Undersköterska till Ekhaga vård- och omsorgsboende
Vardaga AB
Undersköterskor, hemtjänst, hemsjukvård, äldreboende och habilitering

Vi söker dig som är positiv och engagerad undersköterska som vill vara en del av vårt härliga team på en av våra somatiska enheter på Ekhaga vård- och omsorgsboende!  Vårt boende är charmigt och en inspirerande arbetsplats med många omsorgsfulla kollegor som bidrar till en utvecklande arbetsmiljö. Vi arbetar med reflektion för att stödja kunskapsspridning och delaktighet i verksamhetsnära beslut i samråd med våra chefer. Här får du möjlighet att göra skillnad för våra boende och tillsammans med oss utveckla verksamheten för att skapa en trygg och trivsam miljö. Det här får du hos oss: Utbildning som gör ditt arbete enklare, till exempel vårdhygien, bemötande vid demenssjukdom och ergonomi. Förmånsportal med rabatter och erbjudanden.  En coachande och stöttande chef som jobbar tillsammans med dig i vardagen. Tydliga arbetssätt och rutiner som förenklar ditt jobb. Karriär- och utvecklingsmöjligheter. Till exempel kan du bli gruppchef med personalansvar eller få ett specifikt ämnesansvar som demensansvarig eller hygienombud. Vi söker undersköterskor för att tillsätta två ordinarie heltidstjänster. Det finns möjlighet att anpassa tjänstgöringsgraden efter din önskan. Här får du ta del av utbildning och förmåner som stödjer din utveckling och välmående. Om du är en person som trivs med att arbeta i team och har ett genuint intresse för omvårdnad ser vi fram emot att höra från dig. Välkommen till oss! Om Ekhaga vård-och omsorgsboende I Onsala hittar du Ekhagas vård- och omsorgsboende. Här arbetar engagerad och kunnig personal med äldre som drabbats av somatisk sjukdom eller demenssjukdom. Ekhaga drivs på entreprenad av Vardaga. Vi är ett demenscertifierat boende, vilket betyder att alla vi som arbetar här är utbildade i demens och bemötande via Vardagas Demensakademi. Vi tillämpar fasta scheman där det ingår att arbeta varierande dag/kväll samt varannan helg arbete. Du som medarbetare har viss möjlighet att påverka din egen arbetstid i samråd med ditt team och gruppchef. Vi har ett samarbete med företaget Ung Omsorg.Det innebär att ett team av ungdomar i åldrarna 14–18 år besöker oss på helger och lov. Ung Omsorg gör olika aktiviteter för att sätta guldkant på tillvaron för våra boende. Du har en gruppchef som större delen av sin tid arbetar nära dig i verksamheten. Att bli gruppchef kan även vara en karriärmöjlighet för dig som undersköterska. Här arbetar vi med djur i vården och har regelbundet besök av terapihundar. Vi jobbar hela tiden för att hitta på nya, spännande aktiviteter för våra boende. På Ekhaga har vi ett Äldrecenter med två aktivitetspedagoger anställda som stöttar verksamheten med att ta fram aktivitetsprogram för våra äldre.  Som undersköterska är du oerhört viktig! Din uppgift är att ge livskvalitet. Med hjälp av dig kan våra boende behålla sitt levnadssätt och sina vanor. Du ser varje person och tolkar vad de behöver. Samtidigt lär du dig mycket om omvårdnad, åldrande och hur man bemöter människor. Du står närmast den boende och har därmed en nyckelroll i teamet med sjuksköterska, arbetsterapeut och fysioterapeut. Du medverkar också vid vårdplanering och skriver social dokumentation. Med hjärtat på rätta stället Hos oss får du arbeta i en stark kultur där vi drivs av vår vision: Vi gör världen lite bättre, en människa i taget. Det är oerhört viktigt att du delar vår vision och våra fyra värderingar: Respekt: Hos oss har alla rätt till ett värdigt liv med såväl fysiskt, psykiskt som socialt välbefinnande. Ansvar: Hos oss har vi medarbetare som vågar och vill och chefer som lyssnar och leder. Enkelhet: Hos oss är det enkelt att påverka och att vara medarbetare eller kund. Kunskap: Hos oss reflekterar vi, lär av varandra och tar tillvara allas kompetens Tillsammans jobbar vi kontinuerligt med att säkra att värdegrunden genomsyrar vårt bemötande, både till varandra och alla som bor hos oss. Din erfarenhet och kunskap Vi ser gärna att du är utbildad undersköterska och det är meriterande att ha arbetat några år inom äldreomsorgen. God datorvana samt erfarenhet av dokumentation är också meriterande. Goda kunskaper i det svenska språket i tal och skrift är ett krav, men i övrigt är inte ditt CV det viktigaste. Om du delar våra värderingar och har rätt egenskaper, ger vi dig stöd och möjlighet att växa. Vi tror att du: - lockas av ett varierat arbete och tycker om att möta människor i olika situationer. - är en kreativ person som vågar tänka själv och ta ansvar. - trivs med att jobba i team och stötta dina kollegor. Övrigt Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning Tillträdesdatum: Löpande anställning Sista ansökningsdag: 2025-06-30 Registerkontroll: Utdrag ur belastningsregister skall uppvisas vid en eventuell anställning Har du frågor?  Kontakta gärna: Gruppchef Lina Liljestam 076-0032558 eller gruppchef Therese Fasnacht 076-0032501, verksamhetsutvecklare Caroline Vård, 076-0032539 eller verksamhetschef Ruddi Porsgaard, 0760-0032500. Facklig kontakt: Kommunal, kommunal.se Ansökan Välkommen att ansöka via knappen ”Skicka ansökan” nedan. Vänta inte med att ansöka då vi gör urval löpande. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd. På Vardagas drygt 100 boenden runt om i Sverige erbjuder vi en äldreomsorg där varje dag är lika viktig. Hos oss möter du expertis och trygghet på varje äldreboende, korttidsboende, i hemtjänst och dagverksamhet. Vi ska vara kvalitetsledande i allt vi gör och vår vision är att göra världen lite bättre, en människa i taget. Våra medarbetare arbetar med varje individs livskvalitet och trygghet i fokus. Vardaga ingår i företagsgruppen Ambea. www.vardaga.se

25 dagar sedan
Sista ansökan:
30 juni 2025
Säljare deltid Thansen Kungsbacka
thansen AB
Butikssäljare, dagligvaror

Vi behöver nu deltids- butikssäljare till vårt team i Kungsbacka. Har du erfarenhet från försäljning av reservdelar, cyklar eller montering/balansering av däck och vill vara med på en fantastisk resa med stor utvecklingspotential så ser vi detta som ett stort plus när du söker. Skicka in din ansökan via vår hemsida jobb.thansen.se Drömmer du om en utvecklande och intressant arbetsdag där du kan finslipa dina kunskaper och utveckla dina ambitioner? Är du en serviceperson som gör allt för att kunden ska bli nöjd? Är du intresserad av bilar, cyklar eller andra av våra produktgrupper? Hos oss på thansen är det viljan som räknas om du vill komma långt i karriären. Vi har en platt struktur där alla kan hjälpa till att sätta sin prägel på thansen-konceptet. Som säljare i thansen möter vi kunden med ett leende varje dag, brinner för service och är lagspelare. En del av vårt serviceutbud omfattar bland annat reservdels försäljning, däck försäljning och montering i vår verkstad, montering av bilbarnstolar, cykelställ, vindrutetorkare, takboxar och ställ m.m. Erfarenhet eller relevant certifikat kopplat till detta är meriterande men inget krav. Utbildning kommer att tillhandahållas. Vi erbjuder: •Ett spännande jobb i ett starkt växande företag •Stora möjligheter till personlig utveckling •Lön enligt kollektivavtal • Förmånliga personalrabatter Önskade kvalifikationer: •Erfarenhet från försäljning av reservdelar, cyklar , däck •Du behärskar svenska i tal och skrift •God förståelse för IT är meriterande Vi rekryterar kontinuerligt och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Ansök redan idag om du är intresserad! Sökande måste vara över 18 år. Om oss På T. Hansen Gruppen A/S arbetar vi varje dag för att kunderna ska få den bästa servicen. thansen är fast förankrat i dansk detaljhandel och betjänar idag kunder i alla åldrar inom ett brett sortiment. I dagsläget har vi ett medarbetarteam på över 1 800 engagerade medarbetare, varav drygt 850 jobbar i butikerna. Under hela året arbetar vi efter vårt kundprogram ANK – Alltid nöjda kunder. Med programmet vill vi skicka en tydlig signal om att vi finns till för våra kunder.

25 dagar sedan
Sista ansökan:
2 juli 2025
Reservdelssäljare till Maskinexperten i Kungsbacka
Maskinexperten Scandinavia AB
Motorfordonsmekaniker och fordonsreparatörer

Reservdelssäljare till Maskinexperten. Arbetsbeskrivning I denna roll hos Maskinexperten är du kundernas personliga kontakt för alla reservdelsbeställningar som inkommer ifrån våra kunder samt du skall föra god kundsupport / kundservice. Du kommer sälja reservdelar inom flertalet fabrikat inom lift, truck och entreprenadmaskiner. Maskinexperten är en av landets bredaste reservdelsleverantörer inom detta. Du kommer vara maskinexpertens spjutspets ifrån första kundkontakt till slutförd leverans och fakturering till kunderna. Du kommer vara stationerad på huvudkontoret i Kungsbacka. Vi erbjuder Maskinexperten erbjuder dig en varierande och spännande tjänst i ett expansivt och framgångsrikt privatägt bolag med korta beslutsvägar och bra stämning. Hos Maskinexperten kommer du vara med och påverka bolagets utveckling och din insats innebär positiv skillnad för kunderna. I denna roll finns det goda möjligheter för dig att växa inom bolaget. Du kommer vara bolagets spjutspets i arbetet att utveckla reservdelserbjudandet på svenska marknaden. Maskinexperten är ett bolag som drivs av att ge våra kunder bästa tänkbara service och därmed nå önskade resultat. Din profil Vi söker dig som har ett tydligt engagemang och en noggrannhet för detaljer. Du är positiv och utåtriktad samt har en stark drivkraft och tycker om att ta egna initiativ. Det är viktigt att du är en lagspelare och besitter god förmåga att både skapa och upprätthålla relationer samtidigt som du ger god kundservice till kunderna. För att lyckas i rollen söker vi dig som gillar utmaningen att arbeta i ett bolag i stark tillväxt och hungrig att nå sina mål. Exempel på Huvudarbetsuppgifter för tjänsten - Beställa reservdelar ifrån våra leverantörer - Daglig kundkontakt och ta emot reservdelsbeställningar via mejl och telefon - Skicka reservdelar till kunder via mejl order till leverantör och lager. - Sköta orderläggning till avslut Kravprofil Arbetat med någon form av kundservice Intresse av branschen och att lära sig nya saker Behärskar svenska och engelska i tal och skrift. Goda datorkunskaper Meriterande Erfarenhet av lift-, entreprenad, Truck - eller fordonsbranschen. Arbetat i bokföring programmet Fortnox. Ansökan Ansökan ska innehålla personligt brev och CV. Urval och eventuell kallelse till intervju kommer att ske löpande under ansökningstiden, så skicka in din ansökan redan idag! För mer information besök gärna www.maskinexperten.com Typ: Heltid/Tillsvidare Plats: Huvudkontoret, Kungsbacka Lön: Enligt överenskommelse Tillträde: Omgående Vänligen skicka din ansökan till [email protected] eller via ansök-knappen. Frågor angående tjänsten besvaras av VD Marcus Berg på 0736–203939. Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

25 dagar sedan
Sista ansökan:
2 augusti 2025
Extrajobb som ledsagare eller avlösare i hemmet
Kungsbacka kommun
Personliga assistenter

Som avlösare i hemmet tar du hand om ett barn eller en ungdom med funktionsnedsättning så att föräldrarna ska få avlastning. Lösningen är i hemmet eller närområdet och ni kan till exempel pyssla, titta på film, spela spel eller besöka en lekplats i närområdet. Under tiden kan föräldrarna uträtta ärenden, genomföra egna aktiviteter, umgås med syskon eller bara vila. Som ledsagare stöttar du en person med funktionsnedsättning att ta sig till och från aktiviteter, till exempel för delta i fritidsaktiviteter eller på annat sätt ta del av samhällslivet. Dina arbetsuppgifter och arbetstider bestäms utifrån vilket behov av stöd brukaren eller familjen har men är oftast förlagd på eftermiddagar, kvällar och helger. Omfattningen varierar men är vanligtvis mellan 2-5 timmar i veckan. Du ska ha för avsikt att behålla uppdraget en längre tid, minst 6 månader.  Läs mer om hur det är att arbeta som ledsagare eller avlösare här:  https://kungsbacka.se/omsorg-och-hjalp/funktionsnedsattning/personligt-stod/ledsagning/jobba-som-ledsagare?mark=ledsagning https://kungsbacka.se/omsorg-och-hjalp/funktionsnedsattning/personligt-stod/avlosarservice-i-hemmet/jobba-som-avlosare?mark=Jobba+som+avlösare Din profil Som avlösare och ledsagare arbetar du självständigt och du behöver vara ansvarsfull, lyhörd och ha ett stort engagemang och vilja att stötta en person i dennes vardag. Du behöver inte ha någon speciell utbildning men det är en fördel om du har erfarenhet och kunskap om funktionsnedsättning eller arbete med barn och unga. Efter anställning får du en grundutbildning och får därefter individuell vägledning utifrån behov. Vi söker dig som: - har fyllt 18 år - har giltigt pass/nationellt ID eller arbetstillstånd  - har godkänt betyg motsvarande svenska 1 eller svenska som andraspråk som motsvarar gymnasial B2 nivå - har god datorvana och kan hantera olika system Det är meriterande om du: - har erfarenhet eller utbildning från områden du söker inom - har B-körkort Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Om Vikariecenter Vikariecenter ansvarar för rekrytering och bemanning av timvikarier inom ledsagning och avlösning, personlig assistans, daglig verksamhet, hemsjukvård, hemtjänst, vård- och omsorgsboende, boende med särskild service och måltid. Vårt erbjudande och övrig information Vi erbjuder timanställning med start enligt överenskommelse. Timlön enligt kollektivavtal. Utdrag ur belastningsregister För att arbeta hos oss behöver du uppvisa ett utdrag från belastningsregistret. Detta beställer du själv via länken här: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/ ID-kontroll Vid en rekrytering behöver vi säkerställa identitet på dig som söker. Giltiga ID-handlingar är ett svenskt pass eller ID-kort som utfärdats av polisen. Om du inte kan uppvisa det, behöver vi se ett giltigt arbetstillstånd. Intresserad? Vad roligt! Urval och intervjuer sker löpande, så varmt välkommen med din ansökan redan idag! I din ansökan ska du endast bifoga ditt CV och tillsammans med det kommer du besvara ett antal frågor som blir en del i vår urvalsbedömning. Inför rekryteringsarbetet har Kungsbacka kommun noggrant tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter eller liknande.

26 dagar sedan
Sista ansökan:
30 juni 2025
Mekaniker allt i allo/maskinförare
Henrik Isbergs Entreprenad AB
Förare av jordbruks- och skogsmaskiner

Är du den vi söker ? Vi letar nu inför hö skörden efter en kompetent och trevlig person tjej eller kille som förstår sig på livet på landet här i Kungsbacka med omnejd. Du skall vara självgående och kunna lösa div problem själv, annars löser vi det tillsammans. Svetts kunnig och tycka om att meka är ett plus. B- körkort är ett krav. Söker en allt i allo som kan hoppa in där det behövs och laga det som kan behövas ,där den ena dagen ej är den andra lik. Gilla maskiner, allt från liten grävmaskin, till traktorer och sopmaskiner. Låter detta som något för dig? Tveka inte att höra av dig. Det skall vara roligt att gå till jobbet! www.isbergs.nu

27 dagar sedan
Sista ansökan:
30 juni 2025
Enhetschef Inköp - Upphandling
Kungsbacka kommun
Inköpare och upphandlare

Vill du vara med och utveckla offentlig upphandling för framtiden?  Kungsbacka kommun är stolta över att bedriva ett strategiskt och hållbart inköpsarbete med höga ambitioner. Nu söker vi en driven och utvecklingsorienterad enhetschef för upphandling som vill vara med och forma framtidens offentliga affärer. Välkommen till en roll där du gör skillnad – på riktigt!    Ditt uppdrag – leda och utveckla upphandlingsarbetet  Som enhetschef för upphandling leder du ett kompetent och engagerat team med 12 upphandlare som varje dag bidrar till att kommunen gör bra och lagenliga affärer. Tillsammans förväntas ni driva upphandlingar som påverkar kommunens framtid, bygga relationer med näringslivet och säkerställa effektiva processer. Upphandlingsverksamheten är en viktig kugge i kommunens maskineri – här bidrar du med utvecklande ledarskap, strategisk riktning och operativ närvaro.  Som chef har du det övergripande ansvaret för enhetens resultat, både ekonomiskt och verksamhetsmässigt. Du förväntas att aktivt samverka med övriga verksamheter inom kommunen samt med externa aktörer för att hitta nya vägar och arbetssätt anpassat till vår omvärld i ständig förändring.  Du ingår i inköps ledningsgrupp och har en viktig roll i att bidra till helheten för kommunens inköpsverksamhet och kommunens mål. Du kommer utöver din naturliga kontakt med näringslivet dessutom att samarbeta tätt med våra interna beställare samt med kringliggande kommuner.    Din profil – vi söker dig som vill utveckla affären framåt  Vi söker dig som är en driven och engagerad ledare med god helhetssyn och förmåga att kombinera struktur med nytänkande. Du leder med tillit och tydlighet, skapar arbetsglädje och engagemang, och får dina medarbetare att växa och ta ansvar.  Du har lätt för att kommunicera och samarbeta med olika delar av en större organisation, och du har ett affärsmässigt förhållningssätt där du förenar regelverk med praktisk verklighet. Du är van vid att driva förändringsarbete och utvärdera resultat, har en god förståelse och erfarenhet för de särskilda förutsättningar som gäller inom offentlig upphandling, samt brinner för den goda offentliga affären.  Du är trygg i att driva dina frågor i en organisation med varierande verksamheter och många kontaktytor, där du samarbetar i gränssnitt med samtliga förvaltningar i kommunen. Du har en god kommunikativ förmåga som skapar tillit i dina arbetsrelationer.  Du uttrycker dig väl på svenska i tal och skrift, då det krävs i det dagliga arbetet.  Vi söker dig som har:  - Relevant högskoleutbildning inom ekonomi, juridik eller motsvarande utbildning/arbetslivserfarenhet som vi bedömer likvärdig  - Arbetslivserfarenhet av ledande roll inom inköpsverksamhet  - Chefserfarenhet i en större organisation med direkt personalansvar  - Gedigen arbetslivserfarenhet och kunskap inom LOU  - Arbetslivserfarenhet av att driva förändringsledning, implementera arbetssätt och utvärdera resultat  Meriterande om du har:  - Arbetslivserfarenhet av en chefsroll inom offentlig sektor    Läs gärna mer om oss   https://kungsbacka.se/foretagande-och-jobb/leverantor-upphandling-och-inkop/upphandlingar-och-avtal https://kungsbacka.se/kommun-och-politik/kommunens-organisation/forvaltningar-och-namnder/forvaltningar/forvaltningen-for-service Vårt erbjudande och övrig information   Vi erbjuder en tillsvidareanställning på heltid med tillsättning enligt överenskommelse. Vår arbetsplats är aktivitetsbaserad och vår huvudsakliga arbetsplats är på Stadshuset, en kort promenad från Kungsbackas resecentrum. Vi tillämpar flexibel arbetstid samt har möjlighet till visst distansarbete, med utgång från verksamheternas behov.   Gott ledarskap är viktigt för oss i Kungsbacka kommun. Därför får alla våra chefer gå utbildningen ”Utvecklande Ledarskap”, UL. Utöver det har vi ett gemensamt introduktionsprogram för våra chefer för att du ska känna dig väl förberedd på uppdraget.   Vill du veta mer om hur det är att arbeta hos oss är du välkommen att kontakta oss eller läs mer på vår hemsida: https://kungsbacka.se/foretagande-och-jobb/jobb/att-jobba-hos-oss Observera att tjänsten är föremål för bakgrundskontroll och ev. säkerhetssamtal.     Intresserad?   Kul! Varmt välkommen med din ansökan senast 17 augusti.   Urval och intervjuer sker löpande under annonseringstiden och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden är slut. Är du intresserad av tjänsten, vänta inte med din ansökan.   I din ansökan ska du endast bifoga ditt CV och tillsammans med det kommer du besvara ett antal frågor som blir en del i vår urvalsbedömning.  I denna process använder vi oss av arbetspsykologiska tester.   Inför rekryteringsarbetet har Kungsbacka kommun noggrant tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter eller liknande.

28 dagar sedan
Sista ansökan:
17 augusti 2025
Diagnostekniker till vår kund i Kungsbacka
Fordonsakademin Sverige AB
Motorfordonsmekaniker och fordonsreparatörer

Är du en driven Diagnostekniker och redo för nästa steg i karriären? vår kund söker just nu en skicklig bilmekaniker som vill bli en del av deras team. Läs vidare för att ta reda på mer om denna spännande möjlighet. Om rollen: DiagnosteknikerSom Diagnostekniker hos vår kund kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter att bestå av service, underhåll, felsökning och reparation av personbilar av olika märken. Du kommer arbeta nära dina kollegor i verkstaden för att säkerställa att alla arbeten utförs enligt högsta standard. Utföra felsökning och diagnostik av fordon Reparation och byte av reservdelar Förberedelse och genomförande av service enligt specifikationer Kvalifikationer Erfarenhet som bilmekaniker Kunskap inom modern fordonsdiagnostik och felsökning Manuellt B-körkort Flytande svenska i tal och skrift Din profil Vi söker dig som är lösningsorienterad och noggrann i ditt arbete. Du är en lagspelare med en positiv inställning och kan arbeta självständigt när det krävs. Du trivs med att arbeta i ett högt tempo och är alltid redo att ta dig an nya utmaningar. AnsökanVi behandlar ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas redan före sista ansökningsdag. Skicka därför in din ansökan redan idag Om Fordonsakademin Fordonsakademin startades av specialister inom fordonsbranschen. Med mångårig erfarenhet i ryggen upptäcktes en lucka inom området – det saknades branschbaserade utbildningar. Marknaden behövde specialister med dokumenterade färdigheter, direkt kopplade till området.Vi brinner för att arbetsgivare ska få rätt person med rätt kompetens, i rätt tid. Detta uppnår vi genom att tillhandahålla tjänster inom rekrytering, bemanning och utbildning. Genom våra tjänster har vi blivit en ledande aktör när det kommer till kompetenshöjning i branschen.

28 dagar sedan
Sista ansökan:
16 november 2025
Hemservice / städ, när du gillar att göra det lilla extra
Boleva AB
Städare

Vi söker dig som tycker om att städa och pyssla om både i hem och på kontor! Boleva AB är ett företag som arbetar hårt med att ge våra kunder en bra upplevelse och känsla när vi varit där. Det innebär att dom ska känna sig nöjda med oss som företag och er som är våra ambassadörer där ute och representerar boleva. Att alltid vara trevlig mot dina kollegor och kunder är något som vi värderar mycket högt. För att kunna ta sig runt bland våra kunder behöver du ha körkort, och gärna tillgång till bil. Har du erfarenhet av städning är det ett plus men inget krav eftersom vi utbildar dig och guidar dig tills du är redo att arbeta själv. Känslan av att kunna göra ett riktigt bra arbete hos en kund är härlig och det vill vi att du ska få möjlighet att uppleva. Vi utför städningen främst i privata hem, men även på kontor. För att kunna utföra ett bra arbete är det viktigt att man är noggrann med detaljer och tar till sig informationen och de instruktioner som tilldelas. För att kunna göra detta behöver man kunna förstå svenska och om det är svårt i vissa fall alltid ta reda på vad det står om man inte förstår. Talar du engelska har vi möjlighet att hjälpa till med översättningen. I vissa fall finns det möjlighet att hjälpa till att översätta även andra språk. Som du säkert förstår är det just dig som vi söker, därför ser vi med stor glädje fram emot att du kontaktar oss så snart du kan så kan vi boka in en intervju! Ett stort plus om du kan prata bra svenska Vi finns även på facebook, boleva AB

28 dagar sedan
Sista ansökan:
29 juni 2025
Nordiska Kyl & Värmeexperten- säljare/mötesbokare
Bee Bemanning AB
Telefonförsäljare m.fl.

Bli en del av något nytt – vi bygger ett nytt team inom mötesbokning! Nordiska Kyl & Värmeexperten, med lång erfarenhet inom luft-luftvärmepumpar och energieffektiva lösningar, växer – och nu startar vi upp ett helt nytt team inom mötesbokning! Vill du vara med från början och bidra till att bygga något riktigt bra? Då kan detta vara rätt tjänst för dig. Om rollenSom mötesbokare kommer du att: Kontakta befintliga och nya kunder via telefon och sälja in serviceärenden för våra leverantörers tekniker – främst gällande luft-luftvärmepumpar. Vara första kontakt med kunden och se till att de får en professionell och smidig serviceupplevelse. Arbeta strukturerat med tydliga mål och få löpande stöd från din coach och ditt team. Vi söker dig som: Är kommunikativ, serviceminded och trygg i att prata i telefon. Har ett inre driv och gillar att nå uppsatta mål. Vill utvecklas inom kundservice och mötesbokning. Har goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift. Vad vi erbjuder: Tre månaders garantilön kombinerat med en attraktiv provisionsmodell – därefter övergår upplägget till enbart provision på förmånliga villkor. Gedigen introduktion, utbildning och kontinuerlig coachning. Ett nytt team där du får vara med från starten och påverka arbetskulturen. Tävlingar, aktiviteter och ett härligt kontor med bra energi. Placering och arbetstider: Du arbetar på plats hos oss i våra ljusa och moderna kontorslokaler i centrala Kungsbacka – nära till både kommunikationer, lunchställen och service. Arbetstiderna är vardagar, måndag till fredag kl. 07:00–16:00. Tjänsten är på heltid och innebär ett socialt, energifyllt kontorsarbete tillsammans med ett team som stöttar och peppar varandra varje dag. Ansökan och kontakt Rekryteringsprocessen genomförs i samarbete med Bee Bemanning AB. Vid eventuella frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare, Philip Börjesson, via e-post: [email protected]. Observera att anställningen sker direkt hos Nordiska kyl & värmeexperten. Vi tillämpar en provanställning om 6 månader. Urval och intervjuer sker löpande, så vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt.

28 dagar sedan
Sista ansökan:
31 oktober 2025
Förskollärare till Skalmans Förskola i Särö

Är du en engagerad och trygg förskollärare som brinner för barns utveckling? Vill du arbeta på en liten, naturnära förskola där barnens nyfikenhet och kreativitet står i centrum? Då vill vi gärna höra från dig! Om Skalmans Förskola Skalmans förskola är ett föräldrakooperativ i Särö, Kungsbacka kommun, med en åldersblandad barngrupp (1–5 år). Vi har 20 barn och fem engagerade pedagoger som tillsammans skapar en trygg, kreativ och lärorik miljö varje dag. Hos oss finns tid att möta varje barn i deras lek och lärande. Du blir snabbt en självklar del i vårt lilla, sammansvetsade arbetslag, där vi tillsammans formar en verksamhet med barnens bästa i fokus. Vi arbetar med barnens nyfikenhet, utforskande och delaktighet som utgångspunkt för utbildningen. Vi tror på att varje barn är kompetent och unikt – och vi strävar efter att varje barn ska bli sett, bekräftat och mött utifrån sin personlighet och sina behov. På Skalmans förskola arbetar vi för att barnen ska må bra, känna trygghet och glädje – och utvecklas och lära för livet! Tjänsten Vi söker en förskollärare på 80% med möjlighet till utökad arbetstid efter behov. Tillträde tidig höst 2025. Tjänsten innebär ett pedagogiskt ansvar tillsammans med kollegorna i arbetslaget. Du kommer vara med och utforma utbildningen, utveckla miljöer och planera verksamheten enligt läroplanen och våra gemensamma värderingar. Kvalifikationer · Legitimerad förskollärare · God samarbetsförmåga och trygg i din yrkesroll · Intresse för barns lärprocesser och förmåga att skapa meningsfulla sammanhang · Meriterande: Erfarenhet av eller intresse för Montessori och/eller Reggio Emilia-inspirerat arbetssätt · Meriterande: Erfarenhet av och kunskap om förskolans systematiska kvalitetsarbete samt pedagogisk dokumentation. Vi erbjuder · Ett familjärt och engagerat arbetslag · Små barngrupper och närhet mellan barn och pedagoger · En naturnära miljö med stort utrymme för utelek och utforskande · Möjlighet till påverkan och delaktighet i förskolans utveckling · Arbete i en verksamhet där barnen är i fokus – på riktigt Skicka in din ansökan och svara på våra frågor här: https://forms.gle/Z8vpCqMgBJCSvmeeA Vi ser fram emot din ansökan! Skalman förskola

29 dagar sedan
Sista ansökan:
28 juni 2025