Vikarie sökes: Socialpedagog / Behandlingsassistent till stödboenden inom socialpsykiatri och beroende – Slagsta & Vinsta/Vällingby iBehandling24-7 AB iBehandling24-7 AB söker engagerade vikarier till våra stödboenden i Slagsta och Vinsta/Vällingby. Vi vänder oss till vuxna personer med psykisk ohälsa och beroendesyndrom, och arbetar med individanpassat stöd i trygga och respektfulla miljöer. Om tjänsten Som vikarie hos oss arbetar du i nära samarbete med våra boende och kollegor. Du bidrar med struktur, trygghet och vägledning i vardagen – och stödjer varje individ i deras väg mot ökad självständighet. Tjänsten innebär även sovande jour enligt schema. Dina arbetsuppgifter inkluderar: Vardagligt och psykosocialt stöd enligt genomförandeplan Motiverande samtal och återhämtningsinriktat arbete Dokumentation och samverkan med interna och externa aktörer Ansvar för boendemiljön och daglig struktur Vi söker dig som har: Erfarenhet av arbete inom socialpsykiatri och/eller beroendevård Utbildning som socialpedagog, behandlingsassistent eller motsvarande B-körkort (ett krav för tjänsten) Goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift Flexibilitet, empati och professionellt förhållningssätt Förmåga att arbeta både självständigt och i team Meriterande: Kunskaper i MI, ESL, återhämtningsinriktade metoder Erfarenhet av LVM-, SoL- eller HSL-insatser Om anställningen: Anställningsform: Timanställning vid behov, med möjlighet till längre vikariat Placering: Stödboenden i Slagsta och Vinsta/Vällingby Arbetstid: Dag, kväll och sovande jour Ansökan Välkommen att skicka CV och personligt brev till [email protected]. Urval sker löpande – vänta inte med din ansökan! Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.
Hej Vi söker universella snickare arbetare, Raimio Bygg AB, vi har tio års erfarenhet inom byggbranschen och vi erbjuder tjänster personaluthyrning inom nybygge, Altan, Garage, Gips och tak i alla storlekar. Vårt företag startade år 2013 i Litauen och gick över till ett svensk företag år 2022. Vi arbetar i Södertälje och Stockholm. Vi är underleverantörer vänligen kontakta oss!
OBS! Vi tar endast emot ansökningar via ansökningslänken och kan inte garantera att vi läser din ansökan om du skickar den på mejl. Aksab Kemi Sverige AB är ett svanenmärkt företag inom kemteknik med system för disk, rengöring och hygien. Vår verksamhet innefattar produktion, försäljning och distribution av kemitekniska produkter. Utöver det erbjuder vi även försäljning och service av maskiner. Bland våra kunder finns restauranger & storkök, tvätterier och bilverkstäder. Företaget har idag 14 anställda och vi vill bli fler! Just nu söker vi en junior administrativ assistent till vårt huvudkontor i Tumba. Vi söker dig som är tidigt i karriären och vill lära dig ett yrke och utvecklas hos oss. Som administrativ assistent kommer du bland annat att: Hantera ordermottagning via telefon och mail Registrera och administrera ordrar i VISMA/SPCS Skapa offerter, hantera fakturering och boka frakter Utföra inköp och hantera administrativa kontorsuppgifter såsom utskrifter och posthantering Koordinera säljmöten och sköta kundkontakt Önskad profil: Erfarenhet av att arbeta mot kunder via telefon och mail Någon form av erfarenhet att arbeta i ordersystem/affärssystem, gärna VISMA/SPCS Mycket god datorvana och erfarenhet av Microsoft Office-paketet Goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift Vi söker dig som: Är strukturerad och noggrann; Eftersom du ansvarar för orderflödet är det viktigt att du kan arbeta metodiskt och hålla ordning på detaljer. Har en god kommunikativ förmåga; Du kommer att ha daglig kontakt med kunder, säljare och lagerpersonal, vilket kräver tydlighet och lyhördhet. Övrigt: Start: Omgående Arbetstider: Heltid, kontorstider Placering: Tumba, Botkyrka Anställningsform: Provanställning 6 månader, därefter tillsvidare Rekryteringen görs i samarbete med Tillväxt Botkyrka. Urvalet sker löpande och dina svar på ansökningsfrågorna ligger till grund för bedömning av din ansökan. På grund av hur annonsplattformen är uppbyggd kan Tillväxt Botkyrka stå som arbetsgivare, men tjänsten som beskrivs ovan är alltid hos Aksab Kemi Sverige AB. Arbetsgivaren får rekryteringsstöd av Tillväxt Botkyrka för att hitta just dig!
Är du en engagerad och erfaren pedagog med ett stort hjärta för elever i behov av särskilt stöd? Vill du vara med och starta upp en mindre grupp för elever som ibland behöver ett mindre sammanhang? Vill du göra skillnad på riktigt? Då kan du vara den vi söker! Om tjänsten Vi på Botkyrka Friskola söker en legitimerad förskollärare eller lärare för årskurs F–3 till läsåret 25/26. Tjänsten innebär arbete i förskoleklass med särskilt ansvar för att organisera och leda en mindre undervisningsgrupp för elever med behov av särskilt stöd – i synnerhet elever inom NPF. Du kommer att arbeta nära kollegor i vårt trevliga arbetslag, men med ett särskilt fokus på att skapa en anpassad och trygg lärandemiljö för de elever som behöver det mest både under skoldagen och under fritidsverksamheten. Det är därför viktigt att du har god kunskap om och erfarenhet av att arbeta med barn inom NPF, samt har ett inkluderande och lågaffektivt förhållningssätt. Vi söker dig som: Är legitimerad förskollärare eller lärare F–3 Har gedigen erfarenhet av att arbeta med elever inom NPF Har god förmåga att skapa struktur och trygghet i mindre undervisningsgrupper Har ett professionellt, lösningsfokuserat och samarbetsinriktat arbetssätt Trivs med att arbeta i en liten skola där nära relationer och elevfokus står i centrum Tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Om oss Botkyrka Friskola är en mindre skola där varje elev blir sedd. Vi arbetar medvetet med trygghet, delaktighet och goda relationer som grund för lärande. Hos oss får du möjlighet att arbeta nära kollegor och elever i en miljö där din kompetens verkligen gör skillnad.
Vi söker en chaufför för ett nytt uppdrag. Vi på Alexis Bud & Transport AB jobbar som underleverantör och utför transporter åt vår kunder i Tumba. Du som söker denna tjänst kommer att köra ut varor till kunder i hela Storstockholm samt lasta/lossa, hantering av fraktsedlar, handdator och kundbemötande. Arbetsdagen börjar och slutar i Tumba. Vi söker en chaufför med C-Körkort för att utföra olika transporter i Storstockholm. Tjänsten erbjuder timanställning eller heltidsanställning, man kommer att behöva jobba mer eller mindre vissa dagar i veckan. Arbetstider är: kl 07:30 - 16:30 Arbetet innebär leveranser till olika kunder i hela Storstockholm. Du som söker detta arbete ska ha: - C-körkort - YKB - Digitalt färdskrivarkort - ADR (Merit) - Erfarenhet av distributionsarbete med lastbil - God lokalkännedom i hela Stockholm Du som söker ska vara serviceinriktad, stresstålig, samt behärskar det svenska språket i tal och skrift.
Solidmarr är ett litet och personligt byggföretag som levererar tjänster inom mark och anläggning samt till- och ombyggnationer åt framförallt privatpersoner. Vi särskiljer oss genom att alltid ha en tät dialog med våra kunder och kan lösa de flesta av våra kunders behov. Vi tror på att ärlighet & förtroende; långsiktiga relationer är en nyckel i vår verksamhet. Företaget har sitt säte i Botkyrka men utför arbete i hela Storstockholmsområdet. Just nu vill vi växa och söker Hantverkare till befintliga arbetslag samt till ett nytt arbetslag. Hos oss får du en möjlighet att arbeta med en stor variation av arbetsuppgifter och möjligheter att växa tillsammans med företaget. Som Hantverkare kommer du bland annat: Arbeta med mark & anläggningsarbete bl.a; dränering, plattarbete, dragning & etablering av enskilda avlopp Arbeta med snickeri bl.a; montera kök, kakel, golv, bygga trall, takarbeten samt viss platsbyggd finsnickeri Ansvarar för att tidsrapportera - utöver det är det väldigt lite administration Du arbetar i arbetslag på tre personer. Vi har nolltolerans för att utrycka fördomar i företaget, det är viktigt alla på företaget ska känna sig välkomna och att våra kunder blir behandlade med respekt. Krav: Tidigare erfarenhet av en liknande roll inom byggbranschen Gärna en mångsysslare inom hantverk & snickeri Kommunicera på Svenska och polska B- körkort Vi söker dig som är: Kommunikativ & Ärlig; Eftersom vi har kunden i fokus måste du lätt kunna förmedla hur det går i arbetet. Självständig & Problemlösare; Eftersom du tillsammans med ditt team ska veta vad som ska göras varje dag. I de jobben vi tar oss an behövs det ofta anpassas löpande, att ha lätt att hitta lösningar på ett smidigt sätt ger ett stort värde för kunden. Meriterande om du: Yrkesbevis i ditt yrke BKR Våtrumscertifikat Erfarenhet av att köra diverse maskiner Övrigt: Start: Omgående Arbetstider: 7 - 16 Placering: Ute på byggen i Storstockholmsområdet Anställningsform: Timanställning Anställning kan ev. ske i Swedarr som är dotterbolag till Solidmarr Rekryteringen görs i samarbete med Tillväxt Botkyrka. Urvalet sker löpande och dina svar på ansökningsfrågorna ligger till grund för bedömning av din ansökan.
Vill du vara med och göra skillnad? 19 916 elever klarade inte grundskolan i Sverige läsåret 2023/2024. Det finns skolor där 7 av 10 elever inte når gymnasiebehörighet. På den ideella Stiftelsen Läxhjälpen bidrar du med din kompetens och ditt engagemang för att få fler elever att uppnå behörighetskraven med självförtroende inför framtiden. Nu söker vi nya läxhjälpare i Botkyrka inför höstterminen! Vi söker dig som är intresserad av ett betalt extrajobb och samtidigt vill göra en konkret samhällsinsats. Tjänsten är en timanställning på eftermiddagar/kvällar och innebär i korthet att vara läxhjälpare efter skoltid på en av våra samarbetsskolor. Hos oss arbetar du i team om tre läxhjälpare där ni alla är högskolestuderande. Du får utbildning i, och arbetar utifrån, vårt strukturerade arbetssätt. Varje läxhjälpsgrupp består av 15 elever och tillsammans med dina kollegor ansvarar du för att planera, genomföra och följa upp arbetet. Som läxhjälpare kan du antingen jobba som ordinarie läxhjälpare eller inhoppare. Som ordinarie läxhjälpare jobbar du 6/h i veckan fördelat på två schemalagda eftermiddagar/kvällar (möjlighet till extra inhopp finns). Som inhoppare jobbar du då ordinarie läxhjälpare är ledig eller sjuk. Arbetet utförs efter skoltid i skolans lokaler. Vi söker dig som: -Är universitets-, högskolestuderande eller yrkeshögskolestuderande -Har en pedagogisk förmåga och kan kommunicera och skapa relationer med barn och unga. -Är lösningsorienterad, initiativtagande och kan arbeta utifrån vårt strukturerade arbetssätt och metod. -Har bred grundläggande ämneskompetens samt god studieteknik. -Delar Stiftelsen Läxhjälpens värderingar och vision om ett samhälle där alla barn växer upp med förutsättningar att klara skolan och forma sin egen framtid. Då jobbet innebär arbete med barn lägger vi stor vikt vid personlig lämplighet. Uppvisande av utdrag ur polisens belastningsregister för arbetsgivaren är ett lagstadgat krav för att arbeta med barn och ungdomar. Om oss Skillnaderna mellan skolor, var du bor, var du kommer från och vad dina föräldrar jobbar med avgör i allt större utsträckning hur stor sannolikheten är att du klarar skolan. Stiftelsen Läxhjälpen är en icke-vinstdrivande stiftelse som verkar där det behövs som allra mest. Läxhjälpen är gratis för eleverna och läxhjälparnas löner finansieras genom stöd från näringsliv, stiftelser och offentlig sektor. Läxhjälpen är en konkret insats som angriper ett av Sveriges största problem idag - att allt fler unga inte klarar skolan och riskerar att hamna utanför samhället. Noga utvalda, avlönade, högskolestudenter hjälper ungdomar med studierna två kvällar i veckan och är samtidigt positiva förebilder och mentorer. Vi har sedan starten 2007 arbetat fram ett strukturerat arbetssätt och ett tydligt mål - betygen ska höjas och eleverna nå vidare till gymnasiet. Vi finns idag i över 100 skolor i bland annat Stockholm, Södertälje, Västerås, Norrköping, Göteborg, Landskrona, Malmö, Umeå, Sundsvall, Uppsala, Gävle och Mora. Gilla oss på Facebook: www.facebook.com/laxhjalpen Följ oss på LinkedIn: http://www.linkedin.com/company/stiftelsen-l-xhj-lpen http://www.laxhjalpen.se
Klocktillverkaren Epoch Stockholm AB söker Marknads och Försäljnings-assistent. Epoch Stockholm AB / Halda Watch Co Epoch Stockholm AB – en av Sveriges mest erfarna klocktillverkare som befinner sig i en expansiv fas söker en Försäljnings- och marknadsassistent. Bolaget tillverkar och säljer armbandsur inom mid range till high end-segmentet både i Sverige och internationellt. Vi driver egen butik i form av Watches of Scandinavia i Gamla Stan och står inför en spännande framtid med lanseringar av flera nya produktmodeller under varumärkena Epoch Stockholm och Halda. Besök gärna på www.epoch.se samt www.haldawatches.com för information om bolaget samt våra produkter. Vi söker nu en person som kommer att jobba nära Verksamhetsansvarig samt övriga teamet. Du kommer i huvudsak att arbeta med att säkerställa att produkter når sina respektive kunder på ett effektivt och kvalitativt sätt. Det innebär att planera, organisera och övervaka distributionen, inklusive logistik samt order och lagerhantering. Övriga arbetsuppgifter: Digital marknadsföring: Hantera digitala kanaler, som sociala medier och digital annonsering. Innehållsproduktion: Utveckla idéer och koncept samt skapa innehåll för sociala medier. Kundkontakt: Arbeta med att hantera kundrelationer och kundtjänstfrågor. Du som söker är noggrann, ansvarsfull, målinriktad och har hög arbetsmoral. Du kan prestera resultat under tidspress. Datorvana, goda kunskaper i det svenska och engelska språket är krav då många kontakter sker över telefon samt e-mail och det är viktigt att all dokumentation är korrekt och tydlig. Det viktigaste är inte vad du har gjort tidigare utan vi ser hellre att vi hittar rätt person som vill vara med och utvecklas tillsammans med oss. Vi håller ett högt tempo och anser att man kommer långt med en positiv grundinställning och en ambition att växa tillsammans med bolaget. Arbetsplatsen är lokaliserad på företagets kontor och service-center i Tullinge, strax söder om Stockholm (10 minuters promenad från buss/pendeltåg). Välkommen att höra av er till [email protected] med CV och personligt brev eller om ni har några frågor.
OBS! Vi tar endast emot ansökningar via ansökningslänken och kan inte garantera att vi läser din ansökan om du skickar den på mejl. VS Stockholm är ett nytt bolag med välrenommerat rykte, som arbetar med service och entreprenad i hela Storstockholm. Vi erbjuder professionella VVS-lösningar för såväl privatpersoner som företag. Idag är vi ett sammansvetsat gäng på 5 personer som ställer upp för varandra, är professionella och har mycket kul tillsammans. Vi expanderar och söker nu en erfaren servicemontör som vill arbeta självständigt i en roll med frihet under ansvar. Tjänsten är en heltidstjänst med start enligt överenskommelse. Du utgår hemifrån och arbetar självständigt ute på uppdrag med en fullt utrustad servicebil som kontoret har förberett. Arbetsledaren skickar ut uppdrag i förväg och finns tillgänglig för stöd och samordning vid behov. Som servicemontör kommer du bland annat: Utföra sedvanliga VVS-arbeten inom både service och entreprenad. Läsa och tolka arbetsbeskrivningar och ritningar. Säkerställa korrekt utförande enligt specifikationer. Självständigt hantera ombyggnationer, granska ritningar från kund och säkerställa korrekt utförande enligt specifikationer. Dokumentera arbetet med bilder i vår app samt föra timdagbok. Köra till grossist för materialinköp vid behov. Ansvarsområden Du ansvarar för att hålla ordning i din servicebil, följa våra rutiner för dokumentation och ha ett professionellt bemötande i alla kundkontakter. Du representerar VS Stockholm ute på fältet och är en viktig del i att våra projekt håller hög kvalitet och punktlighet. Önskad Profil: 5 års erfarenhet av VVS-arbete. Gymnasial VVS-utbildning eller motsvarande erfarenhet. B-körkort. Ritningskunskap. Goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift. Vi söker dig som... ...är självgående och ansvarstagande, med god materialkännedom och ett öga för ordning och reda. Du trivs med kundkontakt, är van att planera och kommunicera direkt med kund. Du är flexibel och lösningsorienterad, då arbetet varierar dag för dag – du behöver snabbt kunna anpassa dig till nya uppdrag och miljöer. Eftersom du jobbar självständigt är det viktigt att du kan fatta egna beslut, dokumentera ditt arbete noggrant och har ett strukturerat arbetssätt. Du gillar service, är händig och har en stark vilja att hitta lösningar även i oväntade situationer. Meriterande om du har: VVS ceritifikat Heta arbeten Säker vatten Övrigt: Start: enligt överenskommelse Arbetstider: 7-16 Placering: Startar hemifrån. Kontor i Hägersten Anställningsform: heltid med 6 månaders provanställning Kollektivavtal: Inte anslutna ännu, men uppfyller kraven och planerar att ansluta oss. Sök jobbet här! Rekryteringen görs i samarbete med Tillväxt Botkyrka. Urvalet sker löpande och dina svar på ansökningsfrågorna ligger till grund för bedömning av din ansökan. På grund av hur annonsplattformen är uppbyggd kan Tillväxt Botkyrka stå som arbetsgivare, men tjänsten som beskrivs ovan är alltid hos den arbetsgivare som omnämns. Arbetsgivaren får rekryteringsstöd av Tillväxt Botkyrka för att hitta just dig.
OBS! Vi tar endast emot ansökningar via ansökningslänken och kan inte garantera att vi läser din ansökan om du skickar den på mejl. Nyckeln Hemtjänst Vill du arbeta inom hemtjänst där omtanke och kvalitet står i fokus? Nyckeln Hemtjänst AB är ett privat företag som erbjuder professionell hemtjänst i Salem och Botkyrkakommun. Vi söker nu engagerade medarbetare för att förstärka vårt team och ge våra kunder en trygg och personlig omsorg i vardagen. Nyckeln Hemtjänst erbjuder: Personlig service och omsorg Ledsagning och avlösarservice Vi erbjuder även tjänster med RUT-avdrag, såsom städning, klädvård, fönsterputs, matlagning. Våra tjänster anpassas alltid efter varje kundens önskemål för att skapa trygghet, kontinuitet och respekt för individens livsstil och kulturella bakgrund. Vi arbetar aktivt för att förbättra villkoren för våra anställda. Vi söker nu fler undersköterskor till vårt team Nyckeln Hemtjänst har idag ett 40-tal medarbetare, och vi söker nu 10 undersköterskor på heltid för att fortsätta erbjuda välplanerad och trygg omsorg och service. Vi värnar om våra medarbetares hälsa och erbjuder bland annat friskvård en timme i veckan på arbetstid. Våra tjänster utgår från vårt kontor i Norsborg, och du arbetar på en slinga som roteras beroende på språk och behov. Som undersköterska hos Nyckeln hemtjänst kommer du bland annat: Social dokumentation Personlig omvårdnad Förbereda måltider Promenera eller handla tillsammans med kunden eller handla ensam Ledsagning och social samvaro Hjälpa till med personlig hygien Utföra städning och andra hushållssysslor Bidra med socialt stöd Önskad Profil vi söker dig som har: Utbildning som undersköterska B-körkort Goda kunskaper i svenska, både tal och skrift Erfarenhet av att arbeta med äldre Vi söker dig som är: Professionell, lyhörd, empatisk och har ett respektfullt förhållningssätt. Du vill jobba heltid och bli fast anställd. Du är ärlig och kommunikativ för att arbetet ska fungera bra med kunder och dina kollegor. Du kan arbeta självständigt och i dubbelbemanning, samt kan köra elsparkcykel och bil. Meriterande om du har: Intyg på covid-19-vaccination (2 doser) Undersköterska med Socialstyrelsens licens Kunskaper i andra språk, gärna finska eller kantonesiska Övrigt: Start: Omgående Arbetstider: 15.30-22.00, med rullande schema Placering: Botkyrka Anställningsform: Inleds som timanställning, med möjlighet till fast anställning, vilket är vårt mål. Rekryteringen görs i samarbete med Tillväxt Botkyrka. Urvalet sker löpande och dina svar på ansökningsfrågorna ligger till grund för bedömning av din ansökan. På grund av hur annonsplattformen är uppbyggd kan Tillväxt Botkyrka stå som arbetsgivare, men tjänsten som beskrivs ovan är alltid hos den arbetsgivare som omnämns. Arbetsgivaren får rekryteringsstöd av Tillväxt Botkyrka för att hitta just dig.
Välj ett jobb för att visa detaljer