Clevry Sweden AB jobb

Lediga jobb hos Clevry Sweden AB

Innesäljare till välkänt energibolag

Om företaget Bolaget presenteras vid första intervjutillfället med ansvarig rekryterare. Din roll Vi söker nu dig med hög energi och ett stort driv för att ta sig an kunder med stor servicekänsla. Sominnesäljare kommer du få bearbeta befintliga kunder och sälja in bolagetstilläggstjänster som erbjuds. Både för kunder som precis startat upp, men även de som varit kund underlängre perioder. Du ska ha ett stort självledarskap att nå dina försäljningsmål och du har ett högt driv föratt uppnå dessa mål genom god kvalité för varje säljsamtal med kund.För vår kund är det viktigt att deras säljare får en bra start. Därför får du bland annat en utförlig sälj- ochproduktutbildning i samband med uppstart. Bolaget jobbar ständigt med att bibehålla deras goda teamkänslamed teambuilding, tävlingar och annat roligt!Då det är du som representerar bolaget utåt mot kund så önskar vi att du har nedan kvalitéer Stort intresse för försäljning Goda språkfärdigheter inom svenska såväl som engelska Högt driv för att lyckas, tävlingsinriktad och nyfiken God datorvana, lätt för att ta dig an nya system Hög social kompetens Arbetslivserfarenhet av försäljning ses som mycket meriterande Omfattning: Tidsbegränsat konsultuppdrag på heltid i 6 månader med chans till förlängningStart: 27/5 - 2024Slut: 29/11 - 2024Arbetstider: 08.30-17.00, måndag-fredagKontor: Centrala Göteborg Rekryteringsprocessen I denna rekryteringsprocesssamarbetar bolaget med konsult- och rekryteringsföretaget Clevry. Vipå Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående. Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret. Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta ansvarig rekryterare per mail på [email protected]. Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Om Clevry I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst. Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden

24 april 2024
Sista ansökan:
11 oktober 2024
Kundtjänstmedarbetare till KONE

Om företaget KONEs historia går tillbaka ända till 1887 då den första hydrauliska personhissen installerades i Stockholm av Graham Brothers som senare kom att införlivas i KONE. I Sverige har KONE ca 1 000 medarbetare fördelade på 28 kontor över hela landet, från Malmö i söder till Kiruna i norr. Huvudkontoret är beläget i Kista. Där sitter även vårt kundcenter som är bemannat dygnet runt, årets alla dagar – alltid tillgängligt med snabb hjälp och service. Tillsammans med våra partners och kunder hjälper vi till att göra Sverige mer tillgängligt! Vi är stolt partner till projekt såsom Mall of Scandinavia, Gothia Tower och Turning Torso. Lika stolta är vi också över att få hjälpa tusentals bostadsrättsföreningar och fastighetsägare runt om i Sverige med planering, service, förebyggande underhåll och modernisering av deras utrustningar. Din roll Vi har nu en spännande möjlighet för dig som villbli en del av KONE-teamet i Kista! Just nu söker vi en engagerad och självsäker kundtjänst-/larmcentralsmedarbetare som kommer att spela en avgörande roll i att säkerställa smidig och trygg kommunikation med KONEs kunder. Ditt arbete kommer att vara varierat och dynamiskt. Du kommer vara den första linjen av kontakt för KONEs företagskunder och bostadsrättsföreningar när det gäller felanmälningar samt andra ärenden. Dessutom kommer du att spela en avgörande roll i att hantera larmsamtal från personer som befinner sig i krissituationer, som att vara fast i hissar eller liknande. Huvudsakliga arbetsuppgifter Agera som den primära kontaktpunkten för KONEs företagskunder och bostadsrättsföreningar. Ditt ansvar innefattar att effektivt ta emot och hantera inkommande samtal och e-postmeddelanden relaterade till felanmälningar. Identifiera och genomföra noggranna riskbedömningar i samband med säkerhetssituationer. Ditt kompetenta urval av lämpliga anvisningar och åtgärder kommer att spela en avgörande roll i att garantera en trygg och säker miljö för KONEs kunder. Vara involverad i ärendehanteringsprocessen tills dess att ärendet har godkänts av en kvalificerad tekniker. Agera som en ansvarsfull länk för personer i nödsituationer, bland annatlarmsamtal från individer som befinner sig instängda i hissar. Genom att förmedla tydliga instruktioner och stöd kommer du att hjälpa till att lugna och guida dessa individer genom krissituationer med ökad säkerhet och trygghet. Tjänsten är på heltid i 12 månader med mycket god chans till förlängning. KONE ser långsiktigt påanställningen.Du kommer att bli anställd som konsult hosClevry men du jobbar för KONE. Start för tjänsten är omgående med hänsyn till eventuell uppsägningstid. Din profil Vi söker dig som har ett genuint intresse för kundservice och viser det som meriterande om du hartidigare erfarenhet av liknande arbete. Vi tror att du som sökerär noggrann och självständig i ditt arbete samtidigt som du är en team-player med positiv attityd. Utöver dettaär du också en problemlösare som har förmågan atthålla dig lugn i stressiga situationer. Om du trivs i en dynamisk miljö där du kan vara hjälten bakom varje samtal, där din empati och beslutsförmåga gör en verklig skillnad, då är detta den perfekta rollen för dig! Rekryteringsprocessen I denna rekryteringsprocesssamarbetar KONE med konsult- och rekryteringsföretaget Clevry. Vipå Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående. Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret. Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta ansvarig rekryterarepå [email protected]. Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Om Clevry I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst. Följ oss gärna på LinkedInClevry Sweden

24 april 2024
Sista ansökan:
11 oktober 2024
HR Specialist

Project Scope We are currently looking for a HR specialist at our Kista office to support business operation, global mobility, and event organization; Hope candidates will be in place before the end of June. Responsibilities Support internal business operation matters; initiate, maintain, and optimize internal processes; Provide end-to-end global mobility subject matter expertise to employees globally; Organize and manage internal and external contests and events; act as project manager of annual Sweden Hackathon competition. Qualifications requirements To be successful in this role the candidate should have more than 2 years’ working experience as a HR, preferably in an international company. Have deep understanding and rich experience in business operation, and HR project transformation, and work experience in top 500 companies is preferred. Excellent working proficiency in English (written and spoken) and Chinese. Likes to accept challenges and changes, optimistic and loves work.

24 april 2024
Sista ansökan:
11 oktober 2024
HR Business Coordinator to Huawei

We are looking for a Consultant/HR Business Coordinator for the Huawei Sweden R&Doffice in Stockholm (Kista). Start ASAP, 12 months limited contract to begin with,possibility of extension after that. About the role Do you like working at a high pace? Do you thrive in a role where you work in many differentcontact areas? Are you a fan of communication and interested in a multicultural work environment?Then this role could be the perfect opportunity for you.We are looking for a team member to our HR team in Sweden that supports Huawei's R&Doffices in Stockholm, Gothenburg and Lund. You report to the HR Director for Huawei SwedenR&D.Main tasks:• Responsible for the contact with all consulting suppliers spread out in Sweden, Norwayand Denmark, which mainly includes contract negotiations.• Liaison between Huawei managers and consultant suppliers.• Main point of contact for HR questions from consultants.• Service quality evaluation and talent management.• Implement new processes for evaluation of consultants.• HR administration and coordination.• Work close to the purchasing department and update agreements and look for newpartners.Your profileTo succeed in the role, we see that you have:• Academic degree in HR or equivalent.• Minimum 3 years’ experience of working in HR in Sweden – for example as ConsultantManager, junior HRBP - and if you've had ownership of your own recruitment processes,it is an advantage.• Hands-on and can-do attitude, ready to come up with pragmatic solutions.• Interested in both operative and strategic work.• Good prioritization abilities and structured approach to work with flexibility for rapidchange.• Excellent communication skills in Swedish and English both in speech and writing. Recruitment process In this recruitment process, Atlas Copco is collaborating with the consulting and recruitment company Clevry. At Clevry, we recognize that soft skills are just as important as hard skills. Therefore, in this recruitment, once you have applied, you will receive a link to a self-assessment test via email. It takes approximately 20 minutes to complete the test, after which you will receive a feedback report via email highlighting your soft skills. If you are selected for an interview with Clevry, your answers will be discussed in more detail. Keep an eye on your inbox! There you will find the link to the questionnaire. We use ongoing selection, and the position may be filled before the final application deadline. If you have any questions about the position or the process, please contact us at telephone number +46704629320. Welcome with your application today! About Clevry For over 30 years, Clevry has been at the forefront of a more soft skills-driven working life within talent acquisition, assessment, and advisory. We operate globally with clients, consultants, and candidates from North America to Singapore, with headquarters in Brighton, Stockholm, and Helsinki. Our 150 soft skills-certified recruiters, business psychologists, and experts are always at your service.

22 april 2024
Sista ansökan:
9 oktober 2024
Kundtjänstmedarbetare Norrköping

Om företaget Anticimex är det moderna serviceföretaget inom skadedjurskontroll, matsäkerhet, fuktkontroll, husbesiktningar och brandskydd. Genom förebyggande åtgärder, ny teknik och hållbara lösningar skapar vi hälsosamma miljöer för både företag och privatpersoner runt om i världen. Din roll Anticimex söker nu kundtjänstmedarbetare på heltid och deltid till deras kontor i Norrköping! I rollen kommer du att hantera inkommande samtal och/eller svara på e-post från kunder som behöver Anticimex tjänster. Du kommer att ingå i ett team som arbetar med ärenden relaterade till skadedjur. Din uppgift kommer att vara att besvara frågor, ge rådgivning och assistera med att boka saneringar samt tillhörande ärendehantering. Kunderna du kommer att assistera kan vara både privatpersoner och företag. Antalet inkommande samtal varierar från månad till månad, men vanligtvis tas det emot cirka 60-90 samtal per medarbetare. Huvudsakliga arbetsuppgifter Ge rådgivning till Anticimex kunder Boka in och boka om tider Ärendehantering Din profil I den här rekryteringsprocessen prioriterar vi framför allt dina personliga egenskaper eftersom du kommer att få intern utbildning på plats. Vi söker dig som är uthållig, serviceinriktad och har erfarenhet av att arbeta i en dynamisk miljö. Du kan ha tidigare erfarenhetinom restaurangbranschen, i butik eller kundtjänst. För rollen krävs goda kunskaper i både svenska och engelska, det är meriterande om du kan flera språk! För detta uppdrag kommer du vara anställd som konsult via oss på Clevry med tilltänkt start i april/maj till september,det kan finnas möjlighet till förlängning därefter. Vi söker både heltids- och deltidsanställda. Anticimex har sin kundtjänst öppen måndag till fredag mellan 07:00 och 18:00. Rekryteringsprocessen I denna rekryteringsprocesssamarbetar Anticimex med konsult- och rekryteringsföretaget Clevry. Vipå Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående. Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret. Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta oss på [email protected]. Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Om Clevry I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst. Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden

18 april 2024
Sista ansökan:
4 september 2024
Administrativ Assistent på deltid!

Den ideella föreningen nattvandring.nu, bildad av Skandias stiftelse Idéer för livet och Bankomat AB, verkar för ett ökat vuxenengagemang för barn och ungdomar genom att utveckla, stödja och främja nattvandring i Sverige. Sedan starten 2008 har man vuxit och är idag landets största organisation inom segmentet och det ingår idag drygt 440 lokala grupper som engagerar drygt 55-60 000 vuxna på ideell basis. Verksamheten fortsätter att växa och sedan några år tillbaka ingår man samverkansavtal med kommuner runt om i landet. Då vår nuvarande assistent (deltid) till vår verksamhetschef går vidare i karriären behöver vi ersätta henne. Dina arbetsuppgifter I rollen som Administrativ Assistent kommer du att stötta Verksamhetschefen i diverse olika administrativa uppgifter. Dettakan till exempelinnebära avtalshantering, dokumentation,skriva nyhetsbrev samt utskick ochförbereda möten. Du kommer även att arbeta med att uppdaterahemsidan och se till att den innehåller rätt information. I rollen kommer du även attha lättare uppgifter i Photoshop. För detta uppdrag är du anställd via Clevry men arbetar hos Nattvandring. Omfattning: 20%, som på sikt kan uppgå till 50% Kontor: Kungsholmen eller distans Arbetstid: 8-17, men flexibelt Din profil Vi söker dig som förslagsvis är student och söker efter ett spännande extrajobb! Du kommer delvis att arbeta ensam på stiftelsen kansli som är beläget på Lindhagensgatan 86 i Stockholm (Skandiahuset) men ha daglig kontakt med vår verksamhetschef. Därför är det viktigt att du har ett eget driv och strukturera din tid och dina arbetsuppgifter och självgående som person. Vi vill att du tar egna initiativ och är ansvarsfull, bygger goda relationer och brinner för att arbeta med en verksamhet som är under ständig utveckling och där barn och ungdomars mående står i fokus. Du skall tala och skriva flytande svenska, kunna uttrycka dig i tal och skrift.Vi vill också att du har goda kunskaper i Officepaketet och goda kunskaper i t.ex. Photoshop och andra designprogram, erfarenhet och kunskap om att jobba med webbsidor, skriva texter till webb och social media samt skriva och producera nyhetsbrev. Om oss I över 30 år har Clevry varit en game changer för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst. Rekryteringsprocessen Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående.Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret.Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.

17 april 2024
Sista ansökan:
4 oktober 2024
Mätvärdesoperatör till EmbriQ

Analytisk och siffernörd? Bli mätvärdesoperatör hos oss! Är du en skicklig analytiker med ett brinnande intresse för siffror? Se hit! Just nu söker vi passionerade och värdefulla medlemmar i vårt tighta, kompetenta och engagerade team på vårt kontor i Motala. Låt ditt skarpa analytiska sinne och din passion för siffror blomma ut och visa sin fulla potential hos oss i rollen som mätvärdesoperatör! "Jag har arbetat länge på Embriq och tycker att arbetsklimatet på kontoret är riktigt bra. Driften är ett sammansvetsat team där man arbetar mycket tillsammans men med sina egna ansvarsområden. På Embriq får man jobba med det man tycker är kul och man får mycket frihet och ansvar" -Joakim Gustafsson, medarbetare på Embriq Din roll Som mätvärdesoperatör befinner du dig i hjärtat av verksamheten och har en nyckelroll i hela processen, från insamling av värden till fakturering. Du är helt enkelt delaktig hela vägen - från ax till limpa! Som mätvärdesoperatör kommer du att ha ett gradvis ökande ansvar för dina egna kunder och deras tillhörande mätvärdesprocesser. Du kommunicerar gärna och ofta med dina kunder, då antingen genom e-post men också per telefon. Du kontrollerar och rapporterar data i form av mätvärden samt löser problem när det behövs. Ditt arbete sker i flera olika integrerande system och dina ärenden kan variera i såväl storlek som komplexitet. Din roll är också avgörande för att säkerställa att kunderna debiteras korrekt för sin energiåtgång. Start: Omgående eller enligt överenskommelse Omfattning: Heltid, kontorstider med möjlighet till viss flex och visst distansarbete Placering: Motala Anställningsform:Konsultuppdrag på inledningsvis 6 månader, där du är anställd av Clevry. För rätt kandidat kan anställningen sedan övergå till Embriq. Vem är du? Vi tror, som sagt, att du beskriver dig själv som en siffernörd med passion för analys och att du har en stark teknisk kompetens. Har du en bakgrund inom områden som ellära, eller någon annan energiutbildning, är det definitivt ett plus. Allmän kunskap om energibranschen och dess specifika terminologi är också varmt välkommet. Om du dessutom jonglerat med megadataanalyser, datatolkning i olika program och integration mellan system så kommer du att skina lite extra i den här rollen. Att vara bekant med system som CST, ELVIRA, BFUS eller motsvarande är en bonus. Men du behöver inte oroa dig inte om du inte känner till dessa, då mycket av vårt arbete sker i våra interna verktyg. Du är självklart flytande i det svenska språket, såväl i tal som i skrift. För att bli framgångsrik som mätvärdesoperatör behöver du vara välorganiserad, serviceinriktad och ha en skarp analytisk förmåga. Detta eftersom det supporterande arbetet ibland är av komplex karaktär. Vi värdesätter också öppenhet och en stark teamanda, eftersom du kommer att jobba nära dina kollegor. Rollen erbjuder grymma möjligheter till personlig utveckling, så att vara proaktiv och framåtlutad kommer ta dig långt. Och sist men inte minst - oavsett om du är en nykläckt talang eller sitter på gedigen erfarenhet är du välkommen att söka. Hos oss är nämligen din personlighet och ditt driv viktigare än längden på ditt CV. Spana in våra People Stories och lär känna dina framtida kollegor. Om rekryteringsprocessen Denna rekryteringsprocessen genomförs tillsammans med rekryterings- och bemanningsföretagetClevry. I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst. Embriqs erbjudande Vi erbjuder konkurrenskraftiga villkor och meningsfullt arbete på ett företag i tillväxt. Du får en spännande möjlighet att arbeta inom modern teknologi som faktiskt gör skillnad i samhället och för kunden. På Embriq stöttar vi våra medarbetares professionella utveckling, tar vara på goda idéer och deras innovativa initiativ. Vi lägger också stor vikt vid att anordna både professionella och sociala sammankomster. Om Embriq Embriq är en ledande leverantör av avancerad IT-drift, programvara, industriell IoT-teknologi och konsulttjänster. Vi levererar lösningar som hjälper komplexa och transaktionsintensiva företag att optimera sin konkurrenskraft. Embriq har sitt huvudkontor i Oslo men är verksamma över hela Norden. Med över 200 högkvalificerade och engagerade kollegor betjänar vi mer än 200 kunder i Norden, som alla levererar samhällskritiska tjänster inom branscher som energi, tillverkning, detaljhandel och andra datadrivna branscher. Våra medarbetare har Grit, och de är Curious och Unified. Detta är egenskaper vi värdesätter både inom företaget och hos våra framtida kollegor.

12 april 2024
Sista ansökan:
29 september 2024
Kemikaliesäkerhetsspecialist till Cambrex

Om företaget Cambrex Karlskoga är ett dynamiskt företag i en expansiv fas. Vi arbetar med avancerad organisk kemi och utvecklar processer samt levererar produkter till läkemedelsföretag. I våra anläggningar i Karlskoga tillverkar vi framför allt aktiva läkemedelssubstanser och läkemedelsintermediat. Vi har 490 anställda och tillhör den globala Cambrexkoncernen som är aktiv inom innovativ kemi.Välkommen att söka en spännande tjänst som Kemikaliesäkerhetsspecialist! Din roll I rollen som Kemikaliesäkerhetsspecialist kommer du vara ett stöd till organisationen inom kemikaliesäkerhet vid olika projekt. Du utför riskbedömningar på samtliga kemikalier och ansvarar för att fram nödvändig kemikaliesäkerhetsdokumentation.Till din hjälp har du både intern expertis inom HSE och kemi samt externa toxikologer. Som kemikaliesäkerhetsspecialist ingår du i vår kompetenta HSE-avdelning och rapporterar till HSE-direktören. Arbetsplatsen är placerad i Karlskoga. Huvudsakliga arbetsuppgifter Agera som företaget expert inom kemikaliesäkerhetsfrågor Delta i inspektioner gällande kemikaliesäkerhet/REACH från kunder, försäkringsbolag och myndigheter Bevaka lagstiftning avseende kemikaliesäkerhet Ta fram säkerhetsdatablad och interna skyddsblad Utföra REACH-registreringar Vara del i Artikelprocessen för nya kemikalier Utfärda instruktioner rörande kemikaliesäkerhet Utbilda medarbetare inom området kemikaliesäkerhet Din profil Vi ser att du har en universitets- eller högskoleutbildning inom kemi eller toxikologi, eller för tjänsten annan relevant utbildning, med några års yrkeserfarenhet. Det är meriterade om du tidigare har jobbat med REACH-frågor och/ eller kemikalielagstiftning. Rollen kräver god kommunikativ förmåga samt att du är drivande och trivs med att arbeta självständigt. Du behöver vara flytande i svenska och engelska vad gäller tal och skrift. Varför arbeta på Cambrex? Vi erbjuder dig en tjänst med stort eget ansvar, i en internationell miljö med gott arbetsklimat och utrymme att påverka och förbättra verksamheten. Du erbjuds kompetensutveckling och goda arbetsvillkor.Vi erbjuder alla våra medarbetare ett friskvårdsbidrag om 3000kr, massage till ett reducerat pris på arbetstid och flera andra hälsorelaterade aktiviteter tillsammans med oss och våra hälsoinspiratörer! Rekryteringsprocessen I denna rekryteringsprocesssamarbetar Cambrex med konsult- och rekryteringsföretaget Clevry. Vipå Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående. Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret. Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta oss på telefonnummer0704629320 eller [email protected] Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Om Clevry I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst. Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden

9 april 2024
Sista ansökan:
25 september 2024
Nordic recruitment Specialist

About the position We are looking for a Recruitment Manager to join our HR team. You will mainly be responsible for analysis of the field of human resources, university insights, and sourcing in Central and Eastern Europe & Nordic Europe (CEE & Nordic Europe). Qualifications and experience: • Insights and analysis of Human Resources in the CEE and Nordic regions, and make analysis reports • Participate in key projects of the Recruitment and Allocation Dept Required skills / personal characteristics: • In-depth analysis skills • In-depth understanding of local regulations, policies, economic situation, etc. in the CEE and Nordic regions • Experience in recruitment and sourcing is preferred • Experience in candidate attraction, interview assessment, hiring decision-making, offer management, etc. • Experience in internal allocation, diversified employment, exit management, data analysis, report writing, operations, employer brand building, etc. Other requirements:• Languages: English, Swedish and Mandarin• Consultant Prefer starting date: As soon as possible

9 april 2024
Sista ansökan:
26 september 2024
Juristassistent student

För kunds räkning söker vi nu en Juristassistent på deltid!Vi söker en driven och serviceinriktad individ för att stödja vårt in-house juridiska team i en väletablerad multinationell organisation. Din främsta uppgift kommer vara att bistå våra advokater med kontraktshantering, efterlevnadsadministration samt GDPR-förfrågningar. Om rollen Som Juristassistentkommer du att samarbeta nära vår kontrakts- och efterlevnadssupervisor samt vår GDPR-advokat. Du blir en viktig del av vårt juridiska team och får möjlighet att lära och utvecklas. Dina huvudsakliga ansvarsområden inkluderar arkivering av kontrakt, övervakning av kontraktsprocesser och samarbete med olika avdelningar internt. Omfattning: 50% med flexibilitet Uppdragslängd: konsultuppdrag mellan2024-08-01-2026-07-31, med god chans till förlängning Kontor: Kista Din profil Goda M/S Office-färdigheter Relevant arbetslivserfarenhet är meriterande Pågående studier inom relevant område Utmärkta muntliga och skriftliga kommunikationsfärdigheter (svenska & engelska) Strukturerad och organiserad Flexibel och tolerant Förmåga att arbeta under press med känsla för brådska Serviceinriktad och positiv inställning God förmåga att arbeta med IT-system Intresse för kontinuerlig lärande och förbättring Högt engagemang för att bidra till teamets framgång Om du är redo att ta nästa steg i din karriär och vara en del av ett dynamiskt och professionellt team, så ser vi fram emot din ansökan! Om Clevry I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst. Rekryteringsprocessen Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående. Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret. Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden

9 april 2024
Sista ansökan:
26 september 2024