Supply Chain Planning Specialist

Om företaget Vi söker en passionerad Supply Chain Planning Specialist dedikerad till det globala supply chain planning-teamet inom Alfa Laval Parts, Distribution and Logistics (PDL) beläget i Distributioncenter Tumba. Alfa Laval är en ledande, global leverantör av förstklassiga produkter inom värmeöverföring, separering och flödeshantering. Alfa Laval hjälper sina kunder att öka deras produktivitet och bli mer konkurrenskraftiga. De levererar hållbara produkter och lösning inom främst energi, miljö, livsmedel samt den marina industrin. Din roll I rollen som Supply Chain Specialist kommer du att vara en del av det globala teamet Supply Chain Planning. Tjänsten är placerad i Tumba och du kommer att rapportera till PDL Supply Chain Manager. Du bör förvänta dig lite resor som en del av jobbet. Tjänsten är ett konsultuppdrag, via oss på Clevry, fram till årsskiftet med ev möjlighet till förlängning. Huvudsakliga arbetsuppgifter - Utveckling och utförande av global planering och optimering av reservdelslager inklusive efterfrågeprognoser, lageranalys och artikelomklassificering - Ge support och analys till våra interna kunder för frågor relaterade till masterdata, lagerhantering och leveranskedja som ställts in - Underhåll av masterdata i vårt ERP-system relaterat till lagerhantering - Leverera rapporter för lagerhanteringsprestandamätningar - Delta i processförbättring, supply chain-projekt och systemimplementeringar Du hjälper till att föra teamet framåt enligt uppsatta mål. Det kräver en god förmåga att arbeta över avdelningsgränser, att utveckla nära relationer med intressenter på alla nivåer och att du är en verklig problemlösare. Din profil Vi söker dig som: - Har en eftergymnasial utbildning inom ett relevant ämne t.ex. logistik, supply chain management eller motsvarande - Har minst 2 års arbetslivserfarenhet av liknande arbetsuppgifter - Har erfarenhet av att arbeta i ett prognos/lagerplaneringssystem - Goda kunskaper i skriftlig och talad engelska och svenska Det är meriterade om du: - Har erfarenhet av lagerhantering av reservdelar - Har färdigheter för att distribuera rapporter i Power BI eller liknande plattformar - Har erfarenhet av Blue Yonder Luminate, Movex M3 och/eller Microsoft Dynamics Vidare är du en analytisk och strukturerad lagspelare. Du är mycket processdriven, har ett öga för detaljer och kan agera flexibelt. Du är tålmodig och resultatorienterad. Vi söker dig som förstår värdet av att arbeta med kunden i fokus och som är en stark nätverkare. Att utveckla relationer i hela organisationen är viktigt för dig. Varför arbeta på Alfa Laval? Alfa Laval erbjuder dig en intressant och utmanande position i ett internationellt, öppet och vänligt klimat där vi hjälps åt att utvecklas och skapa värde för våra kunder. Ditt arbete kommer att ha en verklig inverkan på en hållbar framtid och Alfa Lavals framtida framgång. Rekryteringsprocessen I denna rekryteringsprocess samarbetar Alfa Laval med konsult- och rekryteringsföretaget Clevry. Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående. Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret. Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta ansvarig rekryterare: [email protected] Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Om Clevry I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst. Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden (https://www.linkedin.com/company/clevry/mycompany/)

21 februari 2024
Sista ansökan:
9 augusti 2024
Kundtjänstmedarbetare på deltid!

Om företaget REDGO, det ledande assistansföretaget i Sverige, Norge, Finland, Estland och Litauen, söker nu operatörer för att förstärka sitt team. 2022 förvärvade REDGO Falck's assistansverksamheter inom Norden och är det självklara valet för kunder i nödsituationer. Med ett av Sveriges största nätverk av bärgare och en passion för att hjälpa människor, erbjuder REDGO service och support vid punkteringar, kollisioner och driftstopp. Din roll Som operatör på REDGO kommer du att vara den avgörande kontaktpunkten för kunder som befinner sig i nödsituationer runt om i landet. I ett tight team kommer du erbjuda god kundservice och vägleda kunderna genom hela processen. Din förmåga att lyssna aktivt och samla in korrekt information från kunder som befinner sig i stressade situationer, för att sedan vidarebefordra den internt till en koordinator, kommer att vara avgörande för att leverera den bästa möjliga hjälpen. Kunder som ringer in kan befinna sig i Sverige eller utomlands. Du kommer att få en omfattande utbildning för att säkerställa att du är redo att ta emot inkommande samtal från kunder med akuta assistansproblem. Utöver det kommer du också att lära dig hanteringen av backoffice för utländska kunder i Sverige eller kunder som befinner sig utomlands. Du kommer att bli expert på att använda radiobordet för att effektivt fördela assistansjobb till bärgarnätverk runt om i landet. Längre fram kommer du även att bli en certifierad försäkringsförmedlare och få möjlighet att arbeta med assistansförsäkringsportföljen. I denna roll får du möjlighet att vara till hjälp för människor i olika nödsituationer samtidigt som du samarbetar nära med dina kollegor. Hos REDGO kommer du att få utvecklas och växa i olika delar av arbetet samtidigt som du förbättrar din kommunikationsförmåga och förmåga att anpassa dig till olika kundbehov. Huvudsakliga arbetsuppgifter - Ta emot inkommande samtal från personer i behov av bärgningsbil och erbjuda snabb och effektiv hjälp - Ge god kundservice och rådgivning till kunderna - Samarbeta och kommunicera internt för att säkerställa att rätt bil hamnar på rätt plats i rätt tid - Administrativa uppgifter som är kopplade till rollen Din profil Vi söker dig som har en eftergymnasialutbildning och studerar idag alternativt söker en deltidsroll. Du har goda kunskaper i svenska och engelska men det är även meriterande om du kan andra språk, tillexempel tyska, franska, spanska eller italienska. Du har god datorvana och det är meriterande om du har tidigare telefonvana. En bra erfarenhet att ha med sig är om du tidigare har jobbat med exempelvis kundtjänst. Du värdesätter att hjälpa andra människor, är serviceinriktad och självgående i ditt arbetssätt. Du är en lagspelare som trivs med att samarbeta och hitta lösningar. Omfattning: 12-30 timmar i veckan och heltid under sommaren Detta är en en anställning direkt hos Redgo där vi på Clevry hjälper till med rekryteringsprocessen. Redgo har sitt kontor på Lidingö idag men kommer att flytta till nya lokaler på Gärdet i September 2024. Rekryteringsprocessen I denna rekryteringsprocess samarbetar REDGO med konsult- och rekryteringsföretaget Clevry. Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, tillgång till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående. Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta oss på [email protected]. Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Om Clevry I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst. Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden (https://www.linkedin.com/company/clevry/mycompany/)

17 februari 2024
Sista ansökan:
21 juli 2024
Kundtjänstmedarbetare till REDGO!

Om företaget REDGO, det ledande assistansföretaget i Sverige, Norge, Finland, Estland och Litauen, söker nu operatörer för att förstärka sitt team. 2022 förvärvade REDGO Falck's assistansverksamheter inom Norden och är det självklara valet för kunder i nödsituationer. Med ett av Sveriges största nätverk av bärgare och en passion för att hjälpa människor, erbjuder REDGO service och support vid punkteringar, kollisioner och driftstopp. Din roll Som operatör på REDGO kommer du att vara den avgörande kontaktpunkten för kunder som befinner sig i nödsituationer runt om i landet. I ett tight team kommer du erbjuda god kundservice och vägleda kunderna genom hela processen. Din förmåga att lyssna aktivt och samla in korrekt information från kunder som befinner sig i stressade situationer, för att sedan vidarebefordra den internt till en koordinator, kommer att vara avgörande för att leverera den bästa möjliga hjälpen. Kunder som ringer in kan befinna sig i Sverige eller utomlands. Du kommer att få en omfattande utbildning för att säkerställa att du är redo att ta emot inkommande samtal från kunder med akuta assistansproblem. Utöver det kommer du också att lära dig hanteringen av backoffice för utländska kunder i Sverige eller kunder som befinner sig utomlands. Du kommer att bli expert på att använda radiobordet för att effektivt fördela assistansjobb till bärgarnätverk runt om i landet. Längre fram kommer du även att bli en certifierad försäkringsförmedlare och få möjlighet att arbeta med assistansförsäkringsportföljen. I denna roll får du möjlighet att vara till hjälp för människor i olika nödsituationer samtidigt som du samarbetar nära med dina kollegor. Hos REDGO kommer du att få utvecklas och växa i olika delar av arbetet samtidigt som du förbättrar din kommunikationsförmåga och förmåga att anpassa dig till olika kundbehov. Huvudsakliga arbetsuppgifter - Ta emot inkommande samtal från personer i behov av bärgningsbil och erbjuda snabb och effektiv hjälp - Ge god kundservice och rådgivning till kunderna - Samarbeta och kommunicera internt för att säkerställa att rätt bil hamnar på rätt plats i rätt tid - Administrativa uppgifter som är kopplade till rollen Din profil Vi söker dig som har en gymnasialutbildning. Du har goda kunskaper i svenska och engelska men det är även meriterande om du kan andra språk, tillexempel tyska, franska, spanska eller italienska. Du har god datorvana och det är meriterande om du har tidigare telefonvana. En bra erfarenhet att ha med sig är om du tidigare har jobbat med exempelvis kundtjänst. Du värdesätter att hjälpa andra människor, är serviceinriktad och självgående i ditt arbetssätt. Du är en lagspelare som trivs med att samarbeta och hitta lösningar. Detta är en en anställning direkt hos Redgo där vi på Clevry hjälper till med rekryteringsprocessen. Redgo har sitt kontor på Lidingö idag men kommer att flytta till nya lokaler på Gärdet i September 2024. Rekryteringsprocessen I denna rekryteringsprocess samarbetar REDGO med konsult- och rekryteringsföretaget Clevry. Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför få tillgång till ett självskattningstest när du har skickat in din ansökan. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående. Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta oss på [email protected]. Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Om Clevry I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst. Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden (https://www.linkedin.com/company/clevry/mycompany/)

17 februari 2024
Sista ansökan:
21 juli 2024
Mötesbokare!

Det bästa med att arbeta som SDR är att få prata med en bred variation av människor! Det är väldigt intressant att få en inblick i alla olika branscher från A till Ö, likväl som det är inspirerande att tala med nyckelpersoner i olika företag. -Philip SDR på Clevry Om Clevry Clevry är ett konsult- och rekryteringsföretag. Vi är verksamma inom flertalet affärsområden och kan tillgodose behovet av såväl nyexaminerade talanger som seniora. Det som gör oss speciella är vårt fokus på soft skills-tester som ett verktyg att matcha kandidater och arbetsgivare på ett effektivt sätt. Genom att identifiera motivationsfaktorer och drivkrafter kan vi hitta de bästa kandidaterna, förkorta rekryterings- och onboardingtiden och se till att både medarbetare och uppdragsgivare blir nöjda. Rollen Som Sales Development Representative kommer du att ha en viktig funktion i att lägga grunden för våra framtida affärer! Tillsammans med ett tight team kommer du att jobba aktivt för att hitta nya potentiella kunder att samarbeta med genom att kartlägga och kontakta företag för att presentera hur vi kan hjälpa till med rekrytering och bemanning. Arbetet kommer vara fördelat mellan att prospektera potentiella kunder och att ringa för att presentera oss på Clevry och våra tjänster. Genom ditt arbete kommer du få en inblick i många olika företag och branscher samt få en djupare förståelse för hur de är uppbyggda. Vidare kommer du att få kunskap i rekryteringsbranschen och hur vi arbetar med att förse kunder med kvalitativa och träffsäkra processer. Arbetsuppgifter - Söka upp potentiella affärsmöjligheter med hjälp av våra moderna verktyg, ansvara för nykundsförsäljning och kvalitativ prospektering - Aktivt kontakta nya och befintliga kunder via telefon och e-post - Administrera utskick och information till kunder - Samarbeta med våra Account Managers - Boka möten för Clevrys försäljningsteam och se till att kommunicera tydligt med våra kundföretag och kollegor I samband med att du kliver in i rollen som Sales Development Representative kommer du även att gå med i vårt Acceelerate Trainee program som ger dig möjlighet att testa på och utvecklas inom flera olika roller hos oss på Clevry! I Accelerate Trainee-programmet erbjuder vi: - Ett strukturerat, modulbaserat introduktionsprogram - Kontinuerligt stöd från närmsta chef och månatliga utvecklingssamtal - Möjlighet att ha en mentor från en kollega i det team och den roll som du i framtiden är intresserad av - Möjlighet att lära dig nya saker genom att prova på arbete inom närliggande team, exempelvis inom försäljning eller rekrytering - Tillgång till Clevrys Soft Skills-studiemoduler Din Profil Vi värderar dina personliga egenskaper och din inställning högt! Därav söker vi dig som har ett stort intresse för försäljning och är nyfiken på att lära dig mer. Du är även envis, resultatinriktad och kommunikativ! För att lyckas i rollen ser vi att du har en avklarad gymnasieutbildning, är bekväm med att prata i telefon och har goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift. Det är meriterande om du tidigare har arbetat med service gärna i en kundtjänstroll alternativt inom försäljning. Framtida karriärmöjligheter som SDR på Clevry? Det är en perfekt position för dig som strävar efter att växa inom företaget och kanske på sikt ta steget mot en roll som Account Manager. Men även för dig som vill lära dig mer inom försäljning och få mer erfarenhet inom kundkontakt och försäljning. Som SDR (Sales Development Representative) kommer du att få en omfattande inblick i företagsstrukturer och beslutsprocesser. Vi kommer att ge dig de verktyg och resurser som behövs för att du ska kunna lyckas och nå dina professionella mål. Placering: Stockholm, Kungsholmen Omfattning: Heltid, tillsvidare med inledande provanställning om 6 månader. Finns även möjlighet att arbeta på deltid vid sidan av studier. Lön: Fast+ provision  Start: Omgående alternativt efter överenskommelse Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden (https://www.linkedin.com/company/clevry/mycompany/)

29 januari 2024
Sista ansökan:
17 juli 2024
Platschef till Swerock

Om Swerock Swerock är en av landets största leverantörer av material och tjänster till bygg- och anläggningsbranschen. Med gedigen kunskap, personligt engagemang och lokal närvaro skapar vi helhetslösningar som gör ditt projekt mer hållbart. Swerock är den självklara partnern om du ska bygga en bro, anlägga en järnväg, schakta inför ett husbygge eller rena överskottsmassor. Genom stora satsningar på utveckling och med hållbarhet som främsta drivkraft ligger vi i framkant när det gäller att skapa smarta lösningar för framtidens byggande. Om tjänsten Verksamheten är i ett spännande skede och utifrån våra kärnvärden jordnära, utvecklande, personliga och pålitliga söker vi nu efter en platschef med ansvar för våra berg- och grustäkter i södra Skåne! I rollen som platschef får du ett självständigt, ansvarsfullt och omväxlande jobb med stor möjlighet att påverka och utveckla. Du ansvarar för att strategiskt planera och driva våra bergtäkter och grustäkter i södra Skåne. Till dina primära arbetsuppgifter hör: - Att leda, planera och styra den dagliga produktionen med kvalité och leverans i enlighet med kunders krav. - Driva produktion i enligt med myndigheters ålägganden och krav. - Resultatansvar för tilldelat ansvarsområde med månadsrapportering, prognoser etc. - Ansvar för resursplanering, produktivitet och kostnadsoptimering. - Operativt personalansvar vilket inkluderar exempelvis delaktighet i rekryteringar, lönesättning, medarbetsamtal etc. - Arbetsmiljöansvar och ansvar för miljö enligt fastställt regelverk. Tjänsten kräver fysisk närvaro på de olika arbetsställena vilket medför en del resande i tjänst inom området. Vem är du? För att lyckas i rollen behöver du ett stort engagemang för verksamheten som du ansvarar för. Vi ser gärna att du har haft en liknande roll inom bygg-, anläggning- eller industribranschen. Du besitter goda ledaregenskaper, trivs i rollen som ledare och har förmågan att skapa ett gott arbetsklimat med medarbetare samt kunder. Som person är du jordnära och positiv. Du är engagerad, ser nya affärsmöjligheter och har starkt kundfokus med intresse, vilja samt förmåga att vårda kundrelationer och leverera den bästa lösningen för alla parter. Tjänsten är på heltid med tillträde enligt överenskommelse. Placeringsort kommer att vara vid vår täkt i Blentarp. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Rekryteringsprocessen I denna rekryteringsprocess samarbetar Swerock med konsult- och rekryteringsföretaget Clevry. Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående. Det kan även bli aktuellt med logiskt test och/eller case. Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret. Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta oss på telefonnummer+46704629320. Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Om Clevry I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst. Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden (https://www.linkedin.com/company/clevry/mycompany/)

8 januari 2024
Sista ansökan:
26 juni 2024
Projektledare till energisektorn

Om företaget Mer information om bolaget ges vid intervju med Clevry. Din roll Vi söker en driven och erfaren projektledare till vår kund för att leda och koordinera spännande projekt inom energisektorn! Placering: Kungsbacka, Stenungssund, Tanum eller Borås Arbetstider: Heltid, vardagar 07.00-16.00 Anställningsform: Du blir de första 6 månaderna anställd av Clevry, därefter är ambitionen att du bli anställd direkt hos vår kund. Som projektledare hos vår kund ansvarar du för att driva projekt från start till mål och säkerställa att de uppfyller satta standarder för kvalitet, budget och tidplan. Som projektledare är du ytterst ansvarig för planeringen, genomförandet och det ekonomiska utfallet av dina projekt. Huvudsakliga arbetsuppgifter - Ekonomiskt ansvar för hela projektet från start till slut - Ansvar för projektplanering, uppföljning och genomförande - Planering och ledning av projektteamet, tekniker och underentreprenörer - Avvikelsehantering Din profil Vi söker dig som har: - Minst 5 års kombinerad erfarenhet av arbete i fält och som projektledare - Eftergymnasial utbildning, gärna inom elkraft, bygg eller ekonomi - Stort tekniskt intresse och intresse för branschen - B-körkort - Flytande svenska i tal och skrift Vi ser det som meriterande om du har: - Tidigare erfarenhet inom energibranschen - Utbildning i ESA, arbete på väg, Bas-P och Bas-U Som person är du kommunikativ, social och har god samarbetsförmåga. Du är också ordningsam och strukturerad i dina åtaganden och lämnar inget åt slumpen. Sök redan idag och bli en del av ett härligt team! Rekryteringsprocessen I denna rekryteringsprocess samarbetar kunden med konsult- och rekryteringsföretaget Clevry. Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, få genomföra ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet.. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående. Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta oss på telefonnummer +46 72 858 27 55. Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Om Clevry I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst. Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden (https://www.linkedin.com/company/clevry/mycompany/)

13 december 2023
Sista ansökan:
31 maj 2024
Supporttekniker

Om företaget Företaget tillhandahåller allt från helhetslösningar inom IT till service och hjälp med utveckling med kunder inom både privat och offentlig sektor. Vi ser fram emot att berätta mer om företaget i rekryteringsprocessen! Din roll Internt benämns rollen som Applikationssupporttekniker och du kommer att arbeta med lösningar specialiserade på tjänster för advokater och jurister. Teamet supporterar 60 kunder varav ett fåtal har tillgång till firstline-support och resterande ringer in för mer avancerade ärenden. Ditt huvudfokus kommer att vara att leverera god kundservice och upprätthålla hög kvalitet i dina supportsamtal. Rollen innefattar också arbete med slutanvändarsupport, både på distans och på plats hos kunden. Din uppgift är att identifiera och rapportera återkommande problem inom supportleveransen samtidigt som du förblir nyfiken inom din roll och strävar efter att hitta innovativa lösningar för att möta kundernas olika behov. Huvudsakliga arbetsuppgifter - Verksamhetsnära applikationssupport till Legal-kunder - Slutanvändarsupport till våra kunder med fokus på ett bra bemötande, både remote och på plats hos kund.  - Identifiera och rapportera återkommande problem inom supportleveransen.  Din profil För att trivas i rollen ser vi att du är serviceinriktad, ansvarstagande och nyfiken! Du gillar att arbeta i team och trivs i en miljö som ständigt utvecklas. Vi söker dig som har: - Erfarenhet av att jobba i servicedesk med IT-support - Kunskap inom verksamhetsspecifika applikationer så som, Windows Server, Windows OS, Active Directory, Microsoft 365, Apple MacOS, Hårdvara, dokument- och ärendehanteringssystem - Förmåga och intresse att genomföra felsökning - Relevant utbildning - Flytande svenska och engelska i tal och skrift Detta är en direktrekrytering där vi på Clevry är ansvariga för rekryteringsprocessen men du blir direktanställd via företaget. Rekryteringsprocessen I denna rekryteringsprocess samarbetar företaget med konsult- och rekryteringsföretaget Clevry. Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående. Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret. Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta oss på [email protected]. Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Om Clevry I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst. Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden (https://www.linkedin.com/company/clevry/mycompany/)

12 december 2023
Sista ansökan:
30 maj 2024
Supporttekniker

Om företaget Företaget tillhandahåller allt från helhetslösningar inom IT till service och hjälp med utveckling med kunder inom både privat och offentlig sektor. Vi ser fram emot att berätta mer om företaget i rekryteringsprocessen! Din roll Internt benämns rollen som Applikationssupporttekniker och du kommer att arbeta med lösningar specialiserade på tjänster för advokater och jurister. Teamet supporterar 60 kunder varav ett fåtal har tillgång till firstline-support och resterande ringer in för mer avancerade ärenden. Ditt huvudfokus kommer att vara att leverera god kundservice och upprätthålla hög kvalitet i dina supportsamtal. Rollen innefattar också arbete med slutanvändarsupport, både på distans och på plats hos kunden. Din uppgift är att identifiera och rapportera återkommande problem inom supportleveransen samtidigt som du förblir nyfiken inom din roll och strävar efter att hitta innovativa lösningar för att möta kundernas olika behov. Huvudsakliga arbetsuppgifter - Verksamhetsnära applikationssupport till Legal-kunder - Slutanvändarsupport till våra kunder med fokus på ett bra bemötande, både remote och på plats hos kund.  - Identifiera och rapportera återkommande problem inom supportleveransen.  Din profil För att trivas i rollen ser vi att du är serviceinriktad, ansvarstagande och nyfiken! Du gillar att arbeta i team och trivs i en miljö som ständigt utvecklas. Vi söker dig som har: - Erfarenhet av att jobba i servicedesk med IT-support - Kunskap inom verksamhetsspecifika applikationer så som, Windows Server, Windows OS, Active Directory, Microsoft 365, Apple MacOS, Hårdvara, dokument- och ärendehanteringssystem - Förmåga och intresse att genomföra felsökning - Relevant utbildning - Flytande svenska och engelska i tal och skrift Detta är en direktrekrytering där vi på Clevry är ansvariga för rekryteringsprocessen men du blir direktanställd via företaget. Rekryteringsprocessen I denna rekryteringsprocess samarbetar företaget med konsult- och rekryteringsföretaget Clevry. Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående. Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret. Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta oss på [email protected]. Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Om Clevry I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst. Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden (https://www.linkedin.com/company/clevry/mycompany/)

12 december 2023
Sista ansökan:
30 maj 2024