Bli en del av Cylindas kundserviceteam – där service och problemlösning står i fokus! Vill du arbeta i en roll där du får vara ansiktet utåt för ett av Sveriges mest välkända vitvarumärken? Cylinda har en stark position på marknaden och är kända för sin kvalitet och pålitlighet. Nu söker vi en engagerad kundservicemedarbetare till vårt team i Kista! Här får du arbeta i en lösningsorienterad miljö där du varje dag gör skillnad för våra kunder. Om du gillar att ta initiativ, trivs i ett högt tempo och brinner för att ge förstklassig service – då kan detta vara rollen för dig! Varför Cylinda? Ett välkänt varumärke – Jobba för en etablerad aktör på marknaden med en stark kundbas. En inkluderande och positiv arbetsmiljö – Vi värdesätter samarbete, engagemang och utveckling. Möjlighet att växa – Hos oss får du stöd för att utvecklas inom kundservice och teknik. Om rollen I denna roll blir du en viktig del av vårt kundserviceteam och ser till att våra kunder får snabb och professionell hjälp, både före och efter deras köp. Du kommer att ge support via telefon för att säkerställa en smidig och effektiv kundupplevelse. Du kommer bland annat att: Hantera felanmälningar och vid behov boka in servicetekniker Besvara frågor om leveranser, fakturor och reservdelar Guida kunder till den bästa lösningen för deras behov Du arbetar nära både tekniker, säljare och ledning i våra nya lokaler i Kista, vilket ger dig bästa möjliga förutsättningar att ge förstklassig service. Vem är du? Vi söker dig som är social, lyhörd och har en positiv inställning. Du gillar att lösa problem och hittar gärna den bästa vägen framåt för kunden. För att trivas i rollen tror vi att du: Har god system- och datorvana Kommunicerar obehindrat i tal och skrift på svenska och engelska Har en gymnasial utbildning eller motsvarande Erfarenhet av SAP och/eller Zendesk är meriterande, men inget krav. Vi erbjuder Trygghet & utveckling – Kollektivavtal, friskvårdsbidrag och löpande coachning. Gedigen utbildning – Både via Workz Academy som sker löpande under 6 månader samt stöttning av kollegor och ledare på plats, som ger dig rätt verktyg för att lyckas. En arbetsplats att trivas på – Stöttande chefer, härliga kollegor och en positiv arbetskultur. Praktisk informationPlats: Stockholm, KistaStart:OmgåendeOmfattning: Visstidsanställning 6 månader (med chans till förlängning)Arbetstider: Måndag - fredag 07:20-16:00Lön: Individuell lönesättning, kollektivavtal tillämpasKontakt: Vid frågor, mejla oss på [email protected]ökan Vi värdesätter vad du kan och din vilja att utvecklas, snarare än att bara titta på CV:n. Första steget i vår rekryteringsprocess är därför ett test som skickas till din e-post direkt efter ansökan. För att gå vidare behöver du slutföra testet, det tar max 15 minuter att genomföra. Låter det som något för dig? Ansök redan idag och bli en del av Cylinda-teamet!
Danske Bank sätter kunden i fokus. Genom en stabil och värdebaserad verksamhet skapar vi förutsättningar för utmärkta kundvillkor. Just nu söker vi individer som vill vara en del av vårt team och hjälpa oss att betjäna våra privatkunder! OM DANSKE BANK: Danske Bank är en nordisk bank med starka lokala rötter och globala förgreningar. Med över 145 års erfarenhet har vi assisterat människor och företag i Norden att förverkliga sina drömmar och ambitioner. Danske Bank har över 19 000 anställda i 16 länder runt om i världen och betjänar våra 3,4 miljoner privata kunder, företagskunder och institutionella kunder. Utöver banktjänster erbjuder vi även livförsäkringar, pensionstjänster, hypotekslån, förmögenhetsförvaltning, fastighets- och leasingtjänster. OM TJÄNSTEN: I vår kundservice på Danske Bank spelar du en central roll i att hjälpa kunder med en rad olika frågor. Dina uppgifter inkluderar att informera om bankens produkter och tjänster samt att utbilda kunderna så att de själva kan lösa enklare ärenden på vår hemsida eller i bankappen. Vår ambition är att lösa kundens ärende vid första kontakt. Din huvudsakliga kommunikationskanal kommer vara telefon, och i viss utsträckning även mejl och chatt. Du kommer också aktivt att genomföra behovsanalyser där du anpassar bankens tjänster och produkter efter varje kunds specifika behov. Utöver dina arbetsuppgifter så erbjuds du även en certifiering inom informationsgivning av värdepapper. I kundserviceavdelningen är kundnöjdhet och tillgänglighet våra främsta prioriteringar, och vi lägger stor vikt vid att säkerställa att varje kund får rätt hjälp, i rätt tid och via rätt kanal. VEM ÄR DU? Vi söker dig som förenar kunskap och engagemang på ett enastående sätt. Du är en naturlig lagspelare, en som inte bara delar med sig av sin kunskap utan också aktivt deltar i meningsfulla diskussioner och dialoger. Du är en initiativtagare, alltid redo att bidra med nya och innovativa idéer som berikar vårt arbete. För dig är utveckling en självklarhet. Du efterfrågar stöd och strävar ständigt efter att växa och förbättras. Din förmåga att inkludera och skapa en stark teamkänsla är en kärnkomponent i ditt arbetssätt. Dina egna mål är tydligt definierade och drivkraften bakom din arbetsinsats. Du är en aktiv lyssnare och öppen för andra perspektiv, alltid med ett öga för helheten och en förståelse för hur ditt arbete gynnar både banken och teamet. Ditt perspektiv är utåtriktat, du ställer frågor och efterfrågar feedback, och du omfamnar öppenhet och transparens. VI SÖKER DIG SOM: - Har en fullständig gymnasieutbildning - Behärskar svenska och engelska i tal och skrift - Har goda dator- och systemkunskaper Vi ser gärna att du har kunskap om eller ett intresse för ekonomi, gärna inom värdepapper, samt generell arbetslivserfarenhet. Det är meriterande om du har en akademisk utbildning inom detta område, men det är inget krav. PRAKTISK INFORMATION: Start: 1/3Placering: LinköpingAnställningsform: Heltid, tillsvidareanställning med inledande provanställningArbetstider: Måndag till fredag mellan 07:45 – 18:00Lön: Individuell lönesättning, kollektivavtal tillämpasKontakt:[email protected] VI ERBJUDER DIG Workz är specialister på kundservice och erbjuder inte bara omfattande utbildning utan också löpande träning inom kommunikation, kundhantering och affärsmässighet. Efter avslutad utbildning blir du dessutom certifierad inom kundservice. Utöver detta får du kollektivavtalsenliga villkor, friskvårdsbidrag och en dedikerad operativ chef som stöttar dig i din utveckling och alltid finns tillgänglig för att hjälpa dig som konsult. Vi är stolta över att erbjuda våra konsulter en trygg arbetsmiljö och möjligheter att växa, både personligt och professionellt! ANSÖKAN Vi genomför tester som första steg i rekryteringen. Testet skickas till din e-post direkt efter ansökan och behöver slutföras, för att bli en aktuell kandidat i rekryteringsprocessen.
Dags för en ny utmaning inom kundservice? Vi söker engagerade medarbetare till ett uppdrag i Norrköping. Här får du arbeta med kundupplevelser i en utvecklande och inspirerande miljö! Om rollen I den här rollen hjälper du kunder via telefon och mejl, löser deras frågor och säkerställer en förstklassig service. Vi söker dig som är kommunikativ, serviceinriktad och har ett öga för detaljer. Mer information får du i nästa steg av rekryteringsprocessen! Vi söker dig som: • Behärskar svenska och engelska i tal och skrift(Kunskaper i andra nordiska språk är ett plus!) • Har en fullständig gymnasieutbildning. Vad vi erbjuder dig: • En gedigen introduktion och utbildning via Workz Academy, där du blir certifierad inom kundservice. • Kollektivavtalsenliga villkor, friskvårdsbidrag och en operativ chef som stöttar dig i din roll. • En trygg och utvecklande arbetsmiljö med möjlighet att växa både personligt och professionellt. Så här går processen till: Som en del av vår rekryteringsprocess genomför vi tester direkt efter att du har skickat in din ansökan. Testet skickas till din mejl och behöver slutföras för att du ska bli aktuell för rollen. Testet består av två delar och är grunden i processen och för profilen, vi struntar i vad du gjort tidigare vi mäter din potential för rollen inom kundservice! Testet tar max 12 minuter att genomföra. Är du intresserad av att bli en del av vårt team och ta del av denna spännande möjlighet i Norrköping? Skicka in din ansökan redan idag! Om du har några frågor, tveka inte att kontakta vårt rekryteringsteam på [email protected]. Vi ser fram emot att höra från dig!
Om ossWorkz är ett stadigt växande företag som är specialiserade inom kundservice. Vi är stolta över att ha utvecklat moderna och skräddarsydda tjänster för bemanning, rekrytering, utbildning och verksamhetsutveckling. Vår metod är konsultativ, vilket gör att vi kan skapa långsiktiga resultat och hållbar framgång för både våra kunder och medarbetare. Vi söker nu en säljare/affärsutvecklare som kan vara med och ta Workz till nästa nivå! Vi erbjuderHos oss på får du chansen att vara en del av en expertorganisation där självledarskap och samarbete är i fokus. Du kommer att ha ett stort ansvar och möjlighet att påverka företagets utveckling. Tillsammans med dina kollegor får du arbeta i en flexibel miljö där du kan bidra till att skapa långsiktiga resultat. Vi erbjuder en spännande och varierad arbetsroll med möjlighet till både personlig och professionell utveckling. För att belöna dina prestationer erbjuder vi en bonus- och provisionsmodell som speglar din framgång i rollen. Om rollenI rollen som säljare/affärsutvecklare på Workz är du en nyckelperson för att hitta nya kunder och affärsmöjligheter. Du kommer att sälja våra koncept och tjänster främst inom bemanning och rekrytering. Ditt arbete innebär att skapa nya kontakter och över tid utveckla dessa relationer till långsiktigt nöjda kunder. Du kommer att samverka med den övriga organisationen för att anpassa lösningar och säkerställa bra resultat. Vi söker digVi söker dig som är uthållig, kommunikativ och resultatinriktad. Du drivs av att nå uppsatta mål och har förmågan att skapa långsiktiga kundrelationer. Din förmåga att anpassa försäljningen efter marknadens behov och vara lösningsfokuserad hjälper dig att skapa nya affärsmöjligheter. Du trivs i en föränderlig miljö där eget ansvar och initiativ är avgörande för att nå resultat. Vi ser också att du: • Är flytande i både tal och skrift på både svenska och engelska • Har minst en fullständig gymnasieutbildning eller motsvarande. • Har dokumenterad erfarenhet av nykundsbearbetning, tjänsteförsäljning och relationsbyggande i B2B-sammanhang. Det är även meriterande om du har erfarenhet från att sälja rekryteringstjänster. Har du dessutom erfarenheter från kundservice – intern eller outsourcad, är det en tillgång. Låter detta som en roll för dig? Skicka in din ansökan via länken nedan! Uppfyller du skallkraven kommer du snart att få ett kort testpaket utskickat, det första steget av flera i rekryteringsprocessen. Vi ser fram emot att hitta rätt person som vill bidra till Workz tillväxt och framgång!
Är du redo för nästa steg inom kundservice? Vi söker nu engagerade medarbetare för ett spännande uppdrag hos vår kund i Linköping med start inom kort. Om du trivs med att skapa positiva kundupplevelser och vill utvecklas i en roll där din insats gör skillnad, kan detta vara rätt möjlighet för dig! Om uppdraget I denna roll kommer du att hantera kundfrågor, hitta lösningar och säkerställa att varje kund får bästa möjliga service via telefon och mejl. Vi söker dig som är kommunikativ, serviceinriktad och som har ett öga för detaljer.Vi berättar mer vid nästa steg i rekryteringsprocessen. Vi söker dig som: • Behärskar svenska och engelska i tal och skrift. • Har en fullständig gymnasieutbildning. • Har erfarenhet av eller ett stort intresse för kundservice. Kunskaper i andra nordiska språk är ett plus! Vad vi erbjuder dig: • En gedigen introduktion och utbildning via Workz Academy, där du blir certifierad inom kundservice. • Kollektivavtalsenliga villkor, friskvårdsbidrag och en operativ chef som stöttar dig i din roll. • En trygg och utvecklande arbetsmiljö med möjlighet att växa både personligt och professionellt. Så här går processen till: Som en del av vår rekryteringsprocess genomför vi tester direkt efter att du har skickat in din ansökan. Testet skickas till din mejl och behöver slutföras för att du ska bli aktuell för rollen. Testet består av två delar och är grunden i processen och för profilen, vi struntar i vad du gjort tidigare vi mäter din potential för rollen inom kundservice! Testet tar max 12 minuter att genomföra. Är du intresserad av att bli en del av vårt team och ta del av denna spännande möjlighet i Linköping? Skicka in din ansökan redan idag! Om du har några frågor, tveka inte att kontakta vårt rekryteringsteam på [email protected]. Vi ser fram emot att höra från dig!
Nu har du chansen att söka tjänsten som kundservicemedarbetare till SEB Kort! Brinner du för service och trivs med att arbeta i en fartfylld miljö? Älskar du att uppnå resultat och drivs av att lösa problem? Kul! Då kan det vara dig som vi söker till SEBs huvudkontor i Arenastaden, Solna. OM SEB Since our start 160 years ago, SEB has been guided by a strong belief that entrepreneurial thinkers combined with innovative companies are needed to create a better world. We are here to enable them to achieve their ambitions and succeed in both good and difficult times. We are the business engine of the bank, providing the financial expertise our organizational and private customers rely on. We do so with focus on our customers' needs, commitment to quality and trust, and an entrepreneurial mindset to continually improve our services. Read more: https://sebgroup.com/ OM TJÄNSTEN SEB Kort är verksamma i alla nordiska länder och arbetar med varumärken som SEB, Eurocard och Strawberry samt flera co-brand partners. Deras kortkunder finns inom både privat- och företagssegmenten. Genom kanaler som telefon, mail och Facebook hanterar de över en miljon kundinteraktioner årligen. SEB Korts främsta mål är att leverera service i världsklass vid varje kundmöte. Som kundtjänstmedarbetare blir du en del av ett engagerat team som hanterar SEB Korts produkter och tjänster. Dina huvudsakliga uppgifter kommer vara kundsupport via mail och telefon, där du besvarar frågor om exempelvis fakturor, transaktioner, reklamationer, krediter och räntor, samt guidar kunder i SEB digitala kanaler för att alltid leverera bästa service. VEM ÄR DU? För att lyckas i rollen krävs starkt servicefokus och driv att nå resultat. Du är engagerad i att ge service på hög nivå och bemöter kunder professionellt. Vi söker en lagspelare som trivs med samarbete och tar ansvar för både det dagliga arbetet och din egen utveckling. Du behöver vara bekväm med att kommunicera på både svenska och engelska, i tal och skrift. Det är även viktigt att du har intresse för det digitala och tekniska, då arbetet innebär att hantera flera IT-system och guida kunder genom appar och hemsidor. Kunskaper i ytterligare nordiska språk är meriterande men inget krav. Vidare ser vi gärna att du har: En gymnasial utbildning Några års arbetslivserfarenhet Erfarenhet av kundservice eller annan service/säljroll PRAKTISK INFORMATION Arbetsgivare: WorkzUppdragsgivare: SEB KortStart: 19/32025 Omfattning: Heltid, tillsvidareanställning med inledande provanställning Lön: Individuell lönesättning, kollektivavtal tillämpas Placering: Stjärntorget 4, Solna Arbetstider: Kontorstider Kontakt: [email protected] VI ERBJUDER DIG Workz är specialister på kundservice och erbjuder inte bara omfattande utbildning utan också löpande träning inom kommunikation, kundhantering och affärsmässighet. Efter avslutad utbildning blir du dessutom certifierad inom kundservice. Utöver detta får du kollektivavtalsenliga villkor, friskvårdsbidrag och en dedikerad operativ chef som stöttar dig i din utveckling och alltid finns tillgänglig för att hjälpa dig som konsult. Vi är stolta över att erbjuda våra konsulter en trygg arbetsmiljö och möjligheter att växa, både personligt och professionellt! ANSÖKANVi genomför tester som första steg i rekryteringen. Testet skickas till din e-post direkt efter ansökan och behöver slutföras, för att bli en aktuell kandidat i rekryteringsprocessen.
Vill du vara en del av Footways spännande resa inom e-handel och kundservice? Vi söker en kundservicemedarbetare som vill leverera service i världsklass och samtidigt förbättra och driva förändringar i våra processer. Om Footway:Footway är en dynamisk aktör inom e-handel som utmanar det traditionella med en datadriven och automatiserad plattform, Footway+. De använder AI för att kontinuerligt förbättra kundupplevelsen och strävar efter att leverera enkelhet och innovation i varje steg. Footway värdesätter ödmjukhet, främjar självstyrande team och brinner för enastående kundupplevelser. Om rollen:Som kundservicemedarbetare kommer du att spela en nyckelroll i att utveckla och förbättra våra kundserviceprocesser. Du kommer att arbeta med att: Utveckla, arbeta och implementera nya processer för att förbättra kundservicen och effektivisera arbetsflöden. Välkomna och integrera nya B2B-kunder och säkerställa en smidig övergång samt bygga långsiktiga relationer. Bidra med din erfarenhet från operativt arbete, såsom teamledarskap, lageransvar eller logistik, för att optimera våra tjänster och processer. Förbättra användningen av AI och automatisering för att göra arbetet smidigare och effektivare. Samarbeta med team och partners för att utveckla och förbättra våra tjänster, och ge feedback baserat på vad kunderna säger. Följa upp på kundärenden för att se till att alla frågor är lösta och att våra riktlinjer följs. Vara flexibel och beredd att arbeta operativt i supporten vid behov och volymer. Vi söker någon som inte är rädd för att ta i och stödja teamet med operativa uppgifter när det behövs. Vi söker dig som:Du har ett stort kundhjärta och drivs av att skapa enastående kundupplevelser. Du älskar att möta nya människor och är serviceinriktad i varje interaktion. Med ett inkluderande tankesätt trivs du med att samarbeta i grupp och är samtidigt en orädd problemlösare som hittar kreativa lösningar. Du är trygg i att fatta beslut och kan anpassa dig snabbt till förändringar. Har en fullständig gymnasieexamen eller motsvarande Är flytande i svenska och engelska, meriterande med ett tredje språk Erfarenhet av att jobba med operativt och/eller med automatisering är meriterande, likaså att ha erfarenhet av Shopify eller liknanade e-handelsplattformar Praktisk information:Uppdragsgivare: FootwayStart: Enligt överenskommelsePlacering: Stockholm, Kista (Victoria Tower)Omfattning: Heltid, tillsvidareanställning med inledande provanställningArbetstider: Måndag - fredag 08.00-17.00Lön: Individuell lönesättning, kollektivavtaltillämpasKontakt: Vid frågor, kontakta vårt rekryteringsteam på [email protected] Vi erbjuder dig:Workz är specialister på kundservice och erbjuder inte bara omfattande utbildning utan också löpande träning inom kommunikation, kundhantering och affärsmässighet. Efter avslutad utbildning blir du dessutom certifierad inom kundservice. Utöver detta får du kollektivavtalsenliga villkor, friskvårdsbidrag och en dedikerad operativ chef som stöttar dig i din utveckling och alltid finns tillgänglig för att hjälpa dig som konsult. Vi är stolta över att erbjuda våra konsulter en trygg arbetsmiljö och möjligheter att växa, både personligt och professionellt! Ansökan:Vi genomför tester som första steg i rekryteringen. Testet skickas till din mail direkt efter ansökan och behöver slutföras, för att bli en aktuell kandidat.
Redo att ta nästa steg i karriären? Vi söker en Junior Skiftledare till Airmee! Här väntar ett härligt team, ett modernt kontor och möjligheter till både personlig och professionell utveckling. Ta chansen att växa med oss och forma framtidens logistik – vi ser fram emot din ansökan! OM FÖRETAGETDet är ett snabbt växande logistikföretag som använder avancerad teknik för att tillhandahålla snabba och miljövänliga leveranser. Företaget samarbetar med e-handlare för att erbjuda flexibla leveransalternativ som förbättrar kundupplevelsen och minskar miljöpåverkan. Vi berättar mer vid ett första möte. OM ROLLENSom Junior Skiftledare leder och stöttar du teamet inom kundsupport och trafikledning. Du ansvarar för att planera och driva skiftets operativa arbete, inklusive schemaläggning och optimering av resurser för att säkerställa kostnadseffektiva leveranser. Du kommer också vara ansvarig för resultat och uppföljning av följande:- Kostnad per leverans- Inkommande chaufförsärenden per leverans- Hanteringstid för chaufförsärenden- KundnöjdhetDu håller teamet uppdaterat om nya rutiner genom utbildning och information och ser till att de är förberedda för att hantera ärenden effektivt. Du arbetar också för att förebygga problem och optimera processer. Som nyckelperson för kvällsteamet säkerställer du en god arbetsmiljö, tillgång till resurser och rapporterar eventuella problem. Genom att samla feedback och driva förbättringar bidrar du till teamets utveckling och företagets framgång med att leverera högkvalitativ service VI SÖKER DIGÄr du en positiv och energisk person som är redo att utvecklas och ta nästa steg i karriären? Som skiftledare blir du en viktig del av vårt team, där din drivkraft, initiativförmåga och flexibilitet är avgörande. Med din positiva inställning och förmåga att bygga goda relationer stöttar och inspirerar du kollegorna mot gemensamma mål. För att trivas och lyckas i rollen ser vi gärna att du uppfyller följande krav: Du har en fullständig gymnasieutbildning eller motsvarande Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska Meriterande om du har erfarenhet av kundservice från tidigare, har erfarenhet eller intresse av data och IT. Samt om du har arbetat i systemet intercomPRAKTISK INFORMATIONStart: Omgående med hänsyn till uppsägningstid.Omfattning: Heltid med inledande provanställning på sex månaderPlacering: Centralt i StockholmArbetstider: Kvällstid 14.30-23.00, måndag till fredag (helger kan förekomma).Har du frågor om rollen eller rekryteringsprocessen?Vänligen kontakta oss på [email protected].
Om ossWorkz är ett stadigt växande företag som är specialiserade inom kundservice. Vi är stolta över att ha utvecklat moderna och skräddarsydda tjänster för bemanning, rekrytering, utbildning och verksamhetsutveckling. Vår metod är konsultativ, vilket gör att vi kan skapa långsiktiga resultat och hållbar framgång för både våra kunder och medarbetare. Vi söker nu en säljare/affärsutvecklare som kan vara med och ta Workz till nästa nivå! Vi erbjuderHos oss på får du chansen att vara en del av en expertorganisation där självledarskap och samarbete är i fokus. Du kommer att ha ett stort ansvar och möjlighet att påverka företagets utveckling. Tillsammans med dina kollegor får du arbeta i en flexibel miljö där du kan bidra till att skapa långsiktiga resultat. Vi erbjuder en spännande och varierad arbetsroll med möjlighet till både personlig och professionell utveckling. För att belöna dina prestationer erbjuder vi en bonus- och provisionsmodell som speglar din framgång i rollen. Om rollenI rollen som säljare/affärsutvecklare på Workz är du en nyckelperson för att hitta nya kunder och affärsmöjligheter. Du kommer att sälja våra koncept och tjänster främst inom bemanning och rekrytering. Ditt arbete innebär att skapa nya kontakter och över tid utveckla dessa relationer till långsiktigt nöjda kunder. Du kommer att samverka med den övriga organisationen för att anpassa lösningar och säkerställa bra resultat. Vi söker digVi söker dig som är uthållig, kommunikativ och resultatinriktad. Du drivs av att nå uppsatta mål och har förmågan att skapa långsiktiga kundrelationer. Din förmåga att anpassa försäljningen efter marknadens behov och vara lösningsfokuserad hjälper dig att skapa nya affärsmöjligheter. Du trivs i en föränderlig miljö där eget ansvar och initiativ är avgörande för att nå resultat. Vi ser också att du: • Är flytande i både tal och skrift på både svenska och engelska • Har minst en fullständig gymnasieutbildning eller motsvarande. • Har dokumenterad erfarenhet av nykundsbearbetning, tjänsteförsäljning och relationsbyggande i B2B-sammanhang. Det är även meriterande om du har erfarenhet från att sälja rekryteringstjänster. Har du dessutom erfarenheter från kundservice – intern eller outsourcad, är det en tillgång. Låter detta som en roll för dig? Skicka in din ansökan via länken nedan! Uppfyller du skallkraven kommer du snart att få ett kort testpaket utskickat, det första steget av flera i rekryteringsprocessen. Vi ser fram emot att hitta rätt person som vill bidra till Workz tillväxt och framgång!
Om ossWorkz är ett stadigt växande företag som är specialiserade inom kundservice. Vi är stolta över att ha utvecklat moderna och skräddarsydda tjänster för bemanning, rekrytering, utbildning och verksamhetsutveckling. Vår metod är konsultativ, vilket gör att vi kan skapa långsiktiga resultat och hållbar framgång för både våra kunder och medarbetare. Vi söker nu en säljare/affärsutvecklare som kan vara med och ta Workz till nästa nivå! Vi erbjuderHos oss på får du chansen att vara en del av en expertorganisation där självledarskap och samarbete är i fokus. Du kommer att ha ett stort ansvar och möjlighet att påverka företagets utveckling. Tillsammans med dina kollegor får du arbeta i en flexibel miljö där du kan bidra till att skapa långsiktiga resultat. Vi erbjuder en spännande och varierad arbetsroll med möjlighet till både personlig och professionell utveckling. För att belöna dina prestationer erbjuder vi en bonus- och provisionsmodell som speglar din framgång i rollen. Om rollenI rollen som säljare/affärsutvecklare på Workz är du en nyckelperson för att hitta nya kunder och affärsmöjligheter. Du kommer att sälja våra koncept och tjänster främst inom bemanning och rekrytering. Ditt arbete innebär att skapa nya kontakter och över tid utveckla dessa relationer till långsiktigt nöjda kunder. Du kommer att samverka med den övriga organisationen för att anpassa lösningar och säkerställa bra resultat. Vi söker digVi söker dig som är uthållig, kommunikativ och resultatinriktad. Du drivs av att nå uppsatta mål och har förmågan att skapa långsiktiga kundrelationer. Din förmåga att anpassa försäljningen efter marknadens behov och vara lösningsfokuserad hjälper dig att skapa nya affärsmöjligheter. Du trivs i en föränderlig miljö där eget ansvar och initiativ är avgörande för att nå resultat. Vi ser också att du: • Är flytande i både tal och skrift på både svenska och engelska • Har minst en fullständig gymnasieutbildning eller motsvarande. • Har dokumenterad erfarenhet av nykundsbearbetning, tjänsteförsäljning och relationsbyggande i B2B-sammanhang. Det är även meriterande om du har erfarenhet från att sälja rekryteringstjänster. Har du dessutom erfarenheter från kundservice – intern eller outsourcad, är det en tillgång. Låter detta som en roll för dig? Skicka in din ansökan via länken nedan! Uppfyller du skallkraven kommer du snart att få ett kort testpaket utskickat, det första steget av flera i rekryteringsprocessen. Vi ser fram emot att hitta rätt person som vill bidra till Workz tillväxt och framgång!
Välj ett jobb för att visa detaljer
Visar 31 till 40 av 40 jobb