Interim Ekonomichef till vår kund i Kista
Andara Group AB
Ekonomi- och finanschefer

Vi söker en erfaren och engagerad Interim Ekonomichef till vår kund i Kista. Är du redo att bidra med din kompetens inom ekonomi och skapa framgång för organisationen? Då kan detta vara rätt möjlighet för dig! Om rollen som Interim EkonomichefSom Interim Ekonomichef kommer du att leda ekonomiteamet och ansvara för att säkerställa en effektiv och korrekt finansiell styrning. Du kommer att arbeta nära ledningsgruppen för att stödja strategiska beslut och förbättra företagets ekonomiska processer.Under uppdraget kommer du att medverkavid färdigställandet av vår kunds årsbokslut. Ansvarsområden Ledning och utveckling av ekonomiteamet Översyn och förbättring av finansiella processer Upprättande och analys av månads- och årsbokslut Budgetering och prognosarbete Rapportering till styrelse och ledning Säkerställande av regelefterlevnad och intern kontroll Din profil Vi söker dig som har en gedigen bakgrund inom ekonomi, med flera års erfarenhet av liknande interimsuppdrag. Du är analytisk, lösningsorienterad och van vid att arbeta i en snabbrörlig miljö. Förmåga att kommunicera tydligt och effektivt på svenska och engelska är avgörande. Kvalifikationer Civilekonomexamen eller motsvarande Minst 5 års erfarenhet som ekonomichef eller motsvarande ledande roll Erfarenhet av att leda och utveckla team Goda kunskaper i ekonomisystem Stark analytisk förmåga och förståelse för komplexa finansiella sammanhang Anställningsform och arbetsplats Tjänsten är ett konsultuppdrag medans rekryteringsprocessen pågår, placerad hos vår kund i Kista. Vår kund erbjuder en stimulerande arbetsmiljö med möjlighet till hybridarbete en dag i veckan.Start omgående! Kontakt och ansökanFör frågor om tjänsten, vänligen kontakta rekryteringsansvarig Ellen Ploman-Wolinder på [email protected]. Vi ser fram emot din ansökan! Varmt välkommen med din ansökan!

146 dagar sedan
Sista ansökan:
19 juli 2025
Interim Ekonomichef till vår kund i Kista
Andara Group AB
Ekonomi- och finanschefer

Vi söker en erfaren och engagerad Interim Ekonomichef till vår kund i Kista. Är du redo att bidra med din kompetens inom ekonomi och skapa framgång för organisationen? Då kan detta vara rätt möjlighet för dig! Om rollen som Interim EkonomichefSom Interim Ekonomichef kommer du att leda ekonomiteamet och ansvara för att säkerställa en effektiv och korrekt finansiell styrning. Du kommer att arbeta nära ledningsgruppen för att stödja strategiska beslut och förbättra företagets ekonomiska processer.Under uppdraget kommer du att medverkavid färdigställandet av vår kunds årsbokslut. Ansvarsområden Ledning och utveckling av ekonomiteamet Översyn och förbättring av finansiella processer Upprättande och analys av månads- och årsbokslut Budgetering och prognosarbete Rapportering till styrelse och ledning Säkerställande av regelefterlevnad och intern kontroll Din profil Vi söker dig som har en gedigen bakgrund inom ekonomi, med flera års erfarenhet av liknande interimsuppdrag. Du är analytisk, lösningsorienterad och van vid att arbeta i en snabbrörlig miljö. Förmåga att kommunicera tydligt och effektivt på svenska och engelska är avgörande. Kvalifikationer Civilekonomexamen eller motsvarande Minst 5 års erfarenhet som ekonomichef eller motsvarande ledande roll Erfarenhet av att leda och utveckla team Goda kunskaper i ekonomisystem Stark analytisk förmåga och förståelse för komplexa finansiella sammanhang Anställningsform och arbetsplats Tjänsten är ett konsultuppdrag medans rekryteringsprocessen pågår, placerad hos vår kund i Kista. Vår kund erbjuder en stimulerande arbetsmiljö med möjlighet till hybridarbete en dag i veckan.Start omgående! Kontakt och ansökanFör frågor om tjänsten, vänligen kontakta rekryteringsansvarig Ellen Ploman-Wolinder på [email protected]. Vi ser fram emot din ansökan! Varmt välkommen med din ansökan!

147 dagar sedan
Sista ansökan:
19 juli 2025
Logistikadministratör till Göteborg
Andara Group AB
Inköps- och orderassistenter

Är du organiserad, analytisk och redo för en ny utmaning inom logistik? Vi söker en Logistikadministratör till vår kunds verksamhet i Västra Frölunda som kan hantera logistiska processer med precision och effektivitet. Beskrivning av rollenSom Logistikadministratör kommer du att vara en nyckelperson teamet och arbeta med att koordinera och optimera logistiska flöden. Du kommer arbeta tillsammans med olika avdelningar för att säkerställa att våra leveranser sker i tid och enligt plan. Huvudsakliga arbetsuppgifter Planera och övervaka inkommande och utgående transporter. Administrera och dokumentera sändningar och frakter. Analysera transportkostnader och skapa rapporter för att optimera logistikkedjan. Förhandla med leverantörer och transportörer för att säkerställa bästa möjliga avtal. Hantera lagerstatus och inventering. Kvalifikationer och krav Tidigare erfarenhet inom logistik eller liknande arbete är meriterande. Utbildning inom logistik, supply chain eller motsvarande är ett plus. Starka administrativa och analytiska färdigheter. God kommunikationsförmåga i både svenska och engelska. Erfarenhet av logistiksystem och MS Office. Personliga egenskaper Vi letar efter en person som är noggrann och lösningsorienterad. Du bör vara van vid att hantera flera uppgifter samtidigt och ta ansvar för att leverera resultat av hög kvalitet. Samarbetsförmåga och en positiv inställning är viktiga komponenter i denna roll. Anställningsvillkor Tillsättning: Omgående Omfattning: Heltid. Placering: Västra Frölunda. Rollen är ett konsultuppdrag på 6 månader med möjlighet till anställning eller förlängning. Andara Group ansvarar för hela rekryteringsprocessen. Vid frågor kan du kontakta konsultchefpå [email protected] Varmt välkommen med din ansökan!

147 dagar sedan
Sista ansökan:
19 juli 2025
Konsultuppdrag som ekonomiassistent till centrala Stockholm
Andara Group AB
Ekonomiassistenter m.fl.

Vi söker en noggrann och engagerad ekonomiassistent för ett spännande konsultuppdrag i hjärtat av Stockholm. Är du en teamorienterad person med en stark ekonomisk bakgrund? Då kan detta vara möjligheten för dig! Om rollenSom ekonomiassistent kommer du vara en integrerad del av vårt ekonomiteam. Du kommer att hantera dagliga administrativa uppgifter och spela en viktig roll i att stödja vår kunds ekonomiska processer. Uppdraget erbjuder goda möjligheter till professionell utveckling och lärande. Ansvarsområden och arbetsuppgifter Hantera kund- och leverantörsreskontra Sköta in- och utbetalningar Utföra fakturering och hantera påminnelser och inkasso Löpande bokföring och diverse ekonomiadministration Assistera vid månads- och årsbokslut Kvalifikationer och personliga egenskaper Utbildning inom ekonomi eller motsvarande arbetslivserfarenhet Erfarenhet av fakturahantering och reskontra Goda kunskaper i Excel och vana vid ekonomisystem, gärna Agresso Stark kommunikationsförmåga på både svenska och engelska Analytisk och noggrann med förmåga att hantera detaljer Vi söker en ansvarstagande person som är van vid att arbeta både självständigt och i team. Flexibilitet och förmågan att anpassa sig i en dynamisk arbetsmiljö ses som betydande för tjänsten. Anställningsform och arbetsplatsTjänsten är ett konsultuppdrag på heltid, placerad i centrala Stockholm. Uppdraget påbörjas omgående 3-6 månadermed möjlighet till förlängning. Kontakt och ansökanVid frågor om tjänsten, vänligen kontakta vår konsultchef Ellinore Pereira på [email protected] Vi ser fram emot din ansökan!

148 dagar sedan
Sista ansökan:
18 juli 2025
Junior säljare till Skellefteå
Andara Group AB
Företagssäljare

Är du en ambitiös och målfokuseradperson som brinner för att skapa kundrelationer och driva försäljning framåt? Vi söker nu en junior säljare till vår kund i Skellefteå. Vår kund är en marknadsledande aktör inom sin bransch och vill nu bygga upp en starkare säljnärvaro i norra Sverige. Tjänsten är deltid ca 3 dagar i veckan och du utgår hemifrån. Du kommer främst att sälja på norra Sverige och fokusera på städerna Skellefteå,Umeå och Luleå. Resor kommer att förekomma. Primära ansvarsområden Aktivt prospektera och bearbeta nya kundsegment inom regionen. Genomföra fysiska och digitala möten med potentiella och existerande kunder. Analysera kundens behov för att leverera skräddarsydda lösningar. Erbjuda och lämna konkurrenskraftiga offerter. Delta i utvecklings- och uppföljningsmöten för att säkerställa kundnöjdhet. Kvalifikationer Erfarenhet av försäljning eller kundservice är meriterande. Du får gärna vara i början av din säljkarriär. Starkt kommunikations- och presentationsförmåga på både svenska och engelska. Möjlighet att bygga och upprätthålla relationer med kunder. Resultatdriven och lösningsorienterad med en positiv attityd. Körkort B är ett krav. Personliga egenskaper Vi söker dig som är en självgående och resultatorienterad individ med en god känsla för service. Du är flexibel och kan snabbt anpassa dig till förändringar, och du trivs med att arbeta både självständigt och i samarbete med kollegor. Mer om tjänsten Tillsättning: Omgående eller enligt överenskommelse. Omfattning: Deltid 3 dagar i veckan med möjlighet till flexibla arbetstider. Placering: Skellefteå, där du utgår hemifrån Vi erbjuder konkurrenskraftig lön + provision samt möjligheter till personlig och professionell utveckling. Uppdraget är ett ”hyrköpsuppdrag” och du kommer att bli anställd hos oss på Andara de första 6 månaderna och därefter övergår anställningen till vår kund om båda parter så önskar. Andara Group ansvarar för hela rekryteringsprocessen.Vid frågor, vänligen kontakta vår rekryteringsansvariga på [email protected]. Varmt välkommen med din ansökan!

148 dagar sedan
Sista ansökan:
18 juli 2025
Interim Ekonomichef till vår kund i Stockholm (Solna)
Andara Group AB
Ekonomi- och finanschefer

Vi söker en erfaren och engagerad Interim Ekonomichef till vår kund i Stockholm (Solna). Är du redo att bidra med din kompetens inom ekonomi och skapa framgång för organisationen? Då kan detta vara rätt möjlighet för dig! Om rollen som Interim EkonomichefSom Interim Ekonomichef kommer du att leda ekonomiteamet och ansvara för att säkerställa en effektiv och korrekt finansiell styrning. Du kommer att arbeta nära ledningsgruppen för att stödja strategiska beslut och förbättra företagets ekonomiska processer.Under uppdraget kommer du att medverkavid färdigställandet av vår kunds årsbokslut. Ansvarsområden Ledning och utveckling av ekonomiteamet Översyn och förbättring av finansiella processer Upprättande och analys av månads- och årsbokslut Budgetering och prognosarbete Rapportering till styrelse och ledning Säkerställande av regelefterlevnad och intern kontroll Din profil Vi söker dig som har en gedigen bakgrund inom ekonomi, med flera års erfarenhet av liknande interimsuppdrag. Du är analytisk, lösningsorienterad och van vid att arbeta i en snabbrörlig miljö. Förmåga att kommunicera tydligt och effektivt på svenska och engelska är avgörande. Kvalifikationer Civilekonomexamen eller motsvarande Minst 5 års erfarenhet som ekonomichef eller motsvarande ledande roll Erfarenhet av att leda och utveckla team Goda kunskaper i ekonomisystem Stark analytisk förmåga och förståelse för komplexa finansiella sammanhang Anställningsform och arbetsplats Tjänsten är ett konsultuppdrag medans rekryteringsprocessen pågår, placerad hos vår kund i Solna. Vår kund erbjuder en stimulerande arbetsmiljö med möjlighet till hybridarbete en dag i veckan.Start omgående! Kontakt och ansökanFör frågor om tjänsten, vänligen kontakta rekryteringsansvarig Ellen Ploman-Wolinder på [email protected]. Vi ser fram emot din ansökan! Varmt välkommen med din ansökan!

154 dagar sedan
Sista ansökan:
12 juli 2025
Koordinator till Västerås
Andara Group AB
Övriga kontorsassistenter och sekreterare

Vi söker en engagerad och organiserad koordinator till vår kund i Västerås. Som koordinator kommer du att spela en central roll i vårt företag, där du ansvarar för att säkerställa smidig verksamhet och effektiv kommunikation mellan olika avdelningar. Arbetsuppgifter och Ansvarsområden Planera och koordinera dagliga aktiviteter inom företaget. Ansvara för att upprätthålla och förbättra interna processer. Hantera och följa upp projekt för att säkerställa att tidsramar och mål uppnås. Kommunicera med olika avdelningar för att följa upp och lösa eventuella problem. Kvalifikationer och Kompetenser Erfarenhet av liknande arbetsuppgifter inom administration. Starkt organisatoriskt sinne och förmåga att prioritera arbetsuppgifter. Utmärkta färdigheter i kommunikation, både skriftligt och verbalt på svenska och engelska. Bekväm med att arbeta med affärssystem och digitala verktyg. B-körkort är ett krav Personliga Egenskaper Vi söker dig som är drivenoch tycker om att samarbeta. Du är noggrann, ansvarstagande och prestigelös samt att du har förmågan att arbeta självständigt samtidigt som du trivs i en teamorienterad miljö. Information om Tjänsten Tillsättning: Omgående Omfattning: Heltid Placering: Västerås Vi erbjuder möjlighet till personlig och professionell utveckling. Andara Group ansvarar för hela rekryteringsprocessen. Vid frågor, vänligen kontakta vår konsultchef Ellinore pereira på [email protected] Varmt välkommen med din ansökan!

155 dagar sedan
Sista ansökan:
11 juli 2025