Fastighetsskötare till vår kund
Bravura Sverige AB
Fastighetsskötare

Fastighetsskötare till vår kund Är du på jakt efter ditt nya jobb inom fastighetsservice och kan påbörja en tjänst omgående? Då kan detta vara din chans att arbeta i en bred roll i ett framåtlutat bolag! Vi söker en Fastighetsskötare till vår kund i Stockholm. Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar tills vidare. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos vår kund. Om företaget I dagsläget är vår kund konfidentiell, men under rekryteringsprocessen kommer du att få mer information kring kunden. Om rollen som Fastighetsskötare I rollen arbetar du självständigt och utgår hemifrån. Du får ett schema, på daglig eller veckobasis med information kring ärenden som behöver följas upp. I rollen har du tillgång till en bil som du nyttjar i tjänsten för resor inom Stockholm med omnejd. Arbetsuppgifter Underhåll av siter, inomhus och utomhus Enklare reparationer och tekniskt underhåll Funktionskontroller Proaktivt arbete för att upptäcka framtida ärenden Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Erfarenhet av en liknande roll inom vaktmästeri eller fastighetsservice B-körkort för manuell bil God system- och datorvana Kunna kommunicera obehindrat på svenska, såväl i tal som skrift. Du trivs med ett varierat, aktivt och operativt arbete. Du är van att hantera olika arbetsuppgifter och har tekniska förståelse. Du trivs med att arbeta både i grupp och självständigt.Som person är du engagerad, nyfiken samt har ett intresse för teknik och tycker om att lösa problem. Du har även förmågan att självständigt strukturera och organisera ditt arbete. Du är duktig på att följa instruktioner såväl som att instruera andra. Övrig information Start: Omgående Plats: Stockholm Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

154 dagar sedan
Sista ansökan:
12 juli 2025
Orderadministratör till global IT-leverantör
Bravura Sverige AB
Backofficepersonal m.fl.

Är du en noggrann och strukturerad person med erfarenhet av inköp och orderhantering? Har du ett intresse för IT-produkter och trivs i en roll där du får kombinera serviceförmåga med teknisk förståelse? Vi söker nu en driven orderadministratör som vill bidra till att säkerställa smidiga och effektiva processer hos vår kund. Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag via Bravura på heltid som varar i minst 9 månader, med goda möjligheter till förlängning eller överrekrytering. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos företaget. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget. Uppdragstiden blir en ömsesidig testperiod där du som konsult har samma trygghet som en anställd. För dig som är ny på arbetsmarknaden är konsultuppdrag ett bra sätt att testa olika uppdrag, knyta kontakter och bygga upp ett konkurrenskraftigt cv. Läs mer om vad det innebär att vara konsult på Bravuras hemsida. Om företaget Företaget är en ledande global IT-leverantör med verksamhet i Sverige, Danmark, Tyskland, Tjeckien och Filippinerna. De erbjuder ett brett utbud av tjänster inom IT-drift och molntjänster, Digital Transformation, Applikation Tjänster och Cyber Security. De har en stark vision om att skapa värde genom sina tjänsteerbjudanden inom IT och digital transformation och siktar på att bli sina kunders bästa affärspartner och öka deras konkurrenskraft. Företaget söker nu en orderadministratör till teamet i Stockholm. Tillsammans med övriga kollegor sitter du i fräscha och öppna miljöer på kontoret i Alvik Strand. Arbetsuppgifter Rollen som orderadministratör syftar till att säkerställa en smidig och effektiv hantering av inköps- och orderprocesser i organisationen. Du ansvarar för att rätt produkter från rätt leverantörer levereras i tid och till rätt kostnad, vilket är avgörande för att bibehålla hög kundnöjdhet och operativ effektivitet. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innefattar att samordna och genomföra inköp av IT-hårdvara, mjukvara och tillbehör samt att hantera och prioritera orderflöden i ERP-lösningarna inom Microsoft Dynamics, inklusive Navision. Samt noggrant granska inkommande beställningar för att säkerställa att specifikationer och krav uppfylls. Du har mandat att välja leverantörer baserat på pris och kvalitet, justera mindre felaktigheter i beställningar samt genomföra prisförhandlingar. • Koordinera och genomföra inköp av IT-hårdvara, mjukvara och tillbehör. • Administrera och prioritera orderflöden inom Microsoft Dynamics-systemet, som omfattar Navision. • Granska och kvalitetssäkra inkommande beställningar. • Samarbeta med sälj- och ekonomiavdelningar samt distributörer. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Avslutad gymnasial utbildning • Erfarenhet av ERP-system inom Microsoft Dynamics, inklusive Navision, är meriterande • Teknisk förståelse med god dator- och systemvana • Flytande kunskaper i svenska och engelska, i tal och skrift. För att trivas i rollen som orderadministratör krävs det att du är strukturerad och har förmågan att planera, organisera och prioritera dina arbetsuppgifter på ett effektivt sätt. Du är stresstålig och kan hantera ett högt tempo med många parallella arbetsuppgifter, samtidigt som du bibehåller en hög servicenivå gentemot både interna och externa intressenter. Du har en stark kommunikativ förmåga och kan anpassa ditt budskap för att uppnå önskad effekt. Dessutom har du en teknisk förståelse för IT-produkter, både hårdvara och mjukvara, vilket hjälper dig att tolka tekniska krav och specifikationer. Slutligen är du noggrann och lägger stor vikt vid detaljer, vilket bidrar till hög kvalitet i det arbete du utför. Övrig information Start: OmgåendePlats: Alvik Strand, StockholmLön: Enligt överenskommelseFunderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna härÄr du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information härHar du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport via mail, [email protected] telefon 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

154 dagar sedan
Sista ansökan:
12 juli 2025
Customer Service Representative till Essity
Bravura Sverige AB
Kundtjänstpersonal

Är du administrativt stark och trivs i en roll med stort kundfokus? Vill du bli en del av en global ledare inom hygienbranschen och bidra till ett effektivt arbetssätt och nöjda kunder? Essity söker nu dig som vill utvecklas tillsammans med ett av deras kundsupportteam. Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid som initialt varar fram till 2025-08-31. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Essity. Om företaget Essity är ett ledande globalt hygien- och hälsobolag och hem för varumärken som Libero, TENA, Libresse, Tork, Sorbact och JOBST. Företaget utvecklar, tillverkar och säljer ett brett sortiment av produkter inom personlig hygien, professionell hygien och medicinsk vård. Produkterna riktar sig både till konsumenter och företag och inkluderar bland annat mjukpapper, blöjor, bindor, inkontinensprodukter, vårdförnödenheter och olika typer av hygienlösningar för offentliga miljöer. Essitys försäljning sker i cirka 150 länder och de har omkring 46 000 medarbetare världen över. Tjänsten är placerad på Essitys kontor i centrala Mölndal. Arbetsuppgifter I rollen som Customer Service Representative på Essitys kontor i Mölndal blir du en del i ett kompetent och engagerat team om tio medarbetare. Ditt huvudsakliga ansvarsområde innefattar hantering av stora grossistbeställningar för kunder inom Professional Hygiene, där du blir den första kontaktpunkten och ger support kring orderstatus, produkter och andra förfrågningar. Du arbetar aktivt med att förstå kundernas behov, bygga förtroendefulla relationer och säkerställa en service av högsta kvalitet för både interna och externa kunder. Genom att samarbeta med nätverket av kundservicespecialister hittar du lösningar som möter kundernas behov på bästa sätt. Utöver detta ansvarar du också för att hantera specialbeställningar, såsom tryckta servetter och Tork Vision Cleaning (TVC). Du blir en del av vårt Regional Front Office-team och rapporterar till Regional Customer Service Manager. Rollen är placerad på kontoret i Mölndal och innebär hantering och optimering av kundserviceprocesser. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Har relevant utbildning och erfarenhet inom kundservice eller liknande arbetsområden Har goda kunskaper i Microsoft Office-verktyg Behärskar svenska och engelska flytande i både tal och skrift Erfarenhet av SAP/S4 Hana är meriterande För att lyckas i rollen är det viktigt att du är självdriven, kommunikativ och har en positiv inställning. Du arbetar strukturerat och metodiskt samt har förmåga att hantera flera uppgifter samtidigt. Du trivs i en snabb arbetsmiljö där du proaktivt hittar lösningar för att säkerställa effektivitet och kvalitet i ditt arbete. Övrig information Start: OmgåendePlats: MölndalLön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vårsupport genom att maila [email protected] eller ringa tillnummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

155 dagar sedan
Sista ansökan:
11 juli 2025
Regional Account Manager till Culligan Storkök AB
Bravura Sverige AB
Företagssäljare

Har du erfarenhet från restaurang, storkök eller catering och är intresserad av att ta steget in i försäljning? Trivs du med att arbeta flexibelt och självständigt? Vi söker dig som har ett starkt driv och en passion för att bygga långsiktiga kundrelationer. Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Culligan Storkök AB, en del av Culligan Nordic Group och Culligan International. Om företaget Culligan Storkök AB är en rikstäckande sälj- och servicepartner för storköksutrustning. De hjälper sina kunder från allt med planering och projektering till försäljning, installation och reparation. Deras kunder är allt ifrån privata företag till offentlig sektor och förvaltning. Culligan Storkök AB är en del av Culligan Nordic Group vilket är en internationell koncern med huvudkontor i Chicago, USA. Koncernen har 14 000 anställda med verksamhet i stora delar av världen och består av 35+ varumärken.Den nordiska marknaden består av Culligan-bolagen samt de svenska bolagen Escowa AB och Culligan Storkök AB. De nordiska företagen sysselsätter totalt cirka 370 personer och levererar olika dricksvattenlösningar samt kaffe- och storkökskoncept. I denna roll riktar du in dig på storkökskoncept ochutgår från Göteborgskontoret men säljer mot hela Västra Götaland. Arbetsuppgifter Som Regional Account Manager har du en central roll i att stärka marknadsnärvaron och bygga långsiktiga kundrelationer. Dina arbetsuppgifter innebär att aktivt bearbeta potentiella och befintliga kunder inom storköksbranschen, såsom restauranger, hotell och cateringföretag. Du presenterar och demonstrerar lösningar anpassade efter kundens specifika behov och fungerar som en pålitlig rådgivare. Vidare ansvarar du för att skapa och underhålla starka kundrelationer, förbereda och följa upp offerter samt förhandla fram fördelaktiga avtal.Kunderna är både privata företag och inom denoffentliga sektorn. Rollen innebär också att du håller dig uppdaterad om marknadstrender och konkurrens för att optimera försäljningsstrategier. Du arbetar i nära samarbete med teknisk personal för att säkerställa att kunderna får högsta möjliga service och lösningar. Central roll i att stärka marknadsnärvaron och bygga långsiktiga kundrelationer i Göteborg och Västra Götaland Aktivt bearbeta potentiella och befintliga kunder inom storköksbranschen Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Bakgrund inom hotell, restaurang, storkök, catering eller caféverksamhet, där du har samlat på dig en bred förståelse för verksamheternas behov och utmaningar. Erfarenhet inom försäljning är inte ett krav, även om det är meriterande God datorvana Flytande i svenska, både muntligt och skriftligt, samt att du är bekväm med att använda engelska i professionella sammanhang B-körkort För att trivas i rollen är du handlingskraftig och proaktiv, vilket innebär att du tar initiativ för lösa problem som uppstår. Du har en naturlig förmåga att bygga och vårda långsiktiga kundrelationer på ett professionellt sätt. Samarbete och kommunikation med olika funktioner inom företaget är också en viktig del av arbetet, och därför ser vi att du har en god förmåga att samarbeta med kollegor. Därtill är du noggrann och ansvarsfull i ditt arbete, med förmågan att självständigt hantera beställningar och inköp.Om du har ett driv, är självständig och har förmågan att prioritera ditt arbete och ta egna initiativ, kommer du att trivas i den här rollen. Övrig information Start: Enligt överenskommelsePlats: GöteborgLön: Fast lön enligt överenskommelse + rörlig Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-02-22.

155 dagar sedan
Sista ansökan:
11 juli 2025
Supporttekniker till branschledande företag
Bravura Sverige AB
Supporttekniker, IT

Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos företaget. Om företaget Bravura söker för kunds räkning en supporttekniker till ett av Sveriges ledande företag inom sin bransch. Mer information ges vid eventuell intervju. Arbetsuppgifter Som supporttekniker är din främsta uppgift att leverera service i världsklass gällande support och felsökning vid tekniska problem, installationer eller andra IT relaterade beställningar. Majoriteten av arbetet sker inom helpdesk, men det förekommer även arbete ute hos kund.Vanligt förekommande arbetsuppgifter: Besvara användarnas IT-relaterade frågor per telefon, mail och på plats hos kund Självständigt felsöka och hitta lösningar på tekniska problem kopplat till IT Felsökning av såväl hårdvara som mjukvara och nätverk Registrera ärenden i företagets ärendehanteringssystem Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Gymnasieexamen med inriktning IT eller teknik, alternativt ett intresse för IT/teknik Tidigare erfarenhet inom IT- support/helpdesk Kunskap eller kännedom inom ett eller fler områden; Windows 10, Office 365, Active Directory Flytande svenska och engelska, både tal och skrift Körkort B är meriterande För att trivas i rollen tror vi att du gillar att hjälpa andra, sätter alltid kunden i fokus och anstränger dig för att leverera lösningar. Då du i rollen ständigt har kontakt med människor har du lätt för att anpassa dig och din kommunikation utifrån person och situation. Utöver din goda datorvana ser vi även att du som söker är noggrann i ditt arbete, har förmågan att hålla struktur och tycker om att göra saker ordentligt. Övrig information Start:Enligt överenskommelsePlats: MalmöLön:: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Vi gör ett löpande urval så skicka in din ansökan redan idag! Har du frågor eller funderingar är du varmt välkommen att höra av dig till rekryteringsansvarig, David, på [email protected]. Välkommen med din ansökan!

155 dagar sedan
Sista ansökan:
11 juli 2025
Företagssäljare
Bravura Sverige AB
Företagssäljare

Vill du få möjligheten att göra karriär hos ett av Sveriges största IT- och telekombolag som ger dig chans att uppnå dina yrkesmässiga drömmar och mål? Här erbjuds du intern utbildning, utvecklingsmöjligheter, härlig stämning med dina lika ambitiösa kollegor, men framför allt, arbeta med relationsbyggande och hållbara affärer med kunden i fokus! Nu finns möjlighet för dig att jobba med företagsförsäljning i Sundsvall. Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid . Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia. Det finns möjligheter till förlängning av uppdraget. Uppdragstiden blir en ömsesidig testperiod där du som konsult har samma trygghet som en anställd. För dig som är ny på arbetsmarknaden är konsultuppdrag ett bra sätt att testa olika uppdrag, knyta kontakter och bygga upp ett konkurrenskraftigt cv. Om företaget Telia Company är ett kommunikationsföretag inom IT- och telekom. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Sverige har en bredbandsinfrastruktur i världsklass med väl utbyggda fibernät och just nu moderniserar Telia hela mobilnätet med förstärkt 4G och 5G. Med cirka 21 000 medarbetare i sju länder, varav 4 700 kollegor i Sverige, erbjuder Telia den bästa uppkopplingen i de bästa näten och fortsätter att investera för ett mer digitalt och hållbart samhälle. Digitaliseringen har kopplat samman människor och låter oss prata, lyssna, titta, läsa och tycka, nästan var i världen vi än befinner oss. Nationer, företag och individer möts över gränser och kontinenter, dygnet runt och året om. Telia Company tillhandahåller grunderna i det digitala samhället som är avgörande för att skapa en bättre framtid. Välkommen till Telia, bättre nät, bättre upplevelser! Arbetsuppgifter I rollen som företagssäljare bearbetar du Telias nationella företagskunder inom SME-segmentet. Här ligger ditt fokus på kundservice och försäljning i form av behovsanalys där du hjälper och erbjuder kunder lösningar och förbättringar baserat på vad just deras verksamhet behöver men även hjälper kunden med allmänna frågor om deras tjänster mm. Du visar ett stort intresse för företagens vardag och att göra hållbara affärer. Kontakten sker via inkommande samtal och mail där du arbetar med kundservice och försäljning av Telias produkter och tjänster. Det tillkommer även administrativa arbetsuppgifter som bland annat skriftliga offerter och lösningsförslag. Idag finns tre företagsteam fördelade mellan orterna Luleå, Sundsvall och Norrköping. Du kommer att ingå i ett team som tillsammans arbetar för att utveckla och hjälpa företagskunderna att hitta rätt lösningar för just deras verksamhet. Initialt erbjuds du en ca åtta veckors intern utbildning på Telia kombinerat med praktiskt arbete. Du befinner dig i en lärande och utvecklande miljö där målet är att du och teamet uppnår resultat tillsammans. I rollen finns goda utvecklingsmöjligheter. I dina huvudsakliga arbetsuppgifter ingår: • Bearbeta Telias företagskunder i form av kundservice och försäljning • Ta emot ärenden och samtal via telefon och mejl • Skriva offerter och lösningsförslag ut till kund Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Avslutad gymnasieutbildning • 1-2 års erfarenhet inom kundservice • God vana inom Microsoft Office • Du har goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift • Erfarenhet av försäljning är meriterande I rollen som företagssäljare har du ett stort intresse för försäljning och tar initiativ samt driver ditt arbete framåt. Du tycker om att arbeta mot uppsatta mål och uppnå goda resultat kopplat till kundnöjdhet och försäljning. Vidare agerar du lösningsorienterat och vill leverera den bästa lösningen till kund för att skapa god relation och ge kunden den bästa servicen. Du arbetar strukturerat och följer kontinuerligt upp dina pågående affärer för kundens bästa. Därtill är du affärsmässig och har en god kommunikativ förmåga i både tal och skrift. Som person uppskattar du att arbeta i team och är en lagspelare som bidrar med god gemenskap. Övrig information Start: 3 mars 2025Plats: SundsvallLön: Fast lön + provision Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vårsupport genom att maila [email protected] eller ringa tillnummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-01-06.

155 dagar sedan
Sista ansökan:
11 juli 2025
Företagssupport
Bravura Sverige AB
Kundtjänstpersonal

Tycker du att det är viktigt att ge service i toppklass? Vi söker dig som är serviceinriktad, drivs av att arbeta mot uppsatta mål och vill hjälpa företagskunder att hitta de bästa lösningarna för dem. Här erbjuds du intern utbildning, utvecklingsmöjligheter, härlig stämning med dina lika ambitiösa kollegor, men framför allt, arbeta med relationsbyggande och problemlösning med kunden i fokus! Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia. Det finns möjligheter till förlängning av uppdraget. Uppdragstiden blir en ömsesidig testperiod där du som konsult har samma trygghet som en anställd. För dig som är ny på arbetsmarknaden är konsultuppdrag ett bra sätt att testa olika uppdrag, knyta kontakter och bygga upp ett konkurrenskraftigt cv. Om företaget Telia Company är ett kommunikationsföretag inom IT- och telekom. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Sverige har en bredbandsinfrastruktur i världsklass med väl utbyggda fibernät och just nu moderniserar Telia hela mobilnätet med förstärkt 4G och 5G. Med cirka 21 000 medarbetare i sju länder, varav 4 700 kollegor i Sverige, erbjuder Telia den bästa uppkopplingen i de bästa näten och fortsätter att investera för ett mer digitalt och hållbart samhälle. Digitaliseringen har kopplat samman människor och låter oss prata, lyssna, titta, läsa och tycka, nästan var i världen vi än befinner oss. Nationer, företag och individer möts över gränser och kontinenter, dygnet runt och året om. Telia Company tillhandahåller grunderna i det digitala samhället som är avgörande för att skapa en bättre framtid. Välkommen till Telia, bättre nät, bättre upplevelser! Arbetsuppgifter Som företagssupport ansvarar du för den första kontakten med Telias företagskunder. Du tar emot inkommande samtal och hanterar ärenden som berör teknisk support. Frågorna är varierande och du arbetar för att hitta bra lösningar som bidrar till nöjda kunder. Merförsäljning är en stor del av rollen, där du arbetar för att säkerställa att kunderna har rätt tjänster för sina behov genom en aktiv försäljning. Du erbjuds en gedigen introduktion och har kontinuerlig dialog med din närmaste chef för att utvecklas i rollen. Initialt utbildas du inom ett tekniskt område och med tiden byggs din kunskap på med fler kompetenser. Du tillhör en grupp med kollegor i samma roll och tillsammans arbetar ni för att nå era mål och säkerställa nöjda kunder. I dina arbetsuppgifter ingår: • Besvara inkommande samtal och mejl från företagskunder • Hitta lösningar på kunders frågor och problem • Stort fokus på merförsäljning genom att se över tjänsteutbud och hitta lösningar som passar kundernas behov Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Avslutad gymnasieutbildning • Erfarenhet inom kundservice och/eller teknisk support är meriterande • Du talar och skriver obehindrat på svenska och har goda kunskaper i engelska Som företagssupport är det viktigt att du är serviceinriktad och drivs av att hjälpa kunderna att hitta de bästa lösningarna. Du har förmågan att sätta kunden i fokus samt är uppmärksam och tillmötesgående i ditt bemötande. Vidare är du en lagspelare som har en god förmåga att samarbeta internt med ditt team och med andra avdelningar inom Telia. Rollen kräver att du tar egna initiativ och har en förmåga att anpassa dig efter olika situationer och varierande arbetsuppgifter. Övrig information Start: MarsPlats: SundsvallLön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vårsupport genom att maila [email protected] eller ringa tillnummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-02-28.

155 dagar sedan
Sista ansökan:
11 juli 2025
Junior mekanikkonstruktör till LUE Engineering
Bravura Sverige AB
Civilingenjörsyrken inom maskinteknik

Vill du ha frihet under ansvar där du får möjlighet att forma din arbetsvardag? Värderar du samarbete och att få utvecklas kompetensmässigt tillsammans med kollegor? Som mekanikkonstruktör på LUE Engineering erbjuds du chansen att vara delaktig i ett familjärt företag och bidra till deras och kundernas utveckling framåt. Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos LUE Engineering. Om företaget LUE Engineering består av ingenjörer som brinner för teknik. Det började som en konsultfirma inom konstruktion som under åren utvecklats till ett företag som idag erbjuder tekniska helhetslösningar med produktion i egna lokaler. Med skarp precision och hög kvalitet skräddarsyr LUE Engineering driftsäkra lösningar hela vägen från planering, koncept till konstruktion och driftsättning. De har en bred kundportfölj däribland Automotive- och Medtechbolag som är två starka kundgrupper. Företaget är familjärt där teknikintresse och nära sammanhållning präglar organisationen. Här startas veckan gemensamt över en kopp kaffe där ni tillsammans planerar och går igenom arbetsveckan. De består av åtta medarbetare som arbetar i rollerna konstruktörer, montörer och automationsingenjörer. Nu söker de efter deras nya kollega som vill vara en viktig pusselbit i en spännande tillväxtresa! Arbetsuppgifter I rollen som mekanikkonstruktör medverkar du i hela kedjan från uppstartsmöte med kund, konstruktion, materialinköp och förse montörer med dokumentation för montering av din konstruktion. Du arbetar in-house mot olika projekt därmed får du möjligheten att få en bred kunskap inom olika branscher. Beroende av storlek på den mekaniska konstruktionen ansvarar du för antingen delar av eller på sikt hela projektet. I dina arbetsuppgifter ingår viss kundkontakt, konstruktion av kundanpassade lösningar i Solidworks 3D samt att bidra till en god samverkan mellan kollegor för att nå slutgiltig leverans till kund. Du framställer mekanisk konstruktion där innovativa och kreativa idéer uppmuntras och utmynna i en ny eller uppdaterad produkt. Slutligen erbjuds en gedigen introduktion med löpande stöttning av erfarna kollegor genom din utveckling. Ta fram 3D-modeller till ditt projekt, efter dialog med kund och projektkollegor Hitta och förbättra tekniska koncept som i grova drag definierats i projektets inledande fas Du tar fram inköpsunderlag samt ta fram dokumentation för det som berör montörer i projektet Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Högskole- eller civilingenjörsexamen med inriktning maskinteknik eller motsvarande Kunskap inom 3D-modellering, gärna inom SolidWorks Du har ett tekniskt intresse eller bakgrund inom ett tekniskt arbete Du har goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift Du har B-körkort I rollen som mekanikkonstruktör arbetar du tätt ihop med ditt team, därför det är viktigt att du uppskattar att jobba tillsammans med andra. Du motiveras av att agera problemlösande och du har intresset samt förmågan att fördjupa dig i komplexa problem. Därtill strävar du efter att hjälpa dina kunder på ett lösningsorienterat sätt. Du tar ansvar för dina arbetsuppgifter och har förmågan att strukturera och prioritera rätt saker. Du är uppmärksam på detaljer och upptäcker sådant som andra ofta missar. I ditt arbete är du grundlig och du tycker om att göra saker ordentligt. Övrig information Start: Enligt överenskommelsePlats: LindomeLön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vårsupport genom att maila [email protected] eller ringa tillnummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval.Sista ansökningsdatum är 2025-01-31. Välkommen med din ansökan!

155 dagar sedan
Sista ansökan:
11 juli 2025
HR-specialist till Vårdförbundet
Bravura Sverige AB
Personal- och HR-specialister

Drömmer du om en arbetsplats där ditt engagemang för HR-frågor möts av stort utrymme för påverkan och utveckling? Som HR-specialist hos Vårdförbundet får du arbeta både operativt och strategiskt i en organisation med fokus på arbetsmiljö, inkludering och hållbara arbetsliv! Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Vårdförbundet. Om företaget Vårdförbundet är ett yrkesförbund som tillvaratar medlemmarnas fackliga intressen och utvecklingen av professionerna. De organiserar 114 000 legitimerade barnmorskor, biomedicinska analytiker, röntgensjuksköterskor och sjuksköterskor samt studenter inom respektive utbildning. Vårdförbundet arbetar tillsammans för att utveckla vården, skapa ett hållbart yrkesliv och förbättra villkoren för deras medlemmar. Med en stark värdegrund är Vårdförbundets uppdrag att stärka och utveckla professioner, förbättra arbetsvillkoren och påverka hälso- och sjukvårdens utveckling – både lokalt och globalt. Hos Vårdförbundet har du förmånen att både utvecklas och utmanas. Vårdförbundet arbetar aktivt för att vara en inkluderande arbetsplats där alla är välkomna. Utifrån ledorden tillit, professionalitet, balans och arbetsglädje arbetar medarbetarna tillsammans för att skapa en trivsam arbetsplats. Arbetsuppgifter HR-enhetens uppdrag är att skapa goda förutsättningar för chefer och medarbetare att uppnå Vårdförbundets mål. Som HR-specialist på Vårdförbundet arbetar du med ett brett spektrum av HR-frågor i en central, coachande och stödjande roll för chefer och medarbetare inom organisationen. Dina huvudsakliga ansvarsområden inkluderar rekrytering, arbetsmiljö, lön samt lag- och avtalsfrågor. Rollen innebär en kombination av operativt och strategiskt arbete där du både hanterar dagliga personalfrågor och driver långsiktiga initiativ för att utveckla HR-arbetet. Du får stora möjligheter att påverka ditt ansvarsområde och att ta egna initiativ. I rollen ingår du i HR-enheten som består av två kollegor. Du rapporterar till HR-chefen och har ett nära samarbete med chefer, medarbetare och fackliga klubbar, med fokus på att skapa ett förtroendefullt samverkansklimat. Arbetsuppgifterna innefattar bland annat att: • Ge råd och stöd till förbundets chefer i arbetsgivar- och dagliga HR-frågor • Driva rekryteringsprocesser från start till mål • Stötta och genomföra lönerevision, lönekartläggning och arbetsmiljökartläggning • Driva förbättringar och utveckling inom alla delar av HR Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Krav: • Akademisk examen eller likvärdig utbildning inom HR/personal • Minst tre års erfarenhet av arbete i en bred HR-roll • Erfarenhet inom lön och lönebildning och/eller arbetsmiljö/rehabilitering • Goda systemkunskaper och kunskap i Officepaketet • Mycket goda kunskaper i svenska i tal och skrift Meriterande: • Erfarenhet och/eller intresse av utveckling inom AI • Arbetslivserfarenhet från en idéburen organisation/offentlig sektor Som person har du ett positivt och professionellt förhållningssätt som speglas i ditt engagemang för arbetet. Du är självgående, tar egna initiativ och har en god förmåga att samarbeta med andra. Din kommunikativa styrka gör att du känner dig bekväm med att tala inför grupper och uttrycker dig tydligt både i tal och skrift. Vidare hanterar du information och frågeställningar inom HR med integritet och gott omdöme. Din trygghet i att möta människor i olika situationer och din tydlighet i rollen gör dig till en viktig resurs i både operativa och strategiska sammanhang. Stor vikt kommer att läggas vid din personliga lämplighet. Övrig information Start: Enligt överenskommelse Plats: Centrala Stockholm Lön: Enligt överenskommelse Fackliga företrädare på Vårdförbundet är: Torbjörn Severin, Akademikerföreningen [email protected] Tobias Sved, Unionenklubben, [email protected] Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-02-21.

155 dagar sedan
Sista ansökan:
11 juli 2025
Servicetekniker till StrongPoint
Bravura Sverige AB
Underhållsmekaniker och maskinreparatörer

Söker du ett varierat arbete med teknisk utveckling, kundkontakt och nära samarbete med kollegor? Lockas du dessutom av möjligheten att arbeta i en roll med hög grad av självständighet? Då ska du läsa vidare! Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos StrongPoint. Om företaget StrongPoint är ett teknikföretag som hjälper dagligvaruhandeln att bli mer effektiv, säker och kundvänlig. De utvecklar och levererar innovativa lösningar som självbetjäningskassor, elektroniska hyllkantsetiketter, hämtskåp för e-handel och smarta betalsystem – allt för att göra både butiksdrift och shoppingupplevelsen smidigare. Med huvudkontor i Norge och verksamhet i över 25 länder har de över 35 års erfarenhet och ett starkt team på fler än 500 medarbetare. Deras lösningar används av ledande aktörer som ICA, Coop och Rema 1000. Arbetsuppgifter Som servicetekniker arbetar du med installation, service och reparationsarbete av tekniska lösningar inom dagligvaruhandeln, såsom kontanthantering, betallösningar, elektroniska hyllkantsetiketter, självbetjäningskassor och hämtskåp för e-handel. Arbetet omfattar främst nätverk och elteknik med vissa mekaniska moment. Du blir tilldelad uppdrag som du genomför på plats i butik där du informerar kunden om åtgärder och framsteg. I snitt hanterar du 3-4 uppdrag per dag. Vid behov har du stöd från supportavdelningen, produktspecialister och övriga servicetekniker. För att säkerställa rätt kompetens erbjuds du produktspecifika utbildningar. Utifrån upptagningsområdet bor du med fördel i södra Stockholm. I rollen ar du hemgaragering och tillgång till servicebil. Eftersom arbetet innebär hantering av kunders pengar kommer utdrag ur belastningsregistret att göras under rekryteringsprocessen. Installation och service av tekniska lösningar inom dagligvaruhandeln Arbetet omfattar främst nätverk och elteknik med vissa mekaniska moment Uppdragen tilldelas via en app där delar hämtas från ett utlämningsställe Arbetet utförs i butik där du informerar kunden om åtgärder och framsteg Åtgärderna dokumenteras i appen innan uppdraget klarmarkeras Prioritering av uppdragen sker utifrån avtal, där vissa kunder är återkommande Utdrag ur belastningsregistret sker under rekryteringsprocessen Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Erfarenhet av arbete med nätverk, mjukvara och data/IT Erfarenhet av mekaniskt arbete Kunskap inom ellära Erfarenhet av kylteknik är meriterande Flytande kunskaper i svenska i både tal och skrift, goda kunskaper i engelska i skrift B-körkort Du som söker är en person som tar ansvar för dina arbetsuppgifter, utförandet av dessa och säkerställer att alla blir slutförda i tid. Du ser värdet av att planera och driva ditt arbete framåt och ber om hjälp när det krävs. Då du förstår vikten av struktur och ordning i ditt arbete är du metodisk, systematisk och planerar uppgifterna innan du sätter igång. I rollen som servicetekniker pratar du med kunder dagligen och du tar gärna första steget till ett samtal. Du har god kommunikativ förmåga, är bekväm med andra människor och känner dig avslappnad i sociala situationer Övrig information Start: Enligt överenskommelsePlats: StockholmLön:Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vårsupport genom att maila [email protected] eller ringa tillnummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval.Sista ansökningsdatum är 2025-02-21. Välkommen med din ansökan!

155 dagar sedan
Sista ansökan:
11 juli 2025