Om tjänsten I rollen som merchandiser/varuplockare kommer du att vara nyckeln till att skapa en inspirerande och lockande butiksmiljö. Vi erbjuder dig ett arbete där du kan påverka och styra ditt arbete till stor del själv men såklart även i samråd med oss. Dina arbetsuppgifter kommer att bestå av att besöka olika butiker i Stockholmsområdet för att fylla på, fronta, underhålla samt beställa varor för våra kunder. Då du arbetar själv är det viktigt att du är handlingskraftig, självgående och har förmågan att planera ditt arbete effektivt. Personliga egenskaper Vi söker dig som är kreativ, självgående och har en god förmåga att ta egna initiativ. Du trivs med varierande arbetsuppgifter och har en flexibel inställning, vilket gör att du kan anpassa dig efter olika situationer. Som person är du serviceinriktad och ansvarstagande, med ett starkt driv att hitta lösningar i det dagliga arbetet. Du har ett öga för detaljer och arbetar noggrant för att säkerställa hög kvalitet i det du gör. Erfarenhet av varuplock, merchandising eller liknande arbetsuppgifter inom detaljhandeln är meriterande. Krav B-körkort och tillgång till bil Anställningsform Tjänsten är en deltidsanställning på cirka 15 timmar per vecka med möjlighet till fler timmar vid behov. Arbetstiderna är förlagda på vardagar, måndag till fredag, under dagtid. Vi erbjuder en tillsvidareanställning med sex månaders prövotid. Du kommer att vara anställd av Storesupport by Job&Talent och arbeta för vår kund. Startdatum sker enligt överenskommelse. Om Storesupport by Job&Talent Storesupport är en del av Job&Talent, en av de snabbast växande aktörerna inom rekryterings- och bemanningsbranschen globalt, med huvudkontor i Madrid och verksamhet på de största europeiska marknaderna, USA och Sydamerika. Job&Talent erbjuder kvalitativa rekryterings- och bemanningstjänster inom bland annat logistik, industri, bygg, event, administration och detaljhandel. I Sverige sysselsätter vi årligen 10 000 medarbetare och omsätter 1,8 miljarder kronor. Ansökan Vi kan tyvärr inte hantera ansökningar via mejl, vänligen sök via vårt ansökningsformulär. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att aktuella kandidater inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten. Är du intresserad? Sök tjänsten redan idag! Urval och intervjuer sker löpande så skicka därför in din ansökan så snart som möjligt! Har du några frågor kring tjänsten eller rekryteringsprocessen? Då är du välkommen att höra av dig till ansvarig rekryterare. Varmt välkommen!
Arbetsuppgifter Som lagermedarbetare hos Dagab är dina huvudsakliga arbetsuppgifter orderplock av livsmedel på pall, arbetet sker med hjälp av truck. Denna tjänst avser Dagabs frysavdelning som har en temperatur på -26 grader. Arbetet är mycket fysiskt krävande och tunga lyft är vanligt förekommande. Arbetet innebär också hantering av alla sorters livsmedel. Arbetstider Arbetet är framförallt förlagt till vardagar. På sikt finns även möjlighet för arbete under helgen. Dagpassen är förlagda mellan cirka kl. 06:00-15:00 och kvällspassen är förlagda mellan cirka kl. 15:00-23:00. En förutsättning för att anställas i denna tjänst är att du vill och kan jobba upp till heltid under somrar och storhelger. Arbetet börjar med två veckors betald utbildning på heltid måndag-fredag under kvällstid, cirka kl. 15:00-23:00. Truckkort är inget krav då du utbildas på plats! Start för tjänsten sker under april/maj. Vi erbjuder dig: Arbete på en välbetald avdelning. Utöver GFL-lön, OB och semesterersättning ingår ett frystillägg på denna avdelning. Flexibel schemaläggning då du lägger dig tillgänglig veckovis. Möjlighet att arbeta 1-3 pass i veckan. Sommarjobb upp till heltid samt jobb under helger och lov Personalbutik med förmånliga priser Gym Att bli del av en engagerad och sammansvetsad arbetsgrupp Vi söker dig som: Är student och har minst 2 år kvar på dina studier Vill och kan jobba upp till heltid under sommaren 2025 och 2026 (det gäller främst vecka 26-33). Har tidigare lagererfarenhet Trivs med ett fysiskt och aktivt arbete Krav: För att anställas och vara anställd i denna tjänst krävs det att du studerar eller har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50 procent. Truckutbildning, arbetsplatsintroduktion, säkerhetsregler, säkerhetsgenomgångar och övriga instruktioner sker på svenska vilket innebär att du behöver behärska det svenska språket bra. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att de aktuella kandidaterna inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten. Du måste ha fyllt 18 år för att kunna anställas i denna tjänst. Om Dagab Dagab är en del av Axfood, Sveriges näst största aktör inom dagligvaruhandeln med varumärken som Willys, Hemköp, Tempo, Axfood Snabbgross, Mat.se och Middagsfrid. Dagab ansvarar för att Axfood sortiment, inköp och logistik ska fungera optimalt och har en nyckelroll i Axfoods arbete med att ständigt effektivisera varuflödet från sortiment och inköp, till lagerhantering och distribution. Om Storesupport by Job&Talent Storesupport är en del av Job&Talent, en av de snabbast växande aktörerna inom rekryterings- och bemanningsbranschen globalt, med huvudkontor i Madrid och verksamhet på de största europeiska marknaderna, USA och Sydamerika. Job&Talent erbjuder kvalitativa rekryterings- och bemanningstjänster inom bland annat logistik, industri, bygg, event, administration och detaljhandel. I Sverige sysselsätter vi årligen 10 000 medarbetare och omsätter 1,8 miljarder kronor. Intresserad?Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Varmt välkommen!
Om tjänsten I rollen som merchandiser/varuplockare kommer du att vara nyckeln till att skapa en inspirerande och lockande butiksmiljö. Vi erbjuder dig ett arbete där du kan påverka och styra ditt arbete till stor del själv men såklart även i samråd med oss. Dina arbetsuppgifter kommer att bestå av att besöka olika butiker i Stockholmsområdet för att fylla på, fronta, underhålla samt beställa varor för våra kunder. Då du arbetar själv är det viktigt att du är handlingskraftig, självgående och har förmågan att planera ditt arbete effektivt. Personliga egenskaper Vi söker dig som är kreativ, självgående och har en god förmåga att ta egna initiativ. Du trivs med varierande arbetsuppgifter och har en flexibel inställning, vilket gör att du kan anpassa dig efter olika situationer. Som person är du serviceinriktad och ansvarstagande, med ett starkt driv att hitta lösningar i det dagliga arbetet. Du har ett öga för detaljer och arbetar noggrant för att säkerställa hög kvalitet i det du gör. Erfarenhet av varuplock, merchandising eller liknande arbetsuppgifter inom detaljhandeln är meriterande. Krav B-körkort och tillgång till bil Anställningsform Tjänsten är en deltidsanställning på cirka 15 timmar per vecka med möjlighet till fler timmar vid behov. Arbetstiderna är förlagda på vardagar, måndag till fredag, under dagtid. Vi erbjuder en tillsvidareanställning med sex månaders prövotid. Du kommer att vara anställd av Storesupport by Job&Talent och arbeta för vår kund. Startdatum sker enligt överenskommelse. Om Storesupport by Job&Talent Storesupport är en del av Job&Talent, en av de snabbast växande aktörerna inom rekryterings- och bemanningsbranschen globalt, med huvudkontor i Madrid och verksamhet på de största europeiska marknaderna, USA och Sydamerika. Job&Talent erbjuder kvalitativa rekryterings- och bemanningstjänster inom bland annat logistik, industri, bygg, event, administration och detaljhandel. I Sverige sysselsätter vi årligen 10 000 medarbetare och omsätter 1,8 miljarder kronor. Ansökan Vi kan tyvärr inte hantera ansökningar via mejl, vänligen sök via vårt ansökningsformulär. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att aktuella kandidater inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten. Är du intresserad? Sök tjänsten redan idag! Urval och intervjuer sker löpande så skicka därför in din ansökan så snart som möjligt! Har du några frågor kring tjänsten eller rekryteringsprocessen? Då är du välkommen att höra av dig till ansvarig rekryterare. Varmt välkommen!
Arbetsuppgifter Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att innefatta ombyggnation, varuexponering, försäljning och varuplock. I rollen kommer du att genomföra dagliga butiksbesök i Södra Stockholm. Tillsammans med Celsius kommer du att planera och optimera produktplacering samt exponering. Målet är att säkerställa att produkterna presenteras på ett sätt som lockar kunder och stärker varumärkets synlighet. Vem är du? Vi söker dig som är kreativt lagd, ofta kommer med idéer och nya angreppssätt för att effektivisera varuexponering samt optimera försäljning. Som merchandiser i detta uppdrag kommer du att vara ansiktet utåt för vår uppdragsgivare Celsius. Du ska ha tidigare butikserfarenhet eller ha erfarenhet av en liknande roll för att ha den förståelsen som krävs för rollen. Eftersom arbetet innebär mycket självständigt arbete, så söker vi dig som är bekväm med att ta egna initiativ och ta eget ansvar. Vidare ser vi att du som person är självgående, engagerad, noggrann samt mål- och resultatinriktad. Du har även en god samarbetsförmåga, då du kommer att samverka med andra merchandisers och säljare. Krav Körkort Du behärskar svenska obehindrat både i tal och i skrift. Anställningsform Du kommer att vara anställd hos oss på Storesupport by Job&Talent och arbeta för vår kund. Vi tillämpar en provanställning på 6 månader, därefter övergår anställningen till en tillsvidareanställning. Det är en unik möjlighet att få arbeta för ett välkänt företag och få användning av din kreativitet. Arbetet är på heltid med start enligt överenskommelse. Ansökan Vi kan tyvärr inte hantera ansökningar via mejl på grund av GDPR, vänligen sök via vårt ansökningsformulär nedan. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att aktuella kandidater inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten. Är det dig vi pratar om? Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas eftersom så skicka därför in din ansökan redan idag. Varmt välkommen med din ansökan! Celsius är den ursprungliga funktionella energidrycken som skapades av människor som lever ett hälsosamt och aktivt liv. Den lanserades för första gången i Sverige 2009, vilket blev en enorm framgång som förvandlade den svenska kategorin av funktionella drycker och energidrycker. Att vara hälsosam innebär inte bara att träna, det är ett tankesätt, en beslutsamhet och en livsstil. Det är för den livsstilen som Celsius är den perfekta drycken. Celsius är, och har alltid varit, helt vegansk, fri från kolhydrater och innehåller bara naturliga smak-och färgämnen. De strävar efter att erbjuda den bästa smakprofilen av alla funktionsdrycker och att ge den perfekta mängden energi för att prestera bättre under både träning och i vardagen Celsius Sweden AB är ca 55 anställda i Sverige med en global omsättning på över 10 miljarder. Varumärket finns på 3 kontinenter och 15 i länder. Företaget marknadsför och säljer, med stor framgång, varumärket Celsius till dagligvaru-, service-, fackhandeln samt gym. På Celsius Sweden AB brinner medarbetarna för att inspirera och motivera andra människor till en hälsosam livsstil. Därför har företaget valt att distribuera en innovativ hälsoprodukt. Värderingar är att produkterna som distribuerar skall vara hälsosamma, smaka gott och fylla en funktion. Vänligen läs mera på www.celsiussverige.se.
Om Würth Würth är en globalt ledande leverantör av produkter och tjänster inom hantverk, industri och fordonsbranschen. Företaget erbjuder ett brett sortiment av fästelement, verktyg, kemiska produkter och arbetskläder. Med en stark närvaro i Sverige och över 400 bolag världen över fokuserar Würth på kvalitet, innovation och kundservice. Genom sina butiker och e-handel erbjuder företaget skräddarsydda lösningar för att möta behoven hos både små och stora verksamheter. Arbetsuppgifter Som butikssäljare på Würth kommer du att vara en viktig del i teamet. Du kommer ha ansvar för att leverera en hög service till kunderna. Jobbet innebär även att hitta rätt produkter, erbjuda expertkunskap och säkerställa en positiv köpupplevelse. Dina arbetsuppgifter kommer att innefatta: Möta och assistera kunder i butiken Ge professionell rådgivning och produktinformation Hantera kassa Varuplock Hålla butiken ren och organiserad Personliga egenskaper Du som person är självgående, ansvarsfull och gillar ett serviceinriktat arbete i en liten arbetsgrupp. Du brinner för service och är lugn, uppmärksam och tillmötesgående i ditt bemötande. För oss är det viktigt att du visar intresse för butikens produkter och aktivt arbetar för att driva butiken framåt. Tidigare erfarenhet från arbete inom detaljhandeln eller sällanköpshandeln är mycket meriterande. Anställningsform Tjänsten är en visstidsanställning från den 1 april till den 30 juni. Arbetstiderna är förlagda mellan 07:00 och 16:00. Du kommer att vara anställd hos Storesupport by Job&Talent och arbeta för vår kund. Om Storesupport by Job&Talent Storesupport är en del av Job&Talent, en av de snabbast växande aktörerna inom rekryterings- och bemanningsbranschen globalt, med huvudkontor i Madrid och verksamhet på de största europeiska marknaderna, USA och Sydamerika. Job&Talent erbjuder kvalitativa rekryterings- och bemanningstjänster inom bland annat logistik, industri, bygg, event, administration och detaljhandel. I Sverige sysselsätter vi årligen 10 000 medarbetare och omsätter 1,8 miljarder kronor. Ansökan Vi kan tyvärr inte hantera ansökningar via mejl, vänligen sök via vårt ansökningsformulär. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att aktuella kandidater inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten. Är du intresserad? Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas allt eftersom så skicka därför in din ansökan så snart som möjligt. Varmt välkommen!
Som Sveriges ledande blomsterhandel är Blomsterlandet en viktig aktör för företag inom trädgårdsodling och växter. Vi tillhandahåller växter, blommor och tillbehör till många företag i olika former; från planteringar för kommuner och kyrkogårdar till att stödja trädgårdsmästare och trädgårdsarkitekter med deras projekt. Vi är måna om att skapa hållbara affärslösningar och stärka långsiktiga kundrelationer där kundernas behov och preferenser alltid står i centrum. Om tjänsten Som Chef Företagsförsäljning får du det övergripande ansvaret för att driva och optimera vår företagsförsäljning. Du arbetar operativt tillsammans med våra butiker och andra avdelningar för att säkerställa en effektiv integration av våra försäljningskanaler. Tillsammans med ditt team arbetar du nära vår inköpsavdelning och logistik för att säkerställa att vi har rätt produkter för våra företagskunder och kan leverera på ett smidigt sätt. Du rapporterar till Blomsterlandets Sortiment- och inköpschefen och är en del av ledningsgruppen för avdelningen. Ditt uppdrag är att utveckla erbjudanden och lösningar som möter kundernas behov, både nu och i framtiden. Försäljningen sker i teamet men även i butiksled, och vi ser de digitala gränssnitten som en viktig möjliggörare för enkla och smidiga köp. Dina ansvarsområden Du ansvarar bland annat för att: Analysera försäljningsdata och identifiera förbättringsområden för att optimera försäljningen. Säkerställa att Blomsterlandets B2B-verksamhet drivs effektivt och inom givna riktlinjer. Du kommer att ha ett stort fokus på hållbarhet och ser till att vår verksamhet bedrivs på ett hållbart sätt, vilket är centralt för oss. Arbeta med hållbarhet som en naturlig del av affären. Vi alltid följer lagar, regler och interna arbetssätt för att upprätthålla hög kvalitet. Ständigt förbättra B2B-försäljningsorganisationen, där du identifierar och driver tvärfunktionella förbättringar för att effektivisera våra arbetsprocesser. Vem är du? Vi söker dig som har flera års erfarenhet av B2B-försäljning, gärna från liknande branscher. Har du arbetat med växter och färskvaror är det en fördel, men inte ett krav. Du kan lätt växla mellan operativa frågor och långsiktig affärsutveckling. Du brinner passionerat för kunden och att genom försäljningsinsikter ta fram anpassade lösningar. Kundnöjdhet är något du värderar högt, och du förstår vikten av långsiktiga affärsrelationer. Du är van vid att fatta datadrivna beslut och analysera resultat för att fatta korrekta beslut framåt. Som ledare är du en lagspelare som gillar att coacha ditt team, men även samarbeta tvärfunktionellt med andra avdelningar för att utveckla företaget framåt. Erfarenhet av verktyg som IFS, QlikSense och avancerade Excel-funktioner är meriterande, och du brinner för att utveckla både affären och kundrelationerna. Ansök nu och bli en del av vårt team! Är du redo att ta nästa steg i din karriär och göra skillnad i ett företag som blomstrar? Rekrytering sker löpande så skicka in din ansökan så snart som möjligt dock senast den 2024-04-50. Vi ser fram emot att läsa din ansökan! Våra rötter Blomsterlandet startades 1986. Vi kombinerar det stora kedjeföretagets styrka med den lokala butikens personliga engagemang. Blomsterlandet erbjuder växter för hem och trädgård samt interiörprodukter och trädgårdstillbehör.Vår verksamhet har omkring 900 medarbetare och omsätter cirka 2 miljarder kronor. Blomsterlandet drivs av S-Invest Trading AB och ägs av Stena Adactum, vilka tillhör Stena-Sfären. Väx med oss! På Blomsterlandet får du vara en del av ett växande och passionerat team som har ett stort engagemang för allt som har med trädgård och växtliv att göra. Vi erbjuder en arbetsmiljö där kreativitet, samarbete och innovation står i centrum, och där varje medarbetare spelar en avgörande roll för vår framgång. Du kommer att ha stora möjligheter att påverka och du kommer att fa en spännande, strategisk och utvecklande roll hos oss.
Arbetsuppgifter Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att innefatta ombyggnation, varuexponering, försäljning och varuplock. I rollen kommer du att genomföra dagliga butiksbesök i Södra Stockholm. Tillsammans med Celsius kommer du att planera och optimera produktplacering samt exponering. Målet är att säkerställa att produkterna presenteras på ett sätt som lockar kunder och stärker varumärkets synlighet. Vem är du? Vi söker dig som är kreativt lagd, ofta kommer med idéer och nya angreppssätt för att effektivisera varuexponering samt optimera försäljning. Som merchandiser i detta uppdrag kommer du att vara ansiktet utåt för vår uppdragsgivare Celsius. Du ska ha tidigare butikserfarenhet eller ha erfarenhet av en liknande roll för att ha den förståelsen som krävs för rollen. Eftersom arbetet innebär mycket självständigt arbete, så söker vi dig som är bekväm med att ta egna initiativ och ta eget ansvar. Vidare ser vi att du som person är självgående, engagerad, noggrann samt mål- och resultatinriktad. Du har även en god samarbetsförmåga, då du kommer att samverka med andra merchandisers och säljare. Krav Körkort Du behärskar svenska obehindrat både i tal och i skrift. Anställningsform Du kommer att vara anställd hos oss på Storesupport by Job&Talent och arbeta för vår kund. Vi tillämpar en provanställning på 6 månader, därefter övergår anställningen till en tillsvidareanställning. Det är en unik möjlighet att få arbeta för ett välkänt företag och få användning av din kreativitet. Arbetet är på heltid med start enligt överenskommelse. Ansökan Vi kan tyvärr inte hantera ansökningar via mejl på grund av GDPR, vänligen sök via vårt ansökningsformulär nedan. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att aktuella kandidater inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten. Är det dig vi pratar om? Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas eftersom så skicka därför in din ansökan redan idag. Varmt välkommen med din ansökan! Celsius är den ursprungliga funktionella energidrycken som skapades av människor som lever ett hälsosamt och aktivt liv. Den lanserades för första gången i Sverige 2009, vilket blev en enorm framgång som förvandlade den svenska kategorin av funktionella drycker och energidrycker. Att vara hälsosam innebär inte bara att träna, det är ett tankesätt, en beslutsamhet och en livsstil. Det är för den livsstilen som Celsius är den perfekta drycken. Celsius är, och har alltid varit, helt vegansk, fri från kolhydrater och innehåller bara naturliga smak-och färgämnen. De strävar efter att erbjuda den bästa smakprofilen av alla funktionsdrycker och att ge den perfekta mängden energi för att prestera bättre under både träning och i vardagen Celsius Sweden AB är ca 55 anställda i Sverige med en global omsättning på över 10 miljarder. Varumärket finns på 3 kontinenter och 15 i länder. Företaget marknadsför och säljer, med stor framgång, varumärket Celsius till dagligvaru-, service-, fackhandeln samt gym. På Celsius Sweden AB brinner medarbetarna för att inspirera och motivera andra människor till en hälsosam livsstil. Därför har företaget valt att distribuera en innovativ hälsoprodukt. Värderingar är att produkterna som distribuerar skall vara hälsosamma, smaka gott och fylla en funktion. Vänligen läs mera på www.celsiussverige.se.
Arbetsuppgifter Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att innefatta ombyggnation, varuexponering, försäljning och varuplock. I rollen kommer du att genomföra dagliga butiksbesök i Södra Stockholm. Tillsammans med Celsius kommer du att planera och optimera produktplacering samt exponering. Målet är att säkerställa att produkterna presenteras på ett sätt som lockar kunder och stärker varumärkets synlighet. Vem är du? Vi söker dig som är kreativt lagd, ofta kommer med idéer och nya angreppssätt för att effektivisera varuexponering samt optimera försäljning. Som merchandiser i detta uppdrag kommer du att vara ansiktet utåt för vår uppdragsgivare Celsius. Du ska ha tidigare butikserfarenhet eller ha erfarenhet av en liknande roll för att ha den förståelsen som krävs för rollen. Eftersom arbetet innebär mycket självständigt arbete, så söker vi dig som är bekväm med att ta egna initiativ och ta eget ansvar. Vidare ser vi att du som person är självgående, engagerad, noggrann samt mål- och resultatinriktad. Du har även en god samarbetsförmåga, då du kommer att samverka med andra merchandisers och säljare. Krav Körkort Du behärskar svenska obehindrat både i tal och i skrift. Anställningsform Du kommer att vara anställd hos oss på Storesupport by Job&Talent och arbeta för vår kund. Vi tillämpar en provanställning på 6 månader, därefter övergår anställningen till en tillsvidareanställning. Det är en unik möjlighet att få arbeta för ett välkänt företag och få användning av din kreativitet. Arbetet är på heltid med start enligt överenskommelse. Ansökan Vi kan tyvärr inte hantera ansökningar via mejl på grund av GDPR, vänligen sök via vårt ansökningsformulär nedan. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att aktuella kandidater inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten. Är det dig vi pratar om? Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas eftersom så skicka därför in din ansökan redan idag. Varmt välkommen med din ansökan! Celsius är den ursprungliga funktionella energidrycken som skapades av människor som lever ett hälsosamt och aktivt liv. Den lanserades för första gången i Sverige 2009, vilket blev en enorm framgång som förvandlade den svenska kategorin av funktionella drycker och energidrycker. Att vara hälsosam innebär inte bara att träna, det är ett tankesätt, en beslutsamhet och en livsstil. Det är för den livsstilen som Celsius är den perfekta drycken. Celsius är, och har alltid varit, helt vegansk, fri från kolhydrater och innehåller bara naturliga smak-och färgämnen. De strävar efter att erbjuda den bästa smakprofilen av alla funktionsdrycker och att ge den perfekta mängden energi för att prestera bättre under både träning och i vardagen Celsius Sweden AB är ca 55 anställda i Sverige med en global omsättning på över 10 miljarder. Varumärket finns på 3 kontinenter och 15 i länder. Företaget marknadsför och säljer, med stor framgång, varumärket Celsius till dagligvaru-, service-, fackhandeln samt gym. På Celsius Sweden AB brinner medarbetarna för att inspirera och motivera andra människor till en hälsosam livsstil. Därför har företaget valt att distribuera en innovativ hälsoprodukt. Värderingar är att produkterna som distribuerar skall vara hälsosamma, smaka gott och fylla en funktion. Vänligen läs mera på www.celsiussverige.se.
Arbetsuppgifter Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att innefatta ombyggnation, varuexponering, försäljning och varuplock. I rollen kommer du att genomföra dagliga butiksbesök i Södra Stockholm. Tillsammans med Celsius kommer du att planera och optimera produktplacering samt exponering. Målet är att säkerställa att produkterna presenteras på ett sätt som lockar kunder och stärker varumärkets synlighet. Vem är du? Vi söker dig som är kreativt lagd, ofta kommer med idéer och nya angreppssätt för att effektivisera varuexponering samt optimera försäljning. Som merchandiser i detta uppdrag kommer du att vara ansiktet utåt för vår uppdragsgivare Celsius. Du ska ha tidigare butikserfarenhet eller ha erfarenhet av en liknande roll för att ha den förståelsen som krävs för rollen. Eftersom arbetet innebär mycket självständigt arbete, så söker vi dig som är bekväm med att ta egna initiativ och ta eget ansvar. Vidare ser vi att du som person är självgående, engagerad, noggrann samt mål- och resultatinriktad. Du har även en god samarbetsförmåga, då du kommer att samverka med andra merchandisers och säljare. Krav Körkort Du behärskar svenska obehindrat både i tal och i skrift. Anställningsform Du kommer att vara anställd hos oss på Storesupport by Job&Talent och arbeta för vår kund. Vi tillämpar en provanställning på 6 månader, därefter övergår anställningen till en tillsvidareanställning. Det är en unik möjlighet att få arbeta för ett välkänt företag och få användning av din kreativitet. Arbetet är på heltid med start enligt överenskommelse. Ansökan Vi kan tyvärr inte hantera ansökningar via mejl på grund av GDPR, vänligen sök via vårt ansökningsformulär nedan. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att aktuella kandidater inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten. Är det dig vi pratar om? Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas eftersom så skicka därför in din ansökan redan idag. Varmt välkommen med din ansökan! Celsius är den ursprungliga funktionella energidrycken som skapades av människor som lever ett hälsosamt och aktivt liv. Den lanserades för första gången i Sverige 2009, vilket blev en enorm framgång som förvandlade den svenska kategorin av funktionella drycker och energidrycker. Att vara hälsosam innebär inte bara att träna, det är ett tankesätt, en beslutsamhet och en livsstil. Det är för den livsstilen som Celsius är den perfekta drycken. Celsius är, och har alltid varit, helt vegansk, fri från kolhydrater och innehåller bara naturliga smak-och färgämnen. De strävar efter att erbjuda den bästa smakprofilen av alla funktionsdrycker och att ge den perfekta mängden energi för att prestera bättre under både träning och i vardagen Celsius Sweden AB är ca 55 anställda i Sverige med en global omsättning på över 10 miljarder. Varumärket finns på 3 kontinenter och 15 i länder. Företaget marknadsför och säljer, med stor framgång, varumärket Celsius till dagligvaru-, service-, fackhandeln samt gym. På Celsius Sweden AB brinner medarbetarna för att inspirera och motivera andra människor till en hälsosam livsstil. Därför har företaget valt att distribuera en innovativ hälsoprodukt. Värderingar är att produkterna som distribuerar skall vara hälsosamma, smaka gott och fylla en funktion. Vänligen läs mera på www.celsiussverige.se.
Vi letar efter en matälskare och serviceinriktad individ som brinner för kundmötet. Du kommer spela en viktig roll på butiksgolvet där du svarar på frågor, ger tips & råd, ser till att det är fräscht, påfyllt och frontat. Du kommer att arbeta på avdelningar som Frukt&Grönt, Mejeri & packad chark där det krävs att man är snabbfotad och är lyhörd hos kunder såväl som till kollegor. Arbetsuppgifter - Plocka upp varor - Datumkoll - Fronta - Säkerställa att avdelningen är fräsch, prydlig, attraktiv och lockande för kunder - Andra förekommande uppgifter Vem söker vi? Vi söker dig som har tidigare butikserfarenhet samt besitter god kunskap i kundservice. Det är meriterande om du har tidigare arbetat på ICA och med varupåfyllning. Du är en lagspelare som drivs av att där det faller dig naturligt att prioritera på avdelningen. Vidare har du en god samarbetsförmåga då man dagligen arbetar med dem andra avdelningarna och har många bollar i luften. Är detta rätt utmaning för dig? Urvalet sker löpande, skicka därför din ansökan redan idag. Tjänsten är en behovsanställning där du själv registrerar din tillgänglighet i IPool, där timmar varierar. Du bli anställd direkt av Ica Kvantum Liljeholmen som i denna rekrytering samarbetar med Storesupport. tillträde snarast eller enligt ök. Välkommen till Ica Kvantum Liljeholmen och en rolig resa! Om Ica Kvantum Liljeholmen Vårt mål är att vara Stockholms ledande måltidsbutik där det är lätt, spännande och inspirerande att handla och dina förväntningar på kvalitet, sortiment och service infrias. Vi vill vara en attraktiv och utvecklande arbetsplats där vi värdesätter våra medarbetare högt och strävar efter att lyfta deras potential. Vi tror på kontinuerlig utveckling och därför erbjuder vi en rad utbildningsmöjligheter, både internt och externt. Ta gärna del av butikens hemsida & Instagram här
Välj ett jobb för att visa detaljer