Butikssäljare på heltid till vår spännande kund - Eskilstuna

Arbetsuppgifter Vi söker nu en engagerad och serviceinriktad butikssäljare till vår kund i Eskilstuna. Som en del av teamet kommer du att spela en viktig roll i att skapa en positiv och professionell köpupplevelse för kunderna. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att vara att möta och assistera kunder i butiken. Du kommer att erbjuda rådgivning och produktinformation för att hjälpa kunderna att hitta rätt produkter utifrån deras behov och önskemål. Du kommer också att hantera kassa och kundtransaktioner. Förutom att ge utmärkt kundservice kommer du även jobba med varuplock, skyltning och att hålla butiken ren och organiserad. Det är viktigt att du har en öga för detaljer och kan arbeta självständigt för att säkerställa att butiken alltid ser inbjudande ut. Personliga egenskaper Du som person är självgående, ansvarsfull och gillar ett serviceinriktat arbete i en liten arbetsgrupp. Som person brinner du för service och är lugn, uppmärksam och tillmötesgående i ditt bemötande. Det är viktig att du har ett intresse för butikens produkter inom verktyg och maskiner och arbetar för att driva butiken framåt. Tidigare erfarenhet från arbete inom detaljhandeln/sällanköpshandeln är mycket meriterande och besitta socialkompetens. Anställningsform Tjänsten är en visstidsanställning och sträcker sig över en period av 4 månader, med start i april. Din arbetstid kommer att vara förlagd dagtid från måndag till fredag. Du kommer vara anställd hos Storesupport by Job&Talent och arbeta för vår kund. Om Storesupport by Job&Talent Storesupport är en del av Job&Talent, en av de snabbast växande aktörerna inom rekryterings- och bemanningsbranschen globalt, med huvudkontor i Madrid och verksamhet på de största europeiska marknaderna, USA och Sydamerika. Job&Talent erbjuder kvalitativa rekryterings- och bemanningstjänster inom bland annat logistik, industri, bygg, event, administration och detaljhandel. I Sverige sysselsätter vi årligen 10 000 medarbetare och omsätter 1,8 miljarder kronor. Ansökan Vi kan tyvärr inte hantera ansökningar via mejl, vänligen sök via vårt ansökningsformulär. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att aktuella kandidater inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten. Är du intresserad? Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas allt eftersom så skicka därför in din ansökan så snart som möjligt. Varmt välkommen!

1 mars 2024
Sista ansökan:
18 augusti 2024
Butiksmedarbetare Hjertmans, Heltid

Vi söker Butiksmedarbetare till vår butik i NORRKÖPING Vi söker dig som brinner för försäljning och service. Om Jobbet Dina främsta arbetsuppgifter innefattar försäljning, kassahantering och aktivt arbeta mot butikens mål. Tillsammans med dina kollegor fokuserar ni på att ge kunderna bästa möjliga service, hitta de bästa lösningarna och vägleda dem till rätt val. Vi anställer engagerade, arbetsvilliga, positiva och båtintresserade personer som vill göra sitt bästa varje dag på jobbet. Hjertmans använder affärssystemet Pyramid, har du erfarenhet av det är det ett plus. Tunga lyft kan förekomma vid hantering av varor i butiken och på lagret. God kunskap hos medarbetare, servicekänsla och omtanke, samt hög kvalitet på vårt sortiment är viktiga grundstenar för att lösa uppgiften. Personliga egenskaper Du kommer jobba ihop med ett team som brinner för båtliv/fritid, service och försäljning. Vi ser därför vikten av att du är duktig på kundbemötande, strukturerad och resultatinriktad. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid. Tillträde omgående eller enligt överenskommelse. Intervjuer sker löpande. Det innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningsperioden har löpt ut. Du blir anställd direkt av Hjertmans som i denna rekrytering samarbetar med Storesupport. Hjertmans har under snart ett halvt sekel inspirerat till ett enklare båtliv. Vår mission handlar om att vi gör det enkelt för våra kunder att älska båtlivet. Vi är en del av en större koncern som de senaste åren har utvecklats från att vara en liten lokal båttillbehörskedja till att bli en storspelare i Europa. Omsättningen har ökat från 140 miljoner till runt 750 miljoner.

29 februari 2024
Sista ansökan:
17 augusti 2024
Butiksansvarig Hjertmans

Vi söker Butiksansvarig till vår butik i NORRKÖPING Vi söker dig som brinner för försäljning, service och som har god förmåga att leda andra. Du kommer ha ett övergripande drift-och personalansvar över din personal på plats samt arbeta operativt och hjälpa till med den dagliga verksamheten. Om Jobbet Dina främsta arbetsuppgifter innefattar ledning, bemanningsplanering, försäljning, kassahantering och uppföljning av kundnöjdhet. Parallellt med detta ska du leda och coacha dina medarbetare till att uppnå gemensamma uppsatta mål i verksamheten. En del av ditt personalansvar innefattar även rekrytering av ny personal, såväl heltids- som deltidstjänster. Tillsammans med medarbetarna fokuserar ni på att ge kunderna bästa möjliga service, hitta de bästa lösningarna och vägleda dem till rätt val. Vi anställer engagerade, arbetsvilliga, positiva och båtintresserade personer som vill göra sitt bästa varje dag på jobbet. Hjertmans använder affärssystemet Pyramid, har du erfarenhet av det är det ett plus. Tunga lyft kan förekomma vid hantering av varor i butiken och på lagret. God kunskap hos medarbetare, servicekänsla och omtanke, samt hög kvalitet på vårt sortiment är viktiga grundstenar för att lösa uppgiften. Personliga egenskaper Du kommer jobba ihop med ett team som brinner för båtliv/fritid, service och försäljning. Vi ser därför vikten av att du är duktig på kundbemötande, strukturerad och resultatinriktad. Då dina arbetsuppgifter innefattar personalansvar ser vi gärna att du är en god lagspelare och har vana att leda och lyfta andra. Vidare är du noggrann, flexibel och ansvarstagande. Tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter är ett krav. Båtkunskap är meriterande. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid. Tillträde omgående eller enligt överenskommelse. Intervjuer sker löpande. Det innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningsperioden har löpt ut. Du blir anställd direkt av Hjertmans som i denna rekrytering samarbetar med Storesupport. Hjertmans har under snart ett halvt sekel inspirerat till ett enklare båtliv. Vår mission handlar om att vi gör det enkelt för våra kunder att älska båtlivet. Vi är en del av en större koncern som de senaste åren har utvecklats från att vara en liten lokal båttillbehörskedja till att bli en storspelare i Europa. Omsättningen har ökat från 140 miljoner till runt 750 miljoner.

29 februari 2024
Sista ansökan:
17 augusti 2024
Varuplockare sökes till vår kund i Norrköping med omnejd

Om tjänsten Som varuplockare hos vår kund kommer du att spela en viktig roll i att skapa en inspirerande och attraktiv butiksmiljö. Du kommer att åka till olika butiker och fylla på, fronta, underhålla samt beställa varor för våra kunder i Norrköping och Linköping med omnejd. Ditt huvudsakliga ansvar som varuplockare är att säkerställa att varorna är korrekt placerade och presenterade på ett sätt som ökar försäljningen. Du kommer att använda din goda organisationsförmåga för att planera och genomföra dina arbetsuppgifter på ett effektivt sätt. Personliga egenskaper Vi söker dig som är kreativ, flexibel och har en god kommunikationsförmåga. Du är självgående och har förmågan att planera och organisera ditt arbete på ett effektivt sätt. Du trivs med att arbeta självständigt och är van vid att ta egna initiativ för att lösa problem och uppnå resultat. Det är viktigt att du är noggrann och ha ett öga för detaljer i ditt arbete. Tidigare erfarenhet av varuplock/merchandising eller liknande arbete inom detaljhandeln är meriterande, men inte ett krav. Krav - Körkort - Tillgång till egen bil Anställningsform Tjänsten är på 10/h i veckan. Arbetstiderna är måndag-fredag dagtid. Vi erbjuder en tillsvidareanställning med sex månaders prövotid. Du kommer vara anställd hos oss på Storesupport by Job&Talent och arbeta för vår kund. Start omgående. Om Storesupport by Job&Talent Storesupport är en del av Job&Talent, en av de snabbast växande aktörerna inom rekryterings- och bemanningsbranschen globalt, med huvudkontor i Madrid och verksamhet på de största europeiska marknaderna, USA och Sydamerika. Job&Talent erbjuder kvalitativa rekryterings- och bemanningstjänster inom bland annat logistik, industri, bygg, event, administration och detaljhandel. I Sverige sysselsätter vi årligen 10 000 medarbetare och omsätter 1,8 miljarder kronor. Ansökan Vi kan tyvärr inte hantera ansökningar via mejl, vänligen sök via vårt ansökningsformulär. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att aktuella kandidater inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten. Är du intresserad? Sök tjänsten redan idag! Urval och intervjuer sker löpande så skicka därför in din ansökan så snart som möjligt! Har du några frågor kring tjänsten eller rekryteringsprocessen? Då är du välkommen att höra av dig till ansvarig rekryterare. Varmt välkommen!

21 februari 2024
Sista ansökan:
5 juni 2024
Ica Kvantum Liljeholmen söker en säljansvarig Frukt & Grönt

Om tjänsten Som säljlansvarig hos oss på Ica Kvantum Liljeholmen arbetar du på avdelningen och ansvarar över din zoon där du ser till att det är rensat, påfyllt och fräscht. Du har ordning och reda på avdelningen och se till att uppgifter och rutiner efterföljs. Du rapporterar till din säljledare och tillsammans säkerställer ni att den dagliga driften i avdelningen håller hög lägstanivå och utvecklas framåt. Arbetsuppgifter - Daglig drift på avdelningen - Påfyllning - Beställning - Svinn - Säkerställa att avdelningen är välfylld, prydlig, attraktiv och lockande för kunder Vem söker vi Vi söker dig som har tidigare Butikserfarenhet samt besitter god förmåga att kunna coacha och ansvara över driften på avdelningen. Det är krav på att ha erfarenhet från dagligvaruhandeln, där du skapat attraktiva exponeringar, det är meriterande om du har arbetat inom Frukt& Grönt tidigare samt har kunskap inom AoB eller Store Office. Du är en lagspelare som drivs av resultat där det faller dig naturligt att prioritera på avdelningen. Vidare har du en god samarbetsförmåga då man dagligen arbetar med dem andra avdelningarna. Är detta rätt utmaning för dig? Urvalet sker löpande, skicka därför din ansökan redan idag. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med tillträde snarast eller enligt ök. Du bli anställd direkt av Ica Kvantum Liljeholmen som i denna rekrytering samarbetar med Storesupport. Välkommen till Ica Kvantum Liljeholmen och en rolig resa! Om Ica Kvantum Liljeholmen Vårt mål är att vara Stockholms ledande måltidsbutik där det är lätt, spännande och inspirerande att handla och dina förväntningar på kvalitet, sortiment och service infrias. Vi vill vara en attraktiv och utvecklande arbetsplats där vi värdesätter våra medarbetare högt och strävar efter att lyfta deras potential. Vi tror på kontinuerlig utveckling och därför erbjuder vi en rad utbildningsmöjligheter, både internt och externt. Ta gärna del av butikens hemsida & Instagram här

21 februari 2024
Sista ansökan:
9 augusti 2024
Välbetalt extrajobb på fryslager - Halmstad

Arbetsuppgifter Som lagermedarbetare kommer du att: - Köra truck samt plocka och färdigställa beställningar och ordrar. - Vara fysiskt aktiv, du arbetar med kroppen och tunga lyft är vanligt förekommande. - Du kommer att jobba på deras fryslager som är -26 grader. Arbetstider - Arbetstiderna är förlagda till vardagar på kvällstid 16:30-23:00, andra arbetstider kan förekomma. - Under sommaren ser vi att du vill och kan jobba upp till heltid - Schemaläggning sker vecka för vecka under terminerna vilket gör det väldigt flexibelt och passar dina studier. Under sommaren kommer man bli tilldelad ett sommarschema. - Arbetet inleds med en två veckors betald utbildning. Denna är obligatorisk för start av tjänst. Start för tjänsten är omgående. Personliga egenskaper Vi söker dig som är driven och som har förmågan att hålla tempo och fokus uppe. Noggrannhet är av stor vikt i detta jobb, felplock får direkta konsekvenser för kunderna. Du bör också vara i god fysisk form då det förekommer många tunga lyft och arbetet sker i ett raskt tempo. Du tycker om att arbeta mot tydligt uppsatta mål och har en vilja att ständigt förbättras. Vi vill att du har för avsikt att kombinera detta extrajobb med dina studier under en längre tid. Krav - För att anställas samt vara anställd i denna tjänst krävs att du har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50%. Exempel på annan huvudsaklig sysselsättning är studier på minst halvfart (50%), annat arbete där du är garanterad arbete minst 50%, eget företag eller elitidrottare. Du kommer behöva uppvisa intyg på din huvudsakliga sysselsättning innan eventuell anställning för denna tjänst. - Eftersom arbetsplatsintroduktion, säkerhetsregler, säkerhetsgenomgångar och övriga instruktioner sker på svenska behöver du behärska svenska språket. Om oss Storesupport by Job&Talent Storesupport är en del av Job&Talent, en av de snabbast växande aktörerna inom rekryterings- och bemanningsbranschen globalt, med huvudkontor i Madrid och verksamhet på de största europeiska marknaderna, USA och Sydamerika. Job&Talent erbjuder kvalitativa rekryterings- och bemanningstjänster inom bland annat logistik, industri, bygg, event, administration och detaljhandel. I Sverige sysselsätter vi årligen 10 000 medarbetare och omsätter 1,8 miljarder kronor. Välkommen!

17 februari 2024
Sista ansökan:
4 augusti 2024
Dollarstore söker Masterdata/artikelkoordinator

Dollarstore har öppnat över 30 butiker på 4 år. I Danmark heter konceptet BigDollar där vi finns på fyra orter och fortsätter att expandera på marknaden. Här har du chansen att få vara en del i ett bolag med stora visioner! Dollarstore och Big Dollar befinner sig i en högexpansiv fas med spännande framtidsutsikter. Vi erbjuder stora utvecklingsmöjligheter för dig som gillar tempo och utmaningar. Sammanhållningen och teamkänslan är ryggraden i företaget. Vi tycker om att ge våra medarbetare ansvar och uppmuntrar dem till att fatta beslut och hitta egna lösningar i det dagliga arbetet. Vi tycker att det är viktigt att ha kul på jobbet och trots ett stundtals högt tempo finns det alltid tid för skratt. Dollarstore erbjuder varierande arbetsuppgifter och ett utvecklande klimat för dig som gillar att hitta lösningar och är snabb i fötterna. Hos oss har du en möjlighet att göra skillnad på riktigt - att skapa en bättre vardag för våra kunder. Om tjänsten Artikelkoordinators huvudansvar är att upprätta och underhålla produkters masterdata i alla affärssystem. Artikelkoordinator jobbar tätt tillsammans med Category Managers genom att upprätta artiklar i affärssystem. Rollen innefattar även kontakt med butiker, lager och leverantörer för att säkerställa korrekt masterdata. Artikelkoordinator rappoterar till Group Category Manager FMCG. Ansvarsområden - Ansvar för att masterdata är korrekt på befintliga produkter - Ansvar för att upprätta nya artiklar i affärssystem - Ansvar för att vara med och utveckla Masterdata processen - Ansvar för att svara och följa upp på artikelmejl från butik - Ansvar för att säkerställa att produkter har rätt info på hyllkantsetiketter - Ansvar för att säkerställa att fraktpåslag är korrekt Kompetenskrav Vi sätter högt värde på att vi får in rätt personlighet som Masterdata/artikelkoordinator. Vi söker främst dig som: Kan hantera många uppgifter samtidigt, är noggrann och konsekvent. Vi tror även att du är - Driven och initiativrik - Social och har rätt energi - Prestigelös - Snabbfotad Följande kunskaper är meriterande - Goda kunskaper i Excel - Högskoleutbildning eller motsvarande inom ekonomi - Erfarenhet av IFS - Erfarenhet av Relex Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid som inleds med sex månaders provanställning med placering på vårt hemmakontor i Kista. Tillträde omgående eller enligt överenskommelse. Intervjuer sker löpande. Det innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningsperioden har löpt ut. Du blir anställd direkt av Dollarstore som i denna rekrytering samarbetar med Storesupport. Välkommen till Dollarstore och en rolig resa! Dollarstores/Big Dollars DNA Vi är närvarande mot kunder och kollegor och tror på att alla människor har rätt till glädje, gemenskap och fantastiska priser. Vi har de mest upplevelsefyllda butikerna och produkter som hela tiden överraskar. Vi är alltid ärliga och vi är på riktigt. No monkey business - helt enkelt. Vi har de lägsta priserna och skapar mest värde till våra konsumenter. Detta görs genom att vi alltid har kostnaderna i fokus.

16 februari 2024
Sista ansökan:
4 augusti 2024
Vi söker dig som har erfarenhet av dagligvaruhandeln

Nu har du chansen att arbeta hos oss på Storesupport by Job&Talent! Vi erbjuder personal till butiker inom dagligvaruhandeln vid akut eller planerat behov och nu söker vi kunniga, positiva och serviceinriktade medarbetare för arbete. Är du den vi söker? Om tjänsten Som butiksmedarbetare hos oss jobbar du ute hos alla våra kunder inom dagligvaruhandeln i Stockholms län. Vi erbjuder dig chansen att arbeta i flera olika butiker- och kedjor som ger dig en bred och värdefull kompetens inom dagligvaruhandeln. Du kommer att vara involverad i olika delar av den dagliga driften av butiken. Dina arbetsuppgifter kommer att innefatta kassa, varuplock och inventeringar samt vara med och skapa en trevlig atmosfär i butiken. Personliga egenskaper Vi söker dig som har erfarenhet av tidigare arbete i butik, såsom plockarbete och kassaarbete på ICA, Coop, Willys eller City Gross. Du som person trivs i en serviceinriktad roll och har goda kommunikationsfärdigheter gentemot kunder samtidigt som du arbetar snabbt och effektivt. När du arbetar ute hos våra kunder finner du dig snabbt i din roll och agerar professionellt enligt vår standard. För dig kommer service naturligt och du förstår att kunderna är de viktigaste personerna i butiken och visar det genom att bemöta dem på ett professionellt sätt. Krav - Ha en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50% - Ha erfarenhet från dagligvaruhandeln Anställningsform Vi söker dig som studerar alternativt har en annan huvudsakliga sysselsättning på minst 50%. Som extraanställd hos oss lägger du själv in din tillgänglighet vecka för vecka. Du ska ha möjlighet att jobba två till tre dagar i veckan främst måndag-fredag, både dag- och kvällstid. Helgarbete förekommer också. Ditt schema kommer att bestå av såväl inplanerade som akuta arbetspass vilket ställer höga krav på din flexibilitet och tillgänglighet. Om Storesupport by Job&Talent Storesupport är en del av Job&Talent, en av de snabbast växande aktörerna inom rekryterings- och bemanningsbranschen globalt, med huvudkontor i Madrid och verksamhet på de största europeiska marknaderna, USA och Sydamerika. Job&Talent erbjuder kvalitativa rekryterings- och bemanningstjänster inom bland annat logistik, industri, bygg, event, administration och detaljhandel. I Sverige sysselsätter vi årligen 10 000 medarbetare och omsätter 1,8 miljarder kronor. Ansökan Vi kan tyvärr inte hantera ansökningar via mejl, vänligen sök via vårt ansökningsformulär nedan. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att aktuella kandidater inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten. Är du intresserad? Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas allt eftersom så skicka därför in din ansökan så snart som möjligt. Varmt välkommen med din ansökan!

12 februari 2024
Sista ansökan:
26 maj 2024
Ica Kvantum Liljeholmen söker behovsanställda

Vi letar efter en matälskare och serviceinriktad individ som brinner för kundmötet. Du kommer spela en viktig roll på butiksgolvet där du svarar på frågor, ger tips & råd, ser till att det är fräscht, påfyllt och frontat. Du kommer att arbeta på avdelningar som Frukt&Grönt, Mejeri & packad chark där det krävs att man är snabbfotad och är lyhörd hos kunder såväl som till kollegor. Arbetsuppgifter - Plocka upp varor - Datumkoll - Fronta - Säkerställa att avdelningen är fräsch, prydlig, attraktiv och lockande för kunder - Andra förekommande uppgifter Vem söker vi? Vi söker dig som har tidigare Butikserfarenhet samt besitter god kunskap i kundservice. Det är meriterande om du har tidigare arbetat på ICA och med varupåfyllning. Du är en lagspelare som drivs av att där det faller dig naturligt att prioritera på avdelningen. Vidare har du en god samarbetsförmåga då man dagligen arbetar med dem andra avdelningarna och har många bollar i luften. Är detta rätt utmaning för dig? Urvalet sker löpande, skicka därför din ansökan redan idag. Tjänsten är en behovsanställning där timmar varierar, perfekt för dig som studerar! Du bli anställd direkt av Ica Kvantum Liljeholmen som i denna rekrytering samarbetar med Storesupport. tillträde snarast eller enligt ök. Välkommen till Ica Kvantum Liljeholmen och en rolig resa! Om Ica Kvantum Liljeholmen Vårt mål är att vara Stockholms ledande måltidsbutik där det är lätt, spännande och inspirerande att handla och dina förväntningar på kvalitet, sortiment och service infrias. Vi vill vara en attraktiv och utvecklande arbetsplats där vi värdesätter våra medarbetare högt och strävar efter att lyfta deras potential. Vi tror på kontinuerlig utveckling och därför erbjuder vi en rad utbildningsmöjligheter, både internt och externt. Ta gärna del av butikens hemsida & Instagram här

9 februari 2024
Sista ansökan:
28 juli 2024
Nacka Forum Hemköp söker en färskvaruchef

Om tjänsten Som en del av butikens ledningsgrupp är du ansvarig för att leda och planera verksamheten för vårt färskvaruteam. Det innebär att du aktivt deltar i det dagliga operativa arbetet i butiken såväl som utveckla medarbetare. Som ansvarig för avdelningen kommer du inte bara forma kundens köpupplevelse utan även bidra till vår butiksupplevelse. Ditt engagemang sträcker sig från att hålla hyllorna välfyllda med färska och lockande produkter till att säkerställa att varje kund möts av ett leende och professionellt bemötande. Övergripande arbetsuppgifter: - I dina arbetsuppgifter ingår att planera, driva och följa upp avdelningen löpande för att nå uppsatta mål. - Du engagerar och motiverar dina kollegor i den dagliga driften. - Operativt arbete i den dagliga driften där du är en viktig tillgång. - Sätta struktur och rutiner i de olika arbetsmomenten som finns. - Sköta den dagliga driften och följa upp ansvarsområdet. - Följa upp lönsamheten och försäljningen på gavlar och agera under dagen för att öka försäljningen. - Hantera inventering och följa upp svinn. - Ledarskap och coaching av personalen för att uppnå hög kundnöjdhet och en god arbetsmiljö. För att lyckas i rollen tror vi att: - Du har tidigare haft en ledande funktion. - Du har tidigare erfarenhet från dagligvaruhandeln eller närliggande bransch. - Du trivs att jobba i ett högt tempo och har förmåga att prioritera. - Du gillar utmaningar, har en förmåga att se lösningar och är inte rädd för att ta egna initiativ. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med tillträde snarast eller enligt ök. Du bli anställd direkt av Hemköp Nacka Forum som i denna rekrytering samarbetar med Storesupport. Är det dig vi pratar om? Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas eftersom så skicka därför in din ansökan redan idag. Har du frågor eller funderingar om tjänsten så är du välkommen att kontakta Linda Snögren som är ansvarig rekryterare [email protected], 073 - 054 27 46. Om Hemköp Hemköp är butikskedjan för matälskare där god och hållbar mat står i fokus. Vi har närmare 200 butiker i Sverige, i Hemköps organisation ingår även Tempo med cirka 150 butiker. Med fokus på färskvaror och kundmöten som guidar och inspirerar ska kundens förväntningar överträffas, både i butik och digitalt. Hemköp ingår i Axfoodkoncernen. På Hemköp är det högt till tak och vi delar med oss av kunskap, växer och utvecklas tillsammans. Vi är måna om att stödja och uppmuntra våra medarbetare och erbjuder löpande utbildning och ny kunskap. Hos oss slutar aldrig lärandet!

6 februari 2024
Sista ansökan:
25 juli 2024