Second Line Support / Sommarjobb
Bravura Sverige AB
Kundtjänstpersonal

Vill du bli en del av vårt team på 2nd Line Sales Support 1? Vi söker dig som brinner för service, trivs med att ta eget ansvar och motiveras av att arbeta med ständiga förbättringar. Om det låter som du, kan det här vara jobbet för dig! Om tjänsten Det här är ett tidsbegränsat konsultuppdrag på heltid som sträcker sig mellan 28 april – 31 augusti. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia. Om företaget Telia Company är ett kommunikationsföretag inom IT- och telekom. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Sverige har en bredbandsinfrastruktur i världsklass med väl utbyggda fibernät och just nu moderniserar Telia hela mobilnätet med förstärkt 4G och 5G. Med cirka 21 000 medarbetare i sju länder, varav 4 700 kollegor i Sverige, erbjuder Telia den bästa uppkopplingen i de bästa näten och fortsätter att investera för ett mer digitalt och hållbart samhälle. Välkommen till Telia, bättre nät, bättre upplevelser! Arbetsuppgifter I denna roll kommer du att stötta Telias butiker, återförsäljare och kundtjänst genom att erbjuda vägledning och rådgivning för att skapa bästa möjliga kundupplevelse. Arbetet omfattar både fasta och mobila tjänster inom B2C och B2B, vilket kräver bred kunskap och förmågan att anpassa sig till olika situationer. Som en del av vårt team representerar du Telia gentemot interna användare och externa samarbetspartners, där stort fokus ligger på eget ansvar, samverkan och att identifiera avvikelser för att hitta lösningar på olika utmaningar. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter består av att kommunicera med våra partners, främst via telefon men även skriftligt, samt att erbjuda kvalificerad säljsupport. Du förväntas också upprätthålla nära samarbeten, bidra till kontinuerligt förbättringsarbete och hantera kreditbedömningar inom Credit Support. Rollen erbjuder en spännande möjlighet att utvecklas i en ansvarsfull position, med fokus på att skapa värde genom engagerad service och effektiva lösningar. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Avslutad gymnasieutbildning • Du har erfarenhet av kundservice. Tidigare arbete hos Telia eller inom deras system är starkt meriterande. • Goda kunskaper i tal och skrift på svenska och engelska För att trivas i denna roll är det viktigt att du vågar utmana dig själv och ser möjligheter att hitta nya lösningar. Du sätter kundens behov i fokus och värdesätter att bygga starka relationer. Dessutom bidrar du till ett smidigt samarbete genom att dela med dig av idéer, kunskap och perspektiv. Vi söker en initiativrik och serviceinriktad person med förståelse för en säljares vardag och en passion för att leverera förstklassig service till våra partners – och i förlängningen, till kunden. Du trivs med att arbeta i ett positivt team men har också förmågan att ta eget ansvar och arbeta självständigt. Övrig information Start: 28 april Plats: Luleå Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-04-07. #Nextgen

89 dagar sedan
Sista ansökan:
18 september 2025
Arbetsterapeut inom neurologisk rehabilitering till Furuhöjden
Bravura Sverige AB
Arbetsterapeuter

Vill du vara en del av ett engagerat team där du får möjligheten att göra skillnad och bidra till människors hälsa? Till Furuhöjden Rehabilitering söker vi nu en arbetsterapeut med erfarenhet inom neurologisk rehabilitering som vill vara en del av ett interdisciplinärt team! Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Furuhöjden. Om företaget Furuhöjden är ett privat vårdföretag som består av fyra verksamheter; rehabilitering, rehabcenter, husläkarmottagning och företagshälsa. Deras vision är att vara ett personligt och sömlöst val för hälsa, vård och rehabilitering samt att tillhandahålla personcentrerad vård och rehabilitering, alltid med individen i centrum. På Furuhöjden samarbetar kollegor över olika kompetensområden och hjälper på så sätt individer att bibehålla och återfå sin hälsa och livskvalitet. Furuhöjden är en av de största vårdgivarna inom inneliggande rehabilitering i Region Stockholm och specialiserar sig på arbete inom rehabilitering efter akutsjukvård, vid sjukdomar och skador, akut och planerad neurologisk rehabilitering och rehabilitering efter kirurgiska ingrepp och thoraxoperationer. Furuhöjden arbetar på uppdrag av Regioner (Landsting), kommuner, privatpersoner samt försäkringsbolag och erbjuder individuellt utformade program för träning, vård och återhämtning. Arbetsuppgifter Som arbetsterapeut på Furuhöjden arbetar du med patienter inom både akut och planerad neurologisk rehabilitering, där du får möjlighet att arbeta brett med olika neurologiska diagnoser. Du ansvarar för att bedöma patientens funktions- och ADL-förmåga samt planera och genomföra individuella rehabiliteringsplaner tillsammans med patienten och teamet. I arbetet ingår att träna och vägleda patienter både individuellt och i grupp med fokus på att hantera kognitiva utmaningar och hjärntrötthet. Du arbetar även med kognitiv kartläggning och aktivitetsbalans för att underlätta patientens vardag. I tjänsten ingår även att göra hembesök för att säkerställa att patienter har rätt stöd och hjälpmedel i sin vardag. Som en viktig del av vårt interdisciplinära team samarbetar du dagligen med arbetsterapeuter, fysioterapeuter, logopeder, kuratorer, läkare, sjuksköterskor och undersköterskor. Tillsammans skapar ni en helhetssyn kring patienten och säkerställer att rehabiliteringen är effektiv och personcentrerad. I rollen finns det även möjlighet att arbeta mot andra avdelningar så som ortopedi. I rollen arbetar du även med social planering, förskrivning av hjälpmedel och sköter dokumentation och intyg samt kontakt med externa parter. Som en del av det interdisciplinära teamet är du delaktig i omvårdnadsarbete och bidrar till helhetsvården av Furuhöjdens patienter. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Krav: • Legitimerad arbetsterapeut • Arbetslivserfarenhet av neurologisk rehabilitering • Goda kunskaper i svenska, tal och skrift • Kunskap i TakeCare Meriterande: • Erfarenhet av LifeCare • Kunskap om kognitiva strategier och bedömningsinstrument som MoCa • Tidigare erfarenhet av inneliggande rehabilitering • Körkort I denna roll blir du en del av ett sammansvetsat team där samarbete står i fokus. För att trivas behöver du uppskatta att arbeta nära andra, bidra till ett positivt arbetsklimat och se styrkan i att nå framgångar tillsammans. Du lyssnar in olika perspektiv och är mån om att hitta lösningar som gynnar gruppen, eftersom du vet att resultatet blir bäst när alla arbetar mot samma mål. Samtidigt är du en driven och självgående person som tar ägandeskap över dina arbetsuppgifter. Du ser till att inget lämnas åt slumpen och att allt du tar dig an slutförs på ett kvalitativt och ansvarsfullt sätt. Med din strukturerade och metodiska arbetsstil planerar du noggrant och håller koll på detaljer, samtidigt som du har förmågan att fatta välgrundade beslut även när alla svar inte finns till hands. Personliga egenskaper kommer att spela en avgörande roll i urvalsprocessen, och vi söker dig som är engagerad, prestigelös och har ett genuint intresse för att både bidra till och utvecklas i ett starkt och samarbetsorienterat team. Övrig information Start: Enligt överenskommelse Plats: Täby Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Specialist

89 dagar sedan
Sista ansökan:
18 september 2025
Senior systemutvecklare & Tech Lead inom IAM till Martin & Servera
Bravura Sverige AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Martin & Servera. Om företaget Martin & Servera är inne i en spännande digitaliseringsresa. Deras digitala transformation har stor strategisk bäring och de satsar mycket på att kunna erbjuda deras kunder en kundupplevelse i absoluta världsklass. Martin & Servera-gruppen är en svensk koncern till 100 % ägda av Axel Johnson-gruppen. De är Sveriges ledande restaurang- och storköksspecialist. De består av tretton bolag med starka varumärken specialiserade inom olika delar i grossistledet. De erbjuder råvaror, utrustning, drycker, tjänster och utbildningar till deras kunder, som är allt från stora restaurang- och hotellkedjor till det minsta lokala bageriet. De drivs av starka värderingar och en vision om hållbara affärer med omtanke om människor, djur och miljö. Arbetsuppgifter I rollen som Senior systemutvecklare & Tech Lead blir du en central person på Martin & Serveras IT-organisation med kontaktytor som sträcker sig över den digitala produktutvecklingen i sin helhet. Du kommer tillhöra ett mindre team där du ansvarar för kod och arkitektur gällande identitet- och åtkomsthantering. I detta ingår vidareutveckling och förvaltning inom området samt stöttning av andra team när digitala produkter ska on-boardas i plattformen. Förutom detta kommer du upprätthålla säkerhetsnivån, best practices inom IAM och bidrar med områdesspecifik kunskap i återkommande arkitekturforum. Du kommer också få driva utveckling av Martin & Serveras kundportal. Ambitionen är att den blir en central plats där kunder enkelt ska kunna hantera sina ärenden, fakturor, orderhistorik, support och personliga inställningar. Hos Martin & Servera används de senaste teknikerna och utveckling sker inom .NET och React. IT-miljön körs i Azure och Azure Active Directory B2C används för identites- och åtkomsthantering. • Ansvar för kod och arkitektur inom identitets- och åtkomsthantering • Vidareutveckling och förvaltning av området • Stödja andra team vid on-boarding av digitala produkter i plattformen • Säkerställa säkerhetsnivå och best practices vid utveckling Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Relevant högskoleutbildning eller motsvarande arbetslivserfarenhet • Flera års erfarenhet av utveckling och arkitektur inom .NET • Kunskap inom identitets- och åtkomsthantering, med erfarenhet av lösningar som Azure AD B2C, Okta eller Auth0 • Goda kunskaper inom Oauth och Open ID. • Obehindrade kunskaper i svenska och engelska, i såväl tal som skrift Vi söker dig som är nyfiken och drivs av att utforska nya tekniker och lösningar. Du har ett djupt intresse för systemutveckling, identitets- och åtkomsthantering och trivs med att fördjupa dig i komplexa tekniska utmaningar. Samtidigt är du kommunikativ och samarbetsinriktad, med en naturlig förmåga att föra dialog och förklara tekniska koncept på ett tydligt och pedagogiskt sätt. Som person är du serviceorienterad och noggrann, vilket gör att du inte bara säkerställer hög kvalitet i ditt arbete, utan också upprätthåller bästa möjliga arbetssätt. Du tar ansvar för ditt arbete och bidrar aktivt till att sprida kunskap inom ett komplext och viktigt område till människor med varierande tekniska bakgrunder. Övrig information Start: Enligt överenskommelse Plats: Lindhagensgatan 133 på Kungsholmen Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval och vi använder oss av personlighets- och logiktest. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. För Martin & Servera är det viktigt med en trygg och säker arbetsmiljö, därför utför de slumpmässiga drog- och alkoholtester på sina arbetsplatser. Observera att Martin & Servera även gör bakgrundskontroll vid samtliga rekryteringar. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Navid Parsa på [email protected] eller 070 – 434 17 71. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Brillante

89 dagar sedan
Sista ansökan:
18 september 2025
Laboratorieingenjör till Cellectricon
Bravura Sverige AB
Cell- och molekylärbiologer m.fl.

Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Cellectricon. Om företaget Cellectricon är ett bioteknikföretag baserat i Mölndal, Sverige, som specialiserar sig på innovativa tjänster inom neurovetenskaplig läkemedelsutveckling. Genom att skapa avancerade in vitro plattformar för studier av nervceller bidrar de till forskning inom neuroinflammation, perifer neuropati, neurodegeneration och neuroplasticitet. Företaget grundades 2003 som en avknoppning från Chalmers Tekniska Högskola och har sedan dess utvecklats till en ledande aktör inom sitt område. Cellectricon hjälper läkemedelsföretag att förstå hur sjukdomar i nervsystemet fungerar och hur de kan behandlas. Arbetsuppgifter I rollen som laboratorieingenjör kommer du att arbeta med stamcellsproduktion (hiPSC), där du ansvarar för odling och kvalitetskontroll av stamcellslinjer samt produktion av iPSC-baserade nervceller. Du kommer också att utveckla nya protokoll för att förbättra och optimera tillverkningsprocessen. Arbetet innebär även allmänt laboratoriearbete med fokus på kvalitet och dokumentation. Rollen kräver ett nära samarbete med kollegor och att du bidrar till kontinuerliga förbättringar för att säkerställa hög kvalitet och effektivitet. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Eftergymnasial utbildning inom biologi, bioteknik eller liknande • Erfarenhet av industriellt arbete med stamcellsproduktion (hiPSC) • Erfarenhet av GLP/GMP i tillverkande miljö • Meriterande med erfarenhet av neurobiologi • Goda kunskaper i engelska, både i tal och skrift För att lyckas i rollen krävs det att du är självständig och initiativtagande, då du kommer att ha ett stort eget ansvar för dina arbetsuppgifter. Även noggrannhet och kvalitetsmedvetenhet är avgörande, eftersom du kommer att arbeta i en miljö där precision och korrekt dokumentation är av största vikt. Flexibilitet och anpassningsförmåga är också viktiga egenskaper, eftersom arbetet sker i en dynamisk miljö där projekt och prioriteringar kan förändras. Du behöver ha ett pragmatiskt och problemlösande förhållningssätt för att hantera de utmaningar som kan uppstå i laboratoriearbetet. Slutligen är kommunikation och samarbetsförmåga avgörande, då du kommer att arbeta nära både kollegor och projektledare. Att kunna diskutera resultat, dela kunskap och arbeta mot gemensamma mål är en central del av rollen. Övrig information Start: Omgående Plats: Neongatan 4B, 431 53 Mölndal Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Navid Parsa på [email protected] Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

89 dagar sedan
Sista ansökan:
17 september 2025
First line support till Telia
Bravura Sverige AB
Kundtjänstpersonal

Älskar du att ge förstklassig service och drivs av försäljning? Gillar du att arbeta mot uppsatta mål? Då kan detta vara rollen för dig! På Telia får du möjlighet att utvecklas inom kundbemötande, försäljning och teknisk support. Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget samt överrekrytering till Telia på sikt. Arbetsuppgifter Som supportmedarbetare ansvarar du för den första kontakten med Telias privatkunder. Via inkommande samtal hjälper du kunder med frågor av teknisk karaktär, inom främst bredband och telefoni. Du lyssnar till kundens behov och informerar om Telias tjänsteutbud för att leverera den bästa lösningen. Därmed blir merförsäljning en naturlig del av samtalet, där målet är att uppnå en god service och hög kundnöjdhet. Du arbetar mot uppsatta mål och har möjlighet att påverka din lön genom ett bonussystem. Vid start erbjuds du en gedigen utbildning tillsammans med ditt team där du får alla verktyg för att bli trygg i din roll. Du har en kontinuerlig dialog med din närmsta chef för att få stöttning i ditt dagliga arbete och ta nästa steg i din utveckling. • Svara på inkommande samtal från kunder • Hitta lösningar på kunders frågor och problem • Merförsäljning genom att se över tjänsteutbud och hitta lösningar som passar kundernas behov Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Avslutad gymnasieutbildning • Mycket god känsla för service • Goda kunskaper i tal och skrift på svenska och engelska • Erfarenhet inom kundservice är meriterande För att trivas i rollen som supportmedarbetare på Telia bör du ha en god känsla för service och motiveras av att leverera lösningar efter kunders behov. Vidare har du en god kommunikativ förmåga och är lyhörd samt empatisk i ditt bemötande. Rollen kräver att du tar eget ansvar för att driva ditt arbete framåt. Du bör även trivas med ett varierat arbetstempo samt att arbeta mot uppsatta mål. Har du dessutom ett tekniskt intresse är du rätt för den här rollen! Övrig information Start: 5 maj Plats: Luleå Lön: Grundlön + möjlighet till bonus I denna process begär vi ut utdrag ur belastningsregister och genomför en kreditupplysning innan anställning. Om företaget Telia Company är ett kommunikationsföretag inom IT- och telekom. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Sverige har en bredbandsinfrastruktur i världsklass med väl utbyggda fibernät och just nu moderniserar Telia hela mobilnätet med förstärkt 4G och 5G. Med cirka 21 000 medarbetare i sju länder, varav 4 700 kollegor i Sverige, erbjuder Telia den bästa uppkopplingen i de bästa näten och fortsätter att investera för ett mer digitalt och hållbart samhälle. Välkommen till Telia, bättre nät, bättre upplevelser! ----------------------------------------------------------------------------------------------------- Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-04-07. #Nextgen

89 dagar sedan
Sista ansökan:
18 september 2025
Sommarjobba inom Second Line Support hos Telia!
Bravura Sverige AB
Kundtjänstpersonal

Brinner du för kundservice och har tidigare erfarenhet av att arbeta med kundkontakt? Här erbjuds du att vara en del av ett framåtlutat team med kunden i fokus! Om tjänsten Det här är ett tidsbegränsat konsultuppdrag på heltid som varar från början av maj fram till sista augusti. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia. Om företaget Telia Company är ett kommunikationsföretag inom IT- och telekom. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Sverige har en bredbandsinfrastruktur i världsklass med väl utbyggda fibernät och just nu moderniserar Telia hela mobilnätet med förstärkt 4G och 5G. Med cirka 21 000 medarbetare i sju länder, varav 4 700 kollegor i Sverige, erbjuder Telia den bästa uppkopplingen i de bästa näten och fortsätter att investera för ett mer digitalt och hållbart samhälle. Digitaliseringen har kopplat samman människor och låter oss prata, lyssna, titta, läsa och tycka, nästan var i världen vi än befinner oss. Nationer, företag och individer möts över gränser och kontinenter, dygnet runt och året om. Telia Company tillhandahåller grunderna i det digitala samhället som är avgörande för att skapa en bättre framtid. Välkommen till Telia, bättre nät, bättre upplevelser! Arbetsuppgifter I rollen som kundsupport arbetar du i nära dialog med företagets privat-och till viss del företagskunder där du ansvarar för att säkerställa nöjda kunder. Ärendena varierar i tid och komplexitet och berör frågor gällande fiberanslutningar, orderläggning, faktura-och reklamationshantering mm. Med telefon, chatt och mejl som dina främsta arbetsverktyg arbetar du för att ge god kundservice. Rollen innebär varierande arbetsuppgifter med flertalet kontaktytor, både internt och externt och du tillhör ett team om ca 10 personer. Det finns också ett systerteam i Göteborg som har samma arbetsuppgifter men din ledare kommer vara placerad i Sundsvall. Inom Second line support gäller det att alltid vara på tå och se till att utmana för att förbättra våra processer och flöden som bidrar till en hög kundnöjdhet och hög lösningsgrad. Du kommer arbeta med att utmana dina medarbetare att utvecklas och är med och driver vår resa med att minska volymer och förbättra våra arbetssätt för att bli mer effektiva. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Avslutad gymnasieutbildning • Du talar och skriver obehindrat på svenska och du har goda kunskaper i engelska • Tekniskt intresse • Tidigare arbetslivserfarenhet, med fördel inom kundservice/support Du är bra på att kommunicera, utmana och skapa resultat. Du är nyfiken, kreativ, har stort intresse för att arbeta med och för människor och coachar dina medarbetare till att ständigt utvecklas och förbättras. Du har lätt för att samarbeta och skapa goda relationer. Som person är du ansvarstagande, du är engagerad och positiv till förändringar. Du ser möjligheter där andra ser hinder. Kunden är central i vårt arbete och vi ser att ditt naturliga förbättringstänk alltid utgår ifrån kund och verksamhet. Övrig information Start: Början av maj 2025 Plats: Sundsvall Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-04-10. #Nextgen

89 dagar sedan
Sista ansökan:
18 september 2025
Sommarjobba som orderadministratör!
Bravura Sverige AB
Kundtjänstpersonal

Vill du arbeta på ett kommunikationsföretag i framkant där du erbjuds goda möjligheter till utveckling? Nu finns möjligheten att starta din karriär inom administration och kundservice hos Telia i Sundsvall! Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar över sommaren. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia. Uppdragstiden blir en ömsesidig testperiod där du som konsult har samma trygghet som en anställd. För dig som är ny på arbetsmarknaden är konsultuppdrag ett bra sätt att testa olika uppdrag, knyta kontakter och bygga upp ett konkurrenskraftigt cv. Om företaget Telia Company är ett kommunikationsföretag inom IT- och telekom. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Sverige har en bredbandsinfrastruktur i världsklass med väl utbyggda fibernät och just nu moderniserar Telia hela mobilnätet med förstärkt 4G och 5G. Med cirka 21000 medarbetare i sju länder, varav 4 700 kollegor i Sverige, erbjuder Telia den bästa uppkopplingen i de bästa näten och fortsätter att investera för ett mer digitalt och hållbart samhälle. Digitaliseringen har kopplat samman människor och låter oss prata, lyssna, titta, läsa och tycka, nästan var i världen vi än befinner oss. Nationer, företag och individer möts över gränser och kontinenter, dygnet runt och året om. Telia Company tillhandahåller grunderna i det digitala samhället som är avgörande för att skapa en bättre framtid. Välkommen till Telia, bättre nät, bättre upplevelser! Arbetsuppgifter Som orderadministratör arbetar du med orderläggning och registrering i flertalet system. Du löser och hanterar en stor variation av beställningar till privatkunder. Du hanterar även felregistreringar och avvikelser, där din uppgift är att se till att ärendet blir löst och att berörda parter är informerade. I rollen ingår kontakt med både dina kollegor och kunder. Du tillhör en avdelning med nya och erfarna kollegor i samma roll, tillsammans arbetar ni för att hitta bra lösningar och säkerställa nöjda kunder. Första veckorna på din anställning erbjuds du en introduktion och utbildning. Därefter har du kontinuerlig dialog med din närmsta chef på Telia och Bravura. Du får stöttning i ditt dagliga arbete för att ta nästa steg i din utveckling och få kunskap inom ytterligare kompetensområden. • Administrera order, felregistreringar och avvikelser • Supportera ärenden via telefon och chatt • Samarbeta med kollegor för att lösa kundens behov Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Avslutad gymnasieutbildning • Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska • Erfarenhet inom administration/kundservice är meriterande I rollen som orderadministratör är det viktigt att du visar ett stort engagemang till att bidra med en god service och nöjda kunder. Du har en god förmåga att kommunicera i tal och skrift då du hanterar många olika kontaktytor. Rollen kräver att du tar egna initiativ och har en förmåga att anpassa dig efter olika situationer och varierande arbetsuppgifter. Du ingår i ett team där det är viktigt att man värnar om varandra, därav ser vi att du är en lagspelare som trivs i samarbete med andra. Övrig information Start: Slutet av maj Plats: Sundsvall Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-04-21. #Nextgen

89 dagar sedan
Sista ansökan:
18 september 2025
Sommarjobba som orderadministratör!
Bravura Sverige AB
Kundtjänstpersonal

Vill du arbeta på ett kommunikationsföretag i framkant där du erbjuds goda möjligheter till utveckling? Nu finns möjligheten att starta din karriär inom administration och kundservice hos Telia i Luleå! Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar över sommaren. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia. Uppdragstiden blir en ömsesidig testperiod där du som konsult har samma trygghet som en anställd. För dig som är ny på arbetsmarknaden är konsultuppdrag ett bra sätt att testa olika uppdrag, knyta kontakter och bygga upp ett konkurrenskraftigt cv. Om företaget Telia Company är ett kommunikationsföretag inom IT- och telekom. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Sverige har en bredbandsinfrastruktur i världsklass med väl utbyggda fibernät och just nu moderniserar Telia hela mobilnätet med förstärkt 4G och 5G. Med cirka 21000 medarbetare i sju länder, varav 4 700 kollegor i Sverige, erbjuder Telia den bästa uppkopplingen i de bästa näten och fortsätter att investera för ett mer digitalt och hållbart samhälle. Digitaliseringen har kopplat samman människor och låter oss prata, lyssna, titta, läsa och tycka, nästan var i världen vi än befinner oss. Nationer, företag och individer möts över gränser och kontinenter, dygnet runt och året om. Telia Company tillhandahåller grunderna i det digitala samhället som är avgörande för att skapa en bättre framtid. Välkommen till Telia, bättre nät, bättre upplevelser! Arbetsuppgifter Som orderadministratör arbetar du med orderläggning och registrering i flertalet system. Du löser och hanterar en stor variation av beställningar till privatkunder. Du hanterar även felregistreringar och avvikelser, där din uppgift är att se till att ärendet blir löst och att berörda parter är informerade. I rollen ingår kontakt med både dina kollegor och kunder. Du tillhör en avdelning med nya och erfarna kollegor i samma roll, tillsammans arbetar ni för att hitta bra lösningar och säkerställa nöjda kunder. Första veckorna på din anställning erbjuds du en introduktion och utbildning. Därefter har du kontinuerlig dialog med din närmsta chef på Telia och Bravura. Du får stöttning i ditt dagliga arbete för att ta nästa steg i din utveckling och få kunskap inom ytterligare kompetensområden. • Administrera order, felregistreringar och avvikelser • Supportera ärenden via telefon och chatt • Samarbeta med kollegor för att lösa kundens behov Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Avslutad gymnasieutbildning • Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska • Erfarenhet inom administration/kundservice är meriterande I rollen som orderadministratör är det viktigt att du visar ett stort engagemang till att bidra med en god service och nöjda kunder. Du har en god förmåga att kommunicera i tal och skrift då du hanterar många olika kontaktytor. Rollen kräver att du tar egna initiativ och har en förmåga att anpassa dig efter olika situationer och varierande arbetsuppgifter. Du ingår i ett team där det är viktigt att man värnar om varandra, därav ser vi att du är en lagspelare som trivs i samarbete med andra. Övrig information Start: Slutet av maj Plats: Luleå Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-04-21. #Nextgen

89 dagar sedan
Sista ansökan:
18 september 2025
Företagssäljare
Bravura Sverige AB
Kundtjänstpersonal

Vill du få möjligheten att göra karriär hos ett av Sveriges största IT- och telekombolag som ger dig chans att uppnå dina yrkesmässiga drömmar och mål? Här erbjuds du intern utbildning, utvecklingsmöjligheter, härlig stämning med dina lika ambitiösa kollegor, men framför allt, arbeta med relationsbyggande och hållbara affärer med kunden i fokus! Nu finns möjlighet för dig att jobba med företagsförsäljning i Luleå. Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid . Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia. Det finns möjligheter till förlängning av uppdraget. Uppdragstiden blir en ömsesidig testperiod där du som konsult har samma trygghet som en anställd. För dig som är ny på arbetsmarknaden är konsultuppdrag ett bra sätt att testa olika uppdrag, knyta kontakter och bygga upp ett konkurrenskraftigt cv. Om företaget Telia Company är ett kommunikationsföretag inom IT- och telekom. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Sverige har en bredbandsinfrastruktur i världsklass med väl utbyggda fibernät och just nu moderniserar Telia hela mobilnätet med förstärkt 4G och 5G. Med cirka 21 000 medarbetare i sju länder, varav 4 700 kollegor i Sverige, erbjuder Telia den bästa uppkopplingen i de bästa näten och fortsätter att investera för ett mer digitalt och hållbart samhälle. Digitaliseringen har kopplat samman människor och låter oss prata, lyssna, titta, läsa och tycka, nästan var i världen vi än befinner oss. Nationer, företag och individer möts över gränser och kontinenter, dygnet runt och året om. Telia Company tillhandahåller grunderna i det digitala samhället som är avgörande för att skapa en bättre framtid. Välkommen till Telia, bättre nät, bättre upplevelser! Arbetsuppgifter I rollen som företagssäljare bearbetar du Telias nationella företagskunder inom SME-segmentet. Här ligger ditt fokus på kundservice och försäljning i form av behovsanalys där du hjälper och erbjuder kunder lösningar och förbättringar baserat på vad just deras verksamhet behöver men även hjälper kunden med allmänna frågor om deras tjänster mm. Du visar ett stort intresse för företagens vardag och att göra hållbara affärer. Kontakten sker via inkommande samtal och mail där du arbetar med kundservice och försäljning av Telias produkter och tjänster. Det tillkommer även administrativa arbetsuppgifter som bland annat skriftliga offerter och lösningsförslag. Idag finns tre företagsteam fördelade mellan orterna Luleå, Sundsvall och Norrköping. Du kommer att ingå i ett team som tillsammans arbetar för att utveckla och hjälpa företagskunderna att hitta rätt lösningar för just deras verksamhet. Initialt erbjuds du en ca åtta veckors intern utbildning på Telia kombinerat med praktiskt arbete. Du befinner dig i en lärande och utvecklande miljö där målet är att du och teamet uppnår resultat tillsammans. I rollen finns goda utvecklingsmöjligheter. I dina huvudsakliga arbetsuppgifter ingår: • Bearbeta Telias företagskunder i form av kundservice och försäljning • Ta emot ärenden och samtal via telefon och mejl • Skriva offerter och lösningsförslag ut till kund Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Avslutad gymnasieutbildning • 1-2 års erfarenhet inom kundservice • God vana inom Microsoft Office • Du har goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift • Erfarenhet av försäljning är meriterande I rollen som företagssäljare har du ett stort intresse för försäljning och tar initiativ samt driver ditt arbete framåt. Du tycker om att arbeta mot uppsatta mål och uppnå goda resultat kopplat till kundnöjdhet och försäljning. Vidare agerar du lösningsorienterat och vill leverera den bästa lösningen till kund för att skapa god relation och ge kunden den bästa servicen. Du arbetar strukturerat och följer kontinuerligt upp dina pågående affärer för kundens bästa. Därtill är du affärsmässig och har en god kommunikativ förmåga i både tal och skrift. Som person uppskattar du att arbeta i team och är en lagspelare som bidrar med god gemenskap. Övrig information Start: Omgående Plats: Luleå Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-04-04. #Nextgen

89 dagar sedan
Sista ansökan:
18 september 2025
Produktägare inom Ekonomi och Inköp till Infranord
Bravura Sverige AB
Systemförvaltare m.fl.

Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Infranord. Om företaget Infranord är en komplett leverantör inom järnvägsentreprenader som erbjuder hållbara helhetslösningar på den svenska och norska marknaden. Med innovation, ny teknik och hög kompetens driver Infranord utvecklingen av dagens och morgondagens järnvägar. Med en omsättning på ungefär 5,2 miljarder och 1600 medarbetare är Infranord ett betydande bolag som levererar värde till sina ägare och på så vis bidrar till ett mer hållbart samhälle. Infranord erbjuder underhåll och anläggning av järnväg, maskintjänster, elkrafttjänster samt järnvägstekniska komponenter och produkter. Deras kunder är i huvudsak ägare och förvaltare av järnväg och spårväg, exempelvis Trafikverket, Bane NOR och Trafikförvaltningen Region Stockholm, eller verksamma inom basindustrin såsom LKAB och Boliden. I den här rollen blir du en viktig del av Infranords IT-avdelning som idag är ett mindre team på 12 medarbetare varav 7 anställda, men med ambition om att expandera ytterligare framöver. Här arbetar du tillsammans med erfarna och kompetenta kollegor som tillsammans strävar efter att skapa framtidssäkra, effektiva och skalbara IT-lösningar som bidrar till en god digital arbetsmiljö för Infranords medarbetare och en högre lönsamhet för företaget. Arbetsuppgifter I rollen som produktägare ansvarar du för produktområdet ekonomi och inköp. Inom detta ansvarar du för att leda och utveckla förvaltningen av Infranords ekonomisystem. Du arbetar nära CFO, andra kollegor internt och externa leverantörer. Din roll innebär att säkerställa en effektiv och strategisk hantering av Infranords system och processer inom ekonomi samt inköp. I rollen ingår ett helhetsansvar för produktområdet inklusive strategisk planering, operationell uppföljning av leveransen, stakeholder management, leverantörsstyrning och uppföljning mot uppsatta SLA:er samt budgetering och finansiell uppföljning. IT-miljön är outsourcad och företaget är huvudsakligen en beställarorganisation där kontinuerlig uppföljning utförs mot leverantörernas kundteam. Du kommer också att vara involverad i incident- och problemhanteringsprocesserna, samt granskningen av nya lösningar. Du arbetar proaktivt för att identifiera nya möjligheter kring funktion och teknik genom omvärldsbevakning. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Relevant högskoleutbildning eller motsvarande arbetslivserfarenhet • Tidigare erfarenhet som produktägare eller systemförvaltare • God erfarenhet av att arbeta med leverantörsstyrning och stakeholder management • Meriterande med erfarenhet av SAP • Obehindrade kunskaper i svenska och engelska, i såväl tal som skrift För att trivas i rollen ser vi att du som person är social och har utmärkt kommunikationsförmåga mot användare, stakeholders, kollegor och leverantörer. Du är strukturerad och noggrann, och tar ägandeskap för att driva arbetet inom ditt produktområde framåt både på ett strategiskt och operationellt plan. Som person är du lösningsorienterad och vill sätta dig in i och förstå problem för att kunna arbeta mot innovativa lösningar. Vidare är du engagerad och räds inte för att ta dig an ny teknik och nya utmaningar. Slutligen är du en lagspelare, och trivs i nära samarbete med dina kollegor. För att bli framgångsrik i rollen ser vi att du har ett högt tekniskt intresse samt trivs i en roll med kontaktytor, allt från användare ute i verksamheten till externa leverantörer. Övrig information Start: Enligt överenskommelse Plats: Löfströms allé 2, 172 66 Sundbyberg Lön: Enligt överenskommelse

90 dagar sedan
Sista ansökan:
18 september 2025