Lediga jobb hos Recruitive AB
Om tjänsten Som Area Manager (AM) hos vår kund ansvarar du för att skapa lönsam tillväxt inom ditt geografiska område tillsammans med ditt team. Du kommer att leda och utveckla medarbetare för att säkerställa hög kvalitet och leverera den bästa möjliga kundservicen. Tjänsten innebär ett nära samarbete med flera andra avdelning så som HR för att bygga långsiktiga kundrelationer. Du kommer att ha personalansvar för ditt team. Tjänsten är ett vikariat som sträcker sig fram till och med i början av 2027. Dina arbetsuppgifter Säkerställa kundnöjdhet genom proaktiv och reaktivt ledarskap • Kvalitetsarbete och planera resurser och starta upp nya kunder • Bemanningshantering och schemaläggning • Personalansvar • Rekrytering, kompetensutveckling och coaching av teamet Din profil Vi söker dig som har erfarenhet av att leda och coacha team, gärna inom servicebranschen. Du har en stark känsla för kundservice och kvalitet, och trivs med att arbeta resultatorienterat. Du bör ha en god förmåga att planera och strukturera arbetsuppgifter, samtidigt som du är flexibel och lösningsorienterad vid oförutsedda situationer. Erfarenhet av personalansvar och schemaläggning är meriterande. Om företaget Vad vi erbjuder: - Start omgående - Kollektivavtal och bra anställningsvillkor - Ansvarsförsäkring, sjukförsäkring, pensionsförsäkring - Friskvårdsbidrag - Goda möjligheter att utvecklas och växa inom bolaget - Härliga kollegor från hela världen! - Månadslön: 30 000 kr Om oss Recruitive är en tjänsteleverantör inom rekrytering och bemanning med ett heltäckande erbjudande inom tjänstemannasektorn. Vi är ett auktoriserat Bemanning- & Rekryteringsföretag och har kollektivavtal med Unionen och Akademikerförbundet. Alla våra anställda erbjuds friskvårdsbidrag, företagshälsovård och AW varje månad. Som anställd på Recruitive får du även en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Konsultchefen har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll och säkerställa att du trivs på din arbetsplats. Vi rekryterar morgondagens kunder och tar din personlighet på allvar! Vi är därför alltid på jakt efter nya medarbetare som vill till ett spännande företag med personalen i första rummet!
Om tjänsten Som Area Manager (AM) hos vår kund ansvarar du för att skapa lönsam tillväxt inom ditt geografiska område tillsammans med ditt team. Du kommer att leda och utveckla medarbetare för att säkerställa hög kvalitet och leverera den bästa möjliga kundservicen. Tjänsten innebär ett nära samarbete med flera andra avdelning så som HR för att bygga långsiktiga kundrelationer. Du kommer att ha personalansvar för ditt team. Dina arbetsuppgifter Säkerställa kundnöjdhet genom proaktiv och reaktiv kundservice • Hantera och administrera kundärenden och avtal • Hantera inbokning, ombokning och avbokning av uppdrag • Följa upp kundärenden och kundnöjdhet • Kvalitetsarbete och planera resurser och starta upp nya kunder • Bemanningshantering och schemaläggning • Personalansvar • Rekrytering, kompetensutveckling och coaching av teamet Din profil Vi söker dig som har erfarenhet av att leda och coacha team, gärna inom servicebranschen. Du har en stark känsla för kundservice och kvalitet, och trivs med att arbeta resultatorienterat. Du bör ha en god förmåga att planera och strukturera arbetsuppgifter, samtidigt som du är flexibel och lösningsorienterad vid oförutsedda situationer. Erfarenhet av personalansvar och schemaläggning är meriterande. Om företaget Vad vi erbjuder: - Gärna start omgående - Kollektivavtal och bra anställningsvillkor - Ansvarsförsäkring, sjukförsäkring, pensionsförsäkring - Friskvårdsbidrag - Goda möjligheter att utvecklas och växa inom bolaget - Härliga kollegor från hela världen!¨ - Månadslön: 30 000 kr Om oss Recruitive är en tjänsteleverantör inom rekrytering och bemanning med ett heltäckande erbjudande inom tjänstemannasektorn. Vi är ett auktoriserat Bemanning- & Rekryteringsföretag och har kollektivavtal med Unionen och Akademikerförbundet. Alla våra anställda erbjuds friskvårdsbidrag, företagshälsovård och AW varje månad. Som anställd på Recruitive får du även en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Konsultchefen har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll och säkerställa att du trivs på din arbetsplats. Vi rekryterar morgondagens kunder och tar din personlighet på allvar! Vi är därför alltid på jakt efter nya medarbetare som vill till ett spännande företag med personalen i första rummet!
Om tjänsten Den framgångsrika stenspecialisten Stenbolaget söker en butikschef till deras butik i Löddeköpinge. Vi letar efter dig som vill leda teamet, vara frontfigur och samtidigt arbeta med försäljning dagligen. Har du dessutom tidigare erfarenhet från b2b försäljning inom byggbranschen så är detta rätt roll för dig. Ansök idag, urval sker löpande! Dina arbetsuppgifter • Försäljning av stenprodukter till våra kunder, både privat och proffskunder. • Ansvara för butikens drift samt schemaläggning • Arbeta med tydliga försäljningsmål • Arbeta med företagets lager och logistik • Inspirera, följa upp och coacha dina kollegor inom försäljning och kundbemötande Din profil • Har sålt till företagskunder inom byggbranschen tidigare • Tidigare erfarenhet av lager & logistik • Tidigare erfarenhet av ledarskap • Du har goda kunskaper i svenska och engelska Det viktigaste är din personlighet och att du gillar försäljning inom bygg/bygghandel, resten lär du dig hos dem. Om företaget Stenbolaget säljer och producerar marksten, murar, plattor, natursten och mycket mer. Deras kunder är både privat- och proffskunder, vilket gör att kundmötena är mycket varierande. De är störst i Sverige inom deras bransch och nu tar de nästa steg på vår resa! Stenbolaget brinner för teamwork. Allt de gör, gör de tillsammans! Bolaget präglas av en stark företagskultur där sammanhållningen är väldigt stark och där personalen gillar varandra och har kul på jobbet. Om oss I denna rekryteringsprocess samarbetar Stenbolaget med rekryteringsföretaget Recruitive. Kontakta rekryteringskonsult Christian Gerdén för frågor. [email protected]
Om tjänsten Är du en driven och motiverad person som är nyfiken, älskar försäljning och har lätt för att bygga goda relationer? Uppskattar du dessutom att ha möjligheten att kunna påverka din egen arbetsdag, din lön samt ha möjligheten att utvecklas inom försäljning på ett bolag med stark säljkultur? Då är tjänsten som Account Manager på Team8 ett jobb du ska söka! Dina arbetsuppgifter Din roll som Account Manager hos oss på Team8 fokuserar på att proaktivt följa upp varma leads, samt att bearbeta befintliga kunder och erbjuda tekniska lösningar. Du bygger långsiktiga relationer och hjälper våra kunder med sin digitaliseringsresa samtidigt som du är en trygg partner åt dem. Du tar fullt ansvar för din kundstock och utvecklar den över tid. Du deltar aktivt i säljmöten och bidrar med dina tankar, idéer och förbättringsförslag. Din profil Vi söker dig som har erfarenhet av B2B försäljning med goda resultat inom IT eller copy/print. Du är en nyfiken, positiv och engagerad person som brinner för försäljning. Du drivs av dina egna framgångar men även av lyckan att hjälpa kunden hitta rätt lösning. Du är en lagspelare som gärna hjälper dina kollegor och trivs med att ha flera arbetsuppgifter igång samtidigt. Du talar och skriver svenska och engelska obehindrat samt att du innehar B-körkort. För att lyckas i denna tjänst så behöver du vara självständig, kunna ta för dig samt arbeta på ett strukturerat och professionellt sätt. Är du precis som vi engagerad, brinner för försäljning och att stänga affärer, välkommen att söka tjänsten som Account Manager hos oss! Om företaget Vi erbjuder: - Utvecklingsmöjligheter inom bolaget - Konkurrenskraftig lön och fina bonusvillkor Om oss Recruitive är en tjänsteleverantör inom rekrytering och bemanning med ett heltäckande erbjudande inom tjänstemannasektorn i Stockholm, Göteborg, Borås, Eskilstuna, Örebro och Västerås. Vi är ett auktoriserat Bemanning- & Rekryteringsföretag och har kollektivavtal med Unionen och Akademikerförbundet. Alla våra anställda erbjuds friskvårdsbidrag, företagshälsovård och AW varje månad. Som anställd på Recruitive får du även en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Konsultchefen har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll och säkerställa att du trivs på din arbetsplats. Vi rekryterar morgondagens kunder och tar din personlighet på allvar! Vi är därför alltid på jakt efter nya medarbetare som vill till ett spännande företag med personalen i första rummet!
Om tjänsten Är du en målinriktad och driven person som älskar att skapa relationer? Vi på Recruitive söker nu efter nya stjärnor som brinner för att ta försäljning till en ny nivå genom att skapa personliga relationer med alla kunder. Du kommer som säljare att få ta del av utbildning samt coachning för att kunna prestera på bästa sätt i ditt arbete. I rollen är det du som skapar affärer genom att kontakta varma kunder och erbjuda dom den bästa lösningen för dom. Kunderna når du via telefon och du kommer att jobba i ett dedikerat, sammansvetsat och engagerat team som är måna om att alla ska lyckas med sina mål och som ständigt strävar efter att nå ökade resultat och goda relationer. Söker du en långsiktig och stabil säljroll med goda utvecklingsmöjligheter – då är det här jobbet för dig! Dina arbetsuppgifter Du kommer att ansvara för hela säljcykeln för kunderna och du kommer med telefon som arbetsverktyg att inrikta dig på B2C-försäljning mot privatkunder och med din höga arbetsmoral driva teamet framåt i branschen. Stort fokus i rollen kommer att vara att skapa goda relationer med alla som du kontaktar. Din profil Det allra viktigaste är att du är hungrig, orädd, har ett starkt engagemang, ihärdig och går in 100% i det du gör. Det är viktigt att du både talar och skriver flytande svenska och engelska. Du har en inre drivkraft att alltid vilja leverera det bästa för dina kunder och nå bra resultat. Självklart är du positiv och glad, både mot kunder och mot dina kollegor. Lön: 20 000 kr/månad + provision Om företaget Vår kund är framgångsrik i sin bransch och erbjuder fina möjligheter till att utvecklas, både som person och i din roll! Om oss Recruitive är en oberoende tjänsteleverantör inom rekrytering och bemanning med ett heltäckande erbjudande inom tjänstemannasektorn. Vårt erbjudande innefattar tjänster och branschlösningar inom våra tjänsteområden Administration, Ekonomi, Kundtjänst och Försäljning. Vi är medlemmar i Almega kompetensföretagen och har kollektivavtal med Unionen och Akademikerförbundet
Om tjänsten Vi söker nu en engagerad och kommunikativ kundservicemedarbetare med erfarenhet inom kundtjänst till en av vård kunder. Du kommer att arbeta med inkommande samtal från kunder och sitter i fantastiska lokaler mitt i centrala Stockholm. Här erbjuds du både personlig utveckling och härliga kollegor! Dina arbetsuppgifter - Hantera daglig kunddialog, främst via telefon och chatt - Administrera ärenden för kunder - Besvara inkommande frågor gällande betalningar, upplägg etc. Din profil Du är serviceinriktad och har stark egen drivkraft. Du är även självgående, ansvarsfull och du har glimten i ögat. Du har en god social förmåga och lyssnar på människorna bakom siffrorna. Du ger dem respekten och tiden som krävs för att ge deras liv och ekonomi en nystart. Du kommer in i ett snabbt växande fintech-företag med massor av framtida möjligheter. Vi sitter i härliga lokaler centralt i Stockholm. Här arbetar vi tillsammans och har kul ihop, som kollegor och vänner. Erfarenhet & Personlighet: - Telefonvana och god kommunikationsförmåga - Tidigare erfarenhet av kundtjänstyrket - Bakgrund från bank eller annat finansiellt institut är meriterande - Goda kunskaper i både finska, svenska och engelska, i tal och skrift - Intresse av att arbeta i ett snabbrörligt företag - Månadslön: 25 000 kr Om företaget Vår kund har sedan 2016 varit en partner för människor som kämpar med sin privatekonomi. Vår kund hjälper sina kunder att förstå och vända sin ekonomiska situation, oavsett hur de hamnat där. Med en kombination av lång erfarenhet och innovativ teknologi leder vår kund vägen mot skuldfrihet och en hållbar privatekonomi, rustad för livets alla utmaningar. Om oss Recruitive är en oberoende tjänsteleverantör inom rekrytering och bemanning med ett heltäckande erbjudande inom tjänstemannasektorn. Vårt erbjudande innefattar tjänster och branschlösningar inom våra tjänsteområden Administration, Ekonomi, Kundtjänst och Försäljning. Vi är medlemmar i Almega kompetensföretagen och har kollektivavtal med Unionen och Akademikerförbundet.
Om tjänsten Är du en erfaren kredithandläggare med bakgrund inom factoring och fakturaköp? Vill du arbeta i ett mindre, dynamiskt team där du får stort ansvar och möjlighet att påverka? Då kan det här vara rollen för dig! Accessa Finans söker nu en kredithandläggare som vill vara med och stärka vårt erbjudande inom rörelsefinansiering. Du kommer att arbeta i ett team med hög kompetens inom bank och finans, där samarbete och engagemang står i centrum. Vi sitter i moderna lokaler i centrala Stockholm och är idag 10 medarbetare med stark tillväxtambition. Dina arbetsuppgifter Som kredithandläggare hos oss kommer du att arbeta med hela kreditprocessen kopplat till våra tjänster inom fakturaköp och exportfinansiering. Du ansvarar för kreditbedömningar, analys av kunders betalningsförmåga samt uppföljning av befintliga engagemang. Rollen kräver att du har tidigare erfarenhet av factoring/fakturaköp och är van att arbeta självständigt med kreditbeslut. Arbetsuppgifter inkluderar bland annat: - Kreditbedömning och riskanalys av nya och befintliga kunder - Hantering av kreditlimiter och beslutsunderlag - Löpande kundkontakt och uppföljning - Samarbete med säljteamet för att säkerställa affärsmässiga och hållbara kreditlösningar - Bidra till utveckling av interna rutiner och processer - Erfarenhet av inkasso är meriterande, då det förekommer inslag av kravhantering i rollen. Din profil Vi söker dig som har: - Dokumenterad erfarenhet av kredithandläggning inom factoring/fakturaköp - God analytisk förmåga och förståelse för finansiella rapporter - Driven och positiv inställning - Förmåga att uttrycka dig väl i tal och skrift på svenska och engelska - Ett strukturerat arbetssätt och hög noggrannhet - Ett positivt och lösningsorienterat förhållningssätt Om företaget Accessa Finans är ett nytänkande finansbolag som specialiserat sig på att erbjuda svenska tillväxtföretag anpassad rörelsefinansiering. Detta görs genom att erbjuda tjänster som Fakturaköp, Exportfinansiering och företagskrediter. Accessa Finans har funnits i sedan 2010. Accessa Finans är ett bolag under stark tillväxt, med en god lönsamhet och en solid finansiell grund. Accessa Finans är ett av finansinspektionen registrerat finansinstitut. Accessa Finans är ett dotterbolag till Accessa Asset Management som är ett familjeägt investmentbolag som investerar i små- och medelstora entreprenörsdrivna tillväxtbolag på den svenska marknaden som har potential och en ambition att bli marknadsledande i sin nisch. Om oss Recruitive är en tjänsteleverantör inom rekrytering och bemanning med ett heltäckande erbjudande inom tjänstemannasektorn i Stockholm, Göteborg, Borås, Eskilstuna, Örebro och Västerås. Vi är ett auktoriserat Bemanning- & Rekryteringsföretag och har kollektivavtal med Unionen och Akademikerförbundet. Alla våra anställda erbjuds friskvårdsbidrag, företagshälsovård och AW varje månad. Som anställd på Recruitive får du även en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Konsultchefen har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll och säkerställa att du trivs på din arbetsplats. Vi rekryterar morgondagens kunder och tar din personlighet på allvar! Vi är därför alltid på jakt efter nya medarbetare som vill till ett spännande företag med personalen i första rummet!
Om tjänsten Är du nyfiken som person och tycker om att motivera andra? Då är detta rollen för dig! Vi söker just nu en Teamledare till en av våra kunder! Som Teamledare hos vår är du en central del av verksamheten och ansvarar för arbets- och kvalitetsledning inom din personalgrupp. Du kommer att spela en avgörande roll i den dagliga ledningen av ditt team, där din förmåga att planera, schemalägga och kommunicera effektivt både med ditt team och med våra kunder kommer att vara av stor betydelse. Din ambition är att skapa optimala förutsättningar för ditt team att utföra sitt arbete på bästa sätt och säkerställa högkvalitativa kundmöten. Dina arbetsuppgifter I din roll ingår bland annat: - Daglig operativ arbetsledning av teamet med fokus på schemaläggning och resursfördelning. - Leda möten och följa upp teamets prestationer. - Hanteringen av serviceärenden och säkerställa högsta kvalitet i kundmötet. - Identifiera utvecklingsmöjligheter för teamet. - Ansvara för utbildning och kontinuerlig utveckling av personalen. - Agera som en länk mellan kunderna och ditt team för att förbättra kundupplevelsen. Din profil Vi söker dig som har: - Utmärkt behärskning av svenska och engelska i tal och skrift. - Ledarskapserfarenhet och en förståelse för komplexa kundärenden. - Förmåga att arbeta strukturerat och noggrant i en ibland stressig miljö. - En kommunikativ och coachande förmåga som skapar en positiv arbetsmiljö. - Drivkraft att ständigt utvecklas och bidra till en inkluderande och handlingskraftig företagskultur. Om företaget Vår kund är en ledande aktör i sin bransch och du kommer med tjänsten få möjlighet att bidra till vår kunds fortsatta tillväxt i Sverige och Helsingborg. Månadslön: 33 000 kr Om oss Recruitive är en tjänsteleverantör inom rekrytering och bemanning med ett heltäckande erbjudande inom tjänstemannasektorn i Stockholm, Göteborg, Borås, Eskilstuna, Örebro och Västerås. Vi är ett auktoriserat Bemanning- & Rekryteringsföretag och har kollektivavtal med Unionen och Akademikerförbundet. Alla våra anställda erbjuds friskvårdsbidrag, företagshälsovård och pensionsavsättningar. Som anställd på Recruitive får du även en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Konsultchefen har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll och säkerställa att du trivs på din arbetsplats. Vi rekryterar morgondagens kunder och tar din personlighet på allvar! Vi är därför alltid på jakt efter nya medarbetare som vill till ett spännande företag med personalen i första rummet!
Om tjänsten Stenbolaget växer och söker nu dig som får energi av att ge god service och älskar försäljning! Är du personen som gör allt för att skapa en fantastisk säljupplevelse? Är du i början av din karriär? Inga problem! Så länge du har rätt inställning, viljan att lära och vill vara med på Stenbolagets expansion i Norrköping så vill vi att du söker. Dina arbetsuppgifter Som säljare på Stenbolaget består arbetsuppgifterna främst utav att hjälpa och guida kunderna att välja rätt sten till rätt projekt. Det är ditt ansvar att vårda varje kund, följa upp dina offerter och se till att köpupplevelsen blir i högsta kvalitet. Hos Stenbolaget jobbar de med tydliga försäljningsmål, har du starkt driv och älskar att vinna så kommer du trivas hos dom. Som arbetsplats fungerar Stenbolaget likt ett fotbollslag, där alla positioner är viktiga. De coachar varandra och ser till att ha kul tillsammans. De är innovativa i deras speltaktik och håller ett högt tempo, det är nyckeln till deras framgång och just det som gör att de är störst och bäst i deras bransch. Deras butikers öppettider är måndag-fredag 07-18 & helg 10-15, arbetstiden är varierande inom dessa tider. Din profil -Vi tror att du har en bakgrund från bygghandel eller har jobbat med butikssälj. - Du kan ha erfarenheter från entreprenad eller ännu bättre, att du har jobbat med försäljning inom bygghandeln. Det viktigaste är din personlighet och att du gillar försäljning, resten lär du dig hos oss. Om du tror att vi är rätt arbetsplats för dig så tveka inte att skicka din ansökan! Om företaget Stenbolaget säljer och producerar marksten, murar, plattor, natursten och mycket mer. Deras kunder är både privat- och proffskunder, vilket gör att kundmötena blir mycket spännande och varierande. De är störst i Sverige inom deras segment och nu tar de nästa steg på deras resa! Om oss Recruitive är en tjänsteleverantör inom rekrytering och bemanning med ett heltäckande erbjudande inom tjänstemannasektorn i Stockholm, Göteborg, Malmö, Norrköping och Sundsvall. Vi är ett auktoriserat Bemanning- & Rekryteringsföretag och har kollektivavtal med Unionen och Akademikerförbundet. Alla våra anställda erbjuds friskvårdsbidrag, företagshälsovård och AW varje månad. Som anställd på Recruitive får du även en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Konsultchefen har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll och säkerställa att du trivs på din arbetsplats. Vi rekryterar morgondagens kunder och tar din personlighet på allvar! Vi är därför alltid på jakt efter nya medarbetare som vill till ett spännande företag med personalen i första rummet!
Vi letar efter nya hemstädare till våran kund. Är du deras nästa stjärna? 🌟 Din profil Vi älskar att göra våra kunders vardag enklare – det borde du också göra. Vi söker efter någon som tycker om att arbeta självständigt och som drivs av kvalitet och kundservice. Du är punktlig och ansvarstagande, med ett öga för detaljer och en positiv inställning. Om rollen Som hemstädare hos våran kund ansvarar du för att städa våra kunders hem med högsta kvalitet. Ditt uppdrag är att alltid erbjuda bästa möjliga service. Du arbetar självständigt och är ansvarig för att säkerställa att dina kunder är nöjda. Dina arbetsuppgifter består bland annat av: Dammsugning och dammtorkning. Moppning och rengöring av ytor. Strykning, vikning och tvätta kläder. Byta lakan och bädda. Ge det där lilla extra till kundens hem. Du bör: Ha tidigare erfarenhet från ett serviceyrke. Tala och förstå grundläggande svenska eller engelska. Kunna arbeta flexibla timmar, måndag – fredag, mellan 8 – 17. Det är starkt meriterande om du tidigare har arbetat som hemstädare, hushållerska. Även meriterande om du har ett giltigt B-körkort. Vi erbjuder Vårt mål är tydligt – vi vill vara branschens bästa arbetsgivare. Vi tror att våra anställda är företagets hjärta, och vi är dedikerade till att erbjuda bra arbetsförhållanden. Bland annat erbjuder vi: Samma fasta lön varje månad En tillsvidareanställning med 50- 75 % sysselsättningsgrad. Kollektivavtal och bra anställningsvillkor Ansvarsförsäkring, sjukförsäkring och pensionsförsäkring. Friskvårdsbidrag. Utbildning inom hemstädning, med fokus på din utveckling. Goda möjligheter att utvecklas och växa inom Hemfrid. Gratis mobilabonnemang. Ett av Sveriges härligaste team med kollegor från hela världen. 🙌 Om våran kund Våran kund är Sveriges ledande aktör för tjänster i hemmet. Dem hjälper sina kunder med städning, tvätt, strykning, flytt, trädgårdsarbete och mycket mer. Genom att arbeta som ett team och ge våra kunder enkel tillgång till våra toppklassiga tjänster förbättrar vi deras livskvalitet. Vår process Efter genomförd ansökan kommer du att bli kontaktad av HR- avdelningen angående rekryteringsprocessen för din ansökan. Som en del av vår rekryteringsprocess genomför vi bakgrundskontroller. För att vara kvalificerad för den här tjänsten behöver du ha ett svenskt personnummer eller ett samordningsnummer. Är du redo att förbättra människors livskvalitet? Bra! Det är vi också. Vi ser fram emot din ansökan.
Välj ett jobb för att visa detaljer
Visar 1 till 10 av 24 jobb