Strategisk inköpare inom fordonsindustrin

I samarbete med vår partner, en bolag inom fordonsindustrin, söker vi nu en strategisk inköpare. Här ges du möjlighet att arbeta i en innovativ miljö, med både utveckling och produktion i Sverige. Bolaget är dock internationellt och har verksamhet även i andra länder. Rollen lämpar sig bäst för dig som har erfarenhet av inköp inom fordonsindustrin, leverantörsutveckling och förhandling. Om rollen Som strategisk inköpare kommer du dina primära ansvarsområden vara att: Driva och utveckla inköpsarbetet inom ditt kategoriteam tillsammans med kollegor Ansvara för att identifiera och genomföra kostnadsbesparingar samt leverantörsutvärderingar Arbeta aktivt med omvärldsbevakning Vara huvudsaklig kontaktperson gentemot leverantörer och ansvara för samarbetet med interna intressenter Leda och genomföra kommersiella förhandlingar Ansvara för att utveckla och optimera leverantörsbasen Vi söker dig som Affärs- eller teknisk universitetsutbildning (eller motsvarande) Har minst 3 års erfarenhet inom inköp/kommersiellt arbete, inklusive kommersiella förhandlingar och hantering av juridiska dokument Kommunicerar obehindrat på svenska och engelska, både i tal och skrift Det är starkt meriterande om du har konkret erfarenhet av fordonsindustrin. Som person har du en stark affärsförståelse, kombinerat med hög integritet och professionalism. Detta innefattar en god förmåga att bygga och knyta relationer med leverantörer, kollegor och andra intressenter. Du är initiativtagande och motiverad till att hitta nya lösningar och möjligheter, samt vågar utmana status quo, både internt sett och externt gentemot leverantörer. Om anställningen Detta är ett konsultuppdrag (vikariat) där du blir anställd hos oss på OIO. Målet är att du på sikt blir anställd hos vår partner förutsatt att samtliga parter är nöjda med samarbetet. Omfattning: Heltid, 8-17 Start: Omgående/enligt överenskommelse Placering: Centrala Göteborg Lön: fast månadslön, marknadsmässig Kom ihåg att vara snabb med din ansökan då vi gör löpande urval av kandidater och att annonsen kan stängs ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen. Om OIO Vår passion är att hjälpa dig till rätt roll och arbetsplats. Vi är samtidigt medvetna om att du är kräsen och väljer med omsorg inför nästa karriärsteg, det skulle vi också göra. Därför arbetar vi dedikerat i rekryteringsprocessen för att lära känna dig och dina ambitioner. Vi tror nämligen att människor på rätt plats har större chans att nå sin fulla potential. Genom schyssta, okrångliga anställningsvillkor samt ett närvarande ledarskap arbetar vi därefter aktivt med ditt engagemang och din utveckling. På så vis strävar vi efter att bli en självklar karriärpartner för dig. We are as picky as you are.

18 mars 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
Sommarjobb som Transportbokare

Om tjänsten: Letar du efter ett spännande och utvecklande sommarjobb? Vi söker en engagerad och ansvarstagande individ för rollen som Transportbokare till en av våra kunder inom tekniksektorn. Behovet sträcker sig primärt över sommaren under perioden 3 Juni - 23 Augusti. Det finns givetvis flexibilitet för att starta någon vecka senare beroende på studier eller andra åtaganden. Kunden önskar även att man startar på deltid någon dag i veckan under Maj för att lära sig arbetet och det finns även möjlighet att fortsätta arbeta deltid under hösten. I denna roll blir du del av transportgruppen som idag är 6 kollegor med liknande ansvar. Med mejl och telefon som främsta redskap kommer du att ta ansvar för att boka och koordinera transporter enligt kundernas behov och önskemål. Gruppen arbetar med alla typer av transporter, men där du primärt arbetar med marktransport och sköter tillhörande transportdokumentation. Du kommer att ha löpande kontakt med transportörer och interna avdelningar för att säkerställa smidiga leveranser samtidigt som du även agerar på eventuella logistikproblem och avvikelser. Sammanfattningsvis kommer du att: Sköta transportbokning enligt önskade fraktinstruktioner Ta emot order och svara på pris- och offertförfrågningar Ansvara för tillhörande transportdokumentation och redovisa statistik Sköta fakturering efter bokad transport Vi söker dig som: Studerar relevant utbildning på YH- eller högskolenivå med minst 1 år kvar av dina studier Talar och skriver flytande svenska samt engelska - du kommer att använda båda språk dagligen Har varit bosatt i Sverige de senaste 5 åren - bakgrundskontroll krävs för rollen För att trivas i teamet och lyckas väl i rollen krävs det att du har en hög kommunikativ förmåga och är en glädjespridare. Teamet har högt i tak och tycker gärna om att ha kul tillsammans på arbetet. Hög prioriteringsförmåga är centralt i rollen då du kommer att tvingas göra rätt avvägning i perioder då det är mycket att göra, samtidigt som du tillgodoser kundens behov med största möjliga fokus på service. Detta är ett arbete som innefattar toppar och dalar vad gäller tempo och du behöver trivas i denna omväxlande miljö. Om anställningen: Detta är ett konsultuppdrag där du blir anställd som konsult hos OIO. Du kommer att få en introduktion på deltid vid sidan av dina studier med start i Maj för att sedan arbeta heltid under sommaren. För dig som har möjlighet att arbeta vidare under hösten finns det ett fortsatt behov av extra stöttning vid sidan av studier på avdelningen. Övrig information: Omfattning: Deltid i Maj och under hösten, heltid perioden v.23 - v.34 Start: Maj 2024 Placering: Göteborg Kontaktperson: Dino Segetalo Kom ihåg att vara snabb med din ansökan då vi gör löpande urval av kandidater och att annonsen kan stängs ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen. Om OIO: Vår passion är att hjälpa dig till rätt roll och arbetsplats. Vi är samtidigt medvetna om att du är kräsen och väljer med omsorg inför nästa karriärsteg, det skulle vi också göra. Därför arbetar vi dedikerat i rekryteringsprocessen för att lära känna dig och dina ambitioner. Vi tror nämligen att människor på rätt plats har större chans att nå sin fulla potential. Genom schyssta, okrångliga anställningsvillkor samt ett närvarande ledarskap arbetar vi därefter aktivt med ditt engagemang och din utveckling. På så vis strävar vi efter att bli en självklar karriärpartner för dig. We are as picky as you are.

18 mars 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
HR Business Partner till Autoliv

I samarbete med Autoliv söker vi nu en HR Business Partner till Vårgårda. Tjänsten lämpar sig för dig som har erfarenhet av att stötta ledare i personalrelaterade ärenden samt söker efter en bred roll med både operativa och strategiska inslag. Du kommer primärt att arbeta med tjänstemannasidan av verksamheten där forskning och utveckling gällande trafiksäkerhet bedrivs. Dina närmsta samarbetspartners blir en senior HR Business Partner samt HR Direktören. Kulturen i teamet och organisationen präglas av en inkluderande, familjär och lösningsorienterad inställning. Samtidigt är organisationen både stor och internationell vilket återspeglas i såväl kulturen som vardagen. Om Autoliv Autoliv är en världsledande bilsäkerhetsleverantör med över 68 000 anställda i 27 länder. Deras uppdrag är att tillhandahålla livräddande lösningar i världsklass för mobilitet och samhälle. De utvecklar, tillverkar och säljer säkerhetssystem för fordon såsom krockkuddar, säkerhetsbälten, rattar och fotgängarskyddssystem för dagens och morgondagens fordon. I Sverige och Vårgårda finns en produktionsanläggning samt företagets Global Innovation Center vars fokus ligger vid att utveckla nya och befintliga produkter. Läs mer om Autoliv på deras hemsida. Arbetsuppgifter Som HR Business Partner kommer ditt huvudsakliga ansvar vara att agera partner till ledare, med största fokus på den delen av verksamheten som bedriver forskning och utveckling. Således kommer du primärt att arbeta med tjänstemän inom teknikområdet. Inom forskning och utveckling arbetar det idag drygt 100 personer. Nedan följer exempel på ansvarsområden som ingår i rollen: Hantera frågor gällande kollektivavtal för tjänstemän (Teknikavtalet) Rådgivning/stöd till ledare inom HR-relaterade ämnen och tillhandahålla HR-expertis vid behov Stötta vid kort- och långsiktig successionsplanering Stödja utvecklingen av en företagskultur i linje med Autolivs uppsatta nyckelbeteenden Administration av kontrakt, ändringar, intyg och företagsbilar Stötta ledningen vid bedömning och kartläggning utbildningsbehov Skapa och utveckla utbildningsmaterial vid behov Kommunicera HR-relaterad information till verksamheten, inkl. säkerställa implementering av eventuella förändringar Ansvarig för underhåll av alla register relaterade till HR-processer Ta fram månadsrapporter om HR-relaterade nyckeltal Vi söker dig som Har en eftergymnasial utbildning inom relevant område Har minst 3 års tidigare erfarenhet av liknande roll inom industri eller producerande verksamhet Besitter förståelse gällande fackliga förhandlingar och dess beståndsdelar Besitter goda kunskaper i MS Office Kommunicerar obehindrat på svenska och engelska, både i tal och skrift Du förväntas vara tillgänglig för start senast i början på juni. Som person förväntas du vara stabil och samlad. Genom din erfarenhet har du utvecklat en förmåga att läsa av vad som behövs av dig i en situation, både när det kommer till det sociala samspelet och i faktiska uppgifter/projekt. Du är med det sagt trygg i att ta egna initiativ, presentera slutsatser, argumentera för dina tankar och idéer samt navigera i de dagliga frågor och situationer som kan dyka upp. Vidare är det viktigt att du är en person som har ett öga för detaljer och är mån om att göra rätt ifrån dig. Om anställningen Detta är ett långsiktigt konsultuppdrag med anställning hos OIO och en ambition om att på sikt gå över till en anställning hos Autoliv. Omfattning: Heltid, kontorstider (möjlighet till arbete hemifrån en dag i veckan) Start: Senast i juni Placering: Vårgårda Lön: Fast månadslön Kom ihåg att vara snabb med din ansökan då vi gör löpande urval av kandidater och att annonsen kan stängs ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen. Om OIO Vår passion är att hjälpa dig till rätt roll och arbetsplats. Vi är samtidigt medvetna om att du är kräsen och väljer med omsorg inför nästa karriärsteg, det skulle vi också göra. Därför arbetar vi dedikerat i rekryteringsprocessen för att lära känna dig och dina ambitioner. Vi tror nämligen att människor på rätt plats har större chans att nå sin fulla potential. Genom schyssta, okrångliga anställningsvillkor samt ett närvarande ledarskap arbetar vi därefter aktivt med ditt engagemang och din utveckling. På så vis strävar vi efter att bli en självklar karriärpartner för dig. We are as picky as you are.

15 mars 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Sustainability Coordinator

Om tjänsten: Consilium Marine & Safety är en världsledande leverantör av säkerhetslösningar till en rad industrier globalt. De strävar efter att inte bara upprätthålla en hög säkerhetsstandard, utan också att vara ett föredöme avseende hållbarhetsinitiativ inom sin bransch. För att stärka sitt hållbarhetsarbete och öka förmågan att driva och koordinera hållbarhetsinitiativ söker man nu en driven och erfaren Sustainability Coordinator. Denna roll är ny på bolaget och kommer innebära att stötta Head of Sustainability med både strategiska och operativa aktiviteter som ligger i linje med de mål och strategier som behöver uppnås lokalt och globalt. Bolaget har som mål att få högsta hållbarhetsbetyg av organisationen EcoVadis, vilket innebär att man kommer behöva ett stort gränsöverskridande samarbete där alla drar åt samma håll. Det finns en tydlig hållbarhetsstrategi framtagen och till denna finns också KPI:er och åtgärdspunkter som ska utföras som en del i arbetet. Du kommer att vara en drivande och koordinerande förmåga i arbetet som bolagets 6 berörda affärsområden behöver utföra och se till att följa upp, stötta vid frågor, hjälpa till med rapporter och eskalera ärenden vidare när det tar stopp. Du kommer också att arbeta med bolagets hållbarhetsrapportering (CSRD) och verksamhetsanalys tillsammans med partnern KPMG. Utifrån det som framkommer i analysen handlar det sedan att bryta ner underlaget till genomförbara aktiviteter tillsammans med berörda enhetschefer och kollegorna på respektive avdelning. Då rollen är ny kommer det finnas möjlighet att utforma rollen och påverka din vardag utifrån dina styrkor och drivkrafter. Du behöver också vara öppen för att låta ansvar och uppgifter falla på plats längs vägen eftersom det är många delar som är nya. Sammanfattningsvis innebär ditt ansvar följande: Arbeta tätt ihop med Head of Sustainability för att driva och koordinera bolagets hållbarhetsarbete, både strategiskt och operativt. Driva hållbarhetsaktiviteter från planering till genomförande och uppföljning. Stödja och guida olika avdelningar inom bolaget i implementeringen av nya hållbarhetsrutiner och arbetssätt. Vara delaktig i arbetet med GAP-analyser i samarbete med externa experter, i detta fall KPMG. Delta i utvärderingen, testningen och beslutsprocessen för val av lämpligt rapporteringsverktyg för hållbarhet. Vi söker dig som: Har tidigare erfarenhet av hållbarhetsarbete och god koll på vad CSRD innefattar. Har förmåga att äga projekt och aktiviteter samt driva dem från start till mål. Har stark förmåga att samarbeta och kommunicera med olika interna och externa intressenter. Har relevant högskoleutbildning inom hållbarhetsstudier, miljövetenskap eller liknande område, alternativt skaffat dig motsvarande kunskap från arbetslivet. Talar och skriver flytande svenska samt engelska då arbetet utförs på båda språk dagligen. För att trivas i denna roll behöver du vara en framåtlutad individ som trivs i internationella organisationer. Den ideala kandidaten är van vid att driva förändring och tar ansvar för att äga och driva uppgifter framåt. Stark kommunikationsförmåga och förmåga att leverera mot delmål är centralt för rollen. Om anställningen: Detta är ett konsultuppdrag med anställning hos OIO under dina första 10 månader. Förutsatt att samtliga parter är nöjda i samarbetet önskar Consilium Marine & Safety anställda dig direkt på bolaget därefter. Övrig information: Omfattning: Heltid, kontorstider Start: Omgående Placering: Göteborg, Ringön Kontaktperson: Dino Segetalo - [email protected] Lön: Fast månadslön Kom ihåg att vara snabb med din ansökan då vi gör löpande urval av kandidater och att annonsen kan stängs ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen. Om OIO: Vår passion är att hjälpa dig till rätt roll och arbetsplats. Vi är samtidigt medvetna om att du är kräsen och väljer med omsorg inför nästa karriärsteg, det skulle vi också göra. Därför arbetar vi dedikerat i rekryteringsprocessen för att lära känna dig och dina ambitioner. Vi tror nämligen att människor på rätt plats har större chans att nå sin fulla potential. Genom schyssta, okrångliga anställningsvillkor samt ett närvarande ledarskap arbetar vi därefter aktivt med ditt engagemang och din utveckling. På så vis strävar vi efter att bli en självklar karriärpartner för dig. We are as picky as you are.

14 mars 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
Sourcing- och Supply Chain Manager

Om tjänsten: Gapwaves arbetar med innovativ antennteknik och går nu från prototyptillverkning till industriproduktion, där man positionerar sig som en stark leverantör till fordonsindustrin. Till följd av att man vunnit ett antal stora avtal önskar man nu bygga en stark leveransmodell som innebär kvalitativa sourcing- och supply chain processer. Målet är att bygga ett starkt supply chain flöde som lever upp till de standarder som råder inom branschen. I rollen som Supply Chain Manager kommer du att ta helhetsansvaret över hur detta arbete ska organiseras och driva projekt på ett sätt som är väl genomtänkt utifrån ett geografiskt samt risk- och flödesmässigt perspektiv. Du arbetar för att säkra leverantörer, förhandla villkor med nya partners, säkrar krav, genomför riskanalyser utifrån ett flödesmässigt perspektiv och driver aktiviteter mot uppsatta tidplaner och delmål. Du förväntas vara en expert inom området och får såldes stort utrymme att utforma processer efter det som bäst kommer att passa verksamheten, givetvis inom ramarna för rådande regelverk och standarder. Sammanfattningsvis innebär ditt ansvar följande: Ta fram supply chain-processer och implementera dessa i enlighet med kvalitetsledningssystemen för fordonsindustrin Att arbeta med leverantörsutvärdering och utveckling dessa samarbeten Att sätta kvalitativa kategoristrategier Arbeta fram och implementera de sourcing-processer som krävs Arbeta med riskutvärdering utifrån ett kostnads vs. kvalitetsperspektiv I ditt arbete med supply chain-realiseringen där man ska gå från A-prover till SOP kommer du att ha ett stort utbyte med kollegor på andra avdelningar, ingenjörer med specialistkompetens och leverantörer som hittas både i Sverige och utomlands. Vi söker dig som: Har minst 5 års relevant erfarenhet från liknande arbete Omfattande erfarenhet av inköps- och supply chain processer inom fordonsindustrin eller liknande produktionsindustri Erfarenhet av att arbeta med leverantörskvalitet och riskanalysarbete Talar och skriver flytande svenska samt engelska Är beredd att resa för att besöka leverantörer och fabriker när detta behövs Har en stor problemlösningsförmåga, kan driva processer på ett strukturerat sätt och tycker om att ta initiativ Organisationen står inför en spännande uppskalning och söker en engagerad individ som trivs i en dynamisk miljö. Man har en kultur som värdesätter initiativ och handlingskraft, där medarbetare förväntas driva förändring och lösa problem, både tillsammans och i egna projekt. Gapwaves tror på att möta utmaningar med flexibilitet och kreativitet, och uppmuntrar till att våga testa nya idéer. I deras föränderliga och ibland röriga miljö ser man möjligheter och potential där andra ser hinder. Om anställningen: Detta är ett konsultuppdrag med anställning hos OIO under de första 6 månaderna som räknas som provanställning. Förutsatt att båda parter är nöjda med samarbetet är ambitionen att du blir fast anställd hos Gapwaves. Övrig information: Omfattning: Heltid, kontorstider Start: Omgående Placering: Göteborg Kontaktperson: Dino Segetalo - [email protected] Lön: Fast månadslön Kom ihåg att vara snabb med din ansökan då vi gör löpande urval av kandidater och att annonsen kan stängs ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen. Om OIO: Vår passion är att hjälpa dig till rätt roll och arbetsplats. Vi är samtidigt medvetna om att du är kräsen och väljer med omsorg inför nästa karriärsteg, det skulle vi också göra. Därför arbetar vi dedikerat i rekryteringsprocessen för att lära känna dig och dina ambitioner. Vi tror nämligen att människor på rätt plats har större chans att nå sin fulla potential. Genom schyssta, okrångliga anställningsvillkor samt ett närvarande ledarskap arbetar vi därefter aktivt med ditt engagemang och din utveckling. På så vis strävar vi efter att bli en självklar karriärpartner för dig. We are as picky as you are.

8 mars 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
Applikationskonsult till Transtema

Om tjänsten: Nu söker vi för kunds räkning en applikationskonsult till bolagets IS/IT-avdelning som har ansvar för drift, underhåll och utveckling av koncernens IT-miljö. Avdelningen servar totalt ca 1400 interna och externa användare, med ansvar för klienter, mjukvara, hårdvara samt ERP med kringliggande system. Till denna roll välkomnar man dig som har någon tidigare erfarenhet från att ha arbetat med low-code/no-code programmering och som vill ha en ny utmaning på ett bolag med en helt underbar gemenskap. Introduktionen anpassas efter din kunskapsnivå där du antingen får ta rygg på erfarna kollegor eller mycket snabbare ta dig an självständigt ansvar och driva dina projekt. Vi förväntar oss dock att du har erfarenhet av att arbetat med support av ERP-system sedan tidigare då en grundläggande kunskap krävs för att kunna axla arbetet. IS/IT-avdelningens övergripande ansvar är att se till att koncernens samlade IT-förmågor möjliggör ett effektivt och fungerande stöd för samtliga anställda, konsulter och underentreprenörer som levererar på bolagets avtal. Du arbetar självständigt och i team med att kravställa, utveckla, testa och leverera lösningar i bolagets system - IFS samt ServiceNow. Du är lyhörd för organisationens behov och sitter med i olika förvaltningsforum och projektgrupper för att stå för expertkunskaper inom vad som är möjligt från ett systemperspektiv. Arbetsuppgifter: Arbeta med systemförvaltning med fokus på IFS Applications och Servicenow. Ha övergripande koll på ärenden som inkommer via Jira och tillsammans med övriga gruppen fördela ut ansvar för genomförandet Bygga flöden, processer och funktioner i Novacura Flow utifrån organisationens behov Sitta med i olika forum för att bistå med expertkunskap utifrån ett systemperspektiv Vi söker dig som: I denna roll kommer du som vill arbeta i teknisk roll, men som inte vill programmera att trivas väl. Du behöver snarare tycka om att konfigurera, scripta, göra databasanrop och sätta upp system på ett sätt som funkar för verksamheten. Man arbetar dagligen i plattformen Novacura Flow för att bygga processer utifrån de beställningar och krav som kommer från verksamhetens olika avdelningar som sedan släpps i produktion till ServiceNow och IFS. Du kommer således föra dialog med kollegor många avdelningar och arbeta i projektform för att hitta en bra lösning utifrån ett systemperspektiv. Detta ställer krav på att du trivs med den sociala aspekten som således kommer att ingå i rollen. Har teknisk högskoleutbildning inom IT, förslagsvis från Dataekonom, eller Systemvetarlinjen Har god koll på SQL, gärna PL/SQL Besitter grundläggande programmeringskunskaper Flytande svenska samt engelska i tal och skrift Tidigare arbetat med ERP-system Om anställningen: Detta är ett konsultuppdrag där du blir anställd av OIO för att på sikt bli anställd av kund, förutsatt att båda parter trivs väl i samarbetet. Omfattning: Heltid - kontorstider Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid Placering: Göteborg Kontaktperson: Dino Segetalo - [email protected] Lön: Fast månadslön Om OIO Vår passion är att hjälpa dig till rätt roll och arbetsplats. Vi är samtidigt medvetna om att du är kräsen och väljer med omsorg inför nästa karriärsteg, det skulle vi också göra. Därför arbetar vi dedikerat i rekryteringsprocessen för att lära känna dig och dina ambitioner. Vi tror nämligen att människor på rätt plats har större chans att nå sin fulla potential. Genom schyssta, okrångliga anställningsvillkor samt ett närvarande ledarskap arbetar vi därefter aktivt med ditt engagemang och din utveckling. På så vis strävar vi efter att bli en självklar karriärpartner för dig. We are as picky as you are.

8 mars 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
Studerande rekryterare till OIO i Göteborg

Vilka är vi på OIO? Med lång samlad erfarenhet inom rekrytering och affärsutveckling har vi – Armin, Joachim, Dino & Gustav grundat OIO. Vi tror på genuina och personliga relationer samt kvalitativa matchningar mellan kandidat och organisation – en värdegrund vi lägger stor stolthet i och ämnar bygga bolagets framgång på. Som rekryterare på deltid kommer du i nära samarbete med teamet på leveransavdelningen att spela en nyckelroll i att säkerställa såväl effektiv som kvalitativ rekrytering till våra kunder. Du kommer även att bygga och vårda ett nätverk av kandidater inom ekonomi, inköp, logistik, marknadsföring samt administration/service. För att trivas hos oss tror vi att du är en person som vill arbeta och utvecklas i en entreprenörsmiljö som präglas av täta samarbeten, korta beslutsvägar och stort mandat. Även om vi redan har påbörjat vår etablering finns det mycket kvar att utveckla och påverka framgent. Vad erbjuder vi? Utöver möjligheten att få vara med och etablera OIO som en självklar karriär- och rekryteringspartner utlovar vi stora utvecklingsmöjligheter på det personliga planet för dig som har ambition och vilja. Du kommer dagligen att få samarbeta med erfarna kollegor och därmed ta del av gruppens mångåriga erfarenhet inom branschen. Du kommer även omges av inspirerande kandidater, konsulter & kunder. Vi tror också starkt på att ha kul längs med vägen. Därför kan du räkna med ett och ett annat firande i takt med att vi når nya milstolpar i vår etablering och tillväxt. Vår kortsiktiga ambition är att snabbt kunna växa med medarbetare som arbetar på heltid, en öppning som lämpar sig bra för dig som arbetat på deltid en period. Kanske blir du till och med en person med ledande befattning på bolaget i framtiden? Vad kommer du att göra? Ditt primära arbete kommer vara att stötta konsultchefer i det dagliga arbetet med rekrytering, nätverkande och personaladministration. Det kan exempelvis handla om selektering av kandidater, annonsskrivning, intervjuer, utskick av tester eller stötta med tidrapportering. Allt eftersom du växer in i rollen kommer du få ett större ansvar kopplat till nätverkande, search samt karriärsamtal med potentiella kandidater. Genuint intresse för människor, hög professionalism och flexibilitet är vår nyckel till framgång. Därför är det avgörande att du arbetar med stor ansvarskänsla och en personlig approach i allt du tar dig an. Vi är även en grupp som sätter laget före jaget i allt vi gör – på så vis får vi anledning att fira tillsammans längs med vägen för vår fortsatta etablering och tillväxt.  Vad har du för bakgrund? Läser en relevant utbildning inom exempelvis HR, ekonomi, administration eller försäljning och har minst ett år kvar till planerad examen. Har möjlighet att arbeta extra vid sidan om studier, 2 gånger i veckan. Vi erbjuder även möjlighet till sommarjobb och förväntar oss att du är tillgänglig v.26 - 32. Du har med största sannolikhet erfarenhet inom service eller försäljning, men vi välkomnar även andra erfarenheter då din personlighet är viktigast. Du talar och skriver flytande på svenska samt är bekväm i att använda engelska i både tal och skrift då detta används frekvent i kontakt med kandidater och kunder. Det är meriterande om du har erfarenhet från rekryteringsbranschen. Det viktigaste av allt är dock att du genuint brinner för att jobba med människor, hög kvalitet och rekrytering. En stor del av vår bedömning kommer därför ske utifrån dina personliga egenskaper. För att trivas och lyckas i rollen ser vi att du är en prestigelös och flexibel person, detta då OIO befinner sig i en tillväxtfas och arbetsuppgifterna kan komma att variera. Utöver detta önskar vi att du, liksom vi, är orädd att testa nya vägar i arbetet med strävan att bli bäst på det vi gör samt bygga de starkaste relationerna till såväl kandidater som kunder. Med höga ambitioner, stort engagemang och intresse är vi övertygade om att du inte bara kommer bli vår nästa kollega – utan även en nyckelperson på lång sikt. Övrig information: Startdatum: Mars 2024 - flexibelt med exakt startdatum Placering: Kungsportsavenyen 10 Kontaktperson: Dino Segetalo, [email protected] I det fall vi finner din ansökan intressant kommer vi att följa upp med ett inledande telefonsamtal. Efter avslutat samtal kommer du att få göra ett personlighetstest som ett första steg i rekryteringsprocessen. Varmt välkommen med din ansökan via länken i annonsen!

21 februari 2024
Sista ansökan:
30 april 2024