OBS! Vi tar endast emot ansökningar via ansökningslänken och kan inte garantera att vi läser din ansökan om du skickar den på mejl. Alby Värdshus är en en familjär kvarterskrog som serverar middag, öl och drinkar på kvällarna samt arrangerar klubb på lördagar till sent. Under dagarna är restaurangen en viktig knytpunkt för lokalinvånarna i Alby, och det är många som kommer förbi för att ta en kaffe och småprata. Just nu söker vi servicepersonal som har vana att stå i bar och servera mat. Du erbjuds en arbetsplats med frihet under ansvar. Vi är ett litet företag med fyra heltidsanställda inklusive ägare, som också arbetar. I servicen hos oss kommer du bland annat: Ta mat beställningar & servering Servera öl och drinkar Plocka tallrikar och glas Du ansvarar för att hålla rent och snyggt omkring dig och behandla alla kunder med respekt. Önskad Profil: Arbetslivserfarenhet inom service Kassaerfarenhet Du behärskar det svenska språket Vi söker dig som: Är punktlig och professionell; eftersom det är en förutsättning för att vi, som litet företag, ska kunna bedriva verksamheten. Socialt framåt; eftersom vi har många stammisar som tycker om att svänga förbi och småprata lite medan de tar en kaffe eller bira. Har en restaurangmentalitet; du som har arbetat i krogbranschen vet vad vi menar. Meriterande om du: Erfarenhet av att arbeta som bartender Bor i närheten Kan fler språk än svenska Övrigt: Start: Omgående Arbetstider: Onsdag - Söndag 15 - 01 (Vi är flexibla med schemat och kan till viss del anpassa det efter din livssituation) Placering: I Alby centrum Anställningsform: Heltid tillsvidare, vi tillämpar 6 månaders provanställning. Rekryteringen görs i samarbete med Tillväxt Botkyrka. Urvalet sker löpande och dina svar på ansökningsfrågorna ligger till grund för bedömning av din ansökan. På grund av hur annonsplattformen är uppbyggd kan Tillväxt Botkyrka stå som arbetsgivare, men tjänsten som beskrivs ovan är alltid hos den arbetsgivare som omnämns. Arbetsgivaren får rekryteringsstöd av Tillväxt Botkyrka för att hitta just dig.
HORNBACH Byggmarknad AB Om rollen Som medarbetare hos oss representerar du Hornbach och är ett föredöme vad gäller engagemang, driv och kundservice. Nu söker vi en butikssäljare till vår VVS avdelning. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer främst att bestå av försäljning och rådgivning till kunderna. Tack vare din produktkännedom och säljkunskap ser du till att kunden kan slutföra sitt projekt. Exempel på förekommande arbetsuppgifter * Aktiv försäljning av produktsortimentet inom VVS avdelningen * Möjligheter till att inspireras, lära dig av kollegor och utbyta gedigen kunskap och erfarenhet inom varuområdet * Ansvarar för inkommande varor och exponering men även för upp- och ombyggnationer på avdelningen * Analysera avdelningens varupresentation * Vid behov vara behjälplig på andra avdelningar Din profil * Gymnasieutbildning eller motsvarande samt erfarenhet av detaljhandeln. * Relevant yrkeserfarenhet/utbildning inom VVS * Brinner för att erbjuda våra kunder bästa möjliga service * Genom professionell rådgivning av vårt breda produktsortiment förverkliga kundens projekt * Som person är du stresstålig, flexibel och lösningsorienterad * God fysik då vissa avdelningar kräver tyngre lyft * Meriterande om du har truckkort (A1-A4 & B1-B4) Vi erbjuder * Strukturerad inarbetningsplan * Interna möjligheter till kvalificering och utvecklingsmöjligheter. Arbetstid/Varaktighet: Säsongsanställning. Heltid 38,25 timmar. Schemalagd arbetstid dag, kväll samt varannan helg Lön:Lön enligt kollektivavtal. Tillträde: 1/6 - 31/8 - 2025
Vi letar efter dig som vill vara med och göra världen till en härligare plats! Familjeföretaget Plusfamiljen har sedan 2006 erbjudit personlig assistans med ett helhetsgrepp. Vårt uppdrag är att skapa en kvalitativ assistans med mycket hjärta och personlighet. Med hög kvalité, engagemang och värme jobbar vi för att våra kunder ska kunna leva ett fullvärdigt och berikande liv, med frihet att forma det efter sina egna önskemål. Att jobba inom Plusfamiljen innebär att vara del av något större. Vårt arbete handlar i första hand om att göra skillnad för människor som behöver det som mest. Timvikarie hos 65 årig man i Norsborg Vi söker nu en person som vill axla rollen som personlig assistent åt en man i 65 års åldern boende i Norsborg. Våran kund har en medfödd CP-skada och behöver hjälp med alla förekommande fysiska behov i vardagen, men det är av yttersta vikt för våran kund att allt som han klarar själv ska han få göra. Det intellektuella är en stor nyckel i vår kunds liv och det är viktigt att du är en person som både kan föra samtalet men också lyssna. Det är en fördel om du kan lite om mycket. Kundens främsta intressen är film, teknik och frimärken. Han älskar även att vara ute på riktigt långa promenader och andra äventyr. Det är ett plus om du har arbetat med människor med CP-skador men detta är inget krav. Du ska vara en person som är trygg i dig själv och kan bidra med stabilitet och trygghet för kunden men framförallt ska du vara en person som kan bidra med värme och glädje för våran kund. Det är viktigt att du kan se att kundens tillvaro och mående inte är statiskt utan att det kan vara både bra och dåliga dagar. Du ska ha en förståelse för när du ska vara närvarande men även tillfällen då du kan gå åt sidan. Nu söker vi dig som vill jobba med något meningsfullt på lång sikt, är ansvarstagande och lyhörd för en annan människas behov. För att söka tjänsten måste du ha fyllt 18 år, kunna uppvisa utdrag ur belastningsregistret “kontroll av egna uppgifter” samt uppge två närliggande referenser. Behärska det svenska språket i tal och skrift. På kundens begäran söker vi endast kvinnliga medarbetare. Ingen tidigare erfarenhet krävs, vi letar efter "rätt" person! Omfattning av tjänst: Vi söker nu timvikarie som kan jobba dag/kväll/ natt/ helg med start omgående. Det här erbjuds du: Många av våra anställda på Plusfamiljen har funnits med oss sedan starten 2006 vilket vi är mycket glada och stolta över! Vi vill att du som anställd ska må bra och känna att ditt jobb är meningsfullt. Som personlig assistent är du otroligt viktig för en annan människa och ibland för en hel familj. Som en av oss får du: • En kontaktperson-din chef, finns där för att svara på både praktiska frågor och för att ge stöd. • Kollektivavtal- det är superviktigt för din trygghet idag men också för din framtid. • Du är försäkrad och får friskvårdsbidrag. • Vi stöttar och utbildar dig när du behöver det. • Du får en fast grundlön per timme. • Semesterersättning och ob-tillägg utifrån kollektivavtalet. Varmt välkommen med din ansökan! Läs mer om oss på vår hemsida www.plusfamiljen.se om varför du ska välja just oss. Sista ansökningsdatum är 2/7 och rekrytering sker löpande. Tjänsterna kan komma att tillsättas innan dess. Vid frågor kontakta kundansvarig Alexander Färggren [email protected]
Assistans 24/7 är ett assistansbolag med stort engagemang för de personer som får personlig assistans genom oss. Vi utgår alltid från att den enskilde individen ska ha så stort inflytande över sin assistans som möjligt. För att möjliggöra detta satsar mycket på vår personal, vi ser till att utbilda och utveckla personalen för att kunna nå våra brukares behov. Som stöd till de assistenter & brukare som har vi en administrativ funktion, som säkerhetsställer arbetet och rutinerna fungerar som det ska. Just nu söker vi en Administratör som kommer arbeta i tätt samarbete med VD för att alla stödfunktioner till resterande personal fungerar smidigt. Hos oss får du en möjlighet att arbeta med någonting viktigt, vi arbetar för att skapa de bästa förutsättningarna för alla människor vi arbetar med, oavsett livssituation. Vår personal omfattas självklart av kollektivavtal, är försäkrade och har tillgång till friskvårdsbidrag. Läs mer om oss på vår hemsida: http://assistans247.se/ Som Administratör kommer du bland annat: Ta fram arbetsbeskrivningar, schemaläggning & rutinbeskrivningar Stötta i att ta fram underlag för tidsrapportering, löner & annan personaladministration Göra kundbesök & ta fram social dokumentation Extern kommunikation genom att ansvara för att uppdatera hemsidan & ta farm innehåll till sociala medier Visst ansvar för kontoret Som administratör hos oss kommer du ha en nyckelroll i företaget och ansvara för att delar av den dagliga verksamheten flyter på som det ska, men också vara med för att utveckla och modernisera företaget. Krav: Minst 3 års arbetslivserfarenhet i en liknande roll Relevant akademisk utbildning B - Körkort Kompetens och vana att arbeta med digitala system Svenska språket i tal & skrift på professionell nivå Vi söker dig som är: Engagerad & driven; eftersom du kommer få möjligheten att driva det administrativa arbetet framåt letar vi efter dig som motiveras av den här typen av uppgift. Strukturerad & ansvarstagande; eftersom det administrativa arbetet på företaget är otroligt viktigt, både för att skapa tydlighet för våra brukare och från ett juridiskt perspektiv. Meriterande om du har: Arbetat som personlig assistent tidigare Arbetat med kommunikation Övrigt: Start: Efter överenskommelse Arbetstider: Mån- Fre: 8 - 17 Placering: På kontoret i Slagsta Anställningsform: Heltid tillsvidare, 6 månaders provanställning. För dig som är intresserad av en deltidstjänst kan det vara ett alternativ. Rekryteringen görs i samarbete med Tillväxt Botkyrka. Urvalet sker löpande och dina svar på ansökningsfrågorna ligger till grund för bedömning av din ansökan. På grund av hur annonsplattformen är uppbyggd kan Tillväxt Botkyrka stå som arbetsgivare, men tjänsten som beskrivs ovan är alltid hos den arbetsgivare som omnämns. Arbetsgivaren får rekryteringsstöd av Tillväxt Botkyrka för att hitta just dig.
Vi på Aksabkemi söker nu en Administrativ assistent Vi söker nu efter en ny lagspelare / kontorist med några års erfarenhet till vårt kontor i Tumba. Du skall kunna kommunicera obehindrat på svenska i både tal och skrift då arbetet kräver det. Vi ser att du är flexibel med god initiativ- och problemlösningsförmåga, du har tidigare arbetat med affärssystem och order program. Hos oss kommer du att få arbeta med administration kring , orderhantering över telefon och via nätet, boka tid för säljmöten mm. Välkommen till en entreprenörs-driven arbetsplats och kreativ miljö. Här arbetar vi i högt tempo med mycket eget ansvar och varierande arbetsuppgifter. Givetvis har vi kollektivavtal.
OBS! Vi tar endast emot ansökningar via ansökningslänken och kan inte garantera att vi läser din ansökan om du skickar den på mejl. Tumba Riv & Sanering är ett stabilt och tryggt familjebolag verksamma inom rivning, sanering & håltagning. Vi arbetar runt om i stor- Stockholmsområdet och är UE till större byggbolag som gör ROT- arbeten och stambyten. Våra kunder väljer oss för att vi är pålitliga och utför arbetet med högsta kvalité och renlighet och detta har vi byggt upp ett gott ryckte bland byggarna i Stockholm. Företaget har funnits i 15 år och har mycket erfaren personal, vi är stolta över att vi har väldigt låg personalomsättning och att folk vill stanna hos oss och utvecklas i branschen. Just nu har vi mycket jobb och söker därför fler sanerare med genomförd asbestutbildning som vill bli en del av vårt arbetslag. Som Sanerare kommer du bland annat: Sedvanligt förekommande arbetsuppgifter inom asbestsanering Du ansvarar för att det alltid ar rent och snyggt när du lämnar arbetsplatsen. Detta är väldigt viktigt för oss. Krav: 2 års arbetslivserfarenhet av en liknande tjänst Goda referenser från tidigare arbetsgivare Svenska språket tal & förståelse Asbestutbildning Meriterande B- körkort Vi söker dig som: Ordningsam & pålitlig - Vi ser alltid till att det är ordning och reda på våra arbetsplatser, allt ska vara helt & rent Övrigt: Start: Efter sommaren 2024 Arbetstider: 7- 16 Placering: På arbetsplats runt om i Stockholmsområdet Anställningsform: Heltid, tillsvidare. Vi tillämpar 6 månaders provanställning. Förmåner: Lönen sätts enligt Byggavtalet Rekryteringen görs i samarbete med Tillväxt Botkyrka. Urvalet sker löpande och dina svar på ansökningsfrågorna ligger till grund för bedömning av din ansökan. På grund av hur annonsplattformen är uppbyggd kan Tillväxt Botkyrka stå som arbetsgivare, men tjänsten som beskrivs ovan är alltid hos den arbetsgivare som omnämns. Arbetsgivaren får rekryteringsstöd av Tillväxt Botkyrka för att hitta just dig.
Prima omsorg i Norden AB är en assistansanordnare som strävar efter att hålla högsta tänkbara kvalitet på utförandet av assistansen. Vår målsättning är alltid högsta möjliga livskvalitet för de assistansanvändare som valt oss som anordnare. Vägen dit är utbildning och handledning. Det är vi övertygade om. Därför kan du som medarbetare hos Prima Omsorg förvänta dig att få mycket nyttig kunskap och kontinuerlig handledning kring dina arbetsuppgifter. Vi söker personlig assistent till en 5 årig kille med bland annat autismspektrumtillstånd och Adhd. Han bor hemma i Botkyrka med sin familj. I arbetet ingår det att ständigt vara aktiv och påhittig med honom. Han är väldigt aktiv av sig och behöver stimuleras både i hem- och utemiljö. I arbetet så finns det dagar med skratt och bus men också tillfällen där din roll är att förebygga och hantera frustrationer och problemskapande situationer. Därför är det viktigt att alltid vara uppmärksam på hans mående och vara följsam i olika miljöer. Assistera med att tolka, förklara och förmedla omgivningen är av stor vikt, I denna tjänst ingår att även stödja honom med alla vardagsbestyr där det ingår att hjälpa med samtliga hushållssysslor. I rollen ingår det att stödja och hjälpa med mat, dusch, blöjbyte, personlig hygien, kommunikation etcetera. Viktigt att även tänka på är att vår uppdragsgivare är infektionskänslig och har förkylningsastma. Du behöver ha följande egenskaper/intressen: · Tycka om att vara ute · Att kunna vara påhittig · Kunna behålla lugnet i alla situationer · Tycka om att ha ett aktivt jobb · Ha barnasinne kvar Meriterande erfarenheter • Erfarenhet av lågaffektivt bemötande • Erfarenhet av TAAK • Erfarenhet av Autism och Adhd • Flytande svenska i tal och skrift Har du tidigare erfarenhet av arbete med autism och utåtagerande beteende är detta en merit. Ett krav är att du har förmåga att läsa av situationer och uppdragsgivarens mående samt agera utifrån det. Du behöver vara vid god hälsa då han är aktiv av sig hela dygnet. Som person är du lugn och stabil och trygg i dig själv. Arbetstiderna är varierande. Arbetspassen är därför förlagda på dag, eftermiddag, kväll, helg. Vi arbetar efter ett rullande schema. Till denna tjänst söker vi gärna en kille. Innan arbetsstart behöver du uppvisa utdrag ur belastningsregistret, det beställer du här: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/
We are looking for a skilled driver who has experience in goods/food delivery. He ensures customer satisfaction and delivers goods/food safely and on time. He must know how to use the GPS apps on a mobile phone. Does this job sound like something for you? Then apply at [email protected] ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Vi söker duktiga chaufförer som har erfarenhet av att leverera mat/varor och har svensk körkort. Han se till kundnöjdhet och att levererar varor/mat på ett säkert sätt i tid. Han måste veta hur man använder GPS-apparna på en mobiltelefon. Låter detta jobb som något för dig? Ansök då på [email protected]
Bilmekaniker med erfarenhet av dieselmotorer sökes – Diesel Center Stockholm Vi på Diesel Center Stockholm / TSN Company AB söker en driven och noggrann bilmekaniker med erfarenhet av arbete med dieselmotorer. Vi är specialiserade på felsökning, reparation och service av dieselmotorer, spridare och DSG-växellådor. 📍 Plats: Tumba, Stockholm 🕒 Omfattning: Heltid / Tillsvidare 📅 Start: Enligt överenskommelse 💼 Arbetsuppgifter: Felsökning och reparation av dieselmotorer Demontering och montering av spridare och högtryckspumpar Reparationer av motorrelaterade fel Eventuellt arbete med DSG-växellådor Kvalifikationer: Flerårig erfarenhet som bilmekaniker (dieselmotorer är ett krav) Vana att arbeta självständigt med felsökning B-körkort Grundläggande svenska i tal och skrift Grundläggande kunskaper i ryska är meriterande
vi på picasso pizza & grill söker nu en person som kan köra bil ( hemkörning) läsa och skriva svenska samt har B-körkort (krav). det är en heltidstjänst Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.
Välj ett jobb för att visa detaljer