NearYou Borås 7H AB jobb

Lediga jobb hos NearYou Borås 7H AB

Produktionsmedarbetare med erfarenhet av skjutstativstruck!

Om företaget Har du erfarenhet av att köra skjutstativstruck och vill spendera dina dagar med härliga kollegor? Sök till oss! Tjänstebeskrivning I ditt dagliga arbete som operatör kommer du utgå ifrån skriftliga instruktioner, mäta, väga och medverka till att lösa problem samt förbättra processer. Du övervakar maskiner, synar och packar. Vi ser gärna att du har erfarenhet av att köra skjutstativtruck då det ingår i de dagliga arbetsmomenten. Kvalifikationer För att trivas på arbetsplatsen så behöver du ha erfarenhet från industriarbete och kört skjutstativstruck. Det krävs att du har social kompetens och en god attityd mot dina kollegor. Som person är du strukturerad och noggrann och har en bra kommunikativ förmåga. Det är viktigt att du kan planera och hålla igång ett högt arbetstempo utan att tumma på kvalitén eller säkerheten. Krav: • Erfarenhet av att köra skjutstativstruck • Truckkort A + B3 • Svenska i tal och skrift. Arbetet är förlagt på 2-skift med start omgående. Företaget ligger cirka 20 minuter utanför Eksjö så körkort och tillgång till bil är ett krav. Är du den vi söker? Tveka inte på att skicka in din ansökan! Om NearYou Vi är NearYou. Vi har gått från att vara ett bolag bland andra till att bli en samhällsaktör. Med oss som partner och arbetsgivare lovar vi att ge mer av det vi är bäst på. Vi är bäst på att vara nära, mänskliga och en motpol till stress, människor som statistik och en alltför opersonlig digitalisering. Vi är hos dig, ett handslag, ett löfte. Vi vill ge det som vi tror en trasig arbetsmarknad behöver. För dig som kandidat innebär det en aktör som backar dig oavsett var i karriären du är och vill vara. Vi vill vara tryggheten i en snabb värld. Vi stöttar, utmanar och frågar hur det går. Helt naturligt, tycker vi.

24 april 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
Platschef till Hellma Materials i Trollhättan

Om företaget Hellma Materials Sweden AB är ett innovativt och internationellt företag som arbetar med utveckling, produktion och distribution av kristallina och keramiska material för optik, strålningsdetektering och försvar. Vi är en del av den globala Hellma Koncernen med fabriker och kontor runt om i hela världen. Bland våra kunder finns välkända fotonik- och säkerhetsteknikföretag som integrerar dessa material i sina system och därför ställer högsta krav på oss vad gäller kvalité och produkt. Vi utvecklar och odlar även detektorkristaller vars användningsområden sträcker sig från grundforskning till medicin. Om du delar dessa värderingar med oss och vill vara med och forma din och vår framtid som en del av ett härligt team är du varmt välkommen att skicka in din ansökan. Tjänstebeskrivning Som platschef kommer du att ha övergripande ansvar för driften av vår kunds verksamhet. Du kommer att leda och organisera arbetsstyrkan, säkerställa effektiva produktionsprocesser och optimera resultatet. Du ansvarar även för att upprätthålla höga kvalitets- och säkerhetsstandarder samt hantera eventuella utmaningar som kan uppstå. Din roll är avgörande för att säkerställa smidiga och framgångsrika affärsoperationer. I rollen ansvarar du för att verksamheten utvecklas i linje med bolagets affärsidé, mål och visioner. Vidare har du som Platschef ett ledaransvar över hela verksamheten samt ett drifts- och resultatansvar. Det innefattar säkerhetsställande av att arbetslagar, skydds- och arbetsmiljölagar efterföljs samt att kvalitet- och miljömål uppnås. Rollen innefattar också resursplanering, rekrytering och säkerhetsställande av att rätt kompetens finns på anläggningen. Kvalifikationer Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av att arbeta som platschef, gärna inom tillverknings- eller materialindustrin. Du har en gedigen kunskap inom produktionsprocesser och logistik samt en utbildning inom teknik eller liknande område. Du är självgående, strukturerad och har förmågan att leda och motivera ditt team. Du trivs med att arbeta i en dynamisk miljö och är van vid att hantera olika utmaningar. I din roll som platschef är det viktigt att få ihop teamet och få alla att tillsammans arbeta mot samma mål. Det gör du genom att som person bland annat vara positiv, strukturerad, vara en god ledare som inspirerar och ha ett gott omdöme. I botten har du en civilingenjörsutbildning och gärna en masterexamen samt har motsvarande arbetslivserfarenhet. Du har en god datavana samt har goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift. Låter det intressant? Hellma Materials samarbetspartner i den här rekryteringen är rekryteringsföretaget NearYou Har du frågor, så tveka inte att ringa rekryteringskonsult  via e-post: [email protected] eller telefonnummer: 0707858412. Din ansökan skickar du in via NearYous hemsida, www.nearyou.se snarast, dock senast . I den här rekryteringen kommer vi arbeta med löpande urval, så skicka gärna din ansökan idag. Med anledning av nya dataskyddsförordningen GDPR, ber vi dig att utesluta de sista fyra siffrorna i ditt personnummer samt eventuella referenskontakter i din ansökan/CV.  Välkommen med din ansökan! Om NearYou Vi är NearYou. Vi har gått från att vara ett bolag bland andra till att bli en samhällsaktör. Med oss som partner och arbetsgivare lovar vi att ge mer av det vi är bäst på. Vi är bäst på att vara nära, mänskliga och en motpol till stress, människor som statistik och en alltför opersonlig digitalisering. Vi är hos dig, ett handslag, ett löfte. Vi vill ge det som vi tror en trasig arbetsmarknad behöver. För dig som kandidat innebär det en aktör som backar dig oavsett var i karriären du är och vill vara. Vi vill vara tryggheten i en snabb värld. Vi stöttar, utmanar och frågar hur det går. Helt naturligt, tycker vi.

20 februari 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
Däckbytare sökes till Grafiten Däckcenter i Trollhättan

Om företaget Vi är din däckverkstad i Trollhättan som brinner för däck och fälgar! Vår långa erfarenhet och breda kunskap gör att vi kan hjälpa dig med det mesta. Hos oss på Grafiten Däckcenter får du hjälp med det mesta kring däck och fälg. I vår däckverkstad servar vi dina däck och ser till att dem fungerar som dem ska. Vi har även försäljning av däck till bland annat MC och personbilar. Du hittar även lastbils-och traktordäck här hos oss! Hos oss kan du även säsongsförvara dina däck, vi erbjuder däckhotell för en låg kostnad så att du slipper slösa förvaringsutrymmen hemma. Tjänstebeskrivning Har du ett bilintresse och vill arbeta som däckbytare? Grafiten Däckcenter söker nu däckbytare till deras verksamhet i Trollhättan. Som däckmontör kommer du att arbeta inom verkstaden med att ta emot kunder och deras bilar för att byta, montera och balansera däck. Tvättning och inlagring av däck kommer också vara en stor del av dina arbetsuppgifter. Du kommer också vara behjälplig i kundmottagningen, därav är datavana meriterande. I kundmottagningen består dina arbetsuppgifter bland annat av att ha kontakt med kunder, butiksförsäljning samt att stödja platschefen i det administrativa arbetet. Uppdraget är till att börja med ett konsultuppdrag via Premier, med god möjlighet till övertag av kund. Arbetet är förlagt till dagtid. Kvalifikationer Vi söker dig som har erfarenhet från däckbranschen. Du har en positiv inställning, är engagerad i ditt arbete och är praktiskt lagd. Vi ser också att du är servicemedveten, noggrann och arbetsvillig. Vi lägger stor vikt vid din personlighet och ditt engagemang. Du behärskar svenska i både tal och skrift. Att du har B-körkort och tillgång till bil är ett krav för att vara aktuell för tjänsten. Låter det intressant? Har du frågor, så tveka inte att ringa konsultchef Frida Sahlin tel 0707858645. Din ansökan skickar du in via NearYous hemsida, www.nearyou.se snarast. Vi jobbar med löpande urval, så skicka gärna din ansökan idag. Med anledning av nya dataskyddsförordningen GDPR, ber vi dig att utesluta de sista fyra siffrorna i ditt personnummer samt eventuella referenskontakter i din ansökan/CV. Välkommen med din ansökan! Om NearYou Att arbeta som konsult på NearYou Som konsult hos NearYou är du anställd hos oss och arbetar ute hos någon av våra kunder. För oss är det viktigt att erbjuda en trygg och hållbar anställning för alla våra anställda. Du har samma fördelar och trygghet som hos en traditionell arbetsgivare och du omfattas av kollektivavtalens villkor för till exempel lön, försäkringar, pension och semester. Som konsult hos oss får du en konsultchef som hjälper dig i ditt val av uppdrag och ger dig tips och råd hur du kan utvecklas i arbetslivet. Du får även möta olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher, vilket gör att du utvecklar din kompetens och ditt nätverk och gör dig till en mer attraktiv medarbetare. Om NearYou Vi är NearYou. Vi har gått från att vara ett bolag bland andra till att bli en samhällsaktör. Med oss som partner och arbetsgivare lovar vi att ge mer av det vi är bäst på. Vi är bäst på att vara nära, mänskliga och en motpol till stress, människor som statistik och en alltför opersonlig digitalisering. Vi är hos dig, ett handslag, ett löfte. Vi vill ge det som vi tror en trasig arbetsmarknad behöver. För dig som kandidat innebär det en aktör som backar dig oavsett var i karriären du är och vill vara. Vi vill vara tryggheten i en snabb värld. Vi stöttar, utmanar och frågar hur det går. Helt naturligt, tycker vi.

17 februari 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
Produktionsplanerare till GKN Aerospace

Om företaget GKN Aerospace is one of the world’s largest independent first tier suppliers to the global aviation industry. With over 100 year’s aerospace experience, we harness our considerable knowledge and advanced manufacturing technologies to supply high-value, integrated assemblies in both metallic and composite materials. GKN Aerospace Sweden AB, with 2000 employees, is located in Trollhättan Sweden. GKN Aerospace Sweden AB is a part of GKN Aerospace Engine Systems (“AES”). AES have 4,000 people working in 12 manufacturing sites in Sweden, Norway, USA and Mexico. Tjänstebeskrivning Produktionsplanerare (Shop Floor Scheduler) till Value Stream “Fabrication & Processes” Har du utbildning inom eller erfarenhet från logistik, produktion eller annan produktionsnära roll? Då kanske din nästa utmaning finns hos oss på GKN Aerospace. Vi utökar vår SC-funktion inom produktfamilj Structures och söker en person som brinner för produktionsplanering. Rollen som Produktionsplanerare (Shop Floor Scheduler) innebär att du jobbar med planering på kort horisont och med fokus på flödesoptimering och att säkra leveranser i tid till nästa del av flödet. Vi har flera produkter som konkurrerar om samma resurser, därmed är förståelse för produkterna individuellt men också som en helhet av stor vikt för att kunna driva och prioritera på rätt sätt. Den person vi söker kommer dock jobba 100% mot produkten XWB med målet att säkra stadig takt genom flödet och leverans till vår kund Rolls Royce. Vi har en ansträngd leveranssituation vilket gör att vi har ständig uppföljning med vår kund. Du kommer vara en del av det team som regelbundet pratar med kunden vilket kräver att du är bekväm med att prata engelska. Praktisk erfarenhet från Lean Production är meriterande. Rollen kräver att du har ett starkt eget driv att få saker att hända samt att initiera lösningar på uppkomna problem och utmaningar på ett snabbt och effektivt sätt. Du kommer vara en del av ett tvärfunktionellt team och jobba nära såväl huvudplanerare och chefer som inköp och produktionsteknik vilket kräver god samarbetsförmåga. Närvaro ute i verkstaden samt att ha en dialog inom och utanför det egna värdeflödet är en viktig och naturlig del av din vardag och innebär att vi lägger stor vikt vid hög kommunikativ förmåga. Du kommer funktionellt tillhöra Supply Chain-avdelningen men operativt verka ute i Värdeflödet ”Fabrication & Processes”, som är ett av tre värdeflöden inom Produktfamiljen Structures. Inom detta värdeflöde har vi en spännande och expansiv fas framför oss då vi i dagsläget introducerar nya produkter in i vår befintliga högvolymsproduktion. Huvudsakliga arbetsuppgifter: - Ansvarig för detaljplanering av XWB - Planering kort sikt i linje med TP/ ikappkörningsplan och bemanning/kapacitet/underhållsplaner - På kort sikt i samråd med Team Lead lägga och förmedla planer - Nära dialog och samarbete med övriga Logistiker inom flödet - Nära dialog med inköp angående materialförsörjning från leverantör -Uppföljning av takt per dag och vecka och säkra leverans av detaljer i tid till nästa del av flödet - Säkra att vi har rätt balansering av produktflödet - Följa upp utfall och förstå utfallets orsaker om vi inte möter plan - Problemlösning och förbättringsarbete - Kommunikation inom och utanför det egna värdeflödet - Kundkommunikation Kvalifikationer -Praktisk erfarenhet från Lean-koncept -Mål- och resultatorienterad -God förmåga att skapa team och utveckla/upprätthålla nätverk genom god kommunikation -Analytiska färdigheter Krav för tjänsten; -Kunskap och erfarenhet från Supply Chain och/eller Produktion/produktionsnära roll -Goda kunskaper inom IT, t.ex. Microsoft Office och SAP -Högskoleexamen i Business, Engineering eller motsvarande är meriterande Stort värde sätts i personlig lämplighet. Låter det intressant? Vår samarbetspartner i den här rekryteringen är rekryteringsföretaget NearYou. Har du frågor, så tveka inte att ringa rekryteringskonsult Nathalie Stenman tel 0707-858413. Din ansökan skickar du in via NearYous hemsida, www.nearyou.se. I den här rekryteringen kommer vi arbeta med löpande urval, så skicka gärna din ansökan idag. Med anledning av nya dataskyddsförordningen GDPR, ber vi dig att utesluta de sista fyra siffrorna i ditt personnummer samt eventuella referenskontakter i din ansökan/CV. Välkommen med din ansökan! Om NearYou Vi är NearYou. Vi har gått från att vara ett bolag bland andra till att bli en samhällsaktör. Med oss som partner och arbetsgivare lovar vi att ge mer av det vi är bäst på. Vi är bäst på att vara nära, mänskliga och en motpol till stress, människor som statistik och en alltför opersonlig digitalisering. Vi är hos dig, ett handslag, ett löfte. Vi vill ge det som vi tror en trasig arbetsmarknad behöver. För dig som kandidat innebär det en aktör som backar dig oavsett var i karriären du är och vill vara. Vi vill vara tryggheten i en snabb värld. Vi stöttar, utmanar och frågar hur det går. Helt naturligt, tycker vi.

9 februari 2024
Sista ansökan:
3 maj 2024
IPT Financial Controller Till GKN Aerospace

Om företaget GKN Aerospace is one of the world’s largest independent first tier suppliers to the global aviation industry. With over 100 year’s aerospace experience, we harness our considerable knowledge and advanced manufacturing technologies to supply high-value, integrated assemblies in both metallic and composite materials. GKN Aerospace Sweden AB, with 2000 employees, is located in Trollhättan Sweden. GKN Aerospace Sweden AB is a part of GKN Aerospace Engine Systems (“AES”). AES have 4,000 people working in 12 manufacturing sites in Sweden, Norway, USA and Mexico. Tjänstebeskrivning The IPT Financial Controller is the finance lead for the Integrated Program Team (IPT) and a key business partner to the Program Director, Program Managers and the Finance Director. You, as the Financial Controller, have primary day-to-day responsibility for planning, implementing, managing and controlling all financial related activities for the Space programs and its respective contracts. You will drive financial performance through high quality decision support and FP&A, including overall P&L, sales and margin management, as well as close control over working capital. As IPT Financial Controller for the Launcher Engines program, you will be part of a dedicated team working close to the customer with different business models relating to the Ariane Launcher family as well as the future development programs. Key Accountabilities - Delivering program level results by building a successful network, driving its performance and leveraging best practice - Delivering program results by contributing financial and accounting insight, analysis, and recommendations - Implementing strategies by evaluating trends, implementing critical measurements, designing systems, accumulating resources, resolving problems, implementing change. - Developing the organisation by identifying opportunities for improvement, cost reduction, and systems enhancement. - Developing financial strategies by forecasting cash (particularly working capital) and resource requirements, identifying monetary resources, developing and implementing action plans. - Monitoring financial performance by measuring and analyzing results, initiating corrective actions, minimizing the impact of variances. Kvalifikationer - Ability to work well in a fast-paced and collaborative team that is responsive and resultsoriented. - Demonstrated track record of success as a finance professional - Excels in managing finance, accounting, budgeting, control, pricing, business analytics and reporting - Strong analytical skills - A willingness to be brave and tackle any challenge, and a forward thinking mindset. - Connects and builds strong relationships with others, demonstrates emotional intelligence and an ability to communicate clearly, collaboratively and persuasively - Clear understanding of relevant technical accounting framework - Strong ability to communicate in both Swedish & English, verbally and in writing. This is a temporary assignment for ~1 year. There’s potentially an option for extension at the end of the assignment. Låter det intressant? Vår samarbetspartner i den här rekryteringen är rekryteringsföretaget NearYou. Har du frågor, så tveka inte att ringa rekryteringskonsult Nathalie Stenman tel 0707-858413. Din ansökan skickar du in via NearYous hemsida, www.nearyou.se. I den här rekryteringen kommer vi arbeta med löpande urval, så skicka gärna din ansökan idag. Med anledning av nya dataskyddsförordningen GDPR, ber vi dig att utesluta de sista fyra siffrorna i ditt personnummer samt eventuella referenskontakter i din ansökan/CV. Välkommen med din ansökan! Om NearYou Vi är NearYou. Vi har gått från att vara ett bolag bland andra till att bli en samhällsaktör. Med oss som partner och arbetsgivare lovar vi att ge mer av det vi är bäst på. Vi är bäst på att vara nära, mänskliga och en motpol till stress, människor som statistik och en alltför opersonlig digitalisering. Vi är hos dig, ett handslag, ett löfte. Vi vill ge det som vi tror en trasig arbetsmarknad behöver. För dig som kandidat innebär det en aktör som backar dig oavsett var i karriären du är och vill vara. Vi vill vara tryggheten i en snabb värld. Vi stöttar, utmanar och frågar hur det går. Helt naturligt, tycker vi.

2 februari 2024
Sista ansökan:
3 maj 2024
Betongarbetare Till Örs Cementgjuteri

Om företaget Örs Cementgjuteri tillverkar och säljer prefabricerade betongelement, primärt väggar, balkongplattor och stödmurar. Produktionen är i stort sett helt kundanpassad och skräddarsys för varje enskilt projekt. Örs cementgjuteri har i dag omkring 40 anställda och en nettoomsättning på cirka 50 MSEK. Företaget, som startades 1927, Har ett långsiktigt fokus på utveckling och tillväxt. Läs mer om oss på www.orscementgjuteri.se. Örs Cementgjuteri ägs sedan 2023 av CRH och drivs som ett separat dotterbolag till Ulricehamns Betong. I koncernen ingår även dotterbolaget Dala Cement. Totalt omsätter koncernen 750 MSEK och har ca 350 medarbetare. Störst är UBAB med cirka 250 medarbetare. CRH är en börsnoterad koncern med huvudkontor i Dublin Irland. CRH är en av de största aktörerna i Europa av hållbara prefabricerade byggnadslösningar. Med CRH får vi får tillgång till en bred kunskap och finansiell styrka hos en koncern med 73 000 medarbetare i 29 länder.. Läs mer på www.ubab.com. Tjänstebeskrivning Örs Cementgjuteri expanderar och söker nu betongarbetare till deras väggproduktion i Mellerud. Tjänsten är ett långsiktigt konsultuppdrag med start omgående. På Örs Cementgjuteri tillverkas bland annat massiva väggar, sandwichväggar, balkonger och loftgångar, men även specialanpassade byggelement efter kunders önskemål. Som betongarbetare är de huvudsakliga arbetsuppgifterna att forma, armera och gjuta betongväggar. Arbetet utförs i mindre team och en del arbetsmoment är fysiskt tunga. Arbetet är förlagt till dagtid. Kvalifikationer För att lyckas i rollen som betongarbetare ser vi att du har praktisk erfarenhet, med fördel inom bygg. Du är allmänt händig och är inte rädd för att hugga i när det behövs. Du har en god samarbetsförmåga och har inga problem med att hjälpa och stötta kollegor vid behov. Du är noggrann, ansvarstagande och värderar en god arbetsprestation. Om du har kunskaper om ritningsläsning och erfarenhet från betongindustrin är det meriterande. Låter det intressant? Har du frågor, så tveka inte att ringa konsultchef Andrej Lovric tel 070-785 84 12. Din ansökan skickar du in via NearYous hemsida, www.nearyou.se snarast. Vi jobbar med löpande urval, så skicka gärna din ansökan idag. Med anledning av nya dataskyddsförordningen GDPR, ber vi dig att utesluta de sista fyra siffrorna i ditt personnummer samt eventuella referenskontakter i din ansökan/CV. Välkommen med din ansökan! Om NearYou Vi är NearYou. Vi har gått från att vara ett bolag bland andra till att bli en samhällsaktör. Med oss som partner och arbetsgivare lovar vi att ge mer av det vi är bäst på. Vi är bäst på att vara nära, mänskliga och en motpol till stress, människor som statistik och en alltför opersonlig digitalisering. Vi är hos dig, ett handslag, ett löfte. Vi vill ge det som vi tror en trasig arbetsmarknad behöver. För dig som kandidat innebär det en aktör som backar dig oavsett var i karriären du är och vill vara. Vi vill vara tryggheten i en snabb värld. Vi stöttar, utmanar och frågar hur det går. Helt naturligt, tycker vi. Att arbeta som konsult på NearYou Som konsult hos NearYou är du anställd hos oss och arbetar ute hos någon av våra kunder. För oss är det viktigt att erbjuda en trygg och hållbar anställning för alla våra anställda. Du har samma fördelar och trygghet som hos en traditionell arbetsgivare och du omfattas av kollektivavtalens villkor för till exempel lön, försäkringar, pension och semester. Som konsult hos oss får du en konsultchef som hjälper dig i ditt val av uppdrag och ger dig tips och råd hur du kan utvecklas i arbetslivet. Du får även möta olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher, vilket gör att du utvecklar din kompetens och ditt nätverk och gör dig till en mer attraktiv medarbetare.

1 februari 2024
Sista ansökan:
3 maj 2024
Lagerarbetare till vår och sommar 2024 | Varner | Vänersborg

Om företaget Varner är en av Skandinaviens största modekoncerner och består av flera högprofilerade kedjor; Cubus, Dressmann, Bik Bok, Carlings, Volt, Junkyard och Levi's Store. Verksamheten omfattar idag 6 nätbutiker och över 1200 fysiska butiker i Norge, Sverige, Finland, Island och Danmark. Vårt centrallager är beläget i Vänersborg och från denna högautomatiserade anläggningen förser vi Varnerkoncernens samtliga butiker & online-kunder med varor. Kunden är alltid i fokus för oss såväl i butik som online och vi arbetar varje dag för att ge våra kunder den bästa handelsupplevelsen. Varner har en stark och transparent prestationskultur där ansvar och hållbarhet är centralt. Dina arbetsuppgifter Är du ansvarstagande, engagerad och nyfiken, då kan du vara den vi nu söker! Just nu söker vi lagermedarbetare som kan jobba tvåskift till en av våra kunder i Vänersborg. Som lagerarbetare kommer du att ansvara för att hantera inkommande och utgående varor, plocka och packa beställningar samt andra sedvanliga arbetsuppgifter som förekommer på ett lager. Arbetstiderna kan variera från dagtid till skiftgång. Din profil Vi söker dig som är ute efter en heltid eller deltidstjänst till sommaren och våren, och vill jobba inom lager. Du som söker deltid behöver ha en annan huvudsaklig sysselsättning om minst 50%. Som person är du kvalitetsmedveten, noggrann och tävlingsinriktad. Du är inte rädd för att ta i när det behövs, har en god social kompetens och är duktig på att samarbeta. Du är en pigg och social person som är flexibel och tycker om att arbeta. Vi ser även att du har en bra inställning och viljan att lära. Vi lägger stor vikt vid din personlighet och ditt engagemang. Du som söker ska vara 18 år när din anställning börjar samt ha körkort och tillgång till bil. Låter det intressant? Din ansökan skickar du in via NearYous hemsida, www.nearyou.se snarast. Vi jobbar med löpande urval, så skicka gärna din ansökan idag. Med anledning av nya dataskyddsförordningen GDPR, ber vi dig att utesluta de sista fyra siffrorna i ditt personnummer samt eventuella referenskontakter i din ansökan/CV. Välkommen med din ansökan! Om oss Att arbeta som konsult på NearYou Som konsult hos NearYou är du anställd hos oss och arbetar ute hos någon av våra kunder. För oss är det viktigt att erbjuda en trygg och hållbar anställning för alla våra anställda. Du har samma fördelar och trygghet som hos en traditionell arbetsgivare och du omfattas av kollektivavtalens villkor för till exempel lön, försäkringar, pension och semester. Som konsult hos oss får du en konsultchef som hjälper dig i ditt val av uppdrag och ger dig tips och råd hur du kan utvecklas i arbetslivet. Du får även möta olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher, vilket gör att du utvecklar din kompetens och ditt nätverk och gör dig till en mer attraktiv medarbetare. Om NearYou Vi är NearYou. Vi har gått från att vara ett bolag bland andra till att bli en samhällsaktör. Med oss som partner och arbetsgivare lovar vi att ge mer av det vi är bäst på. Vi är bäst på att vara nära, mänskliga och en motpol till stress, människor som statistik och en alltför opersonlig digitalisering. Vi är hos dig, ett handslag, ett löfte. Vi vill ge det som vi tror en trasig arbetsmarknad behöver. För dig som kandidat innebär det en aktör som backar dig oavsett var i karriären du är och vill vara. Vi vill vara tryggheten i en snabb värld. Vi stöttar, utmanar och frågar hur det går. Helt naturligt, tycker vi.

10 januari 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024