Lediga jobb i Sjöbo
Sök totalt 63 lediga jobb i Sjöbo
Våra 1300 medarbetare spelar en viktig roll för Sjöbos utveckling och välfärd. Vi strävar kontinuerligt efter att bli en mer attraktiv och jämlik arbetsgivare, och erbjuder våra medarbetare ett brett friskvårdsutbud, rökfri arbetstid och flexibla arbetstider där det är möjligt. Vårt arbete genomsyras av värdeorden "Professionella, öppna och engagerade mot gemensamma mål" Tillsammans gör vi skillnad för Sjöbo kommuns medborgare och besökare! Inom vård- och omsorgsförvaltningen ryms verksamheterna äldreomsorg, verksamhet för personer med funktionsnedsättning samt kommunens måltidsverksamhet. Vård och omsorgsförvaltningen i Sjöbo kommun arbetar efter visionen om Ett Gott Liv Varje Dag för våra kunder. ARBETSUPPGIFTER Arbetsuppgifterna innebär beredning och tillagning av lunch samt specialkoster, där du planerar, fördelar och organiserar arbetet i köket. På Emanuelskolan i Sjöbo serveras utöver lunchen även frukost och mellanmål. Du kommer även att delta i andra arbetsuppgifter i köket såsom, varumottagning, grönsaksberedning, servering, disk och städning. Att kunna kommunicera på ett professionellt sätt mot olika aktörer som skola elever, föräldrar och pedagoger ingår i arbetet. Du gör beräkningar, inköp och utför egenkontroll för god livsmedelsäkerhet. Tjänsten är semestertjänst. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har dokumenterad kockutbildning och praktisk erfarenhet av yrket. Det är vidare meriterande om du har erfarenhet både från storkök och/eller tillagningskök och även från restaurangbranschen. Vi vill att du; - Har kunskap om förekommande specialkoster, livsmedelslagstiftningen och datorvana. - Kan ta eget ansvar, vara noggrann och ha god organisationsförmåga. - Känner dig bekväm med att ta taktpinnen och fördela de olika arbetsuppgifterna i köket. - Tycker att det är viktigt med god service och bra mat till våra barn, ungdomar. Du behärskar svenska i både tal och skrift. Körkort och tillgång till bil. ÖVRIGT Sjöbo är en expansiv kommun mitt i södra Skåne. Här bor 19 500 invånare som har nära till den omväxlande naturen och många olika boendeformer att välja på. Vi värdesätter de kvaliteter som mångfald och jämn könsfördelning tillför verksamheten och ser därför gärna sökande med olika bakgrund och livserfarenhet till tjänsten. Inför rekryteringsarbetet har Sjöbo kommun noggrant tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.
Våra 1300 medarbetare spelar en viktig roll för Sjöbos utveckling och välfärd. Vi strävar kontinuerligt efter att bli en mer attraktiv och jämlik arbetsgivare, och erbjuder våra medarbetare ett brett friskvårdsutbud, rökfri arbetstid och flexibla arbetstider där det är möjligt. Vårt arbete genomsyras av värdeorden "Professionella, öppna och engagerade mot gemensamma mål" Tillsammans gör vi skillnad för Sjöbo kommuns medborgare och besökare! Inom vård- och omsorgsförvaltningen ryms verksamheterna äldreomsorg, verksamhet för personer med funktionsnedsättning samt kommunens måltidsverksamhet. Vård och omsorgsförvaltningen i Sjöbo kommun arbetar efter visionen om Ett Gott Liv Varje Dag för våra kunder. ARBETSUPPGIFTER Nu söker vi 2 st nya medarbetare inom LSS i Sjöbo kommun. Som stödassistent tillgodoser du kundernas individuella behov av omsorg, omvårdnad och service. Du stödjer kunderna med vardagliga sysslor såsom omvårdad, matlagning, inköp, städning och sociala aktiviteter. Du utför ditt arbete på ett respektfullt och professionellt sätt i samarbete med ditt arbetslag och i nära kontakt med våra kunder. Detta innebär även att arbeta för god samverkan med anhöriga och andra yrkesgrupper. Tillsammans med kund och dess företrädare, upprättar du genomförandeplaner samt utvärderar och reviderar dessa I arbetet ingår även medicinska uppgifter som delegerats av legitimerad personal, och dokumentation i vårt verksamhetssystem LifeCare. KVALIFIKATIONER Vi vill att du har: - utbildning inom beteendevetenskap, omsorg eller pedagogik. - erfarenhet av NPF-diagnoser. - erfarenhet av arbete med tydliggörande pedagogik. Det är betydelsefullt att du har ett pedagogiskt och lösningsfokuserat förhållningssätt med kundens intresse och vilja i fokus. Du ska kunna arbeta självständigt, planera, sortera och följa upp ditt arbete. Som medarbetare är du flexibel, lyhörd, van att ta ansvar och ser naturligt på att samarbeta och att bidra till en god arbetsmiljö. För oss är det viktigt med ett professionellt bemötande gentemot kunder, anhöriga och övriga samarbetspartners. Stor vikt läggs vid personliga egenskaper. Vi arbetar utifrån ett salutogent arbetssätt med att skapa meningsfullhet, hanterbarhet och begriplighet i vardagen med tydliggörande pedagogik som arbetssätt. Då dator används som arbetsredskap har du god datorvana. Du har goda kunskaper i det svenska språket, både i tal och skrift då kommunikation och dokumentation är en del av arbetet. Vi erbjuder heltid till alla tillsvidareanställda stödassistenter, med möjlighet att välja en lägre sysselsättningsgrad. Vi tillämpar löpande urval. Varmt välkommen med din ansökan! Arbetstiden är förlagd dagtid, kväll, helg samt jourtjänstgöring. sovande natt, varannan helg. ÖVRIGT Tjänsterna tillsätts under förutsättning att de inte tas i anspråk av medarbetare med företrädesrätt.
...till kund söder om Sjöbo. Vi söker nu en verktygsmakare som är redo att ta sitt nästa steg tillsammans med vår kund belägen söder om Sjöbo. Vi söker en person som vill arbeta med underhåll, service och nytillverkning av verktyg. Arbetet kommer även innefatta administrativa delar vilket gör tjänsten väldigt varierande! Vi ser att du som söker är utbildad verktygsmakare eller har motsvarande arbetslivserfarenhet. För att vara aktuell för tjänsten ser vi gärna att du: - Har körkort och tillgång till bil. - Har erfarenhet från verkstadsjobb eller från industri. - Har en teknisk utbildning på minst gymnasial nivå. - Ha god samarbetsförmåga. - Goda kunskaper i ritningsläsning. Låter detta som din nästa utmaning? Ansök då idag! Rekryteringsarbetet sker löpande. Tjänsten inleds med en anställning hos TopWork med ett mål om att kandidaten senare ska övergå till en anställning hos kund. Som konsult hos TopWork får du en konsultchef som stöttar dig i ditt uppdrag hos kund. Vi ger dig råd och rekommendationer om hur du kan utvecklas i ditt arbete.
Våra 1300 medarbetare spelar en viktig roll för Sjöbos utveckling och välfärd. Vi strävar kontinuerligt efter att bli en mer attraktiv och jämlik arbetsgivare, och erbjuder våra medarbetare ett brett friskvårdsutbud, rökfri arbetstid och flexibla arbetstider där det är möjligt. Vårt arbete genomsyras av värdeorden "Professionella, öppna och engagerade mot gemensamma mål" Tillsammans gör vi skillnad för Sjöbo kommuns medborgare och besökare! Vi söker en lösningsfokuserad och utvecklingsorienterad chef att leda verksamhet inom bibliotek och allmänkultur. Kultur- och biblioteksenheten i Sjöbo är organiserad under Familjeförvaltningen och Kulturverksamheten. Hos oss är beslutsvägarna korta och närheten till kollegor, chefer och ledning gör att möjligheten att påverka är stor. Här får du möjligheten att utvecklas och ta ansvar och uppmuntras till att bidra till ständiga förbättringar. Inom kulturverksamheterna arbetar vi med demokratin i ständigt fokus och med mottot allas lika värde. ARBETSUPPGIFTER Vi är en liten organisation där du har stora möjligheter att påverka arbetets utformning. I rollen som chef har du personal-, verksamhets-, arbetsmiljö- och ekonomiansvar och din närmaste chef är verksamhetschefen för kultur och fritid. Du kommer att arbeta med strategiska frågor inom hela området bibliotek- och kultur. Du samverkar med olika aktörer i kommunen, Sydöstra Skånes bibliotek, region Skåne och arbetar med övriga förekommande arbetsuppgifter inom enheterna. Du är en del i kulturverksamhetens ledningsgrupp som består av enhetschefer samt kulturutvecklare för vuxna och barn och unga. Du ansvarar för huvudbiblioteket samt tre filialer. I enheten ingår också ansvar för skolbibliotekens organisering i kommunen. Du är ansvarig för kommunens kulturinstitutioner ( konsthall, biograf, museum) och driver även utvecklingen av dessa. Som chef för såväl biblioteken som allmänkulturen kommer du arbetsleda och stötta de arbetslag som rapporterar till dig (ca 15 medarbetare). En del i ditt arbete är att vara operativ och arbeta i bibliotekets- och allmänkulturens verksamhet där kvälls- och helgtjänstgöring kan förekomma och ingår. KVALIFIKATIONER Du har akademisk examen med biblioteksinriktning eller annan inriktning som arbetsgivaren bedömer som relevant och likvärdig. Erfarenhet från bibliotekssektorn är en förutsättning. Du ska ha dokumenterad chefs- eller ledarerfarenhet samt god förmåga att kommunicera, engagera och entusiasmera. Du ska ha erfarenhet av att driva förändringsarbete och processer framåt mot uppställda mål i dialog med medarbetarna. Meriterande är erfarenhet av att arbeta och driva utvecklingsfrågor kring barn och unga och andra prioriterade grupper. Du ska ha förmåga att samverka med andra aktörer så att verksamheterna blir levande platser för demokrati- och livslångt lärande. ÖVRIGT Inför rekryteringsarbetet har Sjöbo kommun noggrant tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande. Vi värdesätter de kvaliteter som mångfald och jämn könsfördelning tillför verksamheten och ser därför gärna sökande med olika bakgrund och livserfarenhet till tjänsten. Sjöbo är en expansiv kommun mitt i södra Skåne. Här bor 19 500 invånare som har nära till den omväxlande naturen och många olika boendeformer att välja på.
HUR ÄR DET ATT JOBBA HOS OSS PÅ VÅRT KONTOR I MALMÖ? Att jobba på Svenska Alarm innebär att du kommer att bli en del av ett företag som har det största fokuset på att skapa trygghet och säkerhet i våra kunders hem. Våra anställda liksom företaget har tydliga mål med att revolutionera larmbranschen med att växa oss ännu starkare. Dagarna är inte den andra lik, vilket är viktigt för oss för det är utanför hjulet vi utvecklas. Efterfrågan av trygghet- och säkerhet i hemmen ökar och med det sagt så behöver vi utöka platser på vårt kontor i Malmö med nya och grymma kollegor som brinner för kundkontakt, försäljning och utmaningar. Som teamledare så kommer du att få vara med på vår resa och utveckla vår nya roll som teamledare och vår nya avdelning Mötesbokare. Vi tror på att du som ledare är involverad i team och resultat, för att du kommer både via egna bokningar och teamets bokningar skapar en trivsam arbetsmiljö där ni har samma fokus på resultat och mål. Lönen kommer att bestå av fast måndaslön + provision + ansvarstillägg. Dina ansvarsområden som Teamledare kommer bestå av att: • Planera • Strukturera • Coacha och motivera ditt team • Boka dina egna möten Du kommer att vara teamansvarig för mötesbokare och du kommer att driva ndividuell målsättning men även teamets dagsmål och vid dagens slut kommer du att uppdatera din närmaste chef med dagens resultat. Vi söker dig som har en vinnarskalle, är duktig på att inspirera andra och vill ta teamet tillsammans med företaget framåt. Som Teamledare hos oss ska du kontinuerligt sträva efter att ditt team alltid ska vara bäst och inte drar sig från att ta sig an en utmaning. Rollen innebär både ledarskap och mötesbokning till våra Account Managers. Hos oss på Svenska Alarm jobbar du alltid i ett team och vi jobbar kontinuerligt tillsammans med att hitta ny inspiration och motivation för att driva oss framåt. VAD FÖRVÄNTAR VI OSS UTAV EN NY KOLLEGA? • Positiv • Samarbetsvillig • Ansvarstagande • Målmedveten & driven • Talar svenska obehindrat • Tålamod i stress & press Som ansvarig ledare så kommer du att vara anställd på heltid, tillsvidare och vi arbetar måndag till fredag 09:00-18:00. Vi har vårt huvudkontor i Malmö som man kommer att få bli en del av och här kommer man tillsammans med dina övriga kollegor hjälper du kunder runt om i Sverige med deras trygghet i hem och på arbetsplats. Hos oss på Svenska Alarm jobbar du alltid i ett team och vi jobbar kontinuerligt tillsammans med att hitta ny inspiration och motivation för att driva oss framåt. Vi på Svenska Alarm jobbar med mångfald och för oss är det väldigt viktigt att du som tjej/kvinna också söker dig till säkerhetsbranschen så tveka inte på att registrera din ansökan redan idag! Svenska Alarm är en specialist på smarta larm. Bolaget startade 2009 och växer nu väldigt snabbt. Vi kommer nära kunden med våra lokala kontor. Svenska Alarm är medlemmar i Säkerhetsbranschen, SSF Stöldskyddsföreningen och Brandskyddsföreningen. Vi har även blivit DI-Gasell företag tre år i rad. Vi är ett ledande företag på smarta larm för privatpersoner och företag. www.SvenskaAlarm.se/jobb
Scanjet Marine & System AB, en del av Alfa Laval grupp, är ett världsledande och innovativt företag som jobbar med utrustning för rengöring och nivåmätning för marina samt landbaserade olje- och chemikalietankar. Vi är även specialicerade på kundanpassade lösningar för industriuella tankar för livsmedel- och bryggindustrin. Vi är värdsledande inom vår sektor och har stort fokus på framtida produkter som skall kunna möta de stora miljökrav som ställas för att reducera det globala koldioxidutsläppet. Scanjet har kontor både i Sjöbo och i Göteborg samt systerbolag med produktion i Norge, Bulgarien, Holland, UK, Indonesien samt Singapore. Scanjet i Sjöbo letar efter en Shipping Koordinator Är du logistikorienterad och har erfarenhet av att samordna internationella transporter? Vill du bli en del av ett sammansvetsat team hos ett marknadsledande bolag? Ta då chansen och sök tjänsten! Om jobbet Som Shipping Koordinator på Scanjet kommer du att vara ansvarig för att hantera alla aspekter av leveransplanering och spårning gentemot kunder och leverantörer. Du kommer att ansvara för att samordna transporter, hantera fraktdokument och säkerställa korrekta leveranser. Vissa delar av arbetet sköts självständigt och andra delar görs tillsammans med teamet. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat innefatta: Planera och samordna leveranser och transporter via sjö, väg, flyg och express Utforma och administrera fraktdokument Samordna med teamen inom produktion, inköp, sälj och service för att säkerställa smidiga leveranser Spåra leveranser och rapportera eventuella avvikelser Jämföra och involvera nya speditörer vid ad hoc-sändningar Ta fram och skicka faktureringsunderlag Upprätta och hantera remburser vid behov Vem är du? Erfarenhet av att samordna transporter, gärna internationellt Obehindrade språkfärdigheter i svenska och engelska, både skriftligt och muntligt Utmärkt förmåga att organisera, prioritera och hantera flera uppgifter samtidigt Har relevant eftergymnasial utbildning (meriterande) Erfarenhet av remburshantering (meriterande) Om du inte uppfyller allt ovan, men en del, uppmuntrar vi dig att söka tjänsten ändå. Låt oss tillsammans ta reda på om vi passar ihop! Vad finns det för möjligheter för dig? Hos Scanjet kommer du att utgöra en viktig roll inom ett marknadsledande bolag, med kontaktytor både, nationellt, och internationellt. Bolaget har höga ambitioner och beslutsvägarna är korta. Kulturen som råder är inbjudande och genuin och du kommer i denna roll få möjligheten att interagera med många, kompetenta kollegor från olika team och avdelningar. Scanjet vårdar sina medarbetare väl och lägger stor vikt vid att kunna erbjuda både personlig utveckling samt i din roll. För mer information, kontakta gärna Forwarding Manager, Martin Khalil, [email protected] Personnel Manager, Birgitta Nilsson, [email protected] Talent Acquisition Partner, Regina García Moguel, [email protected] Urval sker löpande så vänligen vänta inte med din ansökan. Rekryteringsprocess drivs av ansvarig Talent Acquisition Partner enlig Alfa Laval policies. Anställningen sker direkt hos Scanjet.
Scanjet Marine & System AB, en del av Alfa Laval grupp, är ett världsledande och innovativt företag som jobbar med utrustning för rengöring och nivåmätning för marina samt landbaserade olje- och chemikalietankar. Vi är även specialicerade på kundanpassade lösningar för industriuella tankar för livsmedel- och bryggindustrin. Vi är värdsledande inom vår sektor och har stort fokus på framtida produkter som skall kunna möta de stora miljökrav som ställas för att reducera det globala koldioxidutsläppet. Scanjet har kontor både i Sjöbo och i Göteborg samt systerbolag med produktion i Norge, Bulgarien, Holland, UK, Indonesien samt Singapore. Scanjet i Sjöbo letar efter en Servicekoordinator Trivs du bäst när du får utgöra en viktig roll inom ett bolag som värdesätter både arbetsglädje och engagemang? Vill du arbeta i en genuin och familjär miljö, där bolaget i fråga dessutom är en marknadsledare inom sitt expertområde? Då kan det vara just dig som vi söker! Om jobbet Vi söker en engagerad Servicekoordinator som vill växa tillsammans med den snabbt växande eftermarknadsavdelningen hos Scanjet Marine & Systems. Som Servicekoordinator kommer du att ha en viktig roll i att koordinera och planera servicearbeten för fartyg runt om i hela världen. I denna roll ingår bland annat ansvar att administrera och koordinera orderhantering, reservdelshantering och serviceärenden. Du kommer att ha daglig kontakt med våra säljare, tekniker och kunder från flera olika länder. Du kommer även att planera och boka flyg, hotell och vaccinationer för tekniker som behöver resa till platsen för att utföra jobbet. Vem är du? För att passa in i denna roll behöver du ha erfarenhet av koordination och strukturerat arbete. Personlig lämplighet är viktigare än utbildning, men tidigare erfarenhet av koordination inom logistik och/eller transport är starkt meriterande. Vi ser också att du har goda språkkunskaper i svenska och engelska. Om du dessutom behärskar ett tredje språk, till exempel arabiska, turkiska eller kinesiska, så är det en bonus. Erfarenhet av att arbeta med Monitor-ERP System eller liknande ERP-system är också plus i kanten. För att lyckas i denna roll är det viktigt att du har god planeringsförmåga, kan lösa problem effektivt, och har god kommunikativ förmåga. Vad finns det för möjligheter för dig? Hos Scanjet kommer du att utgöra en viktig roll inom ett marknadsledande bolag, med kontaktytor både, nationellt, och internationellt. Bolaget har höga ambitioner och beslutsvägarna är korta. Kulturen som råder är inbjudande och genuin och du kommer i denna roll få möjligheten att interagera med många, kompetenta kollegor från olika team och avdelningar. Scanjet vårdar sina medarbetare väl och lägger stor vikt vid att kunna erbjuda både personlig utveckling samt i din roll. För mer information, kontakta gärna After sales Manager, Viktor Ekström, [email protected] Personnel Manager, Birgitta Nilsson, Birgitta Nilsson [email protected] Talent Acquisition Partner, Regina García Moguel, [email protected] Urval sker löpande så vänligen vänta inte med din ansökan. Rekryteringsprocess drivs av ansvarig Talent Acquisition Partner enlig Alfa Laval policies. Anställningen sker direkt hos Scanjet.
Som Säljchef Kundflöde på Sjöbo ingår du i butikens ledningsgrupp. Du har, utöver ditt ansvar för kundmötet och färskvarorna i butiken, tillsammans med övriga i ledningsgruppen ett gemensamt ansvar för affärsplan, försäljning och resultat. Vi vill att du har ett brinnande intresse för färskvaror, det vill säga, delikatess, matlagning samt följer mattrender. Vi ser att du tänker utanför boxen och vågar inspirera till matglädje. Som Säljchef har du en betydande roll där vi ser att du är den naturliga ledaren och kulturbäraren som visar vägen framåt. Genom att vara en förebild för dina säljare inspirerar du dem till att varje dag prestera sitt yttersta. Rollen som Säljchef på coop innebär bland annat personalplanering, affärsmannaskap samt att följa upp koncept och rutiner, allt för att skapa en effektiv drift. Det mest centrala i jobbet innebär att leda och coacha dina medarbetare för att skapa en god arbetsmiljö. Kunden i våra butiker ska inte bara mötas av bra varor till bra priser, vi vill även att de varje dag upplever matinspiration, intressanta händelser, överraskningar och inte minst får ett bra personligt bemötande från all vår personal. Verklig framgång bygger på att vi älskar våra jobb och visar äkta omtanke och glädje för våra kunder! Utöver detta ingår även bl a följande arbetsuppgifter i din roll: - Ansvarar för kundmötet och kundupplevelsen - Implementera aktuella kategorinitiativ - Ansvarar för rutinscheman på alla avdelningar - Ansvarar för kassa och dagredovisning - Ansvara för framtagna beställningsrutiner samt uppföljning - Ansvara för goda rutiner och uppföljning för prisvård - Ansvarar för rutiner och uppföljning gällande inköp, reklamationer och fakturering - Ansvarig för daglig uppföljning samt ständig förbättring av fysisk förstörelse och svinn - Ansvar för grundläggande HR rutiner som ex. schemaläggning, rekrytering, rehab, osv. - Ansvarar för att kommunicera aktuell information till sin avdelning samt uppföljning Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid, 40 h/v. Tillträde omgående eller enligt överenskommelse, provanställning tillämpas. Utbildning - Gymnasieutbildning är ett krav - Eftergymnasial utbildning eller högskola inom relevant område är meriterande Erfarenhet/kompetens - Erfarenhet och kompetens inom detaljhandelsförsäljning är ett krav - Dokumenterat goda resultat av försäljning i detaljhandeln - Dokumenterad erfarenhet av att leda personal Personliga egenskaper - Brinnande matintresse - Kommunikativ i både tal och skrift - Coachande och engagerande - Affärsmässig - Resultat- och kundinriktad - Metodisk och strukturerad - Uthållig - Självständig med eget driv Kontaktpersoner Butikschef | Lars Vikström Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Vi ser fram emot din ansökan! Coop är unikt! Det är lätt att tro att alla matbutiker är lika. Samma varor på hyllorna, samma kundvagnar och så kassan vid utgången. Men Coop är annorlunda eftersom vi ägs av våra 3,5 miljoner medlemmar. Det är vad som gör oss unika. Det ger oss också ett extra stort ansvar, men också extra stora möjligheter. Coop är en av Sveriges största arbetsgivare och vi drivs av uppgiften att ge alla tillgång till den goda maten. Vi är inne i en spännande förändringsresa mot att vara den goda kraften i mat-Sverige. Vi ska förenkla vardagen och ge alla tillgång till goda råvaror – något som är bra för både kropp, själ och vår miljö. Coop har länge levt i framkant och förverkligat vikten av ekologiskt tänkande. Vår fisk är certifierad, hönsen utsläppta och vårt egna varumärke Änglamark är utsett till Sveriges Grönaste Varumärke - men vår resa slutar inte där. Tillsammans med våra medarbetare arbetar vi varje dag tillsammans med våra kunder för att fortsätta vara bäst på hållbar utveckling och nu satsar vi ännu mer på att sprida matglädje och mer kärlek till bra råvaror. Tillsammans kan och ska vi bli den goda kraften i mat-Sverige! Coop värdesätter kvaliteter som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.
Är du en naturlig relationsbyggare med en vilja av stål? Drivs du av ständig utveckling och har en passion för att påverka din egen framtid? Då kan du vara den vi söker som Eventsäljare för Fortum i Malmö och omnejd. OM TJÄNSTEN Som Eventsäljare blir du företagets ansikte utåt och en del av Europas ledande aktör på elmarknaden. Du kommer att arbeta på utvalda marknadsplatser, möta kunder face to face och vara en nyckelspelare i vårt framgångsrika team. VI SÖKER DIG SOM: - Vill påverka din egen verklighet och ta ansvar för din lön. - Är socialt kompetent, engagerad och tar ansvar för dina resultat. - Naturligt tar kontakt med människor och hanterar det med rätt attityd. - Är målmedveten och inte rädd för utmaningar. VI ERBJUDER DIG: - En arbetsplats du ser fram emot varje söndagskväll. - Målinriktade, ödmjuka och energifyllda kollegor. - Trygghet med fast lön samt en attraktiv provision. - Stora möjligheter till karriärutveckling i ett expanderande företag. - Kontinuerliga utbildningar inom försäljning och retorik för din personliga utveckling. VARFÖR JOINA VÅRT TEAM? - Gemenskap och Målmedvetenhet: Hos Impressive Relations är vi inte bara kollegor; vi är ett sammansvetsat team som strävar mot gemensamma mål. Varje individ spelar en nyckelroll, och vi vinner och växer tillsammans. - Karriärmöjligheter: Vårt företag är i expansionsfas, vilket skapar spännande möjligheter för personlig och professionell tillväxt. Ta kontroll över din egen framtid och utvecklas till ledande roller inom organisationen. - Unik Företagskultur: Inspirerad av idrottsvärlden tror vi på laganda och att varje individ är en viktig del av vårt framgångsrika "lag." Vi tar hand om varandra och strävar alltid efter att göra saker annorlunda och bättre. - Attraktiv Lönestruktur: Bortom en stabil grundlön erbjuder vi en attraktiv provisionsmodell som belönar din framgång. Ju mer du presterar, desto mer tjänar du - här finns ingen gräns för din ekonomiska potential. - Kontinuerlig utbildning och coachning: Vi investerar i din framgång genom kontinuerliga utbildningar inom försäljning och retorik. Du kommer att få verktygen och stödet för att uppnå din fulla potential och överträffa dina mål. Bli en del av vårt äventyr på Impressive Relations, där varje dag erbjuder nya möjligheter till personlig och professionell utveckling. Vi tror på att göra skillnad, och vi vill ha dig med på resan! Nadja Felin, Rekryterare 076 722 59 70 [email protected]
Sök jobbet som säljare på More Than Love för att jobba som festsäljare! Pratar du flytande svenska & vill jobba som festsäljare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar More Than Love dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba som festsäljare. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Hög provision ∙ Jobba på fester, deltid & flexibelt ∙ Sälj- & produktutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja vuxenprodukter ∙ Driven & resultatorienterad
Visar 1 till 10 av 63 jobb