Lediga jobb i Höör

Sök totalt 42 lediga jobb i Höör

Apotekschef till DOZ Apotek i Höör
The We Select Company AB
Chefer inom handel

DOZ Apotek i Höör söker en driven och lyhörd apotekschef som brinner för utveckling och att leda medarbetare. Drivs du av att jobba med team och att nå en verksamhets mål? Sök då tjänsten som apotekschef redan idag, vi ser fram emot att höra från dig! Arbetsuppgifter Som apotekschef hos oss är ditt huvudsakliga ansvar att leda den dagliga verksamheten på apoteket mot de uppsatta målen. I det ingår att coacha och motivera medarbetarna till ökad försäljning, att driva apoteket kostnadseffektivt och ha god kännedom om det lokala apotekets förändrande marknadssituation. I din roll ingår budget- och personalansvar samt det övergripande ansvaret för apotekets arbetsmiljö- och kvalitetsarbete. Apotekets öppettider är: vardagar kl. 09:00-18:00, lördagar kl. 10:00-15:00, söndagar stängt. Kvalifikationer Vi söker dig som brinner för utveckling, både av medarbetare och av verksamhet, samt av att nå uppsatta mål. Du är legitimerad apotekare eller receptarie, gärna med tidigare erfarenhet av arbete i apotek eller annan bransch. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet från en arbetsledande roll, men det är inget krav. Vi ser att du talar och skriver svenska och engelska obehindrat. Övriga språk är meriterande. Personliga egenskaper Som person är du kreativ med en stark vilja att tillsammans med medarbetarna utveckla och driva apoteket framåt. Du trivs med rådgivning både vid recepthantering och egenvården och det är viktigt för dig att ge utmärkt kundservice. Du är noggrann, ansvarsfull och resultatinriktad, flexibel med en förmåga att växla mellan flera olika uppgifter utan att tappa fokus på det som är viktigt. Som person är du även nyfiken på utveckling och har ett stöttande sätt. Du drivs av att se medarbetare utvecklas samtidigt som du förstår vikten av att skapa en trivsam arbetsplats. Vi erbjuder Hos oss på DOZ Apotek får du möjligheten att vara med på en spännande resa där vi tillsammans hjälps åt att nå högre höjder, dagligen. DOZ Apotek är Sveriges nyaste apotek och vi har en vision om att alla ska få råd till en bättre hälsa och hos oss vill vi sänka trösklen till att må bra. DOZ Apotek - Råd med mera! Vår organisation präglas av korta beslutsvägar som ger dig som medarbetare möjlighet att vara med och påverka samt att utvecklas. Din personliga utveckling är viktig för oss, därför satsar vi på att alla medarbetare får den kompetensutveckling som behövs. Förutom digitala utbildningar erbjuder vi interna utbildningar inom rådgivning, egenvård, farmakoterapi, produktkunskap och ledarskap. Vi erbjuder dig möjlighet att växa med oss både på den lokala orten och inom vår internationella koncern. Tillsammans är vi Nytänkande, tar Ansvar, visar Respekt och har alltid Kunden i centrum. För frågor om tjänsten, kontakta Regional försäljningschef Petra Brandt, 076 797 42 05. Välkommen till ett apotek som vågar tänka nytt! DOZ Apotek arbetar dagligen för ett friskare Sverige. DOZ Apotek öppnade sitt första svenska apotek i Eskilstuna i februari 2010, då under namnet DocMorris, under åren 2013 – 2022 gick vi även under namnet LloydsApotek. Idag driver företaget ett 70-tal fysiska apotek runt om i landet och erbjuder en komplett e-handel med läkemedel och ett brett sortiment inom egenvård. DOZ Apotek är ett nytänkande apotek som genom rådgivning och tjänster vill inspirera till att leva ett mer hälsosamt liv. Hos DOZ Apotek möter kunden kompetent och välutbildad personal som är experter inom receptbelagda läkemedel, hud och värk. DOZ Apotek är en del av CEPD N.V. (Corporation of European Pharmaceutical Distributors N.V.) ett av de ledande företagen på Europas läkemedelsmarknad, med huvudkontor i Amsterdam. CEPD grundades 2008 och förvaltar den tredje största apotekskedjan i Europa med över 1500 apotek i Polen, Litauen och Sverige.

11 september 2024
Sista ansökan:
30 november 2024
Behandlingspedagog HVB
Fören Fogdaröd omsorg, vård & skola upa ek. för.
Behandlingsassistenter och socialpedagoger m.fl.

Vi är ett företag som har en hundraårig vårdtradition bakom oss och utvecklat ett gott rykte att med hög kvalitet möta och stödja varje enskild individ att använda och utveckla sina resurser. Fogdaröd är en ekonomisk förening som drivs utan enskilt vinstintresse. Istället drivs vi av ett engagemang att bedriva en omsorg och en vård som vi alla kan vara stolta över. Vi på HVB Gästgården söker nu en ny kollega till vårt team. Vi är just nu inne i en spännande fas där vi på Fogdaröd prioriterar att utveckla en kvalitativ vård och behandling med evidensbaserade metoder på vårt HVB. Lika viktigt som det är att jobba utifrån ovanstående värdesätter vi att man gör detta med engagemang och mjuka värden gentemot våra ungdomar, uppdragsgivare, vårdnadshavare och till varandra i arbetsteamet. Vi tar emot ungdomar 12-15 år med psykosocial problematik. Vår målgrupp är bred och kan innebära utåtagerande beteende, bristande känsloregleringsfärdigheter, avsaknad av trygg miljö hemma. Många av våra ungdomar har någon form av NPF-diagnos, ångestproblematik och traumatiska livshändelser. Vi tar emot på uppdrag av socialtjänsten från hela landet. Vi erbjuder ett tryggt och hemlikt boende med individuell behandling baserat på genomförandeplaner och individuella mål. Vår psykologiska behandling utgår från KBT. Vårt mål med behandlingen är alltid att öka funktionella beteende och färdigheter samt skapa en värdefull tillvaro för våra ungdomar. Detta för att öka förutsättningarna att ge ungdomen möjligheter, strategier och resurser inför framtiden efter avslutad placering. Vår personal har även kompetens och får fortlöpande utbildning inom tydliggörande pedagogik och lågaffektivt bemötande för att kunna jobba med förhållningssätt, bemötande, i samtal och anpassningar utifrån ungdomens behov. HVB Gästgården är vackert belägen i en park med närhet till naturen. I den intilliggande skogen finns vackra vattendrag och motionsslingor som bidrar till en aktiv fritid. Vi har även ute- och innegym på området som ungdomarna har möjlighet att utnyttja. Vi åker även på utflykter som tar oss ut över hela Skåne. I rollen som behandlingspedagog jobbar du med övergripande insatser i ungdomens vardag så som: -Vara kontaktperson till ungdomen -Ansvara tillsammans med dina kollegor för en god struktur och att boendets rutiner eftersträvas och följs för att skapa en trygg och förutsägbar vardag för våra ungdomar. -Stötta och jobba med insatser kopplat till ADL -Planera och genomföra aktiviteter med ungdomarna -Delta i pedagogiska måltider med ungdomarna -Samverka med skola, vårdnadshavare och andra vårdinstanser -Samverka med socialtjänst tillsammans med behandlingsansvarig och områdeschef -Daglig dokumentation men även skriva genomförandeplaner/vårdsammanfattningar tillsammans med teamet -Göra beteendeobservationer/kartläggning i vardagen tillsammans med teamet -Delta i APT/behandlingskonferenser regelbundet. -Du förväntas arbeta utifrån verksamhetens säkerhetsrutiner och riskbedömningar. Vi har följande krav för rollen som behandlingspedagog: -Adekvat eftergymnasial utbildning på minst 2 år t.ex. socialpedagog/behandlingspedagog/socionom -Erfarenhet av att jobba på HVB samt med ungdomar i liknande målgrupp som oss -B-körkort Det är meriterande om du har utbildning inom KBT, MI, lågaffektivt bemötande och tydliggörande pedagogik. Vi eftersöker dig med följande personliga egenskaper: -En trygg vuxen som kan skapa allians med ungdomarna baserat på behandling och skilja på privata/personliga gränser -Ha goda färdigheter när det kommer till egen känsloreglering och relationer -Vara självständig, känna trygghet i att utföra ensamarbete -Hög samarbetsförmåga då vi värnar om ett tryggt och bra teamarbete där vi kompletterar och hjälper varandra utan prestige -Hög förmåga till flexibilitet, problemlösning och perspektivtagande -Öppenhet för att utvecklas, villighet att ta emot konsultation/handledning från kollegor -Ett förhållningssätt och personlighet som präglas av nyfikenhet och icke dömande gentemot våra ungdomar, kollegor och de vi samverkar med -Våga uttrycka dig när du behöver hjälp, stöd och se arbetet som ett ständigt lärande och utveckling Tjänsten innebär oregelbundna arbetstider dag/kväll/helg inklusive sovande jour Vi kallar till intervju löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag så vänta inte med att skicka in din ansökan. Vi önskar att få CV samt personligt brev vid ansökan. Innan ev. anställning krävs utdrag från belastningsregister. OBS. Vi har tidigare haft problem att återkoppla på mail på svar från andra sidor än Arbetsförmedlingen. Vänligen skicka ansökan direkt på mail, annars finns tyvärr risken att ni missar återkoppling. Märk mailet med "Behandlingspedagog HVB"

11 september 2024
Sista ansökan:
11 oktober 2024
Behandlingspedagog
Humana AB
Behandlingsassistenter och socialpedagoger m.fl.

Vill du erbjudas ett spännande och utvecklande jobb samtidigt som du arbetar för att dagligen ge människor ett bra liv? Vill du dessutom få möjlighet att utvecklas på ett företag som har engagemang, glädje och ansvar som ledord? Då har du möjligheten att söka jobb hos oss på Humana. I rollen kommer du tillsammans med oss att arbeta efter vår vision – Alla har rätt till ett bra liv. Om tjänsten Klinta behandlingshem har 18 platser för killar och tjejer , ålder 18 år och uppåt. Klienterna är i behandling och har oftast någon form av neuropsykiatrisk funktionsvariation i kombination med någon form av missbruk. Dina arbetsuppgifter är varierande, vi arbetar i team tillsammans med teamledare och sjuksköterska. Arbetsuppgifterna består av hjälp och stöd i klienternas vardag allt från schemalagda aktiviteter, motiverande samtal, behandlingsinsatser, pedagogiska måltider, vardagliga sysslor som inköpsturer, tandläkarbesök etc.Vi dokumenterar i IDOK , delegering av överlämning av läkemedel ingår i arbetsuppgifterna. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar: - Omvårdnad i form av direkt behandlingsarbete - Medverkan i utredningsarbete - Nätverkskontakter - Dokumentation- och utvecklingsarbete Vi arbetar med evidensbaserade metoder och då främst tydliggörande pedagogik. Tjänsten innebär arbete under dagtid, kväll, natt och helg. Vem är du? - Socialpedagog, socionom, behandlingspedagog eller annan avslutad eftergymnasial utbildning som arbetsgivaren bedömer likvärdig - Erfarenhet av behandlingsarbete - Goda kunskaper i svenska i tal och skrift - God systemvana då dokumentation förekommer i hög omfattning - B-körkort Som person är du ansvarstagande, relationsskapande, flexibel och trygg. I rollen är det viktigt att du visar stor empati samtidigt som du har förmågan att sätta gränser vid behov. Arbetet innebär ett nära och förtroendefullt samarbete med dina kollegor och du har därför god kommunikations- och samarbetsförmåga. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Inför anställning lämnas utdrag ur belastningsregistret. Vi erbjuder Engagerade kollegor som har en god sammanhållning och drivs av viljan att förbättra kvaliteten i vår verksamhet. Humana har kollektivavtal, tjänstepension, försäkringar, friskvårdsbidrag samt en intern lärportal med ett brett utbud av utbildningar. Vad händer nu? Urval sker löpande vilket innebär att tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdagen. Skicka därför gärna din ansökan redan idag! Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser. Vill du veta mer om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta oss. Om Humana Humana är ett ledande nordiskt omsorgsföretag med cirka 17 000 medarbetare som erbjuder tjänster inom individ- och familjeomsorg, personlig assistans, äldreomsorg och bostäder med särskild service enligt LSS. Humana är ett tillväxtbolag med fokus på hög kvalitet och nöjda kunder. Hos Humana erbjuds du ett meningsfullt jobb med goda anställningsvillkor. Vi har en prestigelös arbetsmiljö där vi uppmuntrar varandra till delaktighet och att sprida glädje på jobbet. Här drivs vi av utveckling och arbetar ständigt för att förbättra kvaliteten i vår verksamhet, där du som medarbetare är en viktig del i detta arbete. Humana är börsnoterat på Nasdaq Stockholm sedan 2016 och har huvudkontor i Stockholm. Läs mer om hur det att jobba hos oss på Humana HÄR

11 september 2024
Sista ansökan:
31 oktober 2024
myNanny barnvakt Höör, nanny/barnpassning 2-3 gånger/vecka
YCLA AB
Övrig hemservicepersonal m.fl.

Få ett flexibelt och barnsligt roligt extrajobb På myNanny kan du göra skillnad för familjer samtidigt som du får ett barnsligt roligt och flexibelt extrajobb. Vi är ett av Sveriges ledande barnpassningsföretag, vilket innebär att du kan förvänta dig mycket av oss – allt från bra lönevillkor till professionellt bemötande, utbildning, försäkring och personlig support. Ansök till jobbet som barnvakt på myNanny här: https://my-nanny.se/extrajobb-barnvakt/ Så funkar jobbet som barnvakt Att jobba som nanny är både roligt och flexibelt, du väljer själv vilka uppdrag du vill ha och när du ska jobba. Som barnvakt hjälper du en eller flera familjer i ditt område med att passa deras barn. Det kan innebära allt från hämtning på förskola/skola och en rolig stund i lekparken till att äta mellanmål eller nattning. Det viktigaste är att det är roligt och tryggt för både barnen, föräldrarna och dig! Mer om familjen Under din intervju kommer du får mer information om just denna familj, men här är några bra saker att veta: Antal barn: 1 Ålder: 2 år Dagar i veckan de önskar hjälp: 2-3 gånger i veckan Tider: Oftast hämtning från förskola och ibland även på kvällar samt helger (varje pass är alltid minst 3 timmar) Extrajobbet passar perfekt för dig som: Är ansvarsfull och lekfull med ett genuint engagemang för barn Har erfarenhet av att ha passat ett eller flera barn (0 - 6 år) självständigt Kan arbeta flexibelt både vardagar och helger som nanny Detta erbjuder vi dig som barnvakt på myNanny: Konkurrenskraftig lön med tydlig lönetrappa Du är alltid försäkrad under barnpassningen Flexibelt extrajobb med en familj som passar just dig och din vardag Följa och vara delaktig i ett barns utveckling Utbildning i hjärt- och lungräddning samt första hjälpen Introduktionsutbildning av oss på myNanny Kontinuerligt stöd från din personliga kontaktperson på myNanny Viktiga och relevanta meriter till ditt CV Ansök till jobbet på 3-4 min Du ansöker till jobbet som barnvakt snabbt och enkelt här: https://my-nanny.se/extrajobb-barnvakt/ Ansökan tar endast några minuter och du blir sedan kallad till intervju för jobbet som nanny på myNanny. Läs mer om hur det är att jobba som barnvakt på myNanny på vår hemsida: https://my-nanny.se/barnvakt En arbetsgivare – många möjligheter Du som söker jobb hos oss har även möjlighet att arbeta som: Nanny hos https://nannypoppins.se Barnvakt hos https://barnvakt.se Au pair i USA hos https://my-nanny.se/au-pair Personlig studiecoach hos https://www.allakando.se Privatlärare i matematik hos https://smartstudies.se Personlig läxhjälpare: https://läxhjälp.nu Studiecoach online inför högskoleprovet https://www.allakando.se/hogskoleprovet Tips! Just nu har vi många lediga tjänster på följande orter: Barnvakt i Stockholm https://my-nanny.se/stader/barnvakt-stockholm Personlig studiecoach i Stockholm https://www.allakando.se/laxhjalp-stockholm Personlig studiecoach i Göteborg: https://www.allakando.se/laxhjalp-goteborg

11 september 2024
Sista ansökan:
25 september 2024
Verksamhetschef till Björkviks vård- och behandlingshem
Humana AB
Chefer inom socialt och kurativt arbete

Vill du erbjudas ett spännande och utvecklande jobb samtidigt som du arbetar för att dagligen ge människor ett bra liv? Då har du möjligheten att söka tjänsten som verksamhetschef hos oss på Björkviks vård- och behandlingshem. I rollen kommer du tillsammans med oss att arbeta efter vår vision – Alla har rätt till ett bra liv. Om verksamheten Björkvik är en verksamhet i lantlig miljö ett par kilometer utanför Höör. Enheten består av ett HVB med 10 platser, särskilt boende och  korttidsboende. Enheterna är inrymda i ett antal byggnader påd en vacker sjötomt omgiven av landsbygd. Björkvik erbjuder vård, boende och behandling för vuxna med samsjuklighet i form av missbruk samt psykisk ohälsa. För dem som kommer till oss är det inte ovanligt att den psykiatriska problematiken är det mer övervägande problemet. Vi har lång erfarenhet av att arbeta med denna målgrupp och har sett goda resultat hos de som varit placerade hos oss. Vi tar placeringar enligt SoL, LVM, LVU, LPT, LRV, ÖPT och ÖRV. Om tjänsten Som verksamhetschef har du stort inflytande över verksamhetens innehåll och din egen arbetssituation. För att skapa och bibehålla en bra kvalitet krävs ett verksamhetsnära och coachande ledarskap. Du planerar, leder och utvecklar din verksamhet enligt lagar och föreskrifter. Utöver verksamhetens innehåll ansvarar du även för budget, arbetsmiljö, personalfrågor samt övrigt som är kopplat till den dagliga driften. Till din hjälp att uppnå verksamhetens mål har du en biträdande verksamhetschef, teamledare, sjuksköterskor och en engagerad personalgrupp. Du har även olika stödfunktioner som till exempel HR, marknad, kvalitet och metod, ekonomi, lön, fastighet, IT samt specialister inom hälso- och sjukvård. Du ingår i områdets ledningsgrupp tillsammans med regionchef, regional verksamhetschef och övriga verksamhetschefer. För oss är det viktigt att jobba tillsammans. Vi erbjuder en stimulerande arbetsplats med goda utvecklingsmöjligheter, där du kan växa utifrån dina intressen och kompetens. Vem är du? Vi söker dig med ledarerfarenhet och en stark förmåga att leda och utveckla personal. Du är handlingskraftig, resultatorienterad och har god självkännedom. Med din kommunikativa förmåga bygger du lätt relationer och skapar engagemang genom ett närvarande och tydligt ledarskap. Du har erfarenhet av ekonomisk uppföljning och goda administrativa färdigheter. Du delar vår grundidé om att alla har rätt till ett bra liv och står bakom Humanas värdegrund – Engagemang, Glädje och Ansvar. Vi kommer att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper, då vi utgår från Humanas ledarskapsprofil vid rekrytering av nya chefer.    För att söka denna tjänst krävs tillräckliga meriter och kvalifikationer för att kunna bli godkänd som föreståndare av IVO. Därav krävs det att du har: - Flera års erfarenhet av att leda och utveckla verksamheter inom vård, omsorg eller behandling - Relevant högskole-/universitetsutbildning (socionom, beteendevetare eller likvärdigt) - Erfarenhet av att driva ett förändringsarbete - B-körkort Att jobba på Humana På Humana arbetar vi alltid utifrån vår värdegrund - engagemang, glädje och ansvar. Våra värdegrundsord är ledande i vårt dagliga arbete. I rekryteringsprocessen innebär det att vi värdesätter egenskaper som dessa hos dig. Hos Humana erbjuds du ett meningsfullt jobb med goda anställningsvillkor. Vi har en prestigelös arbetsmiljö där vi uppmuntrar varandra till delaktighet och att sprida glädje på jobbet. Här drivs vi av utveckling och arbetar ständigt för att förbättra kvaliteten i vår verksamhet. Vi satsar på kompetensutveckling för våra chefer genom bland annat mentorprogram, ledarträffar, ledarutvecklingsprogram samt Humanas digitala lärportal Humana Academy. Vad händer nu? Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdagen. Under rekryteringsprocessen kan du komma att få genomgå telefonintervjuer, tester, kompetensbaserade intervjuer samt eventuellt arbetsprov. Vill du veta mer om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta Regionchef Karin Cohen via mail [email protected] Välkommen med din ansökan!

10 september 2024
Sista ansökan:
18 september 2024
Personlig assistent till en man i Höör, timanställning
Humana AB
Personliga assistenter

Vill du jobba på ett företag där du varje dag bidrar till att ge andra människor ett bra liv och där du erbjuds ett viktigt och spännande jobb? Välkommen till Humana. Vi på Humana söker dig som vill arbeta som personlig assistent hos vår kund i Höör. Tjänsten är en timanställning med tillträde enligt överenskommelse.  Arbetstiderna är kl 08:30-16:30 på vardagar och kl 09:30-17:30 eller kl 10:00-18:00 på helgerna. Vår kund är en man i 50-års åldern som genom en stroke har nedsatt rörelseförmåga samt vissa kognitiva svårigheter. Kunden lever tillsammans med sin fru och deras katt i ett enplanshus strax utanför Höör.  Om tjänsten Huvudsakliga arbetsuppgifter är att: - vara behjälplig med personlig omvårdnad och förflyttningar - hjälpa till med vardagssysslor som matlagning och övriga hushållssysslor  - vara behjälplig vid kundens aktiviteter utanför hemmet såsom exempelvis promenader, bad och utflykter Arbetstid: Kl 08:30-16:30 på vardagar och kl 09:30-17:30 eller kl 10:00-18:00 på helgerna Tjänstgöringsgrad: Timanställning Lön: Fast timlön enligt överenskommelse och övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal Tillträde: Enligt överenskommelse Vem är du? Vi söker dig som är lyhörd, ödmjuk, tålmodig och punktlig. Vidare bör du ha god samarbetsförmåga, kunna följa instruktioner samt vara positiv, lugn och ansvarsfull.  Vi ser gärna att du har ett intresse för matlagning, idrott och natur då kunden har ett stort intresse för detta. Vår kund trivs bäst med assistenter som har livserfarenhet.  Krav: - Goda kunskaper i svenska, både i tal och i skrift - Körkort - Rökfri - Kunna bada med kund - Ingen pälsdjursallergi då det finns en snäll och busig katt i familjen.  Meriterande:  - Erfarenhet av en liknande roll En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss på Humana är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och eventuella dokument som styrker rätten till arbete inom Sverige. Att jobba på Humana Humana är ett ledande nordiskt omsorgsföretag som erbjuder tjänster inom individ- och familjeomsorg, personlig assistans, äldreomsorg och bostäder med särskild service enligt LSS. Humana har 20 000 engagerade medarbetare i Sverige, Norge, Finland och Danmark som utför omsorgstjänster till 9 000 människor. Hos Humana erbjuds du ett meningsfullt jobb med trygga anställningar. Vi har en prestigelös arbetsmiljö där vi uppmuntrar varandra till delaktighet och att sprida glädje på jobbet. Här drivs vi av utveckling och arbetar ständigt för att förbättra kvaliteten i vår verksamhet, där du som medarbetare är en viktig del av detta arbete. Våra värdegrundsord - Engagemang, glädje och ansvar är ledande i vårt dagliga arbete. I rekryteringsprocessen innebär det att vi värdesätter egenskaper som dessa hos dig. Läs mer om hur det är att jobba som personlig assistent hos oss på Humana https://www.humana.se/personligassistent Vad händer nu? Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag. Din ansökan läses av personal på Humana, av kunden och dennes anhöriga. För anställning hos Humana Assistans krävs att du har ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss på Humana är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete inom Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent måste du vara minst 18 år. Vill du veta mer om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta oss! Välkommen med din ansökan!

9 september 2024
Sista ansökan:
30 september 2024
Innesäljare B2B till växande mediaföretag i Lund, fast lön och provision
Pauser Media AB
Företagssäljare

Är du en driven, social och målmedveten person som söker en fast trygg inkomst med möjlighet till provision? Då är tjänsten som innesäljare på Pauser Media rätt för dig! Pauser Media är ett lönsamt och växande mediaföretag som nu söker Eventsäljare och Prenumerationssäljare till sitt team i Lund på Lilla Fiskaregatan 4A centralt i Lund. Heltidstjänst på plats måndag-fredag. I din roll kommer du att kontakta både befintliga- och nya kunder inom näringslivet och offentlig sektor via telefon och erbjuda dem prenumerationer med fördjupande strategisk kunskap alternativt erbjuda dem platser till våra digitala och fysiska konferenser som samlar hundratals deltagare varje konferens. Vi arrangerar även ett stort antal konferenser årligen. Vi arbetar strukturerat mot tydliga mål och vi förser dig med de verktyg och det stöd du behöver för att utvecklas och lyckas i rollen. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebär: - Att tillsammans med ditt team jobba mot uppsatta mål och budget - Att arbeta med uppsökande försäljning - Bygga nya relationer och skapa kontakt med kunder via telefon och online - Vara en ambassadör och ansiktet utåt för Pauser Media Tjänsten som är en tillsvidareanställning på heltid är placerad på Pauser Medias kontor i Lund. Du kommer att få en fast kollektivavtalsenlig lön och provision. Om dig Vi söker dig som har tidigare erfarenhet inom kundrelationer såsom försäljning/telefonförsäljning/butikssäljare eller liknande. Du är en glad och kreativ person som tycker om att lösa problem och överträffa dina mål. Att du trivs med att arbeta proaktivt och uppsökande och kan snabbt sätta dig in i kundens verksamhet och förstå dess behov är viktigt för att lyckas i rollen. - Du är social, nyfiken och gillar att söka kontakt med nya människor. - Du är lyhörd och bra på att hitta lösningar. - Du är målmedveten och gillar att se resultat. - Du är driven och har viljan att utvecklas. Vi är villiga att investera i dig och lär gärna upp dig inom vårt område. Det viktigaste för oss är att du har rätt inställning och är högt motiverad att utvecklas. Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Vi erbjuder: - Verktyg och personlig coaching för att du ska utvecklas och lyckas i rollen. - Fast lön enligt kollektivavtal och provision. - En familjär företagskultur och engagerade kollegor. - En central arbetsplats i ljusa lokaler, ett stenkast från Lunds centralstation. - Friskvårdsbidrag. - Aktiviteter såsom kickoffer, luncher och tävlingar. Låter det intressant? Välkommen med din ansökan! Skicka din ansökan med cv till [email protected]. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Om oss Pauser Media är medieföretaget som levererar strategisk kunskap till våra kunder. Vi ger ut tidningarna/nyhetstjänsterna Miljö & Utveckling, Telekom idag, Kvalitetsmagasinet, Vd-tidningen, Kvalitetsvård och Hållbart samhällsbyggande. Vi arrangerar även ett stort antal konferenser årligen. Pauser Media sysselsätter idag ett 40-tal personer och har kontor i Stockholm, Lund och Umeå. Kontoret finns på Lilla Fiskaregatan 4A, centralt mitt i Lund. Frågor besvaras av Gina Wallin Chef Verksamhetsstöd, 08-51795517 Vi ser fram emot din ansökan!

30 augusti 2024
Sista ansökan:
15 september 2024
Söker du extrajobb? Se hit!
TopWork Sverige AB
Renhållnings- och återvinningsarbetare

TopWork söker nu extraarbetare med annan huvudsaklig sysselsättning, som vill ingå i vår timpool.     Hos oss får du arbeta hos vår fantastiska kund och samla på dig erfarenheter och kompetens inom en fartfylld verksamhet! Vi har en kund som finns i Eslöv där det kommer vara återkommande arbete, men det kan även dyka upp möjligheter till arbete på andra orter.    Kvalifikationer Vi söker dig som vill arbeta extra hos oss. Vi får löpande in uppdrag som kan stäcka sig under kortare alternativt längre perioder och tider beroende på säsong och behov. Därför söker vi nu dig som kan på kort varsel hoppa in och hjälpa oss med våra uppdrag. Viktigt är att du har körkort och tillgång till bil för att på ett smidigt sätt ta dig till uppdraget. Du kommer behöva vara tillgänglig tidiga morgnar, dagtid och ibland helgtid.  Uppdragsbeskrivning På uppdraget kommer du arbeta tillsammans med att härligt gäng på någon av kundens återvinningscentraler, där du kommer vara behjälplig gentemot de kunder som besöker. Vid frågor kommer du finnas till hands för att hjälpa och vägleda besökarna för att skapa en trevlig och smidig vistelse. Du kommer att ha kollegor på plats som kan hjälpa dig i ditt arbete. I tjänsten kommer det även ingå att köra hjullastare utefter behov, därför är det meriterande med hjullastrekort och körerfarenhet. Arbetet kommer det innebära utevistelse oavsett väder. Formella krav - Ha en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50% (t.ex. studier eller annat arbete). - Hjullastarkort - HLR utbildning - Körkort och tillgång till bil - Läsa, prata och förstå svenska samt ta instruktioner.

30 augusti 2024
Sista ansökan:
29 september 2024
SSL i Höör AB
Juristfirman Söder AB
Pizzabagare m.fl.

SSL i Höör AB söker en pizzabagare till vår verksamhet. Vi söker dig som är systematisk, stresstålig och redo att ta dig an rollen som pizzabagare i vårt team. SSL i Höör AB är arbetsgivaren och Juristfirman Söder AB sköter endast rekrytering.

30 augusti 2024
Sista ansökan:
13 september 2024
Vi söker Projektledare
Höörs kommun
Drifttekniker vid värme- och vattenverk

Höör ligger mitt i Skåne, har goda tågförbindelser, vacker natur, 17 000 invånare och en stadig befolkningsökning. Med omkring 1400 anställda är Höörs kommun den största arbetsgivaren. Många av våra medarbetare pendlar hit. Som medarbetare i Höörs kommun får du möjlighet att arbeta i en organisation som ständigt utvecklas. Vi sätter stort värde på bemötande och hjälps åt att skapa god arbetstrivsel genom en öppen och konstruktiv dialog, respekt och tolerans gentemot kollegor och medborgare. Hög serviceanda, professionalitet och engagemang utmärker vår organisation. Vår huvudsakliga uppgift är att tillhandahålla högkvalitativt dricksvatten till kommuninvånarna i Hörby och Höörs kommuner samt att ta hand om spill- och dagvatten på ett hållbart sätt. Mittskåne Vatten styrs av en egen politisk nämnd med förtroendevalda från båda kommunerna men vi är anställda i Höör kommun. Kontoret ligger på fem minuters promenadavstånd från tågstationen i Höör. Hos oss arbetar ca 35 medarbetare i någon av våra fyra grupper: Projekt, Strategi & Utredning, Drift och Stab/kundservice. Projektgruppen ansvarar för att genomföra de investeringsprojekt som ligger i vår långsiktiga investeringsplan. De flesta projekten handlar om att säkerställa att vår infrastruktur för dricksvatten, spill- och dagvatten är modern och anpassad för framtidens behov. Vi har en ambitiös investeringsplan och nu behöver projektgruppen förstärkas med ytterligare en kollega för att vi ska lyckas nå våra mål. ARBETSUPPGIFTER Vi söker dig som vill gå till jobbet och känna att du gör skillnad varje dag. Ditt ansvar kommer bli att leda ombyggnationer av våra avloppsreningsverk och vattenverk. För att lyckas i din roll tror vi att du har lätt för att samarbeta med andra, leda genom att skapa engagemang, ta ansvar och drivs av att skapa hållbara resultat. I din roll kommer du bland annat att: - Ansvara för att ta fram en tid- genomförande- och resursplaner för ombyggnadsprojekt på våra anläggningar -Ta fram förfrågningsunderlag för upphandling - Leda projekten och säkerställa att involvering av driftsorganisationen görs på ett bra sätt. - Ansvara för att projektet styrs i enlighet med Mittskåne Vattens projektmodell mot överenskomna mål inom satta ramar kring ekonomi, tidplaner och resurser. - Samordna Mittskåne Vattens resurser och bevaka Mittskåne Vattens intressen i projektet i samarbetet med konsulter och entreprenörer. - Samordna ombyggnadsprojektens långsiktiga åtgärder med de kortsiktiga åtgärder som behöver genomföras på många av anläggningarna. KVALIFIKATIONER Du har en flerårig dokumenterad erfarenhet av drift och projekt på VA anläggningar, både vattenverk och avloppsreningsverk. Då tjänsten är bred och kräver samarbete med många funktioner olika är flexibilitet, samarbetsförmåga och initiativtagande viktigt. Vi ser gärna att du är resultatinriktad, målstyrd och trivs när arbetet går framåt. Stor vikt kommer att läggas på dina personliga egenskaper. B-körkort är ett krav. ÖVRIGT Tjänsten kommer att tillsättas under förutsättning att erforderliga politiska beslut fattas samt att den inte behöver tas i anspråk för internt bruk. Vi tillämpar löpande urval vilket innebär att vi kan kalla till intervju innan ansökningstiden har gått ut. Som anställd i Höörs kommun har du friskvårdspeng som anställningsförmån, vidare tillämpar vi rökfri arbetstid. Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.

30 augusti 2024
Sista ansökan:
15 september 2024