Vi söker dig som är registrerad mäklare eller befinner dig i slutskedet av din fastighetsmäklarutbildning och som vill utmana dig själv i mäklarrollen. Hos oss finns möjligheten att utvecklas, utmanas och arbeta i en kollegial miljö som främjar din professionella tillväxt. DIN NÄSTA UTMANING Hos oss i Hässleholm jobbar du tillsammans med vår kollega Daniel samt övriga teammedlemmar i närliggande butiker. Vi letar nästa kollega som vill vara med på resan att bygga upp marknadsandelarna i regionen och som tilltalas av att göra den resan tillsammans med oss. Hässleholm erbjuder närhet till vacker natur och grönområden, perfekt för friluftsliv och en aktiv livsstil. Dess samhällsgemenskap och engagerade invånare skapar en varm atmosfär där du kan bygga långsiktiga relationer. Med stöd från ditt team och möjligheter till kontinuerlig utbildning och utveckling kan du växa och utvecklas i din karriär. KRAVPROFIL - Är registrerad mäklare med tillhörande fastighetsmäklarutbildning eller är i slutskedet på utbildningen till fastighetsmäklare - Bor i Hässleholm med omnejd Meriterande: - Har lyckats att driva igenom lyckade försäljningar. VI ERBJUDER - Marknadens största kundregister, ett lukrativt område och tyngden av att tillhöra ett etablerat och välkänt varumärke med över 85 års branscherfarenhet samt med stora samarbetspartners - Vår framgångsrika försäljningsmetod, kontinuerlig kompetensutveckling och moderna digitala system - Stöd från interna resurser, vad gäller ekonomi-, juridik-, marknad-, IT-, försäljning-, HR- och rekryteringsfrågor - En stark gemenskap och väletablerad erfarenhet som finns inom kedjan, landet runt Vi ger dig dessutom goda förutsättningar och verktyg för att du ska lyckas som mäklare. Detta genom att vi ligger i framkant vad gäller förändringar för att möta framtidens barriärbrytande mäklartjänst. OM OSS Svensk Fastighetsförmedling är Sveriges största rikstäckande och oberoende mäklarkedja. Hos oss blir du en del av ett engagerat team med 1250 kollegor som stöttar varandra och utvecklas tillsammans. Vi är stolta över att flera år i rad ha utsetts till en av Sveriges mest attraktiva arbetsgivare. Som medarbetare erbjuds du löpande utbildningar, unika verktyg och möjligheten till delägarskap. Vårt fokus är att vara ledande idag och i framtiden. Läs mer om hur det är att jobba hos oss via jobb.svenskfast.se. KONTAKT Är du nyfiken och vill veta mer om tjänsten? Du är varmt välkommen att kontakta Sofia Sjöberg på 076 829 37 78 eller [email protected] eller TA-Partner Sofia Lundberg på [email protected], 076-771 92 32 eller skicka in din ansökan via knappen "Skicka ansökan". Naturligtvis behandlar vi din kontakt konfidentiellt. Läs mer om oss här Svensk Fastighetsförmedling Instagram
Om tjänsten Som CE-chaufför hos Dagabs logistikcenter i Hässleholm säkerställer du att matvaror kommer ut i tid och med bra kvalitet till deras butiker runt om i landet. Då det är mycket viktigt att butikerna får bästa service så deras hyllor aldrig står tomma är det viktigt att det dagliga arbetet sker med hög effektivitet och kvalitet. Då du kommer vara en del av ett stort logistikflöde med många aktörer och olika utmaningar är det extra viktigt att hålla tidspassning, följa säkerhets- och ordningsregler. Vi vill att du ska vara en del i att skapa en effektiv och säker arbetsplats och få rätt förutsättningar att trivas idag och imorgon. Huvudsakliga arbetsuppgifter I rollen som CE-chaufför hos Dagab är de huvudsakliga arbetsuppgifterna: Lasta och lossa varor på och från lastbilen Leverera rätt varor i rätt tid till Axfoods butiker På sikt kan även andra arbetsuppgifter bli aktuella. Start för tjänsten: Omgående Anställningsform: Visstidsanställning på heltid till cirka 3/8. För rätt person kan efter denna tidsperiod möjlighet till fortsättning och då gå över till en anställning hos Dagab. Adress till arbetsplats: Industrigatan 22, 281 43 Hässleholm Om Dagab Dagab skapar, lagerhåller och levererar sortimentet till Axfoodkoncernens kedjor såsom bl.a. Hemköp, Willys, City Gross, Snabbgross, Urban Deli och Apohem. Vi utvecklar också egna varumärken, bl.a. Garant, Eldorado och Såklart. Vår verksamhet vilar på goda värderingar för jord, människa och samhälle, vilket genomsyrar allt från sortimentsutveckling, paketering och transport - till hur vi agerar mot våra medarbetare. På så sätt ger vi våra kunder förutsättningar att göra schyssta, hållbara val. Med andra ord - hos oss är du med och påverkar det vardagliga livet för en sisådär tio miljoner människor, förstå hur viktiga våra medarbetare är för oss. Välkommen du med! Krav och egenskaperKrav CE-körkort Giltigt YKB (Yrkesförarkompetensbevis) Intyg för ADR 1.3 (även kallat ADR light) God svenska i tal och skrift Meriterande Erfarenhet av arbete som CE-chaufför eller liknande roll Egenskaper Du har en positiv inställning och gillar att ta ansvar, oavsett om det handlar om att respektera tider, hålla god kvalitet eller nå uppsatta mål. I rollen som chaufför är det viktigt att du trivs i att arbeta självständigt, då under stora delar av arbetsdagen arbetar ensam och med begränsade sociala kontakter. Det är en fördel om du har en god fysik och att tar hand om din hälsa, då detta arbete kan vara fysiskt krävande. Det är också viktigt att du bidrar till god stämning på arbetsplatsen och kommer överens med kollegor, detta oavsett skilda perspektiv, kulturer, bakgrunder och språk. Vikt läggs även vid övriga personliga egenskaper. Lön/förmåner Lön: Enligt kollektivavtal och här följs Transportavtalet. Lönen är GFL-lön (GFL = din ersättning baseras på snittet av alla som jobbar i samma roll på transportavdelningen). OB- och övertidsersättning tillkommer i enlighet med kollektivavtal. Förmån: Möjlighet att nyttja Dagabs välutrustade gym kostnadsfritt! Rekryteringsprocessen Ansökning sker direkt via annonsen. Nästa steg kommer vara en juridisk bakgrundskontroll via Fortcheck. Därefter genomförs referenstagning digitalt med hjälp av Refensa. Efter denna digitala process är nästa steg att en intervju. Drogtester tillämpas i samband med rekryteringen och eftersom Dagab värnar extra mycket om goda arbetsmiljöförhållanden utförs slumpvisa drogtester på arbetsplatsen. Tjänsterna kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Om Marketpeople Hemsida: www.marketpeople.se
Vi är ett rikstäckande företag som hjälper butiker och leverantörer inom dagligvaruhandeln med säljdrivande tjänster! Vi har cirka 300 duktiga medarbetare ute i butik varje vecka. Vi hjälper våra kunder med alla typer av butiksarbete - men vi har också, som vårt namn antyder, en bransch-unik kompetens inom just dryckeskategorin. Som familjeföretag är det otroligt viktigt för oss att skapa en arbetsmiljö där trivsel och gemenskap är i fokus. Hos oss är det högt i tak, och vi uppmuntrar att alla ska kunna vara sig själva och bidra med sina idéer. Vi tror på att ett gott arbetsklimat ger de bästa resultaten, så vi jobbar för att skapa en avslappnad och rolig miljö där alla känner sig välkomna och respekterade. Här får du både möjlighet att utvecklas och ha kul – vi växer tillsammans! - Inför rekryteringsarbetet har Dryckeskonsult noggrant tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför vänligt men bestämt kontakt med rekryteringssajter eller liknande. - Vi har inte möjlighet att behandla ansökningar via mail ARBETSUPPGIFTER Som att jobba i butik - fast lite roligare! I ditt sommarjobb hos oss kommer du att ta dig an vanligt förekommande butiksarbete i dagligvaruhandeln, med fokus på dryckes- och varuplock. Det som gör den här tjänsten lite roligare, är variationen. Utöver varuplock kan även demo, inventeringar eller lösviktsplock förekomma, och dessutom besöker du oftast flera butiker per dag. Vi tror att du som kommer att trivas bäst hos oss i sommar har butikserfarenhet, en förmåga att självständigt ta dig an arbetsuppgifter, en social personlighet och en framåtanda. Dryckeskonsult erbjuder ett varierande sommarjobb på en härlig arbetsplats med möjligheter att utvecklas och växa för den som vill. Vi har kollektivavtal med Handels. Tjänsten är på 75% och arbetstiden är förlagd dagtid vardagar primärt mellan vecka 29-31. Det ska bli så kul att höra från dig! Inför rekryteringsarbetet har Dryckeskonsult noggrant tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför vänligt men bestämt kontakt med rekryteringssajter eller liknande. KVALIFIKATIONER Butikserfarenhet B-körkort Tillgång till bil
Arbetsmarknadskonsulent - Hjälp människor att nå sina mål! Vill du vara med och skapa förändring? Hos Arbetslivsresurs får du möjligheten att göra en verklig skillnad i människors liv genom att vägleda och stötta dem på vägen mot varaktigt arbete eller utbildning. Vår vision är att minska arbetslösheten och utanförskapet, och vi söker nu dig som vill vara en del av denna resa! Om tjänsten I rollen som arbetsmarknadskonsulent kommer du huvudsakligen att arbeta inom Arbetsförmedlingens upphandlade tjänst Steg till arbete. Du kommer att möta arbetssökande med olika bakgrunder, inklusive de med funktionsnedsättningar, och hjälpa dem att kartlägga sina arbetsmöjligheter samt stödja dem i att prova sina färdigheter i verkliga arbetsmiljöer. Du arbetar både enskilt och i grupp för att coacha, stötta och motivera deltagarna till framgång. Dina arbetsuppgifter omfattar bland annat: Genomföra individuella kartläggningar och vägledning. Hålla föreläsningar och gruppaktiviteter. Ordna prövningsplatser i riktiga arbetsmiljöer. Föra motiverande samtal för att stärka individens förutsättningar att nå sina mål. Vem är du? Vi söker dig som är driven, lösningsorienterad och brinner för att stötta människor. Du är en god kommunikatör med en coachande inställning och har en stark vilja att skapa förändring, både för individer och på gruppnivå. Kravprofil: Minst 2 års högskole- eller yrkeshögskoleutbildning inom exempelvis sociologi, beteendevetenskap, pedagogik eller medicin. Minst ett års erfarenhet av individuell eller grupphandledning av personer med psykisk eller fysisk ohälsa eller funktionsnedsättning. Erfarenhet av att arbeta strukturerat och administrativt samt vana att använda datorer i ditt dagliga arbete. God kännedom om den lokala arbetsmarknaden är meriterande. Vad vi erbjuder Hos oss får du möjligheten att arbeta kreativt och flexibelt. Arbetet är varierat och varje dag bjuder på nya utmaningar där du får planera och strukturera ditt arbete självständigt. Utöver din roll i Steg till arbete finns möjlighet att vara delaktig i andra spännande projekt och tjänster inom organisationen. Vi söker dig som är prestigelös, utåtriktad och duktig på att skapa och underhålla nätverk. Om du gillar att arbeta i en dynamisk miljö och vill se konkreta resultat av dina insatser, är detta rätt plats för dig! Ansökan och tillsättning sker löpande – skicka in din ansökan så snart som möjligt! Varmt välkommen med din ansökan! Anställningsvillkor Tillträde omgående. Tillsvidare med 6 månaders provanställning. Heltid Lön enligt kollektivavtal, individuell lönesättning. Vi arbetar med löpande urval och ber dig därför sända in din ansökan, via mail. För eventuella frågor vänligen kontakta Suna Cicek 0724-010955 på [email protected] Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2025-07-31. Om du känner att du är rätt person så sök tjänsten omgående då intervjuer hålls löpande och tillsättning av tjänsten kan komma att ske innan sista ansökningsdatum. Bifoga följande dokument till din ansökan CV Examensbevis eller betyg Anställningsform Tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning. Omfattning 100 % Tjänstgöringsort Hässleholm
Engagerad Arbetsterapeut! Arbetslivsresurs vision är att sänka arbetslösheten och minska utanförskapet genom att stötta och vägleda människor mot ett varaktigt arbete eller utbildning! Vi söker dig som vill vara med och stärka styrkor. Arbetet kommer i huvudsak vara att arbeta i Arbetsförmedlingens upphandlade tjänst Steg till arbete. Målgruppen som du kommer att möta i uppdraget är arbetssökande, personer med eller utan kända funktionsnedsättningar, som behöver få sina förutsättningar för arbete utredda för att sedan prövas i reell miljö. Du kommer att arbeta både i grupp och enskilt. Arbetsuppgifterna innefattar bland annat följande: Samordna och genomföra uppdraget att bedöma arbetsförmåga Handleda deltagare samt kartlägga arbetsförmåga Genomföra observationer och dokumentera i skriftlig rapport Stärka och utveckla deltagaren mot att finna en lämplig yrkesinriktning samt därefter finna lämplig arbetsplats. Utföra administration som tillhör uppdraget Bidra till övrig utveckling av vår verksamhet Bidra till nöjda deltagare Vi söker dig som är legitimerad Arbetsterapeut och har kompetens att arbeta med de arbetsterapeutiska instrumenten: Model of Human Occupation Screening Tool (MOHOST), Dialog om arbetsförmåga (DOA), Worker Role Interview (WRI), Assessment of Work Characteristics (AWC), Assessment of Work Performance (AWP). Som person är du är genuint nyfiken på människor och motiveras av att få andra att nå sina mål. Vi önskar också att du är duktig på att lyssna, på att läsa mellan raderna och förstå vilka lösningar som är möjliga för dina deltagare i den situation de befinner sig i för stunden. Rollen som Arbetsterapeut kräver en kombination av strukturerat och noggrant administrativt arbete, att identifiera dina deltagares möjligheter att komma ut på arbetsmarknaden samt förmågan att ha en god arbetsmarknadskunskap samt kännedom om den lokala arbetsmarknaden. Till dig som har förmåga att kombinera dessa tre delar kan vi erbjuda en spännande roll där du kan göra skillnad för dina medmänniskor. VI ERBJUDER: Nya spännande utmaningar varje dag! Härliga, hjälpsamma och lättsamma kollegor – vi har roligt på jobbet! En hög tillit till anställdas kompetens och förmågor En öppen arbetsplats, högt i tak och gott samarbete Möjlighet att göra skillnad – hjälpa människor till sysselsättning Rekryteringen sker löpande så tveka inte att skicka in din ansökan så snart som möjligt. Tillträde enligt överenskommelse, individuell lönesättning tillämpas. Tjänsten kan vara på hel- eller deltid beroende på vad som passar dig, vi erbjuder flexibla anställningsmöjligheter. Arbetslivsresurs är en del av Arenakoncernen. Arbetslivsresurs identifierar, stärker och utvecklar människor till att bli sitt bästa jag. Vi är specialister på att utveckla människor. Vi har en bred och kvalificerad kompetens för att kunna tillgodose viktiga behov hos kunder. Läs mer om oss och vår verksamhet på vår hemsida www.arbetslivsresurs.se Varmt välkommen med din ansökan
Om tjänsten Nu söker Ikett Personalpartner efter CNC-operatörer för omgående start till trevligt företag utanför Hässleholm! Har du nyligen gått en utbildning inom CNC eller har du tidigare erfarenhet som CNC-operatör? Är du dessutom tillgänglig för att börja omgående? Då kan det här vara rätt möjlighet för dig! Vi söker drivna och noggranna CNC-operatör som vill bli en del av ett engagerat team. I rollen kommer du att: -Programmera, ställa och köra CNC-maskiner. -Arbeta med varierande moment i ett högt tempo. -Bidra till en effektiv och kvalitetsmedveten produktion. Arbetstid är 2-skift. Start omgående eller enligt överenskommelse. Låter tjänsten intressant? Ansök redan idag - vi rekryterar löpande! Din profil För att trivas i rollen som CNC-operatör tror vi att du har: - Tidigare erfarenhet som CNC-operatör. - CNC-utbildning. - Ritningsläsning. Truckkort anses också vara meriterande. Som person vill vi att du är ansvarstagande, målinriktad, flexibel, positiv, ordningsam och har en god samarbetsförmåga eftersom arbetet sker ute hos våra kunder. Vi arbetar löpande med inkomna ansökningar och kontaktar endast de som motsvarar ansökningskraven. Välkommen med din ansökan idag! Om Ikett Personalpartner AB Ikett har sedan 1986 hjälpt tusentals personer inom industribranschen att hitta sitt drömjobb. Våra kunder finns i hela Sverige och Norge och främst inom tillverkande industri och verkstadsindustri. Vi arbetar med ett brett utbud av tjänster, både för kollektivanställda och tjänstemän. Tack vare långsiktigheten i våra uppdrag har många en tryggad anställning på Ikett. Detta har lett till att flera anställda har jobbat hos Ikett i 20+ år. Under den tiden har de fått utvecklas, testa flera uppdrag med en trygg arbetsgivare i ryggen. Ofta är målsättningen att det ska leda till anställning hos kund. På Ikett finns det möjlighet att arbeta lokalt i ditt närområde, men även spännande resejobb i hela Sverige och Norge för dig som vill ut på resande fot. Hos oss får du: Engagerad personal genom hela rekryteringsprocessen som även har kontakt med dig när du börjar jobba hos vår kund. Trygghet där vi värnar om din säkerhet på arbetsplatsen. Möjlighet till utveckling. Målet med vårt arbete är nöjda kunder och skickliga medarbetare som trivs. Ikett är medlem i Almega Kompetensföretagen och har kollektivavtal med LO, Unionen och Akademikerförbunden. Ikett är certifierat enligt ISO 9001. För mer information och nyheter, följ oss gärna på: Facebook: www.facebook.com/ikettpersonalpartner LinkedIn: www.linkedin.com/company/ikett-personalpartner-ab-as
Om rollen I rollen som lastbilsmekaniker arbetar du med service, felsökning och reparation av tunga fordon. Arbetet omfattar både mekaniska och elektroniska system, och du hanterar allt från rutinunderhåll till mer avancerade diagnoser och komponentbyten. Du ansvarar för noggrann dokumentation av ditt arbete och samarbetar med kollegor för att säkerställa hög kvalitet och kundnöjdhet. Tjänsten kräver teknisk kompetens, noggrannhet och ett intresse för att utvecklas i takt med ny teknik. Vi söker dig som Kunden söker en erfaren och engagerad lastbilsmekaniker med ett genuint intresse för tunga fordon. Du har minst fem års erfarenhet som mekaniker inom området, och din kompetens kan komma från både fordonsteknisk utbildning och praktiskt arbete i verkstad. Det viktigaste är att du har den tekniska kunskap och det ansvarstagande som krävs för att bidra till teamets framgång. Du har en god förståelse för moderna fordonsystem och är van vid att arbeta med teknik som ständigt utvecklas. Datorvana är meriterande, då fordonen i allt högre grad innehåller avancerade elektroniska styrsystem. Du bör kunna arbeta både självständigt och i team. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper som noggrannhet, engagemang och ansvarskänsla, samt en serviceinriktad inställning i allt du gör. Övrigt Har du frågor om tjänsten, vänligen kontakta ansvarig rekryterare Patricia Contreras på [email protected] Välkommen med din ansökan!
Vi söker biträdande rektor till gymnasieskola! Det här erbjuder vi dig! Jacobsskolan är en av Hässleholms tre gymnasieskolor och som erbjuder yrkesprogram och samtliga introduktionsprogram. Som biträdande rektor på Jacobsskolan har du helhetsansvar för några av skolans program. Tillsammans med skolans rektor och de övriga biträdande rektorerna leder, planerar och utvecklar ni det pedagogiska arbetet. Du kommer ges möjlighet att växa i ditt ledarskap och arbeta med att utveckla skolan. Med styrdokumenten som utgångspunkt skapar du förutsättningar för att elever och medarbetare ska nå uppsatta mål. I din roll inspirerar och skapar du förutsättningar för delaktighet och inflytande genom ett tydligt ledarskap och aktivt systematiskt arbete i samverkan. Tillsammans med Jacobsskolans skolledare leder du skolan framåt, och skapar förutsättningar för en attraktiv gymnasieskola och arbetsplats. Genom kontinuerlig utvärdering av arbete och resultat, analyserar och reflekterar du över vilka delar som behöver utvecklas. Du är resultatdriven och vill se ökad måluppfyllelse och skapa möjligheter till utveckling tillsammans med andra. Hässleholms kommun strävar efter att skapa de bästa förutsättningar för ett hållbart arbetsliv, där du kan trivas, må bra och uppleva arbetsglädje. Vi erbjuder våra medarbetare förmåner så som friskvårdsbidrag och möjligheten att byta semesterdagstillägg mot lediga dagar. Vem är du? Vi söker dig som har en högskoleutbildning med pedagogisk inriktning. Du ska ha flerårig erfarenhet av arbete med äldre elever. Du behöver vara väl orienterad i våra styrdokument och annan lagstiftning som reglerar verksamheten. Vi ser det som meriterande om du har erfarenhet av ett skolledaruppdrag samt om du genomgått rektorsutbildning. För att hantera ledaruppdraget ser vi att du har god IT-kompetens. Det är meriterande om du har erfarenhet av arbete i en politiskt styrd organisation. Som person är du en trygg och pedagogisk ledare som har förmågan att se till hela verksamhetens förutsättningar. Du har väl utvecklade ledarstrategier för att driva skolans arbete framåt. I din roll är du närvarande och har förmågan att inspirera och engagera dina medarbetare. Du har förmågan att identifiera och analysera behov, orsak och verkan i verksamheten. I din profession är du positiv, strukturerad samt har en stor drivkraft när det gäller skolans utvecklingsprocesser. Du är lyhörd och kommunicerar på ett tydligt sätt. Vi förväntar oss att du har god samarbetsförmåga gentemot elever, vårdnadshavare, medarbetare och övrig skolledning. Mångfald ser du som en tillgång i verksamheten. Du delar värderingar och förhållningssätt som beskrivs i vår medarbetar- och ledarpolicy: Hässleholms kommuns medarbetar- och ledarpolicy Övrigt Eftersom du kommer att arbeta med barn och unga, vill vi att du lämnar utdrag ur belastningsregistret före anställning. Blankett för att söka utdrag ur belastningsregister hittar du på polisens hemsida. Belastningsregistret - begära utdrag Intervjuer för tjänsten är inplanerade 2-3/7. För dig med skyddade personuppgifter hänvisar vi till rekryterande chef för vidare information kring hur du ansöker. Om oss Barn- och utbildningsförvaltningen ansvarar för kommunens förskolor, grundskolor, gymnasieskolor, anpassad skola och kulturskola. Vi arbetar gemensamt för en lärmiljö där barn, elever och personal lyckas. Vår gemensamma vision är: Alla ska få bli sitt bästa. Jacobsskolan erbjuder följande program: Barn- och fritidsprogrammet, Bygg- och anläggningsprogrammet, El- och energiprogrammet, Fordons- och transportprogrammet, industritekniska programmet, Restaurang- och livsmedelsprogrammet, Vård- och omsorgsprogrammet, samt alla introduktionsprogram. Skolan har ett gott samarbete med arbetslivet genom konstruktiva programråd. Vi är också engagerade i Teknikcollege, Motorbranschcollege och Vård- och omsorgscollege. Hässleholms kommun är en viktig knutpunkt i Sverige. Här möts människor för att leva, uppleva, arbeta och lära i en kommun präglad av nyfikenhet och utveckling. Våra medarbetare skapar kvalitet som syns, visar respekt för individen och sätter invånaren i fokus. Välkommen att bli en av oss!
Vittsjö Omsorg ligger i Vittsjö i norra Skåne. Vi behöver ytterligare omvårdnadspersonal till vår verksamhet, främst psykiatriavdelningen. Vi behöver dig under v 25-32, tjänstgöring enligt schema, inklusive kvälls- och helgtjänstgöring. Du behöver ha kunskap om och ha erfarenhet från omvårdnadsarbete. Gå in på www.vittsjoomsorg.se och ta del av informationen om företaget och läs gärna vår värdegrund.
Är du nyutbildad C-chaufför? Vi söker nu en miljöarbetare med c-körkort till vårt team för att stärka upp inför sommaren i Tyringe. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer bestå av att dra och tömma kärl på bilen samt att köra renhållningsfordon. Som chaufför arbetar du med insamling av avfall, återvinningsmaterial och transport avfallet. Du ska gilla fysiskt arbete utomhus då arbetet till störta delen är utanför bilen. Arbetsuppgifter • Insamling av hushållsavfall och återvinningsmaterial. • Hantering av fordonsdatorer • Avvikelserapportering • Daglig underhåll/kontroll av fordon • Du ansvarar för att din tilldelade tur genomförs med god kvalitet och hög servicegrad Kvalifikationer • C-körkort och erfarenhet av att köra tunga fordon • YKB • Språk svenska Personliga egenskaper • Som person är du fokuserad, lösningsorienterad, kreativ och engagerad. • Du tar stort ansvar och gillar att arbeta tillsammans i team i en fysisk roll. Placering Tyringe Anställningsform Visstidsanställning 3 månader med chans till förläning Tillträde omgående Vår värdegrund På Nordisk Återvinning Service är det alltid viktigt att våra medarbetare mår bra och trivs tillsammans oavsett roll. Vi är ett härligt gäng kollegor och vårt framgångsrecept består av gott samarbete, god kvalitet och kundfokus. Vi ser lösningar, inte problem. Kunden står i fokus och vi gör gärna det lilla extra för att förgylla både kundernas och vår uppdragsgivares vardag. Inför denna rekrytering har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och därför undanber vi oss ytterligare erbjudanden om kompetensförmedling, annonserings- och rekryteringshjälp. Inför ev anställning genomför vi referenstagning och bakrundskontoll.
Välj ett jobb för att visa detaljer