibel och resor med övernattning förekommer, cirka en gång i veckan. Du får stöd av en erfaren kollega men förväntas snabbt bli självgående. Arbetet innebär tät kontakt med drift, entreprenörer och myndigheter. Säkerhetsprövning och drogtest krävs i slutskedet. Våra förväntningar • Teknisk utbildning eller motsvarande erfarenhet • Bakgrund inom drift, underhåll, industri eller energisektor • Erfarenhet av tekniska investeringsprojekt • Förståelse för anläggningstillgångar och underhållssystem • Kunskap om branschspecifika tekniska system – t.ex. tankanläggningar, pumpar, mät- och styrsystem (SCADA, DCS), automationslösningar • Vana att arbeta med system som MoC, PTW och incidentrapporteringsverktyg • Du är administrativt skicklig och praktiskt lagd • Du har god samarbetsförmåga, stöttar tekniker och linjechefer, och driver teknisk utveckling • Du är en doer som inte tvekar att ta tag i det som behöver göras, samtidigt som du är tydlig i din kommunikation, driver arbetet framåt och skapar förtroende i samarbeten • Körkort är ett krav Intresserad? Rekryteringen sker i samarbete med TNG Tech – specialister på datadriven och fördomsfri teknik- och ingenjörsrekrytering, samt bemanning och interim. Vi ser fram emot att få din ansökan med CV eller LinkedIn-profil, och utan personligt brev, i vårt enkla ansökningsformulär. Notera att vi inte kan ta emot ansökningar via e-post, men att du alltid är välkommen att maila rekryteraren vid frågor. Efter inskickad ansökan kommer vi dels anonymisera dina personuppgifter, dels be dig att göra ett par rekryteringstester, innan vi gör en första bedömning. Givetvis får du mer information om varje steg när det är dags och så snart du skickat in din ansökan kan du följa den i realtid via vår hemsida. Observera att vi gör urval löpande och tjänsten kan därför tillsättas före sista ansökningsdatum. Varmt välkommen!

6 dagar sedan
Sista ansökan:
2 augusti 2025
QA & Test Specialist – Coor, Stockholm
Tng Group AB
Systemtestare och testledare

Är du nyfiken, gillar teknik och vill bidra till resultat av hög kvalité? Välkommen till Coor som QA & Test Specialist i Stockholm I rollen som QA &Test Specialist hos Coor i Stockholm får du möjligheten att bidra med kvalitetssäkring i allt från kundintegrationer till större utvecklingsprojekt. Här blir du en viktig spelare i ett engagerat team, där din insats märks och uppskattas. Du får ta ett stort eget ansvar och samtidigt möjlighet att utvecklas tillsammans med kunniga kollegor i en modern organisation med vänlig kultur. Vi erbjuder dig • En varierad och utvecklande roll i ett engagerat team • Möjlighet att växa exempelvis mot testledning eller utveckling • En inkluderande kultur där öppenhet och samarbete är självklart • Flexibelt arbetssätt – vi jobbar hybrid med ca tre dagar/vecka på kontoret Det här gör du hos oss • Utföra manuella och automatiserade tester (funktionella, regression, integration) • Designar och dokumenterar testfall och testdata • Felsöker och följer upp buggar i verktyg som Jira, Zephyr Scale och Tosca • Samarbetar nära med utvecklare, testledare och andra intressenter • Stödjer verksamheten i att genomföra användartester (UAT) • Deltar i testplanering, produktionsvalidering och förbättringsarbete Ditt team och arbetsplats Du kommer att tillhöra Coor Goup IT som består av ca. 75 personer. Ditt team är en del där systemintegration och automation står i fokus. Du arbetar nära systemutvecklare och projektledare i både mindre leveranser och större projekt ibland med kundkontakt. Placeringsort är Solna, där vi sitter i helt nybyggda, ljusa lokaler med takterrass på Mathildatorget. Vi tror på balans, utveckling och en organisation där alla får ta plats. Mer om dig Vi söker dig som är analytisk, noggrann och gillar att ta eget ansvar. Du har erfarenhet av testarbete sedan tidigare. Du är tekniskt intresserad och vill lära dig mer om testverktyg som Tosca. Du är en nyfiken person som snabbt sätter dig in i nya processer och tar initiativ. Vi ser gärna att du har förståelse för systemlandskap och testmetodik. Erfarenhet av att scripta, agila arbetssätt och testcertifieringar som ISTQB är meriterande, men inget krav. Du har god kommunikationsförmåga och kommunicerar obehindrat på svenska och engelska i tal och skrift. Så här får vi kontakt I den här rekryteringen har vi valt att samarbeta med Ada Digital som strävar efter en transparent, inkluderande och snabbrörlig rekryteringsupplevelse. Vi vill veta mer om dig och din potential! Du söker tjänsten enkelt och behöver inte bifoga några dokument. Det räcker med en motivering till varför du söker tjänsten och om du saknar CV kan du bifoga din LinkedIn-profil. Följ sedan din ansökan live via vår hemsida. Urvalet sker löpande och tjänsten kan bli tillsatt före sista ansökningsdatum. Är du nyfiken och vill veta mer innan du söker? Hör av dig till ansvarig rekryterare. Vi ser fram emot att få kontakt med dig!

6 dagar sedan
Sista ansökan:
2 augusti 2025
Konsult / interim inom .NET till kund i Stockholm
Tng Group AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Är du konsult / interim och söker nytt uppdrag som utvecklare inom .NET? Är du tillgänglig för uppdrag i Stockholm? Läs då vidare! Här får du, med din expertis och erfarenhet, möjligheten att gå in och stötta en av våra kunder som verkar inom försäkringsbranschen som utvecklare inom .NET. Behovet är från augusti 2025 och framåt på heltid och du sitter centralt i Stockholm, med möjlighet att jobba hybrid. Vi erbjuder dig I detta konsultuppdrag har du som utvecklare inom .NET en konsultativ och drivande roll för att skapa initiativ. Rollen är bred och varierande med många kontaktytor. Du kommer få möjlighet att påverka och driva förändringsarbete i en komplex miljö. Ansvaret är både på operativ och strategisk nivå inom ditt område. Det här gör du hos oss • Arbeta med tekniker som bland annat .NET Core 6, och Azure DevOps. • Vara med och designa nya lösningar från ax till limpa, • Vidareutveckling och förvaltning av affärskritiska verksamhetssystem, • Bygga och optimera integrationer mot andra system. Ditt team och arbetsplats Du kommer vara placerad i moderna lokaler i centrala Stockholm. Det finns möjlighet att jobba hybrid, dvs. både på plats från kontoret och hemifrån. Mer om dig Vi söker dig som är en erfaren utvecklare med tyngd på backend inom .NET. Du gillar att ta initiativ och ett stort ansvar i teamet. Du är stark kommunikativ och är flytande i svenska och engelska. Det är meriterande om du har erfarenhet från försäkring eller bank/finans. Vi söker konsulter som är tillgängliga i närtid, men vi ser också att vi kommer ha behov framåt så hör gärna av dig eller gör en ansökan om du också kommer va tillgänglig längre fram. Vi har dig gärna i vårt nätverk för framtida uppdrag! Så här får vi kontakt Detta är ett konsultuppdrag där du antingen blir anställd av oss på Ada Digital eller anlitas som underkonsult, beroende på vilken lösning som passar dig bäst. I tillsättningen strävar vi efter att ge dig en transparent, inkluderande och snabbrörlig rekryteringsupplevelse. Och vi vill veta mer om dig och din potential! För att ansöka behöver du inte bifoga några dokument. Skriv istället en kort motivering och bifoga din LinkedIn-profil. Urval kommer sker löpande och uppdraget kan bli tillsatt före sista ansökningsdatum. Är du nyfiken och vill veta mer innan du söker? Hör av dig till ansvarig rekryterare. Vi ser fram emot att få kontakt med dig!

6 dagar sedan
Sista ansökan:
1 augusti 2025