Studenter till Pernod Ricard!

Pernod Ricard är ett av världens största företag inom vin- och spritbranschen och är verksamt i mer än 85 länder och har 100 produktionsanläggningar runt om i världen. Pernod Ricard Sweden AB tillhör Pernod Ricard och erbjuder ett komplett sortiment av välkända varumärken såsom ABSOLUT, Chivas Regal, Jameson, Havana Club, Martell och Jacob’s Creek. Pernod Ricard skapades 1975 genom en sammanslagning av de ledande franska anisproducenterna (Pernod och Ricard). Under 2008 förvärvades det statligt ägda Vin & Sprit. För mer information besök https://www.pernodricard.se/ Din roll: Vi letar nu efter två drivna och organiserade studenter för att hantera det dagliga orderflödet och för att ge exceptionell kundsupport. Som Customer Service Representative kommer du bland annat att ha övergripande ansvar för att övervaka EDI-orderflödet, registrera försäljningsordrar och hantera returer. Huvudsakliga arbetsuppgifter: - EDI-bevakning - Snabb problemlösning och beslutsfattning kopplat felkoder i iTrack som kan uppstå - Leveransbevakning - Returhantering och hantering av reklamationsärenden - Fakturahantering och kreditering - Koordinera och utföra direktleveransordrar vid behov - Rapportera leveransproblem och andra avvikelser till berörda parter - Externa såväl som interna kontaktytor Krav: - Minst 1 år kvar av dina akademiska studier, meriterande om du studerar inom området ekonomi och/eller logistik - Grundläggande kunskap i Officepaketet - Flytande i svenska i tal och skrift - Goda kunskaper i engelska i tal och skrift Meriterande: - Erfarenhet av Orderhantering kopplat till EDI - Erfarenhet av ERP-systemet Navision/Microsoft Dynamics - Erfarenhet av arbete i Validoo - Erfarenhet av att arbete i ett eller flera ERP-system - Erfarenhet av ärendehanteringssystemet LOOP Personliga egenskaper: Vi söker nu dig som är orädd och bestämd i ditt handlande. Du är initiativtagande och hanterar utmaningar med självförtroende. Att våga fatta beslut är en del av din natur, och du är inte rädd för att göra misstag, för du vet att det är en del av läroprocessen. Din nyfikenhet är en drivkraft bakom ditt arbete utöver det är du driftig och energisk. Du trivs i en miljö där du får arbeta under tryck och ta dig an nya utmaningar. Att vara lösningsorienterad är en självklarhet för dig, och du är van vid att hitta kreativa lösningar på problem som uppstår. Dessutom är du lätt att lära och har en ständig vilja att ta till dig ny kunskap och färdigheter. Noggrannhet och struktur är viktiga för dig, och du lägger stor vikt vid att vara uppmärksam på detaljer. Din kommunikativa förmåga är en av dina starka sidor, och du har förmågan att tydligt och effektivt kommunicera internt såväl som externt. Start: Omgående Slut: 31/8-2024 med god chans till förlängning Omfattning: 16-20h/veckan under våren, heltid under juli och augusti månad Placering: Liljeholmen Rekryteringsprocessen I denna rekryteringsprocess samarbetar Pernod Ricard med konsult- och rekryteringsföretaget Clevry. Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående. Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret. Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta oss på telefonnummer +46 72 858 39 55. Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Om Clevry I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst. Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden (https://www.linkedin.com/company/clevry/mycompany/)

21 mars 2024
Sista ansökan:
7 september 2024
Technical Writer

Your role Join our clientsteam as a Documentation Engineer/Technical Writer! Are you passionate about IT and technology-related projects? Do you thrive on delivering high-quality technical information to support business operations? If so, we have the perfect opportunity for you! As a Documentation Engineer/Technical Writer, you will play a crucial role in ensuring the seamless delivery of customer turnover packages and providing essential technical documentation. Your responsibilities will include: - Conducting quality control checks on all documentation to ensure compliance with industry regulations. - Ensuring turnover packages adhere to GMP/GDocP standards. - Coordinating with factories and stakeholders to expedite documentation supply. - Collaborating with cross-functional teams, including Design, Automation, Electrical Engineers, Project Managers, and the Product Supply team. - Engaging with customers to understand turnover package requirements and deliverables. Key Qualities We're Looking For: - Detail-oriented and perseverant individuals with strong communication skills. - Ability to work effectively within a team environment. - Previous experience in documentation management within the pharmaceutical or biotechnology sectors is highly desirable. - Proficiency in English is essential, and knowledge of Swedish is advantageous. This position is primarily based at our clients office in Tumba, with occasional visits to their factory in Jordbro. The initial commitment is for 50% of the time during the first two weeks of June, increasing to 100% thereafter until April 2025. This role offers an excellent opportunity for junior professionals, especially those with prior experience in the pharmaceutical industry. However, we prioritize soft skills such as teamwork, communication, and attention to detail. If you're ready to take on this exciting challenge and contribute to our dynamic team, apply now! About Clevry For over 30 years we have been the change maker for a more soft skills driven work-life within talent acquisition, assessments and advisory. We operate globally with customers, consultants and candidates from North America to Singapore with headquarters in Brighton, Stockholm and Helsinki. At Clevry we have over 150 soft skills certified recruiters, business psychologists and experts at your service. The process Clevry thinks your soft skills are as important as your hard skills. Do you want to know more about your soft skills and how to optimize them? As you apply for this position you have the possibility to answer a questionnaire from us about your soft skills. The questionnaire takes approximately 10 minutes to fill out and generates a feedback report (in Swedish) that highlights your soft skills. This report can be used for both personal and professional purposes. We screen candidates continuously and the position could be filled prior to last application date. Does this role sound like a good match? Please apply today. Follow us on LinkedIn: Clevry Sweden

20 mars 2024
Sista ansökan:
6 september 2024
Kundtjänstmedarbetare Norrköping

Om företaget Anticimex är det moderna serviceföretaget inom skadedjurskontroll, matsäkerhet, fuktkontroll, husbesiktningar och brandskydd. Genom förebyggande åtgärder, ny teknik och hållbara lösningar skapar vi hälsosamma miljöer för både företag och privatpersoner runt om i världen. Din roll Anticimex söker nu kundtjänstmedarbetare på heltid och deltid till deras kontor i Norrköping! I rollen kommer du att hantera inkommande samtal och/eller svara på e-post från kunder som behöver Anticimex tjänster. Du kommer att ingå i ett team som arbetar med ärenden relaterade till skadedjur. Din uppgift kommer att vara att besvara frågor, ge rådgivning och assistera med att boka saneringar samt tillhörande ärendehantering. Kunderna du kommer att assistera kan vara både privatpersoner och företag. Antalet inkommande samtal varierar från månad till månad, men vanligtvis tas det emot cirka 60-90 samtal per medarbetare. Huvudsakliga arbetsuppgifter - Ge rådgivning till Anticimex kunder - Boka in och boka om tider - Ärendehantering Din profil I den här rekryteringsprocessen prioriterar vi framför allt dina personliga egenskaper eftersom du kommer att få intern utbildning på plats. Vi söker dig som är uthållig, serviceinriktad och har erfarenhet av att arbeta i en dynamisk miljö. Du kan ha tidigare erfarenhet inom restaurangbranschen, i butik eller kundtjänst. För rollen krävs goda kunskaper i både svenska och engelska, det är meriterande om du kan flera språk! För detta uppdrag kommer du vara anställd som konsult via oss på Clevry med tilltänkt start i april/maj till september, det kan finnas möjlighet till förlängning därefter. Vi söker både heltids- och deltidsanställda. Anticimex har sin kundtjänst öppen måndag till fredag mellan 07:00 och 18:00. Rekryteringsprocessen I denna rekryteringsprocess samarbetar Anticimex med konsult- och rekryteringsföretaget Clevry. Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående. Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret. Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta oss på [email protected]. Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Om Clevry I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst. Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden (https://www.linkedin.com/company/clevry/mycompany/)

18 mars 2024
Sista ansökan:
4 september 2024
Client Coordinator till Marsh

Om företaget Marsh är världens största försäkringsrådgivare. Bolaget hjälper några av Sveriges största företag att identifiera, analysera och hantera affärsrisker, vilket genererar en mer säker och förutsägbar vardag i en komplex och snabbföränderlig värld. På Marsh blir du en del av ett globalt företag med över 30 000 anställda. I mer än 130 länder, skapar och säkrar Marsh affärsmöjligheter för de största företagen genom råd om risker, riskhantering och försäkring. Din roll Rollen som Client Coordinator är på avdelningen Consumer & Commercial som arbetar med Affinitylösningar (gruppförsäkring) för kunder i Sverige och vidare ut i Europa. Tillsammans med dina kollegor i teamet som har marknadsledande kompetens inom segmentet blir du bolagets Client Coordinator, den viktiga länken mellan Marsh försäkringsförmedlare, kunder och försäkringsbolag. Ditt huvudfokus kommer vara att stötta förmedlarna och kunderna, där du jobbar administrativt såväl som kommunikativt. Du bygger upp och upprätthåller starka arbetsrelationer med interna och externa intressenter. Detta är ett konsultuppdrag på heltid i 6 månader med chans till förlängning. Du blir därmed anställd av Clevry men arbetar för Marsh. Huvudsakliga arbetsuppgifter - Koordinera och administrera kundernas försäkringsprogram i samband med placering, förnyelse och löpande under året - Ge snabb service och lösning på kundens frågor via mail och telefon - Bistå försäkringsförmedlare vid kundmöten - Vara delaktig och bidra i olika projekt på Marsh i syfte att effektivisera deras arbetsprocesser Din profil Krav för tjänsten är att du har en avslutad gymnasial utbildning, utöver det ska du ha arbetat med servicerelaterade arbetsuppgifter såväl som administrativa arbetsuppgifter. Vi ser det som mycket meriterande om du även besitter arbetslivserfarenhet av försäkringsbranschen sedan tidigare. Du har en god vana att arbeta i hela Officepaketet och vi ser gärna att du har erfarenhet av att arbeta i diverse CRM-system, gärna Salesforce. Utöver det är du flytande i svenska men även god kunskap i engelska, både tal såväl som skrift. Marsh värdesätter struktur och ordning, om du har en förmåga att administrera och organisera kommer du att trivas i rollen. Service är en central del av företaget därav söker vi dig som alltid sätter kunden i fokus och strävar efter att överträffa deras förväntningar. Som person är du initiativtagande, service minded och är van att prioritera dina arbetsuppgifter. Du är noggrann samt strukturerad i ditt arbetssätt och uppskattar mycket eget ansvar i ditt arbete. Start: Omgående med hänsyn till eventuell uppsägningstid Omfattning: Heltid, 6 månaders konsultuppdrag med chans till förlängning Placering: Centrala Stockholm Varför arbeta på Marsh? Marsh erbjuder dig möjligheten att bli en del av deras team som består av kompetenta kollegor där arbetsklimatet är positivt och stöttande. Du får en varierad roll med stor potential till att ta på dig mycket eget ansvar. Marsh värdesätter en öppen och kommunikativ kultur, vilket innebär att du kommer ha många olika kontaktytor, både inom företaget och gentemot externa partners. Marsh tror på att investera i deras medarbetare och för rätt person finns det därför stora möjligheter till personlig och professionell utveckling inom rollen. Du kommer ges chansen att växa och utvecklas tillsammans med bolaget. Om du söker en utmanande och stimulerande arbetsmiljö där du kan vara med och påverka samt växa som professionell, kan detta vara rätt plats för dig! Rekryteringsprocessen I denna rekryteringsprocess samarbetar Marsh med konsult- och rekryteringsföretaget Clevry. Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående. Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret. Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta oss på telefonnummer +46 72 858 39 55. Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Om Clevry I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst. Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden (https://www.linkedin.com/company/clevry/mycompany/)

15 mars 2024
Sista ansökan:
1 september 2024
Customer Service Team Lead

Din roll Vi söker en Customer Service Teamlead för vår kunds räkning. I rollen kommer du ansvara för att leda teamet inom kundservice. Du coachar och säkerställer att ditt team håller högkvalitet service till kunderna. Du arbetar dessutom operativt med kundtjänst. Uppdraget är ett konsultuppdrag på 6 månader med mycket goda chanser till förlängning. Du rapporterar till Kundservicechefen och de har sitt kontor beläget i Stockholm. Huvudsakliga arbetsuppgifter - Leda teamet mot uppsatta mål - Stödja teamet vid kundärenden - Samarbeta med andra avdelningar för att effektivisera processerna - Genomföra kvalitetskontroller för att säkerställa en hög servicekvalitet - Arbeta operativt med kundtjänst Din profil Vi söker dig som har flera års erfarenhet inom kundservice och meriterande ifall du haft en ledande roll. Du behärskar svenska och engelska vad gäller tal och skrift. Vi ser även att du har god telefon- och datorvana då det är redskap du använder i ditt dagliga arbete. Som person ser vi att du är stresstålig och gillar problemlösning. Du är lösningsorienterad och har en god kommunikationsförmåga. Rekryteringsprocessen I denna rekryteringsprocess samarbetar kunden med konsult- och rekryteringsföretaget Clevry. Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående. Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret. Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta oss på telefonnummer +46704629320. Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Om Clevry I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst. Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden (https://www.linkedin.com/company/clevry/mycompany/)

14 mars 2024
Sista ansökan:
31 augusti 2024
Handläggare till välkänt bolag i Södertälje

Om företaget Bolaget presenteras vid det första intervjutillfället med ansvarig rekryterare. Din roll Brinner du för kundservice och söker ett arbete där du har daglig kontakt med kunder och återförsäljare i kombination med mycket administrativt arbete i ett högt tempo? Avdelningen på 12 kompetenta medarbetare som man kommer att tillhöra ansvarar för kundservice och support samt det administrativa flödet gällande finansieringsavtal med tillhörande tjänster. Man kommer att ge professionell kundservice och support, både via mail, telefon och chatt, samt det administrativa flödet gällande serviceavtal och tillhörande tjänster. Från avtal till avslut och alla däremellan förekomna ändringar. Bolagets kunder är privatpersoner, företag, återförsäljare, övriga avdelningar inom företaget samt märkesgruppers försäljnings- och servicefunktioner. Detta är ett konsultuppdrag på heltid i 12 månader med mycket god chans till förlängning. Du kommer därav bli anställd av oss på Clevry men arbeta hos vår kund i Södertälje. Huvudsakliga arbetsuppgifter - Besvara frågor från bolagets kunder och återförsäljare via telefon, mail och chatt angående serviceavtal. - Ge support till återförsäljare och andra avdelningar inom företaget gällande system- och produktfrågor. - Ge support till slutkunder angående olika avtals- och produktfrågor. - Aktivera och avsluta serviceavtal. - Hantera förlängningar, överlåtelser och kontraktsändringar. - Upprätta fellistor och hantera back-log. - Utföra diverse administrativa uppgifter relaterade till serviceavtal. Din profil För tjänsten krävs minst gymnasieexamen, meriterande om du har en högskoleutbildning och/eller kunskap av att arbeta med kundservice och administration, gärna med erfarenhet från bilbranschen, tidigare arbete som servicerådgivare eller inom servicemarknad. Du har god kommunikativ förmåga, såväl skriftligt som muntligt, i både svenska och engelska. Du har även goda datorkunskaper. För att lyckas i rollen har du förmåga att anpassa dig vid snabba förändringar och sätter stort värde i att bemöta kunden på ett professionellt sätt i alla lägen. Som person är du lösningsfokuserad och har lätt att ta dig an nya arbetsuppgifter. Du tar egna initiativ, är ansvarstagande, noggrann och har förmågan att kunna prioritera samt arbeta självgående på ett organiserat och effektivt sätt. Låter detta som du? Då ser vi fram emot din ansökan! Rekryteringsprocessen I denna rekryteringsprocess samarbetar bolaget med konsult- och rekryteringsföretaget Clevry. Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående. Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret. Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta Clara Strignert via mail, [email protected]. Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Om Clevry I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst. Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden (https://www.linkedin.com/company/clevry/mycompany/)

12 mars 2024
Sista ansökan:
29 augusti 2024
Larmoperatör / Kundtjänst på deltid

Om företaget Länsförsäkringar Larmcentral startades av Länsförsäkringar under våren 2008 som ett naturligt steg i ett redan etablerat trygghetskoncept. Med moderna larmtjänster skapar vi ett bra och tryggt skydd mot inbrott och brand. Tillsammans med Länsförsäkringar kan vi erbjuda helhetslösningar som är unika i vår bransch, från att spara, försäkra, låna och skydda till fastighetsförmedling. Din roll I rollen som Larmoperatör kommer du hantera inkommande larm från privat- och företagskunder eller arbeta med skadejour för alla Länsförsäkringars kunder. Det handlar om brand-, inbrotts- och driftlarm där du gör en bedömning och därefter sätter in rätt hjälpresurs. För oss är kunden i centrum och ett av våra viktigaste mål är att skapa nöjda och trygga kunder som ökar sitt engagemang inom Länsförsäkringars hela produktsortiment. Du kommer arbeta med inkommande såväl som utgående samtal samt uppföljning på tidigare ärenden. Du kommer även hantera first-line support kring våra produkter och tjänster. Passen är förlagda mellan 16-19 måndag till fredag och 12 timmar var tredje lördag. Detta är ett konsultuppdrag på inledningsvis 12 månader med goda möjligheter till förlängning och/eller överrekrytering. Start: omgående Kontor: Borås Omfattning: Deltid Huvudsakliga arbetsuppgifter - Bedriva arbetet enligt de styrande dokument, processer och arbetsinstruktioner som finns föreskrivna. - Löpande dokumentera kundärenden och överenskommelser i verksamhetens systemstöd. - Ta del av och använda den information som presenteras vid såväl regelbundna interna möten, intranät och andra informationskanaler. - Kontrollera installatörernas arbete vid installation. - Ge första linjens support till kunder på larmcentralens tjänster och produkter samt rapportera dessa vidare till andra linjens support då ärendet inte löses. - Vara rådgivare när andra funktioner eller medarbetare söker kompetensstöd. - Delta i projektarbete på såväl avdelnings- som bolagsnivå. Din profil Vi söker dig som vill ge våra kunder trygghet i världsklass och genom ditt engagemang alltid strävar efter att överträffa kundens förväntningar. Vi ser det som positivt om du har erfarenhet av kundservice via telefon. Meriterande är också om du har arbetat inom någon form av bevakningsföretag och/eller försäkringsbolag. Vi vill också att du har goda IT-kunskaper och god förmåga att uttrycka dig i såväl tal som skrift. Då kunden arbetar med säkerhet och trygghet i våra kunders hem krävs att du är prickfri i polisens belastningsregister för att bli godkänd för arbete i bevakningsföretag. Som person behöver du vara handlingskraftig, ha hög social kompetens och en stark ansvarskänsla. Vi ser att du som vill jobba hos oss är kommunikativ och bra på att tolka både skriven och talad information och utifrån det fatta beslut så vår kund alltid upplever sig trygg och omhändertagen. Du trivs med att arbetet växlar snabbt i tempo och att ta egna initiativ under arbetspasset. Du behöver behärska svenska i tal och skrift samt ha goda kunskaper i engelska. Om Clevry I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst. Rekryteringsprocessen Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående. Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret. Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden (https://www.linkedin.com/company/clevry-se/)

11 mars 2024
Sista ansökan:
26 juli 2024
Sommarjobb som Vågadministratör till Swerock!

Om företaget: Peab AB är ett svenskt bygg- och anläggningsföretag med en omsättning på omkring 59 miljarder kronor och en personalstyrka på cirka 14 000 anställda. Företaget har sin huvudsakliga verksamhet i Norden där deras affärsområden består av bygg, anläggning, industri och projektutveckling. Med lokal närvaro och fokus på egna resurser utvecklar, anlägger och bygger vi vardagen där livet levs. Inom Peab koncernen finns det många affärsområden där vi söker Vågpersonal / Administratör till Swerocks avdelning Råvaruförsäljning. I Peab blir du delaktig i det spännande arbetet att bygga framtidens hållbara samhälle. Vi engagerar oss i sociala frågor och i frågor som rör miljön för de människor som nu och i framtiden påverkas av det vi bygger och anlägger. Det är viktigt för oss att du delar våra kärnvärden jordnära, utvecklande, personliga och pålitliga eftersom de är grundläggande för det vi gör. Hos oss finns stora möjligheter till personlig utveckling. Vill du bygga ett hållbart samhälle med oss? Välkommen med din ansökan redan idag! Din roll: Just nu söker vi en Vågadministratör till Swerock för sommarjobb och eventuellt extrajobb vid sidan av studierna. På avdelningen du kommer att på jobba är dom specialiserade på berg och grusmaterial. Huvudsakliga arbetsuppgifter: - Besvara inkommande samtal från chaufförer - Ansvara för in- och utvägningar av lastbilar - Registrera information, eventuell prisjustering samt säkerhetsställa att rätt information ligger inne i systemet - Lättare serviceåtgärder för att se till att vågen är i gott skick Omfattning: 4 veckor mellan v27-v30 Arbetstid: v27 är passen 06-16 och resterande 06-15 Placering: Blentarp, Skåne Anställningsform: Tjänsten är ett konsultuppdrag där du kommer att vara anställd via oss på Clevry och arbeta hos vår kund Swerock. Din profil: Vi söker dig som studerar på universitet eller högskola alternativt innehar en annan sysselsättning på minst 50 %. Det är meriterande om du tidigare har arbetat inom servicebranschen. Vi ser gärna att du som person är självgående, initiativtagande, kommunikativ och noggrann i ditt arbete. Du besitter grundläggande kunskaper inom Office och Excel och framöver dig flytande i det svenska språket i tal och skrift. Ett krav för rollen är att du innehar B körkort och tillgång till bil för att ta dig till arbetsplatsen. Om Clevry: I över 30 år har Clevry varit en game changer för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst. Rekryteringsprocessen: Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående. Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret. Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden (https://www.linkedin.com/company/clevry/mycompany/)

11 mars 2024
Sista ansökan:
28 augusti 2024
Jobba deltid på CGI!

Om företaget CGI Cards är en enhet inom CGI som tillhandahåller bank- och kortrelaterade tjänster för Nordiska kunder inom bank- och bensinkortsmarknaden. Du kommer att vara anställd som konsult hos oss på Clevry. Din roll CGI anställer nu en ny kollega till sin kundtjänst! I rollen som kundtjänstmedarbetare kommer du att hjälpa bensinbolags- och bankkunder via telefon och mail. Frågor som kommer in kan beröra kredit- och betalkort, kortspärrar eller kontofrågor. I tjänsten ingår även att arbeta med vissa administrativa uppgifter samt bedrägeribevakning. - Besvara inkommande telefonsamtal och mail - Att vara behjälplig mot företagets kunder - Diverse administrativa arbetsuppgifter Din profil För att vara kvalificerad för rollen behöver du vara student vid högskola eller universitet i dagsläget och ha minst 2 år kvar på dina studier. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av service. Du är flytande i tal och skrift i svenska och engelska. Du kommer att arbeta främst kvällar, helger, nätter samt under lov på dagtid. Du förväntas arbeta 2 pass i veckan och vara tillgänglig under lov. Därmed passar detta perfekt för dig som är student! Som person är du ansvarstagande och noggrann i ditt arbete. Du är serviceinriktad och har god kommunikationsförmåga. Rekryteringsprocessen I denna rekryteringsprocess samarbetar CGI med konsult- och rekryteringsföretaget Clevry. Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, få tillgång till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående. Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret. Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta oss på [email protected]. Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Om Clevry I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst. Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden (https://www.linkedin.com/company/clevry/mycompany/)

8 mars 2024
Sista ansökan:
25 augusti 2024
Sales Manager till Fortum

Om företaget Fortum är ett europeiskt energiföretag med verksamhet i mer än 40 länder. Vi förser våra kunder med el, gas, värme och kyla samt smarta lösningar för att förbättra resurseffektiviteten. Vi vill involvera våra kunder och samhället i omställningen till en renare värld. Tillsammans med vårt dotterbolag Uniper är vi den tredje största producenten av CO2-fri el i Europa. Med ca 20 000 anställda och en gemensam omsättning på 69 miljarder euro har vi storleken, kompetensen och resurserna att driva energiomställningen framåt. www.fortum.se (http://www.fortum.se/) Din roll I din roll som Sales Manager kommer du att ha ansvaret för marknadsföring och försäljning av Nuclear Services erbjudanden till deras svenska kunder i samarbete med affärsområdena. En viktig del av din roll kommer att vara att stärka deras samarbete med deras huvudkunder i Sverige, såsom kärnkraftverk och organisationer för hantering av kärnavfall. I rollen ingår en del inrikesresor till kunderna. Detta är ett konsultuppdrag på 12 månader där du blir anställd av Clevry och är placerad på Fortum. Därefter finns det goda möjligheter till en anställning hos Fortum. Det är en hybridroll där placeringsorten är flexibel men Fortum har sitt huvudkontor i Solna. Ditt team är baserat i Finland och du förväntas resa dit sporadiskt. Huvudsakliga arbetsuppgifter - Påbörja samarbeten med kärnkraftsanläggningar i Sverige - Stärka kundrelationerna - Stödja andra affärsområden inom Nuclear Services i B2B-försäljnings- och marknadsaktiviteter. Din profil Vi ser gärna att du har minst 5 års arbetslivserfarenhet och minst 3 års erfarenhet från kärnkraft, försäljnings- och kundorienterat tankesätt och nätverk inom kärnkraft. Det är meriterande ifall du har försäljningserfarenhet. Vidare ser vi det som meriterande att du har en ingenjörs- eller ekonomiutbildning. Svenska och engelska är ett krav vad gäller tal och skrift. Som person ser vi att du är säljdriven, ansvarstagande och tålmodig. Du gillar utmaningar och är självgående som person. Varför arbeta på Fortum Vi uppmuntrar utvecklingsaktiviteter över hela företaget med öppet ledarskap som vår ledande princip. Vi erbjuder dig en roll med ett tydligt syfte att lösa våra kunders problem och behov genom att erbjuda säkra, hållbara och högkvalitativa tjänster för dem. Kundfältet består främst av kärnkraftverk, organisationer för hantering av kärnavfall och kärnkraftsnykomlingar. Du kommer att ansluta dig till vårt fantastiska, högt motiverade och skickliga team, fyllt av god samarbetsanda och ivrighet att söka tillväxt inom Fortums kärnkraftsverksamhet. Rekryteringsprocessen I denna rekryteringsprocess samarbetar Fortum med konsult- och rekryteringsföretaget Clevry. Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående. Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret. Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta oss på telefonnummer +46704629320. Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Om Clevry I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst. Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden (https://www.linkedin.com/company/clevry/mycompany/)

8 mars 2024
Sista ansökan:
25 augusti 2024