Leg. sjuksköterska - Båstad hemsjukvård
AB Big Care
Grundutbildade sjuksköterskor

Aktuellt Behov Vi söker en legitimerad distriktssköterska /sjuksköterska sommar 2025 med erfarenhet från kommunal hemsjukvård. Körkort är ett krav. Fördel är om man har erfarenhet av dokumentationssystemet Tieto Life Care HSL. Kvalifikationskrav Svenskt sjuksköterskelegitimation Två års dokumenterad yrkeserfarenhet som sjuksköterska Adekvat svenska i tal såväl som skrift Meriterande  Tidigare anställning som hyr-sjuksköterska Specialisering Du som söker bör vara trygg i din yrkesroll samt ha lätt för att anpassa dig till nya arbetssituationer och rutiner.

72 dagar sedan
Sista ansökan:
15 augusti 2025
Maskinoperatör 2-skift - Torekov
Processbemanning Svenska AB
Maskinoperatörer, farmaceutiska produkter

Är du en tekniskt lagd person med arbetserfarenhet inom produktion? Är du intresserad av att jobba inom den medicintekniska branschen? Om tjänsten: Vi söker dig som vill arbeta som maskinoperatör hos vår kund i Torekov, strax utanför Ängelholm. Arbetsuppgifterna innefattar montering av färdigproducerade detaljer, maskinskötning, materialpåfyllning, samt inställning och omställning av maskiner. Du kommer även att kontrollera förpackningar och bipacksedlar. Dokumentation på både svenska och engelska ingår i arbetet. Tjänsten är på heltid med 2-skift, och start sker enligt överenskommelse. Vem är du? Som person har du ett stort intresse för teknik och besitter ett noggrant tillvägagångssätt. Du har lätt för att sätta dig i nya arbetsuppgifter, har ett genuint intresse för produktion och besitter god samarbetsförmåga. Du är strukturerad och ser möjligheter i ditt arbete och vill arbeta proaktivt för en välfungerande drift. Krav för tjänsten: Rök- och snusfri Datorvana/tekniskt lagd Körkort och tillgång till bil Erfarenhet av att jobba i produktion/lager God förståelse i svenska och engelska både tal och skrift Meriterande: Erfarenhet av extrudering eller formsprutning Erfarenhet av läkemedelsindustrin och arbete i renrum Truckkort A+B Ansökan Varmt välkommen med din ansökan via ansökningslänk nedan! Ansökningarna behandlas löpande och konfidentiellt. Observera att vi ej har möjlighet att behandla ansökningar som inkommer via mail eller andra kanaler. Vid frågor om tjänsten når du oss under vardagar, kl. 08-17 på 042-21 02 99. Läs gärna mer om oss på www.processbemanning.se.

73 dagar sedan
Sista ansökan:
1 oktober 2025
Maskinoperatör 2-skift - Torekov
Processbemanning Svenska AB
Maskinoperatörer, farmaceutiska produkter

Är du en tekniskt lagd person med arbetserfarenhet inom produktion? Är du intresserad av att jobba inom den medicintekniska branschen? Om tjänsten: Vi söker dig som vill arbeta med montering hos vår kund i Torekov, strax utanför Ängelholm. Arbetsuppgifterna innefattar montering av färdigproducerade detaljer, maskinskötning, materialpåfyllning, samt inställning och omställning av maskiner. Du kommer även att kontrollera förpackningar och bipacksedlar. Dokumentation på både svenska och engelska ingår i arbetet. Tjänsten är på heltid med 2-skift, och start sker enligt överenskommelse. Vem är du? Som person har du ett stort intresse för teknik och besitter ett noggrant tillvägagångssätt. Du har lätt för att sätta dig i nya arbetsuppgifter, har ett genuint intresse för produktion och besitter god samarbetsförmåga. Du är strukturerad och ser möjligheter i ditt arbete och vill arbeta proaktivt för en välfungerande drift. Krav för tjänsten: Rök- och snusfri Datorvana/tekniskt lagd örkort och tillgång till bil Erfarenhet av att jobba i produktion/lager God förståelse i svenska och engelska både tal och skrift Meriterande: Erfarenhet av extrudering eller formsprutning Erfarenhet av läkemedelsindustrin och arbete i renrum Truckkort B1 Ansökan Varmt välkommen med din ansökan via ansökningslänk nedan! Ansökningarna behandlas löpande och konfidentiellt. Observera att vi ej har möjlighet att behandla ansökningar som inkommer via mail eller andra kanaler. Vid frågor om tjänsten når du oss under vardagar, kl. 08-17 på 042-21 02 99. Läs gärna mer om oss på www.processbemanning.se.

78 dagar sedan
Sista ansökan:
26 september 2025
Personal till tennisveckorna i Båstad, 6-20 juli
Eventpersonal i Sverige AB
Informatörer, kommunikatörer och PR-specialister

Eventpersonal.se är en tjänst för rekrytering av personal till alla typer av events. Vi rekryterar informatörer, värdinnor, demonstratörer, samplare, säljare och produktionsledare. Här kommer information om ett event i Båstad, 6-20 juli. Vår kund är en av huvudsponsorerna till Tennisveckorna i Båstad och behöver hjälp av eventpersonal på plats för att ha hand om flera av deras aktiveringar. Vi ser gärna att du jobbat med event, service, försäljning eller liknande innan. Dag, datum och tid: Söndag 6 juli - Söndag 20 juli Arbetstiderna är varierande mellan 9-18.00 Lön: från 150kr/h (ink OB och semesterersättning) Om du kan och vill jobba så ansöker du på följande vis: 1. Maila med rubriken "Tennis Båstad -25" till [email protected] 2. Skriv vad du gjort tidigare inom event och och service med annan relevant bakgrund 3. Bifoga CV och ett nytaget foto 4. Skriv ditt aktuella mobilnummer 5. Motivera varför detta uppdrag skulle passa dig och beskriv din tillgänglighet Om du inte redan finns registrerad som personal på vår hemsida, så lägg gärna upp en profil. Då kommer vi att kontakta dig gällande framtida jobbförfrågningar direkt via mail. Ansök direkt då vi tillsätter tjänsten snarast.

80 dagar sedan
Sista ansökan:
20 juli 2025
Servispersonal till Båstad
Restaurang Assistans i Skandinavien AB
Hovmästare och servitörer

Vi söker nu servispersonal till vårt team i Båstad. Är du serviceinriktad med en passion för gästservice? Då kan du vara den vi letar efter! Om rollen - Servispersonal i BåstadSom servispersonal hos oss har du en viktig roll i att ge våra gäster en oförglömlig upplevelse. Du arbetar i ett sammansvetsat team där gemensamt mål är att överträffa gästers förväntningar och skapa minnesvärda stunder. Nyckelansvar - Servispersonal Ge exceptionell service och säkerställa en positiv gästupplevelse Arbeta med servering av mat och dryck samt hantering av beställningar Bidra till en effektiv och smidig drift på restauranggolvet Säkerställa att alla gästernas behov tillgodoses snabbt och vänligt Uppmärksamma och hantera specialbeställningar eller dieter proaktivt Kvalifikationer och Kompetenser Utmärkt kommunikationsförmåga och förmåga att arbeta i team Erfarenhet inom servicebranschen är meriterande Hög stresstålighet och förmåga att hantera snabba förändringar Flytande kunskaper i svenska eller engelska Flexibilitet och en positiv attityd Körkort är en stor merit Fördelar med att arbeta hos oss Välkomnas till ett engagerat och samarbetsinriktat team Arbeta i de vackra och inspirerande omgivningarna i Båstad Möjligheter till personlig och yrkesmässig utveckling Dra nytta av attraktiva förmåner och en öppen företagskultur Arbetstid och anställningsvillkor Vi erbjuder både deltids- och heltidsanställningar beroende på dina behov. Arbetstiden kan anpassas för att passa dina personliga åtaganden. Lön fastställs individuellt enligt kollektivavtal. Varför välja att jobba hos oss? Inspiration och erfarenhet: Utveckla dina färdigheter i en professionell miljö som erbjuder stor variation och utmaningar. Flexibilitet: Anpassa ditt schema för att balansera arbete och fritid. Gemenskap: Delta i våra sociala aktiviteter och bygg långvariga relationer med kollegor. Friskvårdsförmåner: Vi erbjuder förmånliga förmåner, inklusive rabatterade träningskort och hotellvistelser. Stabila arbetsvillkor: Med vårt kollektivavtal garanterar vi trygghet med försäkring, pension och semesterersättning. Restaurang Assistans är Nordens ledande bemanningsföretag inom besöksnäringen. Med över 20 års erfarenhet och flera kontor i de nordiska huvudstäderna arbetar vi med de mest framstående arbetsgivarna i branschen.

86 dagar sedan
Sista ansökan:
18 september 2025
Kock sommarjobb
Rasta Sverige AB
Kockar och kallskänkor

Rasta Hallandsåsen är en anläggning som ingår i den välkända Rasta kedjan med 30 mötesplatser runt om i Sverige där vi driver Restaurang, butik & hotellverksamhet. Här på Rasta Hallandsåsen har vi en restaurang med fokus på svensk husmanskost, ett hotell samt en välsorterad trafik butik som drivs under varumärket OKQ8. ArbetsbeskrivningVi letar efter en stresstålig och engagerad kock som kan bidra till att göra vår verksamhet på Rasta till en succé under sommarsäsongen.. Du kommer tillsammans med de övriga i teamet att ha nyckelrollen i att säkerställa att våra besökare får en smakfull och minnesvärd upplevelse genom kvalitativa måltider och utmärkt service. Arbetsuppgifter Planera och förbereda måltider med hög kvalitet och noggrannhet. Upprätthålla en ren och organiserad arbetsmiljö för effektiv och säker matlagning. Du förbereder och tillagar måltider av hög kvalitet. Arbetar tillsammans med övrig kökspersonal för att säkerställa en smidig och effektiv lunch-/middagsservering. Kvalifikationer och Erfarenhet Erfarenhet från professionellt kök – Tidigare arbete som kock, gärna inom svensk husmanskost. Stresstålig och effektiv – Van vid att hantera högt tempo och arbeta under tidspress. Kunskap om livsmedelshantering och hygien – God förståelse för säker matlagning och HACCP-rutiner. Självgående och ansvarsfull – Förmåga att arbeta självständigt och ta ansvar för ditt arbetsområde. Goda kunskaper inom köksekonomi – Förståelse för råvarukostnader, svinnhantering och effektiv köksdrift. Arbetstid och FörmånerAnställningsform: Säsongsanställning. Arbetstid: Varierande timmar, inklusive helger och kvällar. Lön: Enligt kollektivavtal. Tillträde: Enligt överenskommelse. AnsökningsprocessSök tjänsten redan idag! Vi behandlar ansökningar fortlöpande och ser fram emot att höra från dig. För frågor eller mer information om rollen, kontakta

86 dagar sedan
Sista ansökan:
18 september 2025
Kock till Båstad
Restaurang Assistans i Skandinavien AB
Köksmästare och souschefer

Vi letar efter en engagerad och skicklig kock som vill vara med och skapa kulinariska upplevelser i vårt team i Båstad. Är du den vi söker? Jobböversikt - KockSom kock hos oss får du vara en del av ett kreativt och dynamiskt team i Båstad. Du kommer att bidra med dina matkunskaper för att förverkliga exceptionella middagsupplevelser och sätta vårt kök på kartan i vackra omgivningar. Ansvarsområden inom matlagning Utveckla och förbereda menyer med ett fokus på hållbara ingredienser Tillaga rätter som är både smakrika och visuellt tilltalande Arbeta nära med köksteamet för att säkerställa effektiv och smidig köksverksamhet Säkerställa att alla säkerhets- och hygienstandarder efterlevs noggrant Egenskaper och kvalifikationer Flera års erfarenhet i ett professionellt kök En passion för matkonst och kreativitet i arbetet Kapabel att arbeta i ett dynamiskt, ofta stressigt, arbetsklimat Utmärkt förmåga att kommunicera och samverka i en lagmiljö Tycker om att arbeta i olika miljöer och uppskattar flexibilitet Kunna kommunicera effektivt på svenska eller engelska Körkort är en fördel Fördelar med att arbeta hos oss Delta i ett kreativt och hängivet team Verka i vackra, natursköna omgivningar i närheten av stranden Utveckla din expertis genom att experimentera med ingredienser och rätter Dra nytta av attraktiva förmåner och en inkluderande kultur Arbetstid och typ av anställning Vi erbjuder flexibla deltids- och heltidspositioner, perfekt för dig som studerar eller har andra åtaganden. Lön baseras individuellt enligt kollektivavtal. Varför ska du jobba på Restaurang Assistans? Att jobba hos oss är framförallt väldigt roligt! Vem vill inte ha hundratals härliga kollegor och möjlighet att jobba på massor av spännande arbetsplatser? Erfarenhet - Hos oss får du snabbt erfarenheter som annars tar flera år att uppnå. Jobba på allt från en till 30 olika arbetsplatser, hos oss finns alla möjligheter! Lär känna nya branschkollegor och skaffa dig ett brett nätverk i branschen! Flexibelt schema - Jobba eller vara ledig? Hos oss får du sms-förfrågningar och väljer själv hur mycket, när och vart du vill jobba. Vi erbjuder både heltid, deltid och extraanställningar! Personalaktiviteter - Få vänner för livet! Vi hittar på massa kul tillsammans för att stärka gemenskapen och visa vår uppskattning. Friskvård och förmåner – Vi erbjuder alla våra anställda oavsett anställningsgrad rabatterade träningskort. Vi erbjuder även rabatt på hotellvistelser i hela Norden! Utbildning - Flera gånger per år anordnar vi utbildningar på olika nivåer. Vi har också ett samarbete med externa parter, bl.a. Restaurangakademien. Trygga och bra villkor med kollektivavtal - Hos oss ingår allt, försäkring, pension och semesterersättning. Dessutom så får du en konkurrenskraftig lön samt tillägg för obekväma arbetstider. Mer om oss RestaurangAssistans är Nordens ledande bemanningsföretag inom besöksnäringen. Vi har funnits i över 20 år och har kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Oslo. Vi bemannar, rekryterar och outsourcar till hotellkedjor, stjärnkrogar, företagsrestauranger, kommuner, konferensanläggningar, cateringföretag och stora Arenor. Våra ledord är effektivitet, kvalitet, flexibilitet och omtanke.

86 dagar sedan
Sista ansökan:
18 september 2025
Serveringspersonal med erfarenhet till Bjärehalvön
Restaurang Assistans i Skandinavien AB
Hovmästare och servitörer

Är du en erfaren serveringspersonal med passion för service och söker en spännande möjlighet? Vi på RestaurangAssistans behöver just dig för att förstärka vårt team på Bjärehalvön! Beskrivning av rollenVi letar efter en självgående och serviceinriktad person som kan leverera exceptionell service till våra gäster. Du kommer att arbeta i en dynamisk och snabb arbetsmiljö, där vi erbjuder anställning för enstaka dagar. Arbetsuppgifter Hantering av servering vid olika evenemang och restauranger Kommunikation med gäster för att säkerställa en fantastisk upplevelse Samarbete med andra kollegor för att uppnå bästa möjliga service Upprätthållande av hygien- och säkerhetsstandarder Krav och kvalifikationer Minst ett års erfarenhet av servering i restaurang med eget bordsansvar och betalning Stark förmåga att hantera stressiga situationer och hålla en positiv attityd God kommunikationsförmåga och förmåga att arbeta i team Kunskap i svenska & engelska Flexibel och tillgänglig för arbete under vardagar, helger och röda dagar Vad vi erbjuder En inspirerande arbetsmiljö med möjlighet att arbeta på spännande evenemang Flexibla arbetstider och möjlighet att anpassa ditt schema efter behov Stark teamkänsla med stöd och möjlighet till nätverkande inom branschen Personalrabatter och förmåner inom hotell och restaurangsektorn Professionell utveckling och utbildningar för att främja din karriär En trygg anställning med konkurrenskraftig lön genom kollektivavtal Om RestaurangAssistans RestaurangAssistans är Nordens ledande bemanningsföretag inom besöksnäringen. Med över 20 år i branschen erbjuder vi bemanning och rekrytering till hotell, restauranger och evenemang. Vi strävar alltid efter att leverera kvalitet och service i världsklass. Vänligen notera att vi endast accepterar ansökningar via formulär på vår hemsida. Vi ser fram emot att välkomna dig till vårt team och hoppas på en fantastisk säsong tillsammans under 2025!

93 dagar sedan
Sista ansökan:
11 september 2025
Serveringspersonal med erfarenhet till Bjärehalvön
Restaurang Assistans i Skandinavien AB
Hovmästare och servitörer

Är du en erfaren serveringspersonal med passion för service och söker en spännande möjlighet? Vi på RestaurangAssistans behöver just dig för att förstärka vårt team på Bjärehalvön! Beskrivning av rollenVi letar efter en självgående och serviceinriktad person som kan leverera exceptionell service till våra gäster. Du kommer att arbeta i en dynamisk och snabb arbetsmiljö, där vi erbjuder anställning för enstaka dagar. Arbetsuppgifter Hantering av servering vid olika evenemang och restauranger Kommunikation med gäster för att säkerställa en fantastisk upplevelse Samarbete med andra kollegor för att uppnå bästa möjliga service Upprätthållande av hygien- och säkerhetsstandarder Krav och kvalifikationer Minst ett års erfarenhet av servering i restaurang med eget bordsansvar och betalning Stark förmåga att hantera stressiga situationer och hålla en positiv attityd God kommunikationsförmåga och förmåga att arbeta i team Kunskap i svenska & engelska Flexibel och tillgänglig för arbete under vardagar, helger och röda dagar Vad vi erbjuder En inspirerande arbetsmiljö med möjlighet att arbeta på spännande evenemang Flexibla arbetstider och möjlighet att anpassa ditt schema efter behov Stark teamkänsla med stöd och möjlighet till nätverkande inom branschen Personalrabatter och förmåner inom hotell och restaurangsektorn Professionell utveckling och utbildningar för att främja din karriär En trygg anställning med konkurrenskraftig lön genom kollektivavtal Om RestaurangAssistans RestaurangAssistans är Nordens ledande bemanningsföretag inom besöksnäringen. Med över 20 år i branschen erbjuder vi bemanning och rekrytering till hotell, restauranger och evenemang. Vi strävar alltid efter att leverera kvalitet och service i världsklass. Vänligen notera att vi endast accepterar ansökningar via formulär på vår hemsida. Vi ser fram emot att välkomna dig till vårt team och hoppas på en fantastisk säsong tillsammans under 2025!

101 dagar sedan
Sista ansökan:
24 augusti 2025
Farmaceut
Apoteket AB
Apotekare

Vi är din perfekta match! Har du intresse för området farmaci i kombination med rådgivning? Då har vi en match! Nu har vi en möjlighet för dig som engagerad farmaceut att bli en del av vårt team på apoteket Entré Båstad. Vi söker efter dig som har förmågan att se till varje individs behov och som med service och omtanke har ambitionen att bygga långsiktiga relationer med våra kunder. Om rollenSom farmaceut på Apoteket Entré Båstad kommer du att spela en central roll i att tillgodose våra kunders behov av rådgivning och produkter inom läkemedel och hälsa. Apoteket Båstad Entré ligger i utkanten av Båstad där du i nära anslutning till apoteket hittar bl.a. Willys, lager157 samt friskis och svettis. Apoteket är klassat som mellanstort apotek och vi som jobbar här är tre anställda, två farmaceuter och en tekniker. De flesta av oss har lång och stadig karriär inom apoteksbranschen. Vi är verkligen ett sommarapotek, där vi under tennisveckorna samt andra helgdagar har störst kundflöde och resterande månader är det mer jämnt fördelat. Nu söker vi efter en till stjärna! Precis som du förväntas bygga en långsiktig relation med dina kunder vill vi göra det samma med dig. Vi stöttar dig i din karriär - som farmaceut på Apoteket kan du utvecklas i roller som t ex läkemedelsansvarig, säljledare, specialistapotekare eller varför inte en roll som apotekschef? Dina huvudsakliga arbetsområden Arbeta aktivt i dina kundmöten för att skapa mervärde genom rådgivning och sambandsförsäljning Bidra till att vi når våra mål gällande patientsäkerhet, kvalitet och försäljning Aktivt bidra till att stärka ditt team genom att dela med dig av både kunskaper och erfarenheter Hålla dig uppdaterad på våra kampanjer och bidra till att vi når framgång i dem Hålla dig uppdaterad och påläst om nytt sortiment för bästa kundvård Bidra med idéer och initiativ för att utveckla vår verksamhet till ett apotek som blir ett självklart val för våra kunder Dina kompetenserFör den här tjänsten söker vi dig som är legitimerad receptarie eller apotekare med ett genuint intresse för farmaci och läkemedelsanvändning. Du är serviceinriktad med ett genuint intresse för kundmöten och har erfarenhet av att arbeta med rådgivande försäljning Du är lösningsorienterad vilket innebär att du både ser och agerar på utmaningar som uppstår Du har god samarbetsförmåga där du bidrar att skapa ett välfungerande team Du håller dig uppdaterad på omvärldsförändringar kopplade till farmaci- och läkemedelsfrågor Du har erfarenhet av att arbeta med omtänksam merförsäljning ur ett serviceperspektiv När det känns rätt Fundera inte för länge. Låt oss i stället berätta om rollen och om verksamheten så kan du sen avgöra om det känns rätt för dig. Ansök nu! Vi vill att din ansökan består av ditt CV samt svar på våra urvalsfrågor. Du behöver alltså inte skicka med ett personligt brev. Urvalsfrågorna hjälper oss att bättre förstå din erfarenhet och dina kvalifikationer för den aktuella rollen och öka vår träffsäkerhet. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Arbetstiderna för denna tjänst ligger inom ramen för det lokala apotekets öppettider: vardagar 10:00-18:00 och lördagar 10:00-15:00. Välkommen till Apoteket!

101 dagar sedan
Sista ansökan:
12 juli 2025