Vi söker nu en interim Finanschef till en internationell verksamhet. Bolaget befinner sig i en spännande fas och söker en trygg och erfaren ekonom som kan ta ett övergripande ansvar för koncernrapportering, konsolidering och IFRS. Var? Sundsvall När? Omgående och på 100% Anställningsform? Konsultuppdrag via Delta Consulting Om rollen Du kommer att ha det övergripande ansvaret för koncernens finansiella rapportering och konsolidering samt arbeta nära både det lokala teamet och den internationella organisationen. Du leder förbättringsarbete inom system och processer och säkerställer att redovisning sker enligt IFRS. Du blir en nyckelperson i utvecklingen av koncernens finansiella struktur och rutiner. Exempel på arbetsuppgifter Ansvar för månads-, kvartals- och årsbokslut på koncernnivå Leda och implementera effektiva processer för konsoliderad rapportering Säkerställa regelefterlevnad (IFRS och andra regelverk) Förbättringsarbete inom finansiella system, interna kontroller och rapportering Stötta lokalt team med uppbyggnad och utveckling av rutiner Vi söker dig som har Erfarenhet från internationella bolag och koncernmiljö Djup förståelse för IFRS och konsolidering Tidigare arbetat med system som Cognos och ERP-verktyg Vana att leda team i olika länder/tidszoner God kommunikativ och analytisk förmåga Möjlighet att arbeta på plats i Sundsvall Har vi ringat in din person? Kul! Din inställning och personlighet kommer vara avgörande för din framgång. Välkommen in med din ansökan så pratar vi mer. Då urval och intervjuer sker löpande kan tjänsten tillsättas innan annonsen har löpt ut. Titta även på andra tjänster som vi har på vår karriärsida! careers.deltaconsulting.se Vid frågor, kontakta Olle Olsson på [email protected] eller 070-402 84 22. Välkommen med din ansökan! Om Delta Consulting Vi på Delta Consulting hjälper våra kunder med rätt kompetens för långsiktig framgång och våra kandidater att ta nästa steg i karriären - oavsett om de är nyexaminerade, en specialist eller en erfaren ledare! Vi gör skräddarsydda konsult- & rekryteringslösningar för varje behov. Delta Consulting har specialiserade team internt som arbetar proaktivt och jobbar inom följande områden: - Ekonomi & Lön - Bank, Finans & Försäkring - Administration & Kundsupport Vår vision är ’att skapa lyckligare arbetsplatser’ och vår Logga (Delta = Δ) representerar positiv förändring. Genom våra värderingsgrunder vill vi skapa positiv förändring i medarbetares vardag, som ska mynna ut i förhöjt välmående, högre produktivitet, ökat värdeskapande och mer framgångsrika organisationer.
Vill du ta nästa steg i din karriär inom administration och backoffice? Då kan det vara dig vi söker - vi rekryterar nu en Back Office-medarbetare till en av våra kunder inom finansbranschen! Var? Stockholm När? Start så snart som möjligt Anställningsform? Rekrytering till vår kund Om tjänsten Som backoffice-medarbetare har du en nyckelroll i att hålla den interna verksamheten effektiv och strukturerad. I den här rollen får du användning för din administrativa skicklighet och din förmåga att snabbt sätta dig in i nya system och rutiner. Du är mångsidig, noggrann och gillar att ha flera bollar i luften – alltid med fokus på att bidra till ett effektivt och välfungerande flöde. Du blir en del av ett mindre, sammansvetsat team där samarbete är lika viktigt som självständigt ansvar. Tillsammans arbetar ni mot gemensamma mål, samtidigt som du har tydliga individuella mål och ansvarsområden. Arbetsuppgifter: Hantera avtal och andra administrativa processer Dra avgifter och hantera data kopplat till verksamheten Bidra till att effektivisera och utveckla rutiner Tjänsten är en heltidsroll (100%) med kontorstider 8-17 och du utgår från deras kontor i Stockholm city. Vem är du? Din nyfikenhet, intelligens och vilja att utvecklas är det som verkligen får dig att sticka ut i den här rollen! Vi söker dig som är snabblärd, mångsidig och tar egna initiativ. Du har en naturlig fallenhet för att sätta dig in i nya system och rutiner, arbetar strukturerat och har god självdisciplin. Du trivs med att ha ansvar, driver ditt arbete framåt och ser till att det blir gjort – samtidigt som du är lättsam, prestigelös och en uppskattad kollega som bidrar till en god stämning i teamet. Dina personliga egenskaper kommer vara avgörande för denna roll, men för att vara aktuell behöver du även uppfylla följande: Har minst en gymnasieexamen, gärna inom ekonomi eller liknande Har minst 1-2 års erfarenhet av liknande administrativt arbete, gärna från finansbranschen Lätt för system, samt mycket goda kunskaper i Excel Är flytande i både svenska och engelska, tal och skrift Låter detta intressant? Tveka inte att skicka in din ansökan! Då urval och intervjuer sker löpande kan tjänsten tillsättas innan annonsen har löpt ut. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på Delta Consulting, [email protected]. Ser fram emot att höra från dig, varmt välkommen med din ansökan! Om Delta Consulting Vi på Delta Consulting är specialister på ekonomipersonal. Vår vision är att skapa lyckligare arbetsplatser. Vi jobbar dagligen med att skapa möten mellan ekonomer och företag där ekonomer jobbar. I vårt arbete hjälper vi våra kandidater att ta nästa steg i karriären samtidigt som vi hjälper våra kunder att hitta rätt person. Vi förmedlar både permanenta anställningar och temporära anställningar i form av uthyrning och interim. Vår verksamhet styrs av våra tre ledord: noggrannhet, långsiktighet och positiv förändring. Oavsett om du är i början av din karriär eller en erfaren CFO är vi din självklara samarbetspartner när det är dags för en ny utmaning.
Är du en serviceinriktad person som brinner för att skapa goda kundupplevelser? Vi söker nu efter en Kundsupport-medarbetare till en av våra dynamiska och prestigelösa kunder inom finansbranschen! Var? Stockholm När? Start så snart som möjligt Anställningsform? Rekrytering till vår kund Om tjänsten Som medarbetare på Kundsupport blir du företagets ansikte utåt! Du ansvarar för att ta emot och hantera inkommande frågor från kunder och andra externa parter – alltid med fokus på att leverera en positiv och professionell upplevelse. Rollen kombinerar kundservice med administrativa uppgifter och kräver att du är både lösningsorienterad och noggrann. Du blir en del av ett mindre, sammansvetsat team där samarbete är lika viktigt som självständigt ansvar. Tillsammans arbetar ni mot gemensamma mål, samtidigt som du har tydliga individuella mål och ansvarsområden. Arbetsuppgifter: Hantera inkommande samtal och mejl Depå- och avtalshantering Ge support kring företagets tjänster och produkter Svara på frågor om depåer, rapporter och emissioner Stöd i administration och kontorsuppgifter Tjänsten är en heltidsroll (100%) med kontorstider 8-17 och du utgår från deras kontor i Stockholm city. Vem är du? Ett genuint intresse för service är det som kommer gör att du lyckas i denna roll! Utöver det söker vi en person som är snabblärd, frågvis, strukturerad och flexibel. Du tar ett tydligt ägarskap för ditt arbete och driver dina uppgifter framåt med engagemang och ansvarskänsla. Samtidigt är du en lagspelare som bidrar till en positiv teamkänsla – du är lyhörd, prestigelös och lätt att samarbeta med. Dina personliga egenskaper kommer att väga tyngst i denna roll, men för att vara aktuell behöver du även uppfylla följande: Har minst en gymnasieexamen, gärna inom ekonomi eller liknande Har minst 1-2 års erfarenhet av arbeta med kundkontakt, gärna från kundsupport, butik, reception etc. Är flytande i både svenska och engelska, tal och skrift Låter detta intressant? Tveka inte att skicka in din ansökan! Då urval och intervjuer sker löpande kan tjänsten tillsättas innan annonsen har löpt ut. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på Delta Consulting, [email protected]. Ser fram emot att höra från dig, varmt välkommen med din ansökan! Om Delta Consulting Vi på Delta Consulting är specialister på ekonomipersonal. Vår vision är att skapa lyckligare arbetsplatser. Vi jobbar dagligen med att skapa möten mellan ekonomer och företag där ekonomer jobbar. I vårt arbete hjälper vi våra kandidater att ta nästa steg i karriären samtidigt som vi hjälper våra kunder att hitta rätt person. Vi förmedlar både permanenta anställningar och temporära anställningar i form av uthyrning och interim. Vår verksamhet styrs av våra tre ledord: noggrannhet, långsiktighet och positiv förändring. Oavsett om du är i början av din karriär eller en erfaren CFO är vi din självklara samarbetspartner när det är dags för en ny utmaning.
Vi söker omgående en erfaren Redovisningsekonom för ett spännande interimsuppdrag hos ett internationellt bolag inom finansbranschen. Här får du arbeta på en arbetsplats med högt tempo och ta stort ansvar för redovisning, rapportering och klientkontakt. Var? Stockholm När? Omgående Anställningsform? Konsultuppdrag via Delta Consulting Om rollen Vi söker dig som har en stark redovisningsbakgrund och erfarenhet av klientkontakt, samt är bekväm med att arbeta i en komplex och snabbrörlig miljö. I denna roll kommer du att hantera redovisning och rapportering samt arbeta nära kunder och investerare. Exempel på arbetsuppgifter: Löpande redovisning och bokslut Upprättande av årsredovisningar och deklarationer Hantering av klient- och investerarrapportering Analys och avstämning av finansiella rapporter Vi söker dig som: Har erfarenhet som Client Accountant, Fund Accountant eller Senior Redovisningskonsult med kunder inom finans eller liknande Har mycket god förståelse för redovisning Är självgående, lösningsorienterad och trygg i kundkontakt Behärskar svenska och engelska flytande Trivs i en arbetsmiljö med högt tempo Har vi ringat in din person? Kul! Din inställning och personlighet kommer vara avgörande för din framgång. Välkommen in med din ansökan så pratar vi mer. Då urval och intervjuer sker löpande kan tjänsten tillsättas innan annonsen har löpt ut. Titta även på andra tjänster som vi har på vår karriärsida! careers.deltaconsulting.se Vid frågor, kontakta Olle Olsson på [email protected]. Välkommen med din ansökan! Om Delta Consulting Vi på Delta Consulting hjälper våra kunder med rätt kompetens för långsiktig framgång och våra kandidater att ta nästa steg i karriären - oavsett om de är nyexaminerade, en specialist eller en erfaren ledare! Vi gör skräddarsydda konsult- & rekryteringslösningar för varje behov. Delta Consulting har specialiserade team internt som arbetar proaktivt och jobbar inom följande områden: - Ekonomi & Lön - Bank, Finans & Försäkring - Administration & Kundsupport Vår vision är ’att skapa lyckligare arbetsplatser’ och vår Logga (Delta = Δ) representerar positiv förändring. Genom våra värderingsgrunder vill vi skapa positiv förändring i medarbetares vardag, som ska mynna ut i förhöjt välmående, högre produktivitet, ökat värdeskapande och mer framgångsrika organisationer.
We are seeking a dynamic Nordic Sales Manager to join Coface Global Solutions Nordics. This role is based in our Swedish office in Stockholm, location would be negotiable for the right candidate since we have offices in all Nordic capital cities. You will be responsible for driving our Nordic multinational business to new heights and successes together and team up with country local sales managers and Coface Nordic deal teams. Where? Stockholm When? Early August or when the right candidate is available Type of employment? Direct employment with our client About You: You are the ideal candidate if you possess a strong commercial mindset, a passion for sales, and the ability to build relationships both internally and externally. You are dedicated to customer satisfaction, long-term partnerships, and continuously seeking new opportunities to enhance our services. The Position: In this role, you will have responsibility for new business acquisition in the Nordics within our global client segment. You will contribute to optimizing our Nordic strategy, transferring services and won deals to local Account Management teams for implementation. You will execute our sales strategies and structure new business deals with the Nordic multinational team and energizing the new business staff together. You will support and organize high-quality standards for managing multinational clients, taking them to the next level having your own budget being one of the drivers for expanding business. You will be part of a strong Nordic global sales team characterized by team spirit and collaboration, focusing on long-term and profitable business. Your Future Duties: As Nordic Sales Manager Coface Global Solutions, you will work independently with global Nordic prospects and future customers operating in multiple international markets. You will have extensive contact with prospects, partners, and internal teams. Primary Tasks: Responsible for a specified segment of prospects, ensuring profitable growth by execution and onboarding the Nordic CGS long-term sales strategy. Develop new customer relationships through visits, meetings, and marketing campaigns. Create cross-sales and implement high-quality standards with the Coface CGS sales team. Collect and process internal and external information to build on long-term sales strategy. To Succeed in This Role: Take responsibility, show initiative, and drive to achieve results and goals. Enjoy networking and maintaining good customer relationships with an unpretentious approach. Have a strong commercial understanding and experience in advanced marketing of complex commercial services in B2B Hold a Bachelor’s or Master’s degree with good numerical understanding and a strong interest in simplifying complex service selling. Proficiency in English is essential; additional language skills are a plus. Background in Nordic financial markets, management consulting, or brokerage services is preferred. Job Benefits: At Coface Nordics, we believe in supporting our employees with a comprehensive benefits package designed to promote well-being, professional growth, and work-life balance. As our Nordic Sales Manager Coface Global Solutions, you will enjoy: We offer comprehensive onboarding to ensure your success in this role and value your personal interest and openness for mutual success. Does it sound interesting? Do not hesitate to submit your application via our website. Selection and interviews take place on an ongoing basis; the job can be assigned before the ad has expired. Also look at other jobs we have on our website! careers.deltaconsulting.se If you have any questions, please contact Olle Olsson at [email protected] or 070-402 84 22. Welcome to send in your application! About Delta Consulting We at Delta Consulting are specialists within financial professionals. Our vision is to create a completely new standard for the industry. We work daily to create meetings between economists and companies where economists work. In our work, we help our candidates take the next step in their career while helping our customers find the right person. We provide both permanent and temporary employment in the form of rental and interim. Our business is governed by our three key values: accuracy, long-term thinking, and positive change. Whether you are at the beginning of your career or an experienced CFO, we are your obvious partner when it comes to a new challenge. www.deltaconsulting.se
Vi söker en dynamisk Nordic Sales Manager till Coface Global Solutions Nordics. Denna roll är stationerad på det svenska kontoret i Stockholm, men platsen kan diskuteras för rätt kandidat eftersom Coface har kontor i alla nordiska huvudstäder. Du kommer att ansvara för att driva den nordiska multinationella verksamheten till nya höjder och framgångar tillsammans med lokala säljchefer och Coface Nordics affärsteam. Var? Stockholm När? Början av augusti eller när rätt kandidat är tillgänglig Anställningsform? Direktanställning hos vår kund Om dig: Du är den ideala kandidaten om du har ett starkt kommersiellt tänkande, en passion för försäljning och förmåga att bygga relationer både internt och externt. Du brinner för kundnöjdhet, långsiktiga partnerskap och att ständigt söka nya möjligheter att förbättra våra tjänster. Om rollen: I denna position kommer du att ha ansvar för nyförsäljning i Norden inom Coface globala kundsegment. Du kommer att bidra till att optimera företagets nordiska strategi och överföra tjänster samt vunna affärer till lokala Account Management-team för implementering. Du kommer att driva våra försäljningsstrategier, strukturera nya affärer tillsammans med det nordiska multinationella teamet och motivera nyförsäljningspersonal. Dessutom kommer du att säkerställa högkvalitativa standarder för hantering av multinationella kunder och ta dem till nästa nivå, med din egen budget som en drivkraft för affärsutveckling. Du blir en del av ett starkt nordiskt globalt försäljningsteam präglat av laganda och samarbete, med fokus på långsiktig och lönsam verksamhet. Dina framtida arbetsuppgifter: Som Nordic Sales Manager Coface Global Solutions kommer du att arbeta självständigt med globala nordiska prospekt och framtida kunder som verkar på flera internationella marknader. Du kommer att ha omfattande kontakt med prospekt, partners och interna team. Huvudsakliga arbetsuppgifter: Ansvar för ett specifikt segment av prospekt och säkerställa lönsam tillväxt genom att implementera CGS Nordens långsiktiga försäljningsstrategi. Bygga nya kundrelationer genom besök, möten och marknadsföringskampanjer. Skapa "cross sales" och implementera högkvalitativa standarder tillsammans med Coface CGS-försäljningsteamet. Samla in och bearbeta intern och extern information för att stärka den långsiktiga försäljningsstrategin. För att lyckas i rollen: Ta ansvar, visa initiativ och drivkraft för att uppnå resultat och mål. Trivs med nätverkande och att upprätthålla goda kundrelationer med en okonstlad approach. Har en stark kommersiell förståelse och erfarenhet av avancerad marknadsföring av komplexa kommersiella tjänster inom B2B. Har en kandidatexamen eller masterexamen med god numerisk förståelse och ett starkt intresse för att förenkla försäljning av komplexa tjänster. Goda kunskaper i engelska är ett måste; ytterligare språkkunskaper är meriterande. Bakgrund inom nordiska finansmarknader, managementkonsulting eller mäklartjänster är en fördel. Förmåner: På Coface Nordics tror vi på att stödja våra medarbetare med en omfattande förmånspaket som främjar välbefinnande, professionell utveckling och balans mellan arbete och privatliv. Vi erbjuder en gedigen introduktion för att säkerställa din framgång i rollen och värdesätter ditt personliga engagemang och öppenhet för gemensam framgång. Har vi ringat in din person? Kul! Din inställning och personlighet kommer vara avgörande för din framgång. Välkommen in med din ansökan så pratar vi mer. Då urval och intervjuer sker löpande kan tjänsten tillsättas innan annonsen har löpt ut. Titta även på andra tjänster som vi har på vår karriärsida! careers.deltaconsulting.se Vid frågor, kontakta Olle Olsson på [email protected] eller 070-402 84 22. Välkommen med din ansökan! Om Delta Consulting Vi på Delta Consulting hjälper våra kunder med rätt kompetens för långsiktig framgång och våra kandidater att ta nästa steg i karriären - oavsett om de är nyexaminerade, en specialist eller en erfaren ledare! Vi gör skräddarsydda konsult- & rekryteringslösningar för varje behov. Delta Consulting har specialiserade team internt som arbetar proaktivt och jobbar inom följande områden: - Ekonomi & Lön - Bank, Finans & Försäkring - Administration & Kundsupport Vår vision är ’att skapa lyckligare arbetsplatser’ och vår Logga (Delta = Δ) representerar positiv förändring. Genom våra värderingsgrunder vill vi skapa positiv förändring i medarbetares vardag, som ska mynna ut i förhöjt välmående, högre produktivitet, ökat värdeskapande och mer framgångsrika organisationer.
Söker du en utmanande och stimulerande roll? Vill du arbeta hos ett föränderligt och växande bolag som verkligen bryr sig om sina kollegor? Då finns den perfekta rollen för dig att söka! Plats: Gävle Start: När rätt kandidat är tillgänglig Vår kund Winn Hotel Group äger, driver och utvecklar hotell med personlighet, engagemang och glädje. Deras affärsidé grundar sig i att medarbetaren är i fokus och är den absolut viktigaste delen i verksamheten. ”Vår affärsidé grundar sig i att medarbetaren är i fokus och den absolut viktigaste delen i vår verksamhet. Vi alla jobbar med vår PEGA som står för personlighet, engagemang, glädje och affärsmässighet. Dessa ord är våra kärnvärden och de bär vi med oss varje dag och är något vi brinner för. Det är viktigt att orden känns bra i magen för dig och att du är överens med våra värderingar och tar dig an dem på ditt eget personliga sätt.” – Sara, Ekonomichef Det här är en dynamisk arbetsplats, där teamet är helt prestigelös och där man når sina mål tillsammans! Vår kund har stora framtidsambitioner och du kommer att ansluta till en organisation i en förändringsresa. Här är det full fart dagligen, med en trygg struktur att luta sig mot samtidigt som nya utmaningar uppstår. Din profil Som Ansvarig ekonom hos Winn Hotel Group, så kommer du vara ekonomiansvarig för ett antal hotell. Du kommer ansvara för månadsbokslut, avstämningar, budget, prognoser, analyser, årsbokslut och vara ekonomisk rådgivare. Det är meriterande om du tidigare gjort årsredovisningar och kan ta på dig den uppgiften också. Kund - och leverantörsreskontra sköts av andra ekonomer, men det är viktigt att du kan hantera dessa grundläggande delar också för att verkligen förstå verksamheten och därmed kunna bidra till träffsäkra prognoser, analyser och budget åt hotellen. För att bli framgångsrik i rollen, krävs att du är riktigt bra på redovisning. Du har arbetat med hela redovisningskedjan från "ax till limpa" och gärna även gjort årsredovisningar. En bra kombination skulle vara om du arbetat som kundansvarig redovisningskonsult och även arbetat "inhouse" som redovisningsekonom hos ett större privat bolag. Med det sagt så är det allra viktigaste din personlighet och attityd. Du är öppen och prestigelös, en riktig teamplayer. Du tycker om fartfyllda och föränderliga miljöer. Du tycker om effektivisering och ser systembyten som en möjlighet istället för en huvudvärk. Det är en komplex roll att förstå och sätta sig in i (Multibrandning med 12 hotell, 3 fastighetsbolag, vinimport och många olika system att lära sig). Du kommer få en genomtänkt onboardning och steg för steg får ta på dig mer ansvar. Prestigelösa kollegor och ekonomichef finns vid din sida och de kommer stötta dig tills du är helt inne i rollen. I rollen är du rådgivare åt hotellen och du rapporterar direkt till Ekonomichefen. Huvudsakliga arbetsuppgifter: Ekonomisk rådgivare Månadsbokslut Avstämningar Budget Prognoser och analyser Årsbokslut Skallkrav Prestigelös teamplayer som tycker om förändring och effektivisering Minst 3 års erfarenhet som redovisningsekonom och du har arbetat med hela redovisningskedjan inkl. årsbokslut Meriterande Någon form av eftergymnasial ekonomiutbildning Erfarenhet från Hotellbranschen Erfarenhet från redovisningsbyrå Gjort årsredovisningar Låter det intressant? Tveka inte att skicka in din ansökan via vår hemsida. Då urval och intervjuer sker löpande kan tjänsten tillsättas innan annonsen har löpt ut. Titta även på andra tjänster som vi har på vår karriärsida! careers.deltaconsulting.se Vid frågor, kontakta Olle Olsson på [email protected] eller 070-402 84 22. Välkommen med din ansökan! Om Delta Consulting Vi på Delta Consulting är specialister på ekonomipersonal. Vår vision är att skapa lyckligare arbetsplatser. Vi jobbar dagligen med att skapa möten mellan ekonomer och företag där ekonomer jobbar. I vårt arbete hjälper vi våra kandidater att ta nästa steg i karriären samtidigt som vi hjälper våra kunder att hitta rätt person. Vi förmedlar både permanenta anställningar och temporära anställningar i form av uthyrning och interim. Vår verksamhet styrs av våra tre ledord: noggrannhet, långsiktighet och positiv förändring. Oavsett om du är i början av din karriär eller en erfaren CFO är vi din självklara samarbetspartner när det är dags för en ny utmaning.
Nu söker vi dig som har några års erfarenhet av revision och som vill fortsätta utvecklas och växa inom revisionsbranschen! Var? Stockholm City När? Enligt överenskommelse, med hänsyn till uppsägningstid Anställningsform? Direktanställning hos vår kund Om tjänsten Som revisorsassistent får du arbeta brett inom revision och rådgivning för företag i olika branscher och storlekar. Du kommer att ha ansvar för både löpande arbete och mer strategiska inslag som att administrera uppdrag och säkerställa att deadlines hålls. Arbetet sker både självständigt och i nära samarbete med auktoriserade revisorer och andra assistenter. I rollen som revisorsassistent deltar du i alla faser av revisionsprocessen, från insamling och granskning av bokföringsdata till genomförande av revisionstester och dokumentation Dina arbetsuppgifter inkluderar Samla in och kontrollera finansiella underlag för att säkerställa att redovisningen följer gällande regelverk och standarder. Genomföra revisionstester och bidra med stöd vid planering och genomförande av revisioner. Dokumentera och sammanställa material som ligger till grund för revisionsrapporter. Vara en viktig länk mellan revisionsgruppen och kunderna samt hantera frågor och kompletterande information löpande. Du kommer att ha möjlighet att ta ett stort eget ansvar för flera kunduppdrag och får chans att utvecklas i din roll succesivt. Vi ser gärna att du har en vilja att ta steget mot att bli auktoriserad revisor, men det är inget krav för tjänsten. Vem söker vi? Vi söker en ödmjuk, jordnära och prestigelös person som trivs i en arbetsmiljö präglad av samarbete. För att vara aktuell för tjänsten söker vi dig som även uppfyller följande: Har en akademisk examen (meriterande med specialisering eller certifieringar inom revision). Har mellan 1-3 års erfarenhet från revision och är van att administrera uppdrag och hålla deadlines. Är strukturerad, administrativt lagd och har en hög grad av noggrannhet och ordningssinne. Har goda kunskaper i svenska och gärna engelska. Har ett starkt driv, är initiativrik och vill utvecklas både professionellt och personligt. Meriterande: Erfarenhet av arbete med ägarledda företag och förståelse för de specifika frågeställningarna. Tidigare erfarenhet av redovisningsarbete. Ett genuint intresse för system då vår kund överväger att byta system framöver. Du har en ambition att ta steget mot att bli auktoriserad revisor framöver. Mer om vår kund och vad de erbjuder Hos vår kund får du vara en del av en arbetsplats med en stark gemenskap och en företagskultur som präglas av öppenhet, ärlighet och nyfikenhet. Här värdesätts medarbetarnas välmående och balans mellan arbete och privatliv. Du erbjuds möjlighet att påverka din karriärutveckling, både genom att utvecklas teoretiskt och praktiskt genom utbildning och en tydlig utvecklingsplan. Trevligt kontor på fin adress i centrala Stockholm. Flexibel arbetsplats med möjlighet till hybrid och flextid. God arbetsmiljö med fokus på hälsa och trivsel. Konkurrenskraftiga löne- och pensionsvillkor samt andra fina förmåner. Låter det intressant? Tveka inte att skicka in din ansökan via vår hemsida. Då urval och intervjuer sker löpande kan tjänsten tillsättas innan annonsen har löpt ut. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss - [email protected]. Välkommen med din ansökan! Om Delta Consulting Vi på Delta Consulting hjälper våra kunder med rätt kompetens för långsiktig framgång och våra kandidater att ta nästa steg i karriären - oavsett om de är nyexaminerade, en specialist eller en erfaren ledare! Vi gör skräddarsydda konsult- & rekryteringslösningar för varje behov. Delta Consulting har specialiserade team internt som arbetar proaktivt och jobbar inom följande områden: - Ekonomi & Lön - Bank, Finans & Försäkring - Administration & Kundsupport Vår vision är ’att skapa lyckligare arbetsplatser’ och vår Logga (Delta = Δ) representerar positiv förändring. Genom våra värderingsgrunder vill vi skapa positiv förändring i medarbetares vardag, som ska mynna ut i förhöjt välmående, högre produktivitet, ökat värdeskapande och mer framgångsrika organisationer.
Har du arbetat något eller några år som revisor och besitter ett driv, nyfikenhet och mod att ställa frågor? Vill du utvecklas i en roll som Group Accountant i ett bolag med högt tempo? Då kan det här vara nästa utmaning för dig! Var? Stockholm När? Så snart som möjligt, med hänsyn till uppsägningstid Anställningsform? Hyrrekrytering via Delta Consulting Om vår kund Vår kund inom Fastighetsbranschen söker nu dig med revisionsbakgrund som vill växa inom koncernredovisning i ett kunnigt och engagerat team. I ett nära samarbete med kollegor finns här stor möjlighet att lära sig mycket – men du behöver själv våga fråga, ta initiativ och ha drivet att utvecklas! Dina arbetsuppgifter: I rollen får du ett brett ansvar inom koncernens finansiella rapportering, bland annat kommer du få arbeta med att: Säkerställa kvaliteten i inrapporterad finansiell data för kvartals- och årsbokslut Delta i framtagandet av kvartals- och årsrapporter Ansvara för layoutverktyget för extern rapportering Sammanställa och analysera fastighetsdata Utföra IFRS-justeringar på koncernnivå Bidra i hållbarhetsredovisning och intern kontroll Vi söker dig som har: Akademisk examen inom redovisning eller liknande 1–3 års erfarenhet inom revision Goda kunskaper i Word och Excel Flytande svenska och engelska i tal och skrift Intresse för layout och rapportverktyg Det är meriterande om du har: Erfarenhet av IFRS och koncernredovisning, samt kännedom om SmartNotes Vem är du? För att lyckas i den här rollen behöver du vara: Självständig och initiativrik – du väntar inte på svar, du söker upp dem Nyfiken och modig – du vågar fråga när du inte förstår Drivande – du tar dig an arbetsuppgifter proaktivt Noggrann och stresstålig – du trivs med tighta deadlines och högt tempo Kommunikativ och social – du knyter kontakter och bygger relationer i teamet Rollen kräver ett mindset där man vill framåt, snabbt kan anpassa sig och bidrar med energi! - Har vi ringat in din person? Kul! Din inställning och personlighet kommer vara avgörande för din framgång. Välkommen in med din ansökan så pratar vi mer. Då urval och intervjuer sker löpande kan tjänsten tillsättas innan annonsen har löpt ut. Titta även på andra tjänster som vi har på vår karriärsida! careers.deltaconsulting.se Vid frågor, kontakta Klara Hägg på [email protected] eller 072-221 94 19. Välkommen med din ansökan! Om Delta Consulting Vi på Delta Consulting hjälper våra kunder med rätt kompetens för långsiktig framgång och våra kandidater att ta nästa steg i karriären - oavsett om de är nyexaminerade, en specialist eller en erfaren ledare! Vi gör skräddarsydda konsult- & rekryteringslösningar för varje behov. Delta Consulting har specialiserade team internt som arbetar proaktivt och jobbar inom följande områden: - Ekonomi & Lön - Bank, Finans & Försäkring - Administration & Kundsupport Vår vision är ’att skapa lyckligare arbetsplatser’ och vår Logga (Delta = Δ) representerar positiv förändring. Genom våra värderingsgrunder vill vi skapa positiv förändring i medarbetares vardag, som ska mynna ut i förhöjt välmående, högre produktivitet, ökat värdeskapande och mer framgångsrika organisationer.
Har du arbetat något eller några år som revisor och besitter ett driv, nyfikenhet och mod att ställa frågor? Vill du utvecklas inom koncernredovisning i ett bolag med högt tempo? Då kan det här vara nästa utmaning för dig! Var? Stockholm När? Så snart som möjligt, med hänsyn till uppsägningstid Anställningsform? Hyrrekrytering via Delta Consulting Om vår kund Vår kund inom Fastighetsbranschen söker nu dig med revisionsbakgrund som vill växa inom koncernredovisning i ett kunnigt och engagerat team. I ett nära samarbete med kollegor finns här stor möjlighet att lära sig mycket – men du behöver själv våga fråga, ta initiativ och ha drivet att utvecklas! Dina arbetsuppgifter: I rollen får du ett brett ansvar inom koncernens finansiella rapportering, bland annat kommer du få arbeta med att: Säkerställa kvaliteten i inrapporterad finansiell data för kvartals- och årsbokslut Delta i framtagandet av kvartals- och årsrapporter Ansvara för layoutverktyget för extern rapportering Sammanställa och analysera fastighetsdata Utföra IFRS-justeringar på koncernnivå Bidra i hållbarhetsredovisning och intern kontroll Vi söker dig som har: Akademisk examen inom redovisning eller liknande 1–3 års erfarenhet inom revision Goda kunskaper i Word och Excel Flytande svenska och engelska i tal och skrift Intresse för layout och rapportverktyg Det är meriterande om du har: Erfarenhet av IFRS och koncernredovisning, samt kännedom om SmartNotes Vem är du? För att lyckas i den här rollen behöver du vara: Självständig och initiativrik – du väntar inte på svar, du söker upp dem Nyfiken och modig – du vågar fråga när du inte förstår Drivande – du tar dig an arbetsuppgifter proaktivt Noggrann och stresstålig – du trivs med tighta deadlines och högt tempo Kommunikativ och social – du knyter kontakter och bygger relationer i teamet Rollen kräver ett mindset där man vill framåt, snabbt kan anpassa sig och bidrar med energi! - Har vi ringat in din person? Kul! Din inställning och personlighet kommer vara avgörande för din framgång. Välkommen in med din ansökan så pratar vi mer. Då urval och intervjuer sker löpande kan tjänsten tillsättas innan annonsen har löpt ut. Titta även på andra tjänster som vi har på vår karriärsida! careers.deltaconsulting.se Vid frågor, kontakta Klara Hägg på [email protected] eller 072-221 94 19. Välkommen med din ansökan! Om Delta Consulting Vi på Delta Consulting hjälper våra kunder med rätt kompetens för långsiktig framgång och våra kandidater att ta nästa steg i karriären - oavsett om de är nyexaminerade, en specialist eller en erfaren ledare! Vi gör skräddarsydda konsult- & rekryteringslösningar för varje behov. Delta Consulting har specialiserade team internt som arbetar proaktivt och jobbar inom följande områden: - Ekonomi & Lön - Bank, Finans & Försäkring - Administration & Kundsupport Vår vision är ’att skapa lyckligare arbetsplatser’ och vår Logga (Delta = Δ) representerar positiv förändring. Genom våra värderingsgrunder vill vi skapa positiv förändring i medarbetares vardag, som ska mynna ut i förhöjt välmående, högre produktivitet, ökat värdeskapande och mer framgångsrika organisationer.
Välj ett jobb för att visa detaljer