Bli en del av Addere;s konsultnätverk! Till vårt affärsområde ekonomi söker vi nu dig som är interim-konsult och är på jakt efter spännande uppdrag. Kanske är du en erfaren redovisningsekonom och/eller har tidigare erfarenhet av rollen som controller? Du kanske har arbetat i ledande positioner på en ekonomi-funktion tidigare och söker dig till uppdrag där du får möjlighet att leda ett team? Oavsett vad så vill vi komma i kontakt med dig! Efterfrågan på konsulter inom ekonomi är stor och genom att bli en del av vårt konsult-nätverk kan vi erbjuda dig spännande uppdrag av varierande längd som passar din profil. Varför bli en del av Addere?Ett auktoriserat bemanningsföretagAddere är en del av Capere Competence Group som är ett auktoriserat bemanningsföretag vilket betyder att vi är ett kollektivavtalsanslutet företag som följer Unionens anställningsavtal för tjänstemän. Inom Capere Competence Group finns också Closers som är specialiserade på headhunting inom sälj, marknad och management, och Hero som är specialister på rekrytering och konsultuthyrning av generalistroller. Endast seriösa uppdragsgivare och positionerVi samarbetar endast med seriösa uppdragsgivare som har en sund arbetsplats och erbjuder en bra och utvecklande arbetsmiljö för dig kandidat eller konsult. Kärnan i Addere är vårt fantastiska nätverk av chefer och specialister. Att vara uppdaterad om vad som skulle kunna få dig att vara intresserad av att byta jobb i framtiden - är vårt jobb. Låt oss bli en del av ditt nätverk så att vi har möjlighet att kontakta dig och höra vad som skulle kunna vara intressant för dig framöver.
Client Sales Manager till Hero – Är du vår nästa stjärnsäljare med hjärta för kundservice? På Hero hjälper vi företag att fylla kompetensglapp så att de kan nå sina mål. Vi är experter på att tillsätta rätt konsulter inom hela Customer Service-funktionen. Nu söker vi dig som älskar att sälja, men som också förstår vad som verkligen driver framgång i kundservice. Det här är inte bara en säljroll. Det är en roll för dig som brinner för hela säljcykeln – från första prospekteringen till avslutad affär, och som vet att de riktigt framgångsrika affärerna bygger på förtroende, förståelse och rådgivning. Vad innebär rollen som Client Sales Manager på Hero? Som Client Sales Manager hos oss kommer du att: Identifiera och prospektera nya kunder och affärsmöjligheter. Ta kalla samtal – och göra dem varma med ditt engagemang och din energi. Hålla möten där du genomför skarpa behovsanalyser och agerar som en rådgivande partner. Skräddarsy lösningar inom konsulttillsättning som verkligen gör skillnad för våra kunder. Arbeta nära rekryterings- och leveransteamet för att säkerställa bästa matchning. Bygga långsiktiga relationer som leder till återkommande affärer. Vem är du? Du är en vinnarinstinkt personifierad, men du vet också att det är laget som vinner matchen. Du är trygg i att ta egna initiativ, men älskar att vara en del av ett team där alla lyfter varandra. Vi tror att du har: Ett par års erfarenhet av B2B-försäljning – gärna inom rekrytering, bemanning eller konsultlösningar. Ett genuint intresse för kundservice och förståelse för hur funktionens olika delar hänger ihop. Förmågan att skapa förtroende i möten, vara lyhörd och samtidigt affärsdriven. Ett högt eget driv och en stark känsla för att ta saker i mål. Erfarenhet av att arbeta mot tydliga mål – och att nå dem. Bakgrund inom kundservice eller bemanning är starkt meriterande – men viktigast är att du älskar försäljning, är rådgivande i din approach, och vill vara med och bygga affärer som skapar riktig nytta för kunden. Varför Hero? Hos oss får du vara med på en tillväxtresa där vi kombinerar hjärta med affärssinne. Vi är ett tight team som gillar att ha kul, utmana oss själva och fira framgångar tillsammans. Vi tror på frihet under ansvar, tydliga mål och en kultur där vi både skapar affärer och bygger människor.
Software Manager till expansivt tech-bolag inom industrin – etablera och leda framtidens team i Norden Har du en bakgrund inom mjukvaruimplementation i industriella miljöer, brinner för teknik och har ett naturligt ledarskap? Vill du ta nästa steg i karriären och vara med på en spännande tillväxtresa där du får bygga upp ett nordiskt team från grunden? Då kan detta vara din nästa utmaning! Vår kund – ett internationellt bolag med stark teknisk kompetens och innovativa lösningar för tillverkningsindustrin – söker nu en Software Manager till sitt svenska huvudkontor i Stockholm. Det här är en rekrytering där du blir en nyckelperson i organisationens etablering och utveckling på den nordiska marknaden. Om rollen I rollen som Software Manager har du det övergripande ansvaret för att etablera, utveckla och leda ett nytt nordiskt team med fokus på mjukvaruleveranser, implementationer och kundsupport. Du kommer att arbeta både strategiskt och operativt – med ena foten i det dagliga arbetet och den andra i att forma framtidens struktur, processer och teamkultur. Du kommer att: Rekrytera, leda och coacha ett tekniskt team med fokus på mjukvaruimplementation och support. Driva och optimera implementationer av företagets programvara hos kunder i tillverkande industri. Vara en viktig länk mellan utveckling, sälj och kund – och säkerställa att lösningarna är tekniskt och affärsmässigt anpassade. Utveckla och följa upp KPI:er, rutiner och processer för support och projektleveranser. Säkerställa hög kundnöjdhet genom kvalitet, tillgänglighet och teknisk kompetens. Vem är du? Vi söker dig som är en trygg och närvarande ledare med ett stort tekniskt intresse och erfarenhet av att arbeta nära produktion och affär. Du är van att arbeta operativt med komplexa system och känner dig bekväm i gränslandet mellan IT, automation och industriella processer. Vi ser gärna att du har: Flera års erfarenhet av mjukvaruimplementation i producerande bolag. Erfarenhet av system som t.ex. WMS (Warehouse Management Systems) samt integration mot ERP-system. Goda kunskaper i SQL och vana att arbeta med databaser i implementationssammanhang. En teknisk utbildning inom exempelvis automation, datateknik eller systemvetenskap. Erfarenhet av att leda team, projekt eller tekniska initiativ – formellt eller informellt. Flytande svenska och engelska, i tal och skrift. Det är meriterande om du har erfarenhet från tillväxtbolag eller varit med i etableringsskeden där struktur, kultur och processer byggs upp parallellt. Vad erbjuder vi? Här får du en central roll i ett globalt företag med stark teknikhöjd och ambitiösa framtidsplaner i Norden. Du får friheten att påverka, bygga och forma – samtidigt som du får stöttning av ett internationellt nätverk och etablerade lösningar. Möjlighet att etablera ett team från grunden. Varierande arbetsuppgifter med både operativa och strategiska inslag. Ett företag där teknik, innovation och kundvärde står i centrum. Modern arbetsmiljö i Stockholm med hybridmöjligheter. Låter detta som din nästa utmaning? Välkommen att skicka in din ansökan redan idag!
Nu tillsätter vi till vår kund en Teamledare inom Lön! Om Rollen I rollen som Teamledare inom lön kommer du att vara en central del av vår kunds lönefunktion. Du kommer att ha ett övergripande ansvar för löneprocessen, säkerställa korrekt hantering av löner och rapportering samt ge stöd till ditt team av lönespecialister. Du har daglig kontakt med chefer, löne- och ekonomiavdelningen, och ansvarar för att säkerställa en smidig och korrekt lönehantering. Utöver det kommer du att vara med och bidra till att förbättra och utveckla interna löneprocesser och rutiner. Huvudsakliga Arbetsuppgifter Ansvara för och leda hela löneprocessen. Utföra kontroller i Excel, hantera semesterlistor, frånvaro och löneartsgranskning. Säkerställa korrekt rapportering till myndigheter såsom Skatteverket, Kronofogden och Försäkringskassan. Hantera arbetsgivardeklarationer och rapportering till SCB. Fungera som stöd till dina kollegor i teamet och bidra till deras utveckling och lärande. Arbeta aktivt med omvärldsbevakning, följa nya lagar och regler som påverkar lönehanteringen. Vara delaktig i HR- och löneprojekt, samt driva och utveckla interna processer och manualer. Följa upp och hantera frågor från chefer och medarbetare kring lön och kollektivavtal. Dina erfarenheter Vi söker dig som har minst 3-5 års erfarenhet av lönearbete, gärna med erfarenhet av att arbeta med kollektivavtal inom exempelvis transport eller bygg. Du har goda kunskaper i lönesystemet AGDA, samt i Excel. Vi ser gärna att du har erfarenhet av att leda ett team eller ge stöd till andra. Du bör ha en grundläggande förståelse för arbetsrättens lagar och avtal och vara van vid att hantera löner för både kollektivanställda och tjänstemän. Det är även viktigt att du är digitalt kunnig och har en vilja att hålla dig uppdaterad på nya digitala lösningar och system. Kommunikationsfärdigheter på både svenska och engelska är viktiga för att lyckas i rollen. Personliga Egenskaper För att lyckas i rollen som Teamledare inom lön ser vi att du är prestigelös, positiv och strukturerad. Du har förmågan att skapa tydlighet och vägleda ditt team, samtidigt som du är flexibel och har en problemlösande inställning. Du trivs i en dynamisk miljö där förändring är en naturlig del av arbetsdagen, och du är trygg i din roll när det gäller att hantera utmaningar och ge support till både medarbetare och chefer. Företagskultur Vår kund är belägen i Stockholms innerstad, de erbjuder en prestigelös atmosfär med flexibilitet. De tillämpar en hybrid arbetsplatsmodell med möjlighet att arbeta på distans. Hur söker du? Detta är initialt ett konsultuppdrag på ett år med mycket goda chanser att bli överrekryterad till kunden. Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen ”ansök” längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig [email protected] Vi ser fram emot att läsa din ansökan!
Om tjänsten För vår kunds räkning söker vi nu en person inom Order Entry mot den norska marknaden. Kunden har sitt kontor beläget i Solna Strand. Att arbeta med Order Entry innebär ett administrativt arbete som ställer höga krav på noggrannhet och närvaro. Rollen innebär arbetsuppgifter som att hantera inkommande orderförfrågningar av företagets olika produkter. Dina arbetsuppgifter kommer främst bestå av att: Registrera och kontrollera ordrar Besvara frågor via telefon och mail t.ex. leveransfrågor Informera kunder angående t.ex. leveransförändringar Fakturering Returer Arkivering Möjligheter Här får du en möjlighet att komma in i ett globalt bolag och arbeta med nya utvecklande produkter. Rollen är för dig som gillar administrativt arbete och som vill arbeta med en produkt som gör skillnad! Krav För att trivas i rollen är du en lagspelare, hugger i där det behövs, lämnar ingen i sticket och är engagerad i ditt arbete. Du är en duktig administratör och har ett strukturerat arbetssätt. Vi tror att du har arbetat administrativt tidigare; orderläggning och fakturaerfarenhet är meriterande men inget krav. Vi ser gärna att du trivs med och har erfarenhet av någon form av kundkontakt. Du behärskar det norska, svenska och engelska språket på god nivå, både i tal och skrift. Tillträde, omfattning och anställning Detta är ett konsultuppdrag där du blir anställd av oss på Hero. Tjänsten är på heltid med kontorstider måndag till fredag. Du utgår ifrån en 37.5 timmars arbetsvecka. Start för anställningen är juni 2025. Hur söker du? Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen ”ansök” längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Madeleine Ranström på [email protected]. Vi ser fram emot att läsa din ansökan!
Om tjänsten Den tekniska supporten hos vår kund behöver nu utöka sin personalstyrka ytterligare och du kommer att tillhöra avdelningen Customer Experience. I rollen som dansktalande supportmedarbetare kommer du att supportera patienter och samarbetspartners som använder medicintekniska hjälpmedel. Du kommer även att ansvara för reklamationer och vara behjälplig i tekniska supportfrågor samt att arbeta proaktivt med användarna. Tjänsten inkluderar breda kontaktytor både internt och externt gällande bolagets produkter samt att svara på eventuella frågor. Ärenden tar du emot både genom telefon och mejl. Arbetsuppgifter Supportera användare och samarbetspartners gällande medicinskteknisk utrustning via mejl och telefon Orderhantering Ansvara för hela reklamationsflödet Om dig Vi ser att du tidigare arbetat i någon typ av servicefunktion och har telefonvana/datorvana. Du har ett tekniskt intresse och en god förmåga att guida dina kunder på ett pedagogiskt sätt. Du kommer att ha daglig kontakt med användare så din känsla för att göra det lilla extra är mycket viktig. Du är kommunikativ och mån om ett gott samarbete. Vidare tror vi att du är lösningsorienterad och ser positivt på de utmaningar du stöter på. Du talar och skriver obehindrat på danska då du kommer att arbeta mot danska kunder. Kvalifikationer För att trivas i rollen har du goda datakunskaper, det är en fördel om du har arbetet i Google Suite, Salesforce och Navision. Det är även viktigt att du är prestigelös, driven, lösningsorienterad och bidrar med din kompetens/erfarenhet och positiva energi till övriga i teamet. Erfarenhet från en servicefunktion med telefonen som sitt främsta arbetsverktyg. Har god systemvana. Flytande danska, samt svenska och engelska i tal samt skrift. Meriterande om du även talar flera nordiska språk. Tillträde, omfattning och anställning Detta är en konsulttillsättning, på 6 månader med mycket goda chanser till förlängning, med arbetstider måndag till fredag 08–17. Kontoret ligger i mycket ljusa och fräscha lokaler centralt i Alvik. Vi ser gärna att du kan starta så snart som möjligt men tar hänsyn till eventuell uppsägningstid. Hur söker du? Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen ”ansök” längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Madeleine på [email protected]. Vi ser fram emot att läsa din ansökan! “We are heart working” Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.
Kundservicemedarbetare – Start omgående! Är du en social och serviceinriktad person som brinner för att hjälpa andra? Vi söker just nu en kundservicemedarbetare med omgående start till vår kund i Östermalm! Om rollenSom kundservicemedarbetare blir du en del av ett engagerat team där du dagligen får hjälpa kunder och säkerställa att de får bästa möjliga service. Du kommer att besvara frågor via telefon, mail och chatt samt guida kunder till rätt lösningar med ett leende på läpparna. Rollen innebär en stor variation och passar dig som trivs med kundkontakt och problemlösning. Vi erbjuder: Arbete i fina och moderna lokaler på Östermalm En social och trivsam arbetsmiljö Stora möjligheter att bli överrekryterad av kund En roll där du får utveckla din serviceförmåga och kundkontakt Vi söker dig som: Är social, positiv och älskar att ta hand om människor Har tidigare erfarenhet av kundservice eller liknande roll (meriterande men ej ett krav) Är flytande i svenska och har goda kunskaper i engelska Är lösningsorienterad och trivs i en dynamisk miljö Ansökan Tjänsten ska tillsättas omgående, så vänta inte med din ansökan! Skicka in ditt CV och ett kort personligt brev där du berättar varför just du passar för rollen. Vi ser fram emot att höra från dig!
Vi söker dig som älskar teknik och vill göra skillnad! Är du tekniskt intresserad, framåtlutad och redo att ta dig an en spännande utmaning? Just nu letar vi efter en driven teknisk supportperson. Du kommer att vara baserad i centrala Stockholm och arbeta i en dynamisk och innovativ miljö. Om rollen I denna roll kommer du att: Support: Stötta användare och hantera tekniska problem i olika system och applikationer Felsök: Dagligen hantera allt från felsökning till support, mycket kontakt med kunder över telefon Vi söker dig som: Har ett genuint teknikintresse och kommer från någon typ av teknisk support tidigare. Är lösningsorienterad och vågar ta egna initiativ. Har erfarenhet av arbete med olika tekniska plattformar. Kommunicerar flytande på svenska och engelska. Är det dig vi letar efter? Skicka in din ansökan redan idag! Hur söker du? Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen ”ansök” längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Vi ser fram emot din ansökan! Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.
Är du en serviceinriktad person med tidigare erfarenhet från kundservice? Brinner du för att hjälpa människor? Då har vi det perfekta sommarjobbet för dig! Vi söker nu en engagerad och lösningsorienterad Customer Service Support som vill bli en del av vår kunds team över sommaren. Vad du kommer att göra: Ge förstklassig support till våra kunder via telefon och mejl Säkerställa att varje kund får en smidig och positiv upplevelse Samarbeta med kollegor för att ständigt förbättra våra processer och rutiner Som kundservicemedarbetare blir du en del av ett engagerat team där du dagligen får hjälpa kunder och säkerställa att de får bästa möjliga service. Du kommer att besvara frågor via telefon och mejl samt guida kunder till rätt lösningar. Rollen passar dig som trivs med kundkontakt och problemlösning. Vi söker dig som: Är social, positiv och älskar att ta hand om människor Har tidigare erfarenhet av kundservice eller liknande roll (meriterande men ej ett krav) Är flytande i svenska och har goda kunskaper i engelska Är lösningsorienterad och trivs i en dynamisk miljö Tillträde och omfattning Tjänsten ska tillsättas omgående, så vänta inte med din ansökan! Detta är ett konsultuppdrag vilket betyder att du blir anställd av Hero för uppdraget. För frågor om tjänsten och processen vänligen kontakta Madeleine Ranström på [email protected]
Om tjänsten Vi söker nu en ekonomiassistent inom leverantörsreskontra för vår kunds räkning med start omgående. Som Ekonomiassistent ingår du i ekonomiavdelningen och arbetar nära dina kollegor. I tjänsten ingår mycket kontakter med kollegor i verksamheten och kunder. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att innefatta: Leverantörsreskontra: granska, registrera, matcha, kontera och periodisering Bankavstämning, bokföring Kontakt med leverantörer och internt inom koncernen Om dig Vi ser gärna att du har arbetat med leverantörsreskontra tidigare, meriterande från storbolag, och har en relevant utbildning. För att trivas i rollen bör du vara flexibel och trivas att arbeta i en dynamisk och prestigelös miljö. Som person är du driven, van att arbeta självständigt, strukturerad, nyfiken och initiativtagande. Vidare står du för struktur och ordning och reda. Du är kommunikativ och trivs att arbeta brett med många arbetsuppgifter. Kvalifikationer Utbildning inom ekonomi Tidigare erfarenhet av leverantörsreskontra. Du talar och skriver flytande svenska och mycket god engelska. Du har mycket goda kunskaper i Officepaketet och främst Excel. Tillträde, omfattning och anställning Tjänsten är på heltid med start omgående eller så snart som möjligt. Arbetstiderna är kontorstider måndag till fredag. Detta är initialt ett konsultuppdrag där du blir anställd av Hero med chans till förlängning. Hur söker du? Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen ”ansök” längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa av rekryterare Madeleine Ranström på [email protected]. Vi ser fram emot att läsa din ansökan! “We are heart working” Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.
Välj ett jobb för att visa detaljer