Bagagelastare till SAS på Arlanda!
EdZa AB
Lager- och terminalpersonal

Vill du ha ett aktivt extrajobb där ingen dag är den andra lik? Som lastare på Sas får du möjligheten att arbeta i en fartfylld flygplatsmiljö där du blir en viktig person som ser till att resenärers bagage kommer dit det ska – säkert, punktligt och med omtanke. Det är en roll för dig som gillar att jobba med kroppen, är en lagspelare och trivs med ansvar. Om teamet & rollenDu kommer att arbeta vid behov, vilket ofta handlar om tidig mornar både veckodagar och helger. Du ingår i ett team där samarbete är en naturlig del av vardagen. Teamet jobbar nära varandra och hjälper till där det behövs – alltid med passageraren i fokus. Du får en gedigen introduktion och utbildning i arbetsprocesserna för att säkerställa att du känner dig trygg i din roll från dag ett. Som Lastare är din huvudsakliga uppgift att sortera, lasta och lossa bagage på ett säkert och effektivt sätt. Tempot kan vara högt och dagarna varierande, vilket gör att du aldrig har en tråkig stund. Du kommer arbeta både självständigt och i nära samarbete med dina kollegor, med stort ansvar för att hålla höga standarder inom säkerhet, punktlighet och service. Om digVi söker dig som är punktlig, flexibel och som trivs med ett fysiskt aktivt arbete då du kommer att jobbar mycket med kroppen. Utöver det är du stresstålig, noggrann och tar ansvar i ditt arbete. Formella krav: - Du har fyllt 18 år - Du studerar eller har annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50% - Du behärskar svenska flytande och har goda kunskaper i engelska, både i tal och skrift - Du har en godkänd 3-årig gymnasieutbildning - Du kan genomföra och klara en säkerhetsprövning (ej dömd eller misstänkt för brott) - Du kan visa upp referenser och dokumentation för de senaste fem åren - Du är drogfri och kan genomföra alkohol- och drogtest utan anmärkning - Du har möjlighet att ta dig till Arlanda under dygnets alla timmar, alla dagar i veckan Vi ser det som meriterande om du: - Talar fler språk utöver svenska och engelska -Har tidigare erfarenhet av arbete i liknande miljöer Välkommen med din ansökan! Tror du att detta skulle passa dig, eller kanske någon du känner? Vi har ett löpande urval och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag, tveka därför inte - utan skicka in din ansökan redan idag! Rekryteringen kommer hållas av Ed:Za Group. Har du några frågor eller funderingar relaterade till tjänsten och processen är du varmt välkommen att kontakta oss.

84 dagar sedan
Sista ansökan:
21 september 2025
Junior Projekt-controller till CWP Glasfasertechnik
EdZa AB
Ekonomiassistenter m.fl.

Är du i början av din karriär och vill kombinera ekonomi och administration i en dynamisk roll? Som junior Projekt-controller får du jobba i en bred roll med både ekonomiskt ansvar och administrativa uppgifter, samtidigt som du blir en del av ett engagerat team i Frösundavik, Solna. Med möjlighet till hybridarbete och en tydlig väg mot fast anställning är detta en perfekt chans för dig som är driven, noggrann och redo för nästa steg i din karriär! Arbetsplats: Frösundavik, Solna Hybrid (Möjlighet till hemmajobb några dagar i veckan) Omfattning: Heltidstjänst, kontorstider Om teamet & rollen Som Projekt-controller ansvarar du för att hantera både administrativa och ekonomiska verksamheter inom organisationen. Din roll innefattar en kombination av kontorshanteringsuppgifter, såsom att samordna resor och upprätthålla leveranser, samt ekonomiska ansvar, inklusive att bearbeta transaktioner, förbereda ekonomiska rapporter och administrera personallöner i respektive land. Exempel ekonomiska uppgifter: Registrera och avstämma finansiella transaktioner enligt företagets riktlinjer. Kontera fakturor, hantera leverantörsfrågor och förbereda ekonomiska rapporter. Administrera löneutbetalningar, skatter och personaluppgifter enligt gällande lagar. Uppdatera ekonomisystemet och genomföra internkontroller för dataintegritet. Assistera vid budgetarbete och finansiella prognoser samt analysera ekonomiska resultat. Exempel på administrativa uppgifter: Koordinera möten, resor och hotellbokningar samt hantera kontorsmaterial och underhåll. Planera och organisera företagsevenemang samt ansvara för logistik och genomförande. Upprätthålla effektiva administrativa rutiner och fungera som kontaktpunkt för kontorsrelaterade frågor. Du kommer börja rollen som konsult genom EdZa men med ambition att rekryteras av CWP om båda parter är nöjda med samarbetet. Om dig I den här rekryteringen kommer stor fokus att ligga på dina personliga egenskaper. Vi söker dig som är driven, initiativtagande, noggrann, social och gillar att bidra med god stämning. Utöver dina personliga egenskaper ser vi att du: Ekonomiutbildning Någon form av erfarenhet av ekonomiarbete. Kanske har du jobbat extra som ekonomiassistent under din studier eller haft ditt första ekonomijobb? Kommunicera obehindrat på svenska och engelska i tjänsten då båda språken används dagligen. Talar du tyska är det ett plus. Här får du möjlighet att utvecklas och bygga värdefull erfarenhet - Är du i början av din karriär och redo för en spännande utmaning? Då kan detta vara en toppenmöjlighet för dig! Om CWP Glasfasertechnik CWP Glasfasertechnik GmbH är specialiserat på planering, utveckling och byggnation av fiberoptiska nätverk, inklusive genomförande av hög- och lågbyggnadsarbeten. Med över 15 års erfarenhet i Sverige, Danmark och Tyskland hanterar CWP projekt från designstadiet till driftsättning av nätverk. CWP grundades 2017 och har kontor i både Tyskland och Sverige. Välkommen med din ansökan! Rekryteringspprocessen kommer hållas av Ed:Za Group. Har du några frågor eller funderingar relaterade till tjänsten och processen är du varmt välkommen att kontakta oss.

99 dagar sedan
Sista ansökan:
6 september 2025
Managementkonsult till Keen & Able
EdZa AB
Inköpare och upphandlare

Nu letar vi efter dig som vill ta nästa steg i din karriär! Har du erfarenhet inom inköp, försäljning eller projektledning och söker en roll där du kan påverka både interna och externa projekt? Om du dessutom är ambitiös och drivs av personlig utveckling, kan du vara den perfekta förstärkningen till Keen & Ables team. Om Keen & Able Keen & Able är en liten Managementkonsultbyrå som grundades 2017 och är specialiserad på att hjälpa företag att nå sina mål genom att optimera deras försäljnings- och inköpsverksamhet. Genom att skapa djupgående förståelse för involverade parters drivkrafter levererar de lösningar som skapar maximalt värde för alla inblandade, vilket resulterar i långsiktiga affärsrelationer och varaktiga resultat. Keen & Able är verksamma inom ett brett spektrum av branscher, inklusive teknik, finans, tillverkning, IT och detaljhandel. De arbetar såväl med små startups som med stora multinationella företag. Keen & Able värderar nyfikenhet och innovation. De drivs av att leverera det bästa till sina kunder och utmanar ständigt sig själva för att kunna dra maximal nytta av hela teamets kunnande. Keen & Able jobbar ofta på plats hos sina kunder och strävar efter en balans mellan arbete och privatliv. Deras kontor ligger centralt i Stockholm, och de ger sina medarbetare flexibiliteten att jobba på det sätt som fungerar bäst för dem. Om teamet & rollen Som Managementkonsult hos Keen & Able spelar du en central roll i att leverera högkvalitativa konsulttjänster. Du blir en del av ett engagerat team på idag 9 konsulter med ambitioner att växa under 2025. Dina huvudsakliga ansvarsområden inkluderar konsultation och projektledning med ett starkt kommersiellt fokus. Du genomför utredningar, ger strategiska rekommendationer och leder projekt som skapar mervärde och ökad lönsamhet för kunderna. Dessutom förväntas du identifiera affärsmöjligheter och utveckla strategier som möter kundernas behov och mål. Rollen omfattar projektledning inom olika branscher där du använder din analytiska förmåga för att lösa komplexa utmaningar. Om dig Vi söker dig som har förmågan att se affärers långsiktiga betydelse och resonerar utifrån ett strategiskt perspektiv. Du har en stark fallenhet för analyser och affärsstrategier och har lätt att sätta dig in i komplexa problem och hitta lösningar. Denna roll bygger på ett tätt samarbete såväl internt som externt, därför är det viktigt att du är bra på att kommunicera och tycker om att arbeta tillsammans med andra. Därtill kan du på ett självständigt och målmedvetet sätt strukturera och organisera ditt arbete. Slutligen bör du trivas att arbeta i en innovativ miljö där du uppmanas att komma med idéer och får möjlighet att utmana och förändra. Utöver dina personliga egenskaper ser vi att du har: • En akademisk examen, exempelvis civilekonom alternativt civilingenjör, gärna med inriktning inom industriell ekonomi alternativt inköp/affärsjuridik • Minst 2 års arbetslivserfarenhet, gärna från en roll inom inköp, försäljning eller projektledning. Har du jobbat på Big 4 så är det en bonus! • Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, i tal och skrift Det är meriterande med erfarenhet av strategiskt arbete som managementkonsult. Det är även meriterande om du har jobbat med ekonomisk analys och förhandling av avtal. Välkommen med din ansökan! Rekryteringen kommer hållas av Ed:Za Group. Har du några frågor eller funderingar relaterade till tjänsten och processen är du varmt välkommen att kontakta oss.

101 dagar sedan
Sista ansökan:
4 september 2025
Technical Sales Manager till Billecta
EdZa AB
Företagssäljare

Är du en hungrig, utåtriktad och erfaren B2B-säljare? Är du redo att ta nästa steg i karriären och lägga i ytterligare en växel? Då kan rollen som Technical Sales Manager hos Billecta vara rätt tjänst för dig. Rollen kommer vara avgörande för att sälja in och vidareutveckla våra tekniska lösningar för att säkerställa att Billecta skapar mesta möjliga värde för våra blivande kunder inom large account-segmentet. Billecta är på en spännande resa och för rätt person så finns det goda framtidsmöjligheter att utvecklas inom bolaget. Låter detta som en spännande möjlighet? Då kan det vara dig vi letar efter. Om Billecta Billecta är en ledande leverantör av avancerade systemlösningar som automatiserar fakturaflödet. Vi bearbetar årligen över 6 miljoner fakturor och hanterar en total summa på 75 miljarder kronor. Billecta är ett helägt dotterbolag till SaveLend Group AB, noterat på Nasdaq First North, och erbjuder även en sparplattform för kreditinvesteringar. Billecta sitter på Kammakargatan 7 i Stockholm tillsammans med övriga kollegor i bolagsgruppen. Stämningen är driven och välkomnande med högt i tak. Företaget är väletablerat men har mycket start up-känsla kvar. De springer snabbt och har väldigt kul ihop! Om teamet & rollen Som Technical Sales Manager kommer du att vara en nyckelspelare inom Billectas försäljningsteam och rapportera till vår Chief Commercial Officer. Teamet är resultatinriktat och varje individ har en central roll inom sin specialitet. Det finns gott om utrymme för personlig utveckling och ansvarstagande för den rätta kandidaten. Denna tjänst kommer vara inriktad på att jobba mot bolagets large account-segment, vilket innebär en liten annan typ av säljprocess och framdrift. Du kommer få ta ägandeskap för hela säljprocessen när det kommer till Large segmentet och vara med och påverka både de strategiska och de operativa delarna i processen. Det blir därför viktigt att du både kommer in med erfarenhet och rätt personliga egenskaper för att kunna lyckas i denna roll och utveckling i bolaget. Som Technical Sales Manager (TSM) kommer du att äga hela processen, vilket innebär att: Ansvara för nykundsbearbetning och prospektering, både mot utgående och inkommande leads inom large account-segmentet. Identifiera och engagera potentiella kunder för att bygga och utveckla långsiktiga affärsrelationer. Använda och optimera Billectas försäljningsverktyg och processer för att effektivt bygga din egen kundportfölj. Genomföra produkt- och lösningpresentationer för att adressera kundens behov och krav. Samarbeta med teknik- och produktteamen för att säkerställa att kundens förväntningar och krav uppfylls. Billecta erbjuder Som en del av vårt team, kommer du att njuta av: Att vara med och bygga nästa fas i ett framgångsrikt, växande och lönsamt företag Ett förmånligt baspaket och en väldigt förmånlig provisionsmodell. Karriärmöjligheter med varierande och utmanande arbetsuppgifter samt frihet under ansvar. Generöst friskvårdsbidrag. Frukost på jobbet. Sjukvårdsförsäkring. Ett glatt och härligt gäng fantastiska kollegor och en inkluderande kultur. Om dig Vi ser att du har jobbat inom B2B i minst 5 år och med framgångsrika resultat. Du har jobbat mot stora konton och kunder tidigare och vill komma till en arbetsplats där du har möjlighet att vara med och bygga upp bolaget samtidigt som du har stor chans till påverkan. Det är meriterande, men inte ett krav, om du har erfarenhet och kunskap inom Saas-, komplex lösnings- eller fintech-försäljning. Utöver detta ser vi att du är: Utåtriktad och gillar att kommunicera med kunder. Trivs i en roll som innebär många kontaktytor, att följas upp på prestation och ansvar för kundrelationer. Är strukturerad, ansvarsfull och hungrig på att lära dig mer. Är en lagspelare och trivs i en positiv miljö där vi jobbar tillsammans och stöttar varandra. Har ledaregenskaper. Har en förmåga att kombinera tekniska kunskaper med ett starkt affärssinne samt brinner för innovation och teknik Välkommen med din ansökan! Tror du att detta skulle passa dig, eller kanske någon du känner? Vi har ett löpande urval och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag, tveka därför inte - utan skicka in din ansökan redan idag! Rekryteringen kommer hållas av Ed:Za Group. Har du några frågor eller funderingar relaterade till tjänsten och processen är du varmt välkommen att kontakta oss.

101 dagar sedan
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Software Developer - Linköping!
EdZa AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Vill du bidra till ett tryggare samhälle och älskar att koda? Vår kund söker en Software Developer som vill bidra till att utveckla högsäkerhetslösningar för kunder som myndigheter och offentlig sektor. Sök tjänsten redan idag! Om företaget Vår kund är en ledande aktör inom cybersäkerhet och informationssäkerhet, med över 40 års erfarenhet av att utveckla teknik som verkligen gör skillnad och bidrar till ett tryggare samhälle. Deras kunder är främst myndigheter, säkerhetsorganisationer och offentlig sektor. Här skapas innovativa lösningar som gör det möjligt att arbeta säkert och effektivt på distans – även när känslig information hanteras. Din roll Hos vår kund finns möjligheter att jobba med flera spännande teknikområden, bland annat: Utveckling för Windows och Android Klient- och serverutveckling IT-säkerhetskritiska system Nätverksteknologier Härdning av operativsystem Din bakgrund och kompetens Ett par års erfarenhet av mjukvaruutveckling Har en MSc eller BSc inom exempelvis datateknik, systemvetenskap eller liknande Grundläggande förståelse för matematik och problemlösning. Flytande i tal och skrift i svenska och engelska. Svenskt medborgarskap En säkerhetsprövning kommer att genomföras under anställningsprocessen. Vår kund erbjuder En dynamisk arbetsmiljö med högt tekniskt fokus och varierande roller. Balans mellan kön, åldrar och bakgrunder – De tror på att mångfald skapar framgång. Arbete i ett kompetent team där glädje, utveckling och samarbete är centralt. Stora möjligheter att utvecklas i din roll. Välkommen med din ansökan! Tror du att detta skulle passa dig, eller kanske någon du känner? Vi har ett löpande urval och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag, tveka därför inte - utan skicka in din ansökan redan idag! Rekryteringen kommer hållas av Ed:Za Group. Har du några frågor eller funderingar relaterade till tjänsten och processen är du varmt välkommen att kontakta oss.

102 dagar sedan
Sista ansökan:
19 juli 2025
Junior Projektadministratör till CWP Glasfasertechnik
EdZa AB
Backofficepersonal m.fl.

Vill du kickstarta din karriär inom projektadministration? Vi söker en social och driven person som vill vara med och skapa struktur i spännande projekt. Hos CWP får du möjlighet att utvecklas, ta ansvar och arbeta i en dynamisk miljö där varje dag bjuder på nya utmaningar! Arbetsplats: Frösundavik, Solna Hybrid (Möjlighet till hemmajobb några dagar i veckan) Omfattning: Heltidstjänst, kontorstider Om teamet & rollen Som junior projektadministratör hos oss får du en spännande möjlighet att utvecklas och växa i en dynamisk arbetsmiljö. Du blir en viktig del av teamet och får arbeta med att samla in, analysera och rapportera data som hjälper projekt att drivas framåt på ett effektivt sätt. Du fungerar som en länk mellan projektledning och andra avdelningar, ser till att viktig information når rätt personer och hjälper till med dokumentation och uppföljning av projekt. Du kommer således att koordinera möten, hantera korrespondens, upprätta rapporter och underhålla projektdokument. Exempel på ansvarsområden: Granska och säkerställa att dokument och bilder håller hög kvalitet och uppfyller krav. Samordna med fotografer och skribenter vid behov. Samla in, granska och arkivera projektdokument, uppdatera databaser och filsystem. Utföra kvalitetskontroller och se till att all information är korrekt och uppdaterad. Säkerställa att dokumentation finns tillgänglig i rätt tid för smidiga beslut och effektiva processer. Koordinera åtgärder vid fel i dokument eller bilder, hantera feedback och följa upp kvalitet. Hålla kontakt med projektledning och FA-teamet, delta i möten och sprida uppdateringar Skapa detaljerade rapporter, analysera data och identifiera trender för bättre beslutsfattande. Om dig I den här rekryteringen kommer vi fokusera mer på dig som person än din erfarenhet. Vi söker dig som är driven, initiativtagande, social och gillar att bidra med god stämning. Du behöver kommunicera obehindrat på svenska och engelska i tjänsten då båda språken används dagligen. Talar du tyska är det ett plus. Här får du möjlighet att utvecklas och bygga värdefull erfarenhet - Är du i början av din karriär och redo för en spännande utmaning? Då kan detta vara en toppenmöjlighet för dig! Om CWP Glasfasertechnik CWP Glasfasertechnik GmbH är specialiserat på planering, utveckling och byggnation av fiberoptiska nätverk, inklusive genomförande av hög- och lågbyggnadsarbeten. Med över 15 års erfarenhet i Sverige, Danmark och Tyskland hanterar CWP projekt från designstadiet till driftsättning av nätverk. CWP grundades 2017 och har kontor i både Tyskland och Sverige. Välkommen med din ansökan! Rekryteringen kommer hållas av Ed:Za Group. Har du några frågor eller funderingar relaterade till tjänsten och processen är du varmt välkommen att kontakta oss.

102 dagar sedan
Sista ansökan:
3 september 2025
Embedded Software Engineer - Huskvarna!
EdZa AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Har du ett stort intresse för inbyggda system och vill arbeta med den senaste tekniken? Då kan det här vara en möjlighet för dig! Hos vår kund får du chansen att utveckla programvara för världsledande produkter och samarbeta med ett kompetent team i en innovativ arbetsmiljö. Om vår kund Vår kund är en global ledare inom skogs-, park- och trädgårdsprodukter. Med innovation och hållbarhet i fokus utvecklar de smarta lösningar för både professionella och konsumenter. Företaget är stolta över sin tekniska spetskompetens och strävar kontinuerligt efter att förbättra sina produkter och kundupplevelser. Kulturen präglas av samarbete, nyfikenhet och en passion för teknik. Hos vår kund får du arbeta tillsammans med engagerade kollegor som brinner för att skapa framtidens lösningar. Om teamet och rollen Du kommer att ingå i ett högpresterande team som arbetar med mjukvaruutveckling för vår kunds produkter. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att vara: Programmera inbyggd kod i C/C++ Skriva och underhålla testscripts i Python Arbeta med inbyggda tester och kodgranskningar Delta aktivt i ett agilt Scrum-team Vem är du? Vi söker dig som har ett brinnande intresse för inbyggda system och vill utvecklas i en innovativ miljö. Vi ser att du har: En relevant högskole- eller civilingenjörsexamen inom Data, Elektronik, Teknisk Fysik, Automation eller motsvarande Erfarenhet av inbyggd mjukvaruutveckling Kunskap i C/C++ och Python Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift Som person är du nyfiken, problemlösningsorienterad och trivs i team där kunskapsdelning står i fokus. Du är ansvarstagande och har en vilja att kontinuerligt förbättra både produkter och arbetsmetoder. Övrig information Start: 1 juni 2025 Längd: 12 månader (möjlighet till förlängning) Omfattning: 100% Placering: Huskvarna (ej distansarbete) Välkommen med din ansökan! Tror du att detta skulle passa dig, eller kanske någon du känner? Vi har ett löpande urval och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag, tveka därför inte - utan skicka in din ansökan redan idag! Rekryteringen kommer hållas av Ed:Za Group. Har du några frågor eller funderingar relaterade till tjänsten och processen är du varmt välkommen att kontakta oss.

102 dagar sedan
Sista ansökan:
3 september 2025
Technical Sales Manager till Billecta
EdZa AB
Företagssäljare

Är du en hungrig, utåtriktad och erfaren B2B-säljare? Är du redo att ta nästa steg i karriären och lägga i ytterligare en växel? Då kan rollen som Technical Sales Manager hos Billecta vara rätt tjänst för dig. Rollen kommer vara avgörande för att sälja in och vidareutveckla våra tekniska lösningar för att säkerställa att Billecta skapar mesta möjliga värde för våra blivande kunder inom large account-segmentet. Billecta är på en spännande resa och för rätt person så finns det goda framtidsmöjligheter att utvecklas inom bolaget. Låter detta som en spännande möjlighet? Då kan det vara dig vi letar efter. Om Billecta Billecta är en ledande leverantör av avancerade systemlösningar som automatiserar fakturaflödet. Vi bearbetar årligen över 6 miljoner fakturor och hanterar en total summa på 75 miljarder kronor. Billecta är ett helägt dotterbolag till SaveLend Group AB, noterat på Nasdaq First North, och erbjuder även en sparplattform för kreditinvesteringar. Billecta sitter på Kammakargatan 7 i Stockholm tillsammans med övriga kollegor i bolagsgruppen. Stämningen är driven och välkomnande med högt i tak. Företaget är väletablerat men har mycket start up-känsla kvar. De springer snabbt och har väldigt kul ihop! Om teamet & rollen Som Technical Sales Manager kommer du att vara en nyckelspelare inom Billectas försäljningsteam och rapportera till vår Chief Commercial Officer. Teamet är resultatinriktat och varje individ har en central roll inom sin specialitet. Det finns gott om utrymme för personlig utveckling och ansvarstagande för den rätta kandidaten. Denna tjänst kommer vara inriktad på att jobba mot bolagets large account-segment, vilket innebär en liten annan typ av säljprocess och framdrift. Du kommer få ta ägandeskap för hela säljprocessen när det kommer till Large segmentet och vara med och påverka både de strategiska och de operativa delarna i processen. Det blir därför viktigt att du både kommer in med erfarenhet och rätt personliga egenskaper för att kunna lyckas i denna roll och utveckling i bolaget. Som Technical Sales Manager (TSM) kommer du att äga hela processen, vilket innebär att: Ansvara för nykundsbearbetning och prospektering, både mot utgående och inkommande leads inom large account-segmentet. Identifiera och engagera potentiella kunder för att bygga och utveckla långsiktiga affärsrelationer. Använda och optimera Billectas försäljningsverktyg och processer för att effektivt bygga din egen kundportfölj. Genomföra produkt- och lösningpresentationer för att adressera kundens behov och krav. Samarbeta med teknik- och produktteamen för att säkerställa att kundens förväntningar och krav uppfylls. Billecta erbjuder Som en del av vårt team, kommer du att njuta av: Att vara med och bygga nästa fas i ett framgångsrikt, växande och lönsamt företag Ett förmånligt baspaket och en väldigt förmånlig provisionsmodell. Karriärmöjligheter med varierande och utmanande arbetsuppgifter samt frihet under ansvar. Generöst friskvårdsbidrag. Frukost på jobbet. Sjukvårdsförsäkring. Ett glatt och härligt gäng fantastiska kollegor och en inkluderande kultur. Om dig Vi ser att du har jobbat inom B2B i minst 5 år och med framgångsrika resultat. Du har jobbat mot stora konton och kunder tidigare och vill komma till en arbetsplats där du har möjlighet att vara med och bygga upp bolaget samtidigt som du har stor chans till påverkan. Det är meriterande, men inte ett krav, om du har erfarenhet och kunskap inom Saas-, komplex lösnings- eller fintech-försäljning. Utöver detta ser vi att du är: Utåtriktad och gillar att kommunicera med kunder. Trivs i en roll som innebär många kontaktytor, att följas upp på prestation och ansvar för kundrelationer. Är strukturerad, ansvarsfull och hungrig på att lära dig mer. Är en lagspelare och trivs i en positiv miljö där vi jobbar tillsammans och stöttar varandra. Har ledaregenskaper. Har en förmåga att kombinera tekniska kunskaper med ett starkt affärssinne samt brinner för innovation och teknik Välkommen med din ansökan! Tror du att detta skulle passa dig, eller kanske någon du känner? Vi har ett löpande urval och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag, tveka därför inte - utan skicka in din ansökan redan idag! Rekryteringen kommer hållas av Ed:Za Group. Har du några frågor eller funderingar relaterade till tjänsten och processen är du varmt välkommen att kontakta oss.

105 dagar sedan
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Product Manager to DeLaval
EdZa AB
Specialister och rådgivare inom lantbruk m.m.

Are you passionate about digital transformation in the agricultural sector? Do you want to help dairy farmers optimize their operations through data-driven solutions? DeLaval is looking for a Product Manager - Digital Services to drive innovation and enhance the customer experience on our DeLaval Plus platform. This is an opportunity you cant miss! Location: This position is open to candidates based in any country within European time zones, provided they have strong travel connections. Hybrid (2-3 days/week in the office) Start date: Asap About DeLaval DeLaval is a world leader in the dairy industry with a clear vision of enabling sustainable food production. A strong focus on customer, product, and employee is essential to realizing the vision of being at the forefront of digitization. DeLavals vision is to make sustainable food production possible. They support their customers in reducing their environmental footprint while improving food production, profitability and the well-being of the people and animals involved. About the job As a Product Manager – Digital Services at DeLaval, you will play a key role in supporting customer growth and increasing active use of DeLaval Plus by creating real value for our users. You will be responsible for managing the product lifecycle of digital applications and services, driving new product development, and collaborating with sales territories, Commercial Offering, and other key stakeholders. This role focuses on leveraging animal data from DeLaval farms to monitor and analyze herd and individual animal performance. By providing farmers and advisors with actionable insights, you will help them execute daily, weekly, and monthly tasks more effectively—enabling them to reach their performance goals, identify risks, and take timely corrective actions. Key responsibilities Drive the Digital Services roadmap in line with company strategy. Align with Commercial Offering on go-to-market, release plans, training, and communication. Develop digital services and DeLaval Plus based on market insights and user feedback. Conduct product discovery per our Operating Model. Define and track key success metrics. Shape product strategy with internal and external partners. Ensure Service Level Objectives are met. Manage a 1–3 year agile roadmap with Area Product Managers. Oversee dependencies, priorities, demos, and presentations. Lead release planning, communication, and training. Gather insights from users, customers, and dealers. Collaborate on prototypes with design and product teams. Secure senior management and stakeholder buy-in. About you We are looking for a curious, humble, and collaborative professional with a passion for digital services and agriculture. The ideal candidate should have experience from: Agricultural Expertise A university degree in Agriculture, Livestock Production, or a related field. Solid experience in dairy farm management, whether from working on farms, as an advisor, a veterinarian, or in another relevant role. Strong understanding of daily farm operations, animal health, and herd performance, allowing you to communicate effectively with farmers and advisors. Strategic Thinker & Product Leader Ability to develop and execute a clear product vision, including strategy, roadmap planning, and defining key performance indicators (KPIs). Experience in managing the full product lifecycle, from concept to market launch and continuous improvements. A holistic approach to product development, ensuring that digital solutions align with the needs of end users and business objectives. Strong Communicator & Collaborator Experience working across different teams, bringing together internal and external stakeholders to align on a common mission. Ability to simplify complex ideas and translate business goals into clear product requirements. Excellent presentation and interpersonal skills to engage with colleagues, customers, and external partners. Fluent in English. Additional language skills are a plus Leadership & Team Player Strong leadership skills with a deep belief in fostering a culture of collaboration, transparency, safety, and trust. A team player who breaks down silos, encourages knowledge sharing, and supports colleagues in achieving common goals. A problem-solver who thrives in fast-paced, evolving environments and is comfortable making data-driven decisions. Digital Transformation & Technology Mindset Previous experience in digital transformations, cloud technologies, or business change initiatives. Knowledge of Agile product development, preferably within large organizations or fast-moving industries. Strong interest in emerging technology trends and their application in dairy farming and agricultural solutions. Analytical & Problem-Solving Skills Ability to analyze data, identify trends, and translate insights into actionable strategies. A structured approach to problem-solving, ensuring that digital solutions are both user-friendly and scalable. Passion for continuous learning and improvement, with a mindset that embraces change and innovation. Its a bonus if you have experience in developing and delivering digital services for global dairy farmers, service technicians, or dealers. Welcome with your application This recruitment will be conducted by Ed:Za Group. If you have any questions or concerns related to the position or the process, feel free to contact [email protected]

106 dagar sedan
Sista ansökan:
30 augusti 2025
Talent Acquisition Partner
EdZa AB
Personal- och HR-specialister

Är du passionerad inom rekrytering och talangförsörjning? Vill du bidra i en dynamisk och internationell miljö? Vi söker en erfaren Talent Acquisition Specialist för att stötta en av våra kunder i att attrahera, identifiera och rekrytera rätt talanger. Detta är ett ettårigt konsultuppdrag hos en väletablerad organisation. Du kommer att ha en nyckelroll i att driva hela rekryteringsprocessen från start till mål, samarbeta med rekryterande chefer och säkerställa en utmärkt kandidatupplevelse. Plats: Stockholm Anställningsform: Konsultuppdrag, ettårigt kontrakt Dina ansvarsområden Rekrytering & Talent Acquisition Hantera hela rekryteringsprocessen – från kravprofil och annonsering till anställningserbjudande. Samarbeta med rekryterande chefer för att identifiera behov och krav för olika roller. Aktivt söka och attrahera kandidater via LinkedIn, jobbplattformar och nätverk. Granska CV:n, genomföra intervjuer och bedöma kandidaters kvalifikationer. Koordinera intervjubokningar och ge feedback till kandidater. Säkerställa en smidig och positiv upplevelse för kandidater genom hela rekryteringsprocessen. Employer Branding & Processförbättring Stötta initiativ för att stärka företagets attraktivitet som arbetsgivare. Identifiera och genomföra förbättringar i rekryteringsstrategier och processer. Hantera och uppdatera kandidatpipelines i rekryteringssystemet (ATS). Säkerställa efterlevnad av företagets rekryteringspolicy, arbetsrättsliga regler och GDPR. Vem är du? För att lyckas i denna roll ser vi att du har: En examen inom HR, företagsekonomi eller liknande område. Dokumenterad erfarenhet av rekrytering och talent acquisition, gärna i en internationell miljö. Erfarenhet att söka upp och engagera kandidater via olika kanaler. Erfarenhet av att hantera rekryteringsprocesser från start till mål. Starka kommunikativa och sociala färdigheter. Kan arbeta självständigt samtidigt som du samarbetar med flera intressenter. Erfarenhet av ATS och rekryteringsverktyg (t.ex. LinkedIn Recruiter, Workday, SuccessFactors). Flytande engelska, och svenska är meriterande. Välkommen med din ansökan! Denna rekryteringsprocess hanteras av Ed:Za Group. Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen? Tveka inte att kontakta oss på [email protected].

107 dagar sedan
Sista ansökan:
29 augusti 2025