Vi på Multisoft har blivit utnämnda till en av Sveriges bästa arbetsplatser fyra år i rad. Kanske undrar du varför vi skriver detta i början av vår annons? Svaret är rätt enkelt: Du ska ju förhoppningsvis börja jobba här och vi måste få din uppmärksamhet där ute i det digitala bruset. Men vilka är vi, förutom en fantastisk arbetsplats? Jo, vi älskar automatisering och utvecklar systemlösningar som sparar tid. Med anpassningsbara och automatiserade system, kan våra kunder fokusera på värdeskapande och arbete som gör skillnad. Med vår välbeprövade metodik, identifierar vi utvecklingsområden och sköter nödvändig systemintegration, automatisering, normalisering av databaser och centralisering av information. Vi är ett medarbetardrivet företag som nu, tillsammans med Oddwork, söker efter vår nya IT-Projektledare med kundansvar att välkommna till vårt stockholmskontor på Brunkebergstorg 5. Vi ser fram emot att ha med dig på vår resa! Som IT-Projektledare Föreställ dig att komma på smarta lösningar som gör varje arbetsdag mer kreativ och rolig för tiotusentals människor. Det är precis vad vi gör på Multisoft! Här kommer du fokusera på affärsutveckling, kundrelationer och projektledning av systemimplementation, i både grundleverans och vidareutveckling. Ingen dag är den andra lik och här kommer du kliva in i Stockholms roligaste och mest utmanande roll inom verksamhetsutveckling. Varför vi nämner att det är utmanande är för att vi vill vara ärliga, men också för att vi tror att du älskar utmaningar. Ordningsamt parerar du flera kunder samtidigt där du planerar och leder projekt mot kund. Här kommer du guida kundrelationer och med fingertoppkänsla identifiera det bästa samarbetssättet inom varje enskilt projekt. Ensam är du dock inte – tillsammans med kunden och resten av teamet ser ni till att driva leveransen i mål. På ett resultat fokuserat och inspirerande sätt hittar du utvecklingsmöjligheter hos kund i samma veva som du uppmuntrar ditt team med din varma personlighet. Du gör projekten inte bara lönsamma, utan också roliga. Med ditt affärstänk och ditt fokus på att alltid se lösningar, är du bryggan mellan verksamheten och kunden – kommunicerar och visualiserar tänkta IT lösningar samtidigt som du har stenkoll på leveransens nuvarande status. Vi söker dig som... …talar IT-projekt flytande. Du som inte är rädd för att säga nej, men som alltid lyckas få kunden nöjd ändå. Personen som vet att man inte föds med ett pannben av stål – man skapar ett. Vi tror att du snabbt kan fånga upp detaljer och vågar dig på saker du inte alltid är helt bekväm med. Som den anpassningsbara personen du är, kan du hoppa mellan att vara skämtsam i lunchrummet till att vara sylvass i kundsammanhang. Det är även den anpassningsbarheten som gör att folk har förtroende för dig. Du skapar helt enkelt entusiasm bland andra och kan coacha dina kollegor för att nå lite längre. Du har med dig: Ett par års erfarenhet av IT-projektledning inom affärsystem. Ett par års erfarenhet av kravinsamling och processkartläggning. Du har jobbat med systemutvecklingsprojekt i stor utsträckning. Du har koll på hur hela leveransprocessen av system inom B2B fungerar. Du har en förståelse för konceptuell lösningsdesign. Du älskar att leverera bra resultat tillsammans med andra. Flytande i svenska och engelska. Varför Multisoft? Välkommen till ett bolag där vi alla verkligen bryr sig om varandra. Här kommer du ha roligt på jobbet och mötas av både transparens och högt i tak. Vi hjälps åt där det behövs och har en enorm kompetens inhouse där det finns möjlighet att lära sig ett och annat, bara du ställer frågan. I vårt medarbetardrivna företag kommer du får chansen till kompetensutveckling och kompetensdelning – för vi strävar alltid efter att bli bättre som både arbetsgivare och arbetsplats. Vi har dessutom en väletablerad onboarding-process som säkerställer att alla nyanställda får de verktyg och kompetenser som behövs för att både trivas och prestera på jobbet. Om du är lika intresserad av oss som vi är av dig, tycker vi du ska skicka in din ansökan redan idag. Vi ser fram emot att träffa dig! START: Enligt överenskommelse PLATS: Stockholm OMFATTNING: Heltid LÖN: Fast lön KONTAKT: Senior Talent Manager Mikaela, [email protected] (för frågor, ej ansökningar) SISTA ANSÖKNINGSDATUM: Urval sker löpande Vill du utvecklas? I så fall väntar vi med spänning på din ansökan. Skicka den så snart som möjligt då platsen kan bli tillsatt innan sista ansökningsdag. Vi hörs! Som ledande byrå inom employer branding och rekrytering är Oddwork här för att revolutionera vår bransch, matcha talanger med företagskulturer och stärka organisationers arbetsgivarvarumärken. Nyfiken på att veta mer? Välkommen in iOddworksvärld genom att klicka här eller hitta fler karriärmöjligheter här.
Triggerfish och Awave går samman och bilder en gemensam framtida digital byrå under iO:s flagg. Med en stark närvaro inom webb och digitala lösningar söker vi nu dig – en affärsdriven webbprojektledare med kundansvar – som vill vara en del av vår fortsatta resa. Om rollen: Vi söker dig som är både kreativ och strukturerad – en projektledare med affärssinne och teknisk förståelse som vill hjälpa våra kunder att utveckla sin digitala närvaro. Hos oss får du en central roll i ett av våra kundteam, där du är med från första kontakt med kund, till färdig leverans och vidareutveckling av affären. Du får ansvar för befintliga, långsiktiga kunder samt nya i både mindre och större projekt. Du fungerar som en viktig länk mellan kunden, utvecklare, designers, strateger och säkerställer att alla projekt drivs framåt med struktur och tydlighet. Även om rollen innebär stort eget ansvar, är du aldrig ensam. Vi samarbetar tätt över avdelningarna för att optimera både vårt arbete och kundens upplevelse. Vi söker dig som… … är en erfaren projektledare från byråvärlden med en passion för webb, teknik och kundrelationer. Du navigerar tryggt i en föränderlig miljö och ser möjligheter i varje utmaning. För att trivas och lyckas i rollen ser vi att du har: 7+ års erfarenhet av digital projektledning (gärna med agil inriktning) Tidigare erfarenhet på webb-, reklam-, digitalbyrå eller konsultbolag Erfarenhet av att driva komplexa och mångfacetterade projekt Erfaren i att arbeta med kravställning, estimering, offerering samt hantera budget och fakturering God teknisk förståelse/kunskap tar dig närmare jobbet Strategisk förståelse för UX, teknik och affärsutveckling Flytande svenska och engelska Kunskaper i WordPress, Optimizely eller .NET är ett plus Boende i Stockholm, och jobbar delar av veckan på kontoret Triggerfish Awave part of iO Triggerfish och Awave är två etablerade digitala byråer som har gått samman och under hösten 2023 blev vi en del av den europeiska digitalkoncernen, iO. Våra systerbyråer i Norden finns i Göteborg och i Köpenhamn och iO grundades i BeNelux där det finns ett 20 tal digitala byråer. Vi är ett team på ca 75 medarbetare – projektledare, utvecklare, designers och digitala marknadsförare – som tillsammans skapar skräddarsydda digitala lösningar för våra kunder. Från strategi och design till utveckling och digital marknadsföring, tar vi ett helhetsgrepp om den digitala närvaron och strävar efter långsiktiga och hjärtliga kundrelationer. Är du vår nästa projektledare? Vi ser fram emot att välkomna en ny kollega som vill vara med och skapa digitala lösningar i framkant! Skicka in din ansökan redan idag – urval sker löpande, så vänta inte för länge. Vi hörs! START: Enligt överenskommelse PLATS: Regeringsgatan 109, Stockholm OMFATTNING: Heltid LÖN: Fast lön KONTAKT: Senior Talent Manager Mikaela Ehk, [email protected] (för frågor om tjänsten, ej ansökningar) SISTA ANSÖKNINGSDATUM: Urval sker löpande Som ledande byrå inom employer branding och rekrytering är vi här för att revolutionera vår bransch, matcha talanger med företagskulturer och stärka organisationers arbetsgivarvarumärken. Nyfiken på att veta mer? Välkommen in iOddworksvärld genom att klicka här eller hitta fler karriärmöjligheter här.
Redo att sätta ditt kreativa avtryck på ett snabbväxande och innovativt företag? Välkommen till Omnitas Consulting – en av världens vassaste byråer för optimering och digitalisering av arbetsprocesser med hjälp av digitala produktivitetsverktyg. Din nästa utmaning: Vi söker dig som är kreativ och strukturerad – redo att skräddarsy, kommunicera och projektleda tekniska lösningar för våra kunder! I denna roll kommer du ansvara för både mindre och större projekt. Du förväntas leda arbetsflöde- och behovsgenomgångar, fastställa scope, samt aktivt driva projektet i mål tillsammans med kunderna. Du kommer arbeta med många olika kunder med varierande behov och tycker det är kul att ta dig an nya utmaningar och lösningar. Även om det krävs stort eget ansvar är du sällan ensam i ditt arbete. Vi arbetar team-fokuserat och samarbetar löpande mellan våra olika avdelningar för att både underlätta vårt arbete och maximera värde för våra kunder. Genom dina projektleveranser spelar du en viktig roll i vår affärsutveckling och hjälper oss skapa långsiktiga kundrelationer. Detta har du med dig: Ett par års erfarenhet av projektimplementationer Van att arbeta med skräddarsydda flöden inom projektledningssystem, CRM eller ERP-system Utbildning inom IT, systemvetenskap eller motsvarande arbetslivserfarenhet Du kommunicerar obehindrat på engelska i tal och skrift Vad väntar hos oss? Omnitas är en av världens vassaste byråer för optimering och digitalisering av arbetsprocesser med hjälp av digitala produktivitetsverktyg. Vi hjälper våra kunder att ta klivet mot en digital vardag genom att skapa tekniska lösningar med hjälp av ledande produktivitetsverktyg. Där befintlig funktionalitet inte räcker till tar vi fram skräddarsydda lösningar och integrationer för att hjälpa kunden möta sina behov. Med personal i Norden, UK och globala samarbetspartners arbetar vi med kunder över hela världen och i alla olika branscher. På så sätt får du chansen att utveckla dina intressen och få insikt i många olika typer av verksamheter och affärskulturer. Hos oss väntar en kreativ, kollaborativ och omväxlande arbetsmiljö med stort eget ansvar – vi tror att det är så vi växer som team – och som individ. START: Enligt överenskommelse PLATS: Stockholm OMFATTNING: Heltid LÖN: Fast lön KONTAKT: Head of Recruitment Delivery Ellinor Hellberg, [email protected] (för frågor om tjänsten, ej ansökningar) SISTA ANSÖKNINGSDATUM: Urval sker löpande Som ledande byrå inom employer branding och rekrytering är vi här för att revolutionera vår bransch, matcha talanger med företagskulturer och stärka organisationers arbetsgivarvarumärken. Nyfiken på att veta mer? Välkommen in iOddworksvärld genom att klicka här eller hitta fler karriärmöjligheter här.
Excited about shaping the future of real-time analytics? We're looking for a Product Developer to join our forward-thinking, friendly team and help us create game-changing sensor systems for the biopharmaceutical industry. We're not just pushing boundaries – we're the first in the world to create this groundbreaking solution. Are you ready to be part of a revolution that improves lives worldwide? Join our company of 13 skilled professionals at ArgusEye and be part of our exciting journey! About the role: In this role, you'll design and develop cutting-edge hardware devices that seamlessly integrate with our sensor chips, driving real impact in biopharma applications. From brainstorming innovative ideas to testing prototypes, you'll play a crucial role in ensuring our products deliver outstanding performance and reliability. As part of our small but dynamic development team of two, you'll be responsible for the entire product development process—something you're already accustomed to. Your expertise will help shape our technology and contribute to groundbreaking advancements in the field. What you'll do: Solve engineering challenges and develop innovative solutions. Design hardware using CAD tools. Collaborate with multidisciplinary teams and subcontractors. Build prototypes, conduct tests, verify and validate designs. Document design processes and testing procedures. Who you are: A Master's graduate in mechanical engineering, industrial design, physics, or a related field. 3+ years of experience in product development within a highly regulated industry, such as automotive or medtech, but biopharma is of course especially valued. Skilled in CAD software (e.g., SolidWorks, Space Claim, or AutoCAD). A creative problem-solver who thrives in a collaborative environment. Knowledge of optics, electronics, fluid mechanics, and simulation tools (e.g., COMSOL, ANSYS, Zemax) and quality systems like ISO 9001 or ISO 13485 is a bonus. Why join us? Work on cutting-edge technology with real-world applications. Be part of a supportive, dynamic team where your contributions are valued. Grow your career in an innovative, fast-paced industry. Learn from our customers and attend industry and R&D conferences to grow professionally. Enjoy the freedom to take ownership of your work, supported by a flexible and relaxed environment that values responsibility. Experience a family-like atmosphere filled with collaboration, curiosity, and team activities like music quizzes, bowling and Friday fika. About ArgusEye: ArgusEye is on a mission to revolutionize biopharmaceutical production. Today, developing life-saving medicines is often a slow, complex, and expensive process, putting vital treatments out of reach for many. By providing advanced sensor systems for real-time monitoring of biological processes, we aim to change that. Our technology, built on 15+ years of research at Linköping University, combines nanoplasmonic sensing with fiber optics to deliver real-time data, speeding up medicine development, improving efficiency, and cutting costs. With partnerships among leading pharmaceutical companies and growing demand, we're scaling to make a bigger impact. At ArgusEye, you'll be part of a close-knit team where your ideas and contributions are truly valued. Together, we're making cutting-edge technology accessible to improve lives worldwide. START: According to agreement LOCATION: Linköping JOB HOURS: Full-time CONTACT: Senior Talent Manager Mikaela Ehk, [email protected] (contact for questions regarding the position, not applications) LAST APPLICATION DATE: Applications are reviewed on an ongoing basis As a leading recruitment and employer branding company we challenge expectations and match talents with the right corporate culture while helping organizations create stronger employer brands. Curious and want to know more? Step into the world of Oddworkbyclicking hereor find more career opportunitieshere!
Är du en fordon-och teknikintresserad person som kan lyfta både bilar och humör? Vi på Rejmes gör oss redo att växla upp och söker nu inte bara en – utan två skadetekniker till vår moderna, nyrenoverade verkstad i Halmstad. Intresserad? Gasa på och skicka in din ansökan nu med detsamma! Om rollen Vi på Rejmes Halland är inte som alla andra. I vår verkstad får du nämligen själv sätta dig bakom ratten och ta fullt ägandeskap för hela affären och kundresan. Från mottagande, arbetsplanering och reparation till återlämning av bilen. Med moderna och miljömedvetna metoder ser du till att våra kunder slipper stå parkerade och återställer deras skadade bilar till perfekt skick. Vanliga arbetsuppgifter består bland annat av att skadebesikta och reparera alla typer av skador på de bilar som vi representerar – till exempel utföra reparationer på krockskadade personbilar, byte av karossdetaljer, utförande av svets, riktning och limarbeten i plåt, plast och glas. Du jobbar alltid i par med en kollega på en och samma bil. Intresserad av tjänsten men bor långt ifrån Halmstad? Ingen fara! För rätt person står vi för flyttlasset och hjälper dig att hitta en ny lägenhet. Vad söker vi? Till denna roll söker vi en sann lagspelare som har: En utbildning till plåtskadetekniker eller motsvarande kunskaper inom yrket Kunskap och erfarenhet av att arbeta efter reparationsanvisningar Ett stort intresse för vår bransch och en vilja att ständigt utvecklas En serviceinställning och social förmåga som går i 110 En stark initiativförmåga och drivkraft att leverera kvalitet, kundtillfredsställelse och resultat B-körkort Meriterande om du har tidigare erfarenhet av att jobba i en Volvoverkstad Vad erbjuder vi? Friheten att styra över och planera dina dagar tillsammans med teamet En icke-hierarkisk miljö där vi alla samarbetar Ett modernt och nyrenoverat verkstadsgolv där vi aldrig sladdar med kvalitén Marknadens bästa verktyg och maskiner Möjligheter till kompetensutveckling och att påverka framtiden för vår verkstad Gemensamma aktiviteter, AW:s och årliga jul-och sommarfester Kort om oss: Redan 1949 lade Gunnar Rejme grunden till det som idag är Rejmes – en miljöcertifierad och auktoriserad återförsäljare av Volvo. Vår vision är att göra våra kunders bilburna vardag enklare. Därför erbjuder vi ett helhetskoncept för ett ekonomiskt, ekologiskt och socialt hållbart bilägande med försäljning av både nya och begagnade personbilar. En personlig relation till våra kunder är en viktig del av allt vi gör på Rejmes och vi har vunnit många framgångar med våra unika arbetssätt. Vill du bli en i teamet? Skicka in din ansökan innan Mariah Carey börja gå på repeat på radion! START: Enligt överenskommelse PLATS: Halmstad OMFATTNING: Heltid LÖN: Fast lön KONTAKT: Senior Talent Manager Carolina Elofsson, [email protected] (för frågor om tjänsten, ej ansökningar) SISTA ANSÖKNINGSDATUM: Urval sker löpande Som ledande byrå inom employer branding och rekrytering är vi här för att revolutionera vår bransch, matcha talanger med företagskulturer och stärka organisationers arbetsgivarvarumärken. Nyfiken på att veta mer? Välkommen in iOddworksvärld genom att klicka här eller hitta fler karriärmöjligheter här.
Är du en fordon-och teknikintresserad person som kan få både både bilar och kundupplevelsen att glänsa? Vi på Rejmes gör oss redo att ta emot dig till vår moderna, nyrenoverade anläggning i Halmstad. Intresserad? Gasa på och skicka in din ansökan nu med detsamma! Om rollen Vi på Rejmes Bil Halland är inte som alla andra. Här får du en central roll i att säkerställa att våra kunders bilar alltid levereras i toppskick. Som Bilvårdstekniker tar du fullt ägandeskap över bilens utseende och skick – från noggrann rengöring och polering till lackskydd och interiörbehandling. Med moderna och miljövänliga metoder ser du till att varje bil får den omsorg den förtjänar, oavsett om det handlar om en lätt rekonditionering eller en mer omfattande behandling. Du jobbar i ett sammansvetsat team och ser till att våra kunder lämnar bilvården med ett leende – och en bil som känns som ny. Vad söker vi? Vi söker dig som har: Erfarenhet av bilvård, rekond eller liknande arbete Ett öga för detaljer och en passion för perfektion Förmåga att arbeta effektivt och strukturerat En hög servicekänsla och vilja att alltid ge det lilla extra B-körkort Förmågan att använda sig av system och jobba systematiskt i våra olika affärssystem Det är meriterande om du har erfarenhet av lackskydd, keramisk behandling eller tidigare har jobbat i en bilverkstad. Vad erbjuder vi? En modern och välutrustad arbetsmiljö Ett tight team där vi stöttar och utvecklar varandra Möjligheter till utbildning och kompetensutveckling Gemensamma aktiviteter, AW:s och årliga fester Är du redo att ta nästa steg och bli en del av vårt team? Skicka in din ansökan idag! Kort om oss: Rejmes Halland – en miljöcertifierad och auktoriserad återförsäljare av Volvo. Vår vision är att göra våra kunders bilburna vardag enklare. Därför erbjuder vi ett helhetskoncept för ett ekonomiskt, ekologiskt och socialt hållbart bilägande med försäljning av både nya och begagnade personbilar. En personlig relation till våra kunder är en viktig del av allt vi gör på Rejmes och vi har vunnit många framgångar med våra unika arbetssätt. Vill du bli en i teamet? START: Enligt överenskommelse PLATS: Halmstad OMFATTNING: Heltid LÖN: Fast lön KONTAKT: Senior Talent Manager Carolina Elofsson, [email protected] (för frågor om tjänsten, ej ansökningar) SISTA ANSÖKNINGSDATUM: Urval sker löpande Som ledande byrå inom employer branding och rekrytering är vi här för att revolutionera vår bransch, matcha talanger med företagskulturer och stärka organisationers arbetsgivarvarumärken. Nyfiken på att veta mer? Välkommen in i Oddworks värld genom att klicka här eller hitta fler karriärmöjligheter här
Är du en fordon-och teknikintresserad person som kan lyfta både bilar och humör? Vi på Rejmes gör oss redo att växla upp och söker nu inte bara en – utan två skadetekniker till vår moderna, nyrenoverade verkstad i Halmstad. Intresserad? Gasa på och skicka in din ansökan nu med detsamma! Om rollen Vi på Rejmes Halland är inte som alla andra. I vår verkstad får du nämligen själv sätta dig bakom ratten och ta fullt ägandeskap för hela affären och kundresan. Från mottagande, arbetsplanering och reparation till återlämning av bilen. Med moderna och miljömedvetna metoder ser du till att våra kunder slipper stå parkerade och återställer deras skadade bilar till perfekt skick. Vanliga arbetsuppgifter består bland annat av att skadebesikta och reparera alla typer av skador på de bilar som vi representerar – till exempel utföra reparationer på krockskadade personbilar, byte av karossdetaljer, utförande av svets, riktning och limarbeten i plåt, plast och glas. Du jobbar alltid i par med en kollega på en och samma bil. Intresserad av tjänsten men bor långt ifrån Halmstad? Ingen fara! För rätt person står vi för flyttlasset och hjälper dig att hitta en ny lägenhet. Vad söker vi? Till denna roll söker vi en sann lagspelare som har: En utbildning till plåtskadetekniker eller motsvarande kunskaper inom yrket Kunskap och erfarenhet av att arbeta efter reparationsanvisningar Ett stort intresse för vår bransch och en vilja att ständigt utvecklas En serviceinställning och social förmåga som går i 110 En stark initiativförmåga och drivkraft att leverera kvalitet, kundtillfredsställelse och resultat B-körkort Meriterande om du har tidigare erfarenhet av att jobba i en Volvoverkstad Vad erbjuder vi? Friheten att styra över och planera dina dagar tillsammans med teamet En icke-hierarkisk miljö där vi alla samarbetar Ett modernt och nyrenoverat verkstadsgolv där vi aldrig sladdar med kvalitén Marknadens bästa verktyg och maskiner Möjligheter till kompetensutveckling och att påverka framtiden för vår verkstad Gemensamma aktiviteter, AW:s och årliga jul-och sommarfester Kort om oss: Redan 1949 lade Gunnar Rejme grunden till det som idag är Rejmes – en miljöcertifierad och auktoriserad återförsäljare av Volvo. Vår vision är att göra våra kunders bilburna vardag enklare. Därför erbjuder vi ett helhetskoncept för ett ekonomiskt, ekologiskt och socialt hållbart bilägande med försäljning av både nya och begagnade personbilar. En personlig relation till våra kunder är en viktig del av allt vi gör på Rejmes och vi har vunnit många framgångar med våra unika arbetssätt. Vill du bli en i teamet? Skicka in din ansökan innan Mariah Carey börja gå på repeat på radion! START: Enligt överenskommelse PLATS: Halmstad OMFATTNING: Heltid LÖN: Fast lön KONTAKT: Senior Talent Manager Carolina Elofsson, [email protected] (för frågor om tjänsten, ej ansökningar) SISTA ANSÖKNINGSDATUM: Urval sker löpande Som ledande byrå inom employer branding och rekrytering är vi här för att revolutionera vår bransch, matcha talanger med företagskulturer och stärka organisationers arbetsgivarvarumärken. Nyfiken på att veta mer? Välkommen in iOddworksvärld genom att klicka här eller hitta fler karriärmöjligheter här.
Är du en fordon-och teknikintresserad person som kan lyfta både bilar och humör? Vi på Rejmes gör oss redo att växla upp och söker nu inte bara en – utan två skadetekniker till vår moderna, nyrenoverade verkstad i Halmstad. Intresserad? Gasa på och skicka in din ansökan nu med detsamma! Om rollen Vi på Rejmes Halland är inte som alla andra. I vår verkstad får du nämligen själv sätta dig bakom ratten och ta fullt ägandeskap för hela affären och kundresan. Från mottagande, arbetsplanering och reparation till återlämning av bilen. Med moderna och miljömedvetna metoder ser du till att våra kunder slipper stå parkerade och återställer deras skadade bilar till perfekt skick. Vanliga arbetsuppgifter består bland annat av att skadebesikta och reparera alla typer av skador på de bilar som vi representerar – till exempel utföra reparationer på krockskadade personbilar, byte av karossdetaljer, utförande av svets, riktning och limarbeten i plåt, plast och glas. Du jobbar alltid i par med en kollega på en och samma bil. Intresserad av tjänsten men bor långt ifrån Halmstad? Ingen fara! För rätt person står vi för flyttlasset och hjälper dig att hitta en ny lägenhet. Vad söker vi? Till denna roll söker vi en sann lagspelare som har: En utbildning till plåtskadetekniker eller motsvarande kunskaper inom yrket Kunskap och erfarenhet av att arbeta efter reparationsanvisningar Ett stort intresse för vår bransch och en vilja att ständigt utvecklas En serviceinställning och social förmåga som går i 110 En stark initiativförmåga och drivkraft att leverera kvalitet, kundtillfredsställelse och resultat B-körkort Meriterande om du har tidigare erfarenhet av att jobba i en Volvoverkstad Vad erbjuder vi? Friheten att styra över och planera dina dagar tillsammans med teamet En icke-hierarkisk miljö där vi alla samarbetar Ett modernt och nyrenoverat verkstadsgolv där vi aldrig sladdar med kvalitén Marknadens bästa verktyg och maskiner Möjligheter till kompetensutveckling och att påverka framtiden för vår verkstad Gemensamma aktiviteter, AW:s och årliga jul-och sommarfester Kort om oss: Redan 1949 lade Gunnar Rejme grunden till det som idag är Rejmes – en miljöcertifierad och auktoriserad återförsäljare av Volvo. Vår vision är att göra våra kunders bilburna vardag enklare. Därför erbjuder vi ett helhetskoncept för ett ekonomiskt, ekologiskt och socialt hållbart bilägande med försäljning av både nya och begagnade personbilar. En personlig relation till våra kunder är en viktig del av allt vi gör på Rejmes och vi har vunnit många framgångar med våra unika arbetssätt. Vill du bli en i teamet? Skicka in din ansökan innan Mariah Carey börja gå på repeat på radion! START: Enligt överenskommelse PLATS: Halmstad OMFATTNING: Heltid LÖN: Fast lön KONTAKT: Senior Talent Manager Carolina Elofsson, [email protected] (för frågor om tjänsten, ej ansökningar) SISTA ANSÖKNINGSDATUM: Urval sker löpande Som ledande byrå inom employer branding och rekrytering är vi här för att revolutionera vår bransch, matcha talanger med företagskulturer och stärka organisationers arbetsgivarvarumärken. Nyfiken på att veta mer? Välkommen in iOddworksvärld genom att klicka här eller hitta fler karriärmöjligheter här.
Är du den där personen som alltid har koll? Som ser vad som behöver göras innan någon ens hunnit fråga? Har du dessutom fingertoppskänsla för service och en talang för att skapa trivsel? Då är det kanske just dig vi letar efter till vår kund i centrala Göteborg! Om rollen Som Office Manager blir du navet på kontoret. Du ser till att allt flyter på – från att hålla ordning och skapa en välkomnande miljö till att hantera administration, fakturering och post. Frukosten? Den ser du till att den är på plats. Behöver någon hjälp att boka ett möte? Du fixar det. Kort sagt, du har en bred och varierad roll där ingen dag är den andra lik. Det finns också möjligheter att utvecklas utifrån dina egna intressen. Vill du följa med på kundmöten och ta anteckningar? Perfekt! Är du intresserad av att ta ett större administrativt ansvar? Möjligheterna finns här för dig att växa! Vem vi söker Har erfarenhet av administrativa uppgifter och service Är en problemlösare med öga för detaljer Gillar att skapa ordning och struktur Trivs i en dynamisk miljö där du får ta egna initiativ Behärskar svenska och engelska i tal och skrift Varför du ska välja oss Vi är ett växande företag med en familjär kultur och ett kontor där idéer får ta plats. Här får du en roll med stor frihet, ansvar och möjlighet att påverka. Hos oss är varje dag en chans att göra skillnad – både för teamet och för din egen utveckling. Är det här du? Skicka in din ansökan redan idag! START: Enligt överenskommelse PLATS: Göteborg OMFATTNING: Deltid, 2-3 dagar i veckan LÖN: Timlön KONTAKT: Talent Manager Gusti Johansson, [email protected] (för frågor om tjänsten, ej ansökningar) SISTA ANSÖKNINGSDATUM: Urval sker löpande Som ledande byrå inom employer branding och rekrytering är vi här för att revolutionera vår bransch, matcha talanger med företagskulturer och stärka organisationers arbetsgivarvarumärken. Nyfiken på att veta mer? Välkommen in i Oddworks värld genom att klicka här eller hitta fler karriärmöjligheter här.
Vill du vara med och forma framtiden? Innovatum Science Center är en plats där experiment, innovation och lärande står i fokus. Med 4200 m² fyllda av interaktiva stationer och spännande utställningar är vi en plats för både nyfikenhet och kunskap. Nu är vi på jakt efter en projektansvarig/projektledare redo att inspirera och utveckla vår verksamhet. Är du den vi söker? Om rollen Som projektansvarig/projektledare hos oss är du motorn som driver projekt framåt – från idé till verklighet. Du ansvarar för att skapa struktur och se till att projekten når sina mål, samtidigt som du är öppen för att de ibland tar en ny och oväntad riktning. Rollen innebär bland annat att: Driva och koordinera flera parallella projekt, från upplevelsenäring till framtidstro för unga, samt interna projekt. Söka projektfinansiering, inklusive EU-ansökningar, och ansvara för rapportering. Bygga nätverk och samarbeta med partners för att dela kunskap och resurser. Vara en del av verksamhetsutvecklingen Vi söker dig som... … inte lämnar något åt slumpen och din fiende är "det löser sig nog". Du älskar att göra skillnad och ser glädje i att skapa något större än dig själv. Du är trygg, flexibel och har erfarenhet av att hantera förändringar utan att tappa fokus. Du har en förmåga att få andra att känna sig delaktiga och engagerade. Dessutom har du: Eftergymnasial utbildning, allt från ingenjör till besöksnäring. Erfarenhet av att leda projekt med flera parter, gärna från offentlig eller ideell sektor. Erfarenhet att leda individer och grupper. Förmåga att hålla projekt på rätt spår, även när riktningen ändras. Körkort. Varför Innovatum Science Center? Välkommen till en arbetsplats fylld av energi, kreativitet och glädje! På Innovatum Science Center i Trollhättan arbetar passionerade kollegor med att inspirera och utbilda människor i alla åldrar – från nyfikna barn till kluriga vuxna. Här förverkligas idéer, drömmar tar form och innovation möter lärande. Hos oss hjälps vi åt med allt – från att styra stora projekt till att plocka undan i vår klimatbutik, sortera legobitar eller till och med agera taxi för en kollega som behöver skjuts. Vi är som kuggar i ett maskineri – alltid redo att hålla varandra i rullning, oavsett om det gäller stora beslut eller små vardagsutmaningar. Vi värnar om våra medarbetare och en stark gemenskap där vi har kul tillsammans. Är du redo att hjälpa oss forma framtiden? Varmt välkommen till Innovatum Science Center! START: Enligt överenskommelse PLATS: Trollhättan OMFATTNING: Heltid LÖN: Fast lön KONTAKT: Senior Talent Manager Mikaela Ehk, [email protected] (för frågor om tjänsten, ej ansökningar) SISTA ANSÖKNINGSDATUM: Urval sker löpande Som ledande byrå inom employer branding och rekrytering är vi här för att revolutionera vår bransch, matcha talanger med företagskulturer och stärka organisationers arbetsgivarvarumärken. Nyfiken på att veta mer? Välkommen in iOddworksvärld genom att klicka här eller hitta fler karriärmöjligheter här.
Välj ett jobb för att visa detaljer