Vi på Future People söker två kommunikatörer till myndighet inom elkraft i Sundbyberg. Som konsult hos oss får du möjlighet till ett spännande uppdrag samtidigt som du fortsätter att utvecklas inom ditt kompetensområde. Du blir anställt på Future People och jobbar ute på plats hos vår kund. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på ditt uppdrag. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Ta nästa steg i karriären och utvecklas tillsammans med oss! Vår kund är en myndighet som förvaltar stamnätet för elkraften i Sverige. De bedriver även forskning- och utvecklingsprojekt på många områden för att främja ny teknik. Myndighetens arbete påverkar samhället socialt, miljömässigt och ekonomiskt, dels lokalt och nationellt men också globalt genom myndighetens leverantörskedjor. Här får du vara en del av ett samhällsviktigt uppdrag. Vill du arbeta med samhällsviktig infrastruktur och vara en del av den gröna omställningen? Nu söker vår kund en erfaren kommunikationskonsult som vill stötta nätutbyggnaden med tydlig, strategisk och målinriktad kommunikation. För att möta den kraftigt ökade efterfrågan på el och säkerställa ett robust elsystem planerar myndigheten omfattande förnyelser av elnätet över hela landet. Nätutbyggnaden är en avgörande pusselbit i elektrifieringen av samhället – och effektiv kommunikation med berörda målgrupper är en nyckel till projektens framgång. Om uppdraget Som kommunikationskonsult blir du en del av myndighetens kommunikationsavdelning, inom enheten som arbetar med regional dialog och kommunikation i nätutbyggnaden. Tillsammans med andra kommunikatörer arbetar du enligt gemensamma metoder för att bidra till både projektens framdrift och myndighetens varumärkesbyggande. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter: Utforma och skriva kommunikationsplaner Planera och genomföra kommunikationsaktiviteter Stötta projektens talespersoner med kommunikativ rådgivning Säkerställa att budskap följer kommunikationsstrategin för nätutbyggnaden Skapa innehåll i form av texter, bilder och enklare filmer Publicera på myndighetens hemsida och intranätet (Optimizely) Ta fram kommunikationsmaterial i InDesign Krav för tjänstenFör att vara aktuell för uppdraget behöver du uppfylla följande krav: - Minst 3 års erfarenhet, under de senaste 5 åren, av att arbeta med kommunikation i projekt eller verksamheter som påverkar allmänheten - Minst 4 års erfarenhet av att självständigt planera, driva och genomföra målgruppsanpassad och kontaktskapande kommunikation - Utbildning inom området - Dokumenterad erfarenhet av att kommunicera komplexa frågor anpassat till olika målgrupper - Mycket goda kunskaper i svenska och engelska – både i tal och skrift Meriterande - Erfarenhet av att arbeta självständigt i publiceringsverktyget Optimizely - Erfarenhet av att använda Adobe Creative Suite, särskilt InDesign - Tidigare erfarenhet av kommunikation kopplad till infrastrukturprojekt - Erfarenhet från offentlig sektor, särskilt där kommunikationen påverkar allmänheten Innan uppdraget kan påbörjas kommer en säkerhetsprövning att genomföras. Som person är du lyhörd, engagerad och har en god samarbetsförmåga. Du är strukturerad och har förmågan att arbeta självständigt och strävar efter att leverera med hög kvalitet. Du kommer att vara anställd av Future People och arbeta som konsult hos vår spännande kund. För oss är det viktigt att varje kandidat ska få en positiv upplevelse hos oss och vi håller dig uppdaterad under hela processen. Du behöver aldrig undra vad som händer och hur just du ligger till i rekryteringsprocessen. Som anställd hos oss kan du lita på att vi kommer hjälpa dig att nå dina karriärsmål. Vi finns som en partner genom din yrkesmässiga karriär. Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Omfattning: Heltid till den 1/9-2026 med möjlighet till förlängning Start: 1/9-2025 Sista ansökningsdagen: 18/6-2025 Du söker tjänsten på futurepeople.se Vi har ej möjlighet att ta emot ansökningar via e-mail med anledning av GDPR. Har du frågor om rollen eller undrar hur processen ser ut framöver får du gärna kontakta oss. Vi som arbetar med processen på detta uppdrag är Therese Lönnberg, du når mig på [email protected] och Liv Hedström, [email protected]. Vi ser gärna sökanden med olika bakgrunder och erfarenheter. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan. Välkommen till oss på Future People!
Vi på Future People söker en HR Business partner till vår kund i Västerås Som konsult hos oss får du möjlighet att ta dig an ett spännande uppdrag hos en välkänd aktör, samtidigt som du fortsätter att utvecklas inom ditt kompetensområde. Vi är måna om att du ska trivas – både i din roll och i vårt team. Hos oss är du inte bara en konsult, du är en uppskattad kollega och en viktig del av vår gemenskap. Ta nästa steg i din karriär – och väx tillsammans med oss! Vi söker nu en Senior HR Business Partner till ett spännande uppdrag hos en av våra kunder i Västerås. Uppdraget är på heltid, startar så snart som möjligt och inleds med ett konsultkontrakt på 9 månader. Om rollen Som HRBP kommer du att stödja flera centrala funktioner såsom R&D, Kvalitet, Supply Chain Management och Ekonomi, med ett sammanlagt personalansvar för ca 500 medarbetare. Du blir en viktig del av ledningsgrupperna i respektive funktion och arbetar både strategiskt och operativt. Du leder team med fokus på operativ planering och processutveckling. Du ansvarar för budgetrekommendationer, policys och medellångsiktig planering. Rollen innebär ledarskap i kombination med specialistkunskap, och du leder främst genom första linjens chefer. Vi söker dig som har: Minst 4 års erfarenhet som HR Business Partner eller motsvarande roll Erfarenhet av att arbeta nära ledning och driva förändringsarbete God förståelse för verksamhetsnära HR och processutveckling Flytande kunskaper i svenska och engelska Hos oss får du: Ett spännande uppdrag hos en av våra attraktiva kunder Trygghet och stöd genom hela uppdraget Ett dedikerat konsultstöd och löpande dialog Möjlighet att bygga nätverk och ta nästa kliv i din karriär Konkurrenskraftig lön och goda villkor Vi håller dig uppdaterad genom hela rekryteringsprocessen – du behöver aldrig undra var du står. Omfattning: 100% Start: Omgående Sista ansökningsdag: 16/6 Du söker tjänsten via www.futurepeople.se. Vi har inte möjlighet att ta emot ansökningar via e-post med hänsyn till GDPR.
Vi på Future People söker två kommunikatörer till myndighet inom elkraft i Sundbyberg. Som konsult hos oss får du möjlighet till ett spännande uppdrag samtidigt som du fortsätter att utvecklas inom ditt kompetensområde. Du blir anställt på Future People och jobbar ute på plats hos vår kund. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på ditt uppdrag. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Ta nästa steg i karriären och utvecklas tillsammans med oss! Vår kund är en myndighet som förvaltar stamnätet för elkraften i Sverige. De bedriver även forskning- och utvecklingsprojekt på många områden för att främja ny teknik. Myndighetens arbete påverkar samhället socialt, miljömässigt och ekonomiskt, dels lokalt och nationellt men också globalt genom myndighetens leverantörskedjor. Här får du vara en del av ett samhällsviktigt uppdrag. Vill du arbeta med samhällsviktig infrastruktur och vara en del av den gröna omställningen? Nu söker vår kund en erfaren kommunikationskonsult som vill stötta nätutbyggnaden med tydlig, strategisk och målinriktad kommunikation. För att möta den kraftigt ökade efterfrågan på el och säkerställa ett robust elsystem planerar myndigheten omfattande förnyelser av elnätet över hela landet. Nätutbyggnaden är en avgörande pusselbit i elektrifieringen av samhället – och effektiv kommunikation med berörda målgrupper är en nyckel till projektens framgång. Om uppdraget Som kommunikationskonsult blir du en del av myndighetens kommunikationsavdelning, inom enheten som arbetar med regional dialog och kommunikation i nätutbyggnaden. Tillsammans med andra kommunikatörer arbetar du enligt gemensamma metoder för att bidra till både projektens framdrift och myndighetens varumärkesbyggande. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter: Utforma och skriva kommunikationsplaner Planera och genomföra kommunikationsaktiviteter Stötta projektens talespersoner med kommunikativ rådgivning Säkerställa att budskap följer kommunikationsstrategin för nätutbyggnaden Skapa innehåll i form av texter, bilder och enklare filmer Publicera på myndighetens hemsida och intranätet (Optimizely) Ta fram kommunikationsmaterial i InDesign Krav för tjänstenFör att vara aktuell för uppdraget behöver du uppfylla följande krav: - Minst 3 års erfarenhet, under de senaste 5 åren, av att arbeta med kommunikation i projekt eller verksamheter som påverkar allmänheten - Minst 4 års erfarenhet av att självständigt planera, driva och genomföra målgruppsanpassad och kontaktskapande kommunikation - Dokumenterad erfarenhet av att kommunicera komplexa frågor anpassat till olika målgrupper - Mycket goda kunskaper i svenska och engelska – både i tal och skrift Meriterande - Erfarenhet av att arbeta självständigt i publiceringsverktyget Optimizely - Erfarenhet av att använda Adobe Creative Suite, särskilt InDesign - Tidigare erfarenhet av kommunikation kopplad till infrastrukturprojekt - Erfarenhet från offentlig sektor, särskilt där kommunikationen påverkar allmänheten Innan uppdraget kan påbörjas kommer en säkerhetsprövning att genomföras. Som person är du lyhörd, engagerad och har en god samarbetsförmåga. Du är strukturerad och har förmågan att arbeta självständigt och strävar efter att leverera med hög kvalitet. Du kommer att vara anställd av Future People och arbeta som konsult hos vår spännande kund. För oss är det viktigt att varje kandidat ska få en positiv upplevelse hos oss och vi håller dig uppdaterad under hela processen. Du behöver aldrig undra vad som händer och hur just du ligger till i rekryteringsprocessen. Som anställd hos oss kan du lita på att vi kommer hjälpa dig att nå dina karriärsmål. Vi finns som en partner genom din yrkesmässiga karriär. Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Omfattning: Heltid Start: 1/9-2025 Sista ansökningsdagen: 18/6-2025 Du söker tjänsten på futurepeople.se Vi har ej möjlighet att ta emot ansökningar via e-mail med anledning av GDPR. Har du frågor om rollen eller undrar hur processen ser ut framöver får du gärna kontakta oss. Vi som arbetar med processen på detta uppdrag är Therese Lönnberg, du når mig på [email protected] och Liv Hedström, [email protected]. Vi ser gärna sökanden med olika bakgrunder och erfarenheter. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan. Välkommen till oss på Future People!
Vi på Future People söker en Vi söker en SharePoint-konsult med expertis inom Microsoft 365! Som konsult hos oss får du möjlighet att ta dig an ett spännande uppdrag hos en välkänd aktör, samtidigt som du fortsätter att utvecklas inom ditt kompetensområde. Vi är måna om att du ska trivas – både i din roll och i vårt team. Hos oss är du inte bara en konsult, du är en uppskattad kollega och en viktig del av vår gemenskap. Ta nästa steg i din karriär – och väx tillsammans med oss! Har du djup kunskap om SharePoint, Teams och Viva – och drivs av att skapa smarta, användarvänliga lösningar i Microsoft 365-miljön? Då kan detta vara nästa uppdrag för dig! Om uppdraget För vår kund söker vi nu en erfaren SharePoint-konsult som ska bidra till att utveckla, optimera och kvalitetssäkra lösningar inom Microsoft 365. Uppdraget innebär nära samarbete med både tekniska team och verksamhetsrepresentanter och passar dig som är tekniskt vass, självgående och kommunikativ. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att omfatta: Skapande och konfiguration av Teams-mallar Koppling av nyhetsflöden från SharePoint till Teams Utveckling och implementation av Viva-dashboards Skapande av startsidor för produktion i Teams Hantering av MFA och dynamiska grupper Behörighetsstyrning inom Microsoft 365 Testning och kvalitetssäkring av lösningar Dokumentation och överlämning till berörda team Samverkan med team och intressenter, inklusive teknisk kommunikation Vi söker dig som: Gedigen erfarenhet av Microsoft 365, särskilt SharePoint, Teams och Viva God kännedom om adminportaler och konfigurering av Teams-mallar Erfarenhet av nyhetsflöden, MFA och grupphantering Förmåga att dokumentera, testa och kvalitetssäkra lösningar Stark kommunikativ förmåga och trivs med samarbete i team Som konsult på Future People Hos oss får du: Ett spännande uppdrag hos en av våra attraktiva kunder Trygghet och stöd genom hela uppdraget Ett dedikerat konsultstöd och löpande dialog Möjlighet att bygga nätverk och ta nästa kliv i din karriär Konkurrenskraftig lön och goda villkor Meriterande: Erfarenhet av förändringsledning och implementation av Microsoft 365-lösningar för olika målgrupper. Det är även meriterande om du har erfarenhet av arbete i agil miljö. Vi håller dig uppdaterad genom hela rekryteringsprocessen – du behöver aldrig undra var du står. Omfattning: 100% varav cirka 40% på distans Start: 1 juli minst 6 månader Sista ansökningsdag: 1/7 Du söker tjänsten via www.futurepeople.se. Vi har inte möjlighet att ta emot ansökningar via e-post med hänsyn till GDPR.
Vi på Future People söker en HR Business partner till vår kund i Västerås Som konsult hos oss får du möjlighet att ta dig an ett spännande uppdrag hos en välkänd aktör, samtidigt som du fortsätter att utvecklas inom ditt kompetensområde. Vi är måna om att du ska trivas – både i din roll och i vårt team. Hos oss är du inte bara en konsult, du är en uppskattad kollega och en viktig del av vår gemenskap. Ta nästa steg i din karriär – och väx tillsammans med oss! Vi söker nu en Senior HR Business Partner till ett spännande uppdrag hos en av våra kunder i Västerås. Uppdraget är på heltid, startar så snart som möjligt och inleds med ett konsultkontrakt på 9 månader. Om rollen Som HRBP kommer du att stödja flera centrala funktioner såsom R&D, Kvalitet, Supply Chain Management och Ekonomi, med ett sammanlagt personalansvar för ca 500 medarbetare. Du blir en viktig del av ledningsgrupperna i respektive funktion och arbetar både strategiskt och operativt. Du leder team med fokus på operativ planering och processutveckling. Du ansvarar för budgetrekommendationer, policys och medellångsiktig planering. Rollen innebär ledarskap i kombination med specialistkunskap, och du leder främst genom första linjens chefer. Vi söker dig som har: Minst 4 års erfarenhet som HR Business Partner eller motsvarande roll Erfarenhet av att arbeta nära ledning och driva förändringsarbete God förståelse för verksamhetsnära HR och processutveckling Flytande kunskaper i svenska och engelska Hos oss får du: Ett spännande uppdrag hos en av våra attraktiva kunder Trygghet och stöd genom hela uppdraget Ett dedikerat konsultstöd och löpande dialog Möjlighet att bygga nätverk och ta nästa kliv i din karriär Konkurrenskraftig lön och goda villkor Vi håller dig uppdaterad genom hela rekryteringsprocessen – du behöver aldrig undra var du står. Omfattning: 100% Start: Omgående Sista ansökningsdag: 16/6 Du söker tjänsten via www.futurepeople.se. Vi har inte möjlighet att ta emot ansökningar via e-post med hänsyn till GDPR.
Vi på Future People söker en servicedeskmedarbetare till vår kund i centrala Malmö. Som konsult hos oss får du möjlighet att ta dig an ett spännande uppdrag hos en välkänd aktör, samtidigt som du fortsätter att utvecklas inom ditt kompetensområde. Vi är måna om att du ska trivas – både i din roll och i vårt team. Hos oss är du inte bara en konsult, du är en uppskattad kollega och en viktig del av vår gemenskap. Ta nästa steg i din karriär – och väx tillsammans med oss! Vill du bli en nyckelperson inom IT-support och hjälpa användare att lösa tekniska problem? Då kan det här vara rätt roll för dig. Vår kund söker en serviceinriktad och lösningsorienterad person som trivs med att vara den första kontaktpunkten för användare när tekniken strular. Som servicedeskmedarbetare kommer du att ha en viktig roll i kundens supportverksamhet och ge stöd i en rad tekniska frågor. Vad innebär rollen? Du hanterar inkommande supportärenden via telefon och ärendehanteringssystem. Du ger användarstöd vid felsökningar, kontohanteringar och enklare tekniska problem. Du bistår även med support kopplat till hårdvara som används tillsammans med företagets systemlösningar. Exempel på vanligt förekommande ärenden: Felsökning av nätverksutrustning Skapande och hantering av konton Allmänna tekniska frågor och rådgivning Vem söker vi? Du har god teknisk förståelse. Du kommunicerar tydligt och tycker om att hjälpa andra. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av servicedesk eller liknande roll, men det är inget krav. Hos vår kund blir du en del av ett engagerat team där din insats verkligen gör skillnad. Det finns goda möjligheter till utveckling i rollen för rätt person. Som konsult på Future PeopleHos oss får du: Ett spännande uppdrag hos en av våra attraktiva kunder Trygghet och stöd genom hela uppdraget Ett dedikerat konsultstöd och löpande dialog Möjlighet att bygga nätverk och ta nästa kliv i din karriär Konkurrenskraftig lön och goda villkor Vi håller dig uppdaterad genom hela rekryteringsprocessen – du behöver aldrig undra var du står. Omfattning: Heltid till den 30/9-2025 Start: 30/6-2025 Sista ansökningsdag: 11/6-2025 Du söker tjänsten via www.futurepeople.se. Vi har inte möjlighet att ta emot ansökningar via e-post med hänsyn till GDPR.
Vi på Future People söker en assistent till vår kund i Västerås. Som konsult hos oss får du möjlighet att ta dig an ett spännande uppdrag hos en välkänd aktör, samtidigt som du fortsätter att utvecklas inom ditt kompetensområde. Vi är måna om att du ska trivas – både i din roll och i vårt team. Hos oss är du inte bara en konsult, du är en uppskattad kollega och en viktig del av vår gemenskap. Ta nästa steg i din karriär – och väx tillsammans med oss! Vi söker dig som vill bidra till ett globalt team som arbetar med kransystem över hela världen inom Marine & Ports. Rollen är en viktig del av vår Supply Chain Management-funktion, där du kommer att stötta både exportkontroll och leverantörsuppföljning. Dina huvudsakliga ansvarsområden: Registrera produktdata i SAP. Ge administrativt stöd till SCM-funktionen, med särskilt fokus på att säkerställa leveranser i tid från våra leverantörer. Följa upp leveranser genom regelbundna möten med leverantörer samt eskalera eventuella avvikelser till SCM Manager vid behov. Identifiera förbättringsmöjligheter i leveranskedjan – varje leverantör är unik och kräver ett anpassat arbetssätt. Krav för tjänsten: Har god IT-vana och är mycket bekväm med att arbeta i Excel. Är nyfiken, självgående och har ett öga för att hitta förbättringspotential. Trivs med att samarbeta – både med interna kollegor och externa leverantörer – och har en lösningsorienterad inställning. Är social, strukturerad och har en stark känsla för service. Talar och skriver obehindrat på både svenska och engelska. Tidigare erfarenhet av arbete med administrativa system, dokumenthantering samt Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint och SharePoint) ses som en stark merit. Som konsult på Future People Hos oss får du: Ett spännande uppdrag hos en av våra attraktiva kunder Trygghet och stöd genom hela uppdraget Ett dedikerat konsultstöd och löpande dialog Möjlighet att bygga nätverk och ta nästa kliv i din karriär Konkurrenskraftig lön och goda villkor Vi håller dig uppdaterad genom hela rekryteringsprocessen – du behöver aldrig undra var du står. Omfattning: Heltid till den 27/7-2026 Start: 28/7-2025 Sista ansökningsdag: 13/6-2025 Du söker tjänsten via www.futurepeople.se. Vi har inte möjlighet att ta emot ansökningar via e-post med hänsyn till GDPR.
Vi på Future People söker en supporttekniker till vår kund i Sundbyberg Som konsult hos oss får du möjlighet att ta dig an ett spännande uppdrag hos en välkänd aktör, samtidigt som du fortsätter att utvecklas inom ditt kompetensområde. Vi är måna om att du ska trivas – både i din roll och i vårt team. Hos oss är du inte bara en konsult, du är en uppskattad kollega och en viktig del av vår gemenskap. Ta nästa steg i din karriär – och väx tillsammans med oss! Om rollen Vill du arbeta i en teknisk och samhällsbärande miljö där du gör skillnad varje dag? Nu söker vi en erfaren supporttekniker till vår kund som är en myndighet med uppdrag att säkra Sveriges elförsörjning. I rollen får du arbeta med både incidenthantering, beställningar och tekniskt stöd i en central funktion. Om uppdraget Du kommer att arbeta med att ta emot och lösa incidenter och beställningar i ett stort och komplext IT-landskap. Arbetet sker via ärendehanteringssystemet Service Now och omfattar även installation, felsökning av hård- och mjukvara samt enklare paketering och administration. Uppdraget omfattar även att stötta vid interna och externa livesändningar samt bidra till dokumentation och kunskapsöverföring. Exempel på arbetsuppgifter: Hantera inkommande ärenden i Service Now Klassificera, prioritera och lösa incidenter enligt SLA/OLA Utföra installationer och felsökningar Administrera konton och behörigheter Skicka ut beställd programvara och utföra enklare paketeringar Dokumentera lösningar i kunskapsdatabas Stötta vid livesändningar och tekniska utbildningsmoment Kravprofil (måste uppfyllas): Minst 5 års arbetslivserfarenhet som IT-supporttekniker, varav de senaste 8 åren Konsulten ska ha minst 2 års arbetslivserfarenhet av arbete inom ActiveDirectory. Konsulten ska ha minst 1 års erfarenhet att arbeta i Service Now eller liknande ärendehanteringsverktyg Maeriterande: Arbetat minst 2 år med paketering av mjukvaror Arbetat med Sharepoint Arbetat med Streaming/ livesändningar Som konsult på Future People Hos oss får du: Ett spännande uppdrag hos en av våra attraktiva kunder Trygghet och stöd genom hela uppdraget Ett dedikerat konsultstöd och löpande dialog Möjlighet att bygga nätverk och ta nästa kliv i din karriär Konkurrenskraftig lön och goda villkor Vi håller dig uppdaterad genom hela rekryteringsprocessen – du behöver aldrig undra var du står. Omfattning: 100% Start: September Sista ansökningsdag: 10/6 Du söker tjänsten via www.futurepeople.se. Vi har inte möjlighet att ta emot ansökningar via e-post med hänsyn till GDPR.
Vi på Future People söker en IT Project Manager till vår kund i Solna Som konsult hos oss får du möjlighet att ta dig an ett spännande uppdrag hos en välkänd aktör, samtidigt som du fortsätter att utvecklas inom ditt kompetensområde. Vi är måna om att du ska trivas – både i din roll och i vårt team. Hos oss är du inte bara en konsult, du är en uppskattad kollega och en viktig del av vår gemenskap. Ta nästa steg i din karriär – och väx tillsammans med oss! Vill du vara med och driva ett av företagets mest omfattande förändringsinitiativ? Vi söker en senior IT-projektledare med förmåga att omsätta strategi till resultat i ett högt tempo – med kvalitet i fokus. Om uppdraget: Företaget genomför just nu en omfattande transformation inom kundserviceområdet, ett strategiskt program som innefattar flera parallella projekt. För att stärka detta initiativ söker vi nu en erfaren projektledare inom IT som har kapacitet att ta ansvar för projekt från start till mål och driva igenom förändring. Dina ansvarsområden Leda det fullständiga projektarbetet för företagets kundservice-transformation ur ett IT-perspektiv Samordna och kommunicera status, framsteg och utmaningar med intressenter och ledning Skapa och underhålla detaljerade projektplaner med tidslinjer, milstolpar och resursfördelning Samarbeta tvärfunktionellt med IT, verksamhet, kundservice och externa leverantörer Identifiera risker och säkerställa snabb problemlösning Säkerställa att alla leveranser håller hög kvalitet och uppfyller affärsmål Främja en kultur av kontinuerlig förbättring och innovation i projektteamet Teknisk kompetens: Kunskap inom AI Erfarenhet av Genesys-plattformar Vi söker dig som har: Minst 7 års erfarenhet av projektledning, med särskilt fokus på IT-projekt Dokumenterad erfarenhet av att leda komplexa och storskaliga projekt med många intressenter God förståelse för kundserviceverksamhet och -teknologi, inklusive AI Förmåga att navigera i en snabbföränderlig miljö och hantera flera parallella prioriteringar Starkt ledarskap och vana vid att leda team mot gemensamma mål Vi ser gärna att du även har: Förmåga att aktivt bidra till en kultur av förbättring och nytänkande Tidigare erfarenhet av transformationsprogram är ett stort plus Personliga egenskaper: God kommunikationsförmåga Relationsskapande och samarbetsvillig Lösningsorienterad och proaktiv Lagspelare med strategisk helhetssyn Som konsult på Future People Hos oss får du: Ett spännande uppdrag hos en av våra attraktiva kunder Trygghet och stöd genom hela uppdraget Ett dedikerat konsultstöd och löpande dialog Möjlighet att bygga nätverk och ta nästa kliv i din karriär Konkurrenskraftig lön och goda villkor Vi håller dig uppdaterad genom hela rekryteringsprocessen – du behöver aldrig undra var du står. Omfattning: Heltid till den 30/6-2026 Start: 4/8-2025 Sista ansökningsdag: 11/6-2025 Du söker tjänsten via www.futurepeople.se. Vi har inte möjlighet att ta emot ansökningar via e-post med hänsyn till GDPR.
Vi på Future People söker en supporttekniker till vår kund i Sundbyberg Som konsult hos oss får du möjlighet att ta dig an ett spännande uppdrag hos en välkänd aktör, samtidigt som du fortsätter att utvecklas inom ditt kompetensområde. Vi är måna om att du ska trivas – både i din roll och i vårt team. Hos oss är du inte bara en konsult, du är en uppskattad kollega och en viktig del av vår gemenskap. Ta nästa steg i din karriär – och väx tillsammans med oss! Om rollen Vill du arbeta i en teknisk och samhällsbärande miljö där du gör skillnad varje dag? Nu söker vi en erfaren supporttekniker till vår kund som är en myndighet med uppdrag att säkra Sveriges elförsörjning. I rollen får du arbeta med både incidenthantering, beställningar och tekniskt stöd i en central funktion. Om uppdraget Du kommer att arbeta med att ta emot och lösa incidenter och beställningar i ett stort och komplext IT-landskap. Arbetet sker via ärendehanteringssystemet Service Now och omfattar även installation, felsökning av hård- och mjukvara samt enklare paketering och administration. Uppdraget omfattar även att stötta vid interna och externa livesändningar samt bidra till dokumentation och kunskapsöverföring. Exempel på arbetsuppgifter: Hantera inkommande ärenden i Service Now Klassificera, prioritera och lösa incidenter enligt SLA/OLA Utföra installationer och felsökningar Administrera konton och behörigheter Skicka ut beställd programvara och utföra enklare paketeringar Dokumentera lösningar i kunskapsdatabas Stötta vid livesändningar och tekniska utbildningsmoment Kravprofil (måste uppfyllas): Minst 5 års arbetslivserfarenhet som IT-supporttekniker, varav de senaste 8 åren Konsulten ska ha minst 2 års arbetslivserfarenhet av arbete inom ActiveDirectory. Konsulten ska ha minst 1 års erfarenhet att arbeta i Service Now eller liknande ärendehanteringsverktyg Maeriterande: Arbetat minst 2 år med paketering av mjukvaror Arbetat med Sharepoint Arbetat med Streaming/ livesändningar Som konsult på Future People Hos oss får du: Ett spännande uppdrag hos en av våra attraktiva kunder Trygghet och stöd genom hela uppdraget Ett dedikerat konsultstöd och löpande dialog Möjlighet att bygga nätverk och ta nästa kliv i din karriär Konkurrenskraftig lön och goda villkor Vi håller dig uppdaterad genom hela rekryteringsprocessen – du behöver aldrig undra var du står. Omfattning: 100% Start: September Sista ansökningsdag: 10/6 Du söker tjänsten via www.futurepeople.se. Vi har inte möjlighet att ta emot ansökningar via e-post med hänsyn till GDPR.
Välj ett jobb för att visa detaljer