Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: På Job&Talent tillhör du ett av Sveriges största, och ett av världens snabbast växande rekryterings- och bemanningsföretag. Våra kunder hör till några av landets mest välkända varumärken och vi erbjuder goda möjligheter att växa och utvecklas, såväl genom att rekryteras för vidare karriär hos någon av våra kunder som internt inom Job&Talent. Självklart är vi kollektivavtalsanslutna Lagerarbetare till Dagab i Västra Frölunda Just nu söker vi på dig som drivs av att ha högt uppsatta mål till rollen som lagerarbetare på Dagabs e-handelslager i Västra Frölunda. Om du dessutom vill ha ett jobb med goda möjligheter att utvecklas såväl professionellt som på ett personligt plan kan det här verkligen vara din nästa utmaning. Välkommen med din ansökan! Om jobbet Arbetsuppgifter I rollen ingår att: Arbeta med orderplock, Du kommer att Plocka och packa matkassar med hjälp av en vagn, handdator och scanner. Du kommer plocka flera ordar samtidigt och sortimentet är desamma som i en matbutik, vilket innebär att du kommer hantera alla sorters livsmedel. Vara aktiv under hela arbetspasset då arbetet är fysiskt krävande. Säkerställa och optimera lagernivåer Sortera och placera gods till rätt del av lagret, Variera mellan olika avdelningar, vilket innebär olika temperaturzoner, från +20°C till -24°C. Arbetstider Lagret är öppet mellan 05.00-15.45. Men vi bokar oftast in på kortare pass: 05.00-09.45 06.00-10.45 07.00-11.45 11.45-15.45 Vid behov finns det möjlighet att jobba längre pass. Upplärning sker dagtid, förlagt mellan 07:00-15:45. Du lägger dig tillgänglig för arbete vecka för vecka vilket gör arbetet flexibelt och passar bra i kombination med din andra sysselsättning. Behovet är som störst på vardagar och vi ser att du kan och vill arbeta två vardagar i veckan med fokus på måndagar och/eller fredagar. Start för tjänsten sker i augusti och börjar med tre dagars betald utbildning så att du får rätt förutsättningar för att utföra arbetet. Placeringsort Dagabs E-handelslager ligger i Västra Frölunda med goda kommunikationer ut till lagret samt gratis parkering att tillgå precis utanför byggnaden. Om dig Personliga egenskaper För att lyckas i uppdraget är det viktigt att du har ett stort driv och att du känner ett stort engagemang för ditt arbete. Det är också viktigt att du har ett effektivt arbetssätt och att du har ett flexibelt förhållningssätt. Dessutom utför du ditt arbete med stor noggrannhet. Slutligen strävar du efter att nå ett så bra resultat som möjligt genom att arbeta självständigt och målmedvetet. Vikt kommer såklart även att läggas vid dina övriga personliga egenskaper. Krav För att anställas samt vara anställd i denna tjänst krävs att du har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50%. Exempel på annan huvudsaklig sysselsättning är studier på minst halvfart (50%), annat arbete där du är garanterad arbete minst 50%, eget företag eller elitidrottare. Du kommer behöva uppvisa intyg på din huvudsakliga sysselsättning innan eventuell anställning för denna tjänst. Eftersom arbetsplatsintroduktion, säkerhetsregler, säkerhetsgenomgångar och övriga instruktioner sker på svenska behöver du behärska svenska språket. Vad innebär jobbet för dig? Ett flexibelt arbete där du själv lägger dig tillgänglig vecka för vecka. Aktivt arbete som bra komplement till stillasittande studier. Ett långsiktigt och tryggt extrajobb som bidrar till inkomst. Förmåner i form av personalbutik. Arbete i rymliga lokaler med placering i Västra Frölunda med fri parkering och goda förbindelser. Ansökan Urval och intervjuer sker löpande. Vi tar endast emot ansökningar via denna sida och ej via e-post. Välkommen med din ansökan! Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att de aktuella kandidaterna inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten Om Dagab Dagab Inköp & Logistik Dagab är en del av Axfood, Sveriges näst största aktör inom dagligvaruhandeln med varumärken som Willys, Hemköp, Tempo och Axfood Snabbgross. Varje vecka distribuerar Dagab tusentals leveranser direkt till slutkund och ansvarar för leveranser som sker med högsta kvalité och möter dagens och framtidens krav. Om Job&Talent Job&Talent erbjuder kvalitativa rekryterings- och bemanningstjänster inom bland annat logistik, industri, bygg, event, administration och detaljhandel. I Sverige sysselsätter vi årligen 10 000 medarbetare och omsätter 1,8 miljarder kronor. Jobandtalent startade 2009 i Spanien och är numera ett globalt bolag som återfinns på de största europeiska marknaderna, i USA och Sydamerika. I Norden ingår även Storesupport och Jobzone i koncernen.
Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Jag söker en engagerad och erfaren personlig assistent som kan hjälpa mig i min vardag! Om mig: Jag är en 4 år gammal pojke som bor i Liljeholmen. Jag har dubbelassistans dygnet runt med vaken natt och track med sjukvårdande insatser. Mina dagar ser olika ut och jag behöver din hjälp i olika situationer. Du kommer att: Vara med mig på förskolan. Följa med mig när jag åker till mormor. Vara med mig i lekparken. Följa med mig till sjukhuset. Följa med mig och handla, fika eller vad jag och mamma hittar på. Följa med till mina fritidsaktiviteter. Eller bara vara hemma och leka med mig. Om dig: Det är viktigt att du har erfarenhet av personlig assistans eller vård och omsorgsarbete. Du behöver ha goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift. Det är också en fördel om du har erfarenhet av track. Som person är du: Lösningsorienterad Ansvarstagande Du kan arbeta både självständigt och i grupp I tjänsten ingår ett Bemanningsansvar, det innebär att om någon vakans uppstår ska du lösa situationen, antingen genom att ringa in en av mina assistenter eller assistera själv. För det extra ansvaret får du ett arvode utöver ordinarie lön. Om du känner att du har de egenskaper och erfarenheter som jag söker, och vill vara en del av mitt liv, tveka inte att ansöka! Om rekryteringsprocessen: Vi tar löpande kontakt med intressanta kandidater och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Som en del av vår rekryteringsprocess genomför vi alltid en bakgrundskontroll innan anställning. Om du blir erbjuden den här tjänsten behöver du även visa ett utdrag ur polisens belastningsregister då Uppdragsgivaren är minderårig. Det ansöker du själv om här: Polismyndigheten (polisen.se) Det är viktigt att du väljer belastningsregistret som är för ”Arbete med barn med funktionsnedsättning”. Om JAG som arbetsgivare: Vi har kollektivavtal med Kommunal och erbjuder alla anställda betald introduktion, fortbildning och friskvårdsbidrag. Som anställd i JAG gör du skillnad varje dag. Läs mer om oss på JAG.SE Jobb från jobbify.se
Jobbify är en jobbplattform för erfarna kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Om tjänsten Totalflytt i Sverige AB är ett familjärt bolag med stora visioner och ambitioner, som nu söker Försäljningsansvarig som vill vara en del av deras expansionsresa! Som Försäljningsansvarig kommer du att vara högst operativ och ansvara för bolagets försäljning. Initialt innebär detta att du kommer strukturera upp samt bygga en process som optimerar Totalflytts försäljning. Samtidigt hanterar du bolagets försäljning från ax till limpa. I tjänsten kommer du uteslutande att jobba med innesälj, B2C och inkommande leads. För att trivas i rollen är det därför av yttersta vikt att du uppskattar att arbeta med telefonen som ditt främsta arbetsredskap. För rätt person finns det en riktigt fin möjlighet att vara med på en häftig resa och växa i takt med Totalflytts expansion. För att bli en del av denna resa kommer du dock behöva börja från grunden: Förstå verksamheten och jobba med försäljning. Vi söker dig som: ✅ Har driv, gillar försäljning och vill påverka både din och bolagets framgång ✅ Är social och gillar att arbeta med människor ✅ Besitter ledaregenskaper & har förmågan att bygga ett framgångsrikt team ✅ Är opretentiös och prestigelös Totalflytt erbjuder dig: 📦 Fast lön 55 000 kr med skräddarsydd provisionsmodell! 📦 Ägandeskap över att bygga, utveckla & driva försäljning 📦 En utvecklande och utmanande arbetsplats med goda karriärmöjligheter 📦 Vara med på resan mot en rikstäckande organisation Egenskaper & krav Egenskaper Som Försäljningsansvarig är det viktigt att du arbetar resultatinriktat och målmedvetet för verksamhetens bästa. Du arbetar tidseffektivt med dina arbetsuppgifter och drivs av att hitta den optimala lösningen åt företagets kunder. Rollen kräver att du är kommunikativ och duktigt på att ta människor då du har många kontaktytor där du behöver bygga relationer och förtroende. Att arbeta strukturerat är något du är van vid, och du förblir lugn även när du har många uppgifter att hantera samtidigt. Totalflytt värdesätter prestigelöshet och en öppenhet för feedback från kollegor och ägare för att fortsätta utveckla organisationen. Stor vikt läggs även vid övriga personliga egenskaper för att passa in i denna roll. Krav Du kan uttrycka dig i tal så väl som i skrift på både svenska och engelska Tidigare säljerfarenhet B2C Erfarenhet & förståelse från flyttbranschen Meriterande Erfarenhet av att strukturera upp en försäljningsorganisation Erfarenhet av att bygga säljteam Om du pratar fler språk utöver svenska och engelska Tidigare erfarenhet av en ledande/coachande roll inom försäljning Arbetstider: Arbetet är huvudsakligen förlagt måndag till fredag på dagtid, men innebär också flexibilitet utifrån kundernas behov, därav förekommer det även kvällar och helger. Hos Totalflytt kommer du jobba med förtroendetid och jobbet är i allra högsta grad flexibelt. Anställningsform: Tillsvidareanställning på heltid, med sedvanlig provanställning om sex månader. Adress till arbetsplats: Norra hamnen, Helsingborg Start för tjänsten: Omgående eller enligt överenskommelse Om Totalflytt Totalflytt levererar kundanpassade totallösningar inom flytt & städ med hög standard och professionalism. Stort fokus på kundservice och med med ambition att deras kunder ska tycka att det är kul och lätt att flytta efter att ha upplevt deras service. Totalflytt är ett familjärt bolag som verkligen brinner för att leverera en kvalitativ lösning och överträffar kundernas förväntningar. Rekryteringsprocessen Marketpeople har en rättvis och enkel rekryteringsprocess där du ansöker om ett jobb på vår hemsida. Efter att du skickat in din ansökan så kommer du få ett mail om att genomföra AI-intervju med Hubert. Nästa steg är juridisk bakgrundskontroll som sker digitalt med hjälp av Fortcheck. Efter detta kommer referenstagning genomföras som också sker digitalt med hjälp av Refensa. Efter detta tar Totalflytt själva över processen. Hemsida: www.marketpeople.se
Jobbify är en jobbplattform för erfarna kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Vill du arbeta i ett företag med stort hjärta? Sätter du alltid människan och kvaliteten i centrum? Då är du varmt välkommen till SAAND Assistans AB! Vi arbetar med personlig assistans, ledsagning och hushållsnära tjänster. Våra kontor finns i Solna, Sundsvall och Örebro, med huvudkontor i Linköping. Vi söker två kvinnliga personliga assistenter – Start omgående Vill du göra verklig skillnad i en annan människas liv? Vi söker nu två engagerade kvinnliga personliga assistenter till en av våra uppdragsgivare – en kvinna med intellektuell funktions variation samt balanssvårigheter efter en stroke. Hon förstår tal väl men har begränsade möjligheter att uttrycka sig verbalt. Om uppdraget Som personlig assistent kommer du att vara ett stöd i både vardagliga rutiner och aktiviteter utanför hemmet. Ditt uppdrag är att bidra till en trygg, meningsfull och harmonisk tillvaro för vår uppdragsgivare. Dina arbetsuppgifter omfattar bland annat: Hjälp med personlig omvårdnad Stöd vid kommunikation Aktiviteter i hemmet och utanför Praktiska vardagsuppgifter Om dig Vi söker dig som: Har erfarenhet av att arbeta med personer med autismliknande funktionsvariationer Talar svenska eller bosniska (kundens modersmål är bosniska) Är ansvarsfull, lyhörd och empatisk Är trygg, stabil och har ett genuint intresse för att hjälpa andra Har gärna tillgång till egen bil och B-körkort (meriterande) Har tidigare erfarenhet av arbete med autism eller liknande tillstånd Arbetstider Tjänsten innebär varierande arbetspass enligt följande schema: Måndag–fredag: 07:00–15:00, 15:00–22:00, 22:00–07:00 Helger: 07:00–17:00, 17:00–07:00 Om SAAND Assistans SAAND Assistans är ett tryggt och värderingsdrivet företag med lång erfarenhet av personlig assistans. Vi är stolta över att skapa goda arbetsvillkor för våra medarbetare och värnar om både våra kunder och vår personal. Vi erbjuder dig: Individuell lönesättning Friskvårdsbidrag Möjligheter till kompetensutveckling En engagerad och omtänksam arbetsmiljö Känner du igen dig i beskrivningen? Vänta inte – skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att höra från dig.
Jobbify är en jobbplattform för erfarna kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Vill du arbeta i ett företag med stort hjärta? Brinner du för att sätta människan och kvaliteten i fokus? Då är du varmt välkommen till oss på SAAND Assistans AB! Vi är verksamma inom personlig assistans, ledsagning och hushållsnära tjänster. Idag har vi kontor i Linköping (huvudkontor), Solna, Uppsala, Sundsvall och Örebro. Vem är kunden? Uppdragsgivaren är en livsglad 62-årig man som nyligen har flyttat till Höör. Han bor nära sin adoptivpappa, och de tillbringar ofta dagarna tillsammans. Kunden har nedsatt rörelseförmåga, hörselnedsättning samt nedsatt talförmåga och är rullstolsburen. Om rollen Som personlig assistent kommer du att vara en viktig del av kundens vardag. Dina arbetsuppgifter inkluderar: Hjälp med förflyttningar från säng till rullstol Personlig hygien och toalettbesök Påklädning Matlagning (frukost, fika, middag) och matning (högerhänt assistent önskas) Städning och vardagliga sysslor i hemmet Följa med vid aktiviteter utanför hemmet (körkort för manuell växellåda är ett krav) Du får en grundlig introduktion och inskolning – du behöver inte kunna allt från början, det viktiga är din inställning! Vem söker vi? Vi söker dig som är: Lugn, pålitlig och lyhörd Ansvarsfull, empatisk och självständig Initiativtagande och praktisk lagd Bekväm med att laga mat och ta hand om hemmet Rök- och tobaksfri, utan starka parfymer Flytande i svenska, både i tal och skrift Mellan 30–50 år Innehavare av B-körkort (manuell växellåda) Det är meriterande om du har erfarenhet av att arbeta med personer med liknande funktionsnedsättningar, samt om du är tekniskt lagd då kunden gärna använder dator med assistans. Kommunikation sker delvis med hjälp av en pektavla – därför är tålamod och social kompetens mycket värdefulla egenskaper. Vårdutbildning är ett plus men inget krav – personkemin är viktigast! Arbetstider Tjänsten omfattar arbetspass mellan kl. 09:00–22:00, fördelat på cirka 10–12 pass per månad. Schema planeras i samråd med kunden och övriga assistenter. Känner du igen dig i beskrivningen? Då ser vi fram emot din ansökan och hoppas få välkomna dig till vårt team på SAAND Assistans AB!
Jobbify är en jobbplattform för erfarna kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Vår kund söker nu en systemtekniker till sin Group IS/IT-avdelning. Group IS/IT ansvarar för att leverera system- och teknikstöd samt tillhörande support till hela koncernen. Arbetet sker huvudsakligen i en Windowsmiljö med fokus på Microsoft-teknologi. System Center och Intune är centrala verktyg i miljön, tillsammans med Hyper-V och nätverksbaserade lagringslösningar. IT-avdelningen har ansvar för den tekniska plattformen, systemdriften, infrastrukturen och den dagliga driften – både på land och ombord på fartyg. Rollen innebär därför även resor utomlands samt deltagande i beredskapstjänst. Som systemtekniker inom Group IS/IT – IT Operations kommer du att arbeta både med den dagliga driften och med utveckling av den befintliga Microsoft-plattformen, i nära samarbete med verksamheten och externa leverantörer. Vi söker dig som har djup teknisk kompetens inom Microsofts produkter, där erfarenhet av systemintegration är en viktig del av rollen. Kvalifikationer Vi ser gärna att du har 3–5 års erfarenhet av liknande arbete på motsvarande nivå, samt erfarenhet av drift och komplexa installationer med höga krav på tillgänglighet. För att lyckas i rollen bör du ha god kompetens inom: - Windows Server och Windows klientoperativsystem - Active Directory (AD) och PKI - Citrix VDI/Virtual Apps - Exchange on-prem och Exchange Online - Office365 - Intune/EMS - Powershell och scripting - Backuphantering med Veeam - Grundläggande nätverkskunskap Meriterande är även erfarenhet av: - Fortinet - Hyper-V - NetApp - Dell-hårdvara och administration Personliga egenskaper Vi söker dig som är lösningsorienterad, har ett stort eget driv och en vilja att ständigt utvecklas inom tekniken. Du har god social förmåga och samarbetar lätt med både kollegor och externa parter. Då arbetet sker i en internationell miljö krävs mycket goda kunskaper i både svenska och engelska, såväl i tal som skrift.
Jobbify är en jobbplattform för erfarna kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: SPÄNNANDE TJÄNST HOS OSS Som undersköterska hos oss blir du en viktig del av den digitala och fysiska vården, där du genomför hälsoundersökningar på plats hos våra kunder. Din arbetsplats varierar mellan kundbesök runt Stockholm men även runt om i landet och Norden. Vi arbetar dagtid, måndag-fredag. I korthet kommer du att: Genomföra hälsoundersökningar för våra kunders medarbetare. Här kan du läsa mer om våra hälsoundersökningar. Du reser ca 4 dagar i veckan, varannan vecka inom Stockholmsområdet och varannan vecka i övriga Sverige/Norden då övernattning ingår. Samarbeta med kollegor för att planera och genomföra våra hälsoinsatser. Förutom teamet med sjuksköterskor kommer du att arbeta nära kollegor inom andra kompetensområden som Customer Success, Tech och Sales! VÅRT ERBJUDANDE TILL DIG Positivt arbetsklimat med fantastiska kollegor som stöttar och hjälper varandra. Utvecklingsmöjligheter med regelbundna utbildningar och workshops. Delta i en spännande resa med ett passionerat företag som förändrar företagshälsovård och hälsa i Sverige. VI SÖKER DIG SOM Förutom ett brinnande intresse för hälsa, söker vi dig som har erfarenhet av följande: Minst två års erfarenhet av kliniskt arbete med provtagning inklusive blodtrycksmätning. Erfarenhet av att arbeta inom service. Körkort B och möjlighet att resa i tjänsten. Goda kunskaper i svenska och engelska. MAGISKT VORE OM DU HAR Språkkunskaper i danska, norska eller finska. För att lyckas i rollen ser vi att du har ett genuint intresse för att hjälpa människor och förstår vikten av bemötande och god service, eftersom det är företag och dess medarbetare vi jobbar med. Det är viktigt att du är en teamspelare och tar ansvar för att driva både ditt eget och teamets arbete framåt. I utbyte har du stor möjlighet att påverka och utveckla vårt gemensamma arbete. Vi har en vision om att skapa hållbar hälsa för alla medarbetare och våra undersköterskor är nyckelpersoner i arbetet att förverkliga OneLabs mission! Med rätt hälsoinsatser i rätt tid skapa förutsättningar för en hållbar framtid - för människan, företagen och samhället! ÖVRIG INFORMATION Start: Enligt överenskommelse. Plats: Utgångspunkt i Stockholm, resor till annan ort förekommer. Omfattning: Tillsvidare, heltid Ansökan: Skicka in Linkedin-profil eller CV och svara på frågorna när du klickar dig vidare på ‘’Skicka ansökan’’ Ersättning: Lön enligt överenskommelse. Arbetstider: Varierande mellan måndag – fredag 08.00-17.00 (övernattningar på annan ort förekommer) Låter detta intressant? Klicka på "Skicka ansökan" och ansök nu! Urval sker löpande, så skicka din ansökan så snart som möjligt.
Jobbify är en jobbplattform för erfarna kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: 🏆 Butikschef till INTERSPORT Stockholm – Led med hjärtat, vinn med laget! Vill du vara med och förändra liv genom rörelse, passion och gemenskap? På INTERSPORT tror vi på idrottens kraft att förena människor, ge mening och skapa en bättre framtid – för individer, för samhället, och för våra kunder. Nu söker vi en engagerad och drivande Butikschef som tillsammans med oss vill skapa köpupplevelser i världsklass. 💥 Din roll – mer än bara butikschef Som butikschef hos oss är du lagkaptenen. Du leder, inspirerar och får teamet att prestera på topp – varje dag. Din vardag är fylld av tempo, energi och utmaningar – men också av glädje, segrar och möjligheter att växa, både som ledare och medmänniska. Vi ser gärna att du: Älskar att tävla och driva försäljning – men alltid med laget först. Vill vara med och bygga något större än bara en butik. Ser varje dag som en chans att överträffa kundens förväntningar. Har ett coachande, prestigelöst och inspirerande ledarskap. 💪 Det här får du vara med och skapa Hos oss får du inte bara driva en butik – du får leda ett team som gör verklig skillnad. INTERSPORT är inte bara en arbetsplats. Det är en plats där: Passion möter syfte – varje sko, varje jacka, varje kundmöte räknas. Utveckling står i centrum – vi satsar på din resa med utbildningar inom ledarskap, försäljning och produktkunskap. Laget är allt – vi vinner tillsammans, vi lär oss tillsammans. 📍 Om tjänsten Plats: Stockholm (citybutiker med högt kundtryck och stor utvecklingspotential) Omfattning: Heltid, tillsvidare. Arbetstider: Varierande Ledning: Leda med och genom butikens Ledningsgrupp Extra ansvar: Projektledning för vår nyckelkund Hammarby samt deltagande i framtida utvecklingsinitiativ. Event och Team-försäljning. 🔍 Vi söker dig som: Har flerårig erfarenhet av ledarskap inom detaljhandeln. Meriterande om du har lett Ledningsgrupper tidigare Har starka kunskaper i butiksekonomi, KPI:er och säljnyckeltal Är en förebild i butiksmiljön – engagerad, närvarande och tydlig Kommunicerar med värme och tydlighet Gillar att utmana status quo och driva utveckling framåt Har du dessutom erfarenhet från sport- eller textilhandel och/eller B2B? Det är ett stort plus! 💌 Ansök idag – och bli en del av något större Vi söker inte bara en chef – vi söker en ledare som vill göra skillnad. För medarbetarna. För kunderna. För föreningslivet i sporten. Är du redo att ta nästa steg i karriären – och samtidigt vara med och inspirera till ett aktivt och hållbart liv? Då vill vi höra från dig! 👉 Skicka in din ansökan redan idag.
Jobbify är en jobbplattform för erfarna kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Job Title: Senior System Architect Seniority Level: Senior Location: Copenhagen, Oslo, Helsinki, or Stockholm Remote Work: 50% Allocation: 100% Duration: 01.08.2025 – 01.06.2026 Location: Based in Finland, Denmark, Norway, or Sweden Language: Fluent English (written and spoken) Assignment Overview We're seeking a Senior System Architect for a key banking sector project. You’ll lead system and infrastructure design, define Non-Functional Requirements (NFRs), and align solutions with governance and best practices. Key Responsibilities ✅ Create architecture documentation (e.g., SDD, TRRD) and drive improvements ✅ Develop and maintain architectural roadmaps ✅ Collaborate with Product Management and Release Train Engineers ✅ Define, manage, and track NFRs ✅ Coach teams on SRE, monitoring, and root cause analysis Required Skills Experience with most of the following: ✅ Hadoop, Kafka, Cloudera, IBM MQ ✅ Oracle Exadata and RAC (Oracle Cloud @customer) ✅ Kubernetes, advanced network monitoring ✅ NFR definition and management Preferred Experience ✅ Temenos T24/Transact, PaaS, Oracle DB ✅ OSB, MQ, WebLogic, Linux/Windows Server ✅ Cisco, Citrix NetScaler/F5, security protocols ✅ Microservices, containers, Agile (SAFe), CI/CD ✅ Config as Code / Infrastructure as Code Interested? Apply Today! If you're a skilled System Architect ready for your next challenge in a dynamic banking environment, we'd love to hear from you. 📩 Apply by 24 June 2025 at 11:00 CET. Please note that applications are reviewed continuously and the assignment may close earlier if the right candidate is found. Recruitment Firm: This recruitment is managed by Sperton Norway, an international recruitment and consulting company connecting top talent with leading organizations across the Nordic region.
Jobbify är en jobbplattform för erfarna kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Är du en ledare som tycker om att få både affärer och medarbetare att växa? Välkommen till oss på Eltel! Tänker du som en entreprenör? Vill du få en unik chans att sätta din prägel på verksamheten samtidigt som du utvecklar ditt eget team? Drivs du av att utveckla både affären och att få dina medarbetare att växa? Då kanske du är den avdelningschef vi söker! Skaraborgs avdelningschef, Sanna, har gått vidare inom Eltel och nu söker vi dig som vill ta stafettpinnen. ”I vår tillväxt krävs ledare med starkt entreprenörskap och mod att förändra och utveckla verksamheten. Som avdelningschef har man stor möjlighet att påverka resultatet och bidra till helheten.” säger Filip, som är distriktschef för Väst. Vilka är mina arbetsuppgifter? Som avdelningschef leder du arbetet framåt mot uppsatta mål och till din hjälp har du ett högkompetent team bestående av teamledare, tekniker, projektörer, byggledare, projektledare och produktionsplanerare som driver den dagliga verksamheten framåt. Dina främsta uppgifter består i att utveckla både verksamhet och dina kunder i Jönköping och Skaraborg. Du ser även till att dina projekt levererar goda resultat på sista raden. Du skapar och driver din egen ledningsgrupp och rapporterar direkt till distriktschef Filip Dahl. Du driver din egen ledningsgrupp och ingår även i distriktets ledningsgrupp. Ansvarsområden: Utveckla kundrelationerna samtidigt som du säkerställer att vi levererar till rätt kvalitet, i rätt tid till rätt kostnad Utveckla ledare och medarbetare Resultat- och budgetansvar för avdelningen Arbetsmiljö och säkerhet – på Eltel har vi en nollvision vad gäller arbetsskador Som avdelningschef är ingen dag den andra lik; du har ett brett kontaktnät och du planerar och följer upp pågående projekt, är med på kunddialoger och -möten samt analyserar och beslutar tillsammans med distriktet vilka affärer vi ska satsa på. Varför ska jag välja Eltel som arbetsgivare? Eltel är inne i en spännande tillväxtfas och arbetar ständigt med att vässa och utveckla vårt erbjudande. Vi verkar i en bransch med en snabb teknisk utveckling där våra lösningar lägger grunden för det digitala, uppkopplade samhälle som bidrar till den gröna omställningen. Stort fokus läggs på arbetet inom teamet och utveckling av detta. Här har alla ett ansvar och en möjlighet att påverka. En anställning på Eltel innebär att du är med och bidrar till Sveriges kritiska infrastruktur rörande såväl förnybar energi som högpresterande kommunikationsnätverk. Hos oss får du stor variation i dina arbetsuppgifter och frihet tillsammans med mycket ansvar. Det är viktigt för oss att du trivs och utvecklas i ditt arbete och det finns stora möjligheter att växa med oss om du vill – både inom din roll och genom att testa nytt. Vidare satsar vi på säkerheten och erbjuder en god arbetsmiljö för alla våra medarbetare. Med våra drygt 20 år på marknaden och närvaro i hela Sverige är Eltel en trygg arbetsgivare. Men den absolut viktigaste anledningen till att jobba hos oss är alla trevliga och kompetenta kollegor!
Välj ett jobb för att visa detaljer