EZ Gruppen är en verksamhet som erbjuder tjänster inom entreprenad, bygg, trädgård och markarbeten. Vi strävar efter att vara en ledande samarbetspartner inom byggbranschen i Sverige och att leverera marknadens bästa kundupplevelse. Våra kunder är bland annat offentlig förvaltning, bostadsrättsföreningar, kommersiella fastighetsägare och andra byggföretag. Med kunnig och välutbildad personal skräddarsyr vi lösningar för att möta kundens och myndigheters krav. Vårt team anpassar sig utifrån varje projekts behov och förutsättningar. Vi söker nu ytterligare en erfaren grävmaskinist till vårt team. I rollen arbetar du tillsammans med andra anläggare och ansvarar för arbetsuppgifter. Som Grävmaskinist kommer du bland annat att utföra: Gräv och markarbeten enligt ritningar och instruktioner. Ansvara för säker användning och underhåll av grävmaskiner och tillhörande utrustning. Samarbeta med övriga teammedlemmar för att säkerställa effektivitet och kvalitet i arbetet. Följa gällande arbetsmiljö och säkerhetsföreskrifter. Önskad Profil: Erfarenhet av att arbeta som grävmaskinist inom bygg och entreprenadbranschen. B-Körkort samt Hjullastarkort är krav. God förståelse för ritnings läsning och arbetsinstruktioner. Certifikat för grävmaskin. Förmåga att arbeta självständigt och i team. Goda kunskaper i svenska i både tal och skrift är ett krav och förmåga att följa instruktioner noggrant. Vi söker dig som är: Ansvarstagande och självgående: Du trivs med att arbeta självständigt och säkerställer att arbetet utförs på ett noggrant sätt. Lösningsorienterad och nyfiken: Du har ett proaktivt arbetssätt och motiveras av att hitta effektiva lösningar samtidigt som du är öppen för att lära dig nya saker. Engagerad och vill utvecklas i din roll: Du visar ett starkt engagemang och driv för att bidra till företagets framgång och samtidigt utveckla dina egna färdigheter. Meriterande om du: Kan uppvisa tidigare arbeten eller projekt där du har varit delaktig. Övrigt: Start: Omgående Arbetstider: Måndag till fredag, kl. 07.00-16.00. Placering: Du utgår från vårt kontor i Loviseberg, Tumba. Anställningsform: 6 månaders provanställning med tillsvidareanställning. Rekryteringen görs i samarbete med Tillväxt Botkyrka. Urvalet sker löpande och dina svar på ansökningsfrågorna ligger till grund för bedömning av din ansökan. På grund av hur annonsplattformen är uppbyggd kan Tillväxt Botkyrka stå som arbetsgivare, men tjänsten som beskrivs ovan är alltid hos den arbetsgivare som omnämns. Arbetsgivaren får rekryteringsstöd av Tillväxt Botkyrka för att hitta just dig.
EZ Gruppen bedriver verksamhet inom entreprenad, bygg, trädgård och markarbeten. Vi erbjuder våra kunder skräddarsydda lösningar inom dessa områden. Vår vision är att vara bland de ledande samarbetspartnerna inom byggbranschen i Sverige och betraktas som det mest attraktiva varumärket som levererar den bästa kundupplevelsen. Våra kunder består av offentlig förvaltning, bostadsrättsföreningar, kommersiella fastighetsägare och andra byggföretag. Med kunnig och välutbildad personal ser vi till att våra tjänster möter både kundens och myndigheters krav. Vi anpassar våra arbetsteam utifrån kundens behov och förutsättningar. Vi söker nu efter engagerade och kunniga anläggare till vårt team för att möta efterfrågan från våra kunder och driva våra projekt framåt. Som anläggare hos oss arbetar du tillsammans med ett kompetent team för att säkerställa kvaliteten i våra projekt. Som Anläggare kommer du bland annat att jobba med: Grävarbeten, schakt och fyllningsarbeten. Hantera maskiner och verktyg som krävs för arbetet. Arbeta efter arbetsmiljö- och säkerhetsföreskrifter. Samarbeta med maskinförarna och bidra till ett effektivt arbetsflöde. Hantering av ritningar och planering av arbetet. Skötsel och vård av arbetsfordon. Önskad Profil: Erfarenhet av arbete inom anläggning och entreprenad. B-Körkort är krav. Förmåga att läsa och förstå ritningar. Har kunskaper om regler och säkerhetsföreskrifter inom grävarbete. Goda kunskaper i svenska i både tal och skrift är ett krav och förmåga att följa instruktioner noggrant. Meriterande om du: Har Hjullastarkort. Vi söker dig som: Ansvarstagande och självgående: Vi söker dig som är ansvarstagande och självgående, med förmågan att ta initiativ och leverera hög kvalitet i ditt arbete. Nyfiken och har en vilja att lära dig och utvecklas: Din nyfikenhet och vilja att lära dig hjälper dig att utvecklas både i rollen och inom företaget Engagerad och lösningsorienterad i ditt arbetssätt: Du är engagerad och lösningsorienterad, vilket innebär att du ser möjligheter i utmaningar och bidrar till att driva projekten framåt. Övrigt: Start: Omgående. Arbetstider: Måndag–fredag, 07:00–16:00. Placering: Du utgår från vårt kontor i Tumba, Loviseberg. Anställningsform: 6 månaders provanställning med tillsvidareanställning. Rekryteringen görs i samarbete med Tillväxt Botkyrka. Urvalet sker löpande och dina svar på ansökningsfrågorna ligger till grund för bedömning av din ansökan. På grund av hur annonsplattformen är uppbyggd kan Tillväxt Botkyrka stå som arbetsgivare, men tjänsten som beskrivs ovan är alltid hos den arbetsgivare som omnämns. Arbetsgivaren får rekryteringsstöd av Tillväxt Botkyrka för att hitta just dig.
JJJ AB har varit verksamma inom VVS-branschen i över 10 år. Från att ha startat som ett renodlat VVS-bolag har vi vuxit och blivit en del av ett badrumsföretag. Idag specialiserar vi oss på badrumsrenoveringar och stambyten. Vi är i en expansiv fas och söker nu plattsättare rörmokare som vill bli en del av vårt team! Som plattsättare hos oss kommer du att arbeta självständigt med ansvar för att leverera högkvalitativa badrumsrenoveringar. Du kommer att vara ute hos kund dagligen, både hos privatpersoner och företag, och vara en viktig representant för vårt företag. Det är därför viktigt att du är noggrann, ordningsam och har god social kompetens. Som plattsättare kommer du bland annat att: Genomföra självständigt plattsättningsarbete med hög kvalitet Arbeta enligt branschstandard och säkerhetsföreskrifter Ha kommunikation med kunder och försäkring av deras behov och önskemål Ordningsamt arbeta med städning och underhåll av arbetsplatsen. Önskad Profil: Har erfarenhet som plattsättare Talar och skriver svenska eller engelska Personliga egenskaper: Du arbetar självständigt och tar ansvar för att leverera kvalitativa resultat. Eftersom jobbet kräver att du ofta arbetar ensam ute hos kunder, är det avgörande att du kan ta ansvar och säkerställa att arbetet blir korrekt och professionellt utfört utan ständig tillsyn. Du har lätt för att samarbeta och bemöter kunder och kollegor på ett professionellt sätt. Som plattsättare kommer du ha mycket kundkontakt och samarbeta med andra hantverkare. Ett professionellt bemötande skapar förtroende och bidrar till ett effektivt arbetsflöde. Du är noggrann i ditt arbete och ser till att allt är ordnat och väl genomfört. Plattsättningen måste vara felfri och följa säkerhetsföreskrifter. Noggrannhet minskar risken för fel, vilket i sin tur ger säkra och hållbara lösningar för kunden. Meriterande om du: Erfarenhet av branschstandard och säkerhetsföreskrifter Tidigare arbete inom badrumsrenoveringar Arbetsvillkor och förmåner: Start: Omgående Arbetstider: Måndag - fredag, 08:00-17:00 Anställningsform: 6 månaders provanställning, därefter tillsvidare Jobbtelefon ingår Säkra avtal och löpande jobb Du utgår hemifrån direkt till kund Rekryteringen görs i samarbete med Tillväxt Botkyrka. Urvalet sker löpande och dina svar på ansökningsfrågorna ligger till grund för bedömning av din ansökan. På grund av hur annonsplattformen är uppbyggd kan Tillväxt Botkyrka stå som arbetsgivare, men tjänsten som beskrivs ovan är alltid hos den arbetsgivare som omnämns. Arbetsgivaren får rekryteringsstöd av Tillväxt Botkyrka för att hitta just dig.
JJJ AB har varit verksamma inom VVS-branschen i över 10 år. Från att ha startat som ett renodlat VVS-bolag har vi vuxit och blivit en del av ett badrumsföretag. Idag specialiserar vi oss på badrumsrenoveringar och stambyten. Vi är i en expansiv fas och söker nu elektriker som vill bli en del av vårt team! Som elektriker hos JJJ AB kommer du att arbeta med elinstallationer i samband med badrumsrenoveringar och stambyten. Arbetet innebär både nyinstallation och felsökning hos både privatpersoner och företag. Du behöver vara självgående och kunna ta ansvar för ditt arbete. Som elektriker kommer du bland annat: Utföra elinstallationer enligt gällande branschregler. Planera och genomföra eldragningar vid badrumsrenoveringar. Felsöka och åtgärda elproblem hos kunder. Säkerställa att arbetet uppfyller säkerhets- och kvalitetskrav. Ha daglig kontakt med arbetsledaren och planera dina uppdrag. Representera företaget och ge kunder professionell service Önskad Profil: Utbildad elektriker med relevant erfarenhet. Kunskap om branschregler och elsäkerhetsföreskrifter. B-körkort. Svenska eller engelska i tal och skrift. Personliga egenskaper: Du arbetar självständigt och tar ansvar för att leverera kvalitativa resultat. Eftersom jobbet kräver att du ofta arbetar ensam ute hos kunder, är det avgörande att du kan ta ansvar och säkerställa att arbetet blir korrekt och professionellt utfört utan ständig tillsyn. Du har lätt för att samarbeta och bemöter kunder och kollegor på ett professionellt sätt. Som elektriker kommer du ha mycket kundkontakt och samarbeta med andra hantverkare. Ett professionellt bemötande skapar förtroende och bidrar till ett effektivt arbetsflöde. Du är noggrann i ditt arbete och ser till att allt är ordnat och väl genomfört. Elinstallationer måste vara felfria och följa säkerhetsföreskrifter. Noggrannhet minskar risken för fel, vilket i sin tur ger säkra och hållbara lösningar för kunden. Meriterande om du har: Certifierad elektriker (t.ex. ECY-certifikat). Erfarenhet av arbete med badrumsrenoveringar och stambyte. Arbetsvillkor & förmåner: Start: Omgående Arbetstider: Mån-fre 08.00-17.00. Anställningsform: 6 månaders provanställning, därefter tillsvidare. Du utgår hemifrån och tar med företagsbilen hem. Jobbtelefon ingår. Frihet under ansvar – du planerar dina dagar i samråd med arbetsledaren. Trygga anställningsvillkor och säkra avtal. Rekryteringen görs i samarbete med Tillväxt Botkyrka. Urvalet sker löpande och dina svar på ansökningsfrågorna ligger till grund för bedömning av din ansökan. På grund av hur annonsplattformen är uppbyggd kan Tillväxt Botkyrka stå som arbetsgivare, men tjänsten som beskrivs ovan är alltid hos den arbetsgivare som omnämns. Arbetsgivaren får rekryteringsstöd av Tillväxt Botkyrka för att hitta just dig.
BIAB Lås & Larm är en ledande aktör inom lås- och säkerhetsbranschen. Vi arbetar med både privatpersoner och företag och erbjuder heltäckande säkerhetslösningar inom lås, passersystem och larm. Med en gedigen branscherfarenhet och starkt kundfokus levererar vi högkvalitativa lösningar som skapar trygghet och säkerhet för våra kunder Som serviceledare hos BIAB Lås & Larm får du en central roll där du leder och utvecklar ditt team, samtidigt som du driver affärer och säkerställer högsta kvalitet i våra leveranser. Du ansvarar för att serviceuppdrag och installationsprojekt genomförs smidigt från offertstadiet till färdigt projekt. Som serviceledare kommer du bland annat att: Leda, engagera och utveckla ditt team för att säkerställa högkvalitativa leveranser. Stärka och utveckla kundrelationer genom ett lyhört och proaktivt arbetssätt. Identifiera och skapa merförsäljning genom tilläggstjänster och uppgraderingar. Ansvara för avtal, ekonomi, teknisk kvalitet och dokumentation i våra uppdrag. Planera och samordna resurser, inköp samt arbeta med kvalitet och arbetsmiljö. Arbeta aktivt med nykundsbearbetning och stötta övriga teamet i säljprocessen. Önskad Profil: Har erfarenhet av säkerhetsservice och lås, gärna i en liknande roll (exempelvis projektledare eller teknisk säljare). Är affärsmässig och har god förståelse för ekonomi och projektuppföljning. Har en naturlig förmåga att engagera och leda team mot gemensamma mål. Är resultatorienterad och har ett starkt driv att identifiera och skapa affärsmöjligheter. Har erfarenhet av försäljning och kundbearbetning. Har god dator och systemvana. Innehar B-körkort. Vi söker dig som är: Strukturerad – Du har förmågan att hantera flera uppdrag samtidigt och arbeta effektivt under press Kommunikativ – Du är tydlig i din kommunikation, både internt och externt, och skapar en god dialog med kunder och medarbetare. Problemlösare – Du ser möjligheter istället för hinder och tar initiativ för att lösa problem på ett smidigt sätt. Relationsbyggare – Du har lätt för att skapa och bibehålla goda relationer med både kunder och kollegor. Ansvarstagande – Du trivs med att ta eget ansvar och driva processer framåt. Övrigt: Start: Omgående Arbetstider: Mån- Fre 7-16 Placering: Du jobbar på vårt kontor i Tullinge hantverksbyn. Anställningsform: Tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning. Förmåner: Rikskuponger (50% subventioneras). Friskvårds bidrag. Rekryteringen görs i samarbete med Tillväxt Botkyrka. Urvalet sker löpande och dina svar på ansökningsfrågorna ligger till grund för bedömning av din ansökan. På grund av hur annonsplattformen är uppbyggd kan Tillväxt Botkyrka stå som arbetsgivare, men tjänsten som beskrivs ovan är alltid hos den arbetsgivare som omnämns. Arbetsgivaren får rekryteringsstöd av Tillväxt Botkyrka för att hitta just dig.
Spånga lås är ett traditionellt låsbolag med en stark förankring i gediget hantverk. Vår verksamhet bygger på vår långa erfarenhet och traditionella hantverk samtidigt som strävar efter att vara på framkant när det gäller de senaste teknologierna och innovationerna inom lås & säkerhet. Vi erbjuder ett brett utbud av tjänster och produkter så som låsbyten, låsöppningar, passersystem och inbrottslarm. Engagemang för kvalitet och miljö genomsyrar hela företaget och vi sätter höga standarder för arbetet vi utför, och produkterna vi levererar till våra kunder. Dessutom är vi medvetna om miljöaspekterna i vår verksamhet och strävar efter att minimera vår miljöpåverkan. Vi är medlemmar i SLR (Svenska Låssmedsmästares Riksförbund), vilket bekräftar vårt engagemang för branschens professionella standarder och etiska principer. Vi rekryterar nu för att möta den ökande efterfrågan på våra tjänster och för att stärka vårt team med fler kompetenta medarbetare. Som Låsmästare hos Spånga Lås kommer du att: Installation och service av mekaniska och elektroniska låssystem. Arbete med nycklar, cylindrar, dörrstängare, passersystem och dörrautomatik. Felsökning, reparation och underhåll av lås- och säkerhetssystem. Kommunikation med kunder och arbetsledning för att säkerställa hög kvalitet och kundnöjdhet. Dokumentation av arbetsorder och arbetstider efter varje uppdrag. Planering och strukturering av arbetet för att säkerställa effektivitet och noggrannhet. Önskad Profil: Har minst 5 års erfarenhet av lås och säkerhetsinstallationer. Är serviceinriktad och har förmågan att ge det där lilla extra till kunder och kollegor. Är strukturerad, noggrann och tar ansvar för att leverera snygga montage utan garantiärenden pga. slarv. Har en hög yrkesstolthet och en vilja att alltid leverera hög kvalitet. Är ordningsam och förstår vikten av att dokumentera arbetsorder och tider efter varje jobb. Har god kommunikationsförmåga och kan hantera dialog med både kunder och arbetsledning. Är en teamspelare som både kan ge och ta i en arbetsgrupp. Har B-körkort. Är ostraffad. Vi söker dig som är: Ansvarskännande – Tar ansvar för ditt arbete och ser till att uppgifterna blir korrekt utförda. Lösningsorienterad – Ser möjligheter och hittar praktiska lösningar på problem. Positiv och samarbetsvillig – Bidrar till en bra arbetsmiljö och hjälper kollegor när det behövs. Strukturerad och ordningsam – Ser till att arbetet flyter smidigt och att allt dokumenteras korrekt. Självständig men också en teamspelare – Klarar att arbeta på egen hand men förstår vikten av att samarbeta med andra. Viktiga saker för Spånga lås: Vi söker dig som förstår vikten av: Att följa arbetstider och hålla ordning på dokumentation. Att ha en tydlig och professionell kommunikation med kunder och arbetsledning. Att ta ansvar ,vi är ett team där alla bidrar. Att kunna ge och ta , vi värdesätter en arbetsplats där vi hjälper varandra och inte bara tar. Meriterande om du: Har erfarenhet av passersystem och elektroniska lås. Övrigt: Start: Omgående Arbetstider: Mån-fre 8-17 Placering: Du utgår ifrån Spånga Arrendevägen , men du kommer jobba i hela stor Stockholm. Du får ta med bilen hem. Anställningsform: Tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning Förmåner: Rikskuponger (50% subventioneras). Friskvårds bidrag. Rekryteringen görs i samarbete med Tillväxt Botkyrka. Urvalet sker löpande och dina svar på ansökningsfrågorna ligger till grund för bedömning av din ansökan. På grund av hur annonsplattformen är uppbyggd kan Tillväxt Botkyrka stå som arbetsgivare, men tjänsten som beskrivs ovan är alltid hos den arbetsgivare som omnämns. Arbetsgivaren får rekryteringsstöd av Tillväxt Botkyrka för att hitta just dig.
OBS! Vi tar endast emot ansökningar via ansökningslänken och kan inte garantera att vi läser din ansökan om du skickar den på mejl. Om Tätsvets: Vill du arbeta på ett företag där kompetens värdesätts och idéer får utrymme? Då är Tätsvets något för dig! Vi är ett mindre företag med lång historia – grundat 1964 – och har sedan dess specialiserat oss på tillverkning av tryckkärl, behållare och tankar för industrin. Vår framgång bygger på teknisk expertis och nära relationer med våra kunder. Vi samarbetar även med vårt systerföretag, G. Eriksson Mekaniska, för att leverera helhetslösningar inom svetsning, svarvning och fräsning. Nu söker vi en kunnig MIG/TIG-svetsare till vårt produktionsteam – en kollega som vill växa med oss och bidra till en vardag fylld av spännande utmaningar, skratt och yrkesstolthet! Som svetsare hos Tätsvets kommer du bland annat: Utföra svetsning och montering, MIG/TIG i både rostfritt och kolstål, av såväl tunna som tjocka material, plåt och rör – alltid med fokus på kvalitet och noggrannhet enligt ritning. Ansvara för materialhantering som kapning och anpassning. Läsa och tolka arbetsorder och ritningar. Säkerställa kvalitet genom dokumentation och granskning. Vid behov utföra reparationer och servicearbeten. Hos oss får du även möjlighet att påverka vilka jobb vi tar oss an – din kompetens styr våra projekt. Vill du utvecklas, prova nytt och ta större ansvar? Då har du hittat rätt! Önskad profil: Vi söker dig som inte bara är en skicklig svetsare utan också trivs i en verkstadsmiljö där alla hjälps åt och bidrar till en positiv arbetsmiljö. Vi ser gärna att du: Har minst 3 års erfarenhet av TIG och MIG/MAG i rostfritt och kolstål. Har (eller tidigare haft) svetsarprövningar enligt EN9606-1 (eller motsvarande). Är bekväm med att läsa ritningar och WPS samt arbetar självständigt. Är noggrann och har en stark yrkesstolthet. Har vana från och trivs i verkstadsmiljön. Meriterande: Erfarenhet av tryckkärl eller pannor. Erfarenhet av arbete enligt ISO 3834. Erfarenhet av att svetsa tunna rostfria rör. Tidigare erfarenhet som verkstadsansvarig. Därför kommer du att trivas hos oss: Härlig gemenskap: Vi är ett litet team där alla stöttar varandra – både i och utanför jobbet. Kortare fredagar: Vi jobbar måndag–torsdag 07:00–16:30 och slutar tidigt på fredagar (13:00) – perfekt för att skapa balans i livet. Utvecklingsmöjligheter: Din kompetens påverkar vilka projekt vi tar oss an, vilket ger dig möjlighet att växa och utvecklas i din roll. Stabil arbetsgivare: Tätsvets har funnits i över 50 år och fortsätter att växa. Praktisk information: Start: Omgående eller enligt överenskommelse. Plats: Vår verkstad i Bovallen industriområde, Tumba. Anställningsform: Heltid, tillsvidare (vi tillämpar 6 månaders provanställning). Ansökan: Skicka in din ansökan här redan idag och bli en del av Tätsvets – där yrkesskicklighet möter gemenskap och glädje! OBS! Vi tar endast emot ansökningar via ansökningslänken och kan inte garantera att vi läser din ansökan om du skickar den på mejl. Rekryteringen görs i samarbete med Tillväxt Botkyrka. Urvalet sker löpande och dina svar på ansökningsfrågorna ligger till grund för bedömning av din ansökan. På grund av hur annonsplattformen är uppbyggd kan Tillväxt Botkyrka stå som arbetsgivare, men tjänsten som beskrivs ovan är alltid hos den arbetsgivare som omnämns. Arbetsgivaren får rekryteringsstöd av Tillväxt Botkyrka för att hitta just dig.
Nu söker vi på Nordström Assistans Dig som har hjärtat på rätt ställe och som vill tillgodose en människas liv med särskilda insatser. Om tjänsten Vi söker nu en personlig assistent till en 25-årig man som bor i Tullinge. Tjänsten är på ca. 40 %. Kunden är rullstolsburen samt har även nedsatt förmåga i överkroppen och behöver därför hjälp med samtliga fysiska moment. Arbetsuppgifter kan bland annat innefatta handräckning, av- och påklädning samt toalettbesök med mera. Det förekommer vissa lättare lyft men de flesta förflyttningar sker med hjälp av lift. Du som personlig assistent hjälper honom med de hjälpbehov som uppstår under ditt arbetspass. Arbetstiderna är förlagda enligt följande: Jämna veckor: onsdag 07.30-17.00, torsdag 07.30-17.00, fredag 08.00-17.00, samt lördag 10.00-01.00. Udda veckor: torsdag 07.30-17.00 och fredag 08.00-01.00. Om kunden Kunden kan köra sin elrullstol självständigt och är även självständig när han sitter vid datorn. Denna man jobbar som civilingenjör inom datateknik. Om dig Som personlig assistent hos denna kund är dina viktigaste egenskaper att du är bra på att ta emot instruktioner, att du är lugn och har bra tålamod samt att du är noggrann. Vi söker såväl dig utan som med tidigare erfarenhet, så länge du har viljan och förmågan att lära dig och bli bättre. Eftersom utförandet av assistansen grundar sig i kommunikationen mellan dig och kunden är det däremot nödvändigt att du har flytande kunskaper i det svenska språket. Som personlig assistent hos oss spelar du en avgörande roll i att skapa en trygg och meningsfull vardag för vår kund. Du kommer att vara en viktig del av deras liv och bidra till deras självständighet och välmående. Vi tror att du som söker denna tjänst, utöver ovan nämnt, är en person som är lyhörd, ansvarstagande, flexibel och samarbetsvillig. Det viktigaste är att det finns personkemi mellan dig som sökande och kunden. Detta kan komma till att bli avgörande vid det slutgiltiga urvalet. Det är krav på att du Du har flytande kunskaper i det svenska språket, Du kan uppvisa ett giltigt utdrag ur ditt belastningsregister från Polisen vid en eventuell anställning. Det är meriterande om du Har erfarenhet inom personlig assistans, Innehar B-körkort och har tillgång till egen bil. Omfattning: Deltid. Antal tjänster: 1. Tillträde: Enligt överenskommelse. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten tillsätts så snart som möjligt. Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning. Övriga ersättningar i enlighet med kollektivavtal. Rekryteringsprocessen Din ansökan kan komma att läsas av personal inom Nordström Assistans, av kund och dennes anhöriga och/eller samordnare. Din ansökan kan komma att delas med våra systerbolag om din profil matchar en annan tjänst inom Team Olivia. Urval kan ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Tveka därför inte att skicka in din ansökan idag! Vid eventuell anställning För anställning hos oss på Nordström Assistans behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år. Om du vill arbeta med denna kund måste du uppvisa utdrag ur brottsregistret. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid kan variera. Du beställer enkelt med BankID via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/blanketter---barn-med-funktionsnedsattning/ För dig med anställningsstöd Nordström Assistans är ett inkluderande företag. Vi välkomnar alla sökanden och även du som har rätt till någon form av anställningsstöd genom arbetsförmedlingen. Det är frivilligt att ange denna information i din ansökan, alternativt kan du även meddela detta vid en eventuell intervju. Nordström Assistans Vi på Nordström Assistans är övertygade att med rätt hjälp och förutsättningar kan man nå mer. Vi vill förändra, förbättra och skapa vägen till en bättre tillvaro. Vi har funnits sedan 1998 och erbjuder idag personlig assistans i hela Sverige och utgår från regionalkontoren i Stockholm, Gotland, Malmö, Jönköping och Gällivare. Vår framgång vilar på våra medarbetare och vi söker dig som vill vara en del av vårt team! Vi följer kollektivavtal mellan Kommunal/Vårdföretagarna. Du hittar mer information på https://www.nordstromassistans.se
Vi letar nu efter en erfaren lastbilschaufför med C-behörighet som inte bara är mästare på vägen, utan också delar vår strävan efter kvalitet och kundnöjdhet. På denna arbetsplats är kvalité och service av högsta vikt. Arbetsuppgifter Tjänsten är ett konsultuppdrag, vilket betyder att du kommer vara anställd som konsult hos Rekryteringsgruppen, men arbetet kommer att vara förlagt ute hos vår kund. Egenskaper Vi konsultchefer på Rekryteringsgruppen brinner för att ständigt visa stort personligt engagemang till våra anställda och kunder och det engagemanget hoppas vi förmedlas vidare till dig som är ute på vägarna och arbetar. Vi ser därför att du som söker jobbet är just det - personligt engagerad och därmed har en positiv inställning, är nyfiken, flexibel och har en genuin vilja att göra ett bra jobb! Känner du igen dig och är redo att ta på dig olika arbetsuppgifter och utmaningar? Då kan det här jobbet vara rätt för dig. Vi som anställer dig tror på dig och det vill vi att du också gör! Kvalifikationer Vi söker dig som är självgående, flexibel med tider och platser, ansvarstagande och har förmågan att snabbt sätta dig in i nya arbetsmiljöer och arbetsuppgifter. Krav: Svenskt C-körkort YKB och färdskrivarkort Tidigare erfarenhet av distribution Vana av handdator God förståelse i svenska språket Truckkort ADR 1.3 God lokalkännedom Meriterande: Tillgång till egen bil Erfarenhet av distribution och dig som har levererat alkohol tidigare. Vad kan Rekryteringsgruppen erbjuda dig som anställd? Vi tar hand om dig som anställd och erbjuder alla våra medarbetare trygga anställningsförhållanden med marknadsmässiga löner, tjänstepension, semester- och övertidsersättning samt försäkringar enligt kollektivavtal. Som konsult har du även förmånen att ha en dedikerad konsultchef som är tillgänglig för dig under hela din anställningstid. Konsultchefens huvudsakliga ansvar är att matcha dig med lämpliga kunduppdrag och skapa en miljö där du känner dig bekväm och motiverad i ditt arbete. Tillträde: Omgående. Lön: Fast enligt avtal Arbetstider: Arbetsdagar: måndag-fredag Arbetstid: Dagtid Plats: Tumba Låter detta som något för dig? Ansök redan idag! Skicka din ansökan via Teamtailor "Sökord: Arbetare, ambulerande, distribution, drickeschaufför, lediga jobb, lastbilschaufför, c-chaufför, Tumba, Stockholm" Om Rekryteringsgruppen Rekryteringsgruppen startades år 2001 och tillhandahåller personal inom fyra olika affärsområden, transport, lager/industri och kontor. Vårt kontor är beläget i Stockholm. Vi tillsätter en stor variation av tjänster inom ovan nämnda affärsområden, alla med olika krav på utbildning och erfarenhet. Gemensamt för alla tjänster vi levererar är att vi håller högsta servicenivå och att vi alltid sätter kunden i fokus. Rekryteringsgruppen har sedan 2004 kollektivavtal och är ett auktoriserat Bemanningsföretag. Läs mer om oss på www.rekryteringsgruppen.com
APH Elektriska AB är ett företag som arbetar med fastighetsautomation. Vi projekterar, konstruerar och installerar system för optimerad styrning av fastighetens värme, kyla och ventilationssystem. Alltifrån rumsstyrningar till datoriserade styr och övervakningssystem för hela fastighetsbestånd. Vi arbetar med en mängd olika kunder, ofta som underleverantörer och fokuserar på att skapa högkvalitativa och effektiva lösningar som möter våra kunders unika behov. Vi lägger stor vikt vid kundservice och tror på att bygga starka och långsiktiga relationer. Om du är en erfaren elektriker, så är APH Elektriska AB rätt plats för dig. Vi erbjuder en familjär stämning, spännande och varierad arbetsmiljö, och möjligheter till karriärsutveckling. Ditt arbete kommer att utföras ensam eller i team om 2-3 personer ute på uppdrag och man roterar beroende på erfarenhet. Arbetet kan vara varierande stora o små projekt. I dagsläget är vi totalt 7 personer anställda på företaget. Kontoret är Skyttbrink i Tumba och där finns administration, verktyg och vår verkstad. Jobbet utgår ibland hemifrån eller från kontoret beroende på uppdrag och var du bor. Närmaste chef kommer vara en av ägarna som också är projektledare. Du kommer bland annat jobba med: Tillverkning, installation och service av styrsystem. Styrinstallation av ventialtionsagregat och rumsreglering Möten med kund/byggmöten med andra underleverantörer Du har ett intresse att utvecklas inom programmering Möjlighet att utvecklas inom Projekledning/arbetsledning Ansvarsområden: Utföra arbetet efter genomgång, medverka vid byggmöten och liknande samt vara ansiktet utåt för företaget. Vara behjälplig genom att hålla ögonoen öppna för nya arbeten. Att vara planerande med tid, verktyg, material och arbetstimmar så det utnyttjas på bästa sätt för att nå effektivitet och nöjda kunder. Önskad profil: Minst 2 års erfarenhet som styrtekniker/ elektriker. Utbildning som elektriker el likvärdigt i arbetslivserfarenhet. Körkort B. Svenska i tal och skrift. Datorvana med kunskaper inom officepaketet. Du tar gärna egna initiativ och drivs av att lära dig nytt. Du är bra på att passa tider, jobba mot deadline och att planera och utföra projekt. Ditt arbete blir noggrant gjort och du lämnar alltid snyggt efter dig. Du bryr dig om dina medarbetare och jobbar "med teamet" även när du är själv. Du kommer vara ansiktet utåt, träffa kollegor, kunder och vara på byggmöten så du behöver vara socialt kompetent. Meriterande om du: Har erfarenhet av PLC programmering. Övrigt: Start: Efter överenskommelse. Arbetstider: 7-16 med möjlighet till lite flextid. Placering: Över hela stor Stockholm. Kontor i Skyttbrink. Anställningsform: heltid med 6 månaders provanställning. Rekryteringen görs i samarbete med Tillväxt Botkyrka. Urvalet sker löpande och dina svar på ansökningsfrågorna ligger till grund för bedömning av din ansökan.
Välj ett jobb för att visa detaljer