HR Koordinator
Clevry Sweden AB
Personal- och HR-specialister

Om Clevry Clevry är ett konsult- och rekryteringsföretag. Vi är verksamma inom flertalet affärsområden och kan tillgodose behovet av såväl nyexaminerade talanger som seniora. Det som gör oss speciella är vårt fokus på soft skills-tester som ett verktyg att matcha kandidater och arbetsgivare på ett effektivt sätt. Genom att identifiera motivationsfaktorer och drivkrafter kan vi hitta de bästa kandidaterna, förkorta rekryterings- och onboarding tiden och se till att både medarbetare och uppdragsgivare blir nöjda. Nu söker vi en HR koordinator till vårt Human Services-team i Stockholm! Din roll Clevry har i dagsläget ett högt antal konsulter som är ute på uppdrag hos våra kunder. Det är viktigt för oss att våra konsulter trivs på arbetet och kan få svar på alla möjliga frågor kring sin anställning via oss. Som HR koordinator kommer du att ha kontakt med våra konsulter, och hjälpa de i olika ärenden och besvara en bredd med frågor. Förutom att hjälpa våra konsulter kommer du även att hantera HR relaterande ärenden för Clevrys internt anställda.  Du kommer att vara en del av ett mindre HR-team där du arbetar nära tillsammans med vår andra HR-koordinator och rapporterar direkt till vår Country Manager. Rollen passar dig som är i början av din HR-karriär och vill växa i en bred och operativ roll. På Clevry spelar HR en central roll – vi anställer årligen hundratals medarbetare, vilket gör ditt arbete både betydelsefullt och utvecklande. Huvudsakliga arbetsuppgifter Ansvara för den dagliga verksamheten inom Human Services-teamet i Sverige och hantera alla delar av medarbetarlivscykeln för både konsulter och internt anställda. Organisera, genomföra och förbättra kärnprocesser inom HR i samarbete med teamet. Fungera som en nyckelperson inom administrativ HR och anställningsrelaterade frågor, samt ge stöd till organisationen och ledningen. Godkänna tidsrapportering och förbereda löneunderlagen tillsammans med teamet. Anställningen är inledningsvis ett vikariat som förväntas pågå till februari 2026 men med goda möjligheter till en förlängning alternativt en överrekrytering till Clevry. Clevrys kontor är beläget centralt i Stockholm, på S:t Göransgatan 66. Vi ser gärna att du som söker kan starta tjänsten så snart som möjligt.  Din profil Besitter minst en gymnasial utbildning.  1–3 års erfarenhet av en HR-relaterad- eller administrativ roll, antingen parallellt med studierna eller efter examen. Som person är du öppen, noggrann och pedagogisk med ett intresse för frågor inom HR och personal. Du är prestigelös i ditt arbete och trivs med både varierande och emellanåt monotona arbetsuppgifter. Vidare ser vi att du är orädd och kommunikativ i din dialog med såväl konsulter som kollegor samt utomstående kontaktpersoner. Rekryteringsprocessen Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, genomföra ett självskattningstest men även två färdighetstest. Vid en eventuell intervju med oss kommer svaren gås igenom mer ingående. Genomför gärna alla tre testen i samband med din ansökan.  Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta vår ansvarige rekryterare Anna på: [email protected] Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Om Clevry I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst. Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden

51 dagar sedan
Sista ansökan:
1 november 2025
Student till Orion Pharma!

Nu letar vi efter en Reklamations- och biverkningsassistent till Orion Pharma som är ett ledande företag inom läkemedel i Norden! Din roll: I din roll som Reklamations- och biverkningsassistent kommer du att registrera och vidarebefordra inkommande reklamationer och biverkningar från Sverige, Norge och Danmark till huvudkontoret i Finland. Tjänsten innefattar löpande dialog med huvudkontoret kring relaterade specifika reklamationer och kontakt med apotek för svar kring kompletterande frågor. Du kommer även att få hjälpa till att uppdatera läkemedelstexter i FASS. Huvudsakliga arbetsuppgifter: Registrera och vidarebefordra inkommande reklamationer till huvudkontoret Begära reklamationsprover från apotek Vidarebefordra mottagna reklamerade läkemedel till huvudkontoret Kontakta apotek för svar på kompletterande frågor från huvudkontoret och svara huvudkontoret på frågor relaterade till specifika reklamationer Skicka ut svar till apoteken på reklamationerna Registrera och vidarebefordra inkommande biverkningsrapporter till huvudkontoret Regelbunden granskning av biverkningsrapporter Uppdatera texter i Fass.se Start: 25 augusti Omfattning: 12,5 timmar/veckan Placering: Danderyd, Stockholm Detta är ett konsultuppdrag på 12 månader vilket innebär att du kommer vara anställd via oss på Clevry men arbeta hos vår kund Orion Pharma. Din profil Vi söker dig som studerar apotekarprogrammet och vill ha ett extrajobb parallellt med dina studier. Som person ser vi gärna att du är öppen och serviceminded. Du är välorganiserad, noggrann och har ett strukturerat arbetssätt. Det är viktigt att du tycker om att arbeta både i team och självständigt. Ett krav för rollen är att du behärskar det svenska och engelska språket flytande i tal och skrift. Rekryteringsprocessen I denna rekryteringsprocess samarbetar Orion Pharma med konsult- och rekryteringsföretaget Clevry. Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt få tillgång till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående. Du kommer även få tillgång till ett färdighetstest, vi rekommenderar att du genomför våra övningstester innan du genomför testet.  Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.  Om Clevry I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.

51 dagar sedan
Sista ansökan:
1 november 2025
Orderadministratör
Clevry Sweden AB
Backofficepersonal m.fl.

Om företaget Munters är globala ledare inom energieffektiva och hållbara klimatlösningar. Genom innovativ teknik skapar deras experter ett perfekt klimat för kunder inom ett flertal branscher. Till Munters söker vi nu en orderadministratör som vill erfarenhet av att arbeta i ett globalt bolag inom industri. Munters hemsida: www.munters.com Din roll I rollen som Orderadministratör kommer du att jobba med hela orderprocessen från inkommande order till fakturering. Du kommer att vara ansiktet utåt och hålla kontakten med Munters kunder. Huvudsakliga arbetsuppgifter Hålla kontakten med Munters kunder via mail, telefon och Teams. Registrera inkommande order och fakturering. Administrativt arbete i interna kanaler. Du kommer att vara en del av Munters "Customer Support"- team som består i dagsläget av åtta medarbetare. Teamet är ett sammansvetsat gäng med blandade åldrar och erfarenheter. Tjänsten är ett konsultuppdrag via oss Clevry på 9 månader där du kommer vara anställd som konsult hos men jobba ute hos Munters. Det finns goda möjligheter till att uppdraget blir förlängt.  Omfattning: Heltid Arbetstider: Kl 08-16.45. Flex erbjuds mellan kl 06-09 och 15-18 Placering: Kista, Munters sitter i nyrenoverade kontor Start: Så snart som möjligt/enligt överenskommelse Din profil Vi söker dig som tidigare har arbetat i en administrativ tjänst med mycket kundkontakt. Exempelvis har du arbetat inom kundtjänst och/eller med fakturering. Det är meteriande om du tidigare arbetat med just orderadministration. Munters arbetar i systemen Salesforce och IFS, vilket är meriterande om du tidigare stött på. Eftersom Munters är ett internationellt bolag är det viktigt att du känner dig bekväm med att kommunicera både på engelska och svenska. Som person söker vi dig som är serviceinriktad och som alltid strävar efter att ge bästa möjliga service till kunder och distributörer genom ett lösningsorienterat tankesätt. Eftersom du kommer ha både interna/externa kontaktytor så är en god social kompetens viktigt för att lyckas. Vi hoppas även att du som söker är initiativtagande, strukturerad och trivs i en snabbt omväxlande miljö. Rekryteringsprocessen I denna rekryteringsprocess samarbetar Munters med konsult- och rekryteringsföretaget Clevry. Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående. Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen skicka ett mejl till ansvarig rekryterare Anna på [email protected] Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Om Clevry I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst. Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden

53 dagar sedan
Sista ansökan:
30 oktober 2025
Kundtjänst CGI Cards
Clevry Sweden AB
Kundtjänstpersonal

Om företaget CGI Cards är en enhet inom CGI som tillhandahåller bank- och kortrelaterade tjänster för Nordiska kunder inom bank- och bensinkortsmarknaden. Du kommer att vara anställd som konsult hos oss på Clevry. Din roll CGI anställer nu en ny kollega till sin kundtjänst! I rollen som kundtjänstmedarbetare kommer du att hjälpa bensinbolags- och bankkunder via telefon och mail. Frågor som kommer in kan beröra kredit- och betalkort, kortspärrar eller kontofrågor. I tjänsten ingår även att arbeta med vissa administrativa uppgifter samt bedrägeribevakning. Besvara inkommande telefonsamtal och mail Att vara behjälplig mot företagets kunder Diverse administrativa arbetsuppgifter Din profil För att vara kvalificerad för rollen behöver du vara student vid högskola eller universitet i dagsläget och ha minst 2 år kvar på dina studier. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av kundtjänst på en annan bank eller kreditkortsbolag. Du är flytande i tal och skrift i svenska och engelska. Du kommer att arbeta främst kvällar, helger, nätter samt under lov på dagtid. Du förväntas arbeta 2 pass i veckan och vara tillgänglig under lov. Därmed passar detta perfekt för dig som är student! Som person är du ansvarstagande och noggrann i ditt arbete. Du är serviceinriktad och har god kommunikationsförmåga. Rekryteringsprocessen I denna rekryteringsprocess samarbetar CGI med konsult- och rekryteringsföretaget Clevry. Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, få tillgång till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående. Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret.  Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta oss på [email protected]. Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Om Clevry I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst. Läs mer om våra rekryteringstjänster

60 dagar sedan
Sista ansökan:
23 oktober 2025
Larmoperatör / Kundtjänst - Sommarjobb
Clevry Sweden AB
Kundtjänstpersonal

Om företaget Länsförsäkringar Larmcentral startades av Länsförsäkringar under våren 2008 som ett naturligt steg i ett redan etablerat trygghetskoncept. Med moderna larmtjänster skapar vi ett bra och tryggt skydd mot inbrott och brand. Tillsammans med Länsförsäkringar kan vi erbjuda helhetslösningar som är unika i vår bransch, från att spara, försäkra, låna och skydda till fastighetsförmedling. Din roll Är du student och vill sommarjobba 2025? Då är denna roll perfekt för dig! Det finns även möjlighet till att fortsätta jobba efter sommaren på deltid, parallellt med studier.  I rollen som Larmoperatör kommer du hantera inkommande larm från privat- och företagskunder eller arbeta med skadejour för alla Länsförsäkringars kunder. Det handlar om brand-, inbrotts- och driftlarm där du gör en bedömning och därefter sätter in rätt hjälpresurs. För oss är kunden i centrum och ett av våra viktigaste mål är att skapa nöjda och trygga kunder som ökar sitt engagemang inom Länsförsäkringars hela produktsortiment. Du kommer arbeta med inkommande såväl som utgående samtal samt uppföljning på tidigare ärenden. Du kommer även hantera first-line support kring våra produkter och tjänster.  Passen kan variera mellan klockslagen 06-18 och är förlagda både på veckodagar och helg. För denna roll kommer utbildningen starta under våren och sedan startar tjänsten på heltid under sommaren.  För detta uppdrag kommer du att vara konsult via Clevry och arbeta på Älvsborgs Larmcentral.  Kontor: Borås  Omfattning: Heltid mellan v25-v33 med utbildning under våren  Huvudsakliga arbetsuppgifter Bedriva arbetet enligt de styrande dokument, processer och arbetsinstruktioner som finns föreskrivna. Löpande dokumentera kundärenden och överenskommelser i verksamhetens systemstöd. Ta del av och använda den information som presenteras vid såväl regelbundna interna möten, intranät och andra informationskanaler. Kontrollera installatörernas arbete vid installation. Ge första linjens support till kunder på larmcentralens tjänster och produkter samt rapportera dessa vidare till andra linjens support då ärendet inte löses. Vara rådgivare när andra funktioner eller medarbetare söker kompetensstöd. Delta i projektarbete på såväl avdelnings- som bolagsnivå. Din profil Vi ser att du som söker är tillgänglig för heltidsarbete under sommaren 2025 och kan medverka i utbildning innan sommarjobbet, tex under maj eller utspritt under våren vid sidan av studierna. Vi söker dig som vill ge våra kunder trygghet i världsklass och genom ditt engagemang alltid strävar efter att överträffa kundens förväntningar. Vi ser det som positivt om du har erfarenhet av kundservice via telefon. Meriterande är också om du har arbetat inom någon form av bevakningsföretag och/eller försäkringsbolag. Vi vill också att du har goda IT-kunskaper och god förmåga att uttrycka dig i såväl tal som skrift. Då kunden arbetar med säkerhet och trygghet i våra kunders hem krävs att du är prickfri i polisens belastningsregister för att bli godkänd för arbete i bevakningsföretag.  Som person behöver du vara handlingskraftig, ha hög social kompetens och en stark ansvarskänsla. Vi ser att du som vill jobba hos oss är kommunikativ och bra på att tolka både skriven och talad information och utifrån det fatta beslut så vår kund alltid upplever sig trygg och omhändertagen. Du trivs med att arbetet växlar snabbt i tempo och att ta egna initiativ under arbetspasset. Du behöver behärska svenska i tal och skrift samt ha goda kunskaper i engelska. Om Clevry I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst. Rekryteringsprocessen Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående. Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret.  Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.

64 dagar sedan
Sista ansökan:
19 oktober 2025
Säljchef till Dahl
Clevry Sweden AB
Chefer inom handel

Din roll Vill du leda ett erfaret säljteam mot framtidens affärer och vara en nyckelspelare i en verksamhet med stark lokal närvaro samt stort kundfokus? Nu söker Dahl en engagerad och kommunikativ Säljchef som brinner för försäljning, ledarskap och att skapa resultat tillsammans med andra. Huvudsakliga arbetsuppgifter Leda och utveckla ett team på 17 medarbetare, innehållande inne- och utesäljare, fördelade på olika center. Ansvara för försäljningsområdet genom att sätta och följa upp mål samt budget. Ta fram lokala säljplaner. Säkerställa en kundnära och marknadsanpassad försäljning samt hantera prissättning och resultatrapportering. Driva ett modernt och coachande ledarskap där du stöttar samt utvecklar ditt team, samtidigt som du arbetar med kontinuerlig förbättring, digitalisering och effektivisering av arbetssätt. Skapa en trygg, inkluderande och trivsam arbetsmiljö, både fysisk såväl som psykosocial,  genom en aktiv dialog med teamet. Uppföljning av medarbetarundersökningar och implementering av relevanta åtgärder. Rekrytera med framtidsfokus och mångfald i åtanke, samt ansvara för en strukturerad onboarding och uppföljning av nya medarbetares prestation samt trivsel. Bidra till företagets strategiska utveckling och efterlevnad. Kompetenskrav Erfarenhet av försäljning Tidigare erfarenhet av ledarskap, gärna med personalansvar inom försäljning God analytisk förmåga och förståelse för företagsekonomi samt resultatuppföljning Erfarenhet av att arbeta med arbetsmiljöfrågor ses som meriterande Systemvana, särskilt goda kunskaper i Excel God kommunikationsförmåga på både svenska och engelska B-körkort Personliga egenskaper Vi söker nu dig som har ett modernt synsätt på ledarskap och som vågar vara tydlig, samtidigt som du är ödmjuk samt genuint intresserad av att utveckla andra. Du är trygg i dig själv, en skicklig retoriker som har förmågan att fatta beslut samtidigt som du lyssnar, är engagerad och får med dig människor på ett respektfullt samt inspirerande sätt. Vi ser gärna att du är duktig på siffror och har en naturlig fallenhet för att strukturera, prioritera och följa upp kontinuerligt. Du är helt enkelt en driven och kommunikativ person med en förmåga att skapa förtroende både internt såväl som externt. Du ser möjligheter i förändring och är inte rädd för att tänka nytt. Hos Dahl får du gärna dela med dig av din kunskap , vilket bolaget värdesätter bolaget högt. Start: Augusti/September 2025 Omfattning: Tillsvidareanställning på heltid Placering: Bromma/Årsta, Stockholm Rekryteringsprocessen I denna rekryteringsprocess samarbetar Dahl med konsult- och rekryteringsföretaget Clevry. Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående. Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret.  Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta ansvarig rekryterare via [email protected]. Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Om Clevry I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst. Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden

67 dagar sedan
Sista ansökan:
16 oktober 2025
Ekonom inom Finans
Clevry Sweden AB
Finansanalytiker och investeringsrådgivare m.fl.

Om företaget Wahlstedt Sageryd-gruppen är en oberoende koncern med nästan 30 års erfarenhet av att utveckla och leverera portföljsystem, fondadministration och BackOffice-tjänster, avkastningsberäkningar, riskkontroll och extern värdering för institutionella kapitalförvaltare, försäkringsbolag, arbetsmarknadsförbund, stiftelser och fondbolag. Wahlstedt & Partners AB, en del av WS-gruppen, har tillstånd att driva fondverksamhet och står under Finansinspektionens tillsyn och kan därmed även erbjuda helhetslösningar såsom fondhotell och fondbildning.  Din roll I rollen som Operations Specialist ingår du i Wahlstedt Sageryds back office team där du har ett stort eget ansvar för det löpande arbetet med dina uppdrag. I det dagliga arbetet kommer du arbeta med värdering av portföljer, andelshantering och navkursberäkningar samt rapportering till kunder och myndigheter. Arbetet innefattar även bokföring och redovisning av värdepappers- och andels transaktioner. Du kommer att ha daglig kontakt med kunder, depåbanker och andra motparter. Kvalitet i leveranserna är en grundläggande framgångsfaktor. För att du ska trivas i den här rollen krävs ett strukturerat och noggrant arbetssätt. Wahlstedt Sageryd följer checklistor och rutinbeskrivningar för att säkerställa kvaliteten i deras leveranser. De håller mycket hög servicenivå gentemot deras kunder. Därför är förmågan att kommunicera internt och externt samt skapa goda arbetsrelationer en förutsättning. Arbetet kräver att du tar stort ansvar för dina uppgifter men också att du har god samarbetsförmåga då gruppen har ett övergripande gemensamt ansvar för att arbetet utförs korrekt. Start: efter sommaren 2025 Placering: Stockholm Omfattning: Heltid Detta är en direktrekrytering vilket innebär att du kommer att vara anställd av Wahlstedt Sageryd. Din profil Vi söker dig som har en genomförd eftergymnasial utbildning, gärna med inriktning ekonomi samt erfarenhet från finansiell-/värdepappersadministration. Utöver detta önskar vi att du har goda kunskaper svenska och engelska samt goda kunskaper i Excel. Vi ser det som meriterande om du tidigare har arbetat inom bank och finans och/eller fondadministration/ back office. Rekryteringsprocessen I denna rekryteringsprocess samarbetar Wahlstedt Sageryd med konsult- och rekryteringsföretaget Clevry och du kommer att bli anställd direkt hos Wahlstedt Sageryd. Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, få tillgång till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående. Du kommer även få tillgång till ett färdighetstest och vår rekommendation är att göra våra övningstest innan som du hittar på joy.clevry.com.  Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret.  Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta oss på [email protected].  Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Om Clevry I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst. Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden

72 dagar sedan
Sista ansökan:
11 oktober 2025
Legitimerad Apotekare

Om företaget Costco är en ledande detaljhandelskedja som är känd för att erbjuda högkvalitativa produkter och en unik shoppingupplevelse. Costco strävar efter att erbjuda sina kunder det allra bästa när det gäller service och produkter. Din roll Här får du möjlighet att arbeta i en unik apoteksmiljö som skiljer sig från traditionella apotekskedjor genom vårt stängda apotekskoncept, vilket ger mer tid för kundrådgivning och service.  Som apotekare hos Costco får du en varierad roll där du arbetar med receptexpedition, kundrådgivning och produktmottagning. Du ansvarar för att kontrollera utgångsdatum, utföra inventering och skriva rapporter till NPA (Läkemedelsverket). Costco Apotek är en del av Costco Wholesale, ett amerikanskt företag med fokus på hög kundservice och kvalitet. Teamet i Arninge erbjuder en arbetsmiljö där man stöttar varandra och arbetar mot gemensamma mål. Huvudsakliga arbetsuppgifter Receptexpedition och rådgivning Mottagning och kontroll av produkter, inklusive utgångsdatum Inventering och lagerhantering Din profil Vi söker dig som trivs med att arbeta i team och har en hjälpsam inställning. Du är flexibel och har en positiv attityd!  Kvalifikationer Legitimerad apotekare Minst 1 års erfarenhet av arbete på apotek Svenska och engelska i tal och skrift Meriterande: Erfarenhet av LMA-ansvar (minst 2 års erfarenhet) Rekryteringsprocessen I denna rekryteringsprocess samarbetar Clevry med konsult- och rekryteringsföretaget Clevry. Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående. Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret.  Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta oss på [email protected]. Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Om Clevry I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst. Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden

81 dagar sedan
Sista ansökan:
2 oktober 2025
Junior Redovisningsekonom
Clevry Sweden AB
Redovisningsekonomer

Om företaget Vi söker dig som är i början av din karriär inom redovisning och som är redo att ta nästa steg! I den här rollen får du möjlighet att fördjupa dig i redovisningens kärna – med särskilt fokus på kundreskontra och bank – i ett bolag där förståelse för helheten är avgörande. Bolaget presenteras vid första intervjutillfället med ansvarig rekryterare. Din roll Som Junior Redovisningsekonom kommer du att arbeta brett och självständigt inom redovisning.  Huvudsakliga arbetsuppgifter Bokning av banktransaktioner Kontroll av inbetalningar samt hantering av fellistor vid t.ex. avvikelser i bankgiro Förbereda och utföra leverantörsbetalningar Sköta kundfakturering Hantera delar av leverantörsreskontraflödet Reskontravård Arbeta i företagets interna och externa ärendehanteringssystem Avstämningsarbete, daglig samt vid bokslut Din profil Eftergymnasial utbildning inom redovisning 1–4 års erfarenhet av arbete som ekonomiassistent eller redovisningsekonom (alternativt under studier) Goda kunskaper i bokföring, debet och kredit Erfarenhet av att arbeta självständigt med kund- och leverantörsreskontra samt bankavstämningar Meriterande med erfarenhet av Unit4 Goda kunskaper i svenska och engelska Personliga egenskaper Vi söker dig som har arbetat några år inom redovisning eller kanske har kombinerat dina studier med ett extrajobb inom ekonomi. Det viktigaste för oss är att du har ett starkt driv och en nyfikenhet på att förstå helheten i det du gör. Du tar gärna ansvar och har lätt för att sätta dig in i nya rutiner och system. Som person är du självgående och initiativtagande och du har en stark vilja att lära dig mer. Du förstår att utveckling inom löpande redovisning kräver både tålamod och engagemang. Du har ett intresse för system och vill förstå de bakomliggande flödena, inte bara klicka dig igenom momenten. Noggrannhet, ansvarstagande och ett lösningsorienterat arbetssätt är självklara delar av hur du jobbar. Du trivs i en roll där du får kombinera variation med struktur, och du har en trevlig och serviceinriktad inställning i ditt bemötande av andra. Start: Omgående/Senast början av juni 2025 Omfattning: Heltid Placering: Kungsholmen, Stockholm Rekryteringsprocessen I denna rekryteringsprocess samarbetar bolaget med konsult- och rekryteringsföretaget Clevry. Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående. Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret.  Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta ansvarig rekryterare via [email protected]. Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Om Clevry I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst. Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden

85 dagar sedan
Sista ansökan:
28 september 2025
Hyresadministratör till Einar Mattsson
Clevry Sweden AB
Backofficepersonal m.fl.

Om företaget Vi erbjuder en arbetsplats där du får stora möjligheter att sätta egen prägel på ditt arbete och karriärutveckling med tillgång till koncernens breda och djupa kunskap. Du kommer till ett långsiktigt familjeägt bolag med rötterna i en entreprenörskultur som värdesätter din omtänksamhet, framåtanda och ditt engagemang. Efter 90 år kan vi säga att vi är en långsiktig aktör, på riktigt. Förvaltningsbolaget erbjuder tillgång att arbeta med en bred grupp av välrenommerade fastighetskunder. Vi förvaltar drygt 15000 bostäder samt kommersiella lokaler till ett totalt värde om 56 miljarder åt olika aktörer. Ungefär 6000 av dem ägs av Einar Mattsson-sfären. Kunderna finns främst i Storstockholm. Du kommer ha din bas i ljusa och moderna lokaler i hjärtat av Södermalm. Vi ser fram emot att få höra från dig. Din roll I rollen som Hyresadministratör kommer du att tillhöra ett team på åtta medarbetare. I rollen kommer du primärt att administrera allt praktiskt kring hyror och avgifter samt göra analyser och utredningar tillsammans med att avlasta förvaltningsekonomerna i gruppen med administrativa arbetsuppgifter. Tillsammans säkerställer teamet grunddata i främst fastighetssystemet, så att uppdragsteamen kan följa de leveranskrav som finns angivna i kundernas förvaltningsavtal.  Huvudsakliga arbetsuppgifter Kontakter med hyresgäster & andra intressenter Kontroller & körningar i system Registrera information i fastighetssystem Förkontering leverantörsfakturor och annan stöttning av förvaltningsekonome Placering: Stockholm, Södermalm Start: Så snart som möjligt Omfattning: 40 tim/vecka Tjänsten är inledningsvis ett konsultuppdrag på 12 månader där du blir anställd av Clevry och arbetar ute hos Einar Mattsson. Därefter finns det goda möjligheter till förlängning alt en överanställning till Einar Mattsson. Du kommer få mer information om upplägget vid en första telefonintervju med ansvarig rekryterare. Din profil  Vi söker dig som har ca 2- 5 års erfarenhet av att ha jobbat i en liknade roll sedan tidigare. Vi ser gärna att du har erfarenhet från fastighetsbranschen med inriktning mot bostadsförvaltning samt grundläggande kunskaper inom ekonomi. Det är meriterande ifall du har erfarenhet av administrativt arbete inom medelstora till större fastighetsägande organisationer. I denna roll är det ett krav att du har tidigare jobbat i Vitec Hyra alternativt i ett annat fastighetssystem och med reskontrahantering. Som person söker vi dig som är strukturerad, samarbetsorienterad  och stabil. Rekryteringsprocessen I denna rekryteringsprocess kommer Einar Mattsson göra en djupgående säkerhetskontroll på slutkandidaten. I processen samarbetar Einar Mattsson med konsult- och rekryteringsföretaget Clevry. Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående. Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret.  Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta ansvarig rekryterare Anna på: [email protected] Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Om Clevry I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst. Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden

85 dagar sedan
Sista ansökan:
28 september 2025