Administrativ Sales Support

Om företaget KONE är världsledande inom hiss- och rulltrappsbranschen och sitter i ljusa och fräscha lokaler intill Kista Galleria. Företagethar flera år i rad utsetts till ett av världens mest innovativa företag av Forbes Magazine. I rollen som Sales Support fyller duen viktigt funktion som administratör inom Sales Support-teamet. Din roll I rollen som som Sales Supportkommer du att tillhöra en second line support som stödjer slutkunder och interna medarbetare på KONE.Teamets huvudsakliga arbetsuppgifter är kopplad till avtalsadministration och upprätthållande av aktuell masterdata i vårt affärssystem (SAP). Detta innebär en varierande vardag där du ena stunden utreder svårare kundärenden med koppling till masterdata och avtalstydande, till att ta ut rapporter till såväl säljare som ledare inom bolaget. Du har daglig kontakt med både slutkunder och säljare, med e-post/ärenden som ditt huvudsakliga verktyg för kommunikation. Tjänsten är ett konsultuppdrag via Clevry fram till 2024-12-31 men med mycket goda möjligheter till förlängning inom KONEs administrativa organisation. Vi söker dig som både har inställningen och förhoppningen att anställningen blir långsiktig då upplärningen för rollen är omfattande. KONE sitter i ljusa och fräscha lokaler intill Kista Galleria. Startdatum är enligt överenskommelse men gärna så snart som möjligt. Din profil Vi söker dig som har erfarenhet av kundservice/-support eller säljstödsuppgifter. Du har tidigare erfarenheter av arbete i affärssystem och/eller CRM-system (företrädesvis SAP & Salesforce vilket KONE arbetar i). Du behöver utöver dettaha goda kunskaper i Excel. Som person passar du in i beskrivningen som lyhörd, serviceminded, naturligt samarbetande och stöttande till kollegor som behöver din support, precis som du kommer behöva deras i det vardaglig arbetet. En trygg och modig lagspelare helt enkelt. Merparten av teamet arbete sker i mailform och telefon används endast i undantagsfall Varför arbeta på KONE? KONE är ett av världens ledande företag när det gäller innovativa totallösningar för installation, underhåll och modernisering av hissar, rulltrappor, portar och automatdörrar. KONE erbjuder smidiga, säkra och bekväma förflyttningar åt flera hundra miljoner människor i alla delar av världen varje dag. KONE tror på att förbättra prestationer genom att inspirera, engagera och utveckla våra medarbetare. Rekryteringsprocessen I denna rekryteringsprocesssamarbetar KONE med konsult- och rekryteringsföretaget Clevry. Vipå Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående. Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret. Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta vår rekryterare Anna på:[email protected] Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Om Clevry I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst. Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden

4 april 2024
Sista ansökan:
21 september 2024
Kundtjänstmedarbetare sommarjobb

Om företaget Länsförsäkringar Älvsborg erbjuder försäkring och banktjänster samt fastighetsförmedling under ett och samma tak. Vi ägs av våra kunder så därför är det naturligt att driva ett långsiktigt hållbarhetsarbete då vi är verksamma i det område där våra kunder, och tillika ägare bor. Länsförsäkringar Älvsborg startar nu upp ett helt nytt verksamhetsområde inom trygghetstjänster. Verksamhetsområdet kommer bli en central del av bolaget framåt. Målet med den nya satsningen är att utveckla digitala tjänster kopplat till skadeförebyggande arbete. Verksamheten ska bland annat tillhandahålla skadeförebyggande tjänster inom brand, vatten och inbrott. På Länsförsäkringar Älvsborg är vi över 350 anställda och omsätter 1,3 miljarder i försäkringsrörelsen med våra drygt 200 000 kunder. Läs mer på lansforsakringar.se/alvsborg Med devisen – den bästa skadan är den som kan undvikas – tar vi nu ett ytterligare steg för att stärka tryggheten för våra kunder. Din roll Är du student och ute efter ett spännande sommarjobb? Då är denna roll perfekt för dig! I rollensom Kundtjänstmedarbetare kommer du att arbeta både med kundservice och administrativa uppgifter. Du supporterar de kunder som köpt larm vad gäller bokning och planering av installation samt eventuella om-/avbokningar. Du kommer även att främja kundnöjdhet i form av uppföljning av larminstallation och ge bästa möjliga service.I rollen kommer du även att ha ett nära samarbete med kollegorna på säljavdelningen och teknikerna ute på fält. Huvudsakliga arbetsuppgifter Bokning och planering Om-/avbokningar Kundvård Kundavslut Support Avtal Avgifter, fakturering och rabattering För detta uppdrag kommer du att vara konsult via Clevry och arbeta hos Länsförsäkringar. Omfattning:v26-31, 09.00-15.00 Kontor: Borås Din profil Vi ser att du som söker är tillgänglig för arbete under sommaren. Vi söker dig som vill ge våra kunder trygghet i världsklass och genom ditt engagemang alltid strävar efter att överträffa kundens förväntningar. Vi ser det som positivt om du har erfarenhet av kundservice via telefon. Vi vill också att du har goda IT-kunskaper och god förmåga att uttrycka dig i såväl tal som skrift. Då kunden arbetar med säkerhet och trygghet i våra kunders hem krävs att du är prickfri i polisens belastningsregister för att bli godkänd för arbete i bevakningsföretag. Som person behöver du vara handlingskraftig, ha hög social kompetens och en stark ansvarskänsla. Vi ser att du som vill jobba hos oss är kommunikativ och bra på att tolka både skriven och talad information och utifrån det fatta beslut så vår kund alltid upplever sig trygg och omhändertagen. Du trivs med att arbetet växlar snabbt i tempo och att ta egna initiativ under arbetspasset. Du behöver behärska svenska i tal och skrift samt ha goda kunskaper i engelska. Om Clevry I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst. Rekryteringsprocessen Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående. Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret. Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden

4 april 2024
Sista ansökan:
21 september 2024
Underhållsledare

Vi söker en Underhållsledare till Östhammar! Vi är på jakt efter en driven och engagerad underhållsledare för en spännande position till vår kund i Östhammar. Din roll Rollen som Underhållsledare innebär att du arbetar självständigt men med betoning på samarbete och kommunikation. Huvudsakliga arbetsuppgifter: Planera, genomföra och ansvara för ekonomin i projekt Säkerställa följsamhet till miljö- och arbetsmiljörutiner Representera företaget vid möten och förhandlingar Genomföra platsbesök och säkerhetskontroller Följa upp projekt ekonomiskt och tekniskt Upphandla entreprenörer, tjänster och material Din profil Vi söker talanger med tidig karriärstart efter högskole- eller universitetsstudier inom teknik och/eller ekonomi, eller med några års arbetslivserfarenhet inom liknande områden. Vi ser att du är självgående och effektiv, bra på att kommunicera och samarbeta. Din affärsskicklighet gör att du ser möjligheter där andra ser hinder. Ditt arbetssätt präglas av struktur, samarbetsvilja och säkerhetsfokus. Du är van vid att använda datorer och behärskar svenska och engelska i tal och skrift. Ett B-körkort är ett krav då tjänsteresor förekommer regelbundet. Vi ser gärna att du bor i närheten för att enkelt kunna ta dig in till arbetet. Omfattning: Heltid, vardagar 07-16 Start: Maj/Juni 2024 Plats: Östhammar Anställningsform: Konsultuppdrag på 6 månader med chans till överrekrytering Rekryteringsprocessen Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, genomföra ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående. Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret. Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta ansvarig rekryterare Anna: [email protected] Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Om Clevry I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.

4 april 2024
Sista ansökan:
21 september 2024
Kommunikationsspecialist till stort bolag i Stockholm

Om företaget Vi letar nu efter en kommunikationsspecialist till ett stort bolag i Stockholm med placering i Kista.Mer information om bolaget kommer att lämnas vid ett senare tillfället i processen. Din roll I rollen som kommunikationsspecialist samarbetar du nära med kommunikationschefen och övriga avdelningar internt så som HR-, säkerhets- och hållbarhetsavdelningen för att tillsammans skapa en framgångsrik kommunikation i de nordiska länderna. Rollen innebär mycket strategisk arbete där du ska förbättra och utveckla den övergripande medarbetarupplevelsen. Du kommer att vara projektledande i det pågående förnyelse projektet kring intranätet. Rollen innebär även att skapa och koordinera innehåll för interna kanaler utifrån innehållsplaner. Du kommer även att vara en del i att stötta arbetet med arbetsgivarvarumärkets och kulturarbetet tillsammans med HR-teamet. Rollen innebär över medieövervakning och att bistå kommunikationschefen med kriskommunikation.Det här är ett konsultuppdrag via Clevry med start så snart som möjligt och som pågår till 15 oktober 2024 med chans till förlängning.Din profil Vi söker dig som har några års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter som kommunikationsspecialist och känner dig bekväm med ovan nämnda arbetsuppgifter. Kvalifikationer: SharePoint/intranätshantering (rollen inkluderar redigering/skapande/utveckling av SharePoint-baserade intranät och kommunikationssajter) Mycket goda kunskaper på engelska, svenska och finska Förmåga att hantera och ta ansvar för egna projekt Kunskap inom Adobe PhotoShop och PremierePro är meriterande Erfarenhet av kriskommunikation är meriterande Utöver det så söker vi dig som har ett lugnt förhållningssätt, är orädd och har en god social förmåga. Du är utåtriktad och med ett stort engagemang för att samarbeta med andra. Du har en förmåga att effektivt samordna och förblir lugn under stressiga och pressade situationer. Rekryteringsprocessen I denna rekryteringsprocesssamarbetar bolaget med konsult- och rekryteringsföretaget Clevry. Vipå Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående. Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret. Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta oss på [email protected]. Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Om Clevry I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst. Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden

28 mars 2024
Sista ansökan:
14 september 2024
Backoffice deltid

Om företaget Nu söker Wahlstedt Sageryd en Fondadministratör till Financial Services på deltid. Wahlstedt Sageryd Financial Services AB är ett fullserviceföretag i finansbranschen. De tillhandahåller tjänster och systemlösningar till fondbolag, institutionella placerare och diskretionära förvaltare. De är idag cirka 45 medarbetare. Kontoret ligger i centrala Stockholm. Nu söker de en deltidsresurs som kommer att stötta upp i deras team. Din roll Som Fondadministratör ingår du i ett backoffice team där du är med och stöttar upp i det löpande arbetet. I arbetsuppgifterna ingår bland annat affärsregistrering, avstämningar och värdering av portföljer, andelshantering samt navkursberäkningar. Arbetet innefattar även bokföring och redovisning av värdepappers- och andelstransaktioner. Du kommer att ha daglig kontakt med kunder, depåbanker och andra motparter. Kvalitet i leveranserna är en grundläggande framgångsfaktor. Start: Omgående Placering: Stockholm Omfattning: Deltid, cirka 2 dagar i veckan och heltid under sommaren Huvudsakliga arbetsuppgifter Affärsregistrering, avstämningar och värdering av portföljer Navkursberäkningar Bokföring och redovisning av värdepappers- och andelstransaktioner. Din profil För att du ska trivas i den här rollen behöver du haett strukturerat och noggrant arbetssätt. Wahlstedt Sageryd är måna om attsäkerställa kvaliteten i deras leveranser och håller mycket hög servicenivå gentemot deras kunder. Därför är förmågan att kommunicera internt och externt samt att skapa goda arbetsrelationer en förutsättning. Arbetet kräver att du tar stort ansvar för dina uppgifter men också att du har god samarbetsförmåga då gruppen har ett övergripande gemensamt ansvarar för att arbetet utförs korrekt. Vi söker dig som har en genomförd gymnasieutbildning, gärna med inriktning ekonomi samt påbörjad eftergymnasial utbildning inom relevant område så som ekonomi, finans, revision, etc. Utöver detta önskar vi att du har goda kunskaper i svenska och engelska samt goda kunskaper i Excel. Vi ser det som meriterande om du tidigare har arbetat inom bank och finans och/eller fondadministration/backoffice. Om Clevry I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst. Rekryteringsprocessen Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående. Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret. Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta oss på telefonnummer 070-7673165Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden

27 mars 2024
Sista ansökan:
12 september 2024
Student till Arvid Nordquist

Arvid Nordquist HAB är en kaffeproducent och nordiskt sälj- och marknadsföringsbolag för egna och andras varumärken inom områdena kaffe & te, vin & öl, livsmedel och non food. Hos Arvid Nordquist erbjuds du möjligheten att vara en del av ett framgångsrikt och lönsamt företag som växer och utvecklas kontinuerligt och som har några av världens starkaste varumärken i sin portfölj. Du får jobba i en stimulerande och utvecklande roll som en del av ett dynamiskt och framgångsrikt team. Den primära arbetsplatsen kommer till en början att vara på Arvid Nordquists huvudkontor i Solna Business Park. Byggnaden i Solna som huserar både handelsbolag och kafferosteri sedan 60-talet har de nu vuxit ur och Arvid Nordquist är i gång med att bygga ett modernt kafferosteri, lager och kontor i Järfälla med flytt planerad till 2025. Läs gärna mer på Arvid Nordquists nya rosteri. Din roll I rollen som Administratör på Arvid Nordquist kommer du att ingå i teamet Masterdata. Dina främsta arbetsuppgifter kommer att hantera masterdata i SAP. Det kan till exempel vara att lägga upp nya kunder, uppdatera kundinformation eller ta bort kunder. Utöver detta kommer du att stötta resterande i teamet med löpande administration. Din profil Till denna roll söker vi dig som har en annan huvudsaklig sysselsättning så som studier inom ekonomi, logistik, systemvetenskap eller liknande. I och med att du kommer att arbeta med stora volymer data är det viktigt att du är noggrann och detaljfokuserad i ditt sätt att arbeta. Du har god datavana och tycker om att arbeta i system. Utöver detta är du serviceinriktad och levererar alltid god service till Arvid Nordquist kunder. Om detta låter som du ser vi gärna att du skickar in din ansökan redan idag! Omfattning: 1-2 dagar i veckan, mer under semesterperioder Start: Omgående Placering: Solna Business Park (till en början) Rekryteringsprocessen I denna rekryteringsprocesssamarbetar Arvid Nordquist med konsult- och rekryteringsföretaget Clevry. Vipå Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående. Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret. Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta ansvarig rekryterare via [email protected] välkommen med din ansökan redan idag! Om Clevry I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst. Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden

27 mars 2024
Sista ansökan:
12 september 2024
Underhållsledare till Vattenfall

Om företaget Vi på Clevry letar efter en serviceorienterad underhållsledare för en spännande möjlighet hos Vattenfall Services Nordic. På Vattenfall präglas företagskulturen av säkerhet och entreprenörsanda med fokus på kreativitet, självständighet och resultat. Din roll I denna roll kommer du att arbeta i ett projekt hos Vattenfall och tillhöra deras avdelning "Mätservice". Din roll innebär att vara delaktig och ansvara för ett särskilt mätarbytesprojket. Du kommer kommer att ha nära kontakt med tekniker, kunder och dina kollegor. Huvudsakliga arbetsuppgifter: - Ta emot arbetsorder - Kvalificera ärendet - Eventuell tidsbokning med slutkund - Planera ut jobb och stämma av detta med tekniker - Följa upp ärenden med tekniker Arbetstid: Heltid mellan kl 07:00-16:00. Kontorsarbete är att föredra men tjänsten går till viss del att jobba hemifrån vid behov. Arbetsplats: Västerås. Vattenfall har även kontor i Stockholm och Uppsala men vi ser det som meriterande om du kan utgå från Västerås. Anställningsform: Inledningsvis konsultuppdrag via Clevry där du blir anställd som vår konsult men jobbar ute hos Vattenfall. Projektet är tänkt pågå till 2024-12-31 men det finns goda chanser till förlängning. Startdatum: Enligt överenskommelse men gärna så snart som möjligt. Din profil Vi söker dig som har minst ett års erfarenhet av att ha arbetat i en liknade roll inom service och administration. Det är mycket meriterande om du har jobbat med någon form av ärendehanteringssystem och/eller som schemaläggare/planerare. Du behöver även ha god datorvana och inte vara rädd för att prata i telefon. Som person hoppas vi att du som söker är strukturerad, stresstålig, positiv och bra på att samarbeta med andra och hitta lösningar. Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Rekryteringsprocessen I denna rekryteringsprocess samarbetar Vattenfall med konsult- och rekryteringsföretaget Clevry. Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, genomföra ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående. Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret. Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta ansvarig rekryterare Anna: [email protected] Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Om Clevry I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst. Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden (https://www.linkedin.com/company/clevry/mycompany/)

26 mars 2024
Sista ansökan:
12 september 2024
Sommarjobb Larmoperatör / Kundtjänst

Om företaget Länsförsäkringar Larmcentral startades av Länsförsäkringar under våren 2008 som ett naturligt steg i ett redan etablerat trygghetskoncept. Med moderna larmtjänster skapar vi ett bra och tryggt skydd mot inbrott och brand. Tillsammans med Länsförsäkringar kan vi erbjuda helhetslösningar som är unika i vår bransch, från att spara, försäkra, låna och skydda till fastighetsförmedling. Din roll Är du student och ute efter ett spännande sommarjobb? Då är denna roll perfekt för dig! I rollen som Larmoperatör kommer du hantera inkommande larm från privat- och företagskunder eller arbeta med skadejour för alla Länsförsäkringars kunder. Det handlar om brand-, inbrotts- och driftlarm där du gör en bedömning och därefter sätter in rätt hjälpresurs. För oss är kunden i centrum och ett av våra viktigaste mål är att skapa nöjda och trygga kunder som ökar sitt engagemang inom Länsförsäkringars hela produktsortiment. Du kommer arbeta med inkommande såväl som utgående samtal samt uppföljning på tidigare ärenden. Du kommer även hantera first-line support kring våra produkter och tjänster. Passen anser dagtid mellan 06-18. För detta uppdrag kommer du att vara konsult via Clevry och arbeta på Älvsborgs Larmcentral. Omfattning: heltid mellan v25-v32 samt utbildning på 40h innan sommaruppdraget Kontor: Borås, 100% på kontoret Huvudsakliga arbetsuppgifter - Bedriva arbetet enligt de styrande dokument, processer och arbetsinstruktioner som finns föreskrivna. - Löpande dokumentera kundärenden och överenskommelser i verksamhetens systemstöd. - Ta del av och använda den information som presenteras vid såväl regelbundna interna möten, intranät och andra informationskanaler. - Kontrollera installatörernas arbete vid installation. - Ge första linjens support till kunder på larmcentralens tjänster och produkter samt rapportera dessa vidare till andra linjens support då ärendet inte löses. - Vara rådgivare när andra funktioner eller medarbetare söker kompetensstöd. - Delta i projektarbete på såväl avdelnings- som bolagsnivå. Din profil Vi ser att du som söker är tillgänglig för arbete under sommaren. Vi söker dig som vill ge våra kunder trygghet i världsklass och genom ditt engagemang alltid strävar efter att överträffa kundens förväntningar. Vi ser det som positivt om du har erfarenhet av kundservice via telefon. Meriterande är också om du har arbetat inom någon form av bevakningsföretag och/eller försäkringsbolag. Vi vill också att du har goda IT-kunskaper och god förmåga att uttrycka dig i såväl tal som skrift. Då kunden arbetar med säkerhet och trygghet i våra kunders hem krävs att du är prickfri i polisens belastningsregister för att bli godkänd för arbete i bevakningsföretag. Som person behöver du vara handlingskraftig, ha hög social kompetens och en stark ansvarskänsla. Vi ser att du som vill jobba hos oss är kommunikativ och bra på att tolka både skriven och talad information och utifrån det fatta beslut så vår kund alltid upplever sig trygg och omhändertagen. Du trivs med att arbetet växlar snabbt i tempo och att ta egna initiativ under arbetspasset. Du behöver behärska svenska i tal och skrift samt ha goda kunskaper i engelska. Om Clevry I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst. Rekryteringsprocessen Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående. Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret. Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden (https://www.linkedin.com/company/clevry-se/)

25 mars 2024
Sista ansökan:
11 september 2024
Kundservicemedarbetare till Trivec

Om företaget Trivec är en leverantör av kassasystem och dryckessystem till den europeiska marknaden för restauranger, barer, nattklubbar och hotell. Våra lösningar förenklar och optimerar beställning och betalning samt underlättar styrningen av verksamheter. Trivecs produkterbjudande som innefattar kassasystem för restaurang (https://www.trivec.se/produkter/kassasystem-restaurang/), kortterminaler (https://www.trivec.se/produkter/kortterminaler/), mobilt kassasystem (https://www.trivec.se/produkter/kassasystem-restaurang/mobilt-kassasystem/), Kitchen Display System (https://www.trivec.se/produkter/kitchen-display-system/) och dryckessystem (https://www.trivec.se/produkter/dryckessystem/) med flexibla alternativ för integration med bokningssystem för restaurang (https://www.trivec.se/produkter/bordsbokningssystem/), bokföring för restaurang (https://www.trivec.se/produkter/ekonomisystem-restaurang/), schemaläggning för restaurang (https://www.trivec.se/produkter/schema-restaurang/), inköp, lager och inventering för restaurang (https://www.trivec.se/produkter/lagerhantering-restaurang/). Trivec grundades 1993 och har över 8000 kunder runt om i Europa och kontor i Sverige, Norge, Danmark, Belgien och Frankrike. Trivecs hemsida: https://www.trivec.se/ Din roll Som medarbetare inom First Line Support kommer du att tillhöra ett team på nio kompetenta och engagerade kollegor. Ni tillsammans supportar Trivecs kunder i olika tekniska ärenden och ser till att deras lösningar fungerar på yttersta nivå. Trivecs kunder finns inom restaurang- och hotellbranschen och tillsammans med dina blivande kollegor fördelar ni ärendena som inkommer. Trivec erbjuder en möjlighet att utveckla dig själv genom interna och externa utbildningar. Detta är en tillsvidareanställning på heltid till Trivec med 6 månaders provanställning. Start för tjänsten är maj månad 2024. Huvudsakliga arbetsuppgifter - Ge 1st line support via telefon, e-post och chatt. - Registrera, kategorisera och prioritera inkommande ärenden i Trivecs ärendehanteringssystem. - Ge snabb och korrekt felsökning för grundläggande tekniska frågor. - Eskalera mer komplexa ärenden till 2nd Line Support. - Samla in och dokumentera feedback från kunder för att förbättra Trivecs tjänster. - Delta i jour/beredskap enligt rullande schema. Din profil Vi söker nu efter dig som har arbetslivserfarenhet inom servicebranschen, såsom restaurang, butik, kundservice eller motsvarande och har en nyfiken i att utvecklas inom IT/tech. Någon som har förmågan att snabbt anpassa sig till och lära sig nya system samt programvaror. Du behöver ha utmärkta kommunikationsfärdigheter och en kundorienterad inställning för att säkerställa hög servicenivå. Du förväntas även kunna kommunicera flytande på svenska och ha goda kunskaper i engelska, både i tal samt skrift. Den första månaden, onboardingen, kan upplevas som tekniskt utmanande. Vi söker därav en ihärdig och nyfiken person som inte låter sig avskräckas av tekniska utmaningar samt att du har ett positivt och tåligt förhållningssätt. Meriterande Vi ser det som meriterande om du tidigare arbetat inom restaurangbranschen och gärna i Trivecs kassasystem. Desamma gäller om du har arbetslivserfarenhet av kundservice, särskilt inom teknisk support eller om du arbetat med Zendesk. Omfattning: Heltid, tillsvidare med 6 månaders provanställning Start: Maj 2024 Plats: Danviken Vi ser fram emot att välkomna en service minded, passionerad och tekniskt intresserad person till Trivecs team. Ansök redan idag och bli en del av Trivecs framgångsrika resa inom digitala betallösningar för restaurangbranschen. Rekryteringsprocessen I denna rekryteringsprocess samarbetar Trivec med konsult- och rekryteringsföretaget Clevry. Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående. Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret. Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen maila [email protected]. Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Om Clevry I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst. Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden (https://www.linkedin.com/company/clevry/mycompany/)

25 mars 2024
Sista ansökan:
11 september 2024
Studenter till Pernod Ricard!

Pernod Ricard är ett av världens största företag inom vin- och spritbranschen och är verksamt i mer än 85 länder och har 100 produktionsanläggningar runt om i världen. Pernod Ricard Sweden AB tillhör Pernod Ricard och erbjuder ett komplett sortiment av välkända varumärken såsom ABSOLUT, Chivas Regal, Jameson, Havana Club, Martell och Jacob’s Creek. Pernod Ricard skapades 1975 genom en sammanslagning av de ledande franska anisproducenterna (Pernod och Ricard). Under 2008 förvärvades det statligt ägda Vin & Sprit. För mer information besök https://www.pernodricard.se/ Din roll: Vi letar nu efter två drivna och organiserade studenter för att hantera det dagliga orderflödet och för att ge exceptionell kundsupport. Som Customer Service Representative kommer du bland annat att ha övergripande ansvar för att övervaka EDI-orderflödet, registrera försäljningsordrar och hantera returer. Huvudsakliga arbetsuppgifter: - EDI-bevakning - Snabb problemlösning och beslutsfattning kopplat felkoder i iTrack som kan uppstå - Leveransbevakning - Returhantering och hantering av reklamationsärenden - Fakturahantering och kreditering - Koordinera och utföra direktleveransordrar vid behov - Rapportera leveransproblem och andra avvikelser till berörda parter - Externa såväl som interna kontaktytor Krav: - Minst 1 år kvar av dina akademiska studier, meriterande om du studerar inom området ekonomi och/eller logistik - Grundläggande kunskap i Officepaketet - Flytande i svenska i tal och skrift - Goda kunskaper i engelska i tal och skrift Meriterande: - Erfarenhet av Orderhantering kopplat till EDI - Erfarenhet av ERP-systemet Navision/Microsoft Dynamics - Erfarenhet av arbete i Validoo - Erfarenhet av att arbete i ett eller flera ERP-system - Erfarenhet av ärendehanteringssystemet LOOP Personliga egenskaper: Vi söker nu dig som är orädd och bestämd i ditt handlande. Du är initiativtagande och hanterar utmaningar med självförtroende. Att våga fatta beslut är en del av din natur, och du är inte rädd för att göra misstag, för du vet att det är en del av läroprocessen. Din nyfikenhet är en drivkraft bakom ditt arbete utöver det är du driftig och energisk. Du trivs i en miljö där du får arbeta under tryck och ta dig an nya utmaningar. Att vara lösningsorienterad är en självklarhet för dig, och du är van vid att hitta kreativa lösningar på problem som uppstår. Dessutom är du lätt att lära och har en ständig vilja att ta till dig ny kunskap och färdigheter. Noggrannhet och struktur är viktiga för dig, och du lägger stor vikt vid att vara uppmärksam på detaljer. Din kommunikativa förmåga är en av dina starka sidor, och du har förmågan att tydligt och effektivt kommunicera internt såväl som externt. Start: Omgående Slut: 31/8-2024 med god chans till förlängning Omfattning: 16-20h/veckan under våren, heltid under juli och augusti månad Placering: Liljeholmen Rekryteringsprocessen I denna rekryteringsprocess samarbetar Pernod Ricard med konsult- och rekryteringsföretaget Clevry. Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående. Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret. Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta oss på telefonnummer +46 72 858 39 55. Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Om Clevry I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst. Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden (https://www.linkedin.com/company/clevry/mycompany/)

21 mars 2024
Sista ansökan:
7 september 2024