Psykiatri Södra Stockholm strävar efter att bli ett ledande föredöme inom svensk psykiatri. Det gör vi genom att arbeta personcentrerat, erbjuda rätt kompetens för patientens behov, betona tillämpning av evidensbaserade riktlinjer och vårdprogram. Vi satsar fortsatt på utvecklingsarbete inom områdena patientsäkerhet, vårdprocesser och vår viktigaste resurs medarbetaren. Vi är över 850 engagerade medarbetare som erbjuder patienter en god, säker och jämlik vård. Vår sjuksköterskegrupp önskar fler kollegor! Vi söker dig som är nyfiken på psykiatrin men samtidigt vill ha en fot kvar inom det somatiska. Hit kan du söka om du är nyexaminerad sjuksköterska som vill utveckla en bred kompetens inom vårdyrket, eller som erfaren sjuksköterska med inställning att fortsätta vilja lära och dela med dig av dig kunskap. Inom äldrepsykiatri lägger vi stort fokus på bemötande. Vi vill skapa en lugn, trygg och säker miljö för vår patientgrupp och där har du som sjuksköterska en viktig roll. Både som stöttepelare genom modellen ”ett samtal om dagen” där vi under dagen fångar upp patientens behov och tankar. Men också som brygga mellan olika vårdprofessioner. På Avd 31 jobbar du nära en erfaren skötargrupp, överläkare, sjukgymnast, kurator och arbetsterapeut. Allt för att hjälpa våra patienter på bästa sätt! Om oss på avdelning 31 Nacka sjukhus Psykiatrisk avdelning 31 är en äldrepsykiatrisk akutvårdsavdelning inom heldygnsvården som i dagsläget har 16 vårdplatser. På avdelningen arbetar vi med psykiatrisk omvårdnad, stöd och behandling till äldre personer som har olika psykiatriska diagnoser. Vården inbegriper periodvis basal omvårdnad för flera patienter. Patienterna vårdas frivilligt eller under tvång hos oss. Personalgruppen på avdelningen har arbetat länge tillsammans och vi sätter stort värde vid en positiv hållning i arbetet! Verksamheten är utvecklad för att underlätta kontakten mellan patient, familj- och närstående, kommun/socialtjänst och öppenvårdsmottagningar. I det dagliga arbetet strävar vi alltid efter att tillämpa ett personcentrerat arbetssätt med patientens individuella behov i fokus. Vi betonar värdet av evidensbaserad diagnostik och behandling. För att säkerställa kvalitet och jämlik vård vägleds arbetet av vårdprocesserna inom SLSO psykiatri. Arbetsplatsen ligger i Nacka sjukhus intill Ektorps centrum med goda kommunikationer samt nära till natursköna Nyckelviken och Långsjön. Vi har ett nära samarbete med våra syskonavdelningar, fem till antalet, som finns i samma byggnad. Ditt arbete som sjuksköterska Som sjuksköterska på avdelningen har du en arbetsledande funktion gällande den psykiatriska och somatiska omvårdnaden. Du har även kontakt med vårdgrannar och närstående. Du arbetar med arbetsuppgifter i form av medicinutdelning och dokumentation i journalsystemet TakeCare. Våra förväntningar på dig Vi letar efter dig som växer i samarbete med andra, som har en förmåga att möta patienter med psykisk ohälsa och vill vara med och utveckla avdelning. Du är flexibel i arbetet med en positiv grundinställning. Du har en empatisk förmåga som speglas i en nyfikenhet och öppenhet för nya människor. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet, flexibilitet och god samarbetsförmåga. Vidare ställer vi krav på att du är legitimerad sjuksköterska. Vad kan vi erbjuda dig? Tjänsten är en tillsvidareanställning, heltid, dag- och kvällsschema. Vi arbetar två helger av fem. Vi erbjuder möjlighet att arbeta på en arbetsplats som ger utrymme för personlig och professionell utveckling. Vi har en arbetsmiljö med tydliga roller och ett multiprofessionellt teamarbete för att våra patienter ska få en god, säker och jämlik vård. Som arbetsgivare månar vi om våra medarbetares hälsa och välmående och erbjuder bland annat flextid, friskvårdstimme och 5 000 kr i årligt friskvårdsbidrag. Låter det intressant? Du söker tjänsten med CV, personligt brev och intyg. Vi ser fram emot att få träffa dig och visa mer av vår verksamhet på avdelning 31. Varmt välkommen med din ansökan! Tjänsten tillsätts under förutsättning att den inte behöver tas i anspråk för intern omplacering, enligt gällande regelverk. Vid patientnära arbete inom Stockholms läns sjukvårdsområde: - tillämpas registerkontroll före beslut om anställning enligt gällande riktlinje. - ska medarbetare som kommer att ha patientkontakt genomgå nyanställningsundersökning, enligt gällande direktiv, vilket sker genom företagshälsovården innan anställning. - krävs, förutom svensk yrkeslegitimation, goda kunskaper i svenska språket motsvarande nivå C1 enligt den gemensamma europeiska referensramen (GERS). Samma krav är vägledande vad gäller icke-legitimerad personal med patientkontakt. Stockholms läns sjukvårdsområde (SLSO) är en av Sveriges största vårdgivare med 11 600 medarbetare. Vi erbjuder hälso- och sjukvård i Region Stockholms regi inom psykiatri, primärvård, geriatrik, ASIH, närakuter, somatisk specialistvård, habilitering och hälsa samt hjälpmedel. I samverkan med Karolinska Institutet bedriver vi forskning, utbildning och utveckling. https://www.slso.regionstockholm.se/. Att söka jobb i Region Stockholm Vi eftersträvar jämställdhet och jämlikhet på vår arbetsplats och ser gärna sökande med olika bakgrund och förutsättningar. Vi tar endast emot ansökningar via detta system. Ansök genom att klicka på knappen ”Ansök”. Ansökningar per brev eller e-post beaktas inte. Vi undanber oss direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt säljare av ytterligare jobbannonser. Vårt rekryteringssystem kan inte hantera anonyma ansökningar eller sökande med skyddade personuppgifter. Om du har skyddade personuppgifter ber vi dig att kontakta den kontaktpersonen som finns angiven i annonsen. Din ansökan kommer då att hanteras utanför rekryteringssystemet. Du bör även vara försiktig med vilken information du lämnar i din ansökan och endast ta med information som är relevant för den aktuella befattningen. Region Stockholm ansvarar för hälso- och sjukvård, kollektivtrafik, regional utveckling och bidrar till kulturlivet. Varje dag, dygnet runt. I landets snabbaste växande region. Tillsammans skapar vi Europas attraktivaste storstadsregion. https://www.regionstockholm.se/jobb
Redovisningskompaniet grundades 2019 och är en digital redovisningsbyrå med kontor i Nacka Strand. Vi har ett starkt fokus på service och kvalitet, vilket speglas i våra mycket nöjda kunder — och det är också anledningen till att vi fortsätter att växa. Vi är en byrå i framkant som ständigt strävar efter att effektivisera våra processer med hjälp av de senaste tekniska verktygen, för att kunna lägga mer tid och energi på att skapa verkligt värde för våra kunder. Våra kunder är små och medelstora aktiebolag, verksamma inom en rad olika branscher och drivna av engagerade entreprenörer. I dagsläget är vi tre medarbetare och söker nu en ny kollega till vårt team. Vi på Redovisningskompaniet brinner för att hjälpa företagare att lyckas — och vi lägger stor vikt vid att vara en effektiv och trygg samarbetspartner som verkligen gör skillnad för våra kunder. På Redovisningskompaniet arbetar vi utifrån våra tre värdeord: positivitet, tillit och ansvar. Vi tar alltid med oss positivitet i mötet med både kollegor och kunder - vi tror på att bygga energi och peppa varandra i vardagen för att tillsammans skapa ett positivt och utvecklande arbetsklimat. Tillit är grunden i våra kundrelationer - våra kunder ska känna fullt förtroende för att vi hanterar deras ekonomi med kompetens och omsorg. Ansvar genomsyrar vårt arbetssätt - vi äger våra resultat och tar ansvar för att driva vårt arbete framåt, både som individer och som team. Hos Redovisningskompaniet erbjuds du: En arbetsplats som värderar sina medarbetares välmående och trivsel. Möjlighet till utveckling - vi ser långsiktigt på våra medarbetare och erbjuder därför löpande utbildningsdagar och kompetensutveckling. Chans att växa med företaget - i takt med att vi utvecklas skapas möjligheter till nya eller större roller för den som vill ta nästa steg. Möjlighet till flexibla arbetstider och att jobba viss tid på distans. Om tjänsten: Vi söker dig som är i början av din karriär och vill utvecklas tillsammans med oss på Redovisningskompaniet. I rollen som ekonomiassistent kommer du att få arbeta brett med varierande uppgifter inom ekonomi och administration. Exempel på arbetsuppgifter är: Löpande bokföring Lönehantering Arbetsgivare- och momsdeklarationer Leverantörs- och kundreskontra Övriga kontors- och ekonomirelaterade uppgifter Tjänsten kan delvis utföras på distans, men vi ser gärna att du arbetar från kontoret några dagar i veckan - och initialt gärna heltid från kontoret, för att lära känna vårt arbetssätt och team. Vi erbjuder en mångsidig roll i ett växande företag där du som medarbetare förväntas ta stort eget ansvar och arbeta med självledarskap. Hos oss får du möjlighet att utvecklas både i yrkesrollen och som person - och vara med på vår resa framåt! Vi söker dig som har ambitionen att i framtiden arbeta som redovisningskonsult med eget kundansvar. Du bör behärska det svenska språket i tal och skrift. Vi värdesätter egenskaper som positivitet, noggrannhet, analytisk förmåga och ett intresse för att arbeta med och utveckla system. Du bör ha en relevant utbildning inom ekonomi på minst 2 år eftergymnasial nivå. För de kandidater som går vidare i rekryteringsprocessen kommer vi att utföra bakgrundskontroll och kreditupplysning samt kontakta referenser. Vi ser fram emot att få välkomna en ny kollega till vårt team! Om du känner att rollen är rätt för dig, tveka inte på att skicka in din ansökan. Vi ser fram emot att höra ifrån dig!
Vi söker en Skicklig herrfrisör! Är du en passionerad och erfaren herrfrisör som brinner för stil och service,Då vill vi gärna ha dig i vårt team! Vi erbjuder en trivsam arbetsmiljö, trevliga kollegor och en chans att utvecklas i en välbesökt salong. Vi söker dig som: _ Har erfarenhet av herrklippning och rakning _ Är social, noggrann och serviceinriktad _ Vill arbeta i en modern salong med god kundkrets Låter det intressant! Tveka inte att höra av dig - vi ser fram emot att träffa dig! Kontakta oss via( telefonnummer ) (0790152177) eller (E-postadress)([email protected])
O'Learys Nacka Forum, som drivs av Sportbaren i Nacka AB söker fler medarbetare i tjänst restaurangbiträde. O'Learys är en casual dining restaurang där mat, dryck, sport och stämning alltid är i fokus. Som anställd på O'Learys är du en del av en gemenskap och ett team. Tillsammans stärker och utvecklar vi O'Learys för att ge våra gäster, eller Fans som vi kallar dem, bästa möjliga upplevelse. Din personlighet, din erfarenhet och ditt engagemang är de största tillgångarna för O'Learys som varumärke. Därför söker vi dig som har passion för mat, dryck, sport och människor. Vi söker dig som tycker om att jobba i restaurang, i en miljö där det händer mycket. Alla är välkomna till O'Learys, alla Fans och möten är unika. Som restaurangbiträde gör du mötena betydelsefulla och minnesvärda. Vi söker dig som är flexibel, har ett öppet sinne, är bra på skapa goda relationer och gillar att jobba som den del av ett team. Sedvanliga diverse arbetsuppgifter för ett restaurangbiträde: hjälp till i köket med förberedning, plocka disk och diska samt städ i samband med det. Arbetsgivare: Sportbaren i Nacka AB Org.nr: 556930-4446 Utdelningsadress KRYSSHAMMARVÄGEN 8 4TR 17157 Solna Arbetsplats O'Learys Nacka Forum Forumvägen 39 131 53 Nacka
Jag är en tjej på 16 år som söker en till assistent att komplettera mitt team med. Jag gillar att göra precis allt sånt som andra 16-åringar tycker om att göra! Jag är en aktiv tjej som hänger med vänner, gör TikToks, sminkar mig, åker och badar, spelar spel, går promenader och mycket annat. För att kunna göra allt det roliga som jag vill så behöver jag din assistans. Du behöver därför vara vid min sida hela tiden under ditt arbetspass, redo att steppa in när jag vill göra grejer som jag inte fixar helt själv. Det kan vara hjälp vid förflyttningar, att se över mina hjälpmedel eller att tolka det jag säger. Ju mer vi umgås desto bättre kommer vi att förstå varandra. Eftersom jag är aktiv och har flera olika aktiviteter i min vardag så är det bra om du har en stabil och bra grundstryka. Det är viktigt att vår personkemi stämmer och att vi kan ha kul tillsammans. Jag vill gärna ha kvinnliga assistenter och jag tror att du är mellan 20-30 år ungefär. Du får gärna tidigare ha arbetat som personlig assistent, men det är inget krav. Hoppas vi hörs! Som assistent i Balans får du kontinuerligt stöd i ditt uppdrag, du får en god introduktion, personlig arbetsledning, handledning, ut- och fortbildning. Tjänsten är på 75% + bemanningsansvar 1 vecka/månad ca. För bemanningsansvaret utgår givetvis ett arvode. Du kommer att få möjlighet att hoppa in extra på upp till heltid om det är din önskan. Ladda upp CV och personligt brev i formuläret nedan. JAG SER FRAM EMOT DIN ANSÖKAN! Glöm inte att beställa ett utdrag ur polisens belastningsregister. Beställ det i tid påwww.polisen.se”
En förskola i vår tid, en demokratisk mötesplats för hopp och kreativitet är vår vision som ligger till grund för alla våra verksamheter. Vår verksamhetsidé bygger bland annat på de värden vi inspirerats av från de kommunala förskolorna i staden Reggio Emilia, Italien. För att lyckas med detta blir vår barnsyn och kunskapssyn en viktig del i arbetet. Vi vill ge barnen meningsfulla sammanhang, få möjlighet att komma samman kring gemensamma angelägenheter och se värdet av att lyckas tillsammans. Detta gör vi med stöd av bland annat aktivt närvarande pedagoger, en inspirerande och variationsrik lärmiljö, reflektionskultur och ett projekterande arbetssätt. Vi söker nu dig som är FÖRSKOLLÄRARE och som är sugen på att vara med och utveckla våra verksamheter på Bågen och Eknäs förskolor som båda ligger i Saltsjö-Boo, Nacka. Vi önskar att du som vi tror på; Barnsyn – kunskapssyn – syn på lärande Demokratiska ställningstaganden Pedagogens roll Olikhet Hållbarhet Lyssnandet Reflektionen Dokumentationen Vi önskar att du är nyfiken på och vill arbeta med våra ställningstagande; Superstruktur Projektinriktat arbetssätt Pedagogisk dokumentation Pedagogiska lärmiljön Vi förutsätter att du delar vår värdegrund och ser positivt på en organisation där delaktighet och ansvar utgör grunden. Vi erbjuder dig: -Ett litet företag där organisationen ger dig stora möjligheter till delaktighet och ansvar. -Ett tydligt uppdrag där vårt arbetssätt för att nå målen i läroplanen är pedagogisk dokumentation. -Ett tydligt systematiskt kvalitetsarbete i vår utbildning. -Ett tydligt systematiskt arbetsmiljöarbete för allas välmående. -Att ingå i ett professionellt arbetslag och nära till ledning. -Att få stöd i ditt arbete av rektor, pedagogisk handledare, ateljerista och IKT pedagog. -Att kontinuerligt delta i pedagogiska nätverk och olika workshops som leds av ovan proffessioner. -Friskvårdsbidrag -Arbetskläder -Pedagogiska måltider Blir du nyfiken och vill veta mer så gå in på vår hemsida: www.unike.se eller maila till Bågens rektor Marianne Taxén, [email protected] eller till Eknäs rektor Pernilla Wahlberg, [email protected]. Tjänsten kommer att tillsättas under rekryteringstiden.
Vill du arbeta som personlig assistent och sätta guldkant på människors tillvaro? I rollen kommer du göra skillnad i människors liv och tillsammans med oss arbeta efter vår vision – Alla har rätt till ett bra liv. Personlig assistans är en insats enligt LSS (Lagen om stöd och Service till vissa funktionshindrade). Som personlig assistent ger du individuellt stöd och omvårdnad till personer som beviljats personlig assistans för att de behöver hjälp med ett eller flera grundläggande behov. Varje kund är unik och dina arbetsuppgifter varierar utifrån kundens behov. Du värnar om kundens självbestämmande och integritet, och bidrar till att vardagen fungerar smidigt. Om tjänsten Rollen som personlig assistent ställer höga krav på förmågan att skapa goda relationer. Vi söker därför dig som är lyhörd, ansvarsfull och har en positiv inställning. Det är även viktigt att du kan ta egna initiativ och se vad som behöver göras. Vi söker nu dig som stämmer in på följande: vill arbeta hos en man i 60-årsåldern, boendes i Nacka har goda kunskaper i svenska tål pälsdjur har god fysik för att kunna genomföra förflyttningar och tyngre lyft Det är även meriterande om du: har erfarenhet av liknande arbete delar kundens intressen Stor vikt kommer att läggas kring personlig lämplighet. Arbetstid, tjänstgöringsgrad och lön: Aktuell anställningsform är "Så länge assistansuppdraget varar" och tjänsten är på ca 40%. Tjänsten innebär arbete under dagtid onsdagar och torsdagar 09-17. Fast timlön enligt överenskommelse och övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal. Tillträde 2025-08-11. Urval sker löpande så vänta inte med din ansökan. Att vara anställd på Humana En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss på Humana är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och eventuella dokument som styrker rätten till arbete inom Sverige. För att kunna jobba som personlig assistent måste du vara minst 18 år Vad händer nu? Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdagen. Vi tar endast emot ansökningar via vårt rekryteringssystem i enlighet med GDPR. Till dig som arbetar inom rekrytering- och bemanningsföretag samt med annonsförsäljning så undanber vi oss erbjudanden om annonserings- och rekryteringstjänster i samband med den här annonsen. Välkommen med din ansökan! Vill du veta mer om rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta rekryteringsansvarig: Nathalie Claeyssens [email protected]
Nu utökar vi Nextstore Group AB vår säljkår med bearbetning av butiker inom Dagligvaruhandeln. Vill du bli en av våra framgångsrika säljare på Nextstore då ska du söka. Utbildningen och ansvaret att du utvecklas som säljare fixar vi, ta chansen att arbeta med starka varumärken som säljare hos oss. Arbetet sker på ett redan upparbetat distrikt. Du kommer att representera våra uppdragsgivare BIC, Scholl, Kleenex, Huggies, NIGAB. Vi söker dig som är fylld av energi och har en vilja att lära. Dina arbetsuppgifter: · Genomföra säljbesök mot Dagligvaruhandeln. · Utföra säljdrivande aktiviteter i butiken. · Säkerställa tillgänglighet och synlighet av våra uppdragsgivares produkter. · Rapportera och analysera dina egna resultat. · Bli våra uppdragsgivares representant mot dina butiker på ett redan upparbetat distrikt. Erfarenhet: Erfarenhet från säljarbete i butik eller annan försäljning är meriterande. Förväntningar: Du bör ha en stark förmåga att bygga och utveckla relationer med våra kunder. Att du vill arbeta i ett högt tempo som kräver både struktur och planering. B – körkort samt vana att arbeta i I-pad miljö. Ditt säljdistrikt: Du kommer att arbeta mot butiker i Stockholms norra delar och Uppsala. Önskvärd placeringsort är Stockholm Norrort. Vi erbjuder: Fast månadslön med möjlighet till bonus i en tillsvidareanställning. Tjänstepension, Friskvårdsbidrag och möjlighet till förmånsbil är andra förmåner vi erbjuder. Du får arbeta i en lärande miljö där vi som team alltid strävar efter hela gruppens framgång som ett lag. Du kommer att rapportera direkt till vår försäljningsansvarig. Ansökan: E-posta din ansökan med CV till [email protected] märk ansökan med Norra Stockholm. Vi rekryterar löpande för denna tjänst så vi ser gärna din ansökan så snart som möjligt Kontaktpersoner: Vid frågor är du välkommen att kontakta Rickard Molin på telefon 070–8920 400 alternativt maila [email protected] Nextstore Group AB Är ett säljbolag med uppdragsgivare mot både Servicehandlen och Dagligvaruhandeln uppdelat i två säljkårer från Q3 2025. VI har uppdragsgovare såsom Vapekedjan, FUMI och ON vitt snus från Helix Sweden, Cigariller från Burger Söhne Group, BIC rakning- och tändarartiklar, Kleneex, Scholl, Huggies, hundsnacks från Petgood och dryck från NIGAB mfl. Vi på NextStore Group AB är personer med stor erfarenhet och hög kompetens inom försäljning. Vi står med fötterna på jorden, är ödmjuka och vet att framgång kommer genom bra struktur, god planering och långsiktiga mål. NextStore Group grundades 2010 och är tre aktiva ägare med varierande bakgrund, men det som förenar är den breda erfarenheten inom försäljning.
Nu utökar vi Nextstore Group AB vår säljkår med bearbetning av butiker inom Dagligvaruhandeln. Vill du bli en av våra framgångsrika säljare på Nextstore då ska du söka. Utbildningen och ansvaret att du utvecklas som säljare fixar vi, ta chansen att arbeta med starka varumärken som säljare hos oss. Arbetet sker på ett redan upparbetat distrikt. Du kommer att representera våra uppdragsgivare BIC, Scholl, Kleenex, Huggies, NIGAB. Vi söker dig som är fylld av energi och har en vilja att lära. Dina arbetsuppgifter: · Genomföra säljbesök mot Dagligvaruhandeln. · Utföra säljdrivande aktiviteter i butiken. · Säkerställa tillgänglighet och synlighet av våra uppdragsgivares produkter. · Rapportera och analysera dina egna resultat. · Bli våra uppdragsgivares representant mot dina butiker på ett redan upparbetat distrikt. Erfarenhet: Erfarenhet från säljarbete i butik eller annan försäljning är meriterande. Förväntningar: Du bör ha en stark förmåga att bygga och utveckla relationer med våra kunder. Att du vill arbeta i ett högt tempo som kräver både struktur och planering. B – körkort samt vana att arbeta i I-pad miljö. Ditt säljdistrikt: Du kommer att arbeta mot butiker i Stockholms södra delar, Södertälje, Nyköping. Önskvärd placeringsort är Stockholm Söderort. Vi erbjuder: Fast månadslön med möjlighet till bonus i en tillsvidareanställning. Tjänstepension, Friskvårdsbidrag och möjlighet till förmånsbil är andra förmåner vi erbjuder. Du får arbeta i en lärande miljö där vi som team alltid strävar efter hela gruppens framgång som ett lag. Du kommer att rapportera direkt till vår försäljningsansvarig. Ansökan: E-posta din ansökan med CV till [email protected] märk ansökan med Södra Stockholm. Vi rekryterar löpande för denna tjänst så vi ser gärna din ansökan så snart som möjligt Kontaktpersoner: Vid frågor är du välkommen att kontakta Rickard Molin på telefon 070–8920 400 alternativt maila [email protected] Nextstore Group AB Är ett säljbolag med uppdragsgivare mot både Servicehandlen och Dagligvaruhandeln uppdelat i två säljkårer från Q3 2025. VI har uppdragsgovare såsom Vapekedjan, FUMI och ON vitt snus från Helix Sweden, Cigariller från Burger Söhne Group, BIC rakning- och tändarartiklar, Kleneex, Scholl, Huggies, hundsnacks från Petgood och dryck från NIGAB mfl. Vi på NextStore Group AB är personer med stor erfarenhet och hög kompetens inom försäljning. Vi står med fötterna på jorden, är ödmjuka och vet att framgång kommer genom bra struktur, god planering och långsiktiga mål. NextStore Group grundades 2010 och är tre aktiva ägare med varierande bakgrund, men det som förenar är den breda erfarenheten inom försäljning.
När Familjeläkarna startade år 2008 hade vi som mål att ge våra patienter samma vård som vi skulle ge vår egen familj. Denna vision har vi fortfarande. Vi är engagerade och bryr oss om människor. Vi tar ansvar, vill göra skillnad och hjälpa människor. Vår kommunikation och verksamhet präglas av kunskap, arbetsglädje, effektivitet och innovativ utveckling. Vi söker nu timvikarier till ASIH i Nacka Värmdö Vi söker dig som vill arbeta med avancerad sjukvård i hemmet; ett självständigt och stimulerande arbete med fokus på god omvårdnad och symtomlindring, t ex under pågående onkologisk behandling eller under livets sista tid. Du kommer att arbeta i ett väl sammansvetsat team med läkare, sjuksköterskor, arbets- och fysioterapeut, dietist och kurator. Söker du en arbetssituation där du kan påverka både din och verksamhetens utveckling? Där ditt engagemang och din drivkraft kan bidra till goda och mätbara resultat? En verksamhet med korta beslutsvägar där patienten står i centrum? Välkommen att söka tjänsten som sjuksköterska och bli en del av vårt team! Beskrivning av tjänsten Som sjuksköterska i avancerad hemsjukvård har du ett omväxlande och självständigt arbete med sedvanliga sjuksköterskeuppgifter i patientens hem. Du medverkar du till att patient och närstående blir delaktiga i vården och att de ska känna sig trygga i hemmet under en period av svår sjukdom. Vården ska tillgodose fysiska, psykiska, sociala och existentiella behov. Vi dokumenterar i journalsystemet Take Care och planerar vården i verktyget Mobil Klinik. Vi kan erbjuda en trevlig arbetsplats med möjlighet till utveckling och en konkurrenskraftig lön utifrån din kompetens. Vi välkomnar förbättringsförslag och vill alltid utveckla verksamheten framåt. Dina kvalifikationer Arbetet ställer krav på förmåga att arbeta självständigt och att ta egna initiativ. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet, god samarbetsförmåga och ett genuint intresse för vård i patientens hem. Du är positiv, initiativrik, flexibel och känner dig säker i din yrkesroll. Du ser som ditt självklara ansvar att bidra till ett positivt arbetsklimat. Körkort är ett krav. Det är meriterande att ha erfarenhet av hemsjukvård eller avancerad sjukvård i hemmet. Adekvat specialistutbildning är meriterande, t ex i onkologisk vård, i palliativ vård eller som distriktssjuksköterska. Nu söker vi timvikarier och arbetspassen inkluderar dag- och kvällspass veckans alla dagar. Möjlighet finns för deltidsanställning. Vi arbetar för mångfald och jämställdhet och är en hälsofrämjande arbetsgivare som arbetar aktivt med att ständigt utveckla verksamheten. Familjeläkarna är kvalitets och miljöcertifierade enligt ISO. Låter det intressant, tveka inte hör av dig för vidare information! Varmt välkommen med din ansökan till oss, urval och intervjuer sker löpande. Bifoga gärna din sjuksköterskelegitimation och ditt examensbevis i din ansökan. Vi undanber oss vänligt all direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av jobbannonser.
Välj ett jobb för att visa detaljer