Rekryterare till Inte Bara Post Bemanning (vikariat)
Rp Rekrytering Bemanning AB
Personal- och HR-specialister

SNABBFAKTA Omfattning: Heltid. Arbetstider: Måndag till fredag kl.08.00-17.00. Ort: Stockholm, Gärdet. Startdatum: September. Anställningsform: Särskild visstidsanställning. Detta är ett vikariat på 12 månader. Nu söker vi en rekryterare till vårt rekryteringsteam på Inte Bara Post Bemanning.  Inte Bara Post Bemanning är en del av Inte Bara Post Group. Inte Bara Post Group jobbar med Office Management, men framför allt jobbar vi med människor. Våra kunder är företag, men bakom varje företag finns människor med behov, utmaningar och höga förväntningar på sin arbetsvardag. Och det är här vi kommer in – vi löser problemen som gör deras dagar enklare, smidigare och roligare. Kort sagt, vi ser till att företag kan fokusera på det de gör bäst – medan vi tar hand om resten. VAD GÖR DU SOM REKRYTERARE? Som rekryterare hos Inte Bara Post Bemanning rekryterar du externt till våra kunder. Du har en nyckelroll i att självgående leda och genomföra hela rekryteringsprocessen – från kravprofil till tillsättning. Med ett affärsmässigt och engagerat förhållningssätt bygger du starka relationer med både kunder och kandidater. Du ingår i ett team med en ytterligare rekryterare och samarbetar tätt med kundansvariga samt övriga i leveransteamet. Huvudsakliga arbetsuppgifter: Genomföra kravprofil Skriva och publicera jobbannonser Sourcing och aktiv search av kandidater via ATS-system och olika kanaler så som LinkedIn Genomföra intervjuer och bedöma kandidaters kompetenser, erfarenheter och personliga egenskaper Referenstagning och bakgrundskontroller Matcha kandidater med rätt uppdrag och kund Arbeta proaktivt med att bygga långsiktiga relationer med både kunder och kandidater Hantera administrativa uppgifter kopplade till rekryteringsprocesserna Säkerställa positivt employer brand genom att arbeta för en positiv kandidatupplevelse VEM ÄR DU? För att lyckas i rollen är du relationsskapande och nyfiken på människor, företag och dess affärsverksamheter. Du har en positiv och engagerad inställning med ambitionen att alltid arbeta effektivt och strukturerat. Du är prestigelös och förändringsbenägen. Vidare är du en tävlingsinriktad lagspelare som älskar att ha kul – för hos oss på Inte Bara Post Bemanning är jobbet mer än bara en arbetsplats! Vi söker dig som har: Minst två års erfarenhet av rekrytering Tidigare erfarenhet av att arbeta med flera rekryteringsprocesser parallellt  Eftergymnasial utbildning God datorvana Har flytande kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av extern rekrytering inom rekryterings- och bemanningsbranschen. ÖVRIG INFORMATION  Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. I denna rekryteringsprocess utförs bakgrundskontroll och referenstagning efter intervjutillfället. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected]. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.

30 dagar sedan
Sista ansökan:
14 november 2025
Community Host till United Spaces Helsingborg
Rp Rekrytering Bemanning AB
Kontorsreceptionister

SNABBFAKTA Omfattning: 25,5h/veckan Arbetstider: Måndagar, onsdagar, torsdagar och fredagar kl.09-14.00. Tisdagar kl.08-14.00.  Ort: Centrala Helsingborg. Startdatum: Augusti. Uppdragslängd: 2025-08-04 till 2025-12-31. Anställningsform: Särskild visstidsanställning. Du blir anställd av Inte Bara Post Bemanning och blir tilldelad en konsultchef under ditt uppdrag hos kund. DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS Nu söker vi en Community Host till vår kund United Spaces som är ett av Sveriges största coworking bolag. United Spaces startades för 25 år sedan och har idag kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Uppsala, Helsingborg och Jönköping. Sedan starten 1999 har grundtanken varit att skapa en mötesplats för entreprenörer och företagare som vill växa tillsammans. DIN ROLL I rollen som Community Host kommer du att strukturerat och aktivt leverera bästa tänkbara service till kunder och besökare. Din uppgift är att säkerställa att kunder och besökare upplever United Spaces som den lokala marknadens bästa ställe att arbeta, nätverka och växa på.  Dina huvudsakliga arbetsuppgifter: Välkomna och ta emot besök Genomföra kontorsrundor och säkerställa att det ser rent och snyggt ut Se till att det ser bra ut i konferensrummen innan/efter möten Hantera kaffestationer och diskmaskin Förbereda och genomföra regelbunden frukostbuffé som United Spaces har varje tisdagsmorgon för sina medlemmar. Ta emot beställningar  Fylla på kontorsmaterial  Stötta vid eventuella AW:s VEM ÄR DU?  För att lyckas i den här rollen behöver du vara serviceinriktad ut i fingerspetsarna! Du har förmågan att arbeta självgående, har ett driv samt självledarskap för att ta dig an dina dagliga arbetsuppgifter. Du har lätt för att se detaljer och är initiativtagande. Vidare har du en positiv inställning och engagemang oavsett hög eller lågt tempo. Vi söker dig som studerar på distans, ska börja studera efter årskiftet eller är mellan jobb. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet från en serviceroll inom café/restaurang, hotell, reception eller liknande roll. Vidare har du goda kunskaper i Office-paketet. ÖVRIG INFORMATION Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Inte Bara Post Bemanning och blir uthyrd till vår kund. Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. I denna rekryteringsprocess utförs bakgrundskontroll och referenstagning efter intervjusteget. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected]. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.

30 dagar sedan
Sista ansökan:
14 november 2025
Community Host till United Spaces Helsingborg
Rp Rekrytering Bemanning AB
Kontorsreceptionister

SNABBFAKTA Omfattning: 25,5h/veckan Arbetstider: Måndagar, onsdagar, torsdagar och fredagar kl.09-14.00. Tisdagar kl.08-14.00.  Ort: Centrala Helsingborg. Startdatum: Augusti. Uppdragslängd: 2025-08-04 till 2025-12-31. Anställningsform: Särskild visstidsanställning. Du blir anställd av Inte Bara Post Bemanning och blir tilldelad en konsultchef under ditt uppdrag hos kund. DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS Nu söker vi en Community Host till vår kund United Spaces som är ett av Sveriges största coworking bolag. United Spaces startades för 25 år sedan och har idag kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Uppsala, Helsingborg och Jönköping. Sedan starten 1999 har grundtanken varit att skapa en mötesplats för entreprenörer och företagare som vill växa tillsammans. DIN ROLL I rollen som Community Host kommer du att strukturerat och aktivt leverera bästa tänkbara service till kunder och besökare. Din uppgift är att säkerställa att kunder och besökare upplever United Spaces som den lokala marknadens bästa ställe att arbeta, nätverka och växa på.  Dina huvudsakliga arbetsuppgifter: Välkomna och ta emot besök Genomföra kontorsrundor och säkerställa att det ser rent och snyggt ut Se till att det ser bra ut i konferensrummen innan/efter möten Hantera kaffestationer och diskmaskin Förbereda och genomföra regelbunden frukostbuffé som United Spaces har varje tisdagsmorgon för sina medlemmar. Ta emot beställningar  Fylla på kontorsmaterial  Stötta vid eventuella AW:s VEM ÄR DU?  För att lyckas i den här rollen behöver du vara serviceinriktad ut i fingerspetsarna! Du har förmågan att arbeta självgående, har ett driv samt självledarskap för att ta dig an dina dagliga arbetsuppgifter. Du har lätt för att se detaljer och är initiativtagande. Vidare har du en positiv inställning och engagemang oavsett hög eller lågt tempo. Vi söker dig som studerar på distans, ska börja studera efter årskiftet eller är mellan jobb. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet från en serviceroll inom café/restaurang, hotell, reception eller liknande roll. Vidare har du goda kunskaper i Office-paketet. ÖVRIG INFORMATION Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Inte Bara Post Bemanning och blir uthyrd till vår kund. Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. I denna rekryteringsprocess utförs bakgrundskontroll och referenstagning efter intervjusteget. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected]. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.

31 dagar sedan
Sista ansökan:
12 november 2025
Community Host till United Spaces Helsingborg
Rp Rekrytering Bemanning AB
Kontorsreceptionister

SNABBFAKTA Omfattning: 25,5h/veckan Arbetstider: Måndagar, onsdagar, torsdagar och fredagar kl.09-14.00. Tisdagar kl.08-14.00.  Ort: Centrala Helsingborg. Startdatum: Augusti. Uppdragslängd: 2025-08-04 till 2025-12-31. Anställningsform: Särskild visstidsanställning. Du blir anställd av Inte Bara Post Bemanning och blir tilldelad en konsultchef under ditt uppdrag hos kund. DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS Nu söker vi en Community Host till vår kund United Spaces som är ett av Sveriges största coworking bolag. United Spaces startades för 25 år sedan och har idag kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Uppsala, Helsingborg och Jönköping. Sedan starten 1999 har grundtanken varit att skapa en mötesplats för entreprenörer och företagare som vill växa tillsammans. DIN ROLL I rollen som Community Host kommer du att strukturerat och aktivt leverera bästa tänkbara service till kunder och besökare. Din uppgift är att säkerställa att kunder och besökare upplever United Spaces som den lokala marknadens bästa ställe att arbeta, nätverka och växa på.  Dina huvudsakliga arbetsuppgifter: Välkomna och ta emot besök Genomföra kontorsrundor och säkerställa att det ser rent och snyggt ut Se till att det ser bra ut i konferensrummen innan/efter möten Hantera kaffestationer och diskmaskin Förbereda och genomföra regelbunden frukostbuffé som United Spaces har varje tisdagsmorgon för sina medlemmar. Ta emot beställningar  Fylla på kontorsmaterial  Stötta vid eventuella AW:s VEM ÄR DU?  För att lyckas i den här rollen behöver du vara serviceinriktad ut i fingerspetsarna! Du har förmågan att arbeta självgående, har ett driv samt självledarskap för att ta dig an dina dagliga arbetsuppgifter. Du har lätt för att se detaljer och är initiativtagande. Vidare har du en positiv inställning och engagemang oavsett hög eller lågt tempo. Vi söker dig som studerar på distans, ska börja studera efter årskiftet eller är i mellan jobb. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet från en serviceroll inom café/restaurang, hotell, reception eller liknande roll. Vidare har du goda kunskaper i Office-paketet. ÖVRIG INFORMATION Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Inte Bara Post Bemanning och blir uthyrd till vår kund. Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. I denna rekryteringsprocess utförs bakgrundskontroll och referenstagning efter intervjusteget. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected]. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.

34 dagar sedan
Sista ansökan:
9 november 2025
Rekryterare till Inte Bara Post Bemanning (vikariat)
Rp Rekrytering Bemanning AB
Personal- och HR-specialister

SNABBFAKTA Omfattning: Heltid. Arbetstider: Måndag till fredag kl.08.00-17.00. Ort: Stockholm, Gärdet. Startdatum: September. Anställningsform: Särskild visstidsanställning. Detta är ett vikariat på 12 månader. Nu söker vi en rekryterare till vårt rekryteringsteam på Inte Bara Post Bemanning.  Inte Bara Post Bemanning är en del av Inte Bara Post Group. Inte Bara Post Group jobbar med Office Management, men framför allt jobbar vi med människor. Våra kunder är företag, men bakom varje företag finns människor med behov, utmaningar och höga förväntningar på sin arbetsvardag. Och det är här vi kommer in – vi löser problemen som gör deras dagar enklare, smidigare och roligare. Kort sagt, vi ser till att företag kan fokusera på det de gör bäst – medan vi tar hand om resten. VAD GÖR DU SOM REKRYTERARE? Som rekryterare hos Inte Bara Post Bemanning rekryterar du externt till våra kunder. Du har en nyckelroll i att självgående leda och genomföra hela rekryteringsprocessen – från kravprofil till tillsättning. Med ett affärsmässigt och engagerat förhållningssätt bygger du starka relationer med både kunder och kandidater. Du ingår i ett team med en ytterligare rekryterare och samarbetar tätt med kundansvariga samt övriga i leveransteamet. Huvudsakliga arbetsuppgifter: Genomföra kravprofil Skriva och publicera jobbannonser Sourcing och aktiv search av kandidater via ATS-system och olika kanaler så som LinkedIn Genomföra intervjuer och bedöma kandidaters kompetenser, erfarenheter och personliga egenskaper Matcha kandidater med rätt uppdrag och kund Arbeta proaktivt med att bygga långsiktiga relationer med både kunder och kandidater Hantera administrativa uppgifter kopplade till rekryteringsprocesserna Säkerställa positivt employer brand genom att arbeta för en positiv kandidatupplevelse VEM ÄR DU? För att lyckas i rollen är du relationsskapande och nyfiken på människor, företag och dess affärsverksamheter. Du har en positiv och engagerad inställning med ambitionen att alltid arbeta effektivt och strukturerat. Du är prestigelös och förändringsbenägen. Vidare är du en tävlingsinriktad lagspelare som älskar att ha kul – för hos oss på Inte Bara Post Bemanning är jobbet mer än bara en arbetsplats! Vi söker dig som har: Minst två års erfarenhet av rekrytering Tidigare erfarenhet av att arbeta med flera rekryteringsprocesser parallellt  Eftergymnasial utbildning God datorvana Har flytande kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av extern rekrytering inom rekryterings- och bemanningsbranschen. ÖVRIG INFORMATION  Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. I denna rekryteringsprocess utförs bakgrundskontroll och referenstagning efter intervjutillfället. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected]. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.

35 dagar sedan
Sista ansökan:
9 november 2025
Receptionist till coworking space
Rp Rekrytering Bemanning AB
Kontorsreceptionister

SNABBFAKTA Omfattning: Heltid Arbetstider: Kontorstider, måndag-fredag kl.08:00-17:00 Ort: Stockholm Startdatum: Augusti Anställningsform: Särskild visstidsanställning DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS Nu söker vi för vår kunds räkning en receptionist med hög servicekänsla som brinner för att hjälpa sina kollegor och bemöta besökare på bästa sätt. Du kommer att arbeta på ett coworking space där fyra bolag har en gemensam kontorsyta. Företaget har sitt kontor beläget i centrala Stockholm. Annonsen är anonym på önskemål från vår kund. Vi delger självklart vilket företag det gäller om du går vidare i rekryteringsprocessen. DIN ROLL I den här rollen är du en viktig person för att säkerställa en hög servicenivå till samtliga på kontoret och är ansiktet utåt för företaget. Du arbetar självgående med varierande arbetsuppgifter, både typiska receptionssysslor samt administrativa arbetsuppgifter. I rollen är du rörlig på kontoret och har en central roll för att skapa en inspirerande och härlig arbetsmiljö. Du kommer bland annat att ta emot besökare, ordna inför event samt göra beställningar av exempelvis kontorsmaterial eller fika. I rollen kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter, vilket kommer innebära exempelvis: Välkomna och ta emot gäster Förberedelser inför möten samt se till att mötesrum är iordningställda  Post- och budhantering Hantera beställningar för kontorsmaterial, frukt och dryck Kontakt med leverantörer Genomföra kontorsrundor och säkerställa att alla gemensamma utrymmen håller hög standard Planera och genomföra interna event och andra teamaktiviteter Bistå med enklare administrativa uppgifter så som resebokningar eller mötesbokningar vid behov VEM ÄR DU?  Du trivs med att arbeta i reception och har förmågan att bemöta varje gäst och medarbetare med en hög serviceanda. Som person är du driven, lösningsorienterad och strukturerad. Du har ett öga för vad som behöver göras och är villig att göra det där lilla extra för att kunder såväl som kollegor ska känna sig välkomna. Du har också förmågan att hantera flera arbetsuppgifter samtidigt, är organiserad och har en känsla för detaljer. Vidare har du respekt för sekretess vid hantering av känslig information. Du som söker uppfyller nedan krav: Tidigare arbetslivserfarenhet från reception eller liknande roll Flytande kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift God datorvana VAD ERBJUDER VI? Som anställd på Inte Bara Post Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård. ÖVRIG INFORMATION Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Inte Bara Post Bemanning och blir uthyrd till vår kund. Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. I denna rekryteringsprocess utförs bakgrundskontroll och referenstagning. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected]. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.

38 dagar sedan
Sista ansökan:
5 november 2025
Rampagent till Grafair Jet Center Bromma
Rp Rekrytering Bemanning AB
Ramppersonal, flyttkarlar och varupåfyllare m.fl.

SNABBFAKTA Omfattning: 3 veckors rullande schema, 36h arbetsvecka ink helgarbete. Ort: Stockholm, Bromma. Startdatum: Önskat startdatum, omgående. Anställningsform: Tillsvidareanställning med sex månaders inledande provanställning. Detta är en direktrekrytering.  DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS Har du servicekänsla ut i fingertopparna och trivs i ett fysiskt jobb i en händelserik miljö där arbetsuppgifterna varierar? Då kanske du är vår kund Grafairs nya stjärna! Grafair Jet Center är en av världens mest uppskattade affärsflygterminaler, där företaget erbjuder en servicenivå av absolut högsta internationella standard. Grafair Jet Center hanterar merparten av alla affärs- & privatflyg som besöker Stockholm, och är ett litet och familjärt företag. Det är en härlig sammanhållning med högt i tak, där ärlighet, gemenskap och utveckling ligger i fokus. Tjänsten utförs på säkerhetskontrollerat område vilket kräver ett utdrag ur belastningsregistret samt arbetsgivarintyg på tidigare arbeten, intyg för studier och detta behöver redovisas från de senaste fem åren. Drogtest tillkommer vid anställning. HUR SER EN VANLIG DAG UT Som Rampagent kommer du arbeta i en koordinerande roll och fungera som allt-i-allo. Arbetet sker i skift, såväl dagtid som på kvällar och helger under ett tre veckors rullande schema. Arbetsuppgifterna varierar från dag till dag, i första hand beroende på antal ankomster och avgångar av luftfartyg. Du startar alltid dagen med att kolla igenom din checklista, prioriterar och strukturerar dagen. Du arbetar alltid men en rampkollega, idag arbetar 8 rampagenter på Grafair Bromma. På Grafair Jet Center är du delaktig i hela processen främst kring planering, logistik, förstklassig mark och passagerarservice vid ankomst och avgång. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innefattar: Välkomna och ge bästa tänkbara service till gästande passagerare och besättningar Rangera flygplan och utföra markservicetjänster såsom, vattenservice, toaservice, koppla markström och allt annat som kan tänkas i samband med en turnaround Hjälpa till med att lasta på/av bagage och catering samt lägga ut den röda mattan vid flygplansdörren Enklare underhåll av markutrustning Det här är en varierande roll och fler arbetsuppgifter än ovan kan förekomma eller ett varierat tryck på ankomster samt avgångar. Detta ställer ett krav på att du har förmågan att vara på tårna och initiativtagande till nya arbetsuppgifter. Vidare en positiv inställning och engagemang oavsett hög eller lågt tempo/tryck. Det kan förekomma jobb på Grafair Jet Centers enhet på Arlanda om behov uppkommer.  VEM ÄR DU? I den här rekryteringsprocessen lägger vi stor vikt vid personliga egenskaper! Vi ser att du kommer direkt från gymnasiet eller har några års erfarenhet från en serviceroll. För att trivas i rollen behöver du vilja ha ett fysiskt jobb i en händelserik miljö där arbetsuppgifterna varierar från dag till dag. Du är serviceminded och stresstålig. Kan hantera snabba vändningar samt är villig att hugga i där det behövs och på tårna. Som person är du social, prestigelös, noggrann och flexibel. I den här rollen krävs det även att du har ett högt säkerhetstänk. Vi söker dig som uppfyller nedan skallkrav: Flytande kommunikation på svenska och engelska, i både tal och skrift. Du har B-körkort Det är meriterande om du har ett tekniskt intresse, tidigare arbetat i en serviceroll eller gått fordonsgymnasium. ÖVRIG INFORMATION  Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Detta är en direktrekrytering och du kommer bli anställd direkt hos vår kund. Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. I denna rekryteringsprocess utförs bakgrundskontroll och referenstagning. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected]. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.

39 dagar sedan
Sista ansökan:
31 oktober 2025
Reception- och kontorsansvarig till AG Advokat
Rp Rekrytering Bemanning AB
Kontorsreceptionister

SNABBFAKTA Omfattning: Heltid Arbetstider: Kontorstider, måndag-fredag kl.08.00-17.00 Ort: Stockholm Startdatum: Enligt överenskommelse Anställningsform: Tillsvidareanställning med sex månaders inledande provanställning VILKA ÄR AG ADVOKAT? AG Advokat är Sveriges ledande byrå inom entreprenad- och fastighetsbranschen. Deras medarbetare är specialiserade på juridiken inom dessa affärsområden och har lång erfarenhet av transaktioner, finansiering, byggprojekt, leveransavtal och tvister. AG Advokat är idag cirka 60 medarbetare och sitter i NK-huset. DIN ROLL Som reception- och kontorsansvarig hos AG Advokat kommer du ha en betydande roll på kontoret då du bidrar till en trivsam kontorsmiljö och god service internt såväl som externt. Du har förmågan att hantera och prioritera flera arbetsuppgifter samtidigt. Du ansvarar för receptionen där du är ansiktet utåt för AG Advokat och välkomnar alla besökare samt medarbetare på ett professionellt och positivt sätt. Du arbetar självständigt med att se till att den dagliga driften av både reception och den interna kontorsmiljön flyter på smidigt och effektivt. Som reception- och kontorsansvarig kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter så som att: Välkomna besökare och klienter i receptionen Mötesbokningar Ordna mat och dryck till möten Sköta posthanteringen samt ta emot bud och leveranser Hantera beställningar och inköp Leverantörsansvar Brand- och utrymningssansvar Felanmälningar Dialog med fastighetsägare Stötta vid event och after works som sker på kontoret VEM ÄR DU? Vi söker en erfaren och självgående reception- och kontorsansvarig som tar ansvar för sitt arbete med ett helhetsperspektiv och ser självständigt till att alla delar inom reception och kontor fungerar smidigt. Med ett öppet mindset ser du förändring och utveckling som en naturlig del av arbetet och vågar ta initiativ i stället för att vänta på direktiv. Du är social och välkomnande, samtidigt som du trivs att arbeta självständigt. Dessutom har du ett naturligt öga för detaljer, struktur och service med förmågan att se vad som behöver göras. Du förstår vikten av detaljer och ser till att varje del av ditt ansvarsområde hanteras med omsorg – oavsett om det gäller att hantera posten eller säkerställa en välorganiserad arbetsmiljö. Vi söker dig som har: 5–10 års arbetslivserfarenhet som från roller med kontorsansvar eller liknande arbetsuppgifter Goda kunskaper i Office-paketet Flytande kommunikation på svenska och engelska, i både tal och skrift ÖVRIG INFORMATION Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Detta är en direktrekrytering och du kommer bli anställd direkt hos vår kund. Sök tjänsten genom att klicka på ”Skicka ansökan”. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. I denna rekryteringsprocess utförs bakgrundskontroll och referenstagning. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected]. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.

41 dagar sedan
Sista ansökan:
2 november 2025
Ambulerande receptionist
Rp Rekrytering Bemanning AB
Kontorsreceptionister

SNABBFAKTA Omfattning: Du har möjligheten och viljan att jobba motsvarande en heltidstjänst när tillfälle ges. Arbetstider: Vardagar under kontorstid Ort: Stockholmsområdet Startdatum: Maj/juni Anställningsform: Särskild visstidsanställning DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS Som ambulerande receptionist hjälper du våra kunder vid tillfälliga behov och arbetstoppar, vilket ger dig bred branscherfarenhet och chansen att testa på hur det är att arbeta på en rad olika arbetsplatser. Våra kunder är verksamma inom flertalet branscher och du kan därför bemanna hos allt från ett nystartat designföretag till en framgångsrik advokatbyrå. I rollen får du en fantastisk möjlighet att bygga upp ditt CV, bli inspirerad av olika branscher och skaffa ett värdefullt kontaktnät. Vem vet, kanske ett av dina uppdrag leder till en fast anställning hos företaget du varit utbokad till så småningom. Möjligheterna är enorma! DIN ROLL Dina arbetsuppgifter kommer vara inom ramen för kontorsservice och kan exempelvis innebära att: Ta emot besökare i receptionen Växel-, telefon- och mailhantering Förbereda inför möten/ event samt beställa luncher och fikabröd Post- och budhantering Se till att kök och kontorsytor är rena och välkomnande Kontakt med leverantörer Administrativa arbetsuppgifter Som ambulerande receptionist har du både schemalagda fasta tider, men är också redo att rycka ut och hjälpa våra kunder med kortare framförhållning när behovet uppstår. VEM ÄR DU? Du vill skaffa meriterande arbetslivserfarenhet inom kontorsservice. Du har tidigare erfarenhet inom service, exempelvis från butik eller restaurang. Det är meriterande om du tidigare har studerat eller arbetat utomlands. Du är prestigelös, flexibel och lösningsorienterad. Du lever efter mottot att ingenting är omöjligt! Du trivs med att arbeta i ett högt tempo med varierande arbetsuppgifter. Du strävar efter att alltid göra det lilla extra. Du har ett nyfiket sinne och god social förmåga att snabbt kunna sätta dig in i nya situationer och arbetsuppgifter. Du kan prata och skriva obehindrat på både svenska och engelska. Du har en gymnasieutbildning. VAD ERBJUDER VI? Som anställd hos Inte Bara Post Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård. Se filmen nedan för en större inblick i rollen och läs mer här om du vill veta mer om rollen som ambulerande receptionist! ÖVRIG INFORMATION Sök tjänsten genom att klicka på Ansök. Vi går igenom urvalet löpande och återkommer till dig så snart vi kan. I denna rekryteringsprocess utförs bakgrundskontroll och referenstagning. På grund av GDPR tar vi inte emot ansökningar via mail, men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected]

43 dagar sedan
Sista ansökan:
7 augusti 2025
Terminalarbetare till Bromma
Rp Rekrytering Bemanning AB
Ramppersonal, flyttkarlar och varupåfyllare m.fl.

SNABBFAKTA Omfattning: 36-38h, 3 veckors rullande schema, ink helgarbete Ort: Stockholm, Bromma Startdatum: Önskad start omgående Anställningsform: Tillsvidareanställning med sex månaders inledande provanställning DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS Grafair Jet Center är en av världens mest uppskattade affärsflygterminaler, där företaget erbjuder en servicenivå av absolut högsta internationella standard. Grafair Jet Center hanterar merparten av alla affärs- & privatflyg som besöker Stockholm. Tjänsten utförs på säkerhetskontrollerat område vilket kräver ett utdrag ur belastningsregistret, arbetsgivarintyg på tidigare arbeten och intyg för studier. Detta behöver redovisas från de senaste fem åren. Drogtest tillkommer vid anställning. DIN ROLL Som Ramp- och terminalpersonal kommer du att vara anställd av Grafair Jet Center men jobba på huvudterminalen på Bromma flygplats. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter omfattar:  Vinka in plan Köra fram bagagevagnar och lasta på/av bagage  Utföra markservicetjänster såsom, vattenservice, toaservice, koppla markström och allt annat som kan tänkas i samband med en turnaround VEM ÄR DU?  I den här rekryteringsprocessen lägger vi stor vikt vid personliga egenskaper! För att vara en match för rollen tilltalas du av ett fysiskt jobb i en händelserik miljö. Du har en positiv attityd och ett engagemang i det du tar dig an. Du är serviceminded och stresstålig. Vidare har du en förmåga att hantera snabba vändningar samt villig att hugga i där det behövs och på tårna. I den här rollen krävs det även att du har ett högt säkerhetstänk och noggrannhet. Vi söker dig som uppfyller nedan skallkrav: Du har B-körkort Flytande kommunikation på svenska och engelska, i både tal och skrift. Det är meriterande om du har ett flyg, teknik- och motorintresse. ÖVRIG INFORMATION  Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Detta är en direktrekrytering och du kommer bli anställd direkt hos vår kund. Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. I denna rekryteringsprocess utförs bakgrundskontroll och utökad referenstagning om du går vidare till intervjusteget. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected]. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.

43 dagar sedan
Sista ansökan:
31 oktober 2025