Bravura Sverige AB jobb

Lediga jobb hos Bravura Sverige AB

Ekonomiassistent till stor koncern
Bravura Sverige AB
Ekonomiassistenter m.fl.

Har du en förståelse kring ekonomiska processer och flöden och trivs i en föränderlig miljö? Lockas du dessutom av att vara en del av ett bolag som är under en stark tillväxt? Här får du möjlighet att arbeta i ett spännande bolag där du ges utrymme att växa i rollen som ekonomiassistent / ekonomisupport inom ekonomi och masterdata! Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid med start omgående och som varar till årsskiftet. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos företaget. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget. Om företaget Företaget grundades 2000 och är en koncern beståendes av en familj av varumärken och är unik i sitt slag på den svenska marknaden. Företagets Shared Service Center skall verka utifrån gemensamma processer och system och administrera tjänster för hela koncernens helägda bolag. Företaget har ett 100-tal medarbetare och finns i moderna, fina lokaler i Jönköping. Verksamheten präglas av ett högt tempo och en varm och inbjudande arbetsmiljö. Vi berättar mer om företaget vid en intervju! Arbetsuppgifter I rollen som ekonomiassistent ingår du i ekonomisupporten som består av fyra andra kollegor, där både eget ansvar och teamwork är viktiga egenskaper för att nå målen och möta deadlines. Du ansvarar för att hantera ärenden avseende kund-och leverantörsreskontra för koncernens räkning. Detta innebär att du är i daglig kontakt med kunder/butiker, leverantörer samt huvudkontoren på de olika koncernbolagen för att hantera och supportera ärendena. Därtill hanterar du även masterdata i affärssystemet SAP och arbetar i supportsystemen ServiceNow och ACE. Utöver detta kommer du att vara delaktig i den administrativa hanteringen av ärenden kopplade till tobaktillstånd, då detta också ingår i avdelningens ansvarsområden. Vidare är du med och bidrar i det löpande förbättringsarbetet i processen. Bolaget är en koncern i ständig utveckling och arbetar medvetet och långsiktigt tillsammans med dig för att du ska utveckla din kompetens. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är följande: Hantera masterdata i affärssystemet SAP Hantera ärenden avseende kund-och leverantörsreskontra Löpande kontakt med kunder/butiker, leverantörer och interna kollegor Använda supportsystemen ServiceNow och ACE för att hantera ärenden Administrera och hantera ärenden kopplade till tobaktillstånd Vara delaktig i att utveckla och effektivisera rutiner Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Eftergymnasial utbildning inom ekonomi alt. motsvarande arbetslivserfarenhet inom ekonomi Du talar och skriver obehindrat på svenska, grundläggande kunskaper inom engelska Det är meriterande med tidigare erfarenhet av kundkontakt och supportarbete Det är meriterande med kunskaper i SAP  Vi söker dig som har en förståelse för ekonomiska processer och flöden. Som person är du orädd och öppen för förändringar, där du föredrar att arbeta i en dynamisk och varierad arbetsmiljö. Du arbetar strukturerat och har lätt för att hantera flera parallella arbetsuppgifter utan att tappa fokus på detaljer eller kompromissa med kvalitet. Därtill är du noggrann, kvalitetsmedveten och har en förmåga att arbeta effektivt även när tempot är högt. Vidare är du en lagspelare som gärna samarbetar och stöttar kollegor vid behov. Eftersom rollen innebär kontakt med både interna och externa parter, ser vi att du är serviceinriktad, pedagogisk och har god kommunikativ förmåga i både svenska och engelska, i tal och skrift. Övrig information Start: Omgående  Plats: Jönköping Lön: Enligt överenskommelse  Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Nextgen

Igår
Sista ansökan:
30 oktober 2025
Marknadsanalytiker med kundansvar till InsightOne
Bravura Sverige AB
Marknadsanalytiker och marknadsförare m.fl.

Har du ett starkt intresse för insiktsdriven marknadsföring och statistisk analys? Trivs du i en projektledande roll med mycket kundkontakt? Vill du vara med och påverka strategiska beslut och operativa marknadsaktiviteter genom analys av data om kunder och konsumenter? Nu letar vi efter en engagerad marknadsanalytiker med intresse för datadriven marknadsföring och kvantitativ analys. Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos InsightOne. Om företaget InsightOne har en 30-årig historia i Norden och en ledande position inom analys av konsumenter och deras köpbeetende. InsightOne hjälper uppdragsgivare att identifiera, förstå och nå kunder och prospekts för att uppnå en större effekt av sina marknadsföringsinsatser. Företaget är en del av Experians partnernätverk. InsightOne har kontor mitt i centrala Stockholm och har idag cirka 20 anställda och mer än 250 kunder i Sverige, Danmark, Finland och Norge. I rollen som marknadsanalytiker hos InsightOne arbetar du mot den nordiska marknaden med fokus på Sverige och Norge. Du arbetar på kontoret i Stockholm. Arbetsuppgifter Som marknadsanalytiker arbetar du projektdrivet med fokus på insiktsdriven marknadsföring. Du analyserar, processar och tolkar data för att sedan kunna dra slutsatser som presenteras för kund. Som analytiker använder du dig av avancerade analysmetoder och komplexa mjukvarulösningar, exempelvis inom statistik. Uppdragen kan vara såväl strategiska som operativa beroende på kundens behov och mognad. Du kommer även att i tilltagande utsträckning vara delaktig i att pitcha lösningen och presentera slutresultatet mot kund. Med det underlag och de insikter som du tar fram får kunderna en bättre förståelse för sin marknad och kan på så vis effektivisera sina marknadsföringsinsatser. Dina kunder är välkända märken på den nordiska marknaden och ditt arbete är företagskritiskt för kunderna du arbetar mot. Därmed är ditt arbete efterfrågat och dina resultat välkomna. Utöver ditt analysarbete stöttar du även säljkollegor vid behov, det kan handla om att ta fram underlag inför försäljningsmöten. Dina kontaktytor i rollen sträcker sig därför från kunder till både svenska och norska kollegor. Du kommer att få den utbildning och introduktion som krävs för att kunna axla rollen som marknadsanalytiker. På sikt finns det möjlighet för dig att växa i företaget och ta dig an mer seniora roller. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Eftergymnasial utbildning, gärna civilekonomexamen med inriktning företagsekonomi och/eller marknadsföring där du läst kurser i statistik • Minst ett två års erfarenhet av en liknande roll som marknadsanalytiker • Flytande kunskaper i svenska och engelska, i såväl tal som skrift • Ett mycket bra siffersinne • Tekniskt intresse  I den här rekryteringen kommer vi lägga stor vikt vid din personlighet. Vi söker dig som är en nyfiken problemlösare med god förståelse för statistik och ett stort intresse för såväl datadriven marknadsföring som konsumentbeteenden. Det är viktigt att du är ansvarstagande och ödmjuk inför dina arbetsuppgifter. Du har en god social förmåga och trivs med att hålla presentationer inför kunder. Ytterligare ser vi att du har ett holistiskt synsätt. Då vi hjälper våra uppdragsgivare med att skapa smartare insiktsdrivna marknadsprocesser så är det av yttersta vikt att du utöver ett analytiskt sinne även har intresse av att göra affärer och god affärsförståelse. Vi värdesätter en god arbetsmiljö och anser att välbefinnande och att ha roligt på jobbet leder till goda resultat. Därför lägger vi stor vikt vid social kompetens och förmåga att arbeta i team. Våra värderingar är att i relationen till varandra och våra kunder vara orädda, proaktiva och engagerande. Övrig information Start: Enligt överenskommelse Plats: Stockholm Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Specialist

Igår
Sista ansökan:
30 oktober 2025
Sommarjobba som miljöarbetare / C-chaufför
Bravura Sverige AB
Lastbilsförare m.fl.

Tycker du om att arbeta praktiskt och trivs med att ta stort eget ansvar? PreZero söker nu en C-chaufför under sommaren till deras avdelning i Jönköping, välkommen med din ansökan! Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar från vecka 25-33. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos PreZero Recycling AB. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget. Om företaget PreZero erbjuder effektiva avfalls- och återvinningslösningar med fokus på kundens behov och långsiktig hållbarhet. De samlar in och hanterar restmaterial från sina kunders verksamhet genom återvinning och/eller energiutvinning. I PreZeros vardag är kundnytta lika med miljönytta. De är en del av det internationella miljöföretaget PreZero med huvudkontor i Tyskland och har verksamhet i åtta länder. I Sverige finns de på ca 60 platser, har drygt 1 100 medarbetare och över 50 återvinnings- och mottagningsanläggningar. För detta företag är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald. Arbetsuppgifter Du kommer i huvudsak att arbeta med insamling av FNI-material. Ditt arbete utgår dagligen från driftområdet i Jönköping, där du även avslutar din arbetsdag. Du kör efter ett fast arbetsschema och följer en rutt med flera stopp under dagen. Rollen kräver att du trivs med att köra tunga fordon och att du är beredd att arbeta i varierande väderförhållanden och på olika underlag, alltid med ett glatt och positivt sinne. Du har stor frihet under ansvar och ser till att fordonet hålls i gott skick genom regelbunden tvätt och tillsyn. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper C-körkort Yrkesförarkompetensbevis (YKB) Flytande språkkunskaper i svenska, både tal och skrift Tidigare erfarenhet och god lokalkännedom är meriterande För att passa i denna roll är det avgörande att du är en person som är mycket noggrann och lägger stor vikt vid att upprätthålla hög säkerhet och kvalitet i ditt arbete. Genom att vara noga med detaljer och sträva efter att uppnå högsta möjliga standarder kommer du att kunna bidra till att skapa en miljö där säkerhet och kvalitet prioriteras och upprätthålls på ett tillfredsställande sätt. Utöver detta är du en driven och självgående person som tycker om att driva ditt arbete självständigt framåt. Övrig information Start: vecka 25-33 Plats: Jönköping Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Nextgen

Igår
Sista ansökan:
30 oktober 2025
Montör distributionsel till Eltel
Bravura Sverige AB
Distributionselektriker

Gillar du variation, trivs du med att vara utomhus och jobba och är inte rädd för att få lite "skit under naglarna"? Har du erfarenhet som montör eller ledande montör, fallenhet för teknik och gillar att röra på kroppen? Eltel växer och utökar inom området eldistribution i Örnsköldsvik! Sök tjänsten idag! Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Eltel. Eltel växer och utökar inom området eldistribution. Därför söker vi just nu elmontör som är bra på att samarbeta och att ta egna initiativ. Kom med och bli en del av Eltels framtid! Om företaget Dagens Eltel Networks bildades 2005 när svenska Swedia Networks och finska Eltel Networks gick samman. Sammanslagningen banade väg för en helt ny bransch - infranätbranschen - där el och tele samlas under ett och samma tak. Tillsammans bildar de Nordens ledande infranätgrupp med cirka 5 400 anställda. Genom att kombinera el- och telekommunikation tar de vara på sina gemensamma erfarenheter och kompetenser för att erbjuda marknadens mest effektiva och innovativa lösningar. Allt för att säkra tillgängligheten i samhällets livsviktiga el- och telenät. Eltel har varit med och lagt grunden till Sveriges infrastruktur för fast- och mobiltelefoni och idag bygger de vidare med den allra senaste tekniken inom respektive område samtidigt som de sköter drift- och underhåll på stora delar av infrastrukturen, bland annat på 80 procent av det svenska stamnätet på totalt 1300 mil. Arbetsuppgifter Som elmontör hos Eltel arbetar du främst utomhus med eldistributionsnät på 0,4–36 kV, inklusive ställverk, transformatorstationer och kontrollutrustning. Du utför både nybyggnation, ombyggnation samt drift-, reparations- och servicearbeten för kunderna, däribland Trafikverket och Försvarsmakten. I denna roll är du en nyckelperson i utförandeteamet! Du kommer att tillhöra Eltels distrikt nord och arbeta i Örnsköldsvik med omnejd. Här blir du en del av ett erfaret team med ett 40-tal kollegor som är verksamma i Jämtland och Västernorrlands län. Eltel värdesätter en kultur präglad av förtroende, samarbete och högt i tak.  Här finns även goda möjligheter till personlig utveckling och karriärtillväxt inom företaget. Säkerhet och en bra arbetsmiljö är högt prioriterade, och med över 20 års erfarenhet i branschen är Eltel en trygg arbetsgivare. Installation, underhåll och förstärkning av distributionselnät. Koppling, skarvning och hantering av brytningstillstånd. Arbeta med kabeldragning och installation av elskåp utomhus. Samarbeta med projektledare, entreprenörer och kunder. Daglig rapportering via system och telefon. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Gymnasieutbildning med inriktning mot el och energi eller motsvarande B-körkort (manuell växellåda) Erfarenhet av distributionsel och grövre kablar Har några års erfarenhet i branschen är meriterande Utbildningar som exempelvis Arbete på väg, Heta arbeten, Bas-P/Bas-U, ESA-utbildning är meriterande Förarbevis för snöskoter och terränghjuling är meriterande Personliga egenskaper För att trivas som elmontör på Eltel krävs teknisk skicklighet, självständighet och samarbetsförmåga. Arbetet innebär installation, underhåll och felsökning av elnät, vilket kräver noggrannhet och lösningsorientering. Säkerhet är centralt, och du måste följa föreskrifter noggrant. Flexibilitet och punktlighet är viktiga, och du bör kunna arbeta både självständigt och i team. Kommunikation och serviceinriktning är också avgörande, eftersom du kommer att ha kontakt med både kollegor och kunder. Eltel söker en ansvarstagande och kvalitetsmedveten person med stort intresse för branschen. Eltels värderingar - Skapar möjligheter, alltid professionella, värnar om liv, starkare tillsammans! Eltels värderingar reflekterar hur de ser på framtiden och de påverkar hur de beter sig, vilka beslut de tar och är en del av deras verksamhet varje dag. Alla deras anställda har varit delaktiga i att skapa värderingarna och de speglar Eltels unika kultur. Övrig information Start: Omgående eller enligt hänsyn till uppsägningstid Plats: Örnsköldsvik Lön: Enligt överenskommelse,  Grund för anställning är godkänd bakgrundskontroll (inklusive bland annat kontroll av rättsliga tvister och ekonomisk status) samt godkänd säkerhetsprövning Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-05-30. #Specialist

Igår
Sista ansökan:
30 maj 2025
Servicetekniker/mekaniker till Lantmännen Maskin
Bravura Sverige AB
Motorfordonsmekaniker och fordonsreparatörer

Har du erfarenhet av maskiner kan Lantmännen Maskin vara din nästa arbetsplats som servicetekniker. Du kommer med en fordonsteknisk gymnasial utbildning i bagaget. Självklart kan en annan yrkesbakgrund från industrin, lantbruket eller sjön vara intressant. Men grundförutsättningen är att du brinner för maskiner! Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Lantmännen Maskin. Om företaget Lantmännen är ett lantbrukskooperativ och norra Europas ledande aktör inom lantbruk, maskin, bioenergi och livsmedel. De ägs av 18 000 svenska lantbrukare, har 10 000 anställda, har verksamheter i ett 20-tal länder och omsätter 60 miljarder SEK på årsbasis. Med basen i spannmål förädlar de åkermarkens resurser för ett livskraftigt lantbruk. Några av deras mest kända varumärken inom livsmedel är AXA, Bonjour, Kungsörnen, GoGreen, Gooh, FINN CRISP, Korvbrödsbagarn och Hatting. Företaget är grundat på kunskap och värderingar som har funnits i generationer hos deras ägare. Genom forskning, utveckling och verksamhet i hela värdekedjan tar de tillsammans ansvar från jord till bord. Läs gärna mer på www.lantmannen.se. Arbetsuppgifter Som servicetekniker arbetar du med service och felsökning av entreprenad- och jordbruksmaskiner, både på verkstad och ute hos kund. Du börjar med att arbeta i verkstaden tillsammans med erfarna kollegor och en handledare, och när du är redo får du ta dig an uppdrag ute i fält. Lantmännen Maskin arbetar med starka och välkända märken som Valtra, Fendt och Volvo. De är dessutom kontraktsanläggning till Swecon, vilket innebär att de erbjuder auktoriserad service och support för deras maskiner. Teamet består av en mindre men kunnig och sammansvetsad grupp som brinner för maskiner, service och nöjda kunder. Uppdragsgivarna är allt från stora entreprenadbolag till jordbrukare, kommuner och privatpersoner. Här blir du en viktig del av ett gäng som ställer upp för varandra. Arbetsuppgifterna inkluderar bland annat: Grundläggande service enligt protokoll (olja, filter, växellådor m.m.) Felsökning med dator och tolkning av felkoder Förberedelse och iordningställande av nya eller nyligen servade maskiner Kundkontakt och dokumentation av arbetstid Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Har fordonsteknisk utbildning eller motsvarande erfarenhet Har grundläggande datorkunskaper B-körkort Du erbjuds ett öppet och prestigelöst arbetsklimat där du har kul på jobbet. Initialt får du en gedigen introduktion och utbildningar via bland annat Volvo där du får möjlighet att utvecklas inom avancerad felsökning. Dina personliga egenskaper är viktigast! Tekniskt intresserad – Du gillar att förstå hur saker fungerar och tycker om att skruva, felsöka och hitta lösningar. Noggrann och ansvarsfull – Du arbetar metodiskt och dokumenterar ditt arbete på ett tydligt sätt. Du tar ansvar för din arbetstid och står för det du gör – kunderna betalar för din tid och ska känna förtroende. Lärvillig – Du vill utvecklas och är inte rädd för att fråga när du stöter på något nytt. Du får kontinuerlig utbildning och stöttning. Social och serviceinriktad – Du kommer att ha kontakt med både kunder och kollegor, så det är viktigt att du är lyhörd, trevlig och har god kommunikationsförmåga. Ordningsam – Du håller rent omkring dig och ser till att både verkstad och arbetsbil är i gott skick. Det ger ett proffsigt intryck – både internt och externt. Lagspelare – I ett litet men sammansvetsat team där alla hjälper varandra. Det är högt i tak och en god stämning, vilket alla behöver bidrar till. Självständig – Efter upplärning förväntas du kunna utföra servicearbeten självständigt, även ute på fältet. Samtidigt vet du när det är dags att be om hjälp. Övrig information Start: Omgående eller enligt överenskommelse Plats: Örnsköldsvik, arbetstid: 07.00–16.00 Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-05-31. #Nextgen

2 dagar sedan
Sista ansökan:
31 maj 2025
Ordermottagare till PreZero Recycling
Bravura Sverige AB
Kundtjänstpersonal

Är du en social och strukturerad person som trivs med att ha många bollar i luften? Då kan det här vara jobbet för dig! Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar över sommaren. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos PreZero Recyling. Det finns möjligheter till förlängning av uppdraget. Om företaget PreZero Recycling AB är en hållbar samarbetspartner inom återvinning och avfallshantering, oavsett typ av restmaterial eller verksamhet. Tillsammans med deras kunder bidrar de till den cirkulära ekonomin och en mer hållbar framtid. De erbjuder effektiva avfalls- och återvinningslösningar med fokus på kundens behov och långsiktig hållbarhet. De samlar in och hanterar restmaterial från kunders verksamhet genom återvinning och/eller energiutvinning. I deras vardag är kundnytta lika med miljönytta. I Sverige finns de på ca 60 platser, har drygt 1 100 medarbetare, fler än 50 återvinnings- och mottagningsanläggningar och sköter avfallshanteringen i ett 40-tal svenska kommuner. Deras verksamhet skapar inte bara värde för de kunder som de levererar återvinningstjänster till, utan även för tillverkningsindustrin och energisektorn genom att förädla avfall till värdefull returråvara för nyproduktion.  Arbetsuppgifter I den här rollen arbetar du med att ta emot samtal från kunder och registrera ordrar på både kärltömningar och containertömningar. Du är den första kontakten kunderna har med PreZero, så ett trevligt bemötande och god service är viktigt. Du kommer främst att: Svara i telefon och hjälpa kunder med deras ärenden. Ta emot och lägga in ordrar i ett nytt system. Utöver det kan det också bli aktuellt att hjälpa till med andra administrativa uppgifter. Arbetsuppgifterna kan utvecklas över tid beroende på hur behovet ser ut. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Serviceerfarenhet God dator- och systemvana B-körkort är meriterande Kunskap/erfarenhet inom sophantering är meriterande Vi söker dig som är stresstålig, social och har lätt för att lära dig nya saker. Du tycker om att ge god service, är noggrann i ditt arbete och gillar att ha kontakt med människor. Du är bekväm med att arbeta i ett högt tempo, kan ta egna initiativ och trivs i en roll där dagarna kan se olika ut. Övrig information Start: Omgående Plats: Mora Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-06-02. #Nextgen

2 dagar sedan
Sista ansökan:
29 oktober 2025
Junior transportadministratör till välkänt transportbolag
Bravura Sverige AB
Speditörer och transportmäklare

Är du noggrann och har ett skarpt öga för detaljer? Får du ofta beröm för din samarbetsförmåga, men trivs också med att arbeta självständigt? Vi söker dig som tycker om administrativt arbete och vill bli en del av ett stort transport- och logistikföretag. Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på 9 månader med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att företaget har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och företaget en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete. Om företaget Företaget arbetar med att leverera logistiktjänster till kunder inom bland annat fordonsindustrin och tillverkningsindustrin. De söker nu dig som vill bidra till effektiva logistiska flöden och nöjda kunder. Som transportadministratör blir du en del av ett team som präglas av nära samarbete och god gemenskap. Arbetsuppgifter I rollen som transportadministratör jobbar du med dokumenthantering kopplat till ankommande/utgående styckegods vid försändelser från Europa. Detta innebär exempelvis hantering av tulldokument, traileraviseringar, administration för lastning av importsändningar samt kontakt med partners för att säkerställa leveransprocessen. Som administratör har du en kommunikativ roll där du dagligen har kontakt med interna och externa intressenter, däribland europeiska syskonbolag och företagets egna kundserviceavdelning. Du verkar i en internationell miljö och använder engelska dagligen. Här blir du en del av ett team med god sammanhållning och du erbjuds en gedigen introduktion. • Administration och dokumenthantering kopplat till ankommande/utgående styckegods vid försändelser • Administration för lastning av importsändningar samt kontakt med partners för att säkerställa leveransprocessen • Du blir en del av ett team som präglas av nära samarbete och god gemenskap Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Tidigare administrativ erfarenhet • Utbildning alternativt erfarenhet från transport- och logistikbranschen/tullhantering, räcker med 6 månaders arbetlivserfarenhet • Du har en god dator- och systemvana • Du talar och skriver obehindrat på svenska och har goda kunskaper i engelska Vi tror att du som söker är en person med sinne för struktur och detaljer som trivs i nära samarbet med andra. Du tar ansvar för dina arbetsuppgifter och har förmågan att strukturera och prioritera ditt arbete utefter de ärenden som uppkommer. Att leverera lösningar till andra ser du som motiverande och du trivs i en dynamisk roll som innebär förändrade direktiv. Övrig information Start: Omgående Plats: Göteborg Lön: Enligt överenskommelse Utdrag ut belastningsregister är en del av denna process Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Nextgen

2 dagar sedan
Sista ansökan:
29 oktober 2025
Kundservicemedarbetare till Concentrix
Bravura Sverige AB
Kundtjänstpersonal

Vill du jobba med kundservice och trivs med att hjälpa andra människor? Lockas du dessutom av att utvecklas inom ett område där du gör verklig skillnad varje dag? Concentrix i Kalmar söker dig som gillar service, vill lära dig nytt och göra skillnad i varje samtal. Om tjänsten Det här är en direktrekrytering, vilket betyder att du blir anställd direkt av Concentrix, men rekryteringsprocessen hanteras av Bravura. Om företaget Concentrix är ett globalt företag som hjälper välkända varumärken att skapa fantastiska kundupplevelser. De jobbar med allt från kundtjänst till teknisk support – och har ett stort fokus på att bygga starka team med engagerade medarbetare. Nu söker de fler personer till sitt team i Kalmar, där du får representera ett välkänt varumärke och hjälpa kunder i vardagen. Arbetsuppgifter - vad du kommer att göra Som kundtjänstmedarbetare är du den första kontakten för privatpersoner som hör av sig med frågor om exempelvis fakturor, abonnemang, bredband, TV och streamingtjänster. Din uppgift är att lyssna, förstå och hitta rätt lösning för varje kund. Du får en ordentlig introduktion och kommer snabbt in i jobbet med stöd från både teamet och din närmaste chef. På den här arbetsplatsen hjälps man åt, delar med sig av tips – och har kul på jobbet! Vill du ta mer ansvar i framtiden? Det finns goda möjligheter att växa.  Många av Concentrix ledare har själva börjat sin resa i kundtjänsten – 8 av 10 har klivit vidare internt. Exempel på arbetsuppgifter: Svara på inkommande samtal från kunder Hjälpa till med frågor om fakturor, teknisk support, abonnemang och tjänster Föreslå lösningar som passar kundens behov Du kommer att jobba enligt ett rullande schema: vardagar kl. 08.00–19.00, helger kl. 10.00–19.00. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Vi tror att du har med dig  Erfarenhet från serviceorienterade yrken Flytande kunskaper i svenska i både tal och skrift För att trivas i rollen är du serviceinriktad och tycker om att supportera och hjälpa andra i ditt arbete. Du är självgående och har lätt för att driva ditt arbete framåt och gör det med hög kvalité. Då rollen innebär uteslutande både intern och extern kontakt är du social och har god kommunikativ förmåga. Som person är du... Serviceinriktad – du gillar att hjälpa andra Självständig – du tar ansvar för ditt arbete och håller en hög kvalitet Kommunikativ – du har lätt att prata med människor och förklara saker på ett enkelt sätt Övrig information Start: 26 maj  Plats: Kalmar  Lön: Grundlön och provision  Så här går det till Som en del av rekryteringsprocessen görs bakgrundskontroller. Vi arbetar kompetensbaserat för att säkerställa en rättvis och fördomsfri process. Vi tillämpar löpande urval, så vänta inte för länge med din ansökan! Har du frågor? Hör gärna av dig till vår support: [email protected] 010-171 47 10 (ange vilken tjänst det gäller) Välkommen med din ansökan! #Nextgen

2 dagar sedan
Sista ansökan:
29 oktober 2025
Trafikplanerare till Schenker
Bravura Sverige AB
Transportledare och transportsamordnare

Vill du vara med och bidra till att den internationella logistiken fungerar smidigt – varje dag? Hos DB Schenker i Stockholm blir du en del av ett erfaret och engagerat team som arbetar mitt i flödet på Europas största godsterminal. Här erbjuds du en utvecklande roll i en dynamisk miljö där samarbete, ansvar och struktur står i fokus! Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i ett år. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Schenker. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget. Om företaget DB Schenker är en global ledare inom logistikbranschen och erbjuder ett heltäckande utbud av tjänster – från landtransporter till internationella sjö- och flygfrakter, samt smarta konsult-, lager- och logistiklösningar. I Sverige sysselsätter DB Schenker cirka 4 000 medarbetare och har verksamhet på ett 50-tal orter, vilket ger goda möjligheter till både lokal förankring och nationell mobilitet inom företaget. Företaget har ett starkt fokus på hållbarhet, innovation och digitalisering för att möta framtidens logistikbehov på ett ansvarsfullt sätt. DB Schenker arbetar också aktivt med att skapa en inkluderande arbetsplats där arbetsmiljö, jämställdhet och mångfald står högt på agendan. Här uppmuntras varje medarbetare att växa, och det finns goda möjligheter till kompetensutveckling och karriärutveckling – oavsett om du är i början av din resa eller söker nya utmaningar. Att arbeta på DB Schenker innebär att vara en del av ett internationellt nätverk där samarbete, nytänkande och engagemang värderas högt. Arbetsuppgifter I rollen som trafikplanerare blir du en viktig del av Gateway-enheten, där du tillsammans med ett engagerat och sammansvetsat team ansvarar för att planera och administrera den internationella import- och exporttrafiken till och från terminalen i Lunda. Rollen är bred och innefattar såväl transportplanering som viss tullhantering, där du arbetar med både daglig drift och längre processer för att säkerställa ett effektivt och kvalitativt logistikflöde. Du roterar mellan import- och exportuppgifter vilket ger variation och god insyn i hela kedjan, från mottagande och uppföljning av bokningar till kontakter med internationella transportpartners, intern trafikavdelning och den lokala terminalen. Importdelen innebär bland annat att övervaka godstransporter enligt fastställda turlistor och hantera tulldokumentation för vissa marknader, medan exportarbetet fokuserar på att planera utgående sändningar, skapa transiteringar och ha tät kontakt med både terminalpersonal och andra distrikt i Sverige. Du arbetar i interna system för att följa upp ärenden, säkerställa att dokumentation är korrekt, och bidrar till förbättringar genom återkoppling och problemlösning. Arbetet sker i nära dialog med kollegor och partners, ofta via mail och interna system. Då teamet är litet men erfaret får du möjligheten att snabbt utvecklas och bli självgående inom flera delar av verksamheten. Hos Schenker värderas varje medarbetares insats högt och varje röst blir hörd. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Avslutad gymnasieutbildning, eftergymnasial utbildning inom logistik, tull, spedition eller liknande är meriterande • Tidigare erfarenhet från logistikbranschen, gärna med inslag av spedition eller annan transportadministration • Erfarenhet av tullhantering • Erfarenhet av administration och kundsupport • Goda kunskaper i Office365 • God systemvana och trygg i att arbeta i flera parallella system • Flytande i tal och skrift på svenska samt goda kunskaper i engelska För att trivas i rollen är du självgående samtidigt som du uppskattar att arbeta stödjande, där du hjälper både kollegor och samarbetspartners. Du har ett lösningsorienterat,drivande och flexibelt förhållningssätt som gör att du ser möjligheter i förändringar. Noggrannhet och viljan att göra rätt från början är centralt, och även om arbetsbelastningen kan variera ligger fokus på struktur och detaljer. Din flexibilitet och naturliga förmåga att samarbeta och ge service bidrar till att skapa smidiga och effektiva processer. Övrig information Start: Augusti 2025 Plats: Lunda/Spånga Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Nextgen

2 dagar sedan
Sista ansökan:
29 oktober 2025
Reparatör till ledande företag inom uthyrningsbranschen
Bravura Sverige AB
Underhållsmekaniker och maskinreparatörer

Har du ett genuint intresse för maskiner och gillar att arbeta med reparation och underhåll? Trivs du i en omväxlande roll där ingen dag är den andra lik? Då har vi rätt tjänst för dig! Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid under 6 månader, där du initialt blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos vår kund. Efter den inledande perioden på 6 månader är det uttalat att tjänsten övergår till en tillsvidareanställning hos kundföretaget, förutsatt att samarbetet fungerar väl för båda parter. Om företaget Mer information om företaget ges under intervjun. Arbetsuppgifter I rollen som reparatör har du en växlande vardag där du ansvarar för att funktionstesta, reparera och serva företagets maskiner och liftar. Maskinerna kan variera från att vara mindre saxliftar till stora bomliftar, teleskoplastare och hjullastare med mera. Du ansvarar för att kvalitetssäkra ditt utförda arbete genom egenkontroll och dokumentation. Utöver det tekniska arbetet är du en viktig del av verkstaden och tar ansvar för att det dagliga arbetet flyter på. Du är delaktig i att leda, planera och fördela arbetsuppgifter i teamet, vilket gör att du bidrar både praktiskt och strukturellt i det dagliga arbetet. Funktionstesta, reparera och serva företagets maskiner och liftar Arbeta med varierande maskiner, från mindre saxliftar till större bomliftar, teleskoplastare och hjullastare Kvalitetssäkra utfört arbete genom egenkontroll och dokumentation  Ansvara för att det dagliga arbetet i verkstaden flyter på och delta aktivt i planering, fördelning samt ledning av arbetsuppgifter inom teamet Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Avslutad gymnasieutbildning, gärna inom teknik eller fordon Arbetslivserfarenhet av motsvarande roll, exempelvis last- och/eller bilmekaniker Tjänsten ställer krav på B-körkort Goda kunskaper i svenska och engelska, såväl tal som i skrift El, motor eller hydraulikkunskap är meriterande Utöver ovan nämnda krav så lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vi ser gärna att du är positiv, flexibel, driftig och lösningsorienterad. I rollen förväntas du ta ansvar och visa ett stort ägandeskap för dina ansvarsuppgifter. Vi tror också att du har ett tekniskt intresse och en nyfikenhet kring maskiner och teknik, något som gör att du trivs i rollen och utvecklas i arbetet. Som person är du hjälpsam och du ställer alltid upp för att stötta andra, oavsett om det ingår i dina arbetsuppgifter eller inte. I ditt arbete är du grundlig och tycker om att göra saker ordentligt, samt har förmågan att hålla och skapa struktur. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Övrig information Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid  Plats: Luleå Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi avpublicerar annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-05-16 #Nextgen

5 dagar sedan
Sista ansökan:
25 oktober 2025