Adsup AB jobb

Lediga jobb hos Adsup AB

Gör karriär som konsult hos oss
Adsup AB
Marknadsanalytiker och marknadsförare m.fl.

Nyutexaminerad, studerande eller mer erfaren? Bli en del av vårt konsultnätverk! Oavsett om du är nyutexaminerad, fortfarande studerar eller har några års erfarenhet inom digital marknadsföring, employer branding eller rekrytering via sociala medier, erbjuder Adsup en plats för dig att växa och bidra med din kompetens. Som en del av vårt konsultnätverk får du möjlighet att arbeta med spännande uppdrag, anpassade efter dina intressen och din erfarenhetsnivå. Vi förstår att alla har olika behov och mål, därför erbjuder vi flexibilitet när det gäller i vilken omfattning du vill arbeta. Som konsult hos oss kan du anpassa din arbetsinsats efter vad som passar dig bäst – oavsett om du vill jobba några timmar i veckan vid sidan av dina studier, hoppa in på kortare projekt, eller ta dig an heltidsuppdrag. Vi har uppdrag över hela Sverige och din kompetens behövs, oavsett vart du bor. Med internutbildning och månatliga check-ins ger vi dig verktygen att hålla dig uppdaterad och utvecklas i din roll. Vare sig du är ny i branschen eller en erfaren specialist, får du stöttning och tillgång till experter som hjälper dig att växa. Så här kan processen se ut: Vi connectar Du fyller i formuläret och vi får reda på mer om dig, dina erfarenheter och vad du vill framåt. Matchning Ibland tar det lite tid att hitta rätt uppdrag. När vi har ett jobb vi tror passar dig så hör vi av oss! Intervju Du träffar oss och företaget för att se att det är en bra matchning från båda håll. Onboarding Innan du påbörjar uppdraget ger vi dig en gedigen onboarding och utbildning så att du känner dig redo för ditt nya jobb. Löpande kontakt Vi har löpande avstämningar och utbildningar med dig och företaget för att säkerställa nöjdheten hos båda parter. Redo att bli en del av vårt konsultnätverk? Fyll i formuläret nedan!

104 dagar sedan
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Underhållselektriker
Adsup AB
Industrielektriker

Gällivare Energi AB är ett innovativt och högteknologiskt bolag med en central roll i regionens energiförsörjning. Vi driver flera produktionsanläggningar, inklusive ett kraftvärmeverk och ett omfattande fjärrvärmenät. Varje år producerar vi cirka 160 GWh värme och 30 GWh el – energi som driver vår kommun framåt! Nu söker vi en driven och engagerad underhållselektriker som vill bli en del av vårt kompetenta team. Din roll hos oss Som underhållselektriker spelar du en nyckelroll i att säkerställa en driftsäker och effektiv produktion. Du kommer att arbeta med såväl förebyggande som avhjälpande underhåll, och bidra till utvecklingen av våra anläggningar. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innefattar: Underhåll och felsökning av elsystem, styrsystem och instrumentering. Medverkan i investeringsprojekt för att förbättra och modernisera våra anläggningar. Samarbete med drifttekniker och underhållsansvariga för att optimera anläggningarnas prestanda. Installation och service av elutrustning samt förebyggande underhåll. Vi erbjuder en utvecklande och varierande roll i en framtidsbransch där din insats verkligen gör skillnad! Vem är du? Vi söker dig som har erfarenhet av elarbete inom industrin och en förmåga att analysera och lösa tekniska problem. Du trivs med att arbeta både självständigt och i team och har en vilja att utvecklas inom ditt yrkesområde. Vi ser gärna att du har: Gymnasial utbildning inom el, automation eller motsvarande arbetslivserfarenhet. Erfarenhet av felsökning och elinstallation inom industrin. God datorvana samt förmåga att tolka och arbeta utifrån ritningar. Kunskaper i svenska och engelska. B-körkort. Personliga egenskaper vi värdesätter: Analytisk och strukturerad. Ansvarsfull och initiativrik. Flexibel och problemlösande. God samarbetsförmåga och social kompetens. Stor vikt läggs vid dina personliga egenskaper och erfarenheter. Anställningsvillkor Omfattning: Heltid Arbetstider: Dagtid eller skiftgång Anställningsvillkor: Enligt Sobonas energiavtal Vill du veta mer? För ytterligare information om tjänsten, kontakta: Underhållschef William Svanberg | Tel: 0970-755 85 Facklig kontaktperson Michael Wennström, SEKO | Tel: 0970-755 80 (vxl) Vi ser fram emot din ansökan och att välkomna dig till vårt team!

143 dagar sedan
Sista ansökan:
23 juli 2025
Fordonstekniker / mekaniker
Adsup AB
Motorfordonsmekaniker och fordonsreparatörer

Vi erbjuder Som fordonstekniker på Motorcentralen i Umeå AB kommer du arbeta med service och reparationer av Volkswagen och Skodas bilar. Ett urval av arbetsuppgifter kan vara: • Service • Motor och växellådsreparationer • Avancerade felsökningar • Reparation på chassier, bromsar och komfortsystem Du kommer arbeta i ett trivsamt mekaniker-team i centralt belägna verkstadslokaler i Umeå. Volkswagengruppens bil program är en av de modernaste och våra produkter ligger bland de absolut främsta i dagens teknikutveckling. Hos oss kommer du därför erbjudas kontinuerlig utbildning och möjlighet förvidareutveckling i din roll. Vi söker Vi söker dig som är noggrann, ambitiös och som alltid strävar efter att överträffa kundens förväntningar. Du har en stark drivkraft och trivs i en rörlig miljö med varierande arbetsuppgifter och högt tempo. Vi ser gärna att du har några års erfarenhet av dagens bilteknik och är van att arbeta såväl självständigt som i team. Vi tror också att du har ett stort motorintresse och drivs av nyfikenhet och viljan att lösa problem. Rätt person för uppdraget har vår värdegrund i ryggmärgen – Trivsel, Utveckling, Trovärdighet, Ansvar. Stor vikt läggs vid dina personliga egenskaper och ditt engagemang. Stämmer detta in på dig? Du har fordonsteknisk utbildning och har några års arbetslivserfarenhet som mekaniker. Utöver ditt tekniska kunnande så är du van vid att själv söka information och ta till dig skriftliga instruktioner på såväl svenska som engelska. Du kan även skriva på svenska, innehar B-körkort och en god datorvana. Vill du veta mer eller ansöka? Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att ringa Sören Jacobsson på telefonnummer 090-15 39 31. Vi intervjuar löpande så skicka din ansökan omgående! Sista ansökningsdag är 2025-02-13. Eventuella fackliga frågor kan ställas till Ingemar Andersson på mejladressen [email protected]

162 dagar sedan
Sista ansökan:
4 juli 2025
C och CE-chaufförer Rosersberg
Adsup AB
Lastbilsförare m.fl.

Vilka är vi? Svensk Autotransport AB ingår i koncernen Axess Logistics som är marknadsledande inom billogistik. Dagligen utför Svensk Autotransport transporter av personbilar över hela Sverige. Åkeriet har drygt 265 anställda och ca 145 ekipage i trafik som dagligen förflyttar ca 1300 personbilar. Vad erbjuder vi? Ett arbete med frihet under ansvar Lön enligt kollektivavtal + möjlighet till extra premie i olika nivåer + premie per körd bil Tillsvidare anställning med sedvanlig provanställning. Tjänsterna är heltid Engagerade kollegor Skiftschema där man kommer hem varje dag En arbetsgivare som har krav om att följa kör- & vilotidslagen samt arbetstidslagen. Du som söker skall ha erfarenhet av att köra med bil och släp eller bil och trailer. Du behöver vara ansvarsfull, kunna ta egna initiativ och vara flexibel. Krav för anställning är CE-behörighet, digitalt förarkort, YKB och samt ha goda kunskaper i svenska språket. Hjärtat i verksamhetenDet är våra medarbetare som är verksamheten. Det är de som gör jobbet varje dag. Med sin breda tekniska kompetens, sitt kvalitetstänk och sin drivkraft att leverera de bästa logistiklösningarna till våra kunder är de motorn i vår verksamhet. Vi arbetar alltid i nära samarbete med våra kunder. Det skapar fördelar för oss båda. Genom att vi är tillgängliga och lyhörda för våra kunders behov hittar vi ständigt nya vägar till att bli ännu lite bättre i vårt erbjudande. Det skapar fördelar för dig som är kund hos oss. Vi vill utvecklas tillsammans med våra kunder. Vi ska vara det logistikbolag som bäst hanterar förändringar i omvärlden. Vi tänker aldrig stå still. Vi kan den skandinaviska marknaden Vi är unika – vi är det enda billogistikföretag som kan erbjuda generalagenter och återförsäljare en total logistiklösning för den skandinaviska marknaden för nya importfordon. Vi erbjuder samma unika logistiklösningar för inlandsdistribution av nya samt begagnade fordon i Skandinavien. Vi erbjuder logistiklösningar som sparar både tid och pengar för våra kunder. Vi är med från start till mål och är den enda kontaktpunkt du som kund behöver när det gäller logistiklösningar av fordon i Skandinavien. Våra kärnvärden Vi har en gemensam kultur där vi dagligen arbetar efter våra fyra kärnvärden kompetenta, effektiva, lösningsorienterade och nytänkande. Från start till mål ska våra kunder och samarbetspartners känna att vi levererar dessa värden i allt vi gör. KOMPETENTA – vår breda tekniska kunskap och intresse för bilbranschens behov gör att vi på bästa sätt står rustade att lösa våra kunders utmaningar. EFFEKTIVA – genom kontinuerlig utveckling av våra IT-system och löpande utbildning av våra medarbetare skapar vi förutsättningar för smidiga och effektiva totallösningar. LÖSNINGSORIENTERADE – genom nära samarbeten med våra kunder skapar vi lösningar som förenklar och förbättrar kundens vardag. NYTÄNKANDE – vi vill förtjäna titeln Lead Logistic Provider. Detta gör vi genom att skapa en kunnig och nyfiken ledarbetarkultur som tillsammans med kunderna utvecklar framtidens billogistiklösningar.

163 dagar sedan
Sista ansökan:
3 juli 2025
C och CE-chaufförer Södertälje
Adsup AB
Lastbilsförare m.fl.

Vilka är vi? Svensk Autotransport AB ingår i koncernen Axess Logistics som är marknadsledande inom billogistik. Dagligen utför Svensk Autotransport transporter av personbilar över hela Sverige. Åkeriet har drygt 265 anställda och ca 145 ekipage i trafik som dagligen förflyttar ca 1300 personbilar. Vad erbjuder vi? Ett arbete med frihet under ansvar Lön enligt kollektivavtal + möjlighet till extra premie i olika nivåer + premie per körd bil Tillsvidare anställning med sedvanlig provanställning. Tjänsterna är heltid Engagerade kollegor Skiftschema där man kommer hem varje dag En arbetsgivare som har krav om att följa kör- & vilotidslagen samt arbetstidslagen. Du som söker skall ha erfarenhet av att köra med bil och släp eller bil och trailer. Du behöver vara ansvarsfull, kunna ta egna initiativ och vara flexibel. Krav för anställning är CE-behörighet, digitalt förarkort, YKB och samt ha goda kunskaper i svenska språket. Hjärtat i verksamhetenDet är våra medarbetare som är verksamheten. Det är de som gör jobbet varje dag. Med sin breda tekniska kompetens, sitt kvalitetstänk och sin drivkraft att leverera de bästa logistiklösningarna till våra kunder är de motorn i vår verksamhet. Vi arbetar alltid i nära samarbete med våra kunder. Det skapar fördelar för oss båda. Genom att vi är tillgängliga och lyhörda för våra kunders behov hittar vi ständigt nya vägar till att bli ännu lite bättre i vårt erbjudande. Det skapar fördelar för dig som är kund hos oss. Vi vill utvecklas tillsammans med våra kunder. Vi ska vara det logistikbolag som bäst hanterar förändringar i omvärlden. Vi tänker aldrig stå still. Vi kan den skandinaviska marknaden Vi är unika – vi är det enda billogistikföretag som kan erbjuda generalagenter och återförsäljare en total logistiklösning för den skandinaviska marknaden för nya importfordon. Vi erbjuder samma unika logistiklösningar för inlandsdistribution av nya samt begagnade fordon i Skandinavien. Vi erbjuder logistiklösningar som sparar både tid och pengar för våra kunder. Vi är med från start till mål och är den enda kontaktpunkt du som kund behöver när det gäller logistiklösningar av fordon i Skandinavien. Våra kärnvärden Vi har en gemensam kultur där vi dagligen arbetar efter våra fyra kärnvärden kompetenta, effektiva, lösningsorienterade och nytänkande. Från start till mål ska våra kunder och samarbetspartners känna att vi levererar dessa värden i allt vi gör. KOMPETENTA – vår breda tekniska kunskap och intresse för bilbranschens behov gör att vi på bästa sätt står rustade att lösa våra kunders utmaningar. EFFEKTIVA – genom kontinuerlig utveckling av våra IT-system och löpande utbildning av våra medarbetare skapar vi förutsättningar för smidiga och effektiva totallösningar. LÖSNINGSORIENTERADE – genom nära samarbeten med våra kunder skapar vi lösningar som förenklar och förbättrar kundens vardag. NYTÄNKANDE – vi vill förtjäna titeln Lead Logistic Provider. Detta gör vi genom att skapa en kunnig och nyfiken ledarbetarkultur som tillsammans med kunderna utvecklar framtidens billogistiklösningar.

163 dagar sedan
Sista ansökan:
3 juli 2025
Quality Manager
Adsup AB
Ingenjörer och tekniker inom maskinteknik

Om Rollco Vi på Rollco är specialister på komponenter och lösningar för linjära rörelser. Sedan starten 1999 har vi vuxit till en internationell koncern med cirka 90 anställda och verksamhet i Sverige, Danmark, Finland, Norge, Taiwan och Italien. Som en del av Addtech-koncernen – en framgångsrik svensk företagsgrupp med över 3900 anställda – är vi i ständig tillväxt. Vår ambition? Att fortsätta expandera med fler produkter och nya marknader. Läs mer om Addtech på www.addtech.com. RollenI rollen som Quality Manager är du nyckelpersonen som driver vårt kvalitetsarbete framåt. Du säkerställer att våra rutiner och processer levererar högsta produktkvalitet till våra kunder. Med ansvar för kvalitetskontroller, avvikelsehantering, kundreklamationer och löpande förbättringar blir du en central del av vår verksamhet. Du rapporterar främst till vår Operations Manager, men fungerar också som stöd till VD i frågor som rör kvalitet. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter Övergripande ansvar för bolagets kvalitetsarbete. Utveckla och implementera processer som uppfyller interna standarder och externa regelverk. Underhålla och säkerställa efterlevnad av kvalitetsledningssystem. Genomföra interna och externa revisioner. Hantera kunddeklarationer, hållbarhet och certifieringar. Säkerställa kvalitetskontroller och identifiera förbättringsområden. Samarbeta med leverantörer och kunder för att lösa kvalitetsbrister. Dokumentera och granska interna arbetssätt. Skapa rapporter och sammanställningar till ledningsgruppen. Vem är du? Du är en kommunikativ och lösningsorienterad person med en stark drivkraft att utveckla och förbättra. Din förmåga att prioritera och ta initiativ gör att du trivs i en roll med många kontaktytor. Du behöver ha minst 5 års erfarenhet inom tillverkande industri. Du har relevant högskoleutbildning motsvarande lägst kandidatexamen. Du har gedigen erfarenhet och kunskap av att arbeta med kvalitetsledningssystem med fokus på kontinuerliga förbättringar God kunskap om kvalitetsstandarder och verktyg som ISO 9001, ISO 14001 Hög IT-mognad, dvs. behärska Office 365, affärssystem och andra system som är relevanta för rollen. Dessutom har du mycket goda kunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift Vad erbjuder vi?Hos oss möts du av en positiv företagskultur med stark lagkänsla och ett nära samarbete mellan kollegor. Våra ledord – Customer, Care, Commitment – speglar vårt arbetssätt och engagemang för både kunder och medarbetare. Vi erbjuder en nyckelroll i ett växande företag med goda utvecklingsmöjligheter, moderna lokaler nära Väla i Helsingborg och en arbetsmiljö som präglas av gemenskap och professionalitet. Intresserad?Tjänsten är en tillsvidareanställning på 100 %, med start enligt överenskommelse. AnsökanSkicka in ditt CV senast 2025-01-30. Frågor?Kontakta Lena Hallkvist på [email protected]. Varmt välkommen med din ansökan!

163 dagar sedan
Sista ansökan:
3 juli 2025
Altebra söker projektledare
Adsup AB
VVS-montörer m.fl.

Om jobbet Altebra Sweden är experter inom sprinklersystem och ett snabbt växande företag med starkt fokus på kvalitet och innovation Om rollen Som projektledare hos oss kommer du att ha en central roll i våra projekt, från start till slut. Du ansvarar för: Planering och samordning av arbetet på våra projekt. Kontakt med kunder, underentreprenörer och leverantörer. Säkerställa att projekt levereras i tid, inom budget och med rätt kvalitet. Arbetsmiljöansvar enligt gällande regler och standarder. Visst personalansvar ingår Du kommer att arbeta i ett engagerat team där vi hjälper varandra att lyckas. Vi söker dig som: Har erfarenhet av projektledning inom bygg eller installation. Är bra på att planera och strukturera ditt arbete. Har möjlighet att resa i jobbet. Har goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift. Gärna har erfarenhet av sprinklerinstallationer. Som person är du lösningsorienterad, ansvarsfull och trivs med att samarbeta med andra. Vi erbjuder: En stabil arbetsplats med bra sammanhållning. Möjlighet att utvecklas i din roll som projektledare. Konkurrenskraftig lön och förmåner. En roll där du får arbeta med meningsfulla och utvecklande projekt. Placeringsort Kan diskuteras! Ansökan Låter detta som något för dig?Skicka din ansökan senast 10 februari. Vi ser fram emot att höra från dig! /Teamet på Altebra Sweden AB

163 dagar sedan
Sista ansökan:
3 juli 2025