Säljkoordinator till FireSeal

Om bolaget Företaget grundades för drygt 40 år sedan för att utföra ett uppdrag från den svenska staten - att brandtäta de svenska kärnkraftverken. (Att brandtäta innebär att man säkrar att bränder inte skall kunna sprida sig mellan olika förutbestämda zoner i ett objekt). Med avstamp i denna pionjärinsats har FireSeal under åren utvecklat en framgångsrik verksamhet inom två sektorer: marin- och offshoresektorn i Asien och USA, samt byggsektorn i främst Sverige och Norge, där FireSeal är marknadsledande inom mjuka brandtätningslösningar. FireSeal ingår i Bergman & Beving, en av norra Europas ledande nischleverantörer av hållbara och värdeskapande produkter och tjänster till industri- och byggsektorerna. Bergman & Beving äger bolag med ambitionen att ta en marknadsledande position inom utvalda nischer på sina huvudmarknader. Läs gärna mer på hemsidan www.fireseal.se Om tjänsten Vi söker en strukturerad, social och kommunikativ person som kan tänka sig att komma in i den spännande branschen för brandskydd. I rollen kommer du att bli en viktig del i bolagets säljorganisation. Detta är en möjlighet att få arbeta på ett företag som är i en spännande expansiv fas. I rollen kommer du att supportera säljorganisationen samt återförsäljare och arbeta på ett företag med tydlig teamkänsla. Det finns goda möjligheter till att växa med bolaget och utvecklas vidare i din karriär. Arbetsuppgifter I rollen som Säljsupport ansvarar du över många av de dagliga processerna och fungerar som spindeln i nätet på bolaget. Det är viktigt att du är strukturerad och att du har god personkännedom eftersom mycket av arbetet handlar om att kommunicera. Arbetsuppgifterna är väldigt varierande, Dina primära arbetsuppgifter kommer att innefatta: Orderläggning: Ta emot orders på telefon och mejl från kunder och återförsäljare. Lägga order för både den landbaserade och marina sidan av verksamheten. Säljsupport: Stötta säljarna med information om lagerstatus och leveranstider. Skicka offerter och andra arbetsuppgifter som en del i Säljteamet. Leveranskedja: Följa leveransflöden och administrera internationella frakter. Om dig För att passa i rollen tror vi att du är en lagspelare som är noggrann i ditt arbetssätt. Vidare är du organiserad och har en positiv attityd och ett tydligt driv. Du har en förmåga att hantera många uppgifter samtidigt, är målfokuserad och arbetar resultatorienterat. Du är kommunikativ och har en god förståelse för kunder samt deras behov. Har du även en naturlig serviceförmåga i ditt sätt att kommunicera med kunder är detta tjänsten för dig. Kvalifikationer - Avslutad gymnasial utbildning. - Erfarenhet från serviceorienterade arbete. - System van och goda kunskaper i Office-paketet. - Flytande svenska och engelska i tal samt skrift. Vi ser det som meriterande om du tidigare har tidigare arbetslivserfarenhet från administrativa eller orderläggande roller och har erfarenhet från att arbeta i affärssystem. Har du tidigare arbetat inom branscher såsom logistik, transport, bygg eller konstruktion är det mycket meriterande för tjänsten. Tillträde, omfattning och anställning Bolaget sitter i fina lokaler i norra Kista. Tjänsten är på heltid med start så snart som möjligt med hänsyn till eventuell uppsägningstid. Arbetstiderna är kontorstider måndag till fredag, 08:00-17:00. Detta är initialt ett konsultuppdrag på 6 månader där du är anställd av Hero med god möjlighet till överrekrytering. Vi har goda anställningsvillkor och förmåner, det erbjuds parkeringsmöjligheter och även gym i anslutning till kontoret. Hur söker du? Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen ”ansök” längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Cecilia Enfors Ravelli på [email protected]. Vi ser fram emot att läsa din ansökan! We are heart working” Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.

12 mars 2024
Sista ansökan:
29 augusti 2024
Techsupport NordicInfu Care - SOMMARJOBB

Om bolaget För vår kund NordicInfu Cares räkning ska vi nu tillsätta en teknisk supportmedarbetare på ett sommarvikariat. Nordic Infucare grundades i Stockholm 2004 med målet att erbjuda specialiserad behandling i hemmiljö för patienter som lider av kroniska sjukdomar. NordicInfu Care AB är ett stort växande bolag som finns i hela Norden och omsätter över 1 miljard SEK. Bolaget har idag 120 anställda i de nordiska länderna. NordicInfu Care tillhandahåller medicinteknisk utrustning, läkemedel och tjänster som underlättar behandling med läkemedel i hemmiljö på den nordiska marknaden. De arbetar inom fyra områden, Diabetes, Parkinson, Immunologi och PAH. Om tjänsten Den tekniska supporten behöver nu utöka sin personalstyrka ytterligare under sommaren med start från april och du kommer att tillhöra avdelningen Customer Experience. I rollen som supportmedarbetare kommer du att supportera patienter och samarbetspartners som använder Nordicinfu Cares medicintekniska hjälpmedel inom diabetes. Du kommer även att ansvara för reklamationer och vara behjälplig i tekniska supportfrågor samt att arbeta proaktivt med användarna. Tjänsten inkluderar breda kontaktytor både internt och externt gällande bolagets produkter samt att svara på eventuella frågor. Ärenden tar du emot både genom telefon, mejl och webformulär. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat bestå av: Supportera användare och samarbetspartners gällande medicinskteknisk utrustning via mejl och telefon. Orderhantering. Ansvara för hela reklamationsflödet. Möjligheter Detta är en möjlighet för dig som trivs i en föränderlig miljö där du kan vara med och påverka. Vill du vara med och göra skillnad genom att hjälpa andra människor och vill utvecklas och utmanas tillsammans med trevliga kollegor är detta en chans du inte får missa! Om dig Vi ser att du tidigare arbetat i någon typ av servicefunktion och har telefonvana/datorvana. Du har ett tekniskt intresse och en god förmåga att guida dina kunder på ett pedagogiskt sätt. Du kommer att ha daglig kontakt med användare så din känsla för att göra det lilla extra är mycket viktig. Du är kommunikativ och mån om ett gott samarbete. Vidare tror vi att du är lösningsorienterad och ser positivt på de utmaningar du stöter på. Kvalifikationer För att trivas i rollen har du goda datakunskaper, det är en fördel om du har arbetet i Google Suite, Salesforce och Navision. Det är även viktigt att du är prestigelös, driven, lösningsorienterad och bidrar med din kompetens/erfarenhet och positiva energi till övriga i teamet. Erfarenhet från en servicefunktion med telefonen som sitt främsta arbetsverktyg. Har god systemvana. Flytande svenska och engelska i tal samt skrift. Vi ser det som mycket meriterande om du tidigare har erfarenhet i från Medtech branschen eller erfarenhet ifrån vården. Det är starkt meriterande om du har kunskap om typ 1 diabetes och om du talar flera nordiska språk. Tillträde, omfattning och anställning Uppdraget är på heltid med arbetstider måndag till fredag 08-17, start onboarding i april. Kontoret ligger i mycket ljusa och fräscha lokaler centralt i Alvik. Detta är initialt ett konsultuppdrag mellan april-augusti, med goda chanser till att få arbeta i höst också. Du blir anställd av oss på Hero. Hur söker du? Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen ”ansök” längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig [email protected] Vi ser fram emot att läsa din ansökan! We are heart working” Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.

11 mars 2024
Sista ansökan:
28 augusti 2024
Dansktalande Techsupport NordicInfu Care - SOMMARJOBB

Om bolaget För vår kund NordicInfu Cares räkning ska vi nu tillsätta en teknisk supportmedarbetare på ett sommarvikariat. Nordic Infucare grundades i Stockholm 2004 med målet att erbjuda specialiserad behandling i hemmiljö för patienter som lider av kroniska sjukdomar. NordicInfu Care AB är ett stort växande bolag som finns i hela Norden och omsätter över 1 miljard SEK. Bolaget har idag 120 anställda i de nordiska länderna. NordicInfu Care tillhandahåller medicinteknisk utrustning, läkemedel och tjänster som underlättar behandling med läkemedel i hemmiljö på den nordiska marknaden. De arbetar inom fyra områden, Diabetes, Parkinson, Immunologi och PAH. Om tjänsten Den tekniska supporten behöver nu utöka sin personalstyrka ytterligare under sommaren med start från april och du kommer att tillhöra avdelningen Customer Experience. I rollen som dansktalande supportmedarbetare kommer du att supportera patienter och samarbetspartners som använder Nordicinfu Cares medicintekniska hjälpmedel inom diabetes. Du kommer även att ansvara för reklamationer och vara behjälplig i tekniska supportfrågor samt att arbeta proaktivt med användarna. Tjänsten inkluderar breda kontaktytor både internt och externt gällande bolagets produkter samt att svara på eventuella frågor. Ärenden tar du emot både genom telefon, mejl och webformulär. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat bestå av: Supportera användare och samarbetspartners gällande medicinskteknisk utrustning via mejl och telefon. Orderhantering. Ansvara för hela reklamationsflödet. Möjligheter Detta är en möjlighet för dig som trivs i en föränderlig miljö där du kan vara med och påverka. Vill du vara med och göra skillnad genom att hjälpa andra människor och vill utvecklas och utmanas tillsammans med trevliga kollegor är detta en chans du inte får missa! Om dig Vi ser att du tidigare arbetat i någon typ av servicefunktion och har telefonvana/datorvana. Du har ett tekniskt intresse och en god förmåga att guida dina kunder på ett pedagogiskt sätt. Du kommer att ha daglig kontakt med användare så din känsla för att göra det lilla extra är mycket viktig. Du är kommunikativ och mån om ett gott samarbete. Vidare tror vi att du är lösningsorienterad och ser positivt på de utmaningar du stöter på. Du talar och skriver obehindrat på danska då du kommer att arbeta mot danska kunder. Kvalifikationer För att trivas i rollen har du goda datakunskaper, det är en fördel om du har arbetet i Google Suite, Salesforce och Navision. Det är även viktigt att du är prestigelös, driven, lösningsorienterad och bidrar med din kompetens/erfarenhet och positiva energi till övriga i teamet. Erfarenhet från en servicefunktion med telefonen som sitt främsta arbetsverktyg. Har god systemvana. Flytande danska, samt svenska och engelska i tal samt skrift. Vi ser det som mycket meriterande om du tidigare har erfarenhet i från Medtech branschen eller erfarenhet ifrån vården. Det är starkt meriterande om du har kunskap om typ 1 diabetes och om du talar flera nordiska språk. Tillträde, omfattning och anställning Uppdraget är på heltid med arbetstider måndag till fredag 08-17, start onboarding i april. Kontoret ligger i mycket ljusa och fräscha lokaler centralt i Alvik. Detta är initialt ett konsultuppdrag mellan april-augusti, med goda chanser till att få arbeta i höst också. Du blir anställd av oss på Hero. Hur söker du? Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen ”ansök” längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig [email protected] Vi ser fram emot att läsa din ansökan! We are heart working” Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.

11 mars 2024
Sista ansökan:
28 augusti 2024
Finsktalande Techsupport NordicInfu Care - SOMMARJOBB

Om bolaget För vår kund NordicInfu Cares räkning ska vi nu tillsätta en teknisk supportmedarbetare på ett sommarvikariat. Nordic Infucare grundades i Stockholm 2004 med målet att erbjuda specialiserad behandling i hemmiljö för patienter som lider av kroniska sjukdomar. NordicInfu Care AB är ett stort växande bolag som finns i hela Norden och omsätter över 1 miljard SEK. Bolaget har idag 120 anställda i de nordiska länderna. NordicInfu Care tillhandahåller medicinteknisk utrustning, läkemedel och tjänster som underlättar behandling med läkemedel i hemmiljö på den nordiska marknaden. De arbetar inom fyra områden, Diabetes, Parkinson, Immunologi och PAH. Om tjänsten Den tekniska supporten behöver nu utöka sin personalstyrka ytterligare under sommaren med start från april och du kommer att tillhöra avdelningen Customer Experience. I rollen som finsktalande supportmedarbetare kommer du att supportera patienter och samarbetspartners som använder Nordicinfu Cares medicintekniska hjälpmedel inom diabetes. Du kommer även att ansvara för reklamationer och vara behjälplig i tekniska supportfrågor samt att arbeta proaktivt med användarna. Tjänsten inkluderar breda kontaktytor både internt och externt gällande bolagets produkter samt att svara på eventuella frågor. Ärenden tar du emot både genom telefon, mejl och webformulär. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat bestå av: Supportera användare och samarbetspartners gällande medicinskteknisk utrustning via mejl och telefon. Orderhantering. Ansvara för hela reklamationsflödet. Möjligheter Detta är en möjlighet för dig som trivs i en föränderlig miljö där du kan vara med och påverka. Vill du vara med och göra skillnad genom att hjälpa andra människor och vill utvecklas och utmanas tillsammans med trevliga kollegor är detta en chans du inte får missa! Om dig Vi ser att du tidigare arbetat i någon typ av servicefunktion och har telefonvana/datorvana. Du har ett tekniskt intresse och en god förmåga att guida dina kunder på ett pedagogiskt sätt. Du kommer att ha daglig kontakt med användare så din känsla för att göra det lilla extra är mycket viktig. Du är kommunikativ och mån om ett gott samarbete. Vidare tror vi att du är lösningsorienterad och ser positivt på de utmaningar du stöter på. Du talar och skriver obehindrat på finska då du kommer att arbeta mot finska kunder. Kvalifikationer För att trivas i rollen har du goda datakunskaper, det är en fördel om du har arbetet i Google Suite, Salesforce och Navision. Det är även viktigt att du är prestigelös, driven, lösningsorienterad och bidrar med din kompetens/erfarenhet och positiva energi till övriga i teamet. Erfarenhet från en servicefunktion med telefonen som sitt främsta arbetsverktyg. Har god systemvana. Flytande finska, samt svenska och engelska i tal samt skrift. Vi ser det som mycket meriterande om du tidigare har erfarenhet i från Medtech branschen eller erfarenhet ifrån vården. Det är starkt meriterande om du har kunskap om typ 1 diabetes och om du talar flera nordiska språk. Tillträde, omfattning och anställning Uppdraget är på heltid med arbetstider måndag till fredag 08-17, start onboarding i april. Kontoret ligger i mycket ljusa och fräscha lokaler centralt i Alvik. Detta är initialt ett konsultuppdrag mellan april-augusti, med goda chanser till att få arbeta i höst också. Du blir anställd av oss på Hero. Hur söker du? Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen ”ansök” längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig [email protected] Vi ser fram emot att läsa din ansökan! We are heart working” Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.

11 mars 2024
Sista ansökan:
28 augusti 2024
Norsktalande Techsupport NordicInfu Care - SOMMARJOBB

Om bolaget För vår kund NordicInfu Cares räkning ska vi nu tillsätta en teknisk supportmedarbetare på ett sommarvikariat. Nordic Infucare grundades i Stockholm 2004 med målet att erbjuda specialiserad behandling i hemmiljö för patienter som lider av kroniska sjukdomar. NordicInfu Care AB är ett stort växande bolag som finns i hela Norden och omsätter över 1 miljard SEK. Bolaget har idag 120 anställda i de nordiska länderna. NordicInfu Care tillhandahåller medicinteknisk utrustning, läkemedel och tjänster som underlättar behandling med läkemedel i hemmiljö på den nordiska marknaden. De arbetar inom fyra områden, Diabetes, Parkinson, Immunologi och PAH. Om tjänsten Den tekniska supporten behöver nu utöka sin personalstyrka ytterligare under sommaren med start från april och du kommer att tillhöra avdelningen Customer Experience. I rollen som norsktalande supportmedarbetare kommer du att supportera patienter och samarbetspartners som använder Nordicinfu Cares medicintekniska hjälpmedel inom diabetes. Du kommer även att ansvara för reklamationer och vara behjälplig i tekniska supportfrågor samt att arbeta proaktivt med användarna. Tjänsten inkluderar breda kontaktytor både internt och externt gällande bolagets produkter samt att svara på eventuella frågor. Ärenden tar du emot både genom telefon, mejl och webformulär. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat bestå av: Supportera användare och samarbetspartners gällande medicinskteknisk utrustning via mejl och telefon. Orderhantering. Ansvara för hela reklamationsflödet. Möjligheter Detta är en möjlighet för dig som trivs i en föränderlig miljö där du kan vara med och påverka. Vill du vara med och göra skillnad genom att hjälpa andra människor och vill utvecklas och utmanas tillsammans med trevliga kollegor är detta en chans du inte får missa! Om dig Vi ser att du tidigare arbetat i någon typ av servicefunktion och har telefonvana/datorvana. Du har ett tekniskt intresse och en god förmåga att guida dina kunder på ett pedagogiskt sätt. Du kommer att ha daglig kontakt med användare så din känsla för att göra det lilla extra är mycket viktig. Du är kommunikativ och mån om ett gott samarbete. Vidare tror vi att du är lösningsorienterad och ser positivt på de utmaningar du stöter på. Du talar och skriver obehindrat på norska då du kommer att arbeta mot norska kunder. Kvalifikationer För att trivas i rollen har du goda datakunskaper, det är en fördel om du har arbetet i Google Suite, Salesforce och Navision. Det är även viktigt att du är prestigelös, driven, lösningsorienterad och bidrar med din kompetens/erfarenhet och positiva energi till övriga i teamet. Erfarenhet från en servicefunktion med telefonen som sitt främsta arbetsverktyg. Har god systemvana. Flytande norska, samt svenska och engelska i tal samt skrift. Vi ser det som mycket meriterande om du tidigare har erfarenhet i från Medtech branschen eller erfarenhet ifrån vården. Det är starkt meriterande om du har kunskap om typ 1 diabetes och om du talar flera nordiska språk. Tillträde, omfattning och anställning Uppdraget är på heltid med arbetstider måndag till fredag 08-17, start onboarding i april. Kontoret ligger i mycket ljusa och fräscha lokaler centralt i Alvik. Detta är initialt ett konsultuppdrag mellan april-augusti, med goda chanser till att få arbeta i höst också. Du blir anställd av oss på Hero. Hur söker du? Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen ”ansök” längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig [email protected] Vi ser fram emot att läsa din ansökan! We are heart working” Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.

11 mars 2024
Sista ansökan:
28 augusti 2024
Dansktalande Techsupport till Nordic Infucare

Om bolaget För vår kund NordicInfu Cares räkning ska vi nu tillsätta en teknisk supportmedarbetare. Nordic Infucare grundades i Stockholm 2004 med målet att erbjuda specialiserad behandling i hemmiljö för patienter som lider av kroniska sjukdomar. NordicInfu Care AB är ett stort växande bolag som finns i hela Norden och omsätter över 1 miljard SEK. Bolaget har idag 120 anställda i de nordiska länderna. NordicInfu Care tillhandahåller medicinteknisk utrustning, läkemedel och tjänster som underlättar behandling med läkemedel i hemmiljö på den nordiska marknaden. De arbetar inom fyra områden, Diabetes, Parkinson, Immunologi och PAH. Läs gärna mer på hemsidan http://www.infucare.se/. Om tjänsten Den tekniska supporten behöver nu utöka sin personalstyrka ytterligare och du kommer att tillhöra avdelningen Customer Experience. I rollen som dansktalande supportmedarbetare kommer du att supportera patienter och samarbetspartners som använder Nordicinfu Cares medicintekniska hjälpmedel inom diabetes. Du kommer även att ansvara för reklamationer och vara behjälplig i tekniska supportfrågor samt att arbeta proaktivt med användarna. Tjänsten inkluderar breda kontaktytor både internt och externt gällande bolagets produkter samt att svara på eventuella frågor. Ärenden tar du emot både genom telefon, mejl och webformulär. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat bestå av: Supportera användare och samarbetspartners gällande medicinskteknisk utrustning via mejl och telefon. Orderhantering. Ansvara för hela reklamationsflödet. Möjligheter Detta är en möjlighet för dig som trivs i en föränderlig miljö där du kan vara med och påverka. Vill du vara med och göra skillnad genom att hjälpa andra människor och vill utvecklas och utmanas tillsammans med trevliga kollegor är detta en chans du inte får missa! Om dig Vi ser att du tidigare arbetat i någon typ av servicefunktion och har telefonvana/datorvana. Du har ett tekniskt intresse och en god förmåga att guida dina kunder på ett pedagogiskt sätt. Du kommer att ha daglig kontakt med användare så din känsla för att göra det lilla extra är mycket viktig. Du är kommunikativ och mån om ett gott samarbete. Vidare tror vi att du är lösningsorienterad och ser positivt på de utmaningar du stöter på. Du talar och skriver obehindrat på danska då du kommer att arbeta mot danska kunder. Kvalifikationer För att trivas i rollen har du goda datakunskaper, det är en fördel om du har arbetet i Google Suite, Salesforce och Navision. Det är även viktigt att du är prestigelös, driven, lösningsorienterad och bidrar med din kompetens/erfarenhet och positiva energi till övriga i teamet. Erfarenhet från en servicefunktion med telefonen som sitt främsta arbetsverktyg. Har god systemvana. Flytande danska, samt svenska och engelska i tal samt skrift. Vi ser det som mycket meriterande om du tidigare har erfarenhet i från Medtech branschen eller erfarenhet ifrån vården. Det är starkt meriterande om du har kunskap om typ 1 diabetes och om du talar flera nordiska språk. Tillträde, omfattning och anställning Uppdraget är på heltid med arbetstider måndag till fredag 08-17. Kontoret ligger i mycket ljusa och fräscha lokaler centralt i Alvik. Detta är initialt ett konsultuppdrag på 6 månader där du är anställd av Hero med chans till övertag. Vi ser gärna att du kan starta så snart som möjligt men tar hänsyn till eventuell uppsägningstid. Hur söker du? Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen ”ansök” längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Cecilia Enfors på [email protected]. Vi ser fram emot att läsa din ansökan! We are heart working” Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.

29 februari 2024
Sista ansökan:
17 augusti 2024
Dansktalande kundservicemedarbetare för kommande uppdrag

Din profil: Vi söker dig som har erfarenhet inom service och kundmöten. Du kan ha arbetat inom reception, kundservice eller en BackOffice funktion. Du har erfarenhet av att ha telefonen och datorn som ditt verktyg och trivs att arbeta i breda och varierande roller. Vidare tror vi att du har arbetat med administrativa uppgifter och du känner dig trygg med Office paketet. Du vill utvecklas inom service och administration. Våra uppdrag är främst inom, kundservice, BackOffice och ordersupport. Som person tror vi att du är service- och kundorienterad, du är genuint engagerad i ditt möte med varje individ och kund. Du är noggrann och trivs med att arbeta i en ansvarsfull roll med många kontaktytor och där du ges frihet under ansvar. Vi ser att du är kommunikativt lagd samt har förmågan att strukturera upp dina arbetsuppgifter. Vi värdesätter ett handlingskraftigt arbetssätt och en vilja att lära sig nytt. Vi ser vidare att du har god datorvana och lätt för att snabbt sätta dig in i nya affärssystem för att trivas i rollen som Backoffice medarbetare. Självklart är du flytande i danska i tal och skrift. Tillträde, omfattning och anställning: Vi söker dig som vill arbeta heltid, vanligtvis gäller kontorstider mellan 8-17 eller 9-18. Våra kunder sitter i stor Stockholm så vi söker dig som är intresserad av allt från Norr- till söderort. Vanligtvis är våra uppdrag 6 månader med förlängt uppdrag eller en överrekrytering till kund. Hur söker du? Vi tar emot ansökningar via knappen ”ansök” längst ner i annonsen, registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Cecilia Enfors Ravelli på [email protected]. Vi ser fram emot att läsa din ansökan!

29 februari 2024
Sista ansökan:
15 augusti 2024
Redovisningsekonom deltid

Om Hero och Closers Hero är specialister på konsultlösningar och rekrytering inom ekonomi, HR, administration och service. Closers är en headhuntingbyrå specialiserad på att rekrytera inom Marknad och Försäljning. Under 2024 startar vi även upp Addere - specialiserade på Executive Search och Interim. Våra kunder och kandidater väljer oss för att vi håller vad vi lovar och är genuint intresserade av att göra hållbara matchningar som gynnar både kunden och kandidaten. Vi är både rådgivande och konsultativa i våra kundmöten och intervjuer, allt för att säkerställa att rätt person hamnar på rätt plats och att bidra med ett mervärde till vår målgrupp. Vi är kollektivavtalsanslutna och auktoriserade via Almega. Men, vi är också mycket mer än bara rekryterings- och konsultföretag - Vi bryr oss om vår omvärld och vi sätter människan i centrum. Vi kallar det för att "jobba med hjärtat". Rollen som redovisningsekonom hos oss Vi söker en kollega under ett föräldravikariat. Vi söker en ekonom som tillsammans med våra VDar och i nära samarbete med vår digitala ekonomibyrå PE Accounting vill ta ett helhetsansvar för vår ekonomifunktion. Du som vill utvecklas inom ekonomi och drivs av att få stor frihet under ansvar, upprätta strukturer och bygga goda interna relationer kommer trivas utmärkt hos oss. Som ekonom hos oss har du en bred och varierande roll där du samarbetar nära respektive bolags VD. Arbetsuppgifterna kommer bl.a. att innefatta ansvar för den löpande redovisningen, löner, månadsrapporter, samt att stötta vår ekonomibyrå med information. Möjligheter och kultur Långsiktighet är ett av våra ledord. Du kan känna dig trygg med att kunna kombinera arbetsliv, familj och fritid på ett sunt sätt då vi har en kultur som uppmuntrar välmående och balans i livet. Vi är ambitiösa och strävar samtidigt efter välmående medarbetare som har kul på jobbet! För oss är det självklart att välkomna medarbetares vilja att vara med och utveckla företagets arbetssätt, rutiner och processer. Vi som företag blir mer framgångsrika om vi inkluderar våra medarbetare i utvecklingen! Kompetensprofil Vi söker dig som har en relevant utbildning inom Ekonomi. Vi tror att du har flera års erfarenhet från att arbeta i en bred ekonomiroll, mycket meriterande om den innefattat lön. Vi tror att du besitter en god systemvana och är skicklig inom Excel. Vi söker dig som delar våra värderingar och vårt affärstänk. Du är en positiv, driven, strukturerad och noggrann person. Vår vardag är väldigt affärsnära och vi samarbetar mycket varpå det är viktigt att du förstår värdet av gott samarbete och att vara prestigelös. Omfattning och tillträde Tjänsten är på deltid, ca 50- 75% tillträde sker snarast men beroende på din tillgänglighet och sträcker sig fram till årsskiftet 24/25. Vi har i dagsläget ett härligt kontor på Kungsholmen (T-bana Fridhemsplan) som vi delar mellan systerbolagen. Lön och förmåner - Fast månadslön - Friskvårdsbidrag - Flexibla arbetstider och hybrid arbetsplats - Pension och försäkringar enligt kollektivavtal Ansökan Du ansöker till tjänsten genom att klicka på knappen ”ansök”. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa av Cecilia Enfors Ravelli som nås på [email protected] Vi ser fram emot att läsa din ansökan!

28 februari 2024
Sista ansökan:
16 augusti 2024
Vill du bli headhuntad?

Om Hero och vårt engagemang Våra kunder och konsulter väljer oss för att vi håller vad vi lovar och är genuint intresserade av att göra hållbara matchningar som gynnar alla parter. Vi brinner för vårt uppdrag och är både rådgivande och konsultativa i våra kundmöten, allt för att säkerställa att rätt person hamnar på rätt plats och att bidra med ett mervärde till vår målgrupp. Våra största styrkor är långsiktigt fokus, hög kvalité på service och snabb återkoppling gentemot våra kunder, konsulter och kandidater. Vi är specialister på bemanning, interim och rekrytering inom kompetensområden som Ekonomi, Administration, HR, Marknad, IT och Teknik samt Kundservice och våra rekryterare levererar med stor känsla för kvalitet och service. Men, vi är också mycket mer än bara ett rekryterings- och bemanningsföretag - Vi bryr oss om vår omvärld och vi sätter människan i centrum. Vi kallar det för att "jobba med hjärtat". Vi har tidigare skänkt över 500. 000 SEK till olika välgörenhetsprojekt och skänker alltid minst en krona vidare från varje arbetad konsulttimme. Vi tror på att skapa förutsättningar för våra kunder och konsulter att finna verktyg för att kunna skapa en tillvaro av balans, engagemang och hälsa. Det innebär att våra konsulter bland annat får en digital utbildning i holistisk hälsa, tillgång till digitala anonyma terapeutiska samtal samt ett friskvårdsbidrag på 5000 kronor. Vi har kollektivavtal, fasta månadslöner och är ett auktoriserat bemanningsföretag via Almega. Bli Headhuntad Vi på Hero arbetar mycket uppsökande i våra rekryteringsprocesser och använder oss av vårt eget nätverk, externa databaser samt LinkedIn. Vi är måna om hantverket rekrytering och matchning på riktigt för våra kandidater och kunder. Vi öppnar därför upp en möjlighet för dig att öka dina chanser att också bli headhuntad av våra fantastiskt pricksäkra rekryterare och ligga steget för ditt nästa drömjobb! Hur ska du gå till väga för att utöka dina möjligheter: - Skicka in ditt CV - Berätta för oss vad som är viktigt för dig på nästkommande arbetsplats - Vilka roller är du intresserad av att bli kontaktad gällande? Om processen: Detta är en spontanansökan för att bli öka dina möjligheter att bli headhuntad. Om och när vi hittar en potentiellt lämplig tjänst och matchning, så kommer vi att höra av oss till dig för avstämning. För sedvanlig återkoppling, uppföljning, frågor kring våra övriga aktiva processer och annonser samt ansökningar hänvisar vi till ansvarig rekryterare specifikt för den tjänsten. Vad väntar du på? Öka dina möjligheter att bli headhuntad redan idag genom att klicka på ansök!

23 februari 2024
Sista ansökan:
30 juni 2024
Norsktalande - Customer Service Agent

Vi på Hero söker nu för kunds räkning en norsktalande Customer Service Agent. Är du en förtroendeingivande person som älskar att arbeta med människor och har en fallenhet för detektivarbete? Du kommer att vara bryggan mellan problem och lösning så om ovan stämmer in på dig, då är detta en position vi vill att du söker! Exempel på arbetsuppgifter - Ta emot inkommande samtal och mejl - Ärende- och orderhantering - Reklamations- och returhantering - Fakturering och avtalshantering - Administrera kunder och ärenden i diverse affärs- och CRMsystem - Övrig administration i officepaketet Om dig För att trivas i en roll inom kundservice så tror vi att du är en person som trivs med att arbeta med mycket kundkontakt över telefon och mail. Vi ser att du är ansvarstagande, noggrann och strukturerad samt brinner för att leverera kundnöjdhet och service i världsklass. Vidare är du en lösningsorienterad, initiativtagande och driven person som trivs med att arbeta självgående såväl som i grupp. Kvalifikationer - God telefon- och datorvana - Flytande i Norska, både i tal och skrift - Erfarenhet av kundtjänst och administration Arbetstider, tillträde och omfattning Arbetstiderna är under måndag till fredag, kontorstider. Vi tillsätter denna typ av roll regelbundet och vi ser gärna att du är tillgänglig på kort varsel då intervjuer sker löpande. Tjänsten kan vara både ett konsultuppdrag eller en direktrekrytering till kund. Hur söker du? Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen ”ansök” längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Erik Blom på [email protected]. Vi ser fram emot att läsa din ansökan! We are heart working” Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.

23 februari 2024
Sista ansökan:
30 juni 2024