Lediga jobb i Sjöbo
Sök totalt 42 lediga jobb i Sjöbo
Sommaren närmar sig och flera av våra kundföretag i södra Skåne kommer att behöva personal! Dina arbetsuppgifter Eftersom det är flera olika företag som behöver personal så är det många olika arbetsuppgifter som kan förekomma. Exempel på arbetsuppgifter: Maskinövervakning Lagerarbete Paketering Avsyning Truckkörning Montering Trädgårdsarbete Skiftarbete förekommer. Din bakgrund/Dina egenskaper För att vara aktuell för tjänsterna krävs det att du har lätt för att lära dig nya arbetsuppgifter, du samarbetar gärna med andra och du är en engagerad och pålitlig person. Du behärskar svenska i tal och skrift. B-körkort och truckkort är meriterande. Information och kontakt Då detta är en annons där vi söker personal till flera olika företag kan vi lämna information först då vi vet vilket företag resp tjänst gäller. Efter hand som företagen kontaktar oss kommer vi att matcha sökanden efter behov och kontakta aktuella kandidater. Är du aktuell för en intervju kontaktar vi dig via telefon så tänk på att svara eller ringa tillbaka. Tillsättning av tjänsterna sker löpande utefter företagens behov. Om Wikan Personal Wikan Personal är din personliga och lokala arbetsgivare i bemanningsbranschen. Vårt breda kontaktnät hjälper dig som har rätt inställning och kompetens, till arbete. Vi verkar i flera olika branscher, vilket öppnar många dörrar för dig i jakten på nästa jobb. Vi lägger fokus på vår personal, deras välmående och utveckling. Vi kan personal. Wikan Personals verksamhet är grundad på närhet och engagemang för att alltid kunna tillgodose bra service till våra kunder och anställda. Vi är djupt övertygade om att lokal förankring, långsiktiga kundrelationer och kompetenta medarbetare är nyckeln till framgångsrika samarbeten inom rekryterings- och bemanningsbranschen. Med närvaro på 17 orter i Sverige, en omsättning på cirka 400 miljoner kronor och omkring 700 engagerade anställda, strävar vi efter att vara en pålitlig samarbetspartner. Läs mer på www.wikan.se
Du kommer ha natursköna Everlöv som din huvudsakliga arbetsplats. Här finns idag drygt 4500 kvm industrilokaler i mycket gott skick. I anslutning till fabriken finns också koncernens huvudkontor med alla centrala funktioner representerade såsom kvalitet, inköp, ekonomi och order/beredning. Vi bygger maskiner/utrustning till kunder med höga kvalitets- och dokumentationskrav och vi är mycket stolta över den kvalitet vi levererar. Vi har just nu en mycket god orderingång och behöver därför förstärka vår produktion med svetsare, montörer och lagerpersonal. Som svetsare vill vi att du har erfarenhet av TIG eller MIG svetsning i rostfritt tunnväggigt (1-4mm) material, framför allt rörsvetsning. Du bör också ha goda kunskaper i ritningsläsning. Svenska eller Engelska i tal och skrift Urval sker löpande.
Vill du arbeta med en produkt som gör skillnad för både hälsa och miljö? Om tjänsten: Vi söker en driven och engagerad säljare som vill vara med och marknadsföra Clear Sky NTS – ett av världens mest hälsosamma och miljövänliga luftreningssystem. Med vår innovativa multimaskin kan du inte bara rena luften utan även skura golv, putsa fönster och kemtvätta helt utan kemikalier. Tjänsten ger dig möjlighet att arbeta med en unik och framtidssäkrad produkt som gör skillnad i våra kunders liv. Arbetsuppgifter: Som säljare på Bright Nature AB kommer du att: Marknadsföra och sälja Clear Sky NTS till både privatpersoner och företag. Arbeta självständigt med kundbesök och försäljning. Få förbokade kundmöten från vår bokningsavdelning. Genomföra rådgivande samtal och demonstrationer av produkten. Arbeta mot uppsatta mål och vara en del av ett sammansvetsat team. Vi söker dig som: Har mycket goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift, då detta är nödvändigt för det dagliga arbetet. Har körkort och tillgång till egen bil. Har erfarenhet av försäljning, gärna inom B2C, men vi ser också att du har ett intresse och vilja att lära dig försäljning. Är målinriktad, självgående och har en positiv attityd. Är intresserad av långsiktig karriärutveckling, då vi gärna ser att våra säljare stannar och växer med företaget. Vi erbjuder dig: En heltidslön på 24 500 kr per månad. En av marknadens högsta provisioner ovanpå din fasta lön. Trygghetsförsäkring och tjänstegrupplivförsäkring. En grundlig certifierad säljutbildning som gör dig redo för rollen. Förbokade kundbesök av vår bokningsavdelning, så du kan fokusera på försäljning. Flexibla arbetstider som passar din livsstil. Löpande vidareutbildning och kontinuerlig feedback. Motiverande tävlingar och företagsresor, där vi ofta åker till varmare destinationer. Goda möjligheter att avancera inom företaget. Teambuilding och kick-offer för att stärka laget. Om Bright Nature AB: Bright Nature AB är ett företag som specialiserar sig på miljövänliga och effektiva lösningar för bättre inomhusmiljö. Vår produkt Clear Sky NTS renar upp till 99.9996% av alla partiklar i inomhusluften och erbjuder en rad funktioner som rengöring av golv, fönster, fordon och mycket mer, helt utan kemikalier. Vi har ett starkt engagemang för hållbarhet och erbjuder produkter som både är effektiva och miljövänliga. Villkor och anställning: Provanställning på 6 månader, som övergår i en tillsvidareanställning om inget annat överenskommes. Heltidstjänst med en grundlön på 24 500 kr, samt hög provision. Låter det som något för dig? Tveka inte att skicka in din ansökan och bli en del av vårt framgångsrika team. Vi ser fram emot att höra från dig!
Är du en tekniskt kunnig ledare med strategisk höjd och affärssinne? Nu söker vi en Nätchef, där du får ansvaret för drift och utveckling av vår nätinfrastruktur. Här får du möjlighet att forma framtiden för våra kunder – och för Teleservice. Om rollen Som Nätchef har du ett övergripande ansvar för att säkerställa en stabil, säker och effektiv leverans av Teleservice fibernät och tillhörande infrastrukturtjänster. Du leder ett kvalificerat team om 6 medarbetare (Nätverkstekniker, Dokumentationsansvarig och Underhållsansvarig) samt hanterar och leder externa leverantörer. Rollen är både strategisk och operativ, med ansvar för allt från långsiktiga investeringsbeslut till säkerhet, incidenthantering och utveckling av affärer och medarbetare. Du är också en del av affärsområdet ledningsgrupp och bidrar till att driva verksamheten framåt. Dina ansvarsområden Drift och underhåll av fibernätet, där du säkerställer robust infrastruktur för både stamnät och accessnät (passiv och aktiv infrastruktur) Leda planering och genomförande av förebyggande underhåll. Utveckla och implementera tekniska lösningar för framtidens nät Proaktivt arbeta med övervakning, analys och förbättringsarbete för att säkerställa tillgänglighet och driftkvalitet Följa upp SLA:er, KPI:er och driftsrapporter Hantera och följa upp leverantörsavtal Budgetansvar för drift och investeringar Arbeta med säkerhet, efterlevnad (LEK, NIS2) och cybersäkerhet Bidra till affärsutveckling och strategiska beslut. Här samarbetar du med sälj- och affärsutvecklingsteam för att utveckla och förbättra tjänsteutbudet Leda och utveckla teamet – skapa engagemang, tydlighet och gemenskap Vi söker dig som har erfarenhet av drift, underhåll och utveckling av fibernät. Du har en djup teknisk förståelse, inte mint för IP-baserade nätverk och operatörsverksamhet. Dessutom har du en god kännedom om regelverk och säkerhetskrav inom telekom (LEK, NIS2). Du brinner för ett nära ledarskap och har troligen några års erfarenhet av att leda andra, eller är väldig intresserad av att det är ditt nästa kliv i karriären. Du har en stark analytisk förmåga, är van att arbeta med nyckeltal, rapporter och budget. Att arbeta och växla mellan strategiskt tänkande och att agera mer operativt här och nu är något du trivs med. Som grund har du en relevant teknisk utbildning, flytande svenska och god engelska i tal och skrift, samt innehar B-körkort. Personliga egenskaper vi värdesätter för rollen Ledare & lagbyggare – du skapar engagemang och får teamet att växa. Du ser vikten av ett nära och individanpassat ledarskap. Proaktiv & lösningsorienterad – du ligger steget före och tar initiativ. Du drivs av att hitta och genomföra förbättringar och att utveckla verksamhet, medarbetare och affär. Strukturerad & analytisk – du bygger systematik i det du gör. Planerar och organiserar arbetet effektivt och fattar beslut baserat på relevant data och kpi:er. Kommunikativ & lyhörd – du skapar tillit och förtroende, internt och externt. Du är nyfiken, involverar, lyssnar och lär av din omgivning. Vi erbjuder dig På Teleservice råder en stark, enkel och personlig kultur med ett nära ledarskap. Vi värnar om goda samarbeten, starka team och korta beslutsvägar. Hos oss vill vi att alla medarbetare ska kunna vara sig själv, få möjlighet att utvecklas och utmanas i sin yrkesroll och samtidigt ha en bra balans mellan privatliv och karriär. Vi tror att goda resultat går hand i hand med när vi har roligt tillsammans på jobbet. Medarbetarupplevelsen är en mycket viktig del för oss och vi är därför väldigt stolta att Teleservice utsetts till ett Great Place to Work. Naturligtvis erbjuder vi ett attraktivt förmånspaket och ett stort utbud av aktiviteter både på och utanför jobbet. Är du vår nya kollega? Ansök då redan idag eller senast den 8 juni 2025. Vi tillämpar löpande urval så tveka inte utan lämna gärna din ansökan redan idag! Har du frågor om tjänsten är du varmt välkommen att höra av dig till Jens Andersson, Affärsområdeschef Bredband på mail [email protected] Om Teleservice Bredband Vi är en heltäckande leverantör av bredbands- och kommunikationstjänster med över 20 års erfarenhet. Genom att äga hela värdekedjan – från nät till kund – har vi full kontroll över kvalitet och tillgänglighet. Vår vision är att vara partnern och drivkraften för varje kunds digitala resa. Vi erbjuder internet, TV, telefoni och molntjänster till både privat- och företagskunder. Cirka 20 000 fiberanslutningar går via vårt eget nät, och totalt levererar vi internet till omkring 40 000 kunder, direkt eller via andra operatörer. Vårt moderna och robusta nät har stark täckning i Skåne och trafikväxling i bland annat Malmö, Köpenhamn och Stockholm, vilket skapar hög tillgänglighet, redundans och kapacitet för tillväxt. Utanför vårt eget nät använder vi svartfiber för att nå fler kunder med samma höga kvalitet. All vår verksamhet – från nätutbyggnad och teknik till kundservice och försäljning – drivs av egen personal. Det ger oss både kontroll och flexibilitet att snabbt möta kunders behov. Vi har dokumenterat hög kundnöjdhet och fortsätter investera i framtidssäkra lösningar. Just nu ansluter vi cirka 1 000 nya fastigheter per år.
Våra 1300 medarbetare spelar en viktig roll för Sjöbos utveckling och välfärd. Vi strävar kontinuerligt efter att bli en mer attraktiv och jämlik arbetsgivare, och erbjuder våra medarbetare ett brett friskvårdsutbud, rökfri arbetstid och flexibla arbetstider där det är möjligt. ARBETSUPPGIFTER Modersmålslärare i thailändska. Som modersmålslärare planerar, genomför och följer du upp undervisningen i ämnet modersmål utifrån grundskolans läroplan. I ditt uppdrag ingår att bedöma och betygsätta elevers kunskaper. I din arbetstid ingår även möten, administration samt förflyttningar mellan skolor. Vid förflyttningar mellan skolor utanför Sjöbo centralort utgår reseersättning. I arbetsuppgifterna ingår modersmålsundervisning i åk 1-9. Omfattning cirka 15-20%. KVALIFIKATIONER • Du har språket som modersmål. • Utbildning i svenska, motsvarande svenska som andraspråk på gymnasienivå, är nödvändigt. • Du har kunskaper om det svenska skolsystemet och våra styrdokument. • Du är ansvarsfull och strukturerad. • Du har lätt för att kommunicera och samarbeta. • Du har ett professionellt förhållningssätt gentemot elever, vårdnadshavare och kollegor. • Goda datorkunskaper krävs, samt B- körkort. Pedagogisk utbildning i Sverige är meriterande, liksom erfarenhet av modersmålsundervisning eller annat pedagogiskt arbete med unga i Sverige. Även studier i det aktuella språket på högskole- eller universitetsnivå är meriterande. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. För att få arbeta med barn eller elever inom skolan behöver du kunna uppvisa ett godtagbart utdrag ur belastningsregistret: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/skola-eller-forskola/ ÖVRIGT Vi värdesätter de kvaliteter som mångfald och jämn könsfördelning tillför verksamheten och ser därför gärna sökande med olika bakgrund och livserfarenhet till tjänsten. Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons. Sjöbo är en expansiv kommun mitt i södra Skåne. Här bor 19 500 invånare som har nära till den omväxlande naturen och många olika boendeformer att välja på.
Är du intresserad av en ny utmaning där du får vara med och möta framtidens behov och driva vård- och omsorgsfrågor framåt i en tid av omställning och förändring? Uppdraget är fyllt med intressanta uppdrag och spännande utmaningar med engagerade medarbetare. Inom vård- och omsorgsförvaltningen ryms verksamheterna äldreomsorg, verksamhet för personer med funktionsnedsättning samt kommunens måltidsverksamhet. Vård och omsorgsförvaltningen i Sjöbo kommun arbetar efter visionen om Ett Gott Liv Varje Dag för våra kunder. ARBETSUPPGIFTER Tjänsten som enhetschef inom hemtjänst innebär att leda, planera, genomföra, följa upp och utveckla verksamheten i enlighet med politiska beslut, övriga styrdokument och kommunens ekonomiska ramar. Att arbeta med ständiga förbättringar, där enhetschefen spelar en viktig roll i att leda, implementera och inspirera till förändring. Som enhetschef ansvarar du för att ge hög kvalitativ vård och omsorg, daglig drift, ekonomi, arbetsmiljö, personal samt intern och extern samverkan. Som enhetschef ingår du tillsammans med 12 enhetschefer inom hemtjänst och särskilt boende som leds av en erfaren verksamhetschef. Du och dina kollegor har ett nära samarbete där ni ser nyttan av att ta del av varandras kunskaper. Vårt nya personalpolitiska program; Sjöbo - en arbetsplats vi skapar tillsammans fokuserar på att vi vill ge förutsättningar för chefer att utöva ett hälsofrämjande ledarskap. Under 2025 görs utbildningsinsatser för att öka kunskap om friskfaktorerna. Vi ser fram emot att du blir en del av oss i Sjöbo kommun! KVALIFIKATIONER Som chef i Sjöbo kommun fäster vi stor vikt vid att du genom ditt förhållningssätt åstadkommer ett öppet, målinriktat och hälsofrämjande ledarskap byggt på samspel och uppmuntran och därigenom skapar samsyn, kvalitet och engagemang. Det är viktigt att du är synlig i verksamheten och har ett nära samarbete med medarbetarna. Högskoleutbildning inom social omsorg/socionom, sjuksköterska eller annan relevant utbildning som arbetsgivaren bedömer som likvärdig. Vi vill att du har arbetslivserfarenhet inom vård och omsorg. Har du chefserfarenhet inom området är det meriterande. Vi söker dig som har förmågan att på ett engagerat sätt kan leda och inspirera dina medarbetare. Du har lätt för att samarbeta och arbetar nära övriga kollegor och ledning. Du har en helhetssyn inom verksamheten som bidrar till hela äldreomsorgens utveckling. Körkort är ett krav. Vi gör löpande urval och intervjuer. ÖVRIGT Vi värdesätter de kvaliteter som mångfald och jämn könsfördelning tillför verksamheten och ser därför gärna sökande med olika bakgrund och livserfarenhet till tjänsten. Sjöbo är en expansiv kommun mitt i södra Skåne. Här bor 19 500 invånare som har nära till den omväxlande naturen och många olika boendeformer att välja på. Inför en anställning på vård-och omsorgsförvaltningen begär vi att du visar upp ett giltigt utdrag i oöppnat kuvert från polisens belastningsregister. Du kan redan nu beställa för att påskynda rekryteringsprocessen: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/kontrollera-dina-uppgifter-i-belastningsregistret/
Vi söker en ytmontör – Är du vår nästa kollega? V-Teknik Elektronik AB i Sjöbo söker nu en ytmontör till vårt team! Vi är ett växande elektronikföretag som jobbar med både utveckling och tillverkning – ofta av ruggad elektronik till fordon och samhällskritiska system. Vem är du? Du har några års erfarenhet av ytmontage (SMT) och känner dig trygg i hela processen – från pastatryck till visuell kontroll. Du har öga för detaljer, gillar att jobba praktiskt och trivs i ett litet men tekniskt avancerat team. Extra plus om du har jobbat med: Yamaha eller Assembleon Opal eller Emerald pick & place-maskiner. Extra plus om du har: Lödcertifikat för mjuklödning Extra plus om du har: Elektronik kunskaper Extra plus, du är familjär med IPC-standarder och kvalitetsfokus Vad erbjuder vi? Arbete i ett erfaret team där kvalitet, teknisk nyfikenhet och korta beslutsvägar är vardag Produktion i egen regi – här går idé till färdig produkt under samma tak, stora möjligheter för delaktighet i utvecklingsarbete. En flexibel arbetsmiljö i hjärtat av Skåne, Sjöbo Tjänsten är heltid, dagtid, med placering i Sjöbo. Flextid tillämpas, dagen börjar kl 07-09:00 Kollektivavtal IF Metall Möjligheter till utveckling Intresserad? Mejla till [email protected]. Urval sker löpande! vid frågor ring 0416-411 320
Gör skillnad. Varje dag. På Vårdcentralen Sjöbo har vi fokus på teamarbete. Vi har ett tvärprofessionellt arbetssätt med dagliga ronder. Vårt fokus på teamarbete är att förstärka en god arbetsmiljö för alla samt kontinuiteten och tillgängligheten för våra patienter. Vi är en vårdcentral med 70-talet medarbetare och har cirka 12 300 listade patienter såväl som 1000 listade barn på BVC. Vårt tvärprofessionella samarbete mellan olika yrkesprofessioner är centralt i vårt arbete. Vi har bland annat läkarmottagning, sjuksköterskemottagning, mottagningar inom astma/KOL, äldrevård och diabetes och omfattande fysioterapeutisk och psykosocial verksamhet. Vårdcentralen är även en utbildningsvårdcentral för ST-läkare. Vårt mål är att bidra till en god hälsa och livskvalitet för våra patienter genom att de kommer i kontakt med rätt person och får rätt vård och behandling. Vårdcentralen Sjöbo ligger omgiven av vackra naturområden och är på pendlingsavstånd från Ystad, Lund och Malmö samt andra orter i närområdet. ARBETSUPPGIFTER Nu välkomnar vi dig som är sjuksköterska till vårt stora härliga team bestående av 17 stycken sjuksköterskor! Sjuksköterskorna har nära till varandra och samarbetar tätt ihop. I rollen som sjuksköterska kommer du att arbeta med det dagliga mottagningsarbetet och telefontriagering. Vi erbjuder dig ett varierande arbete med möjlighet att ta ansvar. Tjänsten är ett vikariat veckorna 27-33 med eventuell möjlighet till förlängning under hösten. KVALIFIKATIONER Vi välkomnar dig som är legitimerad sjuksköterska med behörighet att verka inom svensk sjukvård. Du har språkkunskap i svenska motsvarande lägst nivå C1 enligt Europarådets nivåskala. Du en person som trivs med att arbeta tillsammans med olika yrkeskategorier, har respekt för dina kollegor och är med och bidrar till ett välfungerande samarbete. I denna rekrytering använder vi oss av löpande urval. Varmt välkommen med din ansökan redan idag, vi ser fram emot att lära känna dig! ÖVRIGT Primärvården Skåne - I första hand för hela livet. Primärvården Skåne är Region Skånes primärvård i egen regi. Vi är ca 3 500 medarbetare som varje dag arbetar för att ge Skånes invånare nära vård av hög kvalitet och ett gott bemötande, genom livets alla skeden. Detta gör vi utifrån Region Skånes värdegrund välkomnande, drivande, omtanke och respekt. Primärvården Skåne bedriver verksamhet över hela Skåne, både i städer och på mindre orter. Vi möter patienter med olika behov, bakgrund och förutsättningar fysiskt på våra mottagningar eller digitalt. Vår verksamhet är konkurrensutsatt och behöver nå ut till människor i alla åldrar, med olika bakgrund och på olika platser i Skåne. Primärvården Skåne baserar sin positionering på samma grund som Region Skåne, som finns beskrivna i varumärkesguiden för Region Skåne. Primärvården Skånes verksamhetsidé Primärvården Skåne ska erbjuda personcentrerad vård med hög medicinsk kvalitet och kontinuitet. Vi skapar förtroende och bygger relationer genom respekt och ett professionellt bemötande. Vi är tillgängliga och erbjuder en hälso- och sjukvård som främjar hälsa och välbefinnande för Skånes alla invånare.
Scanjet Marine & System AB, a member of the Alfa Laval group, is a global leader in innovative solutions for cleaning and level measurement of marine and land-based oil and chemical tanks. We also offer customized solutions for industrial tanks in the food and brewing industries. At Scanjet, we specialize in providing our customers with solutions for Automated Tank Cleaning Systems, Pressure/Vacuum Valves (PV valves), Level Gauging Systems, and other tank components for marine, offshore, and industrial applications. We are a world leader in our sector and have a strong focus on developing future products that meet the stringent environmental requirements aimed at reducing global carbon dioxide emissions. Scanjet has offices in both Sjöbo and Gothenburg, with sister companies with production in Norway, Bulgaria, the Netherlands, the UK, Indonesia, and Singapore. We are looking for a dedicated and experienced HSEQ Manager to lead and develop our work in health, safety, environment, and quality. As the HSEQ Manager, you will play a key role in ensuring that our organization meets high standards and requirements. This position is based in Sjöbo, Sweden and some travel to other sites is expected. Your Key Responsibilities will include: * Health and Safety: With the mindset to prevent all accidents and by nurturing a strong safety culture, we strive towards a safety performance where we prevent all incidents. Own the HS work within Scanjet Group, including reporting to Alfa Laval. * Environment: Lead the environmental work and manage reporting in various systems, both internally and externally. * Quality: Manage the QA work within Scanjet Group, including tools and processes for continuous improvements. We are a customer-focused world-class company with a fact-based foundation for continuous improvement and apply 6sigma to identify true root cause and effective corrective and preventive actions across the HSEQ arena. The position will be a leader for achieving our strategy and ensuring customer satisfaction. Process owner for deviations. * Continuous Improvements: Constantly focus on and support continuous improvements with Scanjet deviation tool. * Quality Focus: Maintain a list of major quality hotspots and ensure that the organization always focuses on solving the top three issues. * Process Maps: Own the process maps. * Certifications and Audits: Responsible for Module F certification and audits, manage ISO certifications, QAN certification, and class society yearly audits. * Compliance: Check compliance with type approvals, EX certification, and industrial standards like 3A, EHDGE. * Governance and Regulations: Act as a compliance manager within Scanjet for governance according to Alfa Laval and local rules and regulations. * Team Leadership: Responsible for a team of approximately three people. * Customer Focus: Ensure that QA issues with customers are resolved quickly. * Interaction: Collaborate with Alfa Laval in HS, environmental, and quality matters. What We Are Looking For You hold a degree within engineering and experience as a HSEQ Leader in international organizations. Excellent written and verbal communication both in Swedish and English. Why Join Scanjet? Be part of a leading company delivering innovative solutions for a wide range of industries, collaborating closely with a skilled international team. For more information, please contact: Håkan Amilon, Operations Manager, Karin Elm, Global HR Business Partner, Talent Acquisition Partner, Regina García Moguel, How to Apply Submit your application by adding your CV to the recruitment system. Please note that, in compliance with GDPR, we cannot accept applications submitted via email. We review applications on a rolling basis, so we encourage you to submit yours by May 31th, 2025, at the latest. Please be aware that the application process may close earlier if we identify suitable candidates, so don't delay in applying. The recruitment process is run by the responsible Talent Acquisition Partner according to Alfa Laval policies. Employment is directly with Scanjet. #LI-RG1
Vi fortsätter att satsa på lantbruksaffären och söker därför nu en Kundansvarig Rådgivare Företag med inriktning lantbruk till Bankområde Mellersta. Tjänsten utgår ifrån vårt kontor i Sjöbo. Om tjänsten I Bankområde Mellersta är vi 25 kollegor som arbetar i företagsaffären och till vår grupp söker vi nu en erfaren kollega. I tjänsten som Kundansvarig Rådgivare Företag med inriktning lantbruk arbetar du med en befintlig kundbas men knyter också an nya kunder till banken genom aktiv prospektbearbetning. Du arbetar självständigt med hela företagsaffären och skapar nätverk och kompetens runt kunden genom nära samarbete med bankens specialister. Som Kundansvarig Rådgivare Företag möter du kunden på kundens villkor och att besöka befintliga och blivande kunder är en naturlig del av ditt arbete. Du är aktiv på den lokala marknaden och representerar banken i nätverk och på lokala event. Varför ska du jobba hos oss Vi är en av Sveriges bästa arbetsplatser och är certifierade i att vara en utmärkt arbetsplats via Great Place to Work! Våra medarbetare är vår viktigaste resurs. Om våra medarbetare trivs och känner engagemang kommer våra kunder trivas med oss. Vi har som mål att vara ett företag där medarbetarna fortsätter att vara motiverade, mår bra och väljer att stanna länge. Din profil Du är en utåtriktad, analytisk och engagerad person som drivs av att göra affärer. Du arbetar strukturerat och kan hålla fokus i ditt arbete för att nå bästa resultat för både banken och dina kunder. Det är viktigt för dig att skapa goda relationer med kunder och kollegor. Du lever bankens värderingar och vill bidra till att nå bankens uppsatta mål. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och hur du med dessa kompletterar gruppen du ska arbeta tillsammans med. För att lyckas i rollen ser vi gärna att du har god kunskap om en lantbruksföretagares ekonomi. Ansökan Välkommen med din ansökan så snart som möjligt via www.jurek.se. Urval sker löpande. I denna rekryteringsprocess samarbetar Sparbanken Skåne med Jurek Recruitment & Consulting. Vid eventuella frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Merima Kastrat på mejl: [email protected] Om Jurek Jurek Recruitment & Consulting AB är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassande rekryterings- och konsultlösningar. Genom vårt nytänkande och entreprenöriella arbetssätt är vi unika i Sverige idag. Våra uppdrag är främst inom Law, Business support, Finance, HR och Marketing/Communication.
Välj ett jobb för att visa detaljer
Visar 1 till 10 av 42 jobb