Lediga jobb hos OnePartnerGroup GGVV AB
Har du tidigare erfarenhet som ställare och arbetat med formblåsning? Vill du jobba på ett innovativt och spännande företag som jobbar mot plastindustrin? Då kan du vara den vi söker efter! Vi på OnePartnerGroup söker nu en formblåsningsställare på deltid till ett företag i Värnamo! Dina arbetsuppgifter Dina arbetsuppgifter kommer innefatta att köra maskinerna, programmera, göra verktygsbyten, samt genomföra kvalitetskontroller. Du kommer främst att ansvara för formblåsningen av produkterna, där du skall ställa om maskinerna till att köra återvunnen plast. Maskinen skall köra ungefär 10 gånger per år och då en vecka i stöten. Denna tjänst avser en anställningsform på deltid, med god chans till heltid vid gedigen erfarenhet och kunskap inom yrket. Bakgrund Tidigare erfarenhet som ställare, specifikt arbetat med formblåsning. Alternativt utbildad ställare med formblåsning. Körkort B och tillgång till bil. Hantera svenska i tal och skrift. Truckkort är meriterande. Personliga egenskaper Van att arbeta självständigt och kan ta egna initiativ. Som person är du mycket händig och engagerad i ditt arbete. Du är noggrann, flexibel och högt kvalitetstänk, har lätt för att ta till dig instruktioner och direktiv. Du är driven, självgående och ser vad som behöver göras och gillar högt tempo. Placeringsort: Värnamo Arbetstid: Dagtid Tillträde: Omgående Anställningsform: Deltid, med god chans till heltid. Visst låter det intressant? I denna process jobbar vi med löpande urval och tillsättning, vilket betyder att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. När du har visat intresse för tjänsten matchar vi din ansökan med tjänsten och vi kontaktar dig via mail eller telefon för återkoppling. Är du aktuell för tjänsten träffas vi på en intervju och under processen sker även referenstagning. På grund av GDPR-lagen tar vi endast emot ansökningar via vår hemsida. För ytterligare frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Stina Runesson på mejladressen [email protected]. Vi ser framemot din ansökan!
Enoc System grundades redan 1935 och har successivt utvecklats till en av Skandinaviens främsta tillverkare och leverantör av kapslingar och tillbehör för nätverks- och datainstallationer med verksamhet i flera länder i norra Europa. Enoc System är ett familjeägt företag som kännetecknas av stabilitet och trygghet. Under årens lopp har vi växt och utvecklats som bolag och det vill vi fortsätta göra. Hos oss ska det vara kul att jobba och vi hjälper varandra för att tillsammans nå gemensamma mål. Vi jobbar med utveckling av egna produkter i en spännande bransch som med all säkerhet kommer utvecklas än mer framöver och i närtid är exempelvis utbyggnad av 5G-nät bara ett exempel. Vi ser framemot vår fortsatta resa framåt och hoppas du vill vara med på det tåget. Läs gärna mer om oss på enocsystem.com/sv/ Är du personen som har ett genuint intresse av design och teknik, vill jobba med att utveckla produkter från ax till limpa och jobba på ett företag som präglas av stabilitet, glädje och frihet under ansvar för dig som medarbetare? Vi på Enoc System söker nu en produktutvecklare, kanske är det du som är vår nya kollega? Dina arbetsdagar: Som produktutvecklare hos oss på Enoc System kommer du tillsammans med dina kollegor ta fram nya produkter, både till standardsortiment och för kundspecifika önskemål, och detta från "ax till limpa". Spektrat av produkter kommer vara från en kabelbygel till ett helt datacenter så du kan räkna med en variation av olika produkter. Det innebär att i sin tur att du kommer jobba med såväl projektledning under produktutvecklingsprocesserna, design av produkter, konstruktion/ritande i CAD, prototyputvärdering, framtagande av marknadsmaterial men du kommer även ha kontakt med såväl underleverantörer som kunder. Vi är stolta över att våra kunder finns såväl i Sverige som internationellt. Du kommer jobba i ett team om tre personer och du rapporterar direkt till Tekniskt ansvarig. Kommer du trivas i denna tjänst? För att du ska trivas i denna tjänst ser vi att du har en relevant utbildning inom detta område alternativt några års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter där du hanterar Solid Works eller liknande program. Projektledning är också något du trivs att jobba med och något som du har jobbat med innan. Du kommer konstruera produkter i olika typer av material, exempelvis plåt, aluminium, zink och plast och vi ser därför att du har känsla och intresse för detta. Du hanterar svenska och engelska i både tal och skrift. Att tänka utanför boxen men samtidigt vara analytisk och eftertänksam är betydelsefulla komponenter hos dig personlighetsmässigt. Vidare är du en driven person som inte har några problem att jobba såväl självständigt som tillsammans med kollegor, leverantörer och kunder. Ditt intresse för design och teknik är stort och du gillar att jobba i det lilla men stabila och trygga bolaget. Vi erbjuder dig: Enoc är ett bolag och en bransch som ligger rätt i tiden. Vi ser personalen som vår främsta resurs och satsar därför mycket för att vår personal ska trivas och ha det så bra som möjligt! Du kommer arbeta i en miljö präglad av laganda, där vi har ödmjukhet inför varandras kompetens. Vi erbjuder dig möjlighet att växa och utvecklas på en arbetsplats där du som medarbetare får möjlighet att ta eget ansvar. Vi ser fram emot att välkomna dig till oss som vår nya kollega! Visst låter det spännande? I denna rekrytering samarbetar Enoc System med OnePartnerGroup. Vi arbetar med löpande urval så vänta inte med din ansökan. Läs gärna mer och ansök via www.onepartnergroup.se. För ytterligare frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Rekryteringskonsult/search Stina Runesson [email protected]
JOBmeal är en ledande leverantör av kaffelösningar och närliggande tjänster till främst kontorsmarknaden och andra arbetsplatser. De finns representerade i hela landet genom 28 kontor från Kiruna i norr till Malmö i söder och brinner för att leverera riktigt gott kaffe och att sätta guldkant på sina kunders vardag. Kring kaffe samarbetar JOBmeal med alla de stora svenska kafferosterierna. Utöver kaffe, erbjuds även ett rikt sortiment av kringliggande produkter, allt för att förhöja kundernas totalupplevelse. För att få en bild av JOBmeal får du gärna läsa mer på JOBmeal - https://www.jobmeal.se/om-oss! eller följa oss i sociala medier. JOBmeal expanderar och söker nu en ny Account Manager! Vi letar efter dig som har passion för kaffe, besitter ett stort eget driv och viktigast av allt älskar att vinna och ger inte upp! Tycker du, precis som JOBmeal, att kaffe är en mänsklig rättighet? Då kan du vara den vi söker! Din roll: JOBmeal är på jakt efter en Säljare som brinner för att krydda upp våra kunders affärer och servera dem de bästa möjligheterna. Om du älskar att bygga starka relationer, är hungrig på framgång och vill vara en del av ett gäng som tar bokstavlig kärlek till kaffe och arbete på allvar, då har du kommit rätt! Som Account Manager på JOBmeal kommer du att spela en nyckelroll i att hjälpa våra kunder i att skapa en bättre arbetsmiljö där kaffet är en grundförutsättning oavsett om målet är att skapa en samlingsplats, leverera energi eller sätta guldkant på vardagen. Du kommer vara stationerad i Bredaryd och arbeta med kunder i hela GGVV-regionen. Du kommer ingå i region Öst-Västbo där ni är ett team om 5 säljare i regionen och en regional försäljningschef som kartlägger kunderna, finner behoven och följer upp till affär. Antal medarbetare totalt i regionen är ca 50 st. Dina huvudsakliga ansvarsområden inkluderar: Prospektering av potentiella kunder och affärsmöjligheter. Boka dina egna möten hos nya och befintliga kunder. Förhandla, skriva avtal och ansvara för att kunderna får sin kaffeautomat i tid. Förstå kundens behov och erbjuda skräddarsydda lösningar Anordna cupping för kunder Bygga starka, långsiktiga relationer med våra kunder. Uppnå och överträffa säljmål. Din profil: För att lyckas i tjänsten som serviceinriktad Account Manager har du en naturlig känsla för att leverera bästa möjliga service för dina kunder. Du är utåtriktad, har en professionell framtoning och har lätt för att bygga och underhålla goda relationer. Du har ett stort affärsfokus, arbetar proaktivt och drivs av att göra affärer. Som person är du resultatinriktad och gillar att arbeta efter uppsatta mål och överträffa dina egna säljmål men även kundernas förväntningar. Du har en positiv inställning, är flexibel och har en stor portion av tålamod där du aldrig ger upp. För att vara aktuell i tjänsten ser vi att du har: Erfarenhet inom försäljning och relationsskapande. Entusiasm för kaffe och hög service. God förmåga att kommunicera både i tal och skrift på svenska och engelska. Grundläggande kunskaper i officepaketet B körkort. Vi ser det som meriterande om du har erfarenhet av B2B försäljning och CRM system men viktigast är att du har intresset, drivet och viljan att lära dig! Vi erbjuder dig: Stora möjligheter att utvecklas och växa internt. En arbetsplats där arbetsglädje, samarbete och passion för kaffe är vår hemlighet till framgång. Vi värdesätter våra medarbetares utveckling och utbildar kontinuerligt, internt och externt. Vi är en pionjär inom kaffebranschen, du har en bred marknad med oändliga möjligheter. Övrig information: Start: Februari eller Mars Omfattning: Heltid, kontorstider Placering: Bredaryd Din ansökan: JOBmeal har i denna rekrytering valt att samarbeta med OnePartnerGroup. Vi tillämpar löpande urval så ansök så snart som möjligt. Under V.52 och V.1 har vi julledigt vilket kan göra att svar på eventuella frågor kan dröja. Läs gärna mer och ansök via www.onepartnergroup.se För ytterligare frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Rekryteringskonsult Stina Runesson, [email protected] alt 0371- 39 41 01
Är du en engagerad och kunnig servicetekniker inom kylteknik? Vill du arbeta i en dynamisk miljö med varierande arbetsuppgifter? Vi söker nu en erfaren och driven servicetekniker till ett spännande uppdrag hos vår kund i Anderstorp! Din roll: Din roll kommer omfatta ett nära samarbete med dina kollegor där arbetsuppgifterna innebär service, felsökning, underhåll och reparationer av företagets värmepumpar och kylsystem. Det kommer innebära varierande arbetsuppgifter, och kan handla om planerade respektive akuta projekt. I din roll är kunden i fokus och för att säkerställa toppkvalité för våra kunder krävs det stor flexibilitet då det kan ske förändringar snabbt. För att trivas i rollen ser vi att du är en självgående, ambitiös och serviceinriktad lagspelare. Ingen utmaning är för stor för dig och du ser lösningar snarare än problem. En Doer helt enkelt! Din bakgrund: Giltigt certifikat inom kylteknik Ett par års erfarenhet som kyl- och servicetekniker Kunnig inom kylanläggningar och värmepumpar God förmåga inom styr- och reglerteknik God datorvana Körkort B och tillgång till bil Hantera svenska i tal och skrift Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av liknande roll alternativt har jobbat med styr- och/eller reglerteknik tidigare. Även vana av pannskötsel är önskvärt. Har du ett certifikat inom heta arbeten är det ett plus i kanten. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet där driv och en vilja att lära sig är centralt. Övrig information: Placeringsort: Anderstorp Arbetstid: Dagtid Anställningsform: Visstid. Tillsättning: Snarast eller efter överenskommelse Tjänsten är inledningsvis en visstidsanställning på sex månader, men det finns stora möjligheter till en fast anställning. Visst låter det spännande? Denna tjänst innebär att du initialt kommer att bli anställd som konsult hos oss på OnePartnerGroup och om allt går som planerat så kommer din anställning efter några månader fortsätta hos kunden. Som konsult hos oss har du din konsultchef som stöttar dig i att lyckas och trivas. Självklart innefattas din anställning av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension, fackliga relationer och friskvårdsbidrag, för inget är viktigare än att du känner dig trygg med din anställning hos oss. Låt oss bli din nya kollega! Vi tillämpar urval löpande så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag. Läs gärna mer och ansök via www.onepartnergroup.se. För ytterligare frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Stina Runesson på [email protected].
Nu söker vi Företagsrådgivare och Privatrådgivare till vårt kontor i Tranemo. Vill du bli en del av vårt team, vi behöver bli fler i Tranemo. Sparbanken Tranemo har god tillväxt, stark ekonomisk ställning och är marknadsledande inom vårt verksamhetsområde. I mars utökar vi även med ett kontor i Gnosjöregionen. Affärsvolymen är drygt 12 miljarder kronor och banken har 31 medarbetare. Bli en del av ett team som: Ger kvalificerad och hållbar personlig rådgivning med en ambition att ge den bästa kundupplevelsen! Vi är ett team som tillsammans hjälper varandra att nå framgång och skapa positiva kundupplevelser. Vi möter kunderna såväl fysiskt som digitalt helt utefter deras behov och situation. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och söker dig som har en vilja att utvecklas och göra affär utefter kundens behov. Vi erbjuder dig ett intressant och roligt arbete med spännande utmaningar i en föränderlig miljö! Vi värdesätter att du som söker: Har en naturlig fallenhet för att bygga goda relationer med kunder kollegor. Är strukturerad, anpassningsbar och har lätt för att ta till dig ny teknik som du använder i mötet med kunden. Är bekväm i att arbeta självständigt, med förmåga att prioritera din tid ur ett affärsmässigt perspektiv och mot uppsatta mål. Är duktig på att ett tydligt pedagogiskt sätt förmedla information till våra kunder både muntligt och skriftligt, på svenska och engelska. Är en ansvarsfull lagspelare, lyhörd och lösningsorienterad. För att lyckas i denna yrkesroll behöver du: Swedsec-licens inom investeringsrådgivning och bolån. Utbildning och erfarenhet av rådgivning inom finanssektorn. Vara affärsdriven och i ditt arbetssätt är du strukturerad och noggrann. Ha en social kompetens och vilja att alltid överträffa våra kunders förväntningar. Tjänsterna avser heltid. Sparbanken Tranemo har i denna rekrytering valt att samarbeta med OnePartnerGroup. Vi tillämpar löpande urval så ansök så snart som möjligt. Läs gärna mer och ansök via www.onepartnergroup.se För ytterligare frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Rekryteringskonsult Stina Runesson, [email protected] alt 0371- 39 41 01
Norrebo Träindustri är ett familjeföretag i Gnosjöregionen som producerar butiksinredningar, displayer och montrar för i huvudsak butiker. Vi är en underleverantör till butiksinredare samt olika typer av projektföretag. I vår fabrik, och med hjälp av cirka 30 medarbetare, hjälper vi våra kunder att ta fram kompletta lösningar – från idé till färdig produkt. Med hjälp av våra tjänster inom träbearbetning, ytbehandling och montering erbjuder vi kompletta lösningar. Läs gärna mer om oss på norrebo.se Är du en driven och ansvarstagande fixare som vill arbeta på ett växande bolag med en modern maskinpark? Tveka då inte att skicka in din ansökan! Dina arbetsuppgifter I rollen som NC-operatör har du i uppgift att ställa maskiner, sätta upp verktyg och kontrollmäta produkten. Vid ställning av maskiner används färdiga program och underlag, därmed ingår ritningsläsning. Produktionen är lågvolymsbaserad, vilket innebär att du behöver vara strukturerad och lösningsorienterad. Tjänsten innebär också att du som operatör förbereder och ställer upp arbete inför kvällen, därför ser vi att du är en flexibel och ansvarstagande person som säkerställer att allting fungerar innan arbetsdagens slut. Din profil För att du ska trivas i rollen som NC-operatör är du en händig person med ett intresse för tillverkning och produktion. För oss är det din personlighet och ditt intresse för tillverkning som kommer göra skillnad. Vi vill att du ska brinna för att göra ett bra jobb och arbeta effektivt. Om du har tidigare erfarenhet av skärande bearbetning är det givetvis positivt, men inget krav, då vi har möjlighet att lära dig det som behövs. Det viktigaste är att du drivs av nyfikenhet och ett intresse för din nya tjänst, samt kompletterar med att vara kvalitetsmedveten och lösningsfokuserad. Vad kan vi erbjuda dig? Tjänsten innebär en flexibel roll med utvecklingsmöjligheter att bli teamledare på ett växande familjeföretag med toppmoderna maskiner. Norrebo Trä värdesätter de mjuka värdena och ger sina anställda utrymme att utvecklas och testa alternativa lösningar. Placeringsort: Norrebo, utanför Gnosjö Arbetstid: Dagtid Tillträde: Snarast eller enligt överenskommelse Visst låter det spännande? Vi tillämpar urval löpande så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag. Läs gärna mer och ansök via www.onepartnergroup.se. Vi tar endast emot ansökningar via vår hemsida. På grund av GDPR-lagen får vi inte godta ansökningar från externa vägar. För ytterligare frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Stina Runesson på [email protected] alt Jennie Gunnarsson på [email protected]. Varmt välkommen med din ansökan!
Välj ett jobb för att visa detaljer
Visar 1 till 6 av 6 jobb