Avdelningsansvarig i Hemköpsbutik i Göteborg

Arbetsuppgifter I denna roll kommer du vara ansvarig för färskvaruavdelningen. Rollen innebär bland annat att: ta emot leveranser plocka upp och fronta färskvaror datumkontroll helhetsansvar för avdelningen Arbetstider Du kommer arbeta dagtid. Arbetet är förlagt inom cirka kl. 07:00-17:00. Du kommer arbeta varannan helg. Tjänsten avser 35 timmar/veckan. Start för tjänstensker under april/maj. Du kommer börja som anställd hos oss på Storesupport by Job&Talent.Tanken är att du efter tre månader blir anställd hos den aktuellabutiken. Kvalifikationer Krav: erfarenhet från dagligvaruhandeln erfarenhet av varuplock svenska i tal och skrift Meriterande: tidigare avdelningsansvarig eller motsvarande Vi söker dig som: kan kombinera noggrannhet och högt tempo trivs i ett aktivt arbete är serviceinriktad och vill säkerställa att varje kund får en bra upplevelse Vikt läggs även vid övriga personliga egenskaper Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att de aktuella kandidaterna inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten. Om oss Storesupport är en del av Job&Talent, en av de snabbast växande aktörerna inom rekryterings- och bemanningsbranschen globalt, med huvudkontor i Madrid och verksamhet på de största europeiska marknaderna, USA och Sydamerika. Job&Talent erbjuder kvalitativa rekryterings- och bemanningstjänster inom bland annat logistik, industri, bygg, event, administration och detaljhandel. I Sverige sysselsätter vi årligen 10 000 medarbetare och omsätter 1,8 miljarder kronor. Intresserad? Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.Är du intresserad utav tjänsten ansöker du via denna sida, vi tar inte emot ansökningar via mejl. Varmt välkommen!

2 april 2024
Sista ansökan:
28 maj 2024
Heltidsjobb som lagermedarbetare till vår kund - Dagab Hässleholm

Arbetsuppgifter Huvudsakliga arbetsuppgifterna somlagermedarbetare kommer vara truckkörning ochorderplock av livsmedelsvaror. Arbetet innebär plock, pack och färdigställande av beställningar på pall för leverans ut till kund. Arbetet ärfysiskt krävande och tunga lyft är vanligt förekommande. Produkterna plockas på tre olika avdelningar med varierande temperaturer: en kolonialavdelning (rumstempererad), färskavdelning (+ 4 grader) och en frysavdelning (- 26 grader). Som medarbetare har du en av dessaavdelningar som din huvudavdelning där kommer du att arbeta majoriteten av tiden, men arbete på samtliga avdelningar kan förekomma. ArbetstiderLagret har öppet måndagar-lördagar men även söndagar kan förekomma under perioder då det är väldigt mycket att göra.Arbetstiderna ärskift dagtid 06:00-14:40 eller kväll 14:35-23:00 med varierande dagar i veckan.Vi ser gärna att du är flexibel med arbetsdagar i veckan då jobb under helgkommer att förekomma.Arbetet inleds med en veckas betald utbildning så att dufår rätt förutsättningar föratt utföra uppgifterna.Om du inte har truckkort sedan innankommer du även att genomföra en truckutbildning på fredagen veckan innan utbildningen.Start för tjänsten är omgående. Anställning Tjänsten avser en visstidsanställning under 6 månader. Du kommer vara anställd som medarbetare på Job&talent men arbetar på uppdrag hos vår kund. Detta medförett stort ansvar som representant för vårt bolag. Personliga egenskaper Vi söker dig som har god fysik och som trivs med att arbeta med kroppen eftersom arbetet här består av många och tunga lyft. Du bör ha ett gott sinne för ordning och noggrannhet. Att du sedan kan kombinera dessa egenskaper med ett högt arbetstempo samt god samarbetsförmågaär av stor vikt. I arbetet ingår det att hantera alla sorters livsmedel.Truckutbildning, arbetsplatsintroduktion, säkerhetsregler, säkerhets genomgångar och övriga instruktioner sker på svenska vilket innebär att du behöver behärska det svenska språket bra. Vikt kommer även att läggas vid dina övriga personliga egenskaper. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att de aktuella kandidaterna inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten.Bra att veta är att Dagab har nolltolerans mot alla former av diskriminering och kränkande särbehandling. Eftersom Dagab värnar extra mycket om goda arbetsmiljöförhållanden utförs slumpvisa drogtester på arbetsplatsen Om Storesupport by Job&Talent Storesupport är en del av Job&Talent, en av de snabbast växande aktörerna inom rekryterings- och bemanningsbranschen globalt, med huvudkontor i Madrid och verksamhet på de största europeiska marknaderna, USA och Sydamerika. Job&Talent erbjuder kvalitativa rekryterings- och bemanningstjänster inom bland annat logistik, industri, bygg, event, administration och detaljhandel. I Sverige sysselsätter vi årligen 10 000 medarbetare och omsätter 1,8 miljarder kronor. Om Dagab Inköp & Logistik Dagab skapar, lagerhåller och levererar sortimentet till Axfoodkoncernens kedjor såsom Hemköp, Willys, City Gross, Snabbgross, Urban Deli och Apohem. Dagab utvecklar också egna varumärken, bland annat Garant, Eldorado och Såklart. Verksamheten vilar på goda värderingar för jord, människa och samhälle, vilket genomsyrar allt från sortimentsutveckling, paketering och transport - till hur Dagab agerar mot sina medarbetare. På så sätt ger Dagab sina kunder förutsättningar att göra schyssta, hållbara val. Dagab driver och utvecklar koncernens sortiment, inköp och logistik. Dagab har en nyckelroll i Axfoods arbete med att ständigt effektivisera varuflödet. Dagab ingår i Axfood AB som är noterat på Nasdaq OMX Stockholm AB:s Large Cap-lista. Varmt välkommen!

28 mars 2024
Sista ansökan:
22 maj 2024
Vi söker dig som har erfarenhet av dagligvaruhandeln

Nu har du chansen att arbeta hos oss på Storesupport by Job&Talent! Vi erbjuder personal till butiker inom dagligvaruhandeln vid akut eller planerat behov och nu söker vi kunniga, positiva och serviceinriktade medarbetare för arbete. Är du den vi söker? Om tjänstenSom butiksmedarbetarehos oss jobbar du ute hos allavåra kunder inom dagligvaruhandeln i Stockholms län.Vi erbjuder dig chansen att arbeta i flera olika butiker- och kedjor som ger dig en bred och värdefull kompetens inom dagligvaruhandeln. Dukommer att varainvolverad i olika delar av den dagliga driften av butiken. Dina arbetsuppgifter kommer att innefatta kassa, varuplock och inventeringar samtvara med ochskapa en trevlig atmosfär i butiken. Personliga egenskaper Vi söker dig som harerfarenhet av tidigare arbete i butik, såsom plockarbete och kassaarbete på ICA, Coop, Willys eller City Gross. Du som person trivs i en serviceinriktad rolloch har goda kommunikationsfärdighetergentemot kunder samtidigt som du arbetar snabbt och effektivt. När du arbetar ute hos våra kunder finner du dig snabbt i din roll och agerar professionellt enligt vår standard. För dig kommer service naturligt och du förstår att kunderna är de viktigaste personerna i butiken och visar det genom att bemöta dem på ett professionellt sätt. Krav Du ska ha en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50% Erfarenhet från dagligvaruhandeln Anställningsform Vi söker dig som studerar alternativt har en annan huvudsakliga sysselsättning på minst 50%. Som extraanställd hos oss lägger du själv in din tillgänglighet vecka för vecka. Du ska ha möjlighet att jobba två till tre dagar i veckan främst måndag-fredag, både dag- och kvällstid. Helgarbete förekommer också. Ditt schema kommer att bestå av såväl inplanerade som akuta arbetspass vilket ställer höga krav på din flexibilitet och tillgänglighet. Om Storesupport by Job&Talent Storesupport är en del av Job&Talent, en av de snabbast växande aktörerna inom rekryterings- och bemanningsbranschen globalt, med huvudkontor i Madrid och verksamhet på de största europeiska marknaderna, USA och Sydamerika. Job&Talent erbjuder kvalitativa rekryterings- och bemanningstjänster inom bland annat logistik, industri, bygg, event, administration och detaljhandel. I Sverige sysselsätter vi årligen 10 000 medarbetare och omsätter 1,8 miljarder kronor. Ansökan Vi kan tyvärr inte hantera ansökningar via mejl, vänligen sök via vårt ansökningsformulär nedan. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att aktuella kandidater inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten. Är du intresserad? Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas allt eftersom så skicka därför in din ansökan så snart som möjligt. Varmt välkommen med din ansökan!

28 mars 2024
Sista ansökan:
14 september 2024
Pelican Self Storage söker en assisterande butikschef till Lidingö

Self Storage till alla! Vi söker dig som älskar service och vill bygga långsiktiga, professionella relationer med våra kunder på anläggningen på Lidingö. Vi specialiserar oss på att göra det lilla extra, hitta bästa lösningen och säkerställa att alla kunder går från butiken med ett leende. Vi har en bra blandning av både privat- samt företagskunder där alla dagar ser olika ut. Du är vårt ansikte utåt, det viktigaste vi har. Vi söker nu en assisterande butikschef med start enligt ök. Våra öppettider är vardagar 10:00-18:00 samt lördagar 10:00-14:00. Ordinarie arbetstid inkluderar arbete varannan lördag. Till din hjälp har du en butikschef som stöttar för att driva vår anläggning på Lidingö framåt! Det kan även bli vissa pass på våra andra anläggningar i Stockholm beroende på frånvaro, semestrar och liknande. Vi är ett litet team där alla jobbar tillsammans och hjälper varandra. Våra anläggningar finns idag i Täby, Sollentuna, Sundbyberg, Botkyrka, Upplands Väsby, Bromma& Kungsholmen. Med andra ord, hos oss får du en trygg och framtidsäker anställning i en bransch som växer så det knakar och är inte sårbar för händelser ute i världen. Behov för förråd och utrymmen ökar i dagsläget och kommer fortsätta i framtiden. Vi erbjuder alla våra medarbetare en god möjlighet till personlig utveckling. Vi är ett växande företag i en framtidsbransch, följ med oss på denna spännande resa! Arbetsuppgifter Uthyrning av förråd till både företag och privatpersoner. Bygga långsiktiga relationer med våra kunder. Hjälpa våra kunder över telefon. Visst administrativt arbete. Underhåll av butik och anläggning. Försäljning av våra produkter i butik. Ger våra kunder ett bemötande med en exceptionellt hög servicegrad och kunskapsnivå. Vi söker dig som Tar initiativ, är självsäker med kunderna och tar kommandot samt är en glädjespridare som älskar service och försäljning. Arbetat med försäljning i butik tidigare och har kassavana är meriterande. Har lätt att lära sig nya IT-system. Flytande svenska i både tal och skrift. Goda kunskaper i engelska, både tal och skrift. Är trygg och bekväm med mycket eget ansvar då det förekommer pass där du jobbar själv i butiken. AnsökanDu bli anställd direkt av Pelican Self Storage som i denna rekrytering samarbetar med Storesupport. Tjänsten är en tillsvidareanställning på 75% med möjlighet till mer tid och extra pass. Bli en del av vårt team. Urvalet sker löpande, så sök redan idag. Välkommen med din ansökan! Vår bakgrundPelican Self Storage grundades i Danmark 2009 av Nordic Real Estate Partners (NREP) med investering från M3 Capital Partners i London. Sedan den dagen har vi kommit en lång väg och vi fortsätter framåt. Idag arbetar vi med många nya projekt, och vårt mål är att skapa en kedja av kvalitets- och serviceinriktade anläggningar i Norden huvudsakligen kring huvudstadsregionerna och de större omgivande städerna.Vi fortsätter växaMed 34 anläggningar i Sverige, Danmark och Finland och ännu fler på väg, har Pelican Self Storage en snabb utveckling.

28 mars 2024
Sista ansökan:
14 september 2024
Butiksäljare, Blomsterlandet - Linköping

Blomsterlandet i Linköping letar efter en butiksmedarbetare som vill arbeta under högsäsongen. Blomsterlandet i Linköping söker en entusiastisk butikssäljare för att förstärka deras team. Om du älskar att arbeta med försäljning och service kan detta vara din drömposition! Som en del av vårt team tror vi att du trivs i ett fartfyllt arbetsklimat och att du brinner för att ge kunderna den bästa möjliga servicen. Vi söker dig som: Gillar att interagera med kunder och har lätt för att samarbeta med kollegor. Är självgående och har en utpräglad känsla för service. Har en stark drivkraft och klarar av att arbeta i ett högt tempo. Är strukturerad, ordningsam och kan hantera stressiga situationer. Besitter grundläggande kunskap om växter. Meriterande är tidigare erfarenhet inom växtbranschen. Dina arbetsuppgifter kommer att inkludera kundservice, varuexponering, varuplockning och andra vanligt förekommande butikssysslor. Om du känner att detta beskriver dig och att du skulle passa in i vårt team, tveka inte att skicka in din ansökan! Om jobbetOrt: LinköpingTjänstgöringsgrad: Tjänsten är på 20 h i veckan med chanser till att ta extra pass.Anställningen startar enligt överenskommelse och pågår fram till vecka 34. Är du intresserad?Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas allt eftersom, skicka därför in din ansökan så snart som möjligt Varmt välkommen med din ansökan! Blomsterlandet är en svensk butikskedja inom trädgårdsbranschen med 64 butiker från Malmö i söder till Luleå i norr. Blomsterlandet har ett brett sortiment av såväl växter och tillbehör för hem och trädgård som buketter, arrangemang och accessoarer till både vardag och fest. Dessutom har man e-handel som är öppen dygnet runt. Bolaget ägs av Stena Adactum, ett företag i Stena-koncernen, och har sitt huvudkontor i Mölnlycke utanför Göteborg.

27 mars 2024
Sista ansökan:
13 september 2024
Celsius söker en Merchandiser i Norrköpingsområdet

Arbetsuppgifter Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att innefatta ombyggnation, varuexponering, försäljning och varuplock. Du kommer dagligen att genomföra besök i butiker runt om i distriktet Norrköping som bland annat innefattarNorrköping, Linköping, Nyköpingdär du tillsammans med Celsius kommer fram till hur produkterna ska exponeras.Detta för att på bästa sätt nå ut till kunder ochuppnå ett gemensamt önskvärt resultat. Vem är du? Vi söker dig som ärkreativt lagd, kommer ofta med idéer ochnya angreppssätt för att effektivera varuexponering samtoptimera försäljning. Som merchandiser i detta uppdrag kommer du att vara ansiktet utåt för vår uppdragsgivare Celsius. Du bör ha tidigare butikserfarenhet eller ha erfarenhet av enliknande roll för att besitta den förståelsen som krävs för rollen. Då arbetet innebär mycket självständigt arbete så söker vi efter dig som ärbekväm med att axla eget ansvar.Vidare ser vi att du som person ärsjälvgående, engagerad, noggrann och mål-och resultatinriktad.Du har även en god samarbetsförmåga då du kommer att samverkar med andra merchandiser och säljare. Krav Körkort Du behärskar svenska obehindrat både i tal och i skrift. AnställningsformDu kommer att vara anställd hos oss påStoresupportby Job&Talent och arbeta för vår kund. Vitillämpar en provanställning på 6 månader därefter tillsvidareanställning.Det är en unik möjlighet att få arbeta för ett välkänt företag och få användning av din kreativitet. Arbetet är på heltid med start enligt överenskommelse. Ansökan Vi kan tyvärr inte hantera ansökningar via mejl på grund av GDPR,vänligen sök via vårt ansökningsformulär nedan. Vianvänder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att aktuella kandidater inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten. Är det dig vi pratar om? Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas eftersom så skicka därför in din ansökan redan idag. Varmt välkommen med din ansökan! Celsius är den ursprungliga funktionella energidrycken som skapades av människor som lever ett hälsosamt och aktivt liv. Den lanserades för första gången i Sverige 2009, vilket blev en enorm framgång som förvandlade den svenska kategorin av funktionella drycker och energidrycker. Att vara hälsosam innebär inte bara att träna, det är ett tankesätt, en beslutsamhet och en livsstil. Det är för den livsstilen som Celsius är den perfekta drycken. Celsius är, och har alltid varit, helt vegansk, fri från kolhydrater och innehåller bara naturliga smak-och färgämnen. De strävar efter att erbjuda den bästa smakprofilen av alla funktionsdrycker och att ge den perfekta mängden energi för att prestera bättre under både träning och i vardagen Celsius Sweden AB är ca 55 anställda i Sverige med en global omsättning på över 10 miljarder. Varumärket finns på 3 kontinenter och 15 i länder. Företaget marknadsför och säljer, med stor framgång, varumärketCelsius till dagligvaru-, service-, fackhandeln samt gym. På Celsius Sweden AB brinner medarbetarna för att inspirera och motivera andra människor till en hälsosam livsstil. Därför har företaget valt att distribuera en innovativ hälsoprodukt. Värderingar är att produkterna som distribuerar skall vara hälsosamma, smaka gott och fylla en funktion. Vänligen läs mera på www.celsiussverige.se.

27 mars 2024
Sista ansökan:
12 september 2024
Butiksmedarbetare Hjertmans, Heltid

Vi söker Butiksmedarbetare till vår butik i NORRKÖPING Vi söker dig som brinner för försäljning och service. Om Jobbet Dina främsta arbetsuppgifter innefattar försäljning, kassahantering och aktivt arbeta mot butikens mål. Tillsammans med dina kollegor fokuserar ni på att ge kunderna bästa möjliga service, hitta de bästa lösningarna och vägleda dem till rätt val. Vi anställer engagerade, arbetsvilliga, positiva och båtintresserade personer som vill göra sitt bästa varje dag på jobbet. Hjertmans använder affärssystemet Pyramid, har du erfarenhet av det är det ett plus. Tunga lyft kan förekomma vid hantering av varor i butiken och på lagret. God kunskap hos medarbetare, servicekänsla och omtanke, samt hög kvalitet på vårt sortiment är viktiga grundstenar för att lösa uppgiften. Personliga egenskaper Du kommer jobba ihop med ett team som brinner för båtliv/fritid, service och försäljning. Vi ser därför vikten av att du är duktig på kundbemötande, strukturerad och resultatinriktad. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid. Tillträde omgående eller enligt överenskommelse. Intervjuer sker löpande. Det innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningsperioden har löpt ut. Du blir anställd direkt av Hjertmans som i denna rekrytering samarbetar med Storesupport. Hjertmans har under snart ett halvt sekel inspirerat till ett enklare båtliv. Vår mission handlar om att vi gör det enkelt för våra kunder att älska båtlivet. Vi är en del av en större koncern som de senaste åren har utvecklats från att vara en liten lokal båttillbehörskedja till att bli en storspelare i Europa. Omsättningen har ökat från 140 miljoner till runt 750 miljoner.

26 mars 2024
Sista ansökan:
17 augusti 2024
Pelican Self Storage söker en assisterande butikschef till Lidingö

Self Storage till alla! Vi söker dig som älskar service och vill bygga långsiktiga, professionella relationer med våra kunder på anläggningen på Lidingö. Vi specialiserar oss på att göra det lilla extra, hitta bästa lösningen och säkerställa att alla kunder går från butiken med ett leende. Vi har en bra blandning av både privat- samt företagskunder där alla dagar ser olika ut. Du är vårt ansikte utåt, det viktigaste vi har. Vi söker nu en assisterande butikschef med start enligt ök. Våra öppettider är vardagar 10:00-18:00 samt lördagar 10:00-14:00. Ordinarie arbetstid inkluderar arbete varannan lördag. Till din hjälp har du en butikschef som stöttar för att driva vår anläggning på Lidingö framåt! Det kan även bli vissa pass på våra andra anläggningar i Stockholm beroende på frånvaro, semestrar och liknande. Vi är ett litet team där alla jobbar tillsammans och hjälper varandra. Våra anläggningar finns idag i Täby, Sollentuna, Sundbyberg, Botkyrka, Upplands Väsby, Bromma & Kungsholmen. Med andra ord, hos oss får du en trygg och framtidsäker anställning i en bransch som växer så det knakar och är inte sårbar för händelser ute i världen. Behov för förråd och utrymmen ökar i dagsläget och kommer fortsätta i framtiden. Vi erbjuder alla våra medarbetare en god möjlighet till personlig utveckling. Vi är ett växande företag i en framtidsbransch, följ med oss på denna spännande resa! Arbetsuppgifter - Uthyrning av förråd till både företag och privatpersoner. - Bygga långsiktiga relationer med våra kunder. - Hjälpa våra kunder över telefon. - Visst administrativt arbete. - Underhåll av butik och anläggning. - Försäljning av våra produkter i butik. - Ger våra kunder ett bemötande med en exceptionellt hög servicegrad och kunskapsnivå. Vi söker dig som - Tar initiativ, är självsäker med kunderna och tar kommandot samt är en glädjespridare som älskar service och försäljning. - Arbetat med försäljning i butik tidigare och har kassavana är meriterande. - Har lätt att lära sig nya IT-system. - Flytande svenska i både tal och skrift. - Goda kunskaper i engelska, både tal och skrift. - Är trygg och bekväm med mycket eget ansvar då det förekommer pass där du jobbar själv i butiken. Ansökan Du bli anställd direkt av Pelican Self Storage som i denna rekrytering samarbetar med Storesupport. Tjänsten är en tillsvidareanställning på 75% med möjlighet till mer tid och extra pass. Bli en del av vårt team. Urvalet sker löpande, så sök redan idag. Välkommen med din ansökan! Vår bakgrund Pelican Self Storage grundades i Danmark 2009 av Nordic Real Estate Partners (NREP) med investering från M3 Capital Partners i London. Sedan den dagen har vi kommit en lång väg och vi fortsätter framåt. Idag arbetar vi med många nya projekt, och vårt mål är att skapa en kedja av kvalitets- och serviceinriktade anläggningar i Norden huvudsakligen kring huvudstadsregionerna och de större omgivande städerna. Vi fortsätter växa Med 34 anläggningar i Sverige, Danmark och Finland och ännu fler på väg, har Pelican Self Storage en snabb utveckling.

25 mars 2024
Sista ansökan:
30 augusti 2024
Butiksmedarbetare sökes till yrkesbutiker i Stockholmsområdet

Om tjänsten Vi på Storesupport by Job&Talent erhåller personal till välkända butikskedjor inom bygg- och yrkesbutiker samt dagligvaruhandeln, vid akut och planerat behov. Som butiksmedarbetare har du en viktig roll i vårt team där du stöttar våra kunder hos Plantagen, Swedol samt på Ica, Coop & Hemköp i hela Stockholmsområdet med omnejd. Dina arbetsuppgifter som butiksmedarbetare består bland annat av: - Varuplock - Kassaarbete - Kundservice - Inventering Vad erbjuder vi dig? - Fartfyllt, omväxlande och utvecklande arbete - Unika utbildningar inom branschen - Möjlighet till framtida anställning i våra kunders butiker Personliga egenskaper Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet från arbete i butik eller tidigare arbete från yrkesbutik. Du som person trivs i en serviceinriktad roll och har goda kommunikationsfärdigheter gentemot kunder samtidigt som du arbetar snabbt och effektivt. När du arbetar ute hos våra kunder finner du dig snabbt i din roll och agerar professionellt enligt vår standard. För dig kommer service naturligt och du förstår att kunderna är de viktigaste personerna i butiken och visar det genom att bemöta dem på ett professionellt sätt. Anställningsform Tjänsten är en deltidsanställning på 25 timmar i veckan, måndag - fredag. Dina arbetstider varierar och styrs av de bokningar som kommer in från våra kunder, därför ställs det höga krav på din flexibilitet. Du kommer vara anställd hos på Storesupport by Job&Talent och arbeta för våra kunder. Om Storesupport by Job&Talent Storesupport är en del av Job&Talent, en av de snabbast växande aktörerna inom rekryterings- och bemanningsbranschen globalt, med huvudkontor i Madrid och verksamhet på de största europeiska marknaderna, USA och Sydamerika. Job&Talent erbjuder kvalitativa rekryterings- och bemanningstjänster inom bland annat logistik, industri, bygg, event, administration och detaljhandel. I Sverige sysselsätter vi årligen 10 000 medarbetare och omsätter 1,8 miljarder kronor. Ansökan Vi kan tyvärr inte hantera ansökningar via mejl, vänligen sök via vårt ansökningsformulär nedan. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att aktuella kandidater inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten. Är du intresserad? Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas allt eftersom så skicka därför in din ansökan så snart som möjligt. Varmt välkommen med din ansökan!

22 mars 2024
Sista ansökan:
8 september 2024
Klurig underhållsmekaniker sökes till Halmstad

Storesupport är en del av Job&Talent. Du kommer att ledas vidare till Job&Talent om du väljer att skicka in en ansökan. ATT JOBBA PÅ JOB&TALENT På Job&Talent tillhör du ett av Sveriges största, och ett av världens snabbast växande rekryterings- och bemanningsföretag. Våra kunder hör till några av landets mest välkända varumärken och vi erbjuder goda möjligheter att växa och utvecklas, såväl genom att rekryteras för vidare karriär hos någon av våra kunder som internt inom Job&Talent. Självklart är vi kollektivavtalsanslutna. ARBETSBESKRIVNING Dina huvudsakliga uppgifter kommer bestå av att utföra förebyggande underhåll av företagets maskinpark. Du utför självständigt felsökningar, reparationer och justering av maskiner. I ditt dagliga arbete ingår även att kontinuerligt arbeta med ständiga förbättringar tillsammans med ditt team. DINA KVALIFIKATIONER - Teknisk utbildning på lägst gymnasienivå. - Erfarenhet av manuellt styrda verkstadsmaskiner så som borr, fräs och svarv. - Svetskunskaper. - Goda språkkunskaper i tal & skift i Svenska och Engelska. MERITERANDE - Vana av att driva förbättringsarbeten. - Tidigare arbete inom mek/underhåll. - Erfarenhet av skiftgång. - Heta arbeten. DIN PROFIL Vi tror att du som söker denna tjänst är en lagspelare med god kommunikationsförmåga och en positiv attityd. Du är lösningsorienterad i ditt tankesätt, och tycker det är utmanande att få klura ut lösningar på de problem som kan uppstå. Du har lätt att skapa goda relationer, och är nyfiken och ivrig på att få lära dig mer! ANSÖKAN Är du den vi söker? Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare. Kontaktuppgifter hittar du längre ned. Ansökan sker genom att du registrerar dig nedan. Bifoga CV och personligt brev. Observera att vi inte har möjlighet att hantera ansökningar som inkommer via mail eller telefon. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Varmt välkommen med din ansökan! OM JOB&TALENT Job&Talent erbjuder kvalitativa rekryterings- och bemanningstjänster inom bland annat logistik, industri, bygg, event, administration och detaljhandel. I Sverige sysselsätter vi årligen 10 000 medarbetare och omsätter 1,8 miljarder kronor. Job&Talent startade 2009 i Spanien och är numera ett globalt bolag som återfinns på de största europeiska marknaderna, i USA och Sydamerika. I Norden ingår även Storesupport och Jobzone i koncernen.

22 mars 2024
Sista ansökan:
8 september 2024