Om oss: Rimab är ett serviceföretag som grundades i Göteborg 1989. Under drygt 30 år har vi arbetat för att våra kunder ska kunna lägga fokus på sin kärnverksamhet, genom att utveckla och effektivisera servicefunktioner som förenklar kundernas vardag. Vi har ca 350 medarbetare som jobbar inom Rimab och vi finns i Skövde, Västerås, Umeå och Göteborg där vi även har vårt huvudkontor. Besök gärna vår hemsida för att läsa mer om Rimab Facility Service www.rimab.com Om tjänsten: Vi söker nu personal till en av våra kunder . Uppdraget innefatta till stor del lokalvård Vidare ser vi gärna att du har sinne för detaljer och vill levererar en hög kvalitet på ditt arbete vilket är viktigt för kunden. Vi söker nu personal till vår obduktionsavdelning Vi söker dig som: Vi lägger stor vikt vid din personlighet, inställning och vilja att leverera en hög kvalitet Som har erfarenhet av städning Har god fysik då arbetet kan vara fysiskt krävande Är noggrann, ansvarsfull och klarar av att arbeta självständigt Har förståelse för sekretess och respektfullt bemötande Behärskar grund svenska Man ska vara tålig till den speciella omständigheter på arbetsplatsen Utbildningar Sry och Pryl Tjänsten är heltid Vi lägger stor vikt vid din personlighet, inställning och vilja att leverera en hög kvalitet Ersättning Lön enligt Fastighetsanställdas kollektivavtal Service-entreprenad & inom kollektivavtalet Kommunal Service-entreprenad. Semesterlön för fast personal och semesterersättning för säsongspersonal. Rörliga ersättningar enligt respektive kollektivavtal. Vierbjuderdig: Vi är en arbetsplats för alla och vi månar om att du ska snabbt bli en i gänget. Bra villkor, kollektivavtal och möjlighet till utbildning. Tjänsterna är tillsvidareanställningar på heltid med inledande provanställning på 6 månader. Tillträde omgående eller enligt överenskommelse. Du är varmt välkommen med din ansökan via vårt rekryteringssystem. Tillsättning kan komma att ske innan sista ansökningsdag. Vid frågor kring tjänsten, kontakta gärna arbetsledare Edisa Adrovic på mailadress [email protected] Vi undanbeder oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser. Varm välkommen med din ansökan!
Vill du ta nästa steg i din restaurangkarriär? Vi söker en engagerad och driven Assisterande Restaurangchef på heltid till vår snabbväxande kedja – ChopChop! Som Assisterande Restaurangchef är du en nyckelperson i vårt ledningsteam. Tillsammans med restaurangchefen leder du den dagliga driften och motiverar teamet till att nå både högt ställda mål och härlig arbetsglädje. Du kommer att arbeta nära våra gäster och kollegor för att säkerställa att vi varje dag levererar på våra tre ledord: Gott. Snabbt. Enkelt. Om oss ChopChop är Europas första asiatiska drive-thru och grundades 2011. Idag finns vi på 43 platser runt om i Sverige – och fler blir det! Vi erbjuder våra gäster god mat lagad på råvaror av hög kvalitet, och en upplevelse som går bortom det vanliga inom snabbmat. Dina ansvarsområden: Som Assisterande Restaurangchef är du en viktig del av teamet och jobbar tätt ihop med restaurangchefen för att få både människor och resultat att växa. Du leder det dagliga arbetet, planerar scheman och ser till att både gäster och kollegor trivs. Med fokus på service, kvalitet och arbetsglädje håller du restaurangen på topp – varje dag! Tillsammans med teamet kommer du att driva detta: Driva restaurangen mot uppsatta mål genom tydliga handlingsplaner. Leda teamet i det dagliga arbetet och vara ett föredöme i både service och arbetsglädje. Planera personal, schemaläggning och bemanning. Säkerställa en hög nivå av kundbemötande och service. Ansvara för rutiner kring kvalitet, renlighet, underhåll och regelefterlevnad. Bidra till lokal marknadsföring och försäljningsaktiviteter. Aktivt följa upp resultat och driva förbättringar. Vem är du? Du är en naturlig ledare med minst ett till två års erfarenhet av personalansvar, gärna inom restaurang eller servicebranschen. I din roll trivs du med att ta ansvar, fatta egna beslut och påverka resultatet på riktigt. Du är strukturerad, lösningsfokuserad och har ett starkt driv att arbeta mot tydliga mål. Din positiva energi smittar av sig, och du har förmågan att motivera och inspirera andra till att göra sitt bästa. Eftersom vi verkar i en snabb och serviceinriktad miljö är det också viktigt att du har tidigare erfarenhet från restaurang- eller servicebranschen – det ser vi som ett grundkrav. Vad erbjuder vi? Hos oss får du en utvecklande och fartfylld roll i ett företag som ständigt växer och satsar framåt. Du får möjlighet att påverka både din egen och verksamhetens utveckling, och växa som både ledare och person. Med ett starkt varumärke i ryggen och höga ambitioner för framtiden erbjuder vi en stabil och trygg arbetsplats där du kan känna dig säker i din roll. Samtidigt får du vara en del av ett team som stöttar varandra, inspirerar och har roligt tillsammans varje dag. Redo att ta klivet? Skicka in din ansökan och bli en del av ChopChop-familjen. Tillsammans skapar vi inte bara god mat – utan också framtidens snabbmatsupplevelse.
Redo att ta ledarskapet till nästa nivå? Vi söker en passionerad och driven Restaurangchef som vill leda ett helt team, skapa fantastiska gästupplevelser och vara med och utveckla ett av Sveriges mest expansiva snabbmatskoncept – ChopChop! För att lyckas i rollen ser vi att du har minst 2 års erfarenhet från en liknande ledarroll, gärna som restaurangchef, butikschef eller motsvarande. Du har jobbat inom restaurang eller detaljhandel och är van vid ett högt tempo, kundfokus och att arbeta mot tydliga mål. Den här erfarenheten har gett dig trygghet i att fatta snabba beslut, motivera teamet och samtidigt leverera på hög nivå – varje dag. Om rollen Som Restaurangchef har du det övergripande ansvaret för hela restaurangens drift. Du leder och inspirerar ditt team i vardagen, skapar en positiv arbetsmiljö och säkerställer att både gäster och medarbetare möts av energi, kvalitet och professionalism. Med hjälp av tydliga mål, struktur och ett starkt ledarskap driver du restaurangen framåt – både operativt och strategiskt. Du har det fulla ansvaret för personal, resultat, arbetsmiljö, service och försäljning – med stöd från ett engagerat supportteam. Hos oss kommer du att: Leda och utveckla ditt team till att prestera på topp – varje dag Sätta och följa upp mål kopplat till försäljning, service och kvalitet Ansvara för schemaläggning, bemanning och personalutveckling Säkerställa att gäster får en upplevelse som lever upp till våra ledord: Gott. Snabbt. Enkelt. Jobba aktivt med rutiner, hygien, underhåll och regelefterlevnad Bidra till lokal marknadsföring och vara ett starkt ansikte utåt för ChopChop Om dig Du är en trygg och inspirerande ledare som gillar att se människor växa. Du har erfarenhet av att leda team – gärna inom restaurang eller service – och trivs i en roll där du får ta ansvar, fatta beslut och driva resultat. Du är strukturerad, lösningsorienterad och motiveras av tydliga mål. Service ligger i ditt DNA och du har ett skarpt öga för detaljer utan att tappa helheten. Vad vi erbjuder En spännande och utvecklande roll med stort eget ansvar Ett starkt varumärke i ryggen och en stabil, trygg arbetsplats Goda möjligheter att växa vidare i takt med att vi expanderar Ett team med värme, energi och höga ambitioner – där vi har roligt på vägen! Om ChopChop ChopChop är Europas första asiatiska drive-thru, grundat 2011. Med 43 restauranger runt om i Sverige och fler på gång, är vi ett snabbväxande företag där innovation, kvalitet och service står i centrum. Vi erbjuder mat lagad på råvaror av hög kvalitet och vill omdefiniera snabbmatsupplevelsen – både för våra gäster och medarbetare. Redo att ta klivet som Restaurangchef? Skicka in din ansökan och bli en del av ChopChop-familjen. Tillsammans skapar vi framtidens snabbmat – och en riktigt rolig arbetsplats!
Bli en del av något nytt – vi bygger ett nytt team inom mötesbokning! Nordiska Kyl & Värmeexperten, med lång erfarenhet inom luft-luftvärmepumpar och energieffektiva lösningar, växer – och nu startar vi upp ett helt nytt team inom mötesbokning! Vill du vara med från början och bidra till att bygga något riktigt bra? Då kan detta vara rätt tjänst för dig. Om rollenSom mötesbokare kommer du att: Kontakta befintliga och nya kunder via telefon och boka in serviceärenden för våra leverantörers tekniker – främst gällande luft-luftvärmepumpar. Vara första kontakt med kunden och se till att de får en professionell och smidig serviceupplevelse. Arbeta strukturerat med tydliga mål och få löpande stöd från din coach och ditt team. Vi söker dig som: Är kommunikativ, serviceminded och trygg i att prata i telefon. Har ett inre driv och gillar att nå uppsatta mål. Vill utvecklas inom kundservice och mötesbokning. Har goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift. Vad vi erbjuder: Garantilön från dag ett + attraktiv provisionsmodell – din insats ger resultat. Gedigen introduktion, utbildning och kontinuerlig coachning. Ett nytt team där du får vara med från starten och påverka arbetskulturen. Tävlingar, aktiviteter och ett härligt kontor med bra energi. Placering och arbetstider: Du arbetar på plats hos oss i våra ljusa och moderna kontorslokaler i centrala Kungsbacka – nära till både kommunikationer, lunchställen och service. Arbetstiderna är vardagar, måndag till fredag kl. 07:00–16:00. Tjänsten är på heltid och innebär ett socialt, energifyllt kontorsarbete tillsammans med ett team som stöttar och peppar varandra varje dag. Ansökan och kontakt Rekryteringsprocessen genomförs i samarbete med Bee Bemanning AB. Vid eventuella frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare, Philip Börjesson, via e-post: [email protected]. Observera att anställningen sker direkt hos Nordiska kyl & värmeexperten. Vi tillämpar en provanställning om 6 månader. Urval och intervjuer sker löpande, så vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt.
Är du en driven Diagnostekniker och redo för nästa steg i karriären? vår kund söker just nu en skicklig bilmekaniker som vill bli en del av deras team. Läs vidare för att ta reda på mer om denna spännande möjlighet. Om rollen: DiagnosteknikerSom Diagnostekniker hos vår kund kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter att bestå av service, underhåll, felsökning och reparation av personbilar av olika märken. Du kommer arbeta nära dina kollegor i verkstaden för att säkerställa att alla arbeten utförs enligt högsta standard. Utföra felsökning och diagnostik av fordon Reparation och byte av reservdelar Förberedelse och genomförande av service enligt specifikationer Kvalifikationer Erfarenhet som bilmekaniker Kunskap inom modern fordonsdiagnostik och felsökning Manuellt B-körkort Flytande svenska i tal och skrift Din profil Vi söker dig som är lösningsorienterad och noggrann i ditt arbete. Du är en lagspelare med en positiv inställning och kan arbeta självständigt när det krävs. Du trivs med att arbeta i ett högt tempo och är alltid redo att ta dig an nya utmaningar. AnsökanVi behandlar ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas redan före sista ansökningsdag. Skicka därför in din ansökan redan idag Om Fordonsakademin Fordonsakademin startades av specialister inom fordonsbranschen. Med mångårig erfarenhet i ryggen upptäcktes en lucka inom området – det saknades branschbaserade utbildningar. Marknaden behövde specialister med dokumenterade färdigheter, direkt kopplade till området.Vi brinner för att arbetsgivare ska få rätt person med rätt kompetens, i rätt tid. Detta uppnår vi genom att tillhandahålla tjänster inom rekrytering, bemanning och utbildning. Genom våra tjänster har vi blivit en ledande aktör när det kommer till kompetenshöjning i branschen.
Vi behöver timvikarier till våra verksamheter både nu och i sommar. Vi söker timvikarier till våra verksamheter, boende med särskild service, daglig verksamhet, personlig assistans, vård och omsorgsboende och hemtjänst. Vill du läsa mer om våra olika verksamheter, läs här: https://www.kungsbacka.se/timvikarie Jobbet ger dig möjlighet till personlig utveckling där du får lära känna många människor och livssituationer som du kanske inte skulle gjort annars. Det ger dig upplevelser och minnen för livet. Som timvikarie på Kungsbacka Kommun tillhör du vår enhet Vikariecenter. Din profil Vi söker dig som: - har fyllt 18 år - har giltigt pass/nationellt id eller arbetstillstånd - har godkänt betyg motsvarande svenska 1 eller svenska som andraspråk som motsvarar gymnasial B2 nivå - har god datorvana och kan hantera olika system Det är meriterande om du: - har erfarenhet eller utbildning från områden du söker inom - har B-körkort Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Om Vikariecenter Vikariecenter tillhandahåller timvikarier för att täcka de vakanser som uppstår när ordinarie personal är korttidsfrånvarande, vid till exempel sjukdom eller vård av barn. Vikariecenter ansvarar för rekrytering och bemanning av timvikarier inom personlig assistans, daglig verksamhet, hemsjukvård, hemtjänst, vård- och omsorgsboende, boende med särskild service och måltid. Vårt erbjudande och övrig information Vi erbjuder timanställning med start enligt överenskommelse. Som timvikarie på Vikariecenter kommer du: - få en digital introduktionsutbildning inför din start hos oss - gå bredvid ordinarie personal innan du börjar att arbeta själv - ha flexibla arbetstider och även få möjlighet till erfarenheter från olika arbetsplatser samt knyta värdefulla kontakter Intresserad? Vad roligt! Urval och intervjuer sker löpande, så varmt välkommen med din ansökan redan idag! Före erbjudande om anställning ska ett godtagbart utdrag ur polisens belastningsregister uppvisas. Förbered dig snarast genom att beställa utdrag ur belastningsregistret. Observera att det finns tre olika belastningsutdrag, beroende på vilken verksamhet du vill arbeta i. För dig vill arbeta i hemtjänst eller på vård- och omsorgsboende beställ detta: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/kontrollera-dina-uppgifter-i-belastningsregistret/ Detta kuvert ska vara oöppnat när det visas för rekryterare. Vill du arbeta inom boende med särskild service, daglig verksamhet eller personlig assistans beställ detta: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/ Från och med 1 juli 2023 är undersköterska en skyddad yrkestitel. Vid anställning som undersköterska behöver du därför uppvisa ett bevis från Socialstyrelsen för att få använda titeln undersköterska. Ansök gärna redan nu om du inte redan har. https://legitimation.socialstyrelsen.se/skyddad-yrkestitel-for-underskoterska/utbildad-i-sverige/ ID-kontroll Vid en rekrytering behöver vi säkerställa identitet på dig som söker. Giltiga ID-handlingar är ett svenskt pass eller ID-kort som utfärdats av polisen. Om du inte kan uppvisa det, behöver vi se ett giltigt arbetstillstånd. I din ansökan ska du endast bifoga ditt CV och tillsammans med det kommer du besvara ett antal frågor som blir en del i vår urvalsbedömning. Inför rekryteringsarbetet har Kungsbacka kommun noggrant tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter eller liknande.
Hjärtligt välkommen att arbeta som sjuksköterska med oss på PersonalExpressen! Vi är Sveriges bästa, mest personliga och mest ambitiösa konsultföretag inom vård och omsorg - nu söker vi dig som är sjuksköterska och som vill arbeta på välbetalda uppdrag tillsammans med oss som konsult i sommar! Vi erbjuder Sveriges högsta löner för sjuksköterskor genom våra konsultuppdrag inom den privata samt den kommunala äldreomsorgen och hemsjukvården. Vi hittar alltid ett uppdrag som vi tror kommer att passa just dig baserat på dina önskemål om din framtida karriär. Behöver du flytta tillfälligt för att kunna tacka ja till ett uppdrag tillsammans med oss bekostar vi såväl din bostad som dina resor! Arbeta på dina egna villkor med hög lön! Vill du jobba vardagar, kvällar, nätter eller helger? Oavsett vad du föredrar så har vi konsultjobb med hög lön att erbjuda dig där vi tar vårt utgångsläge i dina egna tankar om hur du önskar att arbeta! Vi tror på att vara Sveriges bästa arbetsgivare för sjuksköterskor! Vi tror på att ha Sveriges bästa sjuksköterskor anställda hos oss och samtidigt vara den bästa möjliga arbetsgivaren för dig. Tycker du också att det är viktigt med en arbetsgivare som lyssnar och förstår dig så har du kommit helt rätt till oss. Vi anstränger oss alltid det lilla extra och är stolta över att inte vara som alla andra! PersonalExpressen förmedlar professionell, ambitiös och jordnära vård- och omsorgspersonal efter våra kunders behov och önskemål. Vi är noga med att de konsulter vi presenterar för våra kunder matchar våra förväntningar gällande humanistiska grundvärderingar, god arbetsmoral samt en hög grad av individuellt ansvarstagande. PersonalExpressens ledning har över 15 års erfarenhet av att driva olika former av verksamheter med offentlig sektor som kund. Vård- och omsorgssektorn ligger oss således mycket varmt om hjärtat. Vi tror att du kommer att trivas utmärkt tillsammans med oss då vi är mycket lojala med våra sjuksköterskor och alltid ser till att dina individuella behov och önskemål får stå i centrum hos oss! Varmt välkommen att skicka in din ansökan till oss redan idag! Skicka in din ansökan till oss redan idag så återkommer vi inom kort med vad vi har att erbjuda just dig för välbetalt konsultuppdrag! Vi ser fram emot ett långt och lyckosamt samarbete tillsammans med dig och kommer göra allt vi kan för att vi ska bli den arbetsgivare för dig som du alltid hoppats på att du skulle hitta hem till!
Hjärtligt välkommen att arbeta som undersköterska med oss på PersonalExpressen! Vi är Sveriges bästa, mest personliga och mest ambitiösa konsultföretag inom vård och omsorg - nu söker vi dig som har skyddad yrkestitel som undersköterska och som vill arbeta på välbetalda uppdrag tillsammans med oss som konsult i sommar! Vi erbjuder en konsultuppdrag inom såväl den privata som den kommunala äldreomsorgen och hemtjänsten. Vi hittar alltid ett uppdrag som vi tror kommer att passa just dig baserat på dina önskemål om din framtida karriär. Behöver du flytta för att ta ett uppdrag tillsammans med oss bekostar vi såväl din bostad som dina resor! Arbeta på dina egna villkor med hög lön! Vill du jobba vardagar, kvällar, nätter eller helger? Oavsett vad du föredrar så har vi konsultjobb med hög lön att erbjuda dig där vi tar vårt utgångsläge i dina egna tankar om hur du önskar att arbeta! Vi tror på att vara Sveriges bästa arbetsgivare för undersköterskor! Vi tror på att ha Sveriges bästa undersköterskor anställda hos oss och samtidigt vara den bästa möjliga arbetsgivaren för dig. Tycker du också att det är viktigt med en arbetsgivare som lyssnar och förstår dig så har du kommit helt rätt till oss. Vi anstränger oss alltid det lilla extra och är stolta över att inte vara som alla andra! PersonalExpressen förmedlar professionell, ambitiös och jordnära vård- och omsorgspersonal efter våra kunders behov och önskemål. Vi är noga med att de konsulter vi presenterar för våra kunder matchar våra förväntningar gällande humanistiska grundvärderingar, god arbetsmoral samt en hög grad av individuellt ansvarstagande. PersonalExpressens ledning har över 15 års erfarenhet av att driva olika former av verksamheter med offentlig sektor som kund. Vård- och omsorgssektorn ligger oss således mycket varmt om hjärtat. Vi tror att du kommer att trivas utmärkt tillsammans med oss då vi är mycket lojala med våra undersköterskor och alltid ser till att dina individuella behov och önskemål får stå i centrum hos oss! Varmt välkommen att skicka in din ansökan till oss redan idag! Skicka in din ansökan till oss redan idag så återkommer vi inom kort med vad vi har att erbjuda just dig för välbetalt konsultuppdrag! Vi ser fram emot ett långt och lyckosamt samarbete tillsammans med dig och kommer göra allt vi kan för att vi ska bli den arbetsgivare för dig som du alltid hoppats på att du skulle hitta hem till! Dela
Bli en del av något nytt – vi bygger ett nytt team inom mötesbokning! Nordiska Kyl & Värmeexperten, med lång erfarenhet inom luft-luftvärmepumpar och energieffektiva lösningar, växer – och nu startar vi upp ett helt nytt team inom mötesbokning! Vill du vara med från början och bidra till att bygga något riktigt bra? Då kan detta vara rätt tjänst för dig. Om rollenSom mötesbokare kommer du att: Kontakta befintliga och nya kunder via telefon och boka in serviceärenden för våra leverantörers tekniker – främst gällande luft-luftvärmepumpar. Vara första kontakt med kunden och se till att de får en professionell och smidig serviceupplevelse. Arbeta strukturerat med tydliga mål och få löpande stöd från din coach och ditt team. Vi söker dig som: Är kommunikativ, serviceminded och trygg i att prata i telefon. Har ett inre driv och gillar att nå uppsatta mål. Vill utvecklas inom kundservice och mötesbokning. Har goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift. Vad vi erbjuder: Garantilön från dag ett + attraktiv provisionsmodell – din insats ger resultat. Gedigen introduktion, utbildning och kontinuerlig coachning. Ett nytt team där du får vara med från starten och påverka arbetskulturen. Tävlingar, aktiviteter och ett härligt kontor med bra energi. Placering och arbetstider: Du arbetar på plats hos oss i våra ljusa och moderna kontorslokaler i centrala Kungsbacka – nära till både kommunikationer, lunchställen och service. Arbetstiderna är vardagar, måndag till fredag kl. 07:00–16:00. Tjänsten är på heltid och innebär ett socialt, energifyllt kontorsarbete tillsammans med ett team som stöttar och peppar varandra varje dag. Ansökan och kontakt Rekryteringsprocessen genomförs i samarbete med Bee Bemanning AB. Vid eventuella frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare, Philip Börjesson, via e-post: [email protected]. Observera att anställningen sker direkt hos Nordiska kyl & värmeexperten. Vi tillämpar en provanställning om 6 månader. Urval och intervjuer sker löpande, så vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt.
Bli en del av något nytt – vi bygger ett nytt team inom mötesbokning! Nordiska Kyl & Värmeexperten, med lång erfarenhet inom luft-luftvärmepumpar och energieffektiva lösningar, växer – och nu startar vi upp ett helt nytt team inom mötesbokning! Vill du vara med från början och bidra till att bygga något riktigt bra? Då kan detta vara rätt tjänst för dig. Om rollenSom mötesbokare kommer du att: Kontakta befintliga och nya kunder via telefon och boka in serviceärenden för våra leverantörers tekniker – främst gällande luft-luftvärmepumpar. Vara första kontakt med kunden och se till att de får en professionell och smidig serviceupplevelse. Arbeta strukturerat med tydliga mål och få löpande stöd från din coach och ditt team. Vi söker dig som: Är kommunikativ, serviceminded och trygg i att prata i telefon. Har ett inre driv och gillar att nå uppsatta mål. Vill utvecklas inom kundservice och mötesbokning. Har goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift. Vad vi erbjuder: Garantilön från dag ett + attraktiv provisionsmodell – din insats ger resultat. Gedigen introduktion, utbildning och kontinuerlig coachning. Ett nytt team där du får vara med från starten och påverka arbetskulturen. Tävlingar, aktiviteter och ett härligt kontor med bra energi. Placering och arbetstider: Du arbetar på plats hos oss i våra ljusa och moderna kontorslokaler i centrala Kungsbacka – nära till både kommunikationer, lunchställen och service. Arbetstiderna är vardagar, måndag till fredag kl. 07:00–16:00. Tjänsten är på heltid och innebär ett socialt, energifyllt kontorsarbete tillsammans med ett team som stöttar och peppar varandra varje dag. Ansökan och kontakt Rekryteringsprocessen genomförs i samarbete med Bee Bemanning AB. Vid eventuella frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare, Philip Börjesson, via e-post: [email protected]. Observera att anställningen sker direkt hos Nordiska kyl & värmeexperten- Urval och intervjuer sker löpande, så vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt.
Välj ett jobb för att visa detaljer