Biträdande förvaltare till Einar Mattsson
Clevry Sweden AB
Backofficepersonal m.fl.

Om företaget Einar Mattsson förvaltar drygt 14 000 bostäder samt kommersiella lokaler till ett totalt värde om 60 miljarder åt olika aktörer. Ungefär 6000 av dem ägs av Einar Mattsson-sfären. Kunderna finns främst i Storstockholm. I rollen som Biträdande Fastighetsförvaltare kommer ha din bas i nyrenoverade, ljusa och moderna lokaler i hjärtat av Södermalm. Din roll Einar Mattssons biträdande förvaltare arbetar operativt med huvudansvar för kontakten med deras boende samt med fastighetsadministrativa uppgifter. I rollen kommer du tillhöra ett team bestående av biträdande förvaltare, tekniska förvaltare och kundansvariga förvaltare. Du rapporterar till kundansvarig förvaltare samt gruppchef.  Huvudsakliga arbetsuppgifter Handlägga uthyrning av bostäder genom att t.ex. publicera objekt i bestämda kanaler, utvärdera ansökningar efter givna kriterier samt skriva hyresavtal Visning av lägenheter inför uthyrning. Handlägga ärenden avseende byte eller överlåtelse av hyresbostad Handlägga ansökningar om uthyrning i andra hand Hantera störningsärenden Placering: Södermalm, Stockholm Omfattning: 100%, heltid Arbetstider: Kontorstider (08:00-17:00) med möjlighet till flextid. Start: Önskvärt augusti 2025 Tjänsten är inledningsvis ett konsultuppdrag på 6 månader där du kommer att vara anställd via oss på Clevry men arbeta hos vår kund Einar Mattsson. Det finns goda möjligheter till en fortsättning hos Einar Mattsson efter uppdragets slut. Din profil Vi söker dig som har minst tre års erfarenhet av en liknande roll med fokus på uthyrningsfrågor kopplade till bostäder samt fastighetsadministrativa uppgifter. Det är viktigt att du känner dig trygg i att handlägga ärenden som rör uthyrning, byten och andra hyresjuridiska frågor.  Vi ser att du har en eftergymnasial utbildning inom fastighetsområdet, alternativt en längre relevant arbetslivserfarenhet. Har du dessutom utbildning inom fastighetsjuridik eller fastighetsförvaltning är det meriterande. Erfarenhet av att arbeta i systemet Vitec är ett extra plus. Som person är du strukturerad, trygg & relationsskapande och har god kommunikationsförmåga. Du är engagerad, omtänksam och har ett genuint intresse för fastighetsfrågor, vilket gör att du trivs i en roll med många kontaktytor och varierade arbetsuppgifter. Varför arbeta hos Einar Mattsson? Einar Mattsson erbjuder en arbetsplats där du får stora möjligheter att sätta din egen prägel på ditt arbete och karriärutveckling med tillgång till koncernens breda och djupa kunskap. Du kommer till ett långsiktigt familjeägt bolag med rötterna i en entreprenörskultur som värdesätter din omtänksamhet, framåtanda och ditt engagemang. Efter 90 år kan Einar Mattsson säga att de är en stark aktör i alla konjunkturer, de är långsiktiga på riktigt. Förvaltningsbolaget erbjuder tillgång att arbeta med en bred grupp av välrenommerade fastighetskunder. Einar Mattsson förvaltar drygt 14 000 bostäder samt kommersiella lokaler till ett totalt värde om 60 miljarder åt olika aktörer. Ungefär 6000 av dem ägs av Einar Mattsson-sfären. Kunderna finns främst i Storstockholm. Du kommer ha din bas i nyrenoverade, ljusa och moderna lokaler i hjärtat av Södermalm. Rekryteringsprocessen I denna rekryteringsprocess samarbetar Einar Mattsson med konsult- och rekryteringsföretaget Clevry. När du har ansökt kommer du att få tillgång till ett självskattningstest samt ett färdighetstest. Vi rekommenderar att du genomför båda testerna i samband med din ansökan. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer testresultaten att gås igenom mer ingående. I denna process kommer vi även att genomföra referenstagning samt bakgrundskontroll på slutkandidaten. Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Varmt välkommen med din ansökan redan idag! OBS! Vi tar endast emot ansökningar via vår plattform och kommer inte svara på ansökningar som kommer in via mejl. Om Clevry I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst. Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden

24 dagar sedan
Sista ansökan:
28 november 2025
Administratör till Dahl
Clevry Sweden AB
Backofficepersonal m.fl.

Vi söker nu en strukturerad och initiativtagande administratör till ett konsultuppdrag hos Dahl – Sveriges ledande grossist av produkter och tjänster inom VVS, mark & VA, industri, fastighet och kylsystem. Uppdraget startar vecka 35 och pågår till årsskiftet, med möjlighet till förlängning. Din roll Du kommer att vara en viktig del i ett tillfälligt projekt kopplat till ETIM och standardisering av artikelinformation. Målet är att säkerställa att alla produkter är korrekt märkta med ETIM-koder enligt branschstandard, vilket möjliggör struktur och integration i Dahls system. Rollen innebär mycket arbete i Excel, där du kommer att analysera, strukturera och komplettera produktdata. Du arbetar även i deras PIM-system Informatica och har tät kontakt med deras superuser, som också ansvarar för din onboarding. Mycket detektivarbete ingår i rollen – du kommer inte enbart arbeta från en färdig lista, utan det krävs att du själv undersöker, ställer frågor och kopplar ihop olika typer av data.  Din profil Mycket goda kunskaper i Excel. Erfarenhet av administrativa uppgifter. Arbete med produkt- eller artikeldata ses som meriterande. God systemvana – meriterande om du har arbetat i ett PIM-system, gärna Informatica. Flytande svenska i tal och skrift samt goda kunskaper i engelska. Meriterande med kunskap om eller erfarenhet av ETIM-standarder. Meriterande med erfarenhet från VVS-branschen och god produktkännedom inom området. Start: 25/8 -2025 Slut: Årsskiftet 2025/2026 Omfattning: Heltid Placering: Bromma Rekryteringsprocessen I denna rekryteringsprocess samarbetar Dahl med konsult- och rekryteringsföretaget Clevry. Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående. Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret.  Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta ansvarig rekryterare via [email protected]. Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Om Clevry I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst. Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden

24 dagar sedan
Sista ansökan:
28 november 2025
Larmoperatör / Kundtjänst till Länsförsäkringar Larmcentral (studentjobb)
Clevry Sweden AB
Kundtjänstpersonal

Om företaget Länsförsäkringar Larmcentral startades av Länsförsäkringar under våren 2008 som ett naturligt steg i ett redan etablerat trygghetskoncept. Med moderna larmtjänster skapar vi ett bra och tryggt skydd mot inbrott och brand. Tillsammans med Länsförsäkringar kan vi erbjuda helhetslösningar som är unika i vår bransch, från att spara, försäkra, låna och skydda till fastighetsförmedling.   Din roll Är du student och vill arbeta varannan helg i en viktig meningsfull roll hos Länsförsäkringar Larmcentral? Då är rollen som Larmoperatör perfekt för dig!  I rollen som Larmoperatör kommer du hantera inkommande larm från privat- och företagskunder eller arbeta med skadejour för alla Länsförsäkringars kunder. Det handlar om brand-, inbrotts- och driftlarm där du gör en bedömning och därefter sätter in rätt hjälpresurs. För oss är kunden i centrum och ett av våra viktigaste mål är att skapa nöjda och trygga kunder som ökar sitt engagemang inom Länsförsäkringars hela produktsortiment. Du kommer arbeta med inkommande såväl som utgående samtal samt uppföljning på tidigare ärenden. Du kommer även hantera first-line support kring våra produkter och tjänster. Passen anser dagtid varannan helg med start så snart som möjligt. För detta uppdrag kommer du att vara konsult via Clevry och arbeta på Älvsborgs Larmcentral.  Start: Så snart som möjligt Kontor: Borås  Omfattning: 10,5 timmar per helgdag (med Ob-tillägg) Huvudsakliga arbetsuppgifter Bedriva arbetet enligt de styrande dokument, processer och arbetsinstruktioner som finns föreskrivna. Löpande dokumentera kundärenden och överenskommelser i verksamhetens systemstöd. Ta del av och använda den information som presenteras vid såväl regelbundna interna möten, intranät och andra informationskanaler. Kontrollera installatörernas arbete vid installation. Ge första linjens support till kunder på larmcentralens tjänster och produkter samt rapportera dessa vidare till andra linjens support då ärendet inte löses. Vara rådgivare när andra funktioner eller medarbetare söker kompetensstöd. Delta i projektarbete på såväl avdelnings- som bolagsnivå. Din profil Vi ser att du som söker är tillgänglig för arbete varannan helg under hela 2025. Vi söker dig som vill ge våra kunder trygghet i världsklass och genom ditt engagemang alltid strävar efter att överträffa kundens förväntningar. Vi ser det som positivt om du har erfarenhet av kundservice via telefon. Meriterande är också om du har arbetat inom någon form av bevakningsföretag och/eller försäkringsbolag. Vi vill också att du har goda IT-kunskaper och god förmåga att uttrycka dig i såväl tal som skrift. Då kunden arbetar med säkerhet och trygghet i våra kunders hem krävs att du är prickfri i polisens belastningsregister för att bli godkänd för arbete i bevakningsföretag.  Som person behöver du vara handlingskraftig, ha hög social kompetens och en stark ansvarskänsla. Vi ser att du som vill jobba hos oss är kommunikativ och bra på att tolka både skriven och talad information och utifrån det fatta beslut så vår kund alltid upplever sig trygg och omhändertagen. Du trivs med att arbetet växlar snabbt i tempo och att ta egna initiativ under arbetspasset. Du behöver behärska svenska i tal och skrift samt ha goda kunskaper i engelska. Om Clevry I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst. Rekryteringsprocessen Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående. Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret.  Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.  Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden

32 dagar sedan
Sista ansökan:
20 november 2025
Ekonomistudent till Tibnor
Clevry Sweden AB
Ekonomiassistenter m.fl.

Om företaget Tibnor förser industrin i Norden och Baltikum med stål, metaller och bearbetningstjänster. Genom lokal närvaro och ett brett produktutbud kombinerat med effektiva logistiklösningar och hög leveransprecision hjälper Tibnor sina kunder att förbättra sina materialflöden. Företaget har cirka 1000 medarbetare i 7 länder och är ett dotterbolag till SSAB. Läs gärna mer på www.tibnor.se Din roll I samarbete med Tibnor söker vi nu en noggrann och ansvarstagande student för ett deltidsuppdrag inom ekonomi. Under sommaren arbetar du 1–2 dagar i veckan, och därefter fortsätter du under terminerna med cirka 2 dagar i veckan. Du kommer att arbeta på plats på Tibnors kontor. Som ekonomiassistent kommer du främst att arbeta med löpande bokföring men även hantera post och utföra enklare kontorsärenden. Du kommer att arbeta i affärssystemet SAP. Huvudsakliga arbetsuppgifter Löpande bokföring i SAP Hantering av post Övriga enklare kontorsuppgifter Din profil Vi söker dig som studerar ekonomi eller liknande område på universitet eller högskola och har minst 2 år kvar av dina studier. Tidigare erfarenhet av bokföring eller ekonomiadministration är meriterande, men inte ett krav. Som person är du noggrann och strukturerad med ett öga för detaljer. Du tar ansvar för dina arbetsuppgifter och trivs med att arbeta självständigt. Samtidigt har du ett serviceinriktat förhållningssätt och är lösningsorienterad när du ställs inför nya utmaningar. Start: Omgående Omfattning: Timanställning Placering: Sundbyberg Rekryteringsprocessen I denna rekryteringsprocess samarbetar Tibnor med konsult- och rekryteringsföretaget Clevry. Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående. Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret.  Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta ansvarig rekryterare via [email protected]. Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Referenstagning genomförs under rekryteringsprocessens gång.  Om Clevry I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst. Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden

33 dagar sedan
Sista ansökan:
19 november 2025
Supply Planner till Sobi
Clevry Sweden AB
Inköps- och orderassistenter

Om företaget Sobi är ett biofarmaceutiskt företag som fokuserar på att förbättra livet för personer med sällsynta sjukdomar, främst inom områdena hematologi och immunologi. Inom hematologi är Sobi ledande i Sverige, särskilt inom behandling av hemofili, där de strävar efter att optimera vården och stödja patienter. Inom immunologi erbjuder företaget innovativa behandlingar för sällsynta immunologiska sjukdomar med stort medicinskt behov. Sobi har expertis inom hela läkemedelsprocessen, från klinisk forskning till distribution. Med ett globalt huvudkontor i Stockholm är företaget närvarande i över 30 länder och levererar behandlingar till patienter i mer än 70 länder, med målet att fortsätta expandera. Din roll Som Supply Planner på Sobi arbetar du för den E2E leveransen av färdiga produkter, läkemedelssubstanser och läkemedelsprodukter för att möta marknadens behov och säkerställa en effektiv försörjningskedja. Du kommer att vara en nyckelperson i planeringen och ha ett nära samarbete med olika intressenter för att bland annat optimera lager och servicegrad. Dina arbetsuppgifter kan inkluderar bland annat: Skapa och underhålla en E2E-försörjningsplan för både kortsiktiga och långsiktiga behov. Säkerställa att marknadens efterfrågan kan mötas genom analys och planering av kapacitet och lager. Identifiera och hantera risker kopplade till supply chain samt utveckla åtgärdsplaner. Övervaka och optimera lagerhantering för att upprätthålla servicegrad och kostnadseffektivitet. Definiera och följa upp KPI:er för försörjningskedjan samt agera vid avvikelser. Delta i S&OP-processen och säkerställa att planeringen är balanserad och genomförbar. Stötta produktteam genom att leda och presentera supply chain-relaterade analyser. Administrera korrekt och aktuell masterdata i IFS. Krav & meriterande Krav på eftergymnasial utbildning inom Supply Chain Management eller motsvarande. Vi ser det som meriterande om du besitter erfarenhet av arbete inom supply chain, meriterande om du arbetat inom läkemedelsbranschen, FMCG och /eller tillverkande industri Krav på mycket goda kunskaper i engelska, både i tal och skrift. Krav på goda kunskaper i Microsoft Office, särskilt Excel och PowerPoint. Meriterande med erfarenhet av ERP-system, gärna IFS. Meriterande med erfarenhet av arbete i Power BI och Smartsheet  Personliga egenskaper För att lyckas i rollen ser vi att du är mycket strukturerad och analytiskt lagd, med en god förmåga att hantera flera intressenter samtidigt. Du är kommunikativ och kan på ett övertygande och pedagogiskt sätt presentera analyser för chefer samt andra stakeholders. Vidare är du modig och nyfiken, trivs med att arbeta i team. Du vågar utmana både dig själv och befintliga arbetssätt för att skapa förbättringar. Start: Omgående Slut: 31/7 - 2026 Omfattning: Heltid Anställningsform: Tidsbegränsat konsultuppdrag men med chans till förlängning Placering: Norra Stationsgatan 94A, Stockholm Arbetstider: Kontorstider med möjlighet till flex och hybridarbete Rekryteringsprocessen I denna rekryteringsprocess samarbetar Sobi med konsult- och rekryteringsföretaget Clevry. Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående. Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret.  Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta ansvarig rekryterare via [email protected]. Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Om Clevry I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst. Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden

33 dagar sedan
Sista ansökan:
19 november 2025
Marknadsföringsassistent (student/deltid)
Clevry Sweden AB
Marknads- och försäljningsassistenter

Om företaget Länka Consulting är ett idédrivet och samhällsengagerat konsultbolag som hjälper organisationer att utveckla verksamhet och ledarskap inom offentlig sektor och närliggande områden. De är ett litet men erfaret team med stort nätverk och spännande uppdrag, där kommunikation spelar en viktig roll i att förmedla deras arbete, metoder och utbildningar till omvärlden. Här kan du läsa mer om deras verksamhet: lankaconsulting.se Din roll I rollen som Marknadsföringsassistent kommer du att stötta Länka Consultings två grundare i deras dagliga kommunikationsarbete. Du fungerar som en förlängd arm i deras externa synlighet, och dina uppgifter kan variera beroende på vad som är aktuellt i verksamheten. Det kan till exempel handla om att redigera ett nytt poddavsnitt, marknadsföra en ny bok på LinkedIn eller intervjua deltagare i en utbildning – allt beroende på vad som behöver kommuniceras ut för tillfället. Ni kommer att arbeta nära varandra men också med utrymme för eget ansvar och självständigt arbete under veckorna. Exempel på arbetsuppgifter:  Redigera och publicera poddavsnitt (på svenska och engelska) Skapa innehåll och uppdatera företagets hemsidor (text och layout) Ansvara för sociala medier, främst LinkedIn Marknadsföra utbildningar, böcker och metoder Förbereda och skicka ut digitalt utbildningsmaterial Delta vid utbildningstillfällen och eventuellt intervjua deltagare Tjänsten är ett konsultuppdrag där du blir anställd av Clevry och arbetar som konsult ute hos Länka Consulting i centrala Stockholm. Uppdraget är på deltid (ca 8 timmar/vecka) och passar dig som studerar marknadsföring eller kommunikation och vill jobba en dag i veckan vid sidan av studierna. Din profil Vi söker dig som: Studerar marknadsföring, kommunikation eller närliggande ämne, gärna i mitten av utbildningen Har mycket god svenska och engelska i både tal och skrift Har erfarenhet av att arbeta i digitala verktyg, t.ex. Canva, WordPress eller liknande Är bekväm med att jobba självständigt och ta eget ansvar Meriterande är om du: Har arbetat med kommunikation tidigare Har redigerat podd eller skapat content till sociala medier Har intresse för design, formgivning eller storytelling Vi tror att du är en nyfiken, kreativ och självgående person med ett stort samhällsintresse. På Länka Consulting får du mycket frihet under ansvar, vilket ställer krav på att du är strukturerad, tar egna initiativ och vågar komma med idéer. Rollen passar dig som gillar att påverka, utmana och bidra till att utveckla företagets kommunikation på riktigt. Varför arbeta på Länka Consulting? Hos Länka Consulting får du arbeta nära erfarna konsulter i en miljö som präglas av nyfikenhet, samhällsengagemang och förtroende. Du kommer lära dig mycket om kommunikation i praktiken – från strategi till produktion – och samtidigt få inblick i spännande projekt som gör skillnad i samhället. Kontoret är centralt beläget nära Centralbadet i Stockholm, med vackra lokaler där du är välkommen att arbeta, särskilt på fredagar. Det finns möjlighet till hemarbete övriga dagar. Som konsult via Clevry får du dessutom tillgång till ett brett nätverk, coachning, kompetensutveckling och trygga villkor. Rekryteringsprocessen I denna rekryteringsprocess samarbetar Länka Consulting med konsult- och rekryteringsföretaget Clevry. I denna rekrytering kommer du, när du har ansökt, få tillgång till ett självskattningstest samt ett färdighetstest. Genomföra gärna båda testen i och med att du skickar in din ansökan. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående. I denna process kommer vi även genomföra referenstagning på slutkandidaten.  OBS! Vi tar endast emot ansökningar via vår plattform och kommer inte svara på ansökningar som kommer in via mejl.  Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Om Clevry I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst. Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden

38 dagar sedan
Sista ansökan:
14 november 2025
Marknadskoordinator till Lensway
Clevry Sweden AB
Marknads- och försäljningsassistenter

Om företaget Lensway är en av Nordens ledande aktörer inom e-handel för optikprodukter och erbjuder ett brett sortiment av kontaktlinser, glasögon och solglasögon. Företaget grundades år 2000 och har sedan dess vuxit till att bli en av de största onlineåterförsäljarna inom sitt segment i Europa. Med fokus på bekvämlighet, prisvärdhet och hög kundservice har Lensway byggt upp en stark relation till sina kunder, som framför allt uppskattar den snabba leveransen och den enkla köpupplevelsen. Lensway är en del av EssilorLuxottica-koncernen, en global ledare inom design, tillverkning och distribution av optiska produkter, vilket ger tillgång till marknadsledande varumärken samt avancerad teknisk expertis.  Företaget präglas av en modern och datadriven kultur där innovation, kundfokus och hållbar utveckling är centrala drivkrafter. Din roll Vi söker nu en engagerad och lösningsorienterad Marknadskoordinator som vill vara en nyckelspelare i vår kunds kommersiella team. I denna roll kommer du att arbeta nära CCO och ha ett övergripande ansvar för att säkerställa att marknadsföringskanaler fungerar smidigt och effektivt. Primära arbetsuppgifter Stötta CCO i det dagliga arbetet med marknadsföringskanaler och se till att kommunikationen är korrekt och konsekvent. Hantera och uppdatera kampanjkalendern, inklusive innehållsplanering och organiska aktiviteter i sociala medier. Koordinera förfrågningar och leveranser mellan kommersiella teamet, externa parter och interna intressenter. Arbeta tätt tillsammans med det kommersiella teamet för att tillhandahålla marknadsmaterial, följa upp resultat och hantera administrativa uppgifter. Sätta upp och kontinuerligt övervaka priser i samtliga försäljningskanaler. Implementera prissättningsregler där det är tillämpligt. Rollen kräver också ett helhetsperspektiv där du aktivt arbetar för företagets bästa genom att vara flexibel i förhållande till ansvarsfördelning. Du förväntas kunna omprioritera och ta dig an nya uppgifter utifrån förändrade förutsättningar och behov i organisationen. Kvalifikationer Eftergymnasial utbildning inom marknadsföring, kommunikation eller motsvarande Minst 1 års erfarenhet av att arbeta i en koordinerande roll inom marknadsföring Erfarenhet av att arbeta med kampanjplanering, innehållsproduktion och publicering i olika kanaler, gärna inklusive sociala medier. Erfarenhet av att arbeta med prisuppföljning, prissättning eller kampanjlogik i digitala kanaler är meriterande. Flytande i svenska och mycket god kunskaper i engelska Erfarenhet av verktyg som JIRA och/eller Oracle är en fördel Erfarenhet från optikbranschen är meriterande men inget krav. Personliga egenskaper För att lyckas i denna roll tror vi att du är en person som trivs i en dynamisk och samarbetsinriktad miljö. Du har en naturlig förmåga att strukturera och hålla ordning i många parallella processer, samtidigt som du är prestigelös och ser till helheten. Du tar egna initiativ, är nyfiken och ser möjligheter till förbättring där andra ser problem. Du är inte rädd för att kavla upp ärmarna och bidra där det behövs, oavsett om det står i din arbetsbeskrivning eller inte. Start: Augusti 2025 Omfattning: Heltid, 12 månaders konsultuppdrag med målsättning om överrekrytering Placering: Kista, Stockholm Rekryteringsprocessen I denna rekryteringsprocess samarbetar vår kund med konsult- och rekryteringsföretaget Clevry. Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående. Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret.  Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vi kontaktar referenser som en del av vår rekryteringsprocess. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta ansvarig rekryterare via [email protected]. Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Om Clevry I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst. Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden

38 dagar sedan
Sista ansökan:
14 november 2025
Accounts Payable Team Lead
Clevry Sweden AB
Övriga administrations- och servicechefer

Om företaget Bolaget presenteras vid första intervjutillfället av ansvarig rekryterare. Din roll I denna roll får du ett övergripande ansvar för ett nordiskt team inom leverantörsreskontra med medarbetare i Sverige, Norge och Danmark. Du blir en nyckelspelare i bolagets Source to Pay-flöde, där du leder det dagliga arbetet, driver förbättringar och är med och implementerar nya digitala verktyg. Det här är en central roll för bolaget, där du har nära samarbete med både inköp, ekonomi och externa samarbetspartners. Huvudsakliga arbetsuppgifter Leda det nordiska AP-teamet och säkerställa kvalitet och effektivitet i hela fakturaflödet. Hantera kodning, betalning och avvikelser i samarbete med interna och externa parter. Samarbeta tätt med inköp för att säkra korrekt hantering av PO- och GR/IR-processer. Agera förändringsledare i förbättringsinitiativ, särskilt kring implementeringen av ett nytt fakturaverktyg. Identifiera utvecklingsmöjligheter i processer, rutiner och system. Vi söker dig som: Erfarenhet från större företag eller Shared Service-miljö. God förståelse för S2P-processflöden. Självständigt driv, trygghet och mod att fatta beslut. Starka kunskaper i Excel och god systemvana – gärna SAP. Flytande svenska och engelska i tal och skrift. Personliga egenskaper: Har förmågan att inspirera andra och kommunicerar tydligt och konstruktivt. Trivs i en föränderlig miljö där du får förbättra och påverka. Ser helheten men har också koll på detaljerna. Rekryteringsprocessen I denna rekryteringsprocess samarbetar bolaget/kunden med konsult- och rekryteringsföretaget Clevry.  Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta ansvarig rekryterare via [email protected]. Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Om Clevry I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst. Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden

40 dagar sedan
Sista ansökan:
12 november 2025
Nätplanerare till Ellevio i Karlstad!
Clevry Sweden AB
Ingenjörer och tekniker inom elektroteknik

Om företaget Ellevio är ett av Sveriges största elnätsföretag med cirka 700 medarbetare i Stockholm och Karlstad. Våra värderingar pålitlighet, engagemang och utveckling styr allt vi gör. Genom långsiktiga satsningar och nya innovativa lösningar möjliggör vi energiomställningen och att Sveriges klimatmål kan uppnås. Med en pålitlig och stabil eldistribution skapar vi förutsättningar för att lamporna i hemmen lyser, att kylskåp och rulltrappor fungerar och att företag kan producera sina varor – 365 dagar om året, dygnet runt. Vi förbättrar därigenom livskvaliteten i nära 960 000 hem och företag och för samhället i stort.   Din roll För vår kund Ellevios räkning söker vi nu en Nätplanerare med placering i Karlstad!  Som Nätplanerare har du en viktig roll för att Ellevios elnät ska utvecklas på bästa möjliga sätt. I rollen arbetar du med att planera och designa elnätet för olika områden såsom bostads- och handelsområden, industriområden, solcellsparker, batterilager och laddningsinfrastruktur för elfordon. Du arbetar även med analys och nätplanering för att minimera risken för strömavbrott. I nära samarbete med områdesansvariga, som ansvarar för Ellevios investeringar, tar du fram nätplaneringar och analyser för elnätet. Du ansvarar för budget, investerings- och lönsamhetskalkyler samt för val av teknisk nätlösning med tillhörande dimensionering och nätberäkning. Hos Ellevio arbetar du med ett engagerat och positivt team som alla drivs av utmaningar, spännande projekt och där de kontinuerligt jobbar med verksamhetsutveckling för att förbättra deras sätt att arbeta. Dessutom får du arbeta på en arbetsplats där man strävar ett flexibelt arbetssätt och värnar om en god balans i vardagen. Teamet du kommer arbeta i består av cirka 30 personer där laganda och hjälpsamhet står i fokus. Ellevio som arbetsgivare strävar efter att vara en arbetsplats som främjar mångfald i kompetens, kön och personligheter och har tilldelats utmärkelsen att vara Sveriges mest attraktiva arbetsgivare.  Arbetsuppgifter Planera och designa elnätet för olika områden Utföra analyser och nätplanering för att minimera strömavbrott Ta fram budget-, investerings- och lönsamhetskalkyler Skapa ellinjescheman i Autocad Ta fram pris och skicka offert till kund Fakturera och administrera ärenden Utföra kreditprövningar Detta är ett konsultuppdrag där du blir anställd av Clevry och jobbar som konsult på Ellevio. Start för tjänsten är omgående eller enligt överenskommelse och du erbjuds ett kontrakt på initialt 12 månader. Tjänsten är på heltid och du arbetar vardagar och kontorstider.   Din profil Vi söker dig som har en relevant högskoleexamen inom exempelvis elkraft, elektroteknik, energi och miljö, ekonomi eller teknisk fysik. Har du annan ingenjörsexamen och ser detta som spännande och något du ser dig själv utvecklas inom är även det relevant, och har möjlighet att arbeta lokalt på Ellevios kontor i Karlstad. Vidare har du flytande kunskaper i svenska i tal och skrift. Det är meriterande om du har erfarenhet av Autocad, erfarenhet av Netbas, kunskaper inom företagsekonomi, och erfarenhet av kreditprövningar och faktureringar.  Som person är du kundorienterad och gillar att arbeta med tekniklösningar. Du är noggrann och kan arbeta på ett strukturerat sätt med fokus på kvalité även när arbetstempot bitvis ökar. Vidare är du resultat- och lösningsfokuserad och ser positivt på förändringar. Du kan arbeta självständigt likväl i samarbete med andra. Denna tjänst är säkerhetsklassad och för slutkandidat kommer vi genomföra bakgrundskontroll, kreditupplysning och referenstagning. Om Clevry I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst. Rekryteringsprocessen Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående. Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta ansvarig rekryterare. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

43 dagar sedan
Sista ansökan:
9 november 2025
Underhållsingenjör till Ellevio!
Clevry Sweden AB
Ingenjörer och tekniker inom elektroteknik

Om företaget Ellevio är ett av Sveriges största elnätsföretag med cirka 700 medarbetare i Stockholm och Karlstad. Ellevios värderingar pålitlighet, engagemang och utveckling styr allt de gör. Genom långsiktiga satsningar och nya innovativa lösningar möjliggör de energiomställningen och att Sveriges klimatmål kan uppnås. Med en pålitlig och stabil eldistribution skapar de förutsättningar för att lamporna i hemmen lyser, att kylskåp och rulltrappor fungerar och att företag kan producera sina varor – 365 dagar om året, dygnet runt. De förbättrar därigenom livskvaliteten i över 940 000 hem och företag och för samhället i stort. Din roll Som underhållsingenjör är du en del av avdelningen Nätförvaltning, som ansvarar för att förvalta och underhålla hela Ellevios elnät i Storstockholm. I den här rollen kommer du att arbeta med planering, beställning, budgetering och uppföljning av förebyggande underhåll på Ellevios lokalnätsanläggningar. Du får ett helhetsansvar för två geografiska områden, där du analyserar anläggningarnas status, identifierar behov av underhållsåtgärder och föreslår reinvesteringar i lokalnätet. Eftersom Ellevio ständigt strävar efter att utveckla sina arbetssätt, kommer du också att bidra till förbättringsarbete. Det innebär att se över och vidareutveckla nuvarande metoder för underhåll, identifiera förbättringspotential och driva förbättringsprojekt. Ellevio satsar dessutom på digitalisering och ser framför sig ett framtida underhållsarbete som i allt högre grad baseras på dataanalys. Huvudsakliga arbetsuppgifter Hantera inkommande ärenden från kunder via systemet Bosse, från tekniker eller direkt från kund Planera och samordna underhållsinsatser, exempelvis inspektioner  Genomföra planering, beställning, budgetering och uppföljning av förebyggande underhåll Din profil För att lyckas i rollen som underhållsingenjör krävs ett intresse för att anta nya utmaningar och en god problemlösningsförmåga. Rollen förutsätter ett strukturerat och systematiskt arbetssätt samt förmågan att ta egna initiativ. Då arbetet ofta sker i nära samverkan med olika interna och externa parter är god samarbetsförmåga avgörande, liksom förmågan att bygga och upprätthålla professionella relationer. Det är även viktigt att kunna uttrycka sig väl på svenska i både tal och skrift. Kvalifikationer: Eftergymnasial utbildning med teknisk inriktning, exempelvis inom elkraftsteknik, energi och miljö eller elektroteknik Mycket goda kunskaper i svenska, både muntligt och skriftligt B-körkort (krav) Detta är ett konsultuppdrag via Clevry på 12 månader med chans till förlängning, vi önskar en start så snart som möjligt!  Rekryteringsprocessen I denna rekryteringsprocess samarbetar Ellevio med konsult- och rekryteringsföretaget Clevry. Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, få tillgång till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående. Du kommer även få tillgång till ett färdighetstest, vi rekommenderar att du genomför våra övningstester innan. För denna roll kommer vi även genomföra en säkerhetsprövning.  Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Om Clevry I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst. Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden

47 dagar sedan
Sista ansökan:
5 november 2025