Om företaget UVA LIDKÖPING är en världsledande global leverantör av slipmaskiner med hög precision. Företaget har också en lång och stolt historia och firar nu hela 150 år! Huvudkontoret finns centralt i Lidköping där ungefär 100 anställda bidrar till den fortsatta framgången. Allas roller är lika viktiga och bidrar gemensamt till att UVA LIDKÖPING fortsätter sin resa genom samarbete, produktivitet, precision och kostnadseffektivitet. Läs mer här: UVA LIDKÖPING – Manufacturer of high precision grinding machines Utmaningen Som IT-chef blir du en nyckelperson med möjlighet att ansvara för – och utveckla – den dagliga driften på IT-avdelningen. Du har djupa kunskaper inom systemunderhåll, nätverkshantering och teknisk support. Vidare tror vi att du har analytisk kompetens samt idéer gällande vidareutveckling och förbättring av såväl system som säkerhet. Är du en prestigelös doer med förmågan att höja blicken och arbeta långsiktigt så kan det vara dig vi söker! Att alla IT-system fungerar effektivt och säkert är din högsta prioritet Din kompetens ger en djup förståelse för IT-system, nätverk och säkerhet Du för projekt och processer framåt enligt budget och tidsplan Budgetering för IT-verksamheten ligger även i rollens ansvar Du implementerar och övervakar säkerhetsåtgärder för att skydda IT-resurser Vem är du? Som person gillar du att arbeta nära andra avdelningar för att kunna förstå och tillgodose deras IT-behov. Vi tror också att du motiveras av att föreslå inriktningar och vägval avseende frågor som exempelvis outsourcing, tjänsteköp, avtalsmodeller samt gränssnitt mot produkt- och produktionsrelaterad IT. Vidare har du ett sinne för planering och struktur vilket kommer väl till pass i den dagliga arbetsledningen av dina två lojala och trevliga kollegor. Det kommer naturligt för dig att initiera, driva på och utvärdera projekt samt att hantera utmaningar på ett systematiskt och logiskt sätt. Vi ser gärna att du har... Minst 5 års erfarenhet av systemadministration och nätverkshantering Relevant högskoleutbildning samt nödvändiga certifieringar Administratörskompetens inom MS 365 Kunskap om industriell tillverkning Goda språkkunskaper i svenska och engelska, såväl muntligt som skriftligt Varför UVA LIDKÖPING? Högteknologiskt bolag i internationell miljö Prestigelös kultur och god sammanhållning Ljusa och fräscha lokaler mitt i centrum Placeringsort? Lidköping Tycker du att det låter intressant? Tveka inte att skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande och tjänsten kan bli tillsatt innan sista ansökningsdag. Vi ser fram emot få höra mer om din kompetens och om dina framtidstankar!
Om företaget UVA LIDKÖPING är en världsledande global leverantör av slipmaskiner med hög precision. Företaget har också en lång och stolt historia och firar nu hela 150 år! Huvudkontoret finns centralt i Lidköping där ungefär 100 anställda bidrar till den fortsatta framgången. Allas roller är lika viktiga och bidrar gemensamt till att UVA LIDKÖPING fortsätter sin resa genom samarbete, produktivitet, precision och kostnadseffektivitet. Läs mer här: UVA LIDKÖPING – Manufacturer of high precision grinding machines Utmaningen Vill du komma till en platt organisation med hög kompetens och goda utvecklingsmöjligheter? Tillsammans med 13 samspelade mekanikkonstruktörer kommer du att fortsätta konstruera högprecisionsmaskiner som kunderna känner sig trygga med. Rollen är dynamisk och bred och ditt arbete är en mycket central del av processen. För att lyckas i rollen tror vi att du uppskattar ett verksamhetsnära samarbete där du bygger långsiktiga och förtroendeingivande relationer med dina kollegor. Med tillverkning på plats har du möjlighet att få se detaljer ute i verkligheten och produktionen ser positivt på din närvaro där det händer. Du kommer till ett bolag med goda värderingar där alla tillsammans kavlar upp ärmarna för att leverera med hög kvalitet. Rätt person är lika viktigt som rätt kvalifikationer! Vi vill att både du och UVA LIDKÖPING ska få ut mycket av ert samarbete. Vem är du? Du gillar att samverka med andra på arbetsplatsen Som medarbetare är du ansvarstagande och kommunikativ Du månar om hög kvalitet och effektivitet i din arbetsvardag Självklart har du en positiv och lösningsorienterad framtoning Vi tror att du har... Vilja, driv och ödmjukhet Flerårig erfarenhet av maskinkonstruktion och industriella miljöer Goda språkkunskaper i svenska och engelska Meriterande om du har... Konstruerat i Creo eller Inventor Högskolekompetens eller motsvarande erfarenhet Varför UVA LIDKÖPING? Högteknologiskt bolag i internationell miljö Prestigelös kultur och god sammanhållning Ljusa och fräscha lokaler mitt i centrum Placeringsort? Lidköping Tycker du att det låter intressant? Tveka inte att skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande och tjänsten kan bli tillsatt innan sista ansökningsdag. Vi ser fram emot få höra mer om hur du vill bidra i rollen!
Vill du använda dina IT-kunskaper i uppdrag som faktiskt gör skillnad – där du både får utvecklas och jobba med teknik på riktigt? Hos oss får du arbeta som IT-tekniker i den offentliga sektorn, där du blir en nyckelperson i organisationens dagliga IT-drift. Det här är en perfekt möjlighet för dig som arbetat några år inom IT och nu vill ta nästa steg. Du kommer in i en miljö där dina kunskaper tas på allvar, där du får ta ansvar – men också stöd i uppdragets alla delar. Vi ser till att du får en bra introduktion, smidig onboarding och stöd längs hela uppdraget. Ofta finns vi också nära till hands om du behöver praktisk hjälp eller har frågor under uppdragets gång. Om rollen I denna tjänst kan följande arbetsuppgifter förekomma, – ansvara för att den dagliga driften fungerar – arbete med felsökning och bedömningar hur fel bäst ska åtgärdas – utgöra en lokal IT-tekniker som främst arbetar med drift och utveckling av myndighetens lokala nätverksmiljö och kommunikationen mellan datorer i samma byggnad – ge stöd och support till användarna – sköta datakommunikation, drift och datasäkerhet i större nätverksmiljöer – ibland även globalt – testa nya produkter och informera användarna om nyheter – installera och anpassa datorer som sköter kommunikationen i nätverket, till exempel routrar, servrar och arbetsplatser – arbeta med att göra IT-driften säker (till exempel installera brandväggar) – installera program och anpassa dem till nätverket – ansvara tekniskt för IT-utrustning i konferensutrymmen, exempelvis videomötessystem – backuphantering – administrera standardsystem såsom mail och kalender – administrera backup-, storage- och applikationsservrar För att kunna bli aktuell för rollen krävs att du uppfyller något av nedanstående, – gymnasieutbildning eller likvärdig utbildning samt fyra (4) års arbetslivserfarenhet från liknande arbete, eller – högskoleutbildning inom IT (till exempel högskoleingenjör med datainriktning) eller annan likvärdig IT-utbildning samt minst två (2) års arbetslivserfarenhet från liknande arbete. Utöver det krävs även, – mycket goda kunskaper om datorer, kringutrustning, operativsystem, nätverk, kommunikation och informationssäkerhet – grundkunskaper i MS Office eller likvärdigt – kunskaper om ärendehanteringssystem (exempelvis Easit GO eller ServiceNow) – kunna kommunicera obehindrat på svenska och engelska, såväl i tal som skrift Vad vi erbjuder – Konsultuppdrag inom offentlig sektor – där samhällsnytta möter teknik – Stabilitet och ordnade arbetsförhållanden – Smidig onboarding inför varje uppdrag – Praktiskt stöd under uppdragets gång – både med uppföljning och kommunikation med uppdragsgivaren Urval sker löpande. När du skickar in din ansökan, ange gärna vilken ort du bor på. Välkommen att växa tillsammans med oss!
Vill du växa i din IT-karriär? Bli helpdesk-konsult inom offentlig sektor Vill du jobba med IT på riktigt – där du varje dag gör skillnad för samhället, får ta ansvar och fortsätta utvecklas? Vi söker dig som har några års erfarenhet inom IT-support och som vill växla upp i en roll med mening, variation och tydlig framtid. Som helpdesk-konsult kommer du in i strukturerade miljöer där tekniken är avgörande – du hjälper användare, löser problem, förvaltar system och bygger förtroende. Vi erbjuder uppdrag inom offentlig sektor med stabilitet, professionell onboarding och stöd från erfarna kollegor under hela resan. 🛠 Om rollen I denna tjänst kan nedan arbetsuppgifter förekomma, se till att IT-utrustning fungerar, tillhandahålla servicestöd till användare via t.ex. telefon, e-post och chatt avseende hård- och mjukvara, administrera IT-miljöer (t.ex. användarkonton, behörigheter och utskriftsköer), instruera användare i hur de ska arbeta med olika program. ✅ Vad du behöver ha för att vara aktuell Du behöver uppfylla något av följande alternativ: Gymnasieutbildning (eller likvärdig kunskap) samt minst tre (3) års arbetslivserfarenhet från liknande arbete, eller Relevant IT-utbildning (exempelvis högskoleingenjör, yrkeshögskola eller likvärdig) samt minst två (2) års arbetslivserfarenhet från liknande arbete. Utöver detta behöver du också: goda kunskaper om datorer, kringutrustning, operativsystem, nätverk, kommunikation samt informationssäkerhet, grundkunskaper i MS Office eller likvärdigt, goda kunskaper om ärendehanteringssystem (exempelvis Easit GO eller ServiceNow), goda kunskaper om Mobile Device Management (MDM), kunna kommunicera obehindrat på svenska och engelska, såväl i tal som i skrift. 🌱 Vad vi erbjuder Uppdrag inom offentlig sektor – där din insats gör samhällsnytta, En trygg och ordnad arbetsmiljö med professionell onboarding, Stöd från vårt team längs hela vägen – vi hjälper till med dialog, uppföljning och administration, Ett nätverk av kunniga kollegor och ett bolag som värnar om din utveckling. 📍Ansökan Urval sker löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt. Ange vilken ort du bor i när du ansöker. Vi ser fram emot att höra från dig!
På Unilabs kombinerar vi ett stort medicinskt kunnande med en stor mänsklig omtanke. Genom våra sätt att arbeta skapar vi ett tydligt kundvärde och tydligt patientvärde. Detta gör vi med hjälp av effektiv diagnostik, hög kvalitet och förstklassig kundservice mot våra patienter och kunder. Vi har gemensamt en vilja att ge de bästa förutsättningar till vård för varje enskild individ och vi tror på att våra medarbetares kompetens, drivkraft och engagemang har en stor del i det mervärdet som vi skapar för samhället i stort. VAD Vi söker nu sommarvikarier till Laboratoriet och Blodcentralen på Unilabs i Lidköping. Det här är ett jobb som passar dig som trivs i en social och fartfylld miljö. Söker du ett meriterande arbete där du får stor erfarenhet av att vistas i labbmiljö samtidigt som du får hantera patienter så är detta rätt roll för dig! På Blodcentralen möter du många av våra blodgivare och får provtagningsvana. Arbetstiderna är måndag – fredag kl. 7:00-16:00. VEM På Unilabs väger inställning lika tungt som kompetens. Vi tror därför att du som person är ansvarsfull, jobbar strukturerat och gillar när arbetstempot under vissa perioder är högt. Vi söker dessutom dig som: - är legitimerad Biomedicinsk Analytiker/Sjuksköterska/Undersköterska eller är under utbildning och vill prova på att jobba i laboratoriemiljö - är du läkare under utbildning är du välkommen att jobba på Blodtappningen - Behärskar svenska i tal och skrift, för att förstå och bli förstådd vid patient- och kundkontakt - Har möjlighet att jobba större delen av sommaren, perioden juni-augusti (v22-33) Provtagningsvana är meriterande. Vid intresse tar vi gärna emot din ansökan så snart som möjligt och vi kallar till intervju löpande. VAR Tjänsten är placerad på Lidköpings sjukhus där vi idag är 7 medarbetare som arbetar på schema 24/7 och är en del i Laboratoriemedicin Unilabs Västra Götaland på totalt omkring 150 medarbetare. Yrkeskategorierna inom Unilabs Västra Götaland är biomedicinska analytiker, biologer, undersköterskor, sjuksköterskor, kemister och läkare. Unilabs AB är idag en ledande aktör inom radiologi och laboratoriemedicin och Sveriges största privata leverantör av röntgen, mammografi och laboratoriemedicin. Vi möter våra patienter och kunder på sjukhus, närakuter, primärvårdslaboratorier, våra egna fristående röntgenenheter och mottagningar. Det är en verksamhet med full fart i en lugn omgivning med stor variation. Av våra totalt 13 000 medarbetare i Europa, arbetar ca 1 300 i Sverige. Läs gärna mer om oss på www.Unilabs.se Unilabs erbjuder tjänster inom laboratoriemedicin och bild- och funktionsdiagnostik till öppen och sluten sjukvård. Våra tjänster kännetecknas av hög kvalitet, säkerhet och service. Unilabs har idag ca 1300 medarbetare men vi växer ständigt. De största yrkesgrupperna är biomedicinska analytiker, röntgensjuksköterskor och läkare med specialistkompetens inom radiologi eller laboratoriemedicin. Att arbeta på Unilabs innebär att förstå att vårt jobb inte bara är att producera testresultat. Vi tillhandahåller verkliga, användbara svar för våra patienter och vårdgivare. Vårt arbete förändrar livet direkt till det bättre, vilket vi ser som ett fantastiskt privilegium och något värt att arbeta för.
Är du en serviceinriktad problemlösare med ett genuint IT-intresse? Just nu söker vi helpdeskmedarbetare till konsultuppdrag inom offentlig sektor. Det här är ett uppdrag för dig som vill arbeta i en viktig samhällsfunktion och stötta användare i deras IT-vardag. Du får arbeta i en professionell och strukturerad miljö där ditt tekniska kunnande gör skillnad – varje dag. -- Om rollen Som helpdeskmedarbetare kommer du att bistå användare i olika IT-relaterade frågor och bidra till att den dagliga verksamheten fungerar smidigt. Arbetsuppgifterna inkluderar: – Se till att IT-utrustning fungerar – Tillhandahålla servicestöd via telefon, e-post och chatt – Support av både hård- och mjukvara – Administrera IT-miljöer (t.ex. användarkonton, behörigheter, utskriftsköer) – Instruera användare i hur olika program används. -- Vi söker dig som har För att lyckas i rollen ser vi att du har: – Gymnasieutbildning eller motsvarande IT-kunskaper – Minst 6 månaders erfarenhet från arbete inom helpdesk, IT-support eller liknande – Goda kunskaper om datorer, kringutrustning, operativsystem, nätverk, kommunikation och informationssäkerhet – Grundläggande kunskaper i MS Office eller likvärdigt – Kunskap om ärendehanteringssystem, t.ex. Easit GO eller ServiceNow – Erfarenhet av Mobile Device Management (MDM) – Flytande svenska i tal och skrift -- Vi erbjuder Detta är ett konsultuppdrag där du får: – En trygg start med onboarding och introduktion – Lokalt stöd genom hela uppdraget – Möjlighet att utvecklas inom en stabil och viktig sektor – Erfarenhet från uppdrag med struktur, säkerhet och tydliga processer -- Ansökan Skicka in din ansökan redan idag. Vi arbetar med löpande urval. Märk din ansökan med orten du söker från, t.ex. Göteborg, Borås, Uddevalla eller annan ort i Västra Götaland eller Halland. Vi ser fram emot att höra från dig!
Vill du leda och utveckla ett internationellt säljteam i en dynamisk och framgångsrik miljö? UVA LIDKÖPING utvecklar och tillverkar världsledande högprecisions maskiner för slipning av olika komponenter med höga krav. Ett anrikt bolag i Lidköping som nu söker en Försäljningschef som kan leda ett kompetent säljteam, utveckla kundrelationer och ansvara för bolagets försäljning av nya maskiner. Det är en central roll där du har möjlighet att påverka företagets strategi och framtid. OM TJÄNSTEN Som Försäljningschef hos UVA LIDKÖPING kommer du att ha det övergripande ansvaret för bolagets försäljning av nya maskiner, affärsutveckling och marknadsaktiviteter. Du leder och utvecklar sälj- och marknadsteamet för båda varumärkena LIDKÖPING och UVA och arbetar strategiskt för att bygga långsiktiga kundrelationer. I rollen har du ett starkt fokus på affärsutveckling och kommer att driva projekt, aktiviteter och marknadsanalyser för att identifiera och utveckla nya applikationsområden för bolagets produkter. Som Försäljningschef kommer du att ansvara för att leda och utveckla försäljnings- och marknadsteamet, bestående av 6 medarbetare i Sverige. Du kommer att spela en central roll i deras utveckling och prestation. I rollen kommer du också att samarbeta nära säljteam från dotterbolag runt om i världen, där säljare rapporterar till dig genom en “dotted line”. I denna roll samarbetar du nära både produktion och eftermarknad för att säkerställa att kundbehov tillgodoses och att leveranser hålls till högsta standard. Du ingår i företagets ledningsgrupp, där du aktivt bidrar till strategiska beslut och delar med dig av din expertis inom försäljning och affärsutveckling. Du rapporterar direkt till VD och är placerad i Lidköping. OM DIG Vi söker en resultatinriktad och analytisk Försäljningschef med starka ledaregenskaper och en förmåga att bygga långsiktiga kundrelationer. Du har erfarenhet av att framgångsrikt leda försäljning av tekniska lösningar och ett genuint tekniskt intresse. Du är en kommunikativ och strategisk ledare som drivs av att skapa goda resultat och utveckla både affärer och människor. Med din starka förhandlingsvana och affärsmässiga inställning sätter du alltid kundens behov och relationen i fokus. Du har en förmåga att inspirera och engagera ditt team och ser till att skapa en positiv och utvecklande arbetsmiljö för att nå gemensamma mål. Vi söker dig som: Har en högskoleutbildning inom teknik alternativt motsvarande erfarenhet. Har erfarenhet av och trivs i en internationell miljö. Behärskar engelska väl och gärna även andra relevanta språk. ANSÖKAN I den här rekryteringen samarbetar UVA LIDKÖPING med Committo. Välkommen att kontakta Linda Samuelsson på +46 702 163 752 eller [email protected] för mer information. Då intervjuer och urval sker löpande ber vi dig skicka din ansökan så snart som möjligt. Vi ser fram emot att höra från dig! OM UVA LIDKÖPING UVA LIDKÖPING AB utvecklar, marknadsför, tillverkar och installerar slipmaskiner med kringutrustning inom området högprecisionsslipning och har levererat över 10 000 maskiner runt om i världen. Med en lång historia som ledande global leverantör av precisionsslipmaskiner har UVA LIDKÖPING sitt huvudkontor och största tillverkningsenhet i Lidköping, ett filialkontor i Bromma samt helägda dotterbolag i Tyskland, USA, Kina och Indien. Företaget har ca 170 anställda och omsätter ca 500 MSEK/år.
Bli en del av Burger Kings (Lidköping) flammande tillväxt! Är du redo att jobba i en miljö fylld med skratt, leenden och glädje i högt tempo? Vi söker dig som älskar att arbeta med människor, brinner för bra gästservice och gillar utmaningar! Varför välja oss? Bli kungen av teamwork – Lär dig samarbeta och få nya vänner. Gästservice i toppklass – Skaffa värdefull erfarenhet genom att behandla varje gäst som en KUNG! Flexibla arbetstider – Kombinera jobbet med skola och fritid. Karriärmöjligheter – Goda chanser till utveckling och avancemang. Spännande arbetsdagar – Variationsrika uppgifter och högt tempo. Hos Burger King, Lidköping får du utbildning i allt från att välkomna gäster till att laga de bästa burgarna. Du jobbar i team och bidrar med positiv energi och initiativ. I gengäld får du utmaningar, personlig utveckling, vänskap och minnen för livet! Vem är du?På våra restauranger bryr vi oss inte om en flashig CV – vi bryr oss om vem du är, vad du kan tillföra och (viktigast av allt) att du är redo att ge 100 % varje dag för att behandla varje gäst som en kung! Vill du bli en del av vårt team? Kontakta oss idag!
Sundlings Sverige AB är Nordens ledande leverantör av popcorn och snacks samt tillhörande utrustning till biografer och arenor där vi de senaste åren även utvecklat och breddat vårt erbjudande till dagligvaruhandeln med målet att bli marknadsledande inom vårt segment. Vi är ett familjeföretag som startades 1990 där andra generationen tagit över. Vi har egen tillverkning av popcorn och snacks i vår FSSC 22000 godkända produktionsanläggning i Lidköping. Sundlings Sverige AB växer och behöver därför stärka upp vårt team. Läs mer om Sundlings på www.sundlings.se Sundlings är marknadsledande inom popcorn och snacks för biografer och arenor i Norden och täcker 80% av Nordens biografer. Vi befinner oss i en expansiv tillväxtfas, där vi också satsar på konsumentmarknaden. För att säkerställa högkvalitativ, proaktiv och effektiv service, både internt i produktionen och externt hos våra kunder söker vi nu en Service- och Underhållsansvarig. Som Service- och Underhållsansvarig blir du en nyckelperson i företaget med det övergripande ansvaret att förbättra och utveckla vårt service- och underhållsarbete internt på anläggningen i Lidköping samt externt hos våra kunder i Norden. Denna roll är avgörande för att vi ska kunna hålla en stabil och effektiv produktion samt leverera vår höga servicenivå ute hos våra kunder. Ditt ansvar är att: Planera, leda och följa upp den dagliga driften, hantera akuta ärenden samt proaktivt genomföra förebyggande underhåll i produktion och anläggning. Ansvara för att planera, prioritera och möta interna behov och externa kundkrav samt skapa strukturer för en hållbar och effektiv service- och underhållsorganisation med fokus på högsta servicenivå. Delta i industrialiseringsprojekt gällande utveckling av produktionslinjer, automation och nya produktionsprocesser i samråd med Produktionschef. Huvudkontakt med kund i ärenden gällande akut teknisk support, samt ansvar för koordinering av installationer och tekniska åtgärder ute hos kund. Upprätta och underhålla avtal med underleverantörer och servicepartners samt uppföljning av prestation och utfall. Ansvar för reservdelar, inventering, mottagningskontroll av nya och begagnade maskiner, hantering av garantiärenden och reklamationer mot maskinleverantörer. Personalansvar inkl. lönesättning, arbetsledning och utveckling av ditt team samt delta vid rekryteringar. Budgetansvar för service- och underhållsorganisationen Vem är det vi söker? Vi söker dig som har flera års erfarenhet från att leda en Service- och Underhållsavdelning där du fått vara med att utveckla och implementera processer och arbetssätt. Du har ett öppet, inkluderande och prestigelöst ledarskap där du inte är rädd för att både utmana, involvera och handfast visa vägen. Du är nyfiken och har ett genuint tekniskt intresse med vana att både strategiskt och operativt se förbättringspotential men också lösa akuta tekniska problem. Du är vår förlängda arm ut till våra kunder och externa partners vilket ställer krav på att du är strukturerad och kvalitetsmedveten samtidigt som du håller en hög servicenivå. Du har goda IT-kunskaper och förståelse för olika systemstöd. Du är flytande i svenska och engelska i både tal och skrift samt innehar B-körkort. Resor i tjänsten förekommer. Har du erfarenhet livsmedelsindustrin och från extern service så är detta meriterande. Du rapporterar till produktionschef. Vad kan Sundlings Sverige AB erbjuda dig? Hos oss får du vara med och växa med ett företag som siktar framåt och där vi arbetar med ständig produktutveckling inom nya och befintliga produktområden. Vi är i en expansiv fas där du som Service- och underhållsansvarig spelar en viktig roll i utvecklingen, både av vår produktion och vår affär, där högsta service till våra kunder är en viktig pusselbit. Vi är ett tight team där alla avdelningar jobbar väldigt nära varandra med högt i tak och stort ansvar. Vi har ofta korta beslutsvägar och är flexibla för att anpassa oss till förändringar och nya möjligheter och alltid ligga i framkant. Våra lokaler är moderna och ligger vid Vänerns strand med utsikt över Kinnekulle. Vi värnar mycket om vår arbetsmiljö och våra medarbetare. I denna rekrytering samarbetar vi med Ljung Kompetensförsörjning AB. Ansökningar hanteras löpande och tjänsten kan tillsättas innan utsatt datum. Skulle du ha frågor eller funderingar kring tjänsten så är du välkommen att höra av dig till Marcus Ljung på 0705-187441 alternativt [email protected] Ljung kompetensförsörjning är en personligare rekryteringskonsult i Jönköpingsregionen som vill göra det enkelt och säkert för ditt företag att inte bara hitta, utan också attrahera rätt kompetens att vilja jobba hos just ert företag. Vi är branschoberoende och hjälper dig rekrytera kompetens, vare sig det är för en instegstjänst, specialist- eller chefsbefattning inom produktion, teknik, logistik, inköp, ekonomi, försäljning, marknad och IT.
Arken Zoo är en rikstäckande kedja inom zoobutiksbranschen som driver franchise och centralägda butiker. Företaget har vuxit snabbt de senaste åren och vi fortsätter att expandera och varumärket Arken Zoo stärks kontinuerligt. I våra butiker har vi ett noga utvalt sortiment till många olika typer av husdjur. Vi älskar djur och våra kärnvärden är kärlek, kunskap och kvalitet. Om anställningen Du erbjuds en anställning vid behov i ett lönsamt och snabbt växande företag. Tjänsten är förlagd till Arken Zoos butik i Lidköping. - Visstidsanställning, det innebär att du kontaktas om anställning vid varje tillfälle. Du hjälper oss vid t ex sjukdom, semester eller andra tillfällen då vi behöver en hand extra. - Anställningsavtal och lön mm. enligt Handels kollektivavtal. - Tillträde snarast Arbetsuppgifter Tjänsten innebär bland annat: - Att du ger bästa kundservice varje gång du jobbar och att du alltid hjälper kunden till rätt val av produkt. - Att du är en driven säljare som älskar mötet med kunden. - Butiksskötsel, underhåll, uppackning, påfyllning och försäljning - Klippning av klor på hund, katt och smådjur Kvalifikationer Vi söker dig som har en passion för husdjur, särskilt hund och katt. Du ska vara en utpräglad servicemänniska och ha en viss erfarenhet av butiksarbete och försäljning inom detalj- eller dagligvaruhandeln. Djurvårdsutbildning från gymnasiet, djurparker etc. är en merit men inget krav. Så här söker du tjänsten Klicka på "Skicka ansökan", fyll i formuläret och ladda upp dina ansökningshandlingar. Då urvalet sker löpande ser vi gärna att du skickar din ansökan snarast. Observera att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du frågor om tjänsten eller ansökningsprocessen, vänligen kontakta butikschef Ulrika Svanberg på [email protected] Observera att ansökningshandlingar endast kan skickas via "Skicka ansökan"-funktionen. Inskickade ansökningar via e-mail kan ej behandlas. Sista ansökningsdag är 2025-04-20 Välkommen med din ansökan!
Välj ett jobb för att visa detaljer