Operationsmedarbetare till storbank
Hirely AB
Backofficepersonal m.fl.

Jobbify är en jobbplattform för erfarna kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Arbetsbeskrivning Till vår kund som är en storbank i Stockholm söker vi en medarbetare inom värdepapperslån, säkerheter och derivat. I denna roll ingår du i ett team som arbetar med affärsavveckling, avstämningar och kundsupport kopplat till finansiella instrument. Du kommer att arbeta i ett sammansvetsat team där alla hjälps åt och tar gemensamt ansvar för teamets leveranser. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar: Affärsavveckling och bekräftelsehantering Konto- och positionsavstämningar Kundupplägg och hantering av säkerheter Automatisering och förbättring av processer Löpande dialog med svenska och internationella motparter Nära samarbete med interna funktioner som ekonomi, redovisning, risk, och IT-support Arbetet innebär många kontaktytor och en varierande vardag med både operativa och utvecklingsorienterade inslag. Det här är ett konsultuppdrag som pågår under sommaren och hösten, med möjlighet till förlängning för rätt kandidat. Kvalifikationer och egenskaper Vi söker dig som har: Erfarenhet från finansmarknaden och god förståelse för finansiella instrument Goda kunskaper i Excel Mycket god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på både svenska och engelska Erfarenhet av affärsavveckling, värdepapper, betalningar eller kontorsrörelse är meriterande Som person är du: Strukturerad, självgående och initiativtagande Lösningsorienterad och kvalitetsmedveten Nyfiken på helheten och trivs i en miljö där samarbete och utveckling står i fokus Flexibel, serviceinriktad och van vid att hantera flera uppgifter parallellt   Detta får du som konsult på Amendo Vår största tillgång är våra kollegor! För att göra ett bra jobb hos våra kunder är det viktigt att du trivs hos oss. Som konsult på Amendo får en trygg, hållbar och kompetensdriven arbetsgivare med ett välkänt varumärke. Du tilldelas även en branschkunnig Talent Consultant Manager på Amendo som du som konsult alltid kan vända dig till. Vidare ser vi också till att du får en såväl spännande som långsiktig utveckling i din konsultroll. Som konsult hos oss på Amendo får du tillgång till vår förmånsportal Benify. I denna portal kan du nyttja ditt friskvårdsbidrag, men även ta del av såväl deals som rabatter på tjänster och varor som vi tror skapar mervärde i livet - såsom hjälp i hemmet, träningsaktiviteter och upplevelser. Om Amendo Amendo är en av Sveriges ledande aktörer inom rekrytering och konsultuthyrning med en tydlig inriktning mot ekonomi, bank, finans, försäkring, HR och kommunikation. Vi är ett expansivt bolag med kontor i centrala Stockholm, Göteborg, Malmö, Sundsvall och Luleå med verksamhet i hela Sverige. Följ oss gärna på Linkedin, Instagram, Facebook och TikTok! Amendo är en del av Amendo Group och har arbetat med kompetensförsörjning sedan 2001. Tillsammans med våra systerbolag Lagotto Executive Search & Interim och Amendo Tech utvecklar vi världen med kompetens, idag och i framtiden. Frågor och kontakt Vid frågor och funderingar är du välkommen att kontakta Amendos Talent Consultant Manager Emma Levin de Verdier, [email protected]. Då vi träffar kandidater löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum är du varmt välkommen att söka tjänsten så snart som möjligt. Vi ser fram emot din ansökan!

13 dagar sedan
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Produktionstekniker inom försvarsteknik
Hirely AB
Flygtekniker

Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Vill du bidra till framtidens försvarsteknik genom smart och hållbar produktion? Vår kund söker nu Produktionstekniker till uppdrag inom försvarsindustrin – en roll där kvalitet och effektivitet står i fokus. Här får du arbeta nära både produktion och konstruktion i utvecklingen av avancerade tekniska lösningar. Om rollen Som produktionstekniker har du en central funktion i produktionsutvecklingen. Du samarbetar med konstruktörer och produktionsteam och ansvarar för att: Stötta produktionen och förbättra arbetsprocesser Granska konstruktionsunderlag utifrån producerbarhet Skapa, uppdatera och kvalitetssäkra monteringsinstruktioner Följa upp och optimera tillverkningsprocesser Driva förbättringsarbete och implementera nya metoder Ditt arbete är avgörande för att skapa en effektiv och felfri tillverkning med tydliga instruktioner och rätt verktyg på plats. Om dig Vi söker dig som har: Minst två års erfarenhet som produktionstekniker eller konstruktör gärna inom flygindustrin eller industrielltillverkning Teknisk utbildning på gymnasie-, YH- eller högskolenivå God kommunikationsförmåga och flytande svenska och engelska Meriterande: Erfarenhet av CAD-program och elkunskap Observera att svenskt medborgarskap krävs, då vissa uppdrag sker inom säkerhetsklassade områden.   Personliga egenskaper: För att trivas i rollen är du social, lösningsorienterad, självgående och har lätt för att samarbeta. Du har ett genuint intresse för teknik och vill vara med och förbättra framtidens produktion. Vad bolaget erbjuder: Din utveckling och ditt välmående är viktigt för dem varpå de erbjuder förmåner som stöttar dig och din karriär på bästa sätt. De värdesätter vikten av trygg anställning och fast lön, och är kollektivanslutna. För att främja din hälsa erbjuder de friskvårdsbidrag på 4000 kr per år och även hälsoundersökning, bidrag till aktiviteter och friskvårdsrabatter. De gillar att umgås med varandra i olika sociala aktiviteter, som passar alla! Alltifrån afterworks, sportaktiviteter och 5-kamp till företagskonferenser. De strävar efter att ge dig förutsättningar att växa genom olika uppdrag och projekt samt individuella utvecklingsplaner. De erbjuder även kurser inom hållbarhet och andra områden inom ramen för din roll och dina mål. De är stolta över att vara utsedda till en av Sveriges mest attraktiva arbetsgivare 2024 och 2025 av Karriärföretagen! 🌟 Välkommen med din ansökan! Tror du att detta skulle passa dig, eller kanske någon du känner? Vi har ett löpande urval och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag, tveka därför inte - utan skicka in din ansökan redan idag! Rekryteringen kommer hållas av Ed:Za Group. Har du några frågor eller funderingar relaterade till tjänsten och processen är du varmt välkommen att kontakta oss.

13 dagar sedan
Sista ansökan:
5 juli 2025
Androidutvecklare
Hirely AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Jobbify är en jobbplattform för erfarna kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Vill du bidra till ett tryggare samhälle och älskar att koda? Vår kund söker en androidutvecklare som vill bidra till att utveckla högsäkerhetslösningar för kunder som myndigheter och offentlig sektor. Sök tjänsten redan idag! Om företaget Vår kund är en ledande aktör inom cybersäkerhet och informationssäkerhet, med över 40 års erfarenhet av att utveckla teknik som verkligen gör skillnad och bidrar till ett tryggare samhälle. Deras kunder är främst myndigheter, säkerhetsorganisationer och offentlig sektor. Här skapas innovativa lösningar som gör det möjligt att arbeta säkert och effektivt på distans – även när känslig information hanteras. Vem är du? För att lyckas i rollen tror vi att du: Har minst 1-2 års erfarenhet av Android-utveckling. Kommunicerar obehindrat på svenska och engelska, både i tal och skrift. Har en relevant högskole- eller universitetsutbildning. Grundläggande förståelse för matematik och problemlösning. Svenskt medborgarskap. En säkerhetsprövning kommer att genomföras under anställningsprocessen. Vad vår kund erbjuder:  En dynamisk arbetsmiljö med högt tekniskt fokus och varierande roller. Balans mellan kön, åldrar och bakgrunder – De tror på att mångfald skapar framgång. Arbete i ett kompetent team där glädje, utveckling och samarbete är centralt. Stora möjligheter att utvecklas i din roll Välkommen med din ansökan! Tror du att detta skulle passa dig, eller kanske någon du känner? Vi har ett löpande urval och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag, tveka därför inte - utan skicka in din ansökan redan idag! Rekryteringen kommer hållas av Ed:Za Group. Har du några frågor eller funderingar relaterade till tjänsten och processen är du varmt välkommen att kontakta oss.

13 dagar sedan
Sista ansökan:
5 juli 2025
Butiksmedarbetare - Extrajobb
Hirely AB
Butikssäljare, dagligvaror

Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Storesupport är en del av Job&Talent. När du klickar på "Ansök här" kommer du att dirigeras vidare till Storesupport.  Just nu har du chansen att bli en del av vårt härliga team på Storesupport by Job&Talent! Vi söker vi dig som är positiv, engagerad och redo att hoppa in där det behövs – både vid akuta behov och planerade uppdrag. Om tjänsten Som ambulerande butikskonsult får du ett varierande arbete där du arbetar i olika butiker runt om i Trollhättan och Uddevalla. Det blir allt från kassaarbete till varuplock – och ibland ett extra handtag på andra avdelningar. En perfekt chans att samla värdefull erfarenhet och få in en fot i dagligvaruhandeln! Vem är du? Du har gärna jobbat i butik tidigare. Kanske på ICA, Coop eller Willys? Oavsett var, så vet du hur man plockar varor snabbt och sitter i kassan med ett leende. Du har ett genuint intresse för service och trivs med att hjälpa andra – både kunder och kollegor. När du arbetar ute hos våra kunder finner du dig snabbt i din roll och agerar professionellt enligt vår standard. För dig kommer service naturligt och du förstår att kunderna är de viktigaste personerna i butiken och visar det genom att bemöta dem på ett professionellt sätt. Anställningsform Du lägger dig tillgänglig vecka för vecka så det passar dig perfekt som studerar eller arbetar vid sidan om. Vi ser att du kan arbeta cirka 2 vardagar i veckan. Du kommer att ingå i vår pool i Trollhättan/Uddevalla. Resor upp till 7,5 mil kan förekomma och vi ser att du är flexibel med resor till och från Trollhättan/Uddevalla med omnejd. Vi söker dig som har ✔ Fyllt 18 år ✔ Körkort och tillgång till bil ✔ En huvudsaklig sysselsättning på minst 50%, studier eller ett annat jobb ✔ En vilja att ge det lilla extra i butiksmiljö Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att de aktuella kandidaterna inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten Om Job&Talent  Job&Talent erbjuder kvalitativa rekryterings- och bemanningstjänster inom bland annat logistik, industri, bygg, event, administration och detaljhandel. I Sverige sysselsätter vi årligen 10 000 medarbetare och omsätter 1,8 miljarder kronor. Jobandtalent startade 2009 i Spanien och är numera ett globalt bolag som återfinns på de största europeiska marknaderna, i USA och Sydamerika. I Norden ingår även Storesupport och Jobzone i koncernen. Ansökan Vi tar inte emot ansökningar via mejl – sök istället direkt via vårt formulär. Vi går igenom ansökningar löpande, så vänta inte – skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att höra från dig – varmt välkommen med din ansökan!

13 dagar sedan
Sista ansökan:
28 juli 2025
Planeringsledare till Hemtjänst i Sigtuna
Hirely AB
Backofficepersonal m.fl.

Jobbify är en jobbplattform för erfarna kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Välkommen till en värderingsstyrd organisation Attendo Hemtjänst Sigtuna erbjuder personcentrerad omsorg till våra kunder. Vi arbetar med utgångspunkt från individens behov och önskemål för att säkerställa att våra kunder får ett tryggt och självständigt liv i sitt eget hem. Nu söker vi en Planeringsledare som också arbetar ute hos våra kunder! Vi söker dig som trivs med att ge god service, skapa fina relationer och vill ge livskvalité till våra kunder. Du är en självständig, ödmjuk och ansvarsfull person som brinner för omsorg och service och kan se individens behov. Att ha en arbetsledande roll är stimulerande och du gillar att handleda dina kollegor i hälso- och sjukvårdsfrågor. Om rollen  Planeringsledaren arbetar i nära samarbete med verksamhetschef och biträdande verksamhetschef, utifrån gällande målsättningar, strategier och andra riktlinjer.  En spännande tjänst där du arbetar med daglig planering och uppföljning av hemtjänst och hushållsnära tjänster, men även att du är ute och arbetar hos våra kunder. Yrkesrollen kräver bra verksamhetsförståelse och dagligt arbete på detaljnivå. Du arbetar med ständigt förbättringsarbete som i korthet innebär att arbetet utförs på ett resurs optimerat och effektivt sätt, från beställning till utförande, med fokus på kund.  I dina arbetsuppgifter ingår bland annat  Bemanningsplanering, styrning och uppföljning Coacha och följa upp verksamhetens medarbetare i syfte att nå mål och skapa god trivsel Arbeta i olika system gällande ex planering, nyckeltal, fakturering och beställningar Externa kontakter Delta i det systematiska kvalitets- och arbetsmiljöarbetet Dina kvalifikationer Yrkeshögskola, exempelvis serviceinriktad vård- och omsorgsplanering Samordnare med arbetsledaransvar eller annan relevant utbildning/erfarenhet God datorvana God förmåga att uttrycka dig på svenska i tal och skrift Meriterande Tidigare arbete i hemtjänst eller andra serviceyrken inom samordning eller planering är meriterande B-körkort är meriterande Anställningsform Tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning (Dagtid vardag) Tillträde omgående eller enligt överenskommelse. Vad kan vi erbjuda Attendo är en trygg arbetsgivare som kan erbjuda dig som vill goda möjligheter att ta mer ansvar eller att gå vidare till nya roller. Vi erbjuder utbildningsmöjligheter, kollektivavtal, friskvård, samt andra förmåner via förmånsportalen AttendoPlus i samarbete med Benifex. Om rekryteringsprocessen Före eventuell anställning ska utdrag ur belastningsregistret tillsammans med giltig fotolegitimation visas upp. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd. Sista ansökningsdag 31/8-25 men urval och intervjuer sker löpande, så vänta inte med din ansökan. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att höra av dig till verksamhetschef Daniel Gårdesten, [email protected] Sammanfattning Roll: Planeringsledare/Trainee planeringsledare Anställningsform: Tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning Tjänstgöringsgrad: 100% Arbetstid: Dagtid (vardagar) Tillträde: Enligt överenskommelse Om Attendo Attendo är ett av Nordens största omsorgsföretag och startades 1985. Vi är verksamma inom äldreboende och hemtjänst. Våra värderingar omtanke, engagemang och kompetens vägleder oss dagligen i vårt arbete för att alla ska uppleva trivsel, delaktighet, gemenskap och arbetsglädje. Välkommen med din ansökan – Tillsammans för framtidens omsorg!

13 dagar sedan
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Lagermedarbetare - Extrajobb
Hirely AB
Lager- och terminalpersonal

Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Arbetsuppgifter Som lagermedarbetare kommer din huvudsakliga arbetsuppgift att vara orderplock av livsmedel samt hushållsartiklar i storpack på Matsmarts automationslösning - Autostore. I denna effektiva framtidslösning så kommer varorna till plockarna, i motsats till den traditionella lösningen där man går runt på lagret och plockar själv. Du kommer stå vid en typ av "plockstation" och sammanställa till kunder.  Arbetet är aktivt, men också väldigt monotont då du kommer att stå upp under hela arbetspasset. Vi tror att du ska trivas med bägge delar för att trivas på Matsmart! Andra arbetsuppgifter kan förekomma på lagret utifrån behov.  Arbetstider och omfattning Arbetet är förlagt olika arbetstider och dagar. Några exempel kan vara: Måndag - Torsdag: Dagtid: 07:00-16:00, 07:00-12:00 eller Kväll: 16:00-22:00. Fredagar: 07:00-14:00 eller 14:00-20:00. Lördag - Söndag: 07:00 - 16:00. Tjänsten är ett flexibelt extrajobb som passar dig som har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50%. Vi ser gärna att du kan arbeta minst två vardagar i veckan. I samråd med ansvariga teamledare lägger du dig tillgänglig vecka för vecka, vilka dagar och tider som passar dig, och även utifrån Matsmarts behov. Ofta sker det inbokning på kort varsel hos Matsmart, vilket betyder att du kan få besked om du ska jobba eller inte dagen du lagt dig tillgänglig, innan eller tidigt samma morgon. Vi ser därför gärna att du är flexibel och kan hoppa in när det behövs!  Start för tjänsten är omgående.  Det kommer även finnas möjlighet till start framåt slutet av sommaren samt början av hösten.  Personliga egenskaper Vi söker dig som är driven och har förmågan att hålla tempo och fokus.  I arbetet krävs det även en stor noggrannhet då produkterna i slutändan går till kunder.  Vi letar även efter dig som har energi, vill komma till arbetsplatsen positiv och laddad, för att bidra till ett bra arbete.  Kapabel att arbeta fysiskt då arbetet innebär många lyft samt att stå upp under hela arbetspasset.  Vikt kommer även att läggas vid dina övriga personliga egenskaper. Krav För att anställas samt vara anställd i denna tjänst krävs att du har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50%. Du kommer behöva uppvisa intyg på din huvudsakliga sysselsättning innan eventuell anställning för denna tjänst. Eftersom säkerhetsgenomgångar, säkerhetsregler och arbetsplatsintroduktion sker på svenska behöver du behärska svenska språket.  Om oss Storesupport är en del av Job&Talent, en av de snabbast växande aktörerna inom rekryterings- och bemanningsbranschen globalt, med huvudkontor i Madrid och verksamhet på de största europeiska marknaderna, USA och Sydamerika. Job&Talent erbjuder kvalitativa rekryterings- och bemanningstjänster inom bland annat logistik, industri, bygg, event, administration och detaljhandel. I Sverige sysselsätter vi årligen 10 000 medarbetare och omsätter 1,8 miljarder kronor.  Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att de aktuella kandidaterna inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten. Intresserad? Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Varmt välkommen med din ansökan!

13 dagar sedan
Sista ansökan:
31 juli 2025
Produktionsmedarbetare
Hirely AB
Lager- och terminalpersonal

Enkla Jobb är en jobbplattform för jobb som inte kräver akademisk utbildning eller arbetslivserfarenhet. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Nator Personal Idag är vi ett 30-tal medarbetare på Nator Personal som arbetar inom diverse yrkesområden. Att arbeta tillsammans med oss ska vara enkelt, att skapa bra relationer med våra medarbetare och kunder är och har varit nyckeln till vår framgång. Är du en person som brinner för service och är lösningsorienterad i ditt arbete är vi rätt arbetsgivare för dig! För kunds räkning söker vi nu en produktionsmedarbetare som vill arbeta inom metallåtervinning med start omgående. Vem är du? Vi söker dig som är engagerad, noggrann, ansvarstagande och har en hög arbetsmoral. Du är lösningsorienterad, trivs med att arbeta i ett högt tempo och bidrar till god stämning på arbetsplatsen. Du är socialt skicklig och gillar att kommunicera med människor i din omgivning. Din tidigare yrkesbakgrund spelare mindre roll, i denna rekrytering värdesätter vi dina personliga egenskaper. God kommunikativ förmåga på svenska är ett krav. Tjänsten Som produktionsmedarbetare kommer dina främsta arbetsuppgifter bestå av att ta emot kunder, hjälpa dem väga in sina metaller och vid tillfälle arbeta med förädling av dessa metaller. Du är därför duktig på att ge service och du räds inte fysiskt arbete. Anställningen är på heltid, arbetstider är 7-16, mån-fre, placering i norra Stockholm. Lön enligt kollektivavtal. Du blir till en början anställd av oss på Nator Personal med avsikt att efter 6 månader erbjudas en anställning hos vår kund.  Ansökan: Denna rekrytering sker löpande vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vid frågor om tjänsten kontakta [email protected]   Jobb från jobbify.se

14 dagar sedan
Sista ansökan:
5 juli 2025
Head of Service till Globalt bolag!
Hirely AB
Hotellreceptionister m.fl.

Jobbify är en jobbplattform för erfarna kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Om tjänsten Nu finns en unik möjlighet att ta nästa kliv i din servicekarriär! Som Head of Service på detta uppdrag erbjuder vi dig en möjlighet till ett socialt, självständigt och utvecklande arbete. Du är anställd som servicekonsult på Middlepoint och arbetar hos vår kund, ett multinationellt teknik-och industriföretag i Solna. Som Head of Service har du det övergripande ansvaret för att säkerställa både leverans och utveckling av serviceverksamheten, liksom för den administrativa hanteringen och den dagliga driften av kontoret. I dina arbetsuppgifter ingår bland annat: Välkomna medarbetare och kunder i receptionen Övergripande ansvar för dagliga driften av kontoret och receptionen Telefon och mail Hantering av konferens-och mötesrum samt övriga kontorsytor Diverse administrativa uppgifter Vem är du? För att trivas och lyckas i denna roll tror vi att du har ett genuint intresse för att skapa positiva och professionella möten med människor. Du har en naturlig positiv utstrålning och ser alltid till att möta både medarbetare och besökare med ett leende. Du är en tydlig och ansvarstagande kommunikatör och har förmågan att ta initiativ när det behövs. Vidare har du en proaktiv inställning där du snabbt identifierar vad som behöver göras för att bidra till en smidig och effektiv verksamhet. Vi ser gärna att du har erfarenhet av administrativt arbete och är van vid att hantera olika typer av serviceuppgifter. Krav för tjänsten Talar flytande svenska och engelska Arbetat med service tidigare, gärna i kontorsmiljö Goda kunskaper i Microsoft Office-paketet Avslutad gymnasieutbildning Om Anställning Anställning: Tillsvidare med 6 månaders inledande provanställning Start: 1 september Arbetstider: Måndag till fredag ca kl 08-17, heltid Om Middlepoint Vi vet att ett personligt och positivt bemötande är grunden till en god serviceupplevelse. Med omtanke och värdskap som röd tråd har Middlepoint levererat högklassig arbetsplats- och frontdeskservice sedan starten 2009. Vi är ISO-certifierade inom kvalité (9001), miljö (14001) och arbetsmiljö (45001) och är ett helägt dotterbolag till Coor. Genom noga och omsorgsfullt utvalda medarbetare skapar vi välkomnande miljöer där vi kan hålla fokus på alla detaljer och göra det lilla extra. Hos oss är kunderna mittpunkten. Är du sugen på en utvecklande och riktigt rolig utmaning? Skicka in ditt cv och personliga brev. Följ oss på Instagram för att se mer av vad som händer hos oss: http://instagram.com/middlepoi... Vännerna på Middlepoint!

14 dagar sedan
Sista ansökan:
1 september 2025
Sjuksköterska - Simrishamn
Hirely AB
Grundutbildade sjuksköterskor

Jobbify är en jobbplattform för erfarna kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Om oss På Capio i Simrishamn har vi samlat all vår kunskap under samma tak, vilket gör att vi skapar en stark och kompetent personalgrupp med många års erfarenhet av närsjukvård. Vi är ett härligt gäng på 40 medarbetare som tillsammans gör skillnad för våra ca 9600 listade patienter – idag och genom hela livet. Vårdcentralen har i dag sina nyrenoverade och ljusa lokaler på Simrishamns sjukhus och goda parkeringsmöjligheter för dig som kör bil. Vi har läkarmottagning, sjuksköterskemottagning, distriktssköterskemottagning, astma/kol mottagning, diabetesmottagning, demensmottagning, äldremottagning, blodtrycksmottagning, eget lab, barnmorskemottagning, barnavårdscentral, familjecentral, psykolog, kurator och dietist. Vi har även en stor rehab med fysioterapeuter och en egen bassäng med diverse verksamhet. Din roll Vi behöver nu förstärka vårt team med ytterligare en sjuksköterska. Capio vårdcentral i Simrishamn erbjuder dig att arbeta i en trygg och utvecklande miljö. Hos oss värdesätter vi engagerade medarbetare där vi tillsammans gör skillnad. I rollen som sjuksköterska får du ett omväxlande och stimulerande arbete där du tillsammans med kollegor ansvarar för att ge högkvalitativ vård till våra patienter. Arbetsuppgifterna omfattar självständiga bedömningar och prioriteringar samt rådgivning via telefon, chatt och mottagning. Du möter patienter i alla åldrar och situationer. Arbetet är till stor del självständigt vilken innebär att kunna göra egna bedömningar och fatta egna beslut. Vi arbetar dagligen med rond/sambedömning där du som sjuksköterska tillsammans med läkare och övrig personal gör en medicinsk bedömning av icke akuta patienter. Capio erbjuder dig ett spännande och varierande arbete med möjlighet till utveckling. Då relationsskapande och hög tillgänglighet med låga trösklar är viktiga delar av arbetet, strävar vi hela tiden för en utveckling som ska gagna medborgarna. Vi erbjuder dig Vi erbjuder dig en positiv och utvecklande arbetsplats med tydligt patientfokus. Vår organisation bygger på den lokala enhetens självstyre med engagemang och delaktighet från medarbetare, vilket leder till korta beslutsvägar. Samtidigt finns en större organisation i bakgrunden som ger stöd och möjlighet till utveckling och erfarenhetsutbyte. Dessutom erbjuder vi även följande: • Kollektivavtal • Närvarande chef • Kompetensutveckling, både internt och externt • Friskvårdsbidrag • Frukost varje dag • Nätverk inom ditt område • En inkluderande arbetsplats där vi lär av varandra Om dig Vi söker dig som är legitimerad sjuksköterska med några års erfarenhet, är du legitimerad distriktssköterska är detta meriterande likaså om du har erfarenhet av att arbetat på vårdcentral tidigare. Du är trygg i både person och profession samt har ett patientfokuserat arbetssätt. Du är noggrann i ditt arbete, har förmåga till flexibilitet och kan anpassa tempo och arbetsmetoder efter vad varje situation kräver. Vi värdesätter laganda och förmåga att ta initiativ. Som person är du tydlig och förtroendeingivande samt har god förmåga att strukturera och prioritera. Du är engagerad och noga med att alltid hålla hög kvalitet i ditt arbete. Skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt, vi jobbar med fortlöpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Inför tillsvidareanställningar tillämpar vi alltid provanställning. Varmt välkommen med din ansökan! Publicerat: 2025-06-04 Sista ansökningsdag: 2025-07-06 Vi undanber oss vänligt men bestämt all direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av jobbannonser.

14 dagar sedan
Sista ansökan:
6 juli 2025
Platschef till verkstad
Hirely AB
Övriga chefer inom övrig servicenäring

Jobbify är en jobbplattform för erfarna kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Vi söker dig som är en engagerande ledare med ett starkt fokus på att bygga och utveckla ett sammansvetsat team. Som Platschef får du en nyckelroll där du leder och coachar din personal till framgång, samtidigt som du driver försäljningen och affärsutvecklingen framåt. Du rapporterar till regionchef Stockholm. Euromaster har ständigt säkerhet i fokus och en viktig förutsättning för det är att som ledare skapa en säker och inkluderande arbetsmiljö där alla trivs och kan utvecklas. Med ett skarpt öga för affärer kommer du också att vårda och utveckla våra kundrelationer, samt säkerställa att filialen når sina mål. Om du brinner för att motivera, inspirera och se ditt team utvecklas, då är det här rätt utmaning för dig. Som platschef har du en central roll där du: Driver försäljning och kundrelationer: Ansvarar för att utveckla försäljningen, inklusive merförsäljning, och bygga starka relationer med både lokala och nationella kunder. Leder och utvecklar personal: Har fullt personalansvar, från rekrytering och introduktion till löpande utveckling och coachning. Du säkerställer en trygg och hälsosam arbetsplats i enlighet med gällande lagar och vår ledarskapsmodell, och arbetar aktivt för mångfald och inkludering i teamet. Ansvarar för resultat och drift: Planerar, leder och fördelar arbetet proaktivt för att säkerställa att filialen når sina mål och budget. Du hanterar även viktiga administrativa uppgifter som tidrapporter, inventering och fakturering. I Järfälla servar vi såväl tunga som lätta fordon och erbjuder bilservice, hjulinställning, däckhotell och beredskap. Vi arbetar med en del större kundavtal där du i egenskap av platschef har ett ansvar för dialog, koordinering och uppföljning kring vissa av dessa avtal. Till hjälp har du ett engagerat team i Järfälla som tillsammans bygger upp den kompetens som behövs för att fortsätta kunna leverera bra resultat och nöjda kunder. Låter detta som du, tveka inte att söka. Urval sker löpande.

14 dagar sedan
Sista ansökan:
17 juli 2025