Ansvarig Receptionist i Göteborg!
Hirely AB
Maskinbefäl

Jobbify är en jobbplattform för erfarna kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Om tjänsten I denna roll som receptionist får du vara med och utveckla ett serviceuppdrag i ett av Göteborgs populäraste köpcentrum! Frölunda Torg invigde sin fina informationsdisk under 2022 där du som receptionist är en del av shoppingupplevelsen för besökare och en naturlig kontakt för medarbetare i centrumet. Tillsammans med din kollega kommer du vara köpcentrumets ansikte utåt, vilket kräver en god kommunikativ förmåga, lyhördhet och ett gott humör. Vi erbjuder ett mycket omväxlande och självständigt jobb i en trevlig miljö med glada och serviceinriktade kollegor. Arbetsuppgifterna är varierande och inkluderar bland annat att hänvisa besökare, svara på frågor, sälja presentkort, kontakt med leverantörer och centrumledning samt övriga kundärenden. Vidare kommer du att ha ett övergripande ansvar för det dagliga administrativa arbetet samt den dagliga driften av receptionen och Infocenter. Vem är du? Du är en riktig servicestjärna som brinner för att ge exceptionell service och överträffa besökarnas förväntningar. Du har ett flexibelt arbetssätt där du tar dig an de utmaningar som uppstår på ett lösningsorienterat och prestigelöst sätt. Vidare trivs du bra med att jobba i team och skapar tillsammans med din kollega en välkomnande och professionell miljö för samtliga i köpcentret. Tidigare erfarenheter Du har tidigare erfarenhet av att jobba med service, reception eller liknande Du talar flytande svenska och engelska Du har erfarenhet av Office-paketet Avslutad gymnasieutbildning Erfarenhet av att arbeta i CMS-verktyg (ex. Wordpress) är meriterande Anställningen Anställningsform: Vikariat, juli-oktober Sysselsättningsgrad: 100% Start: 18 juli Arbetstider: måndag till fredag 09:00-17:30 eller 11:45-20:10 (varannan vecka). Bakgrundskontroll tas inför anställning som en del av rekryteringsprocessen. Om Middlepoint Vi vet att ett personligt och positivt bemötande är grunden till en god serviceupplevelse. Med omtanke och värdskap som röd tråd har Middlepoint levererat högklassig arbetsplats- och frontdeskservice sedan starten 2009. Vi är ISO-certifierade inom kvalité (9001), miljö (14001) och arbetsmiljö (45001) och är ett helägt dotterbolag till Coor. Genom noga och omsorgsfullt utvalda medarbetare skapar vi välkomnande miljöer där vi kan hålla fokus på alla detaljer och göra det lilla extra. Hos oss är kunderna mittpunkten. Är du sugen på en utvecklande och riktigt rolig utmaning? Skicka in ditt cv och personliga brev. Följ oss på Instagram för att se mer av vad som händer hos oss: http://instagram.com/middlepoi... Vännerna på Middlepoint!

15 dagar sedan
Sista ansökan:
21 juli 2025
Privatrådgivare
Hirely AB
Banktjänstemän

Jobbify är en jobbplattform för erfarna kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Sparbanken Tranemo växer och vi söker dig som vill vara med och stärka teamet på vårt nyöppnade kontor i Gnosjö. Som Privatrådgivare blir du en viktig del av vår fortsatta etablering på orten och får möjlighet att arbeta i en bank med stark lokal närvaro, hög tillgänglighet och genuint engagemang. Om Sparbanken Tranemo Sparbanken Tranemo är en lokal och självständig fullsortimentsbank för privat och företag, som bildades redan 1904 och har sedan dess varit en stark och engagerad aktör i bygden. Idag har banken cirka 12 000 kunder, en affärsvolym på 12,5 miljarder kronor och en personalstyrka på 35 medarbetare. Huvudkontoret finns i Tranemo, där vi är marknadsledande. Under 2025 har vi etablerat ett nytt kontor i Gnosjö, med fokus på att växa i Gnosjöregionen. Som sparbank har vi inga externa ägare, i stället verkar vi för bygden och kundernas bästa med långsiktighet och stabilitet i fokus. Om rollen Du möter våra privatkunder i olika livssituationer, både i fysiska möten och via digitala verktyg. Du hjälper dem att fatta trygga beslut kring sparande, lån, försäkringar och familjejuridik. Du arbetar självständigt men i ett nära samarbete med kollegor inom både privat- och företagsaffären. I Gnosjö blir du del av ett mindre team med stark teamanda, där ni tillsammans bygger kundrelationer och utvecklar bankens närvaro i regionen. Vi letar efter dig som vill arbeta långsiktigt med kunder, rådgivning och helhetslösningar i en värderingsstyrd organisation. Hos oss får du utrymme att växa i din rådgivarroll samtidigt som du blir en del av en organisation med korta beslutsvägar, ett tydligt kundfokus och stor intern kunskap. Vi söker dig som Har en utbildning inom ekonomi eller motsvarande arbetslivserfarenhet från bank, finans eller försäkring. Du är trygg i rådgivande kundmöten och tycker om att skapa långsiktiga relationer. Samtidigt har du ett strukturerat arbetssätt, är noggrann och trivs med att ta eget ansvar. Rollen kräver också att du är flexibel och har lätt för att anpassa dig efter olika kundbehov, tempoväxlingar i arbetsdagen och varierande sätt att möta kunden, både fysiskt och digitalt. Du är lösningsorienterad, engagerad och har en naturlig förmåga att skapa förtroende i kunddialogen. Har du redan Swedsec rådgivarlicens och bolånelicens är det ett stort plus, annars erbjuder banken utbildning för att du ska kunna ta dessa. Vi tror också att du brinner för lokal närvaro, god service och att alltid sätta kunden i centrum. Hos Sparbanken Tranemo får du Möjligheten att arbeta i en lokal och självständig bank som funnits på plats i bygden i över 120 år. Du blir en del av ett team som värdesätter tillgänglighet, rådgivning och stark gemenskap, och du får vara med från början på ett nytt kontor i en växande region. Här finns stort internt kunnande, korta beslutsvägar och ett tydligt engagemang för både kund och samhälle. Du erbjuds en stabil och modern arbetsplats med goda utvecklingsmöjligheter. Här får du arbeta i en härlig arbetsmiljö och tillsammans med engagerade kollegor får du hjälpa till att växa banken på marknaden i Gnosjö. Rekryteringsinformation Låter det här som en roll för dig? Då vill vi gärna höra från dig! I denna rekrytering samarbetar Sparbanken Tranemo med Purple Rekrytering & Interim. Ansök via purplerekrytering.se senast den 29 juni. Urval och intervjuer sker löpande, så vänta inte med att skicka din ansökan

15 dagar sedan
Sista ansökan:
19 juli 2025
Systemadministratörer
Hirely AB
Systemadministratörer

Jobbify är en jobbplattform för erfarna kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Är du en lösningsorienterad systemadministratör med bredd och en passion för att hantera komplexa IT-miljöer? Vår kund, en framstående aktör inom säker kommunikation och innovativa tekniska lösningar, söker dig som vill spela en nyckelroll i att driva och utveckla IT-driften. Om företaget Vår kund är en marknadsledande aktör inom kommunikationssystem för känslig information, som bland annat används av försvarsmyndigheter, EU och NATO. Med avancerad krypteringsteknik och tjänster inom kritisk infrastruktur bidrar företaget till ett säkrare och tryggare samhälle i Sverige och Europa. Din roll Som systemadministratör hos vår kund arbetar du med underhåll, förvaltning och utveckling av IT-miljöer. Du blir en del av ett team som ansvarar för att leverera säkra, pålitliga och effektiva system. Rollen erbjuder dessutom möjligheter att utvecklas och specialisera dig inom olika områden. Din bakgrund och kompetens Vi söker dig som har: 2+ års erfarenhet som systemadministratör med fokus på nätverk, windows, storage och/eller Linux Goda kunskaper inom svenska och engelska i tal och skrift Grundläggande förståelse för teknisk problemlösning inom IT Svenskt medborgarskap Grundläggande matematisk förståelse En säkerhetsprövning kommer att genomföras under anställningsprocessen Eftergymnasial utbildning inom IT/data För att trivas i rollen ser vi att du har en genuin passion för IT och ny teknik. Du är initiativtagande, lösningsorienterad och har ett starkt kundfokus. Samtidigt uppskattar du att arbeta i team och samarbeta för att nå gemensamma mål. Noggrannhet och en hög kvalitetsmedvetenhet är också viktiga egenskaper som gör att du lyckas i rollen. Vår kund erbjuder En dynamisk arbetsmiljö med högt tekniskt fokus och varierande roller. Balans mellan kön, åldrar och bakgrunder – De tror på att mångfald skapar framgång. Arbete i ett kompetent team där glädje, utveckling och samarbete är centralt. Stora möjligheter att utvecklas i din roll. Välkommen med din ansökan! Tror du att detta skulle passa dig, eller kanske någon du känner? Vi har ett löpande urval och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag, tveka därför inte - utan skicka in din ansökan redan idag! Rekryteringen kommer hållas av Ed:Za Group. Har du några frågor eller funderingar relaterade till tjänsten och processen är du varmt välkommen att kontakta oss.

15 dagar sedan
Sista ansökan:
19 juli 2025
Machine Learning Engineer - Computer Vision
Hirely AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Jobbify är en jobbplattform för erfarna kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: The Role: We're looking for an experienced Machine Learning Engineer with a deep background in computer vision and generative AI. You’ll be part of a team developing systems that generate realistic, diverse, and highly controllable synthetic image data using state-of-the-art tools like Stable Diffusion, LoRA, and ControlNet. Your work will directly impact the performance and robustness of real-world AI systems—from self-driving cars to defense robotics. What You’ll Do Develop and fine-tune generative AI pipelines (e.g., Stable Diffusion, ControlNet, LoRA) for synthetic image generation. Design and implement machine learning workflows to generate structured, photorealistic datasets. Collaborate with 3D artists and simulation engineers to align ML models with physical environments and sensor setups. Work closely with customers in automotive, robotics, and aerospace to deliver tailored datasets. Optimize generation systems for scalability, quality, and speed using tools like ComfyUI or custom pipelines. You Should Have MSc or PhD in Computer Vision, Machine Learning, or related field. 3+ years of hands-on experience with deep learning frameworks (e.g., PyTorch, TensorFlow). Experience working with generative AI models (especially diffusion-based models). Familiarity with tools like LoRA, ControlNet, ComfyUI, or custom workflows around Stable Diffusion. Strong understanding of synthetic data generation and its role in training perception systems. A track record of deploying ML systems in domains like automotive, robotics, defense, or manufacturing. Nice to Have Experience working with 3D simulation pipelines or sensor modeling (e.g., depth, LiDAR, segmentation). Contributions to open-source ML/gen AI tools or custom diffusion model training. Enjoying reading research papers A problem solving intellect and a team player spirit Knowledge of synthetic-to-real domain adaptation techniques. Experience in startup environments or working directly with enterprise R&D teams. A positive can-do attitude

15 dagar sedan
Sista ansökan:
19 juli 2025
Kickstarta karriären i rollen som kundtjänstmedarbetare
Hirely AB
Kundtjänstpersonal

Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Är du arbetssökande och vill kickstarta våren med ett nytt arbete? Vill du utvecklas inom service och ta del av stora utvecklingsmöjligheter? Då har vi tjänsten för just dig! Vi på Sprio söker nu nya kundservicemedarbetare till olika uppdrag hos Teleperformance med placering i Solna, Stockholm. Som kundservicemedarbetare kommer du att: Leverera högkvalitativ kundservice med tålamod & förståelse för kunden Registrera, logga och lösa kundernas problem under pågående samtal Hantera mjukvara, verktyg och använda dator & telefon som dina främsta arbetsverktyg Vi söker dig som: Är serviceminded och sätter kunden i fokus Trivs med kundkontakt över telefon Är villig att lära dig och utvecklas Är flytande i tal och skrift på svenska och engelska Har en fullständigt gymnasieexamen Kan arbeta heltid Vi erbjuder dig: Stora möjligheter att växa såväl privat som professionellt Ett glatt team med en stark gemenskap Fullt betald utbildning i början av din anställning Fräscha kontorslokaler Lön och förmåner enligt kollektivavtal Tjänsterna är på 80-100% och du kommer att arbeta varierande tider förlagda inom kundtjänstens öppettider där även helger kan förekomma. Inför anställning genomförs en bakgrundskontroll.  Observera att detta är en tillsvidareanställning – alltså ingen tjänst för dig som planerar att börja eller återuppta studera i höst. Låter detta intressant och skulle du vilja veta mer? Tveka då inte på att inkomma med din ansökan redan idag!

15 dagar sedan
Sista ansökan:
19 juli 2025
Butikssäljare
Hirely AB
Butikssäljare, dagligvaror

Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: På INTERSPORT arbetar vi tillsammans som ett team där våra medarbetares engagemang och passion är avgörande för att vi ska nå hela vägen. Tillsammans skapar vi köpupplevelser i världsklass och inspirerar till ett hållbarare liv! Vi letar efter dig som tycker att kombinationen av att jobba med försäljning, sport och människor vore ditt drömjobb. Är du redo att ge dig in i matchen? Tjänsten är tillsvidare på 75% och du förväntas kunna arbeta såväl dagtid som vissa kvällar och helger. (Vi tillämpar 6 mån provanställning) Det här innebär rollen Rollen som Säljare på INTERSPORT är en varierande, spännande och framförallt helt avgörande roll för vår fortsatta framgång! Duktiga och engagerade Säljare är vad som gör att kunderna vill komma tillbaka till oss, om och om igen. Försäljning hos oss på INTERSPORT innebär lyhördhet, att vara aktiv i kundmötet, fokus på att skapa en inspirerande kundupplevelse och personlig helhetsförsäljning med de bästa lösningarna! Den här tjänsten har ett särskilt fokus på försäljning inom cykelavdelningen – därför söker vi dig som brinner för cykel och har god produktkunskap inom området. Förutom kundmötet och försäljning finns det även andra arbetsuppgifter i butiken, som att beställa och packa upp varor samt se till att butiken alltid är ren och fräsch. Hos oss får du en varierad vardag med möjligheten att arbeta på flera av våra avdelningar. Vad vi förväntar oss av dig INTERSPORT andas sport och utmaningar, därför ser vi det som självklart att du som Säljare gör detsamma. Det viktigaste för oss är att du som söker har ett genuint intresse för försäljning och kundservice i kombination med en inre drivkraft och en vilja att fortsätta utvecklas. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av arbete i butik. Har du tidigare bakgrund inom sport/träning eller erfarenhet av arbete i sportbutik ser vi det som ett stort plus i kanten. Vi hoppas att du som söker är en gladlynt lagspelare, som är bra på att ta initiativ och som tycker om utmaningar. Du älskar kundmötet, lyfts av att tillhöra ett team som vill framåt samt uppmuntrar och lyfter dina kollegor. Vi ser gärna att du är en person som bidrar till ett öppet arbetsklimat där människor inspireras och vågar utmana. På INTERSPORT är personliga egenskaper och rätt inställning minst lika viktigt som erfarenhet och kunskap. Det här tror vi på Vi tycker det är viktigt att alla våra medarbetare utmanas och utvecklas. Vi har därför flera intressanta utbildningar gällande allt från försäljning och service till produktkunskap och ledarskap. Vi tycker att passion och inspiration inte bara är till för våra kunder, det är till för alla som arbetar hos oss. Din ansökan Vill du bli en av oss? I din ansökan ber vi dig inkludera CV och personligt brev. Vi hanterar ansökningar löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdagen. Ansök redan idag! Välkommen med din ansökan!

15 dagar sedan
Sista ansökan:
10 juli 2025
Administratör
Hirely AB
Backofficepersonal m.fl.

Jobbify är en jobbplattform för erfarna kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Vill du vara ansiktet utåt i en dynamisk och mångkulturell miljö där service, struktur och kommunikation står i centrum? Som Administratör hos Cabonline Region Väst har du en nyckelroll i att ge både våra förare en positiv upplevelse – varje dag. Genom nära samarbete med kollegor och professionellt bemötande bygger du förtroende, skapar struktur och bidrar till att utveckla våra arbetssätt och höja kvaliteten i verksamheten. I denna roll är du en central funktion i teamet och arbetar tätt tillsammans med kollegor inom bland annat förarservice, kvalitet och support. Du är ofta den första kontakten våra förare eller kunder har med oss, vilket gör din roll både viktig och meningsfull. Du trivs med att hålla ordning och struktur samtidigt som du snabbt kan växla fokus när nya ärenden uppstår. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter: Vara första kontakt för besökare, kunder och förare via telefon, mejl och i receptionen. Registrera, följa upp och avsluta ärenden i vårt CRM-system. Arbeta med kvalitetssäkring och uppföljning – exempelvis genom att samla in feedback, hantera avvikelser och föreslå förbättringsåtgärder. Stötta förarverksamheten med information, dokumenthantering och enklare utbildningsinsatser. Sprida korrekt och tydlig information till förare via nyhetsbrev, utskick och fysiska möten. Samarbeta med övriga team för att säkerställa att våra förare har rätt förutsättningar att leverera hög service till våra kunder. Sköta administrativa uppgifter såsom schemaläggning av möten, beställningar och arkivering. Du kommer att rapportera till Area Manager, Dennis Isic, och arbeta från Cabonlines kontor i Göteborg. Din profil Vi ser gärna att du har erfarenhet av att arbeta i en administrativ roll med mycket kontakt med människor. Du har en naturlig känsla för service, en god kommunikativ förmåga och trivs med att vara spindeln i nätet. Du är självgående, strukturerad och ser till att saker blir gjorda – samtidigt som du alltid möter andra med ett leende. För att lyckas i rollen behöver du: Ha mycket god administrativ förmåga och erfarenhet av att arbeta med ärendehantering eller kundservice. Kunna hantera flera uppgifter samtidigt med bibehållen kvalitet. Ha god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på svenska och engelska – ytterligare språk är meriterande. Ha god datorvana, särskilt i Office-paketet och gärna erfarenhet av CRM-system. Inneha B-körkort är meriterande. Om företaget Cabonline är Nordens ledande taxiföretag med cirka 2 500 anslutna åkerier och cirka 4 900 bilar i Sverige, Norge, Finland och Danmark. Inom Cabonline finns en rad välkända varumärken som TaxiKurir, Taxi Skåne, Taxi Väst, Umeå Taxi, Sverigetaxi, TOPCAB, Norgestaxi, och Kovanen. Genom Cabonline får åkerierna tillgång till attraktiva kundavtal, stöd från branschledande teknikutveckling samt nytta av stordriftsfördelar, effektiv service och en gemensam infrastruktur. Gruppen omsatte 2022 cirka 5,5 Mdr SEK. Läs mer på: www.cabonlinegroup.com Vad händer nu? Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med placering på Cabonlines kontor i Göteborg. Om du tycker att det här låter som något för dig – skicka in ditt CV. Urval sker löpande, så skicka din ansökan så snart som möjligt. Sista ansökningsdag är 4 juli. Vid frågor om rollen, kontakta Area Manager Dennis Isic på [email protected]. Vi ser fram emot att höra från dig!

15 dagar sedan
Sista ansökan:
19 juli 2025
Kundtjänstmedarbetare - Heltid
Hirely AB
Kundtjänstpersonal

Enkla Jobb är en jobbplattform för jobb som inte kräver akademisk utbildning eller arbetslivserfarenhet. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Tycker du om att lösa problem och hjälpa andra människor? Då har vi en roll som passar dig perfekt! På Sprio söker vi flera personer till en spännande tjänst inom kundsupport, där du får arbeta med smarta lösningar, och människor, varje dag. I rollen svarar du på inkommande frågor via telefon och chatt, och hjälper kunder med allt från tekniska problem till praktiska funderingar om betalningar, leveranser eller liknande. Vi letar efter dig som vill lära dig hur kundservice fungerar och utvecklas  – du får självklart en betald utbildning i början av tjänsten. Vi tror att du: Är nyfiken, kommunikativ och gillar att hitta lösningar Har en fullständig gymnasieexamen Talar och skriver svenska och engelska obehindrat Erfarenhet från service-yrket är meriterande Vi erbjuder dig: En fullt betald intitial utbildning Lön och villkor enligt kollektivavtal Goda utveckllingsmöjligheter internt, såsom vidareutbildningar Fräscha lokaler i Solna och en positiv arbetsmiljö På uppdrag av Teleperformance söker vi nu kundtjänstmedarbetare till ett flertal olika uppdrag. Tjänsterna är på 80-100 % och arbetstiderna varierar beroende på uppdragets öppettider. Under rekryteringsprocessen kommer vi att matcha din profil mot ett av våra uppdrag med planerad arbetsstart i Augusti. Observera att detta är en tillsvidareanställning – alltså ingen tjänst för dig som planerar att börja eller återuppta studier i höst.

15 dagar sedan
Sista ansökan:
19 juli 2025
CE-chaufför
Hirely AB
Lager- och terminalpersonal

Enkla Jobb är en jobbplattform för jobb som inte kräver akademisk utbildning eller arbetslivserfarenhet. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: På Job&Talent tillhör du ett av Sveriges största, och ett av världens snabbast växande rekryterings- och bemanningsföretag. Våra kunder hör till några av landets mest välkända varumärken och vi erbjuder goda möjligheter att växa och utvecklas, såväl genom att rekryteras för vidare karriär hos någon av våra kunder som internt inom Job&Talent. Självklart är vi kollektivavtalsanslutna. CE-Chaufför till Dagab Hisings Backa i Göteborg Motiveras du av att ha frihet under ansvar och av att ge service i världsklass? Har du erfarenhet av arbete som CE Chaufför och arbete inom branschen? Då kan du vara den vi letar efter! Just nu söker vi på Job&talent CE Chaufförer till ett uppdrag på Dagab i Göteborg. Det här är en utmärkt möjlighet för dig som söker ett jobb som bjuder på variationsrika arbetsdagar och är fritt och samtidigt mycket ansvarskrävande. Låter det intressant? Sök tjänsten redan idag! Arbetsuppgifter Som CE-chaufför hos Dagab är din huvudsakliga arbetsuppgift att se till att Axfoods butiker får rätt varor i rätt tid. Du lastar varorna på lagret och sedan lossar varorna hos butikerna vilket betyder att arbetet vara fysiskt krävande. Oftast innehåller rutterna endast tre stopp! (Kan ibland vara 7-8 stop Du kommer utgå från Dagabs lager i Hisings Backa i Göteborg. Dagabs lastbilsflotta består av nya och fräscha Scania- och Volvobilar och du kommer att köra lastbil med släp. Arbetstider Tjänsten är förlagd på heltid, måndag - fredag & varannan helg. Du jobbar både dag- och kvällspass. Arbetspassen är 8-10 timmar långa. 8-timmars pass: 05:00-13:50 13:30-22:15 15:30-00:15 10-timmars pass: 05:00-15:50 13:30-00:15 15:30-02:15. Tjänsten inleds med två veckors betald utbildning. Start sker enligt överenskommelse. Du kommer under dina första 6 månader ha en visstidsanställning hos Storesupport by Job&talent. Tanken är sedan att du går över till Dagab för en tillsvidareanställning direkt hos dem. Personliga egenskaper Vi vill se att du alltid gör ditt bästa för att uppnå så bra resultat som möjligt. Bra sinne för ordning och noggrannhet. Du är självgående i din yrkesroll och ser vad som behöver göras. Sparsam och miljömedveten körning. Då arbetet kan vara fysiskt krävande är det ett plus om du har god fysik så att du kan arbeta ergonomiskt korrekt. Vikt läggs även vid övriga personliga egenskaper  Krav CE-körkort Giltigt YKB (Yrkesförarkompetens) Giltigt Digitalt förarkort Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att de aktuella kandidaterna inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten. Meriterande Vi ser det som meriterande om du har erfarenhet av att köra lastbil med släp Truckkort Intyg för ADR 1.3 Intyg för Bakgavellyft Förmåner Tillgång till gym på arbetsplatsen Personalbutik Personal aktiviteter Personalrestaurang Processen Det första steget i den här rekryteringsprocessen för dig som kandidat är att bli uppringd för en telefonintervju. Därefter kommer du att bli kallad till en intervju på plats hos oss. Till sist väntar också referenstagning. Vi intervjuar löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt! Intresserad? Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Ansökningar tas endast emot via denna annons. Varmt välkommen! Om oss Om Dagab Dagab är en del av Axfood, Sveriges näst största aktör inom dagligvaruhandeln med varumärken som Willys, Hemköp, Tempo, Axfood Snabbgross, och Middagsfrid. Dagab ansvarar för att Axfood sortiment, inköp och logistik ska fungera optimalt och har en nyckelroll i Axfoods arbete med att ständigt effektivisera varuflödet Om Job&Talent Job&Talent erbjuder kvalitativa rekryterings- och bemanningstjänster inom bland annat logistik, industri, bygg, event, administration och detaljhandel. I Sverige sysselsätter vi årligen 10 000 medarbetare och omsätter 1,8 miljarder kronor. Jobandtalent startade 2009 i Spanien och är numera ett globalt bolag som återfinns på de största europeiska marknaderna, i USA och Sydamerika. I Norden ingår även Storesupport och Jobzone i koncernen.

16 dagar sedan
Sista ansökan:
14 juli 2025
Personlig Assistent - Heltid i Stockholm
Hirely AB
Personliga assistenter

Enkla Jobb är en jobbplattform för jobb som inte kräver akademisk utbildning eller arbetslivserfarenhet. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Jag är en snart 16-årig tjej som bor varannan vecka hos mamma och pappa – på Kungsholmen och Lidingö. I höst börjar jag i gymnasiet, ganska säkert på Kungsholmen 🙌🏻 Efter skolan gillar jag att chilla en stund, sen är det plugg och så. På helgerna hänger jag gärna på stan, kollar smink, kläder eller bara sitter och fikar och spanar på folk ☕🛍️ Nu söker jag dig som kan hänga med mig. Jag tror att du som passar bäst är en empatisk och positiv kvinna, 25–35 år, som är van att ta ansvar, gillar tonårsliv och har lite datorvana. Du behöver också vara bekväm med katter – för jag har ett par fyrbenta kompisar hemma! 🐱 Eftersom jag bor växelvis behöver du kunna följa med dit jag är, så lite flexibilitet är toppen. Och för rätt person finns också möjlighet till ett utökat ansvar – som arbetsledare för mitt lilla assistentteam. Det innebär bland annat att hålla koll på scheman, vara kontaktperson och se till att allt flyter på. Tjänsten är på heltid, med start så snart som möjligt eller enligt överenskommelse. Ser verkligen fram emot att höra från dig! 💌 Om rekryteringsprocessen: Vi tar löpande kontakt med intressanta kandidater och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Som en del av vår rekryteringsprocess genomför vi alltid en bakgrundskontroll innan anställning. Om du blir erbjuden den här tjänsten behöver du även visa ett utdrag ur polisens belastningsregister då Uppdragsgivaren är minderårig. Det ansöker du själv om här: Polismyndigheten (polisen.se) Det är viktigt att du väljer belastningsregistret som är för ”Arbete med barn med funktionsnedsättning”. Om JAG som arbetsgivare: Vi har kollektivavtal med Kommunal och erbjuder alla anställda betald introduktion, fortbildning och friskvårdsbidrag. Som anställd i JAG gör du skillnad varje dag. Läs mer om oss på JAG.SE Jobb från jobbify.se

16 dagar sedan
Sista ansökan:
18 juli 2025